125. forduló, Sverker Karlsson összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2014. okt. 28. 12h:05'
EZ A 279. JÁTÉKHETED, 126. FORDULÓD
280. játékheted kezdete: nov. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 29 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5440
SZÁMLA : XXXX

SVERKER KARLSSON KALANDJAI


19 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [131,46] koordinátán.
Régóta készülsz már erre a kalandra, így nem szalasztasz el a kijelölt időpontban a helyszínen lenni. Addig vártok, míg mindenki megérkezik. Itt van Bélabá', Tilkal és Derűs Camone. Tilkal meg te még sosem találkoztatok, gyorsan bemutatkoztok egymásnak. A mágustorony ajtajához vonultok. A fölétek magasodó épület téged is megrémít egy kicsit, de bátorságot merítesz Tilkal viselkedéséből. Ő is izgul persze, bár igyekszik palástolni zavarát. Mindenesetre bekopogtat. Az ajtó hangtalanul feltárul előttetek. Bélabá' előkap egy lélekkövet, és babrálni kezdi. A kristályba zárt szellem testet ölt, és pont úgy néz ki, mint megidézője! Mostantól e másolat is részt vesz a kalandban. Egy varázslóinas fogad titeket. Mélyen meghajol előttetek, majd int, hogy kövessétek, ti pedig szó nélkül vonultok utána. A csigalépcső az első két emeletig még érdekes, aztán unalmas, a tizenkettediknél pedig már kifejezetten fárasztó. Kívülről egyáltalán nem látszott ilyen magasnak ez a nyavalyás torony! - tűnődsz. A huszonnyolcadik emeletnél már remeg a térdetek, a negyvenhetediknél pedig már bokáig lóg a nyelvetek, és ha nem szégyellnétek magatok annyira, simán lerogynátok zihálni egy kicsit. Itt biztos valami térmágia működik! Ilyen magas egyszerűen nem lehet ez a torony! - döntöd el végül, mikor felértek a csigalépcső tetejére. Itt az inas szenvtelen arccal kinyit egy jellegtelen faajtót, aztán ugyanolyan szenvtelen arccal elindul vissza, lefelé. Összenéztek, aztán lesz, ami lesz, beléptek. Az ajtó mögött egy akkor terem terül el, mint fél Gatin! Agyatok menten tiltakozni kezd a látvány ellen, de hiába tapogatjátok meg a falakat, azok teljesen valóságosak. A terem közepén egy hatalmas gépezet áll. Fából ácsolták, és acéllal erősítették. Csigák, kötelek, karok, tekerők, kallantyúk... Nyilván valami gnóm találmány lehet, valami daru. A mennyezet középső része hiányzik, épp a daru feletti szakaszon, és a résen át a kék égre látni. A padlón mindenütt kőműves szerszámok, hatalmas, és egészen apró kövek, téglák, gerendák, és sok más egyéb eszközök hever szerteszét. A feladat majdnem teljesen nyilvánvaló tehát. Egyszer csak megjelenik előttetek Kragoru mester illúzióképe.
- Köszöntelek titeket, kalandozók! Pakoljatok le, és fújjátok ki magatokat. Hamarosan nekifogunk a munkának. Ha készen álltok, máris tartunk egy kis felmérést. Meg kell tudnom ugyanis, hogy egyáltalán alkalmasak vagytok-e erre a munkára. Az első próbatétel annak a nagyobbacska kőnek a felemelése lesz - mondja a szellemkép, és egy jókora terméskőre mutat. Játsznyi könnyedséggel emeled fel a követ. Kíváncsian várod, hogy a többiek próbája után miféle egyéb próbák elé kíván még állítani a mester. Kragoru most a fura emelőgépre mutat.
- Morpetlanik daruját legalább háromfős legénységnek kell kezelnie.
Nem vártok több biztatásra, körülálljátok a szerkezetet. Egyvalakinek bele kell ülnie abba a fura fotelbe, ami a gép oldalán helyezkedik el. Innen mindenféle csörlőket lehet elérni, és mozgatni. Egyvalakinek a köteleket, és a kampókat kell kezelnie, idelenn, és valakinek irányítania is kell fentről, hogy merre mozduljon a daru a felemelt kövekkel. Igen ám, de hogyan lehet ezt a masinát irányítani? Összedugjátok a fejeteket, és megpróbáljátok valahogy kitalálni. Semmiség! Mint egy gnóm géniusz, úgy fogtok neki a rakodásnak. A köveket a kampók segítségével rögzítitek, aztán a csörlőkkel óvatosan a magasba emelitek. Már csak egy kis manőverezgetés kell, hogy a mennyezeten lévő lyukon át a kövek a magasba emelkedjenek. Ohó, de hát itt eddig mindössze néhány kődarab hevert! Hogyan lehetséges, hogy már húsznál is több sziklatömböt emeltetek fel a következő szintre, és még mindig akad néhány a sarokban? Ördöngösség! Kragoru utasítására egy idő után felhagytok a kövek felemelésével, és a többiekkel együtt te is felmászol a tetőre. Hihetetlen látvány tárul a szemed elé! Keletre a Csatorna kéklő szalagja csillog, nyugatra pedig a hatalmas zöld Erdauin. Még Fehérbérc zászlóit is látni véled a messzi távolban! Nem sok idő marad szemlélődni. A mester rátok ripakodik, hogy fogjatok hozzá a kövek egymáshoz illesztéséhez. Sajnos innen már kézi erővel kell a sziklatömböket mozgatnotok, és alaposan megizzadtok, mire a helyükre illesztitek őket. Az alaktalan tömbök faragásra szorulnak, és ehhez ismerni kell a kövek erezetét, hasadásának irányát, az ékelés és feszítés mikéntjét és hogyanját. Elő hát a kalapácsokkal, és ékekkel!
Mikor nekifogtok a sziklatömbök megfaragásának, még nem is sejtettétek, hogy ilyen nagy fába vágtátok a fejszéteket. Alaposan rátok esteledik, mire végeztek. Komoly munka volt, szinte vért izzadtatok, mire elkészültetek vele. Most veszed csak észre, mikor kimerülten leroskadsz a padlóra, hogy nem csak szinte izzadtatok vért, hanem szó szerint! Mindannyian maszatosak vagytok a saját véretektől. Ahogy a véres verejtéketek a padlóra csorgott, itt is, ott is apró kis vérpettyeket látsz. Hm. Fájdalmat nem éreztél, de a szervezeted alaposan meggyengült!
(-300 életpont.) Tilkal futásnak ered.Derűs Camone futásnak ered. Kragoru alakja rendületlenül ott lebeg felettetek.
