343. forduló, Báró Münchhausen összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. jan. 21. 9h:19'
EZ A 648. JÁTÉKHETED, 372. FORDULÓD
649. játékheted kezdete: jan. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5476
SZÁMLA : XXXX

BÁRÓ MÜNCHHAUSEN KALANDJAI


83 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [209,53] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 berzerker tüskét (1000 arany kikiáltási áron), 3 tolmokov-koktélt (50 arany kikiáltási áron), 1 szent jogart (80 arany kikiáltási áron), 2 varkaudar látógömböt (500 arany kikiáltási áron), 2 remák szivet (600 arany kikiáltási áron), 6 praglonc hártyát (1000 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 5 sünmedve tüskét (50 arany), 1 acélpengőkét (110 arany), 3 vadász tatu bőrt (60 arany), 10 spirituszt (310 arany), 1 gyenge mérget (50 arany), 3 rájabőrt (110 arany), 7 kavadu lebenyt (120 arany), 2 gromak bőrt (20 arany), 1 furulyát (20 arany), 4 ormánygőte csontot (20 arany), 1 dorony dudát (50 arany), 1 acélpengőkét (200 arany).
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 vadász tatu bőrt (15 arany), 1 hosszú íjat (20 arany). Átveszed a sikeresen eladott 3 tolmokov-koktél (eladási ár: 50 arany, ebből a kezelési költség: 5 arany), 1 szent jogar (eladási ár: 100 arany, ebből a kezelési költség: 10 arany), 2 varkaudar látógömb (eladási ár: 500 arany, ebből a kezelési költség: 50 arany), 2 remák szív (eladási ár: 600 arany, ebből a kezelési költség: 60 arany), 6 praglonc hártya (eladási ár: 1000 arany, ebből a kezelési költség: 100 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 berzerker tüske (eladási ár: 1650 arany, ebből a kezelési költség: 165 arany) ellenértékét.
Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a Thargodan légiós (ld. enc.), az ősöreg góliát (ld. enc.), a lélekelementál (ld. enc.), a zafír drakón (ld. enc.), a rubin sárkány (ld. enc.) és az áldott okerón (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) vámpírkardot (ld. enc.), moa rubint (ld. enc.), moa zafírt (ld. enc.), moa burátot (ld. enc.), moa gyémántot (ld. enc.) és halcsontot (ld. enc.). Az aranytermő erszény 60 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 óndarabot. A teremtés zsákja létrehozott 1 rájabőrt. A teremtés zsákja létrehozott 1 ezüstdarabot. Varázserőd regenerálódik. (+430 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+70 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-8 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Sajnos túl sok idő telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy qwarg rohamosztagos nyomára bukkanj. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 135 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a Káoszkígyót ellenfeledre ugrasz. Káoszkígyóval nagy lendületekkel át- meg átszúrod a qwarg rohamosztagos bal oldalát. (6 támadással 248 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Cápafoggal jól megszurkálod a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A 7 qwarg rohamosztagos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
2000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 482, sebződés: 8, gyógyulás: 72, összesen: +64 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 715.]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 161. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 713.]
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-16 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 713.]
Beizzik a turbómágia. Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 711.]

* 2. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A földből energia áramlik testedbe. Létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-13 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 706.]

* 3. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 12. varázslatot a 26. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 706.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-11 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 704.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 702.]

* 4. KP: elmormolod a 192. varázslatot a 72. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 702.]
Fürgén varázsolsz! Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [2 pontot használtál fel, van még 700.]

* 5. KP: elmormolod a 75. varázslatot
Mivel a paraméterként megadott varázslat nem volt rajtad, nem is volt sok értelme a mágiafeloldásnak. [0 pontot használtál fel, van még 700.]

* 6. KP: kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 820. tárggyal a 466. tárgyat
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. Láthatatlanná váltál. [-7 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 700.]
Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 700.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 700.]

h 305 2 használod a 305. tárgyat
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 2 varázskövet. (+200 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 700.]

v 22 235 elmormolod a 22. varázslatot
Kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő dorony dudát. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 1 dorony tüdő, 3 furulya, 3 ragasztó. [-11 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 695.]

v 22 242 elmormolod a 22. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő tüskecsapdát. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 5 sünmedve tüske, 1 lapkorong. [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 690.]

v 22 111 elmormolod a 22. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Megidézted az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő hosszú íjat. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 1 magszim bél, 2 smirglilevél, 1 vapár ág. [-25 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 685.]

v 22 273 elmormolod a 22. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmormoltad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő szuper dobóhálót. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 2 szuperkötél. [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 680.]

kt 234 elkészíted a 234. tárgyat
Legyártottál 1 tatu dobot. Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 670.]

v 96 143 61 elmormolod a 96. varázslatot
Kántálni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Befejezted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(209,53) qwarg rohamosztagos (#242)

[143,61] Lakott területre érkeztél. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy főutcát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fekete lótuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy sárkánytanyát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy borkonyó cserjét. Észreveszel egy gyöngymangó bokrot. Utad során felfedezel egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Utad során felfedezel egy szent tölgyfát.

