263. forduló, 265. forduló, Ath Edorf Syl-Kog összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2014. jan. 29. 9h:31'
EZ A 834. JÁTÉKHETED, 264. FORDULÓD
835. játékheted kezdete: febr. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5364
SZÁMLA : XXXX

ATH EDORF SYL-KOG KALANDJAI


47 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [98,67] koordinátán.
Egy tintacsigán sebesen lovagló futárt pillantasz meg a távolban. Amikor közelebb ér, látod, hogy a Királyi Futárszolgálat egyenruháját viseli. Megállítja a hátasát előtted, majd egy pillanatig úgy tűnik, mintha a tintacsiga le akarna köpni téged. Láthatóan feltüzelte a száguldás. A lovasa is érzi a tintaveszélyt, gyorsan megnyugtatja hátasát, majd hozzád fordul:
- Üdvözlet! Fontos hírt hozok minden nevesebb kalandozónak!
Az igen! Ezek szerint már neves vagyok - gondolod magadban.
- Újra kitört a háború! A varkaudarok nem elégednek meg Huertol évekkel ezelőtti elfoglalásával. Paktumot kötöttek a thargodanokkal. A varkaudar sámánok együttes erővel ideiglenes térkapukat nyitottak a Sötét Földekre, amelyeken keresztül thargodanok áramlottak át Ghallára. Most a Kiégett Földektől a Ryuku szigetekig mindenhol varkaudar és thargodan csapatok portyáznak. Olyan nagy létszámú az ellenség, hogy kénytelen voltunk visszavonni a yaurr osztagokat a Kiégett Földekről annak érdekében, hogy Erdauint és a Yaurr királyságot megvédjük. Szerencsére Raia lovagjai, sőt a trikornisok nemes népe is csatlakozott az invázió elleni harcokhoz. Híreink szerint a Ryuku Császárság katonái is küzdenek a szentségtelen szövetség csapatai ellen messzi keleten. Az ősi birodalmakban állítólag a rejtőző árnytündérek keveredtek nézeteltérésbe az inváziós csapatokkal, és pusztítják őket, ahol érik. A Kiégett Földeken pedig a sziránuszok és dűneelfek védik területüket. Sir Rasolphius pedig Raia angyalainak segítségével kisebb csapatokat vezényel a Sötét Földön, hogy a térkapuknál átkelésre váró thargodanokat zaklassa. Minden erőfeszítésünk ellenére azonban az ellenség nagy létszámbeli fölényben van, így szükségünk van minden fegyverforgató karra, különösen, ha olyan neves kalandozóról van szó, mint te vagy. Szeretett királyunk, I. Borax személyesen kér téged, hogy segítsd küzdelmünket az inváziós erők ellen. Sötét napok köszöntenek Ghallára, ha ez az invázió sikerrel jár!
Mielőtt átgondolnád a dolgot, és választ adnál a lovasnak, az megfordítja a hátasát.
- Bocsáss meg, de sietős a dolgom, sok kalandozót kell még felkeresnem. Kérlek a deus ex machinád használatával tudasd majd a döntésedet a toborzóirodával, hogy számba vehessük a hozzánk csatlakozó kalandozókat! - azzal vágtába ugratja a tintacsigát, és nemsokára már csak egy alig kivehető pont a távolban.
Pár órával a futárral történő találkozás után egy szutykos remákon lovagló varkaudar hírnököt pillantasz meg. Már éppen emeled a távolsági fegyveredet, harca készülve, amikor meglepődve látod, hogy a varkaudar a béke egyezményes jelét mutatja feléd. Kíváncsi vagy, hogy mit akarhat, így hagyod még élni egy kicsit. A vágta miatt felizgatott remák mentális támadást indít feléd, és már a csápjaival is majdnem rád támad, mikor a lovasa észleli a dolgot, és néhány ütéssel észre téríti az izgatott állatot.
- Sistergő Pumpa üdvözletét hozom neked, kalandozó! - harsogja a futár. - A varkaudarok dicső népének győzedelmes seregei ismét a hadak útját járják!
Hijnye, nem hallottál még ilyen választékosan beszélő varkaudart! - gondolod magadban.
- Csapatainkat legyőzhetetlen thargodanok szolgálják, köszönhetően bölcs vezérünknek, aki felszólít minden kalandozót - tekintet nélkül arra, hogy korábban milyen viszonyt ápolt a népünkkel -, hogy csatlakozzon győzedelmes hadjáratunkhoz, pusztítsa a yaurr seregeket, és azok szövetségeseit. Aki ellenünk szegül azt eltiporjuk, aki mellénk áll, azt megjutalmazzunk. Ne gondolkozz soká, most még választhatsz, később már nem lesz erre lehetőséged. A deus ex machinád használatával jelezd a helyi inváziós parancsnoknak csatlakozásodat! - mondja, majd megfordítja a szutykos remákot, és hamarosan eltűnik a távolban. [A DEM használatával választhatsz oldalt magadnak a háborúban. A H 1 998 1 paranccsal az invázió ellen fogsz harcolni, a H 1 998 2 paranccsal az invázió oldalán szállsz harcba. Figyelem! A döntés végleges, később nem változtathatod meg. A másik oldalon álló kalandozókat nem támadod meg automatikusan, csak ha az egyéb beállítások ezt okozzák. Azonban, ha akarod, kiadhatsz egy T 9090 parancsot, amellyel beállításoktól függetlenül minden olyan kalandozót megtámadsz, aki a veled ellenséges oldalon harcol.] A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+17 tvp ). Minden varázserőd visszatért. (+99 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+46 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-2 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+3 kaja.)