- Nos, igen. Nyilván rájöttetek már, hogy valójában nem a kétkezi munkátokra, hanem az életenergiátokra volt szükségem. Ahhoz, hogy ez a torony lerombolhatatlan, és mágiával kikezdhetetlen legyen, az önként áldozott véreteket kellett kötőanyagként használnom. Látom, most felháborodtok ezen, de én nem titkoltam előttetek, hogy a véres verejtéketeket szeretném hasznosítani. Bőkezűen adakoztatok a drakolder szipolybűbájnak, de persze én sem vagyok hálátlan - mondja, és a semmiből néhány vászonzsák tűnik elő, és lehull elétek a porba. Mindannyian kifosztva, becsapva és megalázva érzitek magatokat, amikor az illúzió szertefoszlik, és a jutalom után nyúltok. Megvizsgálod, mi jutott neked, és hamar rájössz, hogy ez az iszák nem is olyan rossz dolog. Mindezt aztán jól ki is beszélitek, ahogyan lecammogtok a torony aljárhoz. Az osztozás után neked 1 Kragoru iszákja (ld. enc.) jut. (Bélabá' 1 Kragoru iszákjával gazdagodott.) Ahogy kiléptek a torony kapuján, máris az újabb kalandok járnak a fejetekben. A közös kaland által alkotott ideiglenes kötelék szétszakad, és mindannyian a saját dolgotok után néztek. Te is visszatérsz a táborhelyedre, hogy kipihend a toronyépítés fáradalmait. 16200 tapasztalati pontot kaptál. [40 pontot használtál fel, van még 256.]
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 Krogan buzogányát (10 arany kikiáltási áron), 1 Brod buzogányát (10 arany kikiáltási áron), 1 szigonyt (10 arany kikiáltási áron), 15 vas dobónyilat (10 arany kikiáltási áron), 6 mérg. vas dobónyilat (10 arany kikiáltási áron), 1 arany pikkelyvértet (10 arany kikiáltási áron), 1 királyi koronát (10 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 10 varázskövet (3990 arany).
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 királyi korona (eladási ár: 20 arany, ebből a kezelési költség: 2 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 Krough fejdíszét (5000 arany). Átveszed a sikeresen eladott 1 Brod buzogánya (eladási ár: 30 arany, ebből a kezelési költség: 3 arany), 1 szigony (eladási ár: 360 arany, ebből a kezelési költség: 36 arany), 1 arany pikkelyvért (eladási ár: 310 arany, ebből a kezelési költség: 31 arany) ellenértékét.
A táborozás 11. napján összeakadsz Kardtörő Kőpengével. Tharr tanítványa. Egy arany papi karkötőt, egy arany pikkelyvértet, egy bozontfonatot, egy Eldaran karkötőjét, egy gólem talizmánt, egy grifftoll kesztyűt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy nekrofun medált, egy nodonrod kitűzőt, egy örök. csillagkövét, egy réztornyot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar ékkövet és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy ében hadúr trófea, egy büntető praglonc trófea és egy leviathán lárva trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy kétfejű csatabárdot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy nyu-shuriken. Egy mutáns pók a hátasa.
Így szólsz: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+6 varázspont). Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 Krogan buzogánya (eladási ár: 250 arany, ebből a kezelési költség: 25 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 15 vas dobónyíl (eladási ár: 555 arany, ebből a kezelési költség: 55 arany), 6 mérg. vas dobónyíl (eladási ár: 80 arany, ebből a kezelési költség: 8 arany) ellenértékét.
A 14. napon összeakadsz Siercoon, a Farkassal. Sheran főpapja. Egy bozontfonatot, egy Eldaran karkötőjét, egy halálhozó talizmánt, egy kígyóbőr övet, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy olimpiai rézmedált, egy örök. csillagkövét, egy q. demoralizátort, egy q. pusztító éremet, egy rejtőköpenyt, egy ryuku karvédőt, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy tükörpáncélt, egy Urgod kesztyűjét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy éjkornis trófea, egy tyrannoszaurusz rex trófea és egy ongóliant trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: Bíborhold előtt álló trikornis herceg. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított sullár. Holmiját egy törpemammut cipeli. Odaveted: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+6 varázspont). Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 17. napon összefutsz Tápmentes Megabye-jal. Sheran főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy Eldaran karkötőjét, egy Jerome köpenyét, egy kígyóbőr övet, egy kvazár kesztyűt, egy Morgan sipkáját, egy nekrofun medált, egy örök. csillagkövét, egy q. demoralizátort, egy q. pusztító éremet, egy ryuku nadrágot, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy tükörpáncélt, egy tünde tegezt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy orbitális mackósajt trófea, egy kultúrmasztodon trófea és egy káoszteknőc trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: Bíborhold előtt álló trikornis herceg. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított mutáns pók. Málhásállata egy törpemammut. Elég egy mentális pillantás aurájára: ő is semleges.
Odaveted: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+6 varázspont). Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+8 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+225 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+110 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+20 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+11 tudatpont.) A lottó 1098. hetének nyerőszámai: 15, 30, 29. 1 db 0 találatos szelvényed volt. [A két forduló között 2 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot az 53. varázslatot a 28. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 272.]
Fürgén varázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+4 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [+4% teo] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 270.]
Beizzik a turbómágia. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+5 erő). [-10 varázspont.] [+1% teo] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 268.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Befejezted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [+1% teo] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 263.]