Épületeket látsz: egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.). Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 lótuszvirágot. Egészséged TF-elődött.
[-50 varázspont.] [16 pontot használtál fel, van még 654.]

h 233 100 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Többször sikerül egészen egyszerű melódiákat hibátlanul lejátszani. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+3 varázspont.) [100 pontot használtál fel, van még 554.]

h 233 100 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Némi zenei tapasztalattal a hátad mögött, talán most már sikerült közepesen élvezhető muzsikát előadni. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+3 varázspont.) [100 pontot használtál fel, van még 454.]

m 1 mozogsz északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[209,53] Még mindig füves síkságon vagy.

Oldalt pillantva, meglátsz egy gumifát. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely nyugatról folyik keletre. Feltöltöd a vizestömlőt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy kihívás tornyát. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Észreveszel egy oltárt. Dornodon híveié. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy tavacskát. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy Sheran oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Lábánál kapsz el két tízcentis remetepókot. Zamatos, ízletes csemegék. (+2 kaja.) Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre.
[9 pontot használtál fel, van még 445.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért
Kijátszva egy boa constrictort, elkerülöd a halálos szorítást, és vagdaltat csinálsz a kígyóból. (+8 kaja.) Hatalmas sárga gyümölcsöt találsz egy bokron. Megkóstolod. Ehető! Nagyszerű, ebből muszáj raktározni. (+2 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 405.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért
Mint nagy ínyenc, kellőképpen becsülöd a zazi gyökerének tápértékét. Egy óra munkával egy maréknyit sikerül előásni. (+6 kaja.) Csak gyorsaság, ügyesség, no meg némi szerencse kell a mézszerzéshez. Ezúttal megúsztad kevés csípéssel, de a vadméhek nem felejtenek! (+3 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). [40 pontot használtál fel, van még 365.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy rozoga, dülöngélő lépcső vezet a magasba. Egy új építmény, és ilyen rossz állapotban? Mesterséges szar ez, ébredsz rá. Óvatosan mész fel, elkerülve néhány beszakadó fokot. Odafent a kalandmester, egy hatalmas orrú, nagyszakállú törpe fogad, aki bemutatkozás helyett csak vakkant egyet. Rögtön a tárgyra tér, elmondja, mi a feladat. A feladatod egy ekharion legyőzése. Már nyitják is a ketrecet!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 116 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy tudatrombolás pszit. Semmi hatás! A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Vad csatakiáltással, felemelve a Káoszkígyót a másikra rohansz. Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd az ekharion nyakát. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Cápafoggal eltalálod az ekharion testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az ekharion vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Az ekharion belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 37 aranyat. 1820 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 16, gyógyulás: 29, összesen: +13 ÉP}


