162. forduló, 164. forduló, Anton Andemon összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. aug. 18. 9h:05'
EZ A 448. JÁTÉKHETED, 163. FORDULÓD
449. játékheted kezdete: aug. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5548
SZÁMLA : XXXX

ANTON ANDEMON KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [43,48] koordinátán.
A teremtés zsákja létrehozott 1 acélpengőkét. Varázserőd regenerálódik. (+78 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+73 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a gyilkos sallank. (+1 kaja.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy ryuku ostromteknős nyomára vezet. A keresgélés eredménytelen volt. [7 pontot használtál fel, van még 336.]

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 331.]

* 2. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 331.]

* 3. KP: h 1269 0 0 használod az 1269. tárgyat
Belenézel a kaleidoszkópba. Pillanatnyi transzba zuhansz az üvegszilánkok játékától. Bőröd egy leheletnyit ruganyosabbá vált. Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [3 pontot használtál fel, van még 328.]

* 4. KP: v 156 0 0 elmormolod a 156. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a varázspáncél varázslatot! [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 318.]

* 5. KP: hh 1618 507 0 használod az 1618. tárgyat az 507. tárgyat
Itt az ideje a fenőköved használatának, hogy végre pompázatos formában hozhasd fegyvereidet. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [9 pontot használtál fel, van még 309.]
Terülj, terülj, asztalkám! - mondod, és csodák csodája: Krugrog mama terítője máris roskadozik a finom falatoktól (+3 kaja, +5 korty víz). (Nincs mibe rakni 3 vizet.) [1 pontot használtál fel, van még 308.]

h 1167 16 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom ropogós rókafarok készül. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Micsoda szerencse, hogy észrevetted! Kicsit odébb 3 aranyérmét szórt el valaki. Magadhoz veszed! (+4 szerencse.) [2 pontot használtál fel, van még 306.]

ek 429 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 296.]

ek 362 t. energia kisütése: 362
Csapásaid ezentúl mágikus lényeket is meg tudnak majd sebezni. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 286.]

v 138 elmormolod a 138. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 281.]

v 76 elmormolod a 76. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A földből energia áramlik testedbe. Megidézted a láthatatlanság varázslatot! Láthatatlanná váltál. [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 276.]

v 181 72 59 elmormolod a 181. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Befejezted a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

42 43 44
47
48
49

[72,59] Lakott területre érkeztél.

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy xantusz-kaktuszt. Felfedeztél egy mákrózsa bokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Látsz egy nekrofunt. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! "
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz. Némi mocorgásra kapod fel fejed, majd a sátor távolabbi sarkában egy árnyék bontakozik ki a sötétből. Egy halálhozó.

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 14 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a halálhozó testét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (8 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre rontasz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a halálhozó bal lábát. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a halálhozó jobb oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 25 életpontot vesztettél. A halálhozó belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 25 életpontot vesztettél. A halálhozó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 halálhozó talizmán. 1 717 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 82, gyógyulás: 0, összesen: -82 ÉP}


Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Van itt egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Eladsz 1 bakkura bőrt 2 aranyért, 4 bronzhegyű nyilat 20 aranyért, 4 csontpálcát 60 aranyért, 2 csontszablyát 4 aranyért, 1 furulyát 7 aranyért, 1 hebrencs állkapcsot 4 aranyért, 1 kis vaskulcsot 3 aranyért, 1 lapockacsontot 4 aranyért, 2 orgyilkos tőrt 16 aranyért, 1 tüskecsapdát 8 aranyért, 11 ubuk tüskét 11 aranyért.
Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "
[-60 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 256.]

bb 105 125 70 beraksz a bankba a 105. tárgyat (125 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 5 evaporőr hájat. Beraksz a bank széfjébe 2 mandibulapengét. Beraksz a bank széfjébe 6 rézdarabot. [0 pontot használtál fel, van még 256.]

m 2 1 mozogsz keletre, északkeletre
[73,59] Továbbmész a város utcáján. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fény szentélyét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Felfedeztél egy teljesen lerombolt vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Látsz egy városi kutat, melynek tisztaságára a polgárőrség ügyel. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Egy útonálló nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az útonálló fejét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed az útonálló bal vállát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 114 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Sheran szeret téged - miért fordulsz el tőle mégis? " Van itt egy fogadó a Zöldfülű Kalandozóhoz. (684. épület.), egy városháza (685. épület.) és egy piroslámpás ház (696. épület.). Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Melyik tárggyal menjen el, melyik tárgy az, ami érdekel... ÁRNYMENŐK by U.M.A. "