* 3. KP: használod az 1546. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 262.]

* 4. KP: használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 388 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 259.]

v 1 9999 elmormolod az 1. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A földből energia áramlik testedbe. Létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [+1% teo] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 254.]

v 96 74 58 elmormolod a 96. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy végső mozdulattal előhívod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

130 131 132
45
46
47

[74,58] Lakott területre érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 110 pontot kell rákölteni.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy főutcát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Utad során felfedezel egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.

Épületeket látsz: egy Ördögi Kör (709. épület.) és egy Gonoszság Temploma (771. épület.).
[-50 varázspont.] [+5% tau] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 244.]

be 709 147 138 bemész a 709. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 100 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy mágikus ütés [Csillogó energiafelhő jelzi, hogy képes vagy a mágikus teremtmények megsebzésére. Erőd TF-elődött.] és egy széljárás [Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. Erőd TF-elődött.] varázslat! [5 pontot használtál fel, van még 239.]

m 5 4 mozogsz délnyugatra, délre
[73,59] Folytatod sétádat a házak közt. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Oldalt pillantva, meglátsz egy fény szentélyét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy főutcát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Aha, egy kút a város terének közepén! Nagyon esztétikus. Feltöltöd a vizestömlőt. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy útonálló. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az útonálló bal lábát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). {GYD:} Méregfoggal felnyársalod az útonálló jobb lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Az útonálló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 89 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 0, gyógyulás: 17, összesen: +17 ÉP}

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Sheran szeret téged - miért fordulsz el tőle mégis? " A következő épületeket látod: egy fogadó a Zöldfülű Kalandozóhoz. (684. épület.), egy városháza (685. épület.) és egy piroslámpás ház (696. épület.). Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Melyik tárggyal menjen el, melyik tárgy az, ami érdekel... ÁRNYMENŐK by U.M.A. "

(Továbbmész...) [73,60] Még mindig a városban vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Felfedeztél egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy házat. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 50 TVP épült bele.) Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Ráismersz a lényre. Egy útonálló. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az útonálló testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). {GYD:} Méregfoggal teljesen átszúrod az útonálló testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 89 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 18, összesen: +18 ÉP}

Van itt egy Trikornis Futárszolgálat (711. épület.). [12 pontot használtál fel, van még 227.]