Sikeresen megoldottad a feladatot. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Tekergődző csigalépcsőn kell felgyalogolnod. Időnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcső tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Vlalea néven mutatkozik be. Ő lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot. A próba során intelligenciádat, tájékozottságodat kell bizonyítanod. Mesélj róla részletesen, ezzel bizonyítsd, hogy tudod, milyen egy Tguarkhan. Aprólékos válaszod tökéletesen kielégíti a kalandmestert. 300 tapasztalati pontot kaptál.
Sikeresen megoldottad a feladatot. Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Egy vízkerékkel üzemeltetett liftszerű valami viszi fel a próbatevőket a következő szintre. Félve ülsz bele, de egész kényelmes! Csak némi víz fröcsköl rád. Odafent egy ugrándozó gnóm vár. Ez a kalandmester? A figura Trallomtúrmurr néven mutatkozik be, és máris a kalandhelyszínre kísér, és elhadarja, hogy miből is áll a próba. Különlegesen nehéz feladatot kapsz. A kalandmester elteleportál egy hegymélyi tárnába, ahol adamantitot kell bányásznod! Ellátnak a szükséges felszereléssel és két fáklyával. Nesze neked! Hosszasan bolyongasz a járatokban, de azt sem tudod, hogy néz ki az adamantit. Rettenetesen boldog vagy, amikor kiderül, nem hagytak itt örökre, és a csalódott kalandmester érted jön.
Fájdalom, felsültél! Talán ez a nehézségi szint túl erős neked. A következő pillanatban a torony előtt találod magad. [30 pontot használtál fel, van még 335.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy körbejáró ökrök által üzemeltetett lift visz fel a következő szintre. Keleti kényelem! A kalandmester, egy kimondhatatlan nevű gnóm már vár rád. Ismerteti, hogy mi lesz a feladat. Nagyon hadar, úgyhogy csak másodszorra érted meg. A próba során bizonyítanod kell, hogy sokoldalú ismeretekkel rendelkezel. Lássuk, mekkora a kézügyességed. El kell készítened egy vashegyű lándzsát! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Keményen dolgozol, de végül elkészíted a feladatul kapott vashegyű lándzsát 600 tapasztalati pontot kaptál.
Kiálltad a próbát. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Szűk csigalépcsőn mész fel. A terem, ahová belépsz, világosabb, mint a lépcsősor, ahol majdnem orra estél. Odabent egy rikító színekbe öltözött elf fogad, aki Gralshela néven mutatkozik be. Ismerteti a feladatodat. Egy dimenziókapun keresztül kivisznek terepre, egy tárnához, ahol egy óra alatt minél több mithrilt kell kitermelned. Csákányt is kapsz a feladathoz. Lassan megy a munka, nem is igazándiból ismered meg a mithrilt, meg aztán azt sem tudod, hogy kell kitermelni. Egy rakás követ viszel ki az idő leteltével, de a kalandmester kikacag.
Kudarc, a fenébe! Fejedet rázod. Talán majd legközelebb jobban megy - vigasztal a kalandmester, és egy villanás után már a torony előtt találod magad. [20 pontot használtál fel, van még 315.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Szűk csigalépcsőn mész fel. A terem, ahová belépsz, világosabb, mint a lépcsősor, ahol majdnem orra estél. Odabent egy rikító színekbe öltözött elf fogad, aki Vlalhyll néven mutatkozik be. Ismerteti a feladatodat. A feladat közepes nehézségű: egy folyosón kell végiggyalogolni, amelynek a végén egy arany idolt találsz egy oltáron, azt kell kihozni. Mi ebben a nehéz? - töprengesz magadon, de azért nekiindulsz. Hohó, egy álcázott savas verem! Majdnem beleestél. Oda kell figyelni, mert itt csapdák vannak. Apró lukak a falon - elsuhansz alattuk. Különösen bemélyedt kövek - óvatosan átléped őket. Egy hajszálvékony cérnaszál! Ezt is átléped! És íme, az idol. Indián Jánoshoz hasonlóan, kicseréled egy kődarabra, persze jön a guruló kő, ami még egy Horned Reapert is kilapít, nemhogy téged. Futsz, rohansz, és persze élve megúszod. Mosolyogva nyújtod át az idolt a kalandmesternek. 1000 tapasztalati pontot kaptál.
Sikeresen megoldottad a feladatot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Ki látott már ilyet! Lépcső helyett kötélhágcsó vezet a magasba. Mit lehet tenni, mászni kezdesz. Egyszer visszanézel, és rögtön meg is szédülsz. De végül felérsz, erősen zihálva. Egy mosolygó törpe vár odafent, mellén névjegykártya: "Bronzhajlító Throfil". Köszönt téged, majd elmondja, mi a feladat. Meg kell ölnöd egy szörnyet. Rosszat sejtve a szoba közepe felé fordulsz, ahol már ott áll egy bávatag golombár!

Ellenfeled gigaököl varázslatot lő rád. 10 életpontot vesztettél. A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Marokra fogva a Káoszkígyót a másikra rohansz. Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd a bávatag golombár testét. (3 támadással 151 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Cápafoggal eltalálod a bávatag golombár testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A bávatag golombár egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Körülötted minden elcsendesedik. Szinte hallod a fű növését... Az lenne ilyen hangos? Megdöbbenve tapasztalod, hogy Blligates vérszopó indái rád tekeredtek. Eszed vesztve próbálsz kiszabadulni, miközben a növény a véredet szívja.... Sikerült!! Lelked mélyén érzed, ez Sheran büntetése volt... (34 életpontot vesztettél) A bávatag golombár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
1280 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 57, gyógyulás: 30, összesen: -27 ÉP}


