Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. aug. 24. 7h:01' EZ A 427. JÁTÉKHETED, 427. FORDULÓD 428. játékheted kezdete: aug. 27. A következő fordulódat legkorábban a 428. játékhéten tudjuk betáplálni. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5330 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 12 |
* 1. KP: vv 138 12 71 | elmormolod a 138. varázslatot a 12. varázslatot a 71. varázslatot |
* 2. KP: vv 19 26 165 | elmormolod a 19. varázslatot a 26. varázslatot a 165. varázslatot |
* 3. KP: v 1 40 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 4. KP: hh 2306 1100 0 | használod a 2306. tárgyat az 1100. tárgyat |
* 5. KP: vv 188 178 14 | elmormolod a 188. varázslatot a 178. varázslatot a 14. varázslatot |
* 6. KP: hh 841 1133 0 | használod a 841. tárgyat az 1133. tárgyat |
* 7. KP: vv 443 220 53 | elmormolod a 443. varázslatot a 220. varázslatot az 53. varázslatot |
* 8. KP: vv 28 98 72 | elmormolod a 28. varázslatot a 98. varázslatot a 72. varázslatot |
* 9. KP: v 6 80 0 | elmormolod a 6. varázslatot |
* 10. KP: h 697 1500 0 | használod a 697. tárgyat |
fno 10 | fejl. pont elköltés 10 |
h 248 | használod a 248. tárgyat |
v 198 232 31 | elmormolod a 198. varázslatot |
230 | 231 | 232 | |
45 | |
|
|
46 | |
|
|
47 | |
|
|
[232,31] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy őshonos sziklozug közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ryuku átokvarázs varázslat. 687 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A lény mereven rádnéz. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az őshonos sziklozug farkát. (8 támadással 713 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+143 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 141 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Mágikus hentesbárddal csak érinted az őshonos sziklozug jobb első lábát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Az őshonos sziklozug fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 138 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) Az őshonos sziklozug farkával a kezedre csap. (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Energia áramlik beléd (+9 vp). Az őshonos sziklozug még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 sziklozug comb (ld. enc.). 12 386 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1591, sebződés: 209, gyógyulás: 203, összesen: -6 ÉP}
ft 447 1 | támadod a 447. szörnyet |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy ryuku átokvarázs varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 691 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Vad csatakiáltással, felemelve az ent pásztorbotot ellenfeledre támadsz. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a chaktra vadászeb sárgás bőrét. (7 támadással 904 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+181 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 148 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Mágikus hentesbárddal súrolod a chaktra vadászeb testét. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A chaktra vadászeb néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 278 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +56 ÉP.) A chaktra vadászeb belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 jáde rakshallion (ld. enc.). 15 006 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1823, sebződés: 333, gyógyulás: 271, összesen: -62 ÉP}
(Továbbmész...) [232,33] Szűnni nem akar a zöld síkság. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hmm, csak egy bosszantó apróság. Ettől nincs semmi félnivalód. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy elektromos pajzs varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy ryuku átokvarázs varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 894 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bosszantó apróság páncélozott ollóját. (8 támadással 988 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+198 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 134 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Mágikus hentesbárddal meghorzsolod a bosszantó apróság farkát. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Távolról Asylux átka varázslatot lő rád a másik. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. A bosszantó apróság belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Gyengül a védelmed - a bosszantó apróság ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 86 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) A bosszantó apróság karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A lény idődet lopja (-14 TVP). Siralmas támadást intéz farkával a bosszantó apróság, épp csak megsuhint. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-5 erő forduló végéig). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
22 768 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2084, sebződés: 190, gyógyulás: 260, összesen: +70 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már elektromos pajzs vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ryuku átokvarázs varázslat. 483 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a púpos zsokarg fejét. (5 támadással 637 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+128 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 156 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Mágikus hentesbárddal épp hogy eltalálod a púpos zsokarg bal oldalát. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A púpos zsokarg Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Agyarával a púpos zsokarg a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 87 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) A púpos zsokarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
9 947 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1342, sebződés: 133, gyógyulás: 178, összesen: +45 ÉP}
Távolról ryuku átokvarázs varázslatot lősz a másikra. 628 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lény ítéletet hirdet fölötted. ÁRTATLAN! Nocsak, erre nem számítottál! Ideje köszönetet mondanod. Megmarkolva az ent pásztorbotot a másikra rohansz. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a sötét ülnök sötét bőrét. (8 támadással 980 életpontot sebezve.) Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 128 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Mágikus hentesbárddal meghorzsolod a sötét ülnök testét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) A sötét ülnök megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 256 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +52 ÉP.) A sötét ülnök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 91 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 angyalok gyűrűje. 18 252 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1808, sebződés: 347, gyógyulás: 75, összesen: -272 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy ryuku átokvarázs varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 755 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Megmarkolva az ent pásztorbotot ellenfeledre támadsz. Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tleikan hadúr ősöreg testét. (8 támadással 961 életpontot sebezve.) Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 141 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Mágikus hentesbárddal gyengén megütöd a tleikan hadúr ősöreg testét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősi sorvasztás. A támadása szerencsére hatástalan volt. A tleikan hadúr fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 304 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +61 ÉP.) A tleikan hadúr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. 18 680 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1929, sebződés: 304, gyógyulás: 65, összesen: -239 ÉP}