* 1. KP: használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 308 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 522.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [+2% tau] [0 pontot használtál fel, van még 522.]

ef 7 502 energia fejlesztése 7
12 varázspont felhasználásával előállítasz 1 TU-t. Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-2 TU.] [14 pontot használtál fel, van még 508.]

a 568 4081 1 átadod az 568. tárgyat a 4081. kalandozónak (1 darabot)
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 508.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Koncentrálsz. Megtelsz energiával. Kisütöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 498.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kisütöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 488.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[99,68] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]


(Továbbmész...) [100,69] Továbbra is síkságon vagy. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Délre fekszik egy helytartói város. " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy márványtornyot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran híveié. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.
(Feltételes mászás:) Minden erődet összeszedve, felhajítod a kampót (persze a kötél innenső végét fogod). A kampó megakadt odafent! Megkezded a felfelé kapaszkodást. Professzionális hegymászó-bemutatót tartasz, ahogy felmászol a sima falon, majd bemászol az ablakon. Kilihegve magadat, körbenézel a sötét toronyszobában. Mielőtt hozzálátnál az alaposabb kutatáshoz, a torony lakóját a másvilágra kell küldened. Egy ragyás burástya!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem sav ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+1% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 77 életpontot sebeztél. [+3% tau] A ragyás burástya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 748 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Miután lemászol a torony falán, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy élőholt quwarg. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 71 életpontot sebeztél. [+3% tau] Fejszét markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 fejsze. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg fejét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a kétfejű csatabárdot. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt quwarg torát. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 fejszét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1528 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [58 pontot használtál fel, van még 430.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Megtelsz pszi energiával! Kisütöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 420.]

h 1 998 1 használod az 1. tárgyat
A deus ex machinád használatával jelzed, hogy az invázió ellenes oldalon veszel részt a háborúban. [0 pontot használtál fel, van még 420.]

m 3 2 8 mozogsz délkeletre, keletre, északra
[101,70] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy alpesi tehén közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Elszántan a másikra rohansz. Csatabárddal kegyetlenül összevagdalod az alpesi tehén testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre az alpesi tehén öklelő szarvai elől. Az alpesi tehén feléd rúg, de nem talál el. Véres nyál csordul ki az alpesi tehén száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 kaját. 335 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Chara-din hívői építették. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Belebotlasz egy inváziós csapatba. Két katona indul meg feléd. Első ellenfeled egy Tguarkhan. (ld. enc.)