Teljesítetted a feladatot. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Egy hosszú falétra vezet feljebb. Felmászol rajta, és hamarosan az egyik teremben találod magad, ami vélhetőleg egy tányérszerű kiszélesedés belseje. A kalandmester, egy Kalapácskezű Dáin nevű törpe már vár. Kezet fog veled, majd ismerteti a próba mibenlétét. A próba során intelligenciádat, tájékozottságodat kell bizonyítanod. Most bebizonyíthatod, hogy mestere vagy a tárgyak fabrikálásának. Csinálj egy csontszuronyt! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Ó, a manóba! Híján vagy valamilyen alkotóelemnek.
Fájdalom, felsültél! Talán ez a nehézségi szint túl erős neked. A következő pillanatban a torony előtt találod magad. [30 pontot használtál fel, van még 285.]

m 6 5 2 mozogsz nyugatra, délnyugatra, keletre
[208,53] Dombos terepre érkeztél. Észreveszel egy krómkaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy oltárt. Dornodon híveié. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Sheran oltárt. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy törpe bánya van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy woorgard. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 121 életpontot sebeztél. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a woorgard szörcsögő hátát. (4 támadással 19 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Káoszkígyót ellenfeledre támadsz. Káoszkígyóval jól megszurkálod a woorgard testét. (6 támadással 212 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Cápafoggal párszor épp hogy megérintgeted a woorgard szörcsögő hátát. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Káoszkígyóval jól megszurkálod a woorgard szörcsögő hátát. (5 támadással 186 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 156 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megérinted a woorgard szörcsögő hátát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2100 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 805, sebződés: 6, gyógyulás: 50, összesen: +44 ÉP}

Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [207,54] Továbbra is dombság. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kazmárt. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy tavacskát. Délnyugatra egy Leah oltár van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ongóliant közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 119 életpontot sebeztél. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja az ongóliant testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (24 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Káoszkígyót a másikra rontasz. Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd az ongóliant jobb lábát. (6 támadással 261 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Cápafoggal jól megszurkálod az ongóliant hatalmas bokáját. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az ongóliant nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 7 arany, egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (186,61)-> 20 arany, -2 ÉP], egy ezüstshuriken, egy fekete gyöngy, egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (186,61)-> 6 arany, -2 ÉP]. 2924 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 555, sebződés: 59, gyógyulás: 30, összesen: -29 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Belebotlasz valamibe: 1 szöges páncél [szöges páncél ládikóba-> (185,60)-> 24 arany, -2 ÉP]. Elteszed.

(Továbbmész...) [208,54] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ezoterikus mardel. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A lény koncentrál egy hangyányit. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Marokra fogva a Káoszkígyót a másikra rohansz. Káoszkígyóval nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ezoterikus mardel testét. (4 támadással 188 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Cápafoggal eltalálod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az ezoterikus mardel állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az ezoterikus mardel összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 8 drótszőrt. 1298 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 0, gyógyulás: 31, összesen: +31 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy borkonyó cserjét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Találsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy patakot. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy Thargodan csatamező van. Délre egy tavacska van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. [27 pontot használtál fel, van még 258.]

m 3 1 2 mozogsz délkeletre, északkeletre, keletre
[209,55] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben.

Látsz egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. Rossz előérzeted van: túl nagy a csend. Fehér csontok, korhadt ládák kerülnek elő, de egyelőre semmi használható. Rettenetesen elfáradtál, a hely hangulata ólomsúlyként nehezedik rád. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy pszi őselementál támad rád.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 124 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontaktus I pszit. Szerencsére nem hatott rád. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a pszi őselementál testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) A pszi őselementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Legnagyobb megdöbbenésedre a tetem sisteregve semmivé olvad. Fejedet csóválva, folytatod a munkát. Csak szemét és hulladék! Talán odébb lesz valami, új gödröt kezdesz. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy Zinthurg készül a lemészárlásodra.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 119 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pusztító végzet. Semmi hatás! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy aranytű, egy arany és egy gyöngymangó. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Tovább piszkálod a földet, nem tanulva a leckéből. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy Mnebolath védelmezi a vadászterületét.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. (elektromos pajzs védte meg a nyomorultat.) Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a Mnebolath nyakát. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 8 aranyad. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (22 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Káoszkígyót a másikra ugrasz. Káoszkígyóval tökéletesen perforálod a Mnebolath testét. (3 támadással 148 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Cápafoggal jól megszúrod a Mnebolath rücskös testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A Mnebolath karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 15 aranyad is. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (186,61)-> 10 arany, -2 ÉP] és 2 vasérc. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2084 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 41, gyógyulás: 31, összesen: -10 ÉP}