(Továbbmész...) [232,34] Még mindig füves síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hmm, csak egy chaktra vadászeb. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 721 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan a másikra rohansz. Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a chaktra vadászeb jobb hátsó lábát. (8 támadással 990 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+199 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 138 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Mágikus hentesbárddal meghorzsolod a chaktra vadászeb testét. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A chaktra vadászeb többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 313 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +63 ÉP.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A chaktra vadászeb összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. 15 006 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1926, sebződés: 345, gyógyulás: 291, összesen: -54 ÉP}
Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 89 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Meglengetve az ent pásztorbotot a másikra rontasz. Ent pásztorbottal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a gránitelementál gránittestét. (1 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 121 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Mágikus hentesbárddal kegyetlenül megütöd a gránitelementál testét. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A gránitelementál mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. 2 536 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 410, sebződés: 0, gyógyulás: 47, összesen: +47 ÉP}
Üdvözlésképpen egy ryuku átokvarázs varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 74 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ent pásztorbottal kegyetlenül megütöd a szubreális vámpír nyakát. (1 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 163 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Mágikus hentesbárddal iszonyatosan megcsapod a szubreális vámpír testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Karmával néhányszor a szubreális vámpír megcsapja a fejedet. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szubreális vámpír még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Felhasználva a kyorgölő pengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 733 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 423, sebződés: 12, gyógyulás: 48, összesen: +36 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ryuku átokvarázs varázslat. 100 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pusztító végzet varázslatot lő rád. Semmi hatás! Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ent pásztorbottal kegyetlenül megütöd a varkaudar varázsló testét. (1 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 175 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Mágikus hentesbárddal kegyetlenül megütöd a varkaudar varázsló testét. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Egy pusztító végzet varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A varkaudar varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. 2 907 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 477, sebződés: 0, gyógyulás: 48, összesen: +48 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Távolról ryuku átokvarázs varázslatot lősz a másikra. 101 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy pusztító végzet varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Megmarkolva az ent pásztorbotot a másikra rontasz. Ent pásztorbottal gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar varázsló testét. (1 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 151 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Mágikus hentesbárddal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar varázsló jobb lábát. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Véres nyál csordul ki a varkaudar varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. 2 907 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 448, sebződés: 0, gyógyulás: 47, összesen: +47 ÉP}
h 248 | használod a 248. tárgyat |
m 2 4 4 | mozogsz keletre, délre, délre |
Egy ryuku átokvarázs varázslatot dobsz ellenfeledre. 746 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. 37 életpontot vesztettél. Meglengetve az ent pásztorbotot ellenfeledre rohansz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a krathan csontváz jobb oldalát. (8 támadással 932 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+187 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 128 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Mágikus hentesbárddal meghorzsolod a krathan csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Sajnos nem sikerült a krathan csontváz minden csapását hárítanod. (3 támadástól 221 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +45 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. 45 életpontot vesztettél. A krathan csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 rítusónix. 16 921 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1875, sebződés: 323, gyógyulás: 252, összesen: -71 ÉP}
(Továbbmész...) [233,35] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Bohmer Kair előtt. Észreveszel egy oltárt. Elenios hívői építették. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fényfaló galócát. (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Hmm, csak egy testzabáló. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy ryuku átokvarázs varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 695 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) A szörny mérgező gázt lehel! Borzalmas rosszullét fog el. (178 életpontot vesztettél.) Meglengetve az ent pásztorbotot a másikra rohansz. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a testzabáló bal oldalát. (8 támadással 937 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+188 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 138 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Mágikus hentesbárddal csak érinted a testzabáló bal oldalát. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Távolról méregfelhő III varázslatot lő rád a másik. 150 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-19 támadás). A testzabáló kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 157 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. 15 520 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1838, sebződés: 485, gyógyulás: 240, összesen: -245 ÉP}