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. [+1% tau] Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 34 életpontot sebeztél. [+3% tau] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámsújtás. 34 életpontot vesztettél. Fejszét küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 fejsze. Alaposan megsorozod a Tguarkhan testét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a Tguarkhan kutyafejét. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a Tguarkhan testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A Tguarkhan mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A Tguarkhan mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. A Tguarkhan összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 fejszét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. (ld. enc.) Elhajítod a vacak élőholt quwarg trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes Tguarkhan trófeát. 1766 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 104, gyógyulás: 0, összesen: -104 ÉP}

A következő ellenfél egy varkaudar behemót.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 66 életpontot sebeztél. [+3% tau] Fejszét küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 fejsze. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar behemót izmos testét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Csatabárddal néhányszor megcsapod a varkaudar behemót bikafejét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a varkaudar behemót megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 fejszét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1419 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

A következő kincseket találtad: egy arany masszariasztó (ld. enc.). Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [102,70] Még mindig füves síkságon vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Felismered a közeledőt. Csak egy uzbány. Nem jelenthet különösebb problémát. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Elszántan a másikra rohansz. Csatabárddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az uzbány testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az uzbány csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az uzbány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 362 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy legyengült karmos tankány nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 73 életpontot sebeztél. [+3% tau] Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. 594 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Rábukkansz a főerőktől elszakadt két ellenségre. Első ellenfeled egy varkaudar behemót.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, fejszét ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 fejsze. Pár lövedéked átjárja a varkaudar behemót izmos testét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar behemót jobb vállát. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a varkaudar behemót bal karját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar behemót jobb karját. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a varkaudar behemót jobb lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 70 életpontot vesztettél. A varkaudar behemót összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 fejszét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1419 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 96, gyógyulás: 0, összesen: -96 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy Tguarkhan.

Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét rítus varázslatot. 32 életpontot vesztettél. Fejszét markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 fejsze. Több lövedéked átfúrja a Tguarkhan jobb oldalát. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Tguarkhan kutyafejét. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a Tguarkhan sziklatestét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Tguarkhan, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A Tguarkhan mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A Tguarkhan leken néhány pofont. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 16 életpontot vesztettél. Te itt életveszélyben vagy. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 116, gyógyulás: 0, összesen: -116 ÉP}


(Továbbmész...) [102,69] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.

Belebotlasz egy inváziós csapatba. Két katona indul meg feléd. Első ellenfeled egy varkaudar varázsló. (ld. enc.)

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar varázsló görnyedt testét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a varkaudar varázsló testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy savhurrikán varázslatot dob rád a másik. 81 életpontot vesztettél. Túl erős az ellenfeled. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 81, gyógyulás: 0, összesen: -81 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy borzalmas varkaudar. (ld. enc.) A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. [45 pontot használtál fel, van még 375.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +15 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve korgó gyomor, huss. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) A méreg a gonosz eszköze - hozz egy tucat csepp gyenge mérget, hadd változtassam vízzé! 2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce! 3.) Építs fel egy világítótornyot! [Ha még nem tudod, hogyan kell, adj ki F parancsot dözmöng szívre.] [30 pontot használtál fel, van még 345.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+10 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 315.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[103,70] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Elenios hívői építették. Találsz egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.


(Továbbmész...) [104,71] Síkság, továbbra is csak síkság.

Felfedeztél egy oltárt. Sheran hívői építették. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Néhány órányi ásás után egy ládára bukkansz, amiben hat aranyat találsz. Hármat a törpének adsz, hármat megtartasz magadnak. (+4 jóság.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Összefutsz egy inváziós őrjárattal. Ellenfeled ezúttal egy Tguarkhan.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tompítás varázslattal készülsz a csatára. [+1% tau] Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. 35 életpontot vesztettél. Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Nem akarsz kinyúlni. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}

Második ellenfeled egy varkaudar behemót.

Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar behemót jobb karját. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a varkaudar behemót testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! Te itt életveszélyben vagy. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}


(Továbbmész...) [105,72] Szűnni nem akar a zöld síkság. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy phua-kúpot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy barátság szent tüzét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ez nem lehet más, mint egy nukleáris cickány. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A feléd közeledő arató csattanat mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az arató csattanat egyik lábát. (3 támadással 121 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd az arató csattanat fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az arató csattanat fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az arató csattanat még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 941 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

[75 pontot használtál fel, van még 240.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kiengeded magadból az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 230.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Akaratoddal irányítva, létrehozod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 220.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Lemész alfába. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kisütöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 210.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kiengeded magadból az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 200.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Koncentrálsz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kisütöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 190.]

m 4 mozogsz délre
[105,73] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy garokk. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Megmarkolva a csatabárdot a másikra ugrasz. Csatabárddal kegyetlenül összevagdalod a garokk jobb oldalát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a garokk jobb hátsó lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A garokk sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 186 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy nagyobb csapat hátvédjét leped meg. Csak két ellenség, nem okozhat gondot! Első ellenfeled egy varkaudar varázsló.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy savhurrikán varázslat. 99 életpontot vesztettél. Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Túl sok sebet kaptál. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 99, gyógyulás: 0, összesen: -99 ÉP}

A következő ellenfél egy Mnebolath. (ld. enc.) Borzalom és halál! Nem akarod itthagyni fogad, úgyhogy a menekülést választod. Szerencsére ellenfeled vagy lassú, vagy egy mérföldnyi loholás után már nem érdekled. [15 pontot használtál fel, van még 175.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Elcsattintod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 165.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
2 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 10 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 165.]

szk 56 keresed az 56. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy félelem-járót. [0 pontot használtál fel, van még 165.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 162.]

* 2. BP: használod a 234. tárgyat
Püfölni kezded a dobot, és dúdolva kíséred. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. [5 pontot használtál fel, van még 157.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját habzsol be a goldugar. 2 kaját habzsol be a hegyi szamár. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborhelyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlta munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 157 pontod maradt, ebből a következő körre 157 pontot vihetsz át. Kapsz még 405 pontot. A következő körben tehát 562 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TGUARKHAN (212. SZÖRNY)
A Tguarkhan a Sötét Földnek nevezett létsík lakói (Thargodanok) közül az egyik legalacsonyabb rangú. Mégis, természetes mágikus képességeiknél fogva nagyhatalmúnak számítanak Ghallán. A Thargodan egy sötét, fekete undormány, idegen létforma, minden szempontból ellentéte a fénynek, az életnek. A varkaudarok ugyan gonoszak, de részeit képezik ennek a világnak - a Thargodanokról ugyanez nem mondható el. A varkaudarok lelke sötét - A Thargodanoknak egyáltalán nincs lelke. Olyannyira veszedelmesek, hogy mégoly ritka megjelenésük Ghallán is általában katasztrófával jár. A Tguarkhan magától nem képes Ghallára átlépni, ehhez egy dimenziókapura van szüksége. Ha ez a kapu huzamosabb ideig nyitva van, a Tguarkhanok elkezdenek átözönleni, és hamarosan megérkezik egy magasabb rangú Thargodan is, akit SEMMILYEN módon nem tud halandó elpusztítani. A Tguarkhan képes alakját változtatni, de leginkább egy robosztus, sziklatestű gólem alakot kedvel. Komolyan megsebezni kizárólag varázslattal vagy mágikus ill. ezüst fegyverrel lehetséges. Ha egy Tguarkhan fizikai formáját a Sötét Földön kívül pusztítod el, a lény maga nem semmisül meg, csak visszamenekül saját létsíkjára. A Sötét Földön elpusztított Thargodanok - kevés kivételtől eltekintve - végképp megsemmisülnek, de persze elpusztításuk itt jóval nehezebb, hiszen birtokában vannak teljes hatalmuknak.