(Továbbmész...) [74,58] Továbbmész a város utcáján. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy orgyilkos nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az orgyilkos jobb karját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az orgyilkos bal lábát. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod az orgyilkos bal lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az orgyilkos fegyvere végigkarcolja a jobb válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 477 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 110 pontot kell rákölteni.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy főutcát. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Felfedeztél egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Van itt egy Ördögi Kör (709. épület.) és egy Gonoszság Temploma (771. épület.). [12 pontot használtál fel, van még 244.]

be 709 165 26 bemész a 709. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 60 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy esszenciavédelem [Esszenciavédelem vonja be tested. Ügyességed TF-elődött.] és egy tulajdonságpajzs [A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. Ügyességed TF-elődött.] varázslat! De... mi ez? Az Istenek nevére! Ahol a figura hozzád ért, bőröd ráncos és sorvadt lett. Öregedtél 1 évet. [5 pontot használtál fel, van még 239.]

m 1 1 2 mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[43,48] Síkság, továbbra is csak síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy karmos tankány. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a karmos tankány kitinpáncélját. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a karmos tankány testét. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod a karmos tankány testét. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A karmos tankány karma a fejed mellett suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. 1 003 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyöngymangó bokrot. Utad során felfedezel egy mély kutat.
(Feltételes mászás:) A kötelet egy erősebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erősen kapaszkodva leereszkedsz. Szerencsére pont elég hosszú volt a kötél. Köves talajra érkezel. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy topránypolip!

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a topránypolip testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a topránypolip jobb oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A topránypolip csápol, de mindhiába. A topránypolip most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 275 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 rézkulcsot. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy mély kutat. Délre nézve látsz egy olvasztókemencét. Nyugatra egy rúnakő van. Északra egy Fairlight oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [44,47] A talaj süppedős, nedves: mocsaras terepen vagy. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy félelem-járó. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a félelem-járó fekete bőrét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a félelem-járó testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A félelem-járó feléd harap, de sikertelenül. A félelem-járó elhibázza az ütést csápjával. A félelem-járó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
151 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy mély kutat. Nyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Északnyugatra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [45,47] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze keletre látsz egy olvasztókemencét. Délnyugatra nézve látsz egy mély kutat. Elrakod a távcsövet. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hmm, csak egy varkaudar. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a varkaudar jobb karját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 169 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[32 pontot használtál fel, van még 207.]

m 3 2 2 mozogsz délkeletre, keletre, keletre
[46,48] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy mély kutat. Délre nézve látsz egy Elenios oltárt. Északra egy olvasztókemence van. Elrakod a távcsövet. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy téfea magoflux került az utadba. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a téfea magoflux testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a téfea magoflux ragyás nyelvét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a téfea magoflux bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Nyelvét a téfea magoflux feléd löki, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a téfea magoflux száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nocsak, valaki itt elvesztett 1 aranyat. Szuper, te még biztos használni tudod valamire!

(Továbbmész...) [47,48] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy Raia oltárt. Délre nézve látsz egy mély kutat. Délnyugatra egy Elenios oltár van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Elrakod a távcsövet. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy szintszívó. Itt csata lesz.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a szintszívó testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd a szintszívó testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a szintszívó testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szintszívó karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 404 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [48,48] A terep változik: ismét síkságon vagy. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy nukleáris cickány közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Itt csata lesz.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a nukleáris cickány testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) A dolgot még 12 aranyad bánja. Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot a másikra támadsz. {CSTT:} Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a nukleáris cickány testét. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a nukleáris cickány bal oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 9 aranyad. A nukleáris cickány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 1 016 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Fairlight oltárt. Délre nézve látsz egy Raia oltárt. Délnyugatra egy mély kút van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) [18 pontot használtál fel, van még 189.]

m 2 3 mozogsz keletre, délkeletre
[49,48] Síkság, továbbra is csak síkság. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [50,49] Továbbra is síkságon vagy. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Tharr rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gumifát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Leah oltárt. Délre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy megsebesített evaporőr nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel kegyetlenül megütöd az evaporőr gumiszerű szenzorát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod az evaporőr testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az evaporőr elhibázza az ütést csápjával. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 88 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[12 pontot használtál fel, van még 177.]