Egy ryuku átokvarázs varázslatot dobsz ellenfeledre. 408 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a veszett gorilla csapzott bundáját. (8 támadással 979 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+196 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 149 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Mágikus hentesbárddal párszor keményen megütöd a veszett gorilla csapzott bundáját. (6 támadással 415 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). A veszett gorilla leken néhány pofont. (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 87 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) A veszett gorilla összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. 15 410 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1951, sebződés: 153, gyógyulás: 318, összesen: +165 ÉP}
(Továbbmész...) [233,36] Fák, mindenütt csak fák. Oldalt pillantva, meglátsz egy kreommat-liliomot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Csak egy veszett gorilla. Megvető mosollyal várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ryuku átokvarázs. 410 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Meglengetve az ent pásztorbotot ellenfeledre rohansz. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a veszett gorilla testét. (8 támadással 972 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+195 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 153 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Mágikus hentesbárddal többször eltalálod a veszett gorilla megtépázott szőrét. (5 támadással 403 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). A veszett gorilla mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 110 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a veszett gorilla, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 109 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) A veszett gorilla most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 türkiz karika. 15 410 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1938, sebződés: 219, gyógyulás: 326, összesen: +107 ÉP}
m 6 5 6 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, nyugatra |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 488 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Elszántan a másikra ugrasz. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a púpos zsokarg szőrös púpját. (5 támadással 624 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+125 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 159 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Mágikus hentesbárddal meghorzsolod a púpos zsokarg bal lábát. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a púpos zsokarg megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Néhány döfést ejt rajtad a púpos zsokarg agyarával. (2 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A púpos zsokarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. 9 947 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1351, sebződés: 128, gyógyulás: 175, összesen: +47 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ryuku átokvarázs varázslat. 489 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Megmarkolva az ent pásztorbotot a másikra támadsz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a tleikan házőrző csupacsáp fejét. (8 támadással 937 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+188 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 81 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Mágikus hentesbárddal párszor keményen megütöd a tleikan házőrző testét. (8 támadással 592 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+119 életerő). A tleikan házőrző csápja lecsap a jobb karodra. (1 támadástól 181 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +37 ÉP.) Előremozdulva, a tleikan házőrző kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 234 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +47 ÉP.) Ent pásztorbottal néhányszor épp csak megérinted a tleikan házőrző bal első lábát. (2 támadással 220 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 90 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 61 életpontot sebeztél. Mágikus hentesbárddal gyengén megütöd a tleikan házőrző fejét. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A tleikan házőrző csápja rátapad a karodra. Amikor lerántod, vér ömlik a sebből. (1 támadástól 188 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) A tleikan házőrző a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 207 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +42 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. 17 331 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2547, sebződés: 810, gyógyulás: 538, összesen: -272 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ryuku átokvarázs varázslat. 862 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősi sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Megmarkolva az ent pásztorbotot a másikra rontasz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a kreiton idéző szellemalakját. (8 támadással 814 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+163 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 165 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Mágikus hentesbárddal többször eltalálod a kreiton idéző testét. (4 támadással 257 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Ellenfeled ősi sorvasztás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Csápjaival a kreiton idéző lecsap a bal karodra. (2 támadástól 240 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +48 ÉP.) A kreiton idéző összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 kreiton fókusz (ld. enc.). 19 001 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2098, sebződés: 240, gyógyulás: 269, összesen: +29 ÉP}
(Továbbmész...) [231,37] Síkság, továbbra is csak síkság. Virágzó maghóla illatát hozza a szél.
(Továbbmész...) [230,37] Síkság, továbbra is csak síkság. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Egy ősi épület romjait látod. Még az is lehet, hogy valaha egy rakshallion palota volt, amelyet földig rombolt a föld színéről mindent eltörlő háború. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kristálypalotát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő.