THARGODAN ESSZENCIA (328. TÁRGY)
Amikor első ízben lemészárolsz egy Thargodant, és nekiállsz felboncolni, megdöbbenve tapasztalod, hogy testfelépítése tökéletesen különbözik az általad megismert szervezetektől. Se szív, se máj, se tüdő. Csak valamilyen fekete folyadék, ami talán vér lehet. És egy furcsa, kocsonyás szerv, amely nagyon halvány kék fényt ad ki még most is, a Thargodan halála után! Bizonyára ez a Thargodan mágikus erővel bíró központi szerve. Némi spirituszt felhasználva, képes vagy tartósítani ezt a minden bizonnyal még sok dologra használható esszenciát.

ARANY MASSZARIASZTÓ (437. TÁRGY)
A phua-kúpokban rejtőző géngenerátorok térhajlítását igencsak megzavarja ez a rejtélyes karperec, a arany masszariasztó. Ha felöltöd a karodra a KF 437 paranccsal, a phua-kúpok szörnygenerátora jóval kisebb hatásfokkal fog működni, és nagy valószínűséggel gyengébb massza fog belőle előjönni, mint egyébként. A arany masszariasztónál valamivel kevésbé hatékony a réz masszariasztó. A réz és arany masszariasztó hatása nem adódik össze.

VARKAUDAR VARÁZSLÓ (271. SZÖRNY)
A varkaudarok közismerten járatosak a mágiában, de legnagyobb hatalmú varázslóik sosem mozdulnak ki a sötét járatok mélyén levő laboratóriumaikból, így nem csoda, ha az átlag kalandozó lebecsüli a varkaudar nép varázstudását a mágusaik és nekromantáik láttán. Nos, aki egy látványos, dinamikus varázspárviadalra vágyik, az örömmel fogja üdvözölni a varkaudar varázsló kihívását. Aki azonban a krematóriumi hamvasztáshoz hasonló végzet helyett inkább egy szebb jövőt választana, az maradjon a gnóm boltosok és öreg varázslók molesztálásánál.

BORZALMAS VARKAUDAR (166. SZÖRNY)
A borzalmas varkaudar a varkaudaroknak egy nagyon ritka, de egyben nagyon veszedelmes típusa is. Majdnem két és fél méter magas, bőre fekete, hatalmas agyarai vannak és vörösen izzó szemei. Alakja egyébként a normál varkaudarokhoz hasonló, humanoid. Jobban ért a fegyverforgatáshoz, mint a vadász varkaudar és jobban a mágiához, mint a varkaudar mágus. Főként a mentális mágiában és a psziben jeleskedik. Emellett bizonyos speciális támadásokkal is rendelkezik, és hihetetlenül szívós. Nem csoda, hogy annak idején a varkaudar seregek főparancsnokai sokszor maguk a borzalmas varkaudarok voltak.

KORGÓ GYOMOR, HUSS (21. VARÁZSLAT)
Ezzel a varázslattal kaját tudsz teremteni a puszta levegőből. 2. paraméternek kell megadnod, hogy hány kaját akarsz teremteni - ennyiszer 3 VP-be fog kerülni a varázslat.

MNEBOLATH (237. SZÖRNY)
A Mnebolath visszataszító, rücskös bőrű, magából hideget, rothadást és kárhozatot sugárzó Thargodan, a Sötét Föld lakója. Három méter magas, négy karja iszonyatos karmokban végződik, kutyafeje van, óriási bikaszarvakkal. A Mnebolath a Thargodanok közül a legkevésbé intelligens, varázsképessége minimális (legfeljebb egy elektromos pajzsra terjed ki), azonban hatalmas testi ereje miatt gyakran alkalmazzák a magasabb rangú Thargodanok testőr-rabszolgaként. Megsebzéséhez ezüst vagy mágikus fegyver szükséges (a normál fegyverek legfeljebb megkarcolni tudják), de még az ilyen sebzést is képes lassan visszaregenerálni, ha nem vagy képes egyből végezni vele. A Mnebolath különösen érzékeny a tűz és egyéb energia alapú varázslatokra.

KARAKTERLAP

Ath Edorf Syl-Kog, egy hosszú ősz hajú, borostyánszemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Raia követője vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 264. fordulód.