h 2320 használod a 2320. tárgyat
Megfogod a Végzet Kulcsát. Megjelenik előtted a kékesen vibráló kapu, ami a Verem aktuális szintjére vezet. Belépsz a kapun, és egyből megcsap a verem hűvöse. [10 pontot használtál fel, van még 167.]

lm 900 2 1 mozogsz 900 2 1
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [2. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy domináns morf lakik itt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 32 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a domináns morf bal vállát. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a domináns morf testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a domináns morf testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A domináns morf pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A domináns morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 khatiszon kristály, 40 arany és 1 pszi kő. 1 203 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [1. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy lomha morf. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 34 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a lomha morf fejét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a lomha morf testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a lomha morf testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a lomha morf megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 138 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 khatiszon kristály és 3 purifikátor háj. 1 384 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 147, gyógyulás: 0, összesen: -147 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy halálos morf az. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 24 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a halálos morf jobb oldalát. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (17 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vaskardot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a halálos morf testét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a halálos morf egyik csápját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 khatiszon kristály és 1 remák szív. 1 573 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +88 életerő.) Nocsak, valaki itt elvesztett 1 aranyat. Szuper, te még biztos használni tudod valamire! [4 pontot használtál fel, van még 163.]

lm 7 7 26 mozogsz 7 7 26
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. A folyosó kanyarodik. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A földbe nyomódva 3 aranyra bukkansz. Gazdag ugyan nem lettél, de biztos jól fog jönni! Haladsz előre. Egy újabb kanyarnál vagy. [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Elérted a következő kanyart. [4. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Elérted a következő kanyart. [5. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy harcias morf az. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 25 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a harcias morf fejét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a harcias morf testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a harcias morf testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A harcias morf néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Tagjaid ledermednek (-5 védettség). A harcias morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 khatiszon kristály és 10 pirkit. 1 467 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Újabb kanyar! [6. PONT.] Egyszercsak eltűnik a lábad alatti kőlap, és egy hegyes karókkal teli verembe esel! Szerencsédnek köszönhetően csak 49 életpontot vesztettél. Sikerül kimásznod.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [7. PONT.] Egy lépésnél megfordul veled a világ, és a következő pillanatban egészen máshol találod magad. [25. PONTON.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Haladsz előre. [26. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. [14 pontot használtál fel, van még 149.]

lm 25 29 29 mozogsz 25 29 29
Egy kis szobába érkezel. [25. PONT.] Klikk! Döbbenten nézel a lábad alá, a kőlapra, amire elővigyázatlanul ráléptél. A következő pillanatban már nyílvesszők repülnek feléd. Uhh, ilyen szerencsét! Egy sem talált!
Hirtelen egy brutális morfot veszel észre magad előtt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 36 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a brutális morf testét. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot a másikra ugrasz. Vaskarddal párszor kilyukasztod a brutális morf testét. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a brutális morf jobb karját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A brutális morf belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 khatiszon kristály és 30 arany. 1 535 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Mész tovább, előre. [26. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. A folyosó kanyarodik. [27. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Innen csak egy út van: előre! [28. PONT.] Halk, zümmögő hangot hallasz, amint rálépsz az előtted levő kőlapra, majd a következő pillanatban valami borzasztó szívóerő tapad rád! Dermedten tapasztalod, hogy mágikus energiaforrásaid kimerültek (-31 varázspont).
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egy kis szobába érkezel. [29. PONT.] Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [24. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[10 pontot használtál fel, van még 139.]