Lassan elég lesz a bemelegítésből. Elüvöltöd magad: "HOL A FŐSZÖRNY???" Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy Tguarkhan támad rád.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled villámsújtás varázslatot lő rád. 34 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a Káoszkígyót ellenfeledre támadsz. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod a Tguarkhan jobb lábát. (3 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Cápafoggal eltalálod a Tguarkhan kutyafejét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A Tguarkhan fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Mielőtt észbe kapnál, a Tguarkhan megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a Tguarkhan száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (186,61)-> 28 arany, -2 ÉP] és egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (185,60)-> 14 arany, -2 ÉP]. 1510 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 79, gyógyulás: 42, összesen: -37 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a démon előugrott. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (186,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy shinai gömb [shinai gömb ládikóba-> (185,60)-> 40 arany, -2 ÉP] és egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (186,61)-> 30 arany, -2 ÉP]. A távolban Chara-din fattyak százai tűnnek fel. Rettegés lesz rajtad úrrá. Igen, feléd tartanak! A csatamező széléig üldöznek, de nem tovább. Huh, szerencséd volt!
Látsz egy kihívás tornyát. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Shadow. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy malmot. Délre nézve látsz egy friss csatamezőt. Délnyugatra egy Raia oltár van. Nyugatra egy tavacska van. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [210,54] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy csapat qwarg rohamosztagos. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Meglengetve a Káoszkígyót ellenfeledre ugrasz. Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd a qwarg rohamosztagos testét. (6 támadással 230 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 148 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal jól megszurkálod a qwarg rohamosztagos fejét. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (5 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). Káoszkígyóval kicsit megsebzed a qwarg rohamosztagos jobb középső lábát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Cápafoggal megérinted a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Az 1 qwarg rohamosztagos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
2000 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 536, sebződés: 24, gyógyulás: 71, összesen: +47 ÉP}

Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy malmot. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy patak van. Északra egy tavacska van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [211,54] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy trikornis herceg. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gyóntatás varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Ellenfeled becsületjel varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 58 életpontot vesztettél. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a trikornis herceg fehér hátát. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Meglengetve a Káoszkígyót ellenfeledre támadsz. Káoszkígyóval nagy lendületekkel át- meg átszúrod a trikornis herceg fehér hátát. (6 támadással 300 életpontot sebezve.) Cápafoggal épp hogy megszúrod a trikornis herceg fehér hátát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a trikornis herceg nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). Patájával a trikornis herceg kissé megtaszít. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Purifikálódsz. (+0 jóság.) A trikornis herceg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 trikornis szarvat. 2866 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 381, sebződés: 84, gyógyulás: 6, összesen: -78 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy korongfát. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 botot. Egészséged TF-elődött. [85 pontot használtál fel, van még 173.]

m 2 mozogsz keletre
[212,54] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Ráismersz a lényre. Egy áeratikus hasnyák. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 12 életpontot vesztettél. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (12 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Káoszkígyót ellenfeledre támadsz. Káoszkígyóval nagy lendületekkel át- meg átszúrod az áeratikus hasnyák testét. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 166 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal jól megszúrod az áeratikus hasnyák egyik lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő III varázslatot dobsz ellenfeledre. 148 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Az áeratikus hasnyák nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Az áeratikus hasnyák melléd csap a farkával! Az áeratikus hasnyák állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az áeratikus hasnyák csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Az áeratikus hasnyák most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 488, sebződés: 24, gyógyulás: 1, összesen: -23 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy smirglibokrot. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy csápos otagi. Mivel nem jelzed támadás szándékát, ő se támad. Egy ideig csendben méricskélitek egymást, aztán a szörny továbbáll.

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 8 smirglilevelet. Egészséged TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 tüskét. Egészséged TF-elődött. [18 pontot használtál fel, van még 155.]

v 96 143 61 elmormolod a 96. varázslatot
7 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 50 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 155.]

szk 781 keresed a 781. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy ork bérgyilászt. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 155.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 152.]

