Lythrum összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. ápr. 27. 10h:48'
EZ A 84. JÁTÉKHETED, 59. FORDULÓD
85. játékheted kezdete: ápr. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #5349
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 16

LYTHRUM KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [90,44] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 38. pontnál.
Az aranytermő erszény 39 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+5 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+20 varázspont.)

dd 45 51 12 eldobod a 45. tárgyat az 51. tárgyat a 12. tárgyat
Elhajítasz 1 kis bőrpajzsot. Elhajítasz 1 bőrpáncélt. Elhajítasz 1 csontszuronyt. [0 pontot használtál fel, van még 196.]

dd 224 677 125 eldobod a 224. tárgyat a 677. tárgyat a 125. tárgyat
Elhajítasz 1 varkaudar lándzsát. Elhajítasz 2 szulfagor agyart. Elhajítasz 2 mandibulapengét. [0 pontot használtál fel, van még 196.]

dd 1113 124 9 eldobod az 1113. tárgyat a 124. tárgyat a 9. tárgyat
Elhajítasz 1 varkaudar csontot. Elhajítasz 1 rókafarkat. Elhajítasz 1 bunkósbotot. [0 pontot használtál fel, van még 196.]

tv 30 támadó/véd. varázslat a 30. varázslatot
30. varázslat listáról törölve. [0 pontot használtál fel, van még 196.]

fgy felt. gyógyítás parancsok törlése
Minden fgy parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 196.]

lm 42 42 1 mozogsz 42 42 1
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [39. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [40. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Egy kanyarhoz érkeztél. [41. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Folytatod a felderítést. Egy régi, rozsdás ajtóban végződik az út. Lenyomod a kilincset: Könnyen nyílik. Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [42. PONT.] Hirtelen egy zombit veszel észre magad előtt. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a zombi foszladozó testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a zombi rotható húsát. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a zombi rotható húsát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A zombi karmai majdnem eltalálnak! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 mérg. vas dobónyilat. Egyhelyben toporogsz.
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [41. PONT.] A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [40. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [39. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [38. PONT.] Mész tovább, előre. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [30. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [11. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [13. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [12. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [3. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [2. PONT.] Elhagyod a rossz levegőjű labirintust. [75 pontot használtál fel, van még 121.]

m 2 3 3 mozogsz keletre, délkeletre, délkeletre
[91,44] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Felnézel a hosszan elnyúló hegyvonulatra - ezek Abrizu hegyei! A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy rőtmanó berzerker. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a rőtmanó berzerker fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a rőtmanó berzerker fejét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a rőtmanó berzerker testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a rőtmanó berzerker száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 rőtmanó kacagány. 630 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy púdersziklát. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy rúnakő van. Északnyugatra egy oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Oppsz, itt járt már valaki! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [92,45] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy pattanóböde. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a pattanóböde testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (12 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a pattanóböde tüskés bőrét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a pattanóböde tüskés bőrét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a pattanóböde kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A pattanóböde most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaktusztüskét. Eldobod az értéktelenné vált Métely trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes pattanóböde trófeát. 762 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy oltárt. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy oltár van. Nyugatra egy rúnakő van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [93,46] Amerre csak a szem ellát, dombok. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy mélységi grittang közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mélységi grittang testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A mélységi grittang belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A mélységi grittang összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight híveié. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy olvasztókemencét. Délkeletre nézve látsz egy oltárt. Délnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. délre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Alaron. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [34 pontot használtál fel, van még 87.]

v 22 190 elmormolod a 22. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy végső mozdulattal előhívod az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő egy mérg. vas dobónyilat. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 1 vas dobónyíl, 1 ugh méreg. [-1 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 82.]

v 22 189 elmormolod a 22. varázslatot
Kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Megidézted az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő egy vas dobónyilat. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 2 vasérc, 4 pirkit, 1 madártoll. [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 77.]

kt 176 4 elkészíted a 176. tárgyat (4 darabot)
Sajnos csak 2 vashegyű nyíl készítéséhez van elegendő alapanyagod. Legyártottál 2 vashegyű nyilat. [16 pontot használtál fel, van még 61.]

kt 187 4 elkészíted a 187. tárgyat (4 darabot)
Sajnos csak 3 mérgezett vasnyíl készítéséhez van elegendő alapanyagod. Legyártottál 3 mérgezett vasnyilat. [6 pontot használtál fel, van még 55.]

kt 17 1 elkészíted a 17. tárgyat (1 darabot)
Begyűjtöttél 1 szögletes követ. [2 pontot használtál fel, van még 53.]

m 5 3 5 mozogsz délnyugatra, délkeletre, délnyugatra
[92,47] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy szürke rinocérosz került az utadba. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a szürke rinocérosz ormótlan fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szürke rinocérosz testét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a szürke rinocérosz vastag bőrét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 rinóbőr (ld. enc.). 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Találsz egy oltárt. Raia hívői építették. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre nyugatra megpillantasz egy Raia templomot. Északnyugatra nézve látsz egy oltárt. Elteszed a látcsövet. keletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Alaron. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [93,48] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy móricserjét. északra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Alaron. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy púpos burástya nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a púpos burástya testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a púpos burástya testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a púpos burástya zselés testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A púpos burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! Feléd sújt a púpos burástya a farkával, de elhibázta! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 235 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 11 tüskét.