lm 23 24 12 mozogsz 23 24 12
Folytatod az utat. Egy kanyarhoz érkeztél. [23. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Bekukkantasz a kis terembe. [24. PONT.] A fal előtted valamilyen ismeretlen ragacstól csillog. Igyekszel nem hozzáérni, de a járat túl szűk, te pedig nem vagy elég ügyes: kezed azon nyomban hozzátapad. Pillanatokon belül mozdítani sem tudod karodat, és amikor lenézel rá, megérted miért: teljesen elkövesedett. Úgy tűnik semmit sem tehetsz: hiába maszírozod, hiába próbálod feszegetni, nem mozdul. Aztán legnagyobb örömödre, egy idő múlva magától megszűnik a kövesedés. (-28 TVP.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Haladsz az ellenséges labirintusban. Megtorpansz: kanyarodik az út! [23. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Úgy suhansz, mint az árnyék. Elérted a következő kanyart. [22. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Elérted a következő kanyart. [21. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy brutális morf az. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 25 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a brutális morf nyakát. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a brutális morf jobb vállát. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a brutális morf testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A brutális morf belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A brutális morf csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 khatiszon kristály és 3 fenőkő. 1 535 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Hangtalan léptekkel osonsz előre. A szűk járat megint csak kanyarodik. [20. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [19. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy halálos morf. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 31 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a halálos morf testét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (18 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a halálos morf fejét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a halálos morf testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a halálos morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 khatiszon kristály és 2 manifeszt.nyúlvány. 1 573 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [18. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Belépsz a térképen is jelölt szobába. [17. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy éltető morf lakik itt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 31 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az éltető morf jobb lábát. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az éltető morf bal karját. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod az éltető morf karmával. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az éltető morf leken néhány pofont. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! Az éltető morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 khatiszon kristály, 8 vas dobónyíl, 40 arany és 6 ugh méreg. 1 384 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [16. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy védelmező morf. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 32 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a védelmező morf testét. (4 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a védelmező morf bal oldalát. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-6 életpont.) Rövid karddal kissé megkarcolgatod a védelmező morf bal karját. (4 támadással 12 életpontot sebezve.) A védelmező morf többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A védelmező morf fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A védelmező morf farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ököllel többször kegyetlenül megütöd a védelmező morf jobb lábát. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-6 életpont.) Rövid karddal kicsit megvagdalod a védelmező morf testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) A védelmező morf többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A védelmező morf farkával a kezedre csap. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A védelmező morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 khatiszon kristály és 6 grifftojás. 1 545 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 65, gyógyulás: 0, összesen: -65 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Haladsz előre. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [15. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Nocsak, valaki itt elvesztett 2 aranyat. Szuper, te még biztos használni tudod valamire! Egy kis szobába érkezel. [14. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Kanyarodik a járat. [13. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Továbbsuhansz a folyosón. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [11. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [12. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy mágiamorfáló. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 24 életpontot sebeztél. Ellenfeled a halál szava varázslatot lő rád. Felfénylik az állatvédelem! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a mágiamorfáló testét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (8 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vaskardot a másikra támadsz. Vaskarddal párszor kilyukasztod a mágiamorfáló egyik lábát. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a mágiamorfáló testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A mágiamorfáló nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A mágiamorfáló farkával a kezedre csap. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Gyorsan félrelököd. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 25 életpontot vesztettél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mágiamorfáló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 khatiszon kristály és 5 gyógykenőcs. 1 560 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}

Hirtelen egy domináns morfot veszel észre magad előtt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 33 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a domináns morf bal karját. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel eltalálod a domináns morf bal oldalát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a domináns morf jobb karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A domináns morf kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A domináns morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 khatiszon kristály és 1 zárnyitó készlet. 1 203 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +87 életerő.) Nocsak, valaki itt elvesztett 5 aranyat. Szuper, te még biztos használni tudod valamire! [58 pontot használtál fel, van még 81.]

lm 8 8 42 mozogsz 8 8 42
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [11. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [10. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy harcias morf az. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 15 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a harcias morf testét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot a másikra rohansz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a harcias morf testét. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a harcias morf testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A harcias morf csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-5 védettség). A harcias morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 khatiszon kristály és 7 gyöngymangó. 1 467 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy harcias morf. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 34 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a harcias morf fejét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel eltalálod a harcias morf testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a harcias morf testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A harcias morf néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Végtagjaid lefagynak (-5 védettség). A harcias morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 khatiszon kristály és 8 tolmokov-koktél. 1 467 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Továbbsuhansz a folyosón. A folyosó kanyarodik. [9. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [8. PONT.] Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [41. PONTON vagy.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. A folyosó kanyarodik. [42. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy harcias morf lakik itt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 16 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a harcias morf bal oldalát. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vaskardot ellenfeledre rontasz. Vaskarddal párszor kilyukasztod a harcias morf testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a harcias morf testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A harcias morf néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Tagjaid ledermednek (-5 védettség). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 khatiszon kristály, 3 szvó-ektoplazma és 1 szent kehely. 1 467 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. [10 pontot használtál fel, van még 71.]