* 2. BP: kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat az 531. tárggyal
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 152.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 152.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
7 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 11 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 152.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 30, 12, 16.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a pikkelyes ptog. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 152 pontod maradt, ebből a következő körre 152 pontot vihetsz át. Kapsz még 513 pontot. A következő körben tehát 665 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


THARGODAN LÉGIÓS (311. SZÖRNY)
Az elit Thargodan zsoldosok, általában uraik már kicsit megbíznak bennük, ugyanakkor félnek is tőle, hogy megpróbálják a hatalmat átvenni. Nem csoda hát, hogy a Thargodan hercegeket közelről védelmező légiósok néha uruk ellen fordulnak, vagy éppen a gyanakvó herceg tépi fel a torkukat, árulástól tartva. A Thargodan légiósok, bár sokfélék, jellemző rájuk, hogy óriásiak, emberfeletti izmokkal és erővel, a gondolkodásban azonban nem járnak élen. A hercegek ezért is tudnak uralkodni rajtuk, akkor is, amikor néha fizikai erejét tekintve a légiós fölötte áll urának. Megsebzéséhez legalább ezüst fegyver szükséges.

ŐSÖREG GÓLIÁT (313. SZÖRNY)
Amikor a Sötét Föld hegycsúcsai között kalandozva, egyszercsak megmozdul alattad a hegy, akkor tudod, hogy nagy baj van. A hegy méretű ősöreg góliátok nagyobb lények minden ismert szárazföldi teremtménynél. Gigantikus, két lábon járó, görnyedt testtartású, torz pofájú lények. Általában csak ülnek és alszanak, de ha megmozdulnak, több mérföldes körzetükben megremeg a föld. Ennek a lénynek apróságot jelent egy kisebb óriás agyontaposása, és egy kalandozó számára annyira parányi, hogy valószínűleg észre sem veszi. De ha igen, egyetlen csapással szétkeni, függetlenül a parányi mágikus páncéloktól, amit az illető visel. Az ősöreg góliát erejét a hegyekből nyeri, ezért gyakorlatilag elpusztíthatatlan, amíg a földön áll - és ugyan milyen erő volna képes egy hegyet a levegőbe emelni?

LÉLEKELEMENTÁL (319. SZÖRNY)
Amikor ezernyi elkárhozott lélek egymásba kapaszkodva, fájdalmát világgá üvöltve bolyong együtt a Sötét Föld mocsaraiban, nagy ritkán létrejön egy nagyhatalmú lélekelementál. Ez a hagyományos fegyverekkel sebezhetetlen manifesztáció félelmet és rémületet kelt mindenben és mindenkiben, mert elszívja az életenergiáját mindennek, amiben csak egy parányi szikra is rejtőzik. A Rémekhez és a sötét ölészekhez hasonlóan, ezeket is nagy ívben elkerülik a kisebb Thargodanok, hiszen tudják, ha csak kicsit is, de ők is halandók.

ZAFÍR DRAKÓN (320. SZÖRNY)
A zafír drakónok, más néven sárkányfattyak nem mások, mint még kifejletlen, fiatal sárkányok. A Thargodan hercegek "háziállatként" tartják őket, remélve, hogy ha megnő a drakón, akkor is őket fogja szolgálni. Ez azonban általában hiú ábránd marad, a kifejlett sárkány, amint elég erősnek érzi magát, elsőként egykori gazdáját falja fel. Mindenesetre, a drakónok egy, a Sötét Földre merészkedő kalandozó számára eléggé ártalmatlanok, nincs különösebb félnivalód, hacsak az nem, hogy a villámot lehelő fattyat legfeljebb vágófegyverrel lehet megsebezni.

RUBIN SÁRKÁNY (330. SZÖRNY)
Minden sárkányok közül a leghatalmasabb, legfélelmetesebb, pusztító tűzözöne eléget mindent: Thargodant, Rémet, vagy akár egy másik sárkányt... Hegyként tornyosul bárki és bármi fölé a sivatagokban magányosan vadászó rubin sárkány. Nem ismer mást, csak gyűlöletet, mindenben, ami mozog, a kincsére vadászó kalandort lát. És ne is reménykedj benne, halandó, hogy majd egy védelem a tűztől varázslattal e behemót közelébe tudsz settenkedni... A rubin sárkány a Sötét Földön a leghalálosabb ellenfél, nem csoda, ha csakis direktben rá kiadott FT paranccsal tudod megtámadni.

ÁLDOTT OKERÓN (336. SZÖRNY)
Gigantikus méretű, lomha hájtömeg, amelyet hat vaskos és tömzsi láb hordoz. Apró, csökevényes rákszerű mellső ollóival igencsak nevetséges látványt nyújt ez a bamba teremtmény. Megdöbbentő, hogy a Thargodanok békén hagyják őket, de állítólag az áldott okerón gyomra olyan anyagot termel, ami borzalmas átkot és kínt hozó tárgyat küld a Thargodanra, amelytől az utána képtelen megszabadulni. Mindenesetre, ha el akarod pusztítani ezt a békés teremtményt, nincs másra szükséged, csak időre és türelemre, mert valószínűleg védekezni nem fog tudni.