(Továbbmész...) [92,49] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy proteinfecske közeledik. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a proteinfecske fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a proteinfecske testét. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a proteinfecske tollas testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A proteinfecske feléd csap csőrével, de sikertelenül. A proteinfecske karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A proteinfecske szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 madártollat. 308 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy mély kutat. Délnyugatra nézve látsz egy mély kutat. Elrakod a távcsövet. délkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Gork. Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. [47 pontot használtál fel, van még 6.]

m 3 mozogsz délkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

fgy 45 20 2 felt. gyógyítás 45 20
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

jlk 2423 jelszó kimondása 2423
Itt semmi értelme nem lenne egy jelszót kimondani. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
[5 pontot használtál fel, van még 1.]

h 242 használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 0.]

e 1 élelemszerzés
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

e 1 élelemszerzés
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 198 pontot. A következő körben tehát 198 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ZOMBI (49. SZÖRNY)
A "friss" (néhány hónapos), még rothadás állapotában levő hullák animálása, életre keltése a nekromanták egyik kedvenc szórakozása. Az igen visszataszító és büdös élőholt szolgák egyébiránt hasznosak: fáradhatatlan moráljuk és a fájdalom teljes ignorálása félelmetes harcosokká teszi őket. Sajnos, a sikeres harcos másik alapvető feltétele, a tudat és motiváltság teljesen hiányzik belőlük, ezért egy éles vagy szúrófegyverrel aránylag hamar fel lehet őket aprítani. Leginkább mocsarakban és romok közt találkozhatsz velük.

PATTANÓBÖDE (145. SZÖRNY)
A pattanóböde óriási, zöld hólyagra emlékeztet, felületén vékony, leginkább a xantusz-kaktuszéra emlékeztető tüskékkel. Ha a dombvidéken megpillantasz egyet, általában egy nagy kaktusznak nézed - amíg ki nem tátja pofáját, és nem leheli rád elképesztően hideg, fagyos köpetét. A pattanóböde vékony, de rugalmas hártyáját legkényelmesebben szúrófegyverrel lehet kipukkasztani.

RINÓBŐR (651. TÁRGY)
Néha, ha elejtesz egy rinocéroszt, elég ép és jó állapotban marad a bőre a csata után ahhoz, hogy le tudd nyúzni, és félre tudd tenni későbbi felhasználásra.

KARAKTERLAP

Lythrum, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű ember férfi vagy. Fairlight hűséges követője vagy. Ez az 59. fordulód.

Erő: 16 Szint: 15 Merészség: 5/1 Magasság: 166 cm
IQ: 20 Támadás: 16 Agresszió: 3 Testsúly: 93 kg
Ügyesség: 23 (25) Védekezés: 23 Menekülés: 30 % Életkor: 22/22 év
Egészség: 14 Életpont: 217/217 Jellem: semleges (+6) Tul. pont: 0
Szerencse: 26 Varázspont: 152/15 Pénz: 277 arany Kép. pont: 1
Eddig összesen 440 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 746 TP-t kaptál. Jelenleg 97 501 TP-d van. A következő szinthez még 22 499 TP szükséges. Trófeáid: pordémon, erszényes elkarog, pattanóböde. Jelenleg 11 árnyékmxtu-d van.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: * 20 ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 19 (+1)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) max. 1 db (1 -9.); tüske (#22) max. 1 db (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
92,49 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 95