fa 32 2275 1 feladod a 32. tárgyat a 2275. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Leinád részére szánod. Átadsz 1 szeksztánst. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 224.]

fa 225 2275 1 feladod a 225. tárgyat a 2275. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Leinád részére szánod. Átadsz 1 orgyilkos tőrt. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 221.]

m 3 5 5 mozogsz délkeletre, délnyugatra, délnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[131,-71] Továbbra is síkságon vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy ovimon-bokrot. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délnyugatra egy Chara-din oltár van. Nyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf; látsz nyugatra egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Quwarg szagot érzel! Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy élőholt quwarg. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 44 életpontot sebeztél. [+1% tau] Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt quwarg testét. (3 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod az élőholt quwarg fejét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 19 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az élőholt quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A nyomorult quwarg elpusztítása egyben 1 TU-nyi fejlesztést is jelent a következő képességetekbe. 1475 tapasztalati pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 46, gyógyulás: 42, összesen: -4 ÉP}

Egy nagyobb csapat hátvédjét leped meg. Csak két ellenség, nem okozhat gondot! Az első ellenfél egy varkaudar varázsló.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 52 életpontot sebeztél. [+1% tau] Egy savhurrikán varázslattal köszönt csatapartnered. 40 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar varázsló görnyedt testét. (3 támadással 212 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). {GYD:} Méregfoggal megdöföd a varkaudar varázsló testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. 84 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 2339 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 295, sebződés: 124, gyógyulás: 50, összesen: -74 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy varkaudar felderítő.

Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 43 életpontot sebeztél. [+1% tau] Máris repül feléd néhány nyílvessző. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 15 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar felderítő jobb karját. (3 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). {GYD:} Méregfoggal megdöföd a varkaudar felderítő testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A varkaudar felderítő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 1785 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 71, gyógyulás: 53, összesen: -18 ÉP}

A következő kincseket találtad: 3 gyöngymangó. Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [130,-70] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Chara-din híveié. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot.
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. Éles szemed azonnal kiszúrja a terem távolabbi sarkából támadó lényt. Egy smaragdgólem.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 22 életpontot sebeztél. [+1% tau] Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a smaragdgólem smaragd testét. (4 támadással 284 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). {GYD:} Méregfoggal megdöfködöd a smaragdgólem bal karját. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Hatalmas mancsaival a smaragdgólem lábadat és hasadat üti. (2 támadástól 109 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel eltalálod a smaragdgólem testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). {GYD:} Méregfoggal kicsit megsebzed a smaragdgólem jobb karját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Hatalmas mancsaival a smaragdgólem lábadat és hasadat üti. (2 támadástól 108 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! Véres nyál csordul ki a smaragdgólem száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 gólem talizmán. 3780 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 448, sebződés: 217, gyógyulás: 131, összesen: -86 ÉP}


A cirkusz közepén furcsa sátorra bukkansz, megcsodálod hatalmas méreteit, átlátszó kupoláját. Aztán a szónokló férfira szegezed tekinteted, és alaposan szemügyre veszed cifra kockás ruháját. Aztán az is eljut agyadig, miket beszél, a szirén sátrába lépésre biztatna. Mivel jótékony hangulatban vagy, nagylelkűen megmondod neki, hogy rendben, megpróbálkoznál a hely veszélyeinek legyűrésével. Leadod a tárgyaidat, és belépsz. Egy keresztirányú folyosón állsz. Rövid gondolkozás után balra indulsz, az elágazásoknál pedig ösztöneidet követve választasz irányt. Az egyik pillanatról a másikra megéhezel. Kétségbeesetten kutatsz finom falatok után, de az ismeretlen hely semmilyen rágcsálnivalót nem tartogat számodra. A következő gondolatod az odakint hagyott zsákodra terelődik, amiben biztos maradt még valamilyen ennivaló. Engedsz fantáziád csábításának, és visszafordulsz. 784 tapasztalati pontot kaptál. Csüggedten hagyod ott a szirén sátrát, miután visszakaptad a tárgyaidat.
Látsz egy quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy márványtornyot. Délre nézve látsz egy patakot. Délnyugatra egy tavacska van. Nyugatra egy grok-képződmény van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy Raia oltár van. Elteszed a látcsövet. északra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy ork sámán közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy lángcsóva. 5 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az ork sámán testét. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Méregfoggal teljesen átdöföd az ork sámán bal lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy lángcsóva. 8 életpontot vesztettél. Az ork sámán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 457 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 13, gyógyulás: 21, összesen: +8 ÉP}

Rábukkansz a főerőktől elszakadt két ellenségre. Az első ellenfél egy varkaudar íjász.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 45 életpontot sebeztél. [+1% tau] Máris repül feléd néhány nyílvessző. A becsapódástól 18 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar íjász jobb lábát. (3 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). {GYD:} Méregfoggal megdöföd a varkaudar íjász testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 1825 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 79, gyógyulás: 54, összesen: -25 ÉP}

Második ellenfeled egy Thargodan csontváz.

Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 40 életpontot sebeztél. [+1% tau] Elszántan a másikra rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (2 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). {GYD:} Méregfoggal megérinted a Thargodan csontváz bal lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Karmával néhányszor a Thargodan csontváz megcsapja a fejedet. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A Thargodan csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 1196 tapasztalati pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 32, gyógyulás: 35, összesen: +3 ÉP}

A következő kincseket találtad: 16 arany. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [129,-69] Szűnni nem akar a zöld síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy proteinfecske. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel iszonyatosan megcsapod a proteinfecske testét. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Méregfoggal teljesen átdöföd a proteinfecske testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A proteinfecske feléd csap csőrével, de sikertelenül. A proteinfecske karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A proteinfecske összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 madártollat. 347 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 3, gyógyulás: 22, összesen: +19 ÉP}

Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Tharr rúnaköve. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Észreveszel egy álomvirágot. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy patakot. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy vaskohó van. Északra egy grok-képződmény van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. [38 pontot használtál fel, van még 183.]

usz 20 úszol 20 pontért
Gyorsan levetkőzöl, aztán irány a tó! Hmm! A víz lehetne valamivel melegebb is. Ügyetlenül, inkább kutya-, mint mellúszásra emlékeztető mozdulatokkal próbálsz a felszínen maradni. [20 pontot használtál fel, van még 163.]

m 5 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra
[128,-68] Még mindig füves síkságon vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy xantusz-kaktuszt. Látsz egy álomvirágot. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Syrac Hold előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze délkeletre látsz egy vaskohót. Délre nézve látsz egy phua-kúpot. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy erszényes elkarog lehet. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 45 életpontot sebeztél. [+1% tau] Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az erszényes elkarog testét. (2 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod az erszényes elkarog testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az erszényes elkarog belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az erszényes elkarog most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 980 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 15, gyógyulás: 33, összesen: +18 ÉP}

Összefutsz egy inváziós őrjárattal. Első ellenfeled egy varkaudar behemót.

Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 37 életpontot sebeztél. [+1% tau] Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar behemót testét. (3 támadással 175 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Méregfoggal eltalálod a varkaudar behemót testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A varkaudar behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
1512 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 31, gyógyulás: 51, összesen: +20 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy varkaudar hírnök.

Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 37 életpontot sebeztél. [+2% tau] Elszántan a másikra ugrasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar hírnök fejét. (3 támadással 170 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Nagyot húz a varkaudar hírnök farka a lábadra! (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A varkaudar hírnök karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1894 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 45, gyógyulás: 53, összesen: +8 ÉP}

Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy gyógykenőcs.

(Továbbmész...) [127,-68] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. A távolban sakálok üvöltenek.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mínosz-kúpot.
(Feltételes kutatás:) A környező bokrokat félretolva, megtalálod a bejáratod. Bemászol. Semmi különös nincs bent, csak amire számítottál volna. Azért kapirgálsz a poros kőszobrok között, hátha valami elfeledett kincsre bukkansz. Már épp menni készülsz, amikor valamit megpillantasz egy szobor háta mögött. Odébb tolva a kőalakot, egy furcsa írás válik láthatóvá!

Odakint is körülnézel.
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Észreveszel egy régészeti lelőhelyet. Hát ezek a Technika Ördögei már egész Ghallát felszántják? Találsz egy álomvirágot. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy templomot. Chara-din hívei emelték. Inváziós csapatok portyáznak errfelé, te is összeakadsz néhány ellenféllel. Az első ellenfél egy Thargodan csontváz.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 44 életpontot sebeztél. [+2% tau] Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Thargodan csontváz fejét. (2 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). {GYD:} Méregfoggal megérinted a Thargodan csontváz testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A Thargodan csontváz többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1196 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 30, gyógyulás: 33, összesen: +3 ÉP}

A következő ellenfél egy varkaudar bajnok.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 37 életpontot sebeztél. [+1% tau] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 20 életpontot vesztettél. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar bajnok testét. (3 támadással 163 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). {GYD:} Méregfoggal eltalálod a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Nem vagy felkészülve a varkaudar bajnok gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 9 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
1245 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 38, gyógyulás: 43, összesen: +5 ÉP}

Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 7 madártoll. [32 pontot használtál fel, van még 131.]

jlk 1213 jelszó kimondása 1213
Belépsz a mínosz-kúpba, majd, amikor látod, hogy semmi sem fog zavarni, kimondod a jelszót. Sisteregve kitárul a mélybe vezető járat, az ősök alkotása. A falon pedig kirajzolódik az útvesztő térképe! 159 tapasztalati pontot kaptál.