kf 610 | kézbeveszed/felveszed a 610. tárgyat |
h 248 | használod a 248. tárgyat |
kf 531 | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat |
ef 30 518 | energia fejlesztése 30 |
szk 447 | keresed a 447. szörnyet |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 3. BP: tf 1 40 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
* 4. BP: ef 2 0 0 | energia fejlesztése 2 |
* 5. BP: p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
* 6. BP: h 234 40 0 | használod a 234. tárgyat |
* 7. BP: v 161 0 0 | elmormolod a 161. varázslatot |
ŐSHONOS SZIKLOZUG (447. SZÖRNY) A sziklozugok, a Túlélők Földjének aprócska, ártalmatlan teremtményei itt már kifejlődtek, hatalmasra nőttek. Kővéváltoztató pillantásuk, óriási mancsaik és sziklakemény irhájuk méltó ellenfelekké teszi őket. Persze, kérdés, miért kellene megtámadni ezt az amúgy teljesen békés élőlényt? |
SZIKLOZUG COMB (858. TÁRGY) Legyőzve egy őshonos sziklozugot, ha különös szerencséd van, hozzájuthatsz ízletes hátsó combjához. Ahhoz, hogy később még elfogyasztható legyen, egy teljesen egészséges példányt kell találnod, ezek viszont rendkívül ritkán fellelhetőek az Esthar Császárság vidékein. Ha viszont sikerült megszerezned, máris itt a következő akadály: nyersen nem fogyasztható, elkészítésének titkát pedig csupán a császárság papjai ismerték. Talán egy történelemtudós meg tudja mondani, mi a teendő... A sziklozug combot az ínycsiklandó vacsora reményében önző módon nem vagy képes másik játékosnak átadni. |
JÁDE RAKSHALLION (749. TÁRGY) A rakshallion az Esthar császárság főpapja volt, sokak szerint hatalma még a császárét is meghaladta. Ez az apró szobrocska, amelyet egyetlen jádekőből faragtak ki művészi hozzáértéssel, a rakshalliont ábrázolja - egy szakállas, istenien jóságos arckifejezésű férfit. |
TLEIKAN KESZTYŰ (893. TÁRGY) A tleikan harcosok pusztító hatalmát sűrítették ebbe a kesztyűbe. Minden ütésedre, legyen az akár puszta kézzel vagy fegyverrel, +2..+8 közötti bónusz sebzést (bal kéznél feleennyit) kapsz, HA az éppen használt fegyver szakértelmed 45-nél kisebb! Hiszen, az igazi mestereknek már a tleikanok tudása sem jelent újdonságot. A bónusz mértéke a fegyverszakértelem nagyságától függ, 35-ösnél még a teljes +8 jár, de minél magasabb a szakértelmed, annál kevesebb, egészen a +2 bónuszig, amit 44-nél még megkapsz. Mindemellett, a tleikan kesztyű +5 védekezést, +30 max. ép-t ad, és harcművészek +5 sebzést és mágikus támadást kapnak, ha használják (ez a fenti bónusszal összeadódik). Sajnos, a tleikan kesztyű nem átadható. |
TÉRKÉPELEMZÉS II. (119. PSZI KÉPESSÉG) A Térképelemzés II. a Térképelemzés I. kiegészítője. Használata hasonlóan történik, a P 119 <labirintus szám> paranccsal, 80 pszi pontért és 40 TVP-ért. Az ajtókról ugyan nem kapsz információt, de a ládákról és szörnyekről igen. A szörnyeknek a koordinátáját és nevét kapod meg, a ládákról csak annyit kapsz meg, hogy van ott láda, zárva van-e, és védi-e csapda. (A "láda" néhány, egyszerűen csak eldobott tárgyat is jelenthet.) Ezt a képességet csak a labirintus mezőjén vagy a labirintus belsejében használhatod. |
FÉNYFALÓ GALÓCA (1446. TÁRGY) A közönséges galócákkal semmi dolgod, hisz köztudomásúlag erősen mérgezőek, de ezen kívül semmi hasznuk nincs. Amikor azonban először bukkansz erre a fantasztikusan színekben pulzáló növényre, nem tudod megállni, hogy egy-két pillanatot ne vesztegess rá, a drága kalandozó-idődből. Ha a fák lombkoronáján átszűrődő fény a dézsa méretű galóca-kalapra esik, az mintha végleg eltűnne, elveszne a felszínén. Hm, elég fura. Ez a gomba tényleg képes magába szívni a napfényt, és elraktározni azt! A fényfaló galóca kalapját egyetlen csavaró mozdulattal lekaphatod a tönkjéről, a KT 1447 paranccsal 2 TVP-ért. Érdekes, hogy amint leszakítottad, az eddigi élete során elnyelt fényt halvány derengés formájában, azonnal árasztani kezdi magából. No és hogy mire is jó ez a csípős szagú, menten rothadásnak induló gombakalap? Hááát, fejfedőnek biztosan nem. |
KREITON FÓKUSZ (853. TÁRGY) A kreiton fókusz leginkább egy 20 centi átmérőjű üveggömbre emlékeztet, de az anyaga egyáltalán nem hasonlít az üvegére: valamilyen idegen származású anyag lehet, képlékenynek tűnik, ha viszont megérinted, acélszilárddá keményedik. A fókuszgömb belsejében világoskék fellegek kavarognak őrjítő sebességgel, de egyszer sem hajlandóak felismerhető alakzattá összeállni. Ha a nyakadba akasztod, a fókusz mágikus kisugárzása következtében a következőket tapasztalhatod: taumaturgiád és teológiád eggyel, az IQ-d pedig kettővel nő. |
