23. forduló,
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. aug. 29. 9h:11'
EZ A 24. JÁTÉKHETED, 24. FORDULÓD
25. játékheted kezdete: szept. 5.
A következő fordulódat legkorábban a 25. játékhéten tudjuk betáplálni.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5459
SZÁMLA : XXXX

LOINN LOPOMUS KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [27,7] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+9 életerő.)

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Hosszas kutatómunkával sikerült felfedezned egy langusz fát. Begyűjtesz róla néhány levelet. Óriási szerencsédre találsz pár fekete szőrhernyót is. A hernyókat egyenként becsavarod egy-egy levélbe, majd határozott mozdulatokkal belakmározod a finom falatokat. Az éhségedet ugyan ez a koszt nem csillapítja, valami másra azonban nagyon alkalmas. (+21 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [40 pontot használtál fel, van még 122.]

kt 4 elkészíted a 4. tárgyat
Begyűjtöttél 1 botot. [8 pontot használtál fel, van még 114.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[26,6] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené.


(Továbbmész...) [25,5] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik.

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy fekete gránittorony (535. épület.). Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 84.]

kf 9 1 kézbeveszed/felveszed a 9. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a kőhegyű lándzsát, majd a jobb kezedbe veszed a bunkósbotot. [0 pontot használtál fel, van még 84.]

be 535 bemész az 535. épületbe
Összegyűjtve a bátorságodat, közelebb mész, és bekopogtatsz. Egy pillanatig semmi válasz, de azután egészen váratlanul szélesre tárul az ajtó. Egy délceg, páncélba öltözött harcos áll előtted.
- Üdvözöllek! - biccent feléd a harcos. Mesélsz neki legutóbbi kalandjaidról.
- Mindjárt gondoltam, hogy megbízhatok benned! - mondja kitörő örömmel. [30 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 6 arany.] Átveszi a lándzsákat, és átnyújt cserébe egy zacskó aranyat. Nem tudom, fáraszthatlak-e még, de talán meg tudnál tenni nekem még egy apró szívességet. Egy szomszédos hűbérúr futárja elindult hozzám egy fontos térképpel, de sosem érkezett meg. Az a gyanúm, hogy a mirgek barlangjaiban veszett oda... A mirgek innét keletre, egy domb mélyén élnek. Szerencsére, elég megbízható leírásom van azokról a területekről. Ha volnál olyan kedves és körülnéznél arrafelé... - Megvizsgálod a leírást.

2 5
4
1 3
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 11. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 18, délre 12 mérföldre található.

Ezután elbúcsúztok, és folytatod utadat az erdőben. [5 pontot használtál fel, van még 79.]

kf 7 1 kézbeveszed/felveszed a 7. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a bunkósbotot, majd a jobb kezedbe veszed a kőhegyű lándzsát. [0 pontot használtál fel, van még 79.]

f 16 kísérletezel a 16. tárggyal
Töprengesz, a körmödet rágod, a hátizsákodban matatsz, mint minden igazi feltaláló. Telik múlik az idő... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz csontkést. (ld. enc.) 11 tapasztalati pontot kaptál. [5 pontot használtál fel, van még 74.]

kt 11 elkészíted a 11. tárgyat
Legyártottál 1 csontkést. [4 pontot használtál fel, van még 70.]

f 4 11 kísérletezel a 4. tárggyal a 11. tárggyal
A szokásosnál is intenzívebb fejtörésbe kezdesz, hogy kitalálj valami korszakalkotót. Eltelik egy óra... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz csontszuronyt. (ld. enc.) 11 tapasztalati pontot kaptál. [5 pontot használtál fel, van még 65.]

kt 12 elkészíted a 12. tárgyat
Legyártottál 1 csontszuronyt. [20 pontot használtál fel, van még 45.]

kf 12 kézbeveszed/felveszed a 12. tárgyat
Elrakod a kőhegyű lándzsát, majd a jobb kezedbe veszed a csontszuronyt. [0 pontot használtál fel, van még 45.]

gyk 12 20 gyakorolsz a 12. tárggyal 20 pontért
Döféstechnikádat fejleszted órákig tartó gyakorlással. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver). [20 pontot használtál fel, van még 25.]

ff 12 9 felt. fegyverváltás: 12 9
Felt. fegyverváltás: << csontszurony << bunkósbot. [0 pontot használtál fel, van még 25.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[26,5] Fák, mindenütt csak fák.