Erő: 32 Szint: 20 Merészség: 5/1 Magasság: 122 cm
IQ: 39 (41) Támadás: 19 Agresszió: 5 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 30 Védekezés: 36 Menekülés: 30 % Életkor: 73/73 év
Egészség: 32 Életpont: 314/99 Jellem: jó (92) Tul. pont: 0
Szerencse: 29 (31) Varázspont: 170/4 Pénz: 1882 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 7/0 Pszi pont: 108/2 EFejl: 5
Eddig összesen 1385 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9 606 TP-t kaptál. Jelenleg 502 925 TP-d van. A következő szinthez még 97 075 TP szükséges. Trófeáid: áeratikus hasnyák, Tguarkhan, bányarém.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/30 szúrófegyverek: 23/59 (+7%) vágófegyverek: 15/27 (+12%)
ütőfegyverek: 18/82 (+7%) lőfegyverek: 9/38 dobófegyverek: 17/22 (+15%)

Feltételes fegyverváltás: csatabárd (#555) << kétfejű csatabárd (#1754) << biami kvazárlándzsa (#568)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); fejsze (#1240) (12 -);
Óvatosság (labirintusokban): 4
105,73 mezőn táborozol

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 19/39 (+10%) 2. nyomkövetés: 56/14 (+12%) 3. lopás: 1/23
4. mászás: 11/64 (+5%) 5. csapdakészítés: 13/35 (+5%) 6. csapdaészlelés: 2/40
7. gyógyítás: 38/64 8. titkosírás: 19/62 9. felderítés: 8/48
10. szörnyidomítás: 6/39 11. teológia: 19/51 12. taumaturgia: 31/17 (+20%)
13. szerencsejáték: 1/0 14. versengés: 2/11 15. zene: 10/63 (+5%)
16. szörnyismeret: 14/74 17. pszi: 12/81 (+29%) 18. zárnyitás: 4/17
19. vadászat: 6/4 20. bányászat: 40/22 21. főzés: 8/54 (+10%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 20% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 40 TVP-ért
ásol max. 120 TVP-ért
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 3 darabot ), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 15 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 3 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 14 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot ), tükröt (#43) (max. 20 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot )
mászol max. 170 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 5, max: 12)
nukleáris cickány (#155), Jégmágusok Szövetsége (#9169), fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41)
Védekező varázslatok (aktív: 8, max: 20)
hhaar burka (#32), fehér glóbusz (#47), varázsvédelem (#34), tompítás (#40), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), tükörpajzs (#101), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221) izomernyesztés (#33) >> massza (#217)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A méreg a gonosz eszköze - hozz egy tucat csepp gyenge mérget, hadd változtassam vízzé!
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce!
3.) Építs fel egy világítótornyot! [Ha még nem tudod, hogyan kell, adj ki F parancsot dözmöng szívre.]

HŐSTETTEID
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 3 (limit: 45), a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 300.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
magiometer (314)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 44 TU. szükséges még: 6 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1541 TU szükséges.)

Összsúly: 188.86 kg Megterheltség: 152%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 33 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 fejsze (#1240) 1 fekete gyöngy (#99) 4 spiritusz (#170)
2 szögletes kő (#17)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 arany (#50) 3 álompor (#396) 1 arany masszariasztó (#437)
15 kaja (#2) 1 tankány karom (#237) 1 Thargodan esszencia (#328)
4 ugh méreg (#166) 1 uzbány csőr (#169) 4 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