6 10 28 39 41
17 34 38
24 29
2 14
18 40
30
1 11 25 35
7 12 21 42
15 19 26
3
8 16 22 31 43
4
23 36
13
20 27 32
9 37 44
5 33
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
45: 2. térkép 1. pont
42 41 33 22 21
11 10 6
34 32
43 9
23 5
35
44 40 12 4
24 20 8
45 36 31 25 19 13
39
3
46 37 18
26
38 30 14 1
47 29 15 2
48 28 27 17 16 7
lépcsõk hova visznek:
1: 1. térkép 45. pont
48: kijárat

Ez a 63. labirintus térképe. A bejárat alattad található.

[5 pontot használtál fel, van még 126.]

m 2 7 6 mozogsz keletre, északnyugatra, nyugatra
[128,-68] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy xantusz-kaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Syrac Hold irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy tavacskát. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy phua-kúp van. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Quwarg szagot érzel! A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy vadász quwarg. Ettől nincs semmi félnivalód. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Elszántan a másikra rontasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vadász quwarg testét. (4 támadással 227 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal kicsit megsebzed a vadász quwarg bal középső lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a vadász quwarg csáprágójával. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A vadász quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A vadász quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 1851 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 33, gyógyulás: 8, összesen: -25 ÉP}

Összefutsz egy inváziós őrjárattal. Ellenfeled ezúttal egy varkaudar íjász.

Máris repül feléd néhány nyílvessző. 18 életpontot sebződsz. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar íjász testét. (4 támadással 226 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a varkaudar íjász bal karját. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Véres nyál csordul ki a varkaudar íjász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 1825 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 75, gyógyulás: 12, összesen: -63 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy varkaudar hírnök.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar hírnök testét. (4 támadással 220 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök hosszú farka lesújt a mellkasodra. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A varkaudar hírnök karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A varkaudar hírnök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 1894 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 51, gyógyulás: 11, összesen: -40 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz egy inváziós trófeát. Találsz nála egy mágikus térképet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy karbin plazma.

(Továbbmész...) [127,-69] Még mindig füves síkságon vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gumifát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Leah hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Syrac Hold lábát masszírozza. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy vaskohót. Délnyugatra nézve látsz egy Dornodon oltárt. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy élőholt quwarg nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan a másikra rontasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt quwarg testét. (3 támadással 193 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd az élőholt quwarg testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az élőholt quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 1475 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 15, gyógyulás: 3, összesen: -12 ÉP}

Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Egy nagyobb csapat hátvédjét leped meg. Csak két ellenség, nem okozhat gondot! Az első ellenfél egy varkaudar íjász.

A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 19 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra ugrasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar íjász testét. (4 támadással 231 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a varkaudar íjász jobb lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 74 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A varkaudar íjász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 1910 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 93, gyógyulás: 15, összesen: -78 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy varkaudar íjász.

A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. 23 életpontot sebződsz. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar íjász fejét. (4 támadással 236 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A varkaudar íjász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 1910 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 269, sebződés: 84, gyógyulás: 13, összesen: -71 ÉP}

Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 4 madártoll.

(Továbbmész...) [126,-69] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy arató csattanat. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az arató csattanat testét. (3 támadással 140 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal felnyársalod az arató csattanat testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Az arató csattanat fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az arató csattanat összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 909 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy xantusz-kaktuszt. Találsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Összefutsz egy inváziós őrjárattal. Első ellenfeled egy Thargodan csontváz.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Thargodan csontváz bal lábát. (3 támadással 225 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a Thargodan csontváz testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A Thargodan csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 1246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 22, gyógyulás: 5, összesen: -17 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy Thargodan csontváz.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Thargodan csontváz testét. (3 támadással 169 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a Thargodan csontváz görbe csontjait. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 1246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 32, gyógyulás: 7, összesen: -25 ÉP}

A következő kincseket találtad: egy gernim balzsam. [18 pontot használtál fel, van még 108.]

ef 40 512 energia fejlesztése 40
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-11 TU.] [77 pontot használtál fel, van még 31.]

szk 361 keresed a 361. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ryuku légióst. [0 pontot használtál fel, van még 31.]

im 0 6 imádkozol
Az oltárra helyezel 9 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+1 szerencse.) [30 pontot használtál fel, van még 1.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még -4.]