(Továbbmész...) [27,5] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy acéldarázs. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran híveié. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)
Összefutsz Tömör Cs. Koponya. Egy fekete bőrcsizmát és egy vassisakot visel. Felszerelését egy királygyík trófea díszíti. Jobb kezében egy kőhegyű lándzsát, bal kezében egy vizestömlőt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Elég egy mentális pillantás aurájára: az ő jelleme semleges. Barátságosnak néz ki, de Te nem vagy túl barátkozós kedvedben. Elfordulsz, és tovább totyogsz.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [20 pontot használtál fel, van még 5.]

gyk 12 13 gyakorolsz a 12. tárggyal 5 pontért
Tökéletesen koncentrálva, hosszas lazítás után edzeni kezdesz. Még sokat kell gyakorolnod. [5 pontot használtál fel, van még 0.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól lelkes felfedező helyett biztató túlélő-jelölt. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +4 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 1 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 163 pontot. A következő körben tehát 171 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


CSONTKÉS (11. TÁRGY)
A bolhakutya hosszú és éles bordacsontjából egy igen hatékony szúrófegyvert készíthetsz, a csontkést, amely balkezes fegyverként is használható. Sebzése d4+3, elkészítése a KT 11 paranccsal, 4 pontért történik.

CSONTSZURONY (12. TÁRGY)
Ha már nem készíthetsz szuronyos puskát, elégedj meg egyenlőre a szuronyos bottal. Egy csontkést a botod végére erősítve, egy hosszú, nagy sebet ejtő (3d4+2) szúrófegyvert kapsz. Rohamra fel! A csontszurony készítéséhez a KT 12 parancsot kell kiadnod, 20 pontért.

KARAKTERLAP

Loinn Lopomus, egy barna, tüsi hajú, szürke szemű gnóm férfi vagy. Ez a 24. fordulód.

Erő: 8 Szint: 5 Merészség: 5/5 Magasság: 120 cm
IQ: 20 Támadás: 4 Agresszió: 5 Testsúly: 48 kg
Ügyesség: 12 Védekezés: 3 Menekülés: 50 % Életkor: 94/94 év
Egészség: 12 Életpont: 82/76 Jellem: jó (2) Tul. pont: 1
Szerencse: 15 Varázspont: 0/0 Pénz: 7 arany Kép. pont: 1
Eddig összesen 37 szörnyet öltél meg. Ebben a fordulóban 52 TP-t kaptál. Jelenleg 535 TP-d van. A következő szinthez még 465 TP szükséges. Trófeád: woor-antilop.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 2 (+1) ütőfegyverek: 6 lőfegyverek: 5

Feltételes fegyverváltás: csontszurony (#12) << bunkósbot (#9)

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6 2. nyomkövetés: 2 3. gyógyítás: 14 (+1)
4. titkosírás: 1 5. felderítés: 1 6. vadászat: 6

FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 25% életerő alatt 30 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 15 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot )
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12)
surranó kígyó (#30), királygyík (#26), ormánygőte (#18), tigroszlán (#43)

Összsúly: 24.45 kg Megterheltség: 94%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 126 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bordacsont (#16) 2 kaja (#2) 5 kőhegyű lándzsa (#7)
2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
6 arany (#50) 1 csontszurony (#12)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(25,5) fekete gránittorony (#535)
(26,6) 22. jellempróba, oltár
(27,5) acéldarázs (#140), Sheran oltár, 30. jellempróba, Tömör Cs. Koponya (4248. kalandozó)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2007.08.23 09:58 Változások a számládon! Zseton levonás: 40 If. levonás: 0 Oka: Alanori Krónika 2007/07-08
2007.08.23 15:59 Változások a számládon! Zseton hozzáadása: 40 If. hozzáadása : 0 Oka:
˙

Üzenet küldése a karakternek