97 98 99 100 101 102 103 104 105 106
66
67
68
69
70
71
72
73
74
(100,69) márványtorony (#175), Sheran oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), ragyás burástya (#111), élőholt quwarg (#202)
(101,70) alpesi tehenek (#91), egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár, Chara-din monolitja (#534), 43. jellempróba, Tguarkhan (#212), varkaudar behemót (#189)
(102,69) Raia oltár, varkaudar varázsló (#271)
(102,70) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), uzbányok (#102), karmos tankány (#137), varkaudar behemót (#189), Tguarkhan (#212)
(103,70) tavacska, Elenios oltár, Chara-din monolitja (#534)
(104,71) Sheran oltár, 24. jellempróba, Tguarkhan (#212), varkaudar behemót (#189)
(105,72) phua-kúp (#372), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), egy ismeretlen isten rúnaköve, barátság szent tüze (#484), Chara-din monolitja (#534), nukleáris cickány (#155), arató csattanat (#144)
(105,73) oltár, garokkok (#73), varkaudar varázsló (#271)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Gyengítettünk a fürkészleheleteken. Átlagban (minden csökkentés előtt) 1000-el kevesebbet sebeznek, és a neves fürkészek ellen kicsit könnyebb megdobni a mentődobást.
* - Erősítettünk a ganüidvadászaton. Fürkészek ellen ezentúl a szint*5% sebzésnövelés helyett szint*7,5%-kal növelik a sebzést.
* - Az ezüstszelencébe nem lehet zanszilánkot dobni, és nem is adhat azt.
* - A kristálygömb tárgy és varázslat kiírja a szövegben, hogy melyik karaktert kereste.
* - Ezentúl nincs korlátja annak, hogy egy fordulóban hány feneketlen tóban lehet úszni. Ugyanabban a tóban továbbra is csak fordulónként egyszer lehet úszni.
* - Javult a feneketlen tavak kincstáblája. Mivel itt nincs a szó szoros értelmében vett kincs (nincs feneke a tónak), ezért a tóban található szörnyek dobnak több és jobb kincset. Ennek következtében a tómélyi barlangban is kicsit több és jobb lett a kincs. Egy kis ízelítő a feneketlen tó új kincseiből: kreiton agy, kreiton esszencia, immunitás kövek.
* - Egy acéltűz nyílvesszőből és egy kronoplazmából mostantól 1 TVP-ért 10 árnyékvessző gyártható.
* - A tompítás ezentúl megvéd a légbilincs minden hatásától.
* - A bénító csapáshoz hasonlóan a bénító sebzés (555. KT képesség) sem hat a fürkészekre.
* - Új ősteológia varázslat került a játékba.
* - A karakterlap tárgylistájában azoknál a tárgykategóriáknál, amikből többet is felvehet a karakter, kiírja, hogy mennyit vehet fel maximum, és jelenleg mennyi van KF-elve.
* - A hibátlan gyémánt és az alligátor fog átadható lett.
* - A sashorog hibás volt a lég fürkész ellen. Javítottuk. Egyben a lég fürkész védelme ütőfegyver ellen 9999-ről 1500-ra csökkent, a jégfürkész vágófegyver elleni védelme szintén.
* - A halálkúpokban gyakrabban lehetett neves fürkészekkel találkozni. A hibát javítottuk.
* - A feltételes fegyverváltáson okosítottunk. Mindent számol, ideértve a bal kezes fegyvert. a plusz harci köröket stb., kivéve a fegyver által lőtt varázslatot.
* - Az instabil szingularitáshoz hasonlóan az átcsoportosítással (189. tudati képesség) sem lehet egy tulajdonságot 250 fölé mövelni.
* - A tárgylistában a KF-helyet nem foglaló tárgyakat ezentúl dőltözéssel jelöljük.
* - Az FFK parancsban meg lehet adni ezentúl 300-nál nagyobb paramétert is. Max. 999-et.
* - Ha egy olyan karaktert vesz át valaki, aki az átadást megelőző fél évben már gazdát cserélt, akkor az átvevő számlájáról 200 zsetont vonunk le az átadásért.
* - Forduló vagy táborozás végéig tartó varázslatot nem lehet elvarázsolni, ha már van a karakteren belőlük egy erősebb verzió.
* - A szopókőpusztítás varázslatot tárgyból is csak akkor használja a karakter, ha van nála szopókő. (Hasonlóan a varázslathoz.)
* - Az aukcióról leeső tárgyakat nem lehet ellopni addig, amíg nem lép egyet a karakter.
* - Az optiri agysisak, az Eldaran karkötője és a napfény karkötő a súlyzóhoz hasonlóan 30 %-kal segíti a TF-elést ezentúl. A karkötő elfeknek 50 %-ot ad, a sisak a gnómoknak szintén 50 %-ot.

Üzenet küldése a karakternek