* 2. BP: visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2014. évben 10. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még -4.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 79 arany vérdíjat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 28, 11, 5.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a quwarg királynő. 2 kaját habzsol be a quwarg harcos. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben -4 pontod maradt, ebből a következő körre -4 pontot vihetsz át. Kapsz még 267 pontot. A következő körben tehát 263 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


A DÜH VÉRVÖRÖS KÖDE (541. TUDATI KÉPESSÉG)
"Erős vagy. Hatalmas vagy. Érzed, ugye? Nem? Hát akkor most megmutatom, mit is tudsz valójában." Mi ez? Ki van itt? Csak nem egy hang? De honnan? A kasztroplanáris térből? Próbálsz koncentrálni, hátha ismét meghallod (vagy inkább megérzed?) az eleddig ismeretlen hangot. Mi lehet ez? Valami kollektív lelkiismeret vagy önérzet? Tulajdonképpen mindegy. A lényeg az, amit felajánl. Feltárja előtted képességeid határainak kiterjesztését, megmutatja, hogyan is lehetsz még erősebb. Még hatalmasabb. Ami nem is annyira nehéz. Tulajdonképpen ugyanazt kell tenned, mint eddig, amikor csatáztál. Harcosként viszonylag hamar felfedezted, hogy minden szörnynek van gyenge pontja. Némelyiknek nem is egy. Ha ezeket megtaláltad, el tudtad érni, hogy ellenfeled vadabbul, elszántabban támadjon, ekkor viszont veszített éberségéből, figyelmetlenebb is lett. A hang szerint ezt a sajátos képességet jobban is a hasznodra tudod fordítani. Mostantól kezdve, amikor egy szörnnyel csatázol, a kasztroplanáris térből vérvörös köd kezd szivárogni, körbefolyva téged, aminek köszönhetően ellenfeled feldühödik, vadabbul fog támadni. Ennek eredményeképpen 0-50%-kal több tapasztalati pontot kapsz érte, sőt, minden képessége, tulajdonsága (így támadása, sebzése is) 0-50%-kal nagyobb lesz! Most igazán kipróbálhatod, mekkora harcos is vagy! A képesség használata EK 541 <0- 50%> paranccsal történik, 1 TU és 10 TVP felhasználásával. Bármikor módosíthatod a beállítást, törölni úgy tudod, hogy nem adsz meg 2. paramétert. Jóvadászatot!

KRAGORU ISZÁKJA (2058. TÁRGY)
Sutor Kragorut, a mestermágust sokan ismerik a Csatornán innen, és túl, a hatalom csúcsán lévők, a varázslók, a kalandozók és még a köznapi polgárok közül is. Leginkább arról híresült el, hogy felhúzta két mágustornyát Erdauin vadonjában, és némi segítségért cserébe bárkit hajlandó a varázslás tudományára oktatni. Azt azonban már sokkal kevesebben tudják róla, hogy önfejűsége, és nyakassága miatt gyakorlatilag az összes varázslórendből kizárták, és évekig vándorolt szerte a kontinensen, hontalan csavargóként, miközben a puszta megélhetéséért cserébe bárkinek áruba bocsátotta a varázshatalmát. Persze ez még jóval a Világégés előtt történt, és csakis azért hoztam szóba, mert ebből az időből való ez a csodálatos varázstárgy is. Kragoru ugyanis sosem cipelt magával sok csomagot, mégis mindig, minden szükséges holmit elő tudott kapni megbűvölt iszákjából. A bűbáj mibenlétét sokan próbálták megfejteni, de a rúna, amit a csalafinta gnóm alkalmazott ezen az egyszerű, vállra vethető szövetzsákon, kifürkészhetetlennek bizonyult. Ha valamilyen módon szert tettél rá, becsüld meg nagyon az iszákot, mert igen ritka jószág! Csakis Kragoru képes elkészíteni. Ha nálad van, 20 tárggyal lehet több a zsákodban (feltesszük, hogy menten telepakolod, ezért használata sem KF, sem H parancsot nem igényel), és a beléje tett holmid súlya mintha egyszerűen semmivé lenne! (Megterheltségedet 20 kg-mal csökkenti, de több iszák hatása nem adódik össze.) Az iszák mágiája megakadályozza ugyan azt, hogy ellopják tőled, de ha szabad akaratodból válsz meg tőle, akkor nem teleportál vissza hozzád.

KROUGH FEJDÍSZE (1570. TÁRGY)
Ez a fejdísz egy sámáni maszk, félig fej- és arcfedő, félig paróka, melyet Krough törzsi szertartásokon viselt, még aktívabb korában. Az értékes relikviának nem lesz nehéz gazdát találni, ha úgy döntesz, megválnál tőle, de ha lehet ne hamarkodd el a döntésed. Ugyanis ha próbaként másik sisakok helyett a fejedre helyezed ezt a tárgyat, kiaknázhatod Krough fejdíszének bizonyos pozitív hatásait: azaz +70 max. ÉP-t kapsz, és nincs többé olyan szörny, amely félelmet gerjesztő támadásaival elijeszthetne. A fejdísz viseléséhez legalább 12. szintűnek kell lenned.

KARAKTERLAP

Sverker Karlsson, egy tüsi ezüsthajú, szürke szemű kobudera férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Tharr felszentelt papja vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 126. fordulód.