lm 41 48 50 mozogsz 41 48 50
Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [41. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Az út itt elkanyarodik. [42. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Jártadban belerúgsz 3 aranyba. Nahát, ki az aki csak úgy széthagyja a pénzét! Gyorsan összeszedegeted. Haladsz az ellenséges labirintusban. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [43. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [44. PONT.] Utolsó lélekjelenléteddel megérzed, hogy valahonnan egy mágiatörés varázslat repül feléd. Már késő bármit tenni! A mágia lebontotta a rajtad lévő szürkeáll. aktiv varázslatot.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. [45. PONT.] Hamarosan egy éltető morfot pillantasz meg. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 34 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az éltető morf bal lábát. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az éltető morf testét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod az éltető morf testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, az éltető morf megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 131 életpontot vesztettél. Az éltető morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 khatiszon kristály, 4 csontpálca, 4 fekete gyöngy és 40 arany. 1 384 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 140, gyógyulás: 0, összesen: -140 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +113 életerő.) Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [46. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy mágiamorfáló van előtted! Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 13 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a halál szava. Felfénylik az állatvédelem! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a mágiamorfáló jobb oldalát. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (13 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mágiamorfáló bal oldalát. (5 támadással 90 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a mágiamorfáló bal oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Nyelvével a mágiamorfáló eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A mágiamorfáló farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 17 életpontot vesztettél. Csápjaival a mágiamorfáló csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 khatiszon kristály és 2 remák szív. 1 560 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Folytatod az utat. A folyosó kanyarodik. [47. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Elszántan mész előre. Egy régi, rozsdás ajtót látsz. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [48. PONT.] Hamarosan egy lomha morfot pillantasz meg. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 25 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a lomha morf testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a lomha morf jobb karját. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a lomha morf testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A lomha morf Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 khatiszon kristály és 10 spiritusz. 1 384 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [47. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Folytatod az utat. Innen csak egy út van: előre! [49. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Folytatod a felderítést. Egy kemény tölgyből készült ajtót látsz. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zárnyitás). Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [50. PONT.] Dübörgést hallasz fentről, és látod, hogy a plafon egy része zuhanni kezd! Szerencsédnek köszönhetően csak 16 életpontot vesztettél. Iszonyatos ütést érzel, ahogy a lecsapó kőfal-csapda telibe talál.
Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 53. PONTRA. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. [22 pontot használtál fel, van még 49.]

lm 50 54 53 mozogsz 50 54 53
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Innen csak egy út van: előre! [54. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [53. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Találsz 4 aranyat! Ez aztán a szerencse! [4 pontot használtál fel, van még 45.]

* 1. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2017. évben 8. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 45.]

* 2. BP: h 1576 15 0 használod az 1576. tárgyat
Dallamos sípolásba kezdesz. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. [15 pontot használtál fel, van még 30.]

* 3. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 25.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Elmúlik az üstben főzött étel hatása. Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 26, 28, 22.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját fal föl a goldugar. 2 kaját nyel le a mélységi grittang. 2 kaját habzsol be a hegyi szamár. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 25 pontod maradt, ebből a következő körre 25 pontot vihetsz át. Kapsz még 304 pontot. A következő körben tehát 329 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Anton Andemon, egy hosszú ezüsthajú, zöld szemű kobudera férfi vagy. A bőröd kreolszínű. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 163. fordulód.

Erő: 30 (36) Szint: 21 Merészség: 10/4 Magasság: 144 cm
IQ: 31 (35) Támadás: 29 (31) Agresszió: 3 Testsúly: 48 kg
Ügyesség: 24 (31) Védekezés: 54 (58) Menekülés: 35 % Életkor: 30/31 év
Egészség: 32 (34) Életpont: 288/241 Jellem: jó (122) Tul. pont: 0
Szerencse: 26 (33) Varázspont: 491/0 Pénz: 1335 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 24/4 Pszi pont: 141/144
Eddig összesen 1543 szörnyet (28 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 30 447 TP-t kaptál. Jelenleg 727 524 TP-d van. A következő szinthez még 72 476 TP szükséges. Trófeáid: borzalmas varkaudar, varkaudar íjász, Poomr Ko. A 130. fordulódban 1001 arany került a bankszámládra. 1051 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 21/69 (+32%) vágófegyverek: 26/38 (+19%) dobófegyverek: 25/92 (+20%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (400%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (8 -11.); vas dobónyíl (#189) max. 2 db (12 -15.); vas dobónyíl (#189) (16 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
düh vérvörös köde: 50 százalék;
50,49 mezőn táborozol, a 267. labirintusban, 6. szinten, 53. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 114
A Végzet Vermében a 7. szinten jársz. Ebben a hónapban 3 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 25,49