VÁMPÍRKARD (358. TÁRGY)
A vámpírkard egy mágikus vágófegyver, amelynek használatához legalább 15-ös vágófegyver szakértelem szükséges. Amellett, hogy sebzése 7D6+4, használójának permanens vámpirizációt ad. Ezt a fegyvert kizárólag gonosz jelleműek forgathatják.

MOA RUBIN (379. TÁRGY)
Egy gyönyörűséges vörös ékszercsepp, egyedülálló látványosság a maga nevében. Az ősi Moák ékszerészei legendás hírűek voltak, és minden bizonnyal csodálatos ékszerek készítéséhez használták fel annak idején ezt a parányi rubint.

MOA ZAFÍR (381. TÁRGY)
Ebbe a tökéletesen kidolgozott, parányi ékszerbe a Moa mester belezárta a tengerek mélykékjét, a tengerszemek türkiz csillogását, a felhőtlen, vakítóan tiszta ég vidám kékjét.

MOA BURÁT (384. TÁRGY)
Igazándiból fogalmad sincs, mi az a burát: a jelenkor törpéi sosem bukkantak még erre a mélybarna, átlátszó, kristályszerű anyagra. Ez a Moa burát a többi Moa ékszerrel ellentétben megmunkálatlan, felülete tompa, nem csillogóra csiszolt. Csak azért valószínűsíthető, hogy Moa maradvány, mert leggyakrabban a phua-kúpokban lehet rábukkanni.

MOA GYÉMÁNT (385. TÁRGY)
A Moa gyémánt egyike a legértékesebb és egyben legritkább Moa ékköveknek. Gyűjtsd össze az összes Moa ékszert - és kész leszel arra, hogy egy fantasztikus rítust hajtsál végre, melynek eredményeként egy igen értékes és csodálatos kristályt hozz létre.

HALCSONT (390. TÁRGY)
Hah! Egy vacak halcsont! Mi értelme volt ezt egyáltalán a felszínre hozni? Na mindegy, valamire előbb-utóbb majdcsak jó lesz, mint minden a Túlélők Földjén.

RÁJABŐR (404. TÁRGY)
Ha elég óvatos vagy, hozzáértő, finom mozdulatokkal lenyúzhatod a rája rugalmas, kemény bőrét. [Bár a kiírás szerint a bőrt rögtön a lény leölése után szerzed meg, feltesszük, hogy az alacsonyabb úszás szakértelemmel rendelkezők kicipelik a dögöt a partra, és ott nyúzzák meg.]

KARAKTERLAP

Báró Münchhausen, egy fekete, copfos hajú, ferde szemű árnymanó férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Chara-din bíborosa vagy. Papi hited: 155. Az Árnymenők (#9153) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 372. fordulód.

Erő: 43 (49) Szint: 30 Merészség: 8/5 Magasság: 111 cm
IQ: 46 (47) Támadás: 37 Agresszió: 4 Testsúly: 41 kg
Ügyesség: 36 (39) Védekezés: 90 Menekülés: 30 % Életkor: 34/38 év
Egészség: 44 (48) Életpont: 443/558 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 0
Szerencse: 44 (54) Varázspont: 893/7 Pénz: 5009 arany Kép. pont: 22
Tudatpont: 17/5 Pszi pont: 192/90 Halhatatlanság: 2 %
Eddig összesen 2829 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 26171 TP-t kaptál. Jelenleg 3162435 TP-d van. A következő szinthez még 337565 TP szükséges. Trófeáid: vark. kardtáncos, őrjáratozó katona, kisebb quwarg isten. A 358. fordulódban 5052 arany került a bankszámládra. 5405 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/15 ökölvívás: 3/0 szúrófegyverek: 37/9 (+7%)
vágófegyverek: 15/74 ütőfegyverek: 7/80 lőfegyverek: 30/0
dobófegyverek: 22/78 (+6%)