Erő: 30 (47) Szint: 26 Merészség: 10/6 Magasság: 152 cm
IQ: 20 (29) Támadás: 46 (48) Agresszió: 3 Testsúly: 51 kg
Ügyesség: 15 (22) Védekezés: 38 (43) Menekülés: 15 % Életkor: 29/31 év
Egészség: 17 (24) Életpont: 383/234 Jellem: semleges (-6) Tul. pont: 0
Szerencse: 18 (36) Varázspont: 673/6 Pénz: 26717 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 66/0 Pszi pont: 96/76 EFejl: 13
Eddig összesen 1295 szörnyet (24 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 35 810 TP-t kaptál. Jelenleg 1 950 841 TP-d van. A következő szinthez még 49 159 TP szükséges. Trófeáid: Krogan, a pusztító, Rodrig, ongóliant. A 120. fordulódban 11642 arany került a bankszámládra. 11991 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/9 ökölvívás: 27/65 (+22%) szúrófegyverek: 17/31 (+10%)
vágófegyverek: 7/40 ütőfegyverek: 7/37 lőfegyverek: 26/14
dobófegyverek: 7/11

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); nyílvessző (#108) max. 1 db (1 -14.); nyílvessző (#108) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
126,48 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 122,62
Legfeljebb 50 TU-t válthatsz TVP-re.
Eltaposott quwargok: össz.: 260 időszaki: 23
JLKzott minoszkúpok: 62, 63

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 131 év

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 40/24 2. nyomkövetés: 13/91 (+14%) 3. mászás: 7/49
4. csapdakészítés: 17/9 (+6%) 5. csapdaészlelés: 1/62 6. gyógyítás: 30/26
7. titkosírás: 1/46 (+23%) 8. felderítés: 9/89 (+30%) 9. szörnyidomítás: 8/54
10. teológia: 25/1 (+22%) 11. taumaturgia: 40/57 (+18%) 12. versengés: 10/69 (+16%)
13. harcművészetek: 27/77 14. zene: 2/93 15. szörnyismeret: 15/9
16. pszi: 15/58 (+7%) 17. zárnyitás: 1/23 18. vadászat: 6/89 (+11%)
19. bányászat: 12/56 20. úszás: 1/51 (+20%) 21. főzés: 7/32 (+14%)
22. csapatmunka: 2/69

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 45 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot )
mászol max. 150 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, labirintus (17)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
trikornis (#104), Zinthurg (#180)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71) óriáserő (#53)
csupasz izom (#28) hadiszerencse II (#24) mágikus ütés (#147)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt quwarg (#202) (csicska) státusz: OK
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +4 védettség; +2 támadás;) státusz: OK
quwarg királynő (#153) (málhás: +22 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!
2.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést.
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!

HŐSTETTEID
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 454 (limit: 1405), a megölt vezérek száma: 4, a pontszámod: 57 635.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
a barátság melege (155)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
magiometer (314)
erősebb quwargszag (319)
kötélbűvölés (381)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 119 TU szükséges.)
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 43 TU. szükséges még: 27 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
75 arany (#50) 1 orgyilkos tőr (#225) 1 sallank karom (#128)
1 szeksztáns (#32) 2 varázskő (#305)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 elkarog szőr (#665) 1 gernim balzsam (#1894) 1 gólem talizmán (#811)
1 gyógykenőcs (#313) 3 gyöngymangó (#135) 1 inváziós trófea (#2166)
15 isteni könnycsepp (#260) 2 kaja (#2) 1 karbin plazma (#199)
14 madártoll (#112) 1 mágikus térkép (#2167) 8 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

125 126 127 128 129 130 131 132
-72
-71
-70
-69
-68
-67
(126,-69) arató csattanat (#144), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Tharr oltár, Thargodan csontváz (#297)
(127,-69) gumifa (#38), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Leah oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), élőholt quwarg (#202), varkaudar íjász (#687)
(127,-68) mínosz-kúp (#178), Dornodon oltár, régészeti lelőhely (#1208), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 37. jellempróba, szent tölgyfa (#393), Chara-din oltár, Thargodan csontváz (#297), varkaudar bajnok (#190)
(128,-68) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, 45. jellempróba, művészi porolit (#720), erszényes elkarog (#354), varkaudar behemót (#189), varkaudar hírnök (#686), vadász quwarg (#241), varkaudar íjász (#687)
(129,-69) proteinfecske (#139), tavacska, Tharr rúnaköve, Tharr oltár, 33. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(130,-70) 29. jellempróba, Chara-din oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), smaragdgólem (#417), ork sámán (#345), varkaudar íjász (#687), Thargodan csontváz (#297)
(131,-71) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), oltár, nekrofun (#173), 42. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), élőholt quwarg (#202), varkaudar varázsló (#271), varkaudar felderítő (#7133)

Üzenet küldése a karakternek