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 90 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 18 3. mászás: 5
4. csapdakészítés: 6 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 14
7. titkosírás: 3 8. felderítés: 3 9. teológia: 4
10. taumaturgia: 7 11. szerencsejáték: 1 12. versengés: 2
13. szörnyismeret: 4 14. vadászat: 2 15. bányászat: 3
16. főzés: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 45% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
készítesz tüskét (#22) (max. 12 darabot ), kavadu iszákot (#25) (max. 5 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 4 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 4 darabot )
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), hegyi rákot (#61) szuper hálócsapdával (#274), sullárt (#101) szuper hálócsapdával (#274)
cirkusz: ötpróba, kártyabarlang (10)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
karmos tankány (#137), kardfogú fülemüle (#146), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
Papi varázslataid
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Építs számomra újabb oltárt.
2.) Áldozz fel számomra két grifftojást.
3.) Fairlight követőjének mindenhez kell értenie: imádkozz úgy, hogy felderítésed 5. szintű!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. kobudera lak (533): új. városháza (Gatin) (540): 9. labirintus (39,112). cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): többek közt 198. tárgyat kell leadnod. városháza (685): új. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 9, 20, 31, 41, 42, 46, 47, 48.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 16.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bakkura csizma (#96) 1 * kígyóbőr kesztyű (#49) 1 láncing (#222)
1 mászókarom (#78) 1 * Métely páncélja (#1562) 1 rőtmanó kacagány (#714)
1 * vassisak (#160)
Fegyverek és lövedékek
1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 ezüstshuriken (#327) 1 ezüsttőr (#322)
1 * fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111) 1 kőkalapács (#13)
1 kőkés (#6) 4 mérgezett tüske (#23) 3 mérgezett vasnyíl (#187)
2 * orgyilkos tőr (#225) 1 sallank nyíl (#129) 1 szögletes kő (#17)
11 * tüske (#22) 14 ubuk tüske (#131) 1 * vashegyű lándzsa (#182)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 arany karperec (#194) 1 * arany masszariasztó (#437) 4 aranygyűrű (#193)
6 * borostyán függő (#162) 1 denevér szimbólum (#140) 3 ezüst gyűrű (#180)
2 ezüst karkötő (#158) 3 ezüst nyaklánc (#117) 1 igazgy. fülbevaló (#197)
1 * koponya gyűrű (#1733) 2 trófea nyaklánc (#196) 1 * villám szimbólum (#145)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 aranytermő erszény (#819) 2 aranytű (#272) 1 ásó (#34)
2 bronzkulcs (#76) 2 csontkulcs (#74) 7 + deus ex machina (#1)
1 fáklya (#36) 12 kaja (#2) 1 kis vaskulcs (#40)
1 kötél (#92) 1 nagy bronzkulcs (#185) 4 rézkulcs (#75)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 szeksztáns (#32) 1 szuper dobóháló (#273)
1 távcső (#42) 2 + tüskecsapda (#242) 1 vaskulcs (#183)
1 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
2 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 16 csepp tinta (#101), fér még: 4]
4 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 20]
5 huhogó bibe (#332) [bennük 4 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 56]
3 kavadu iszák (#25) [bennük 18 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 12]
5 sullár hólyag (#168) [bennük 48 csepp spiritusz (#170), fér még: 52]
5 uzbány csőr (#169) [bennük 32 csepp ugh méreg (#166), fér még: 28]
2 vizestömlő (#3) [bennük 23 korty víz (#27), fér még: 17]
4 zöld üveg (#82) [bennük 3 csepp ragasztó (#83), fér még: 77]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
10 álompor (#396) 1 csuklyavirág (#133) 13 drótszőr (#37)
1 etra hályog (#712) 1 fabontó (#106) 6 gyöngymangó (#135)
11 kaktusztüske (#114) 2 kazmár gyökér (#205) 52 madártoll (#112)
5 magszim bél (#103) 2 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 moa gyémánt (#385)
1 ormánygőte csont (#21) 15 pirkit (#153) 2 púderkő (#119)
1 pular kristály (#239) 2 rézdarab (#70) 1 rinóbőr (#651)
1 smirglilevél (#29) 1 szvó-ektoplazma (#151) 1 tükör (#43)

Összsúly: 45.74 kg Megterheltség: 108%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 61 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bőrpáncél (#51) 1 bunkósbot (#9) 1 csontszurony (#12)
1 kis bőrpajzs (#45) 2 mandibulapenge (#125) 1 rókafarok (#124)
2 szulfagor agyar (#677) 2 ugh méreg (#166) 1 varkaudar csont (#1113)
1 varkaudar lándzsa (#224) 1 vashegyű nyíl (#176) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
39 arany (#50) 2 kaja (#2) 4 kaktusztüske (#114)
3 madártoll (#112) 3 mérgezett vasnyíl (#187) 1 rinóbőr (#651)
1 rőtmanó kacagány (#714) 3 spiritusz (#170) 1 szögletes kő (#17)
5 tüske (#22)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

89 90 91 92 93 94
43
44
45
46
47
48
49
50
(90,44) a 48. labirintus bejárata, zombi (#49)
(91,44) rőtmanó berzerker (#369), púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), vaskohó (#155), oltár
(92,45) pattanóböde (#145)
(92,47) szürke rinocérosz (#346), 45. jellempróba, Raia oltár
(92,49) proteinfecske (#139), Leah rúnaköve, 48. jellempróba
(93,46) mélységi grittangok (#103), 47. jellempróba, vaskohó (#155), Fairlight oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve
(93,48) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), púpos burástya (#92)

Üzenet küldése a karakternek