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 149 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/91 2. nyomkövetés: 31/79 3. mászás: 8/58 (+4%)
4. csapdakészítés: 22/29 (+12%) 5. csapdaészlelés: 9/98 (+34%) 6. gyógyítás: 29/2
7. titkosírás: 5/28 8. felderítés: 8/87 9. szörnyidomítás: 7/76
10. taumaturgia: 44/15 (+9%) 11. szerencsejáték: 1/11 12. versengés: 5/39 (+10%)
13. harcművészetek: 11/95 14. zene: 13/46 (+16%) 15. szörnyismeret: 17/27 (+22%)
16. pszi: 23/55 (+7%) 17. zárnyitás: 9/4 (+16%) 18. vadászat: 2/87
19. bányászat: 16/51 20. testépítés: 1/25 21. főzés: 4/89 (+22%)
22. csapatmunka: 1/80

FELTÉTELES PARANCSOK (még 29 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 60% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
segítesz max. 1 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 8. fajúaknak
ásol max. 8 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), kötelet (#92) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 3 darabot ), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 20 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), amnioszt (#203) (max. 2 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 20 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 20 darabot ), fáklyát (#36) (max. 4 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot )
mászol max. 60 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, küldetés (5)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
trikornis (#104), bávatag golombár (#165), nyuhaj karbin (#110), érző szívű dromedár (#753)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 9 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
varázspáncél (#156) láthatatlanság (#76) esszenciavédelem (#165) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
agykorbács (#97)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> tetemember (#123) villámcsapás (#50) >> nyuhaj karbin (#110)
lángcsóva (#31) >> kétfejű troll (#163)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> hegyi góliát (#244) tompítás (#40) >> bávatag golombár (#165)
oldás (#372) >> gigaféreg lárva (#7037) pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221)
varázsvédelem (#34) >> kőkorszaki szaki (#109) tompítás (#40) >> bibircsók-óriás (#120)
varázsvédelem (#34) >> szeppent rákfatty (#186)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör;) státusz: OK

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): kész. apró gnómlak (531): kész. törpe házikó (532): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. kőtorony (664): új. városháza (685): kész. fejvadászház (757): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 26, 27, 28, 29, 31, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 53, 126, 170, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Kész: 1, 16.

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XLVII. olimpián.
Harmadik hely az 1. kategóriában a XLII. olimpián.
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 34, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 3 445.
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 146, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 5, a pontszámod: 30 996.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 30 TU. szükséges még: 40 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1342 TU szükséges.)
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bakkura bőr (#95) 4 bronzhegyű nyíl (#94) 2 csontszablya (#64)
1 csuklyavirág (#133) 4 evaporőr háj (#105) 1 furulya (#233)
1 hebrencs állkapocs (#130) 1 kis vaskulcs (#40) 1 lapockacsont (#33)
1 madártoll (#112) 2 mandibulapenge (#125) 1 orgyilkos tőr (#225)
6 rézdarab (#70) 1 rókafarok (#124) 1 tüskecsapda (#242)
11 ubuk tüske (#131) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
214 arany (#50) 1 acélpengőke (#231) 4 fekete gyöngy (#99)
3 fenőkő (#1618) 6 grifftojás (#179) 2 gyógykenőcs (#313)
7 gyöngymangó (#135) 1 halálhozó talizmán (#813) 4 kaja (#2)
17 khatiszon kristály (#2322) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 12 pirkit (#153)
1 pszi kő (#248) 3 purifikátor háj (#269) 3 remák szív (#264)
1 rézkulcs (#75) 8 spiritusz (#170) 1 szent kehely (#257)
4 szvó-ektoplazma (#151) 1 tankány karom (#237) 1 téfea-agy (#172)
8 tolmokov-koktél (#351) 6 ugh méreg (#166) 1 varkaudar csont (#1113)
8 vas dobónyíl (#189) 1 zárnyitó készlet (#39)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

42 43 44 45 46 47 48 49 50 51
46
47
48
49
50
(43,48) karmos tankány (#137), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), mély kút (#93), topránypolip (#86)
(44,47) félelem-járó (#56)
(45,47) varkaudarok (#64)
(46,48) téfea magoflux (#98)
(47,48) szintszívó (#96)
(48,48) nukleáris cickány (#155)
(50,49) Tharr rúnaköve, gumifa (#38), Tharr oltár, evaporőr (#69), domináns morf (#7624), lomha morf (#7621), halálos morf (#7618), harcias morf (#7619), brutális morf (#7620), éltető morf (#7625), védelmező morf (#7622), mágiamorfáló (#7623)

Üzenet küldése a karakternek