Feltételes fegyverváltás: mágusölő (#422) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); bűvös shuriken (#562) (20 -); bogyógránát (#430) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 25/94 2. nyomkövetés: 111/65 (+31%) 3. lopás: 85/61
4. mászás: 14/74 5. csapdakészítés: 23/78 (+6%) 6. csapdaészlelés: 39/16 (+3%)
7. gyógyítás: 71/49 8. titkosírás: 8/72 9. felderítés: 24/43 (+6%)
10. szörnyidomítás: 15/90 11. teológia: 56/95 (+30%) 12. taumaturgia: 63/84 (+24%)
13. szerencsejáték: 8/68 14. versengés: 10/89 15. zene: 7/68 (+230%)
16. szörnyismeret: 32/38 (+34%) 17. pszi: *19/100 (+10%) 18. zárnyitás: 11/31
19. vadászat: 17/20 (+92%) 20. bányászat: 5/43 (+37%) 21. úszás: 8/60

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
készítesz lótuszvirágot (#447) (max. 20 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 20 darabot ), amnioszt (#203) (max. 1 darabot, csak egyszer), mákrózsa virágot (#56) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod fémbontó szójert (#150) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 60 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 16)
9933. szövetség (#9933), élőholt ősmágus (#179)
Barátságosság (aktív: 10, max: 16)
csápos otagi (#395), 9933. szövetség (#9933), Sequator (#5731), Thor (#5113), Lanice Lamart (#3750), FéNYeS NaP (#3067), Carou (#4092), Tud Ákos (#5935), bűbájlidérc (#761), erdei rém (#399)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) káoszcsapás (#200, 8 VP)
rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP)
káosz szava (#207, 25 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +5 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +6 vp 12 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) szürkeáll. aktiv (#71) varázsenergia (#161) erőpajzs I (#12)
tulajdonságpajzs (#26) mentális pajzs (#72) láthatatlanság (#76)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
18. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
káoszcsapás (#200), méregfelhő (#37), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
hhaar burka II (#162), tükörpajzs (#101), varázsvédelem II (#108), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) villámcsapás (#50) >> pszi őselementál (#258)
villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221) káoszcsapás (#200) >> nők (#999)
káoszcsapás (#200) >> élőholt ősmágus (#179) villámcsapás (#50) >> varkaudar katona (#691)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: éhes
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a főpap-jelölti rangfokozatot!
2.) Most egy sötét ceremóniában lesz részed: áldozz az oltáromon egy élő fémbontó szójert!
3.) Tűrhetetlen, hogy más istened szolgái híveimet útjukról eltéríteni próbálják. Semmisíts meg öt purifikátort! (számláló: 0)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 amniosz (#203) 1 hosszú íj (#111) 1 sáfránypor (#211)
1 szuper dobóháló (#273) 1 tüskecsapda (#242) 2 varázskő (#305)
1 vadász tatu bőr (#15) 3 spiritusz (#170) 1 dorony duda (#235)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
179 arany (#50) 1 aranytű (#272) 1 bot (#4)
1 dorony tüdő (#212) 1 drótszőr (#37) 1 ezüstdarab (#326)
1 ezüstshuriken (#327) 1 fekete gyöngy (#99) 3 furulya (#233)
1 gyöngymangó (#135) 16 kaja (#2) 1 lapkorong (#80)
2 lótuszvirág (#447) 1 magszim bél (#103) 1 óndarab (#85)
3 ragasztó (#83) 1 rájabőr (#404) 10 smirglilevél (#29)
5 sünmedve tüske (#14) 2 szuperkötél (#209) 1 tatu dob (#234)
2 Thargodan esszencia (#328) 3 trikornis szarv (#198) 1 tüske (#22)
1 vapár ág (#110) 2 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(207,54) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), 28. jellempróba, ongóliant (#159)
(208,53) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), Chara-din monolitja (#534), Dornodon oltár, érclelőhely, woorgardok (#231)
(208,54) ezoterikus mardelek (#184), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), Chara-din monolitja (#534), Dornodon oltár, 21. jellempróba
(209,53) qwarg rohamosztagos (#242), gumifa (#38), patak, kihívás tornya (#502), 29. jellempróba, Dornodon oltár, ekharion (#232), bávatag golombár (#165)
(209,55) pszi őselementál (#258), Zinthurg (#180), Mnebolath (#237), Tguarkhan (#212), Thargodan csatamező (#432), kihívás tornya (#502), Chara-din monolitja (#534), szent tölgyfa (#393), oltár, művészi porolit (#720)
(210,54) qwarg rohamosztagosok (#242), 21. jellempróba
(211,54) trikornis herceg (#261), korongfa (#79, belőle készíthető: #80)
(212,54) áeratikus hasnyákok (#243), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), csápos otagi (#395)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* A 40-es TK-ból kivettük a szamurájkardot, ami ezentúl csak Toyaki kristályából szerezhet‹ meg.

Üzenet küldése a karakternek