Erő: | 90 (133) | Szint: | 51 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 251 cm |
IQ: | 56 (94) | Támadás: | 95 (100) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 490 kg |
Ügyesség: | 55 (76) | Védekezés: | 116 (126) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 28/44 év |
Egészség: | 65 (91) | Életpont: | 1580/1319 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 6 |
Szerencse: | 67 (92) | Varázspont: | 2872/473 | Pénz: | 3249 arany | Kép. pont: | 80 |
Tudatpont: | 90/0 | Pszi pont: | 323/700 | Halhatatlanság: | 12 % | EFejl: | 10 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 15/43 | ökölvívás: | 7/67 | szúrófegyverek: | 16/24 |
vágófegyverek: | 21/31 | ütőfegyverek: | 50/97 (+12%) | lőfegyverek: | 21/50 |
dobófegyverek: | 36/49 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
230,37 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 423 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 110 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 63, 57 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Földanya nektárja 10/10 | Pszi katalizátor 50/20 | Max életkor 101 év |
Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 63/36 | 2. nyomkövetés: | 60/46 | 3. mászás: | 27/9 (+25%) |
4. csapdakészítés: | 45/73 (+10%) | 5. csapdaészlelés: | 16/16 | 6. gyógyítás: | 45/47 |
7. titkosírás: | 3/27 | 8. felderítés: | 30/86 | 9. szörnyidomítás: | 3/89 |
10. teológia: | 144/91 (+89%) | 11. taumaturgia: | 180/51 (+47%) | 12. szerencsejáték: | 6/40 |
13. versengés: | 28/37 | 14. harcművészetek: | 4/1 | 15. zene: | 133/89 (+50%) |
16. szörnyismeret: | 18/80 | 17. pszi: | 31/21 (+57%) | 18. zárnyitás: | 4/71 |
19. vadászat: | 4/41 | 20. vitalitás: | 3/82 | 21. bányászat: | 45/87 (+3%) |
22. testépítés: | 94/64 (+16%) | 23. úszás: | 16/15 | 24. főzés: | 28/1 (+11%) |
25. csapatmunka: | 1/32 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 86 | |||
4. max. életpont: 1 | 5. varázslat sebzés: 1 | 6. regeneráció: 1 | 10. vp regeneráció: 2 |
11. kincskeresés: 2 | 12. halhatatlanság: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 25 TVP-ért |
kutatsz max. 400 TVP-ért |
ásol max. 64 TVP-ért |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 9999 darabot, csak egyszer), bűvös shurikent (#562) (max. 9999 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 9999 darabot, csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 9999 darabot, csak egyszer), tűzbimbót (#623) (max. 9999 darabot, csak egyszer), nothar bogyót (#923) (max. 20 darabot ), édesmoha csomót (#1479) (max. 10 darabot ), kreommat szirmot (#925) (max. 9999 darabot, csak egyszer), azúrharmatot (#1161) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 160 TVP-ért |
úszol max. Feltételes úszás max. 80 TVP-ért. |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 20, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), 9999. szövetség (#9999) (csak egyszer), vércápa sámán (#281), lidércúr (#252), zombi mágus (#389), bolyongó lidérc (#388), ezerszemű bestia (#288), halálelementál (#279), inváziós ellenfelek (#9089) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), Rém (#315), ében sárkány (#327), rubin sárkány (#330), halálmadár (#351), ro'galhal gyóntató (#524), Harmarghal (#525), fekélyes hernyó (#489), őshonos sziklozug (#447) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | gázpajzs (#467, 20 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 20 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: 30 vp; taumaturgia: 30 vp; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 10 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) (24,0) | áldomás (#6) (62,0) | Pörhemór köre (#205) (109,7,1) | szürkeáll. aktiv (#71) |
tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) | Techiulan aurája (#261) | erőpajzs III (#127) |
esszenciavédelem 2 (#188) | tárgyvédelem (#178) | hadiszerencse III (#59) | harci induló (#443) |
hatalomvarázs (#220) | óriáserő (#53) | csupasz izom (#28) | mentális pajzs (#72) |
varázsenergia (#161) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), ryuku átokvarázs (#280) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | mérges pók (#20) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | szutykos remák (#191) | |
puha ütés (#60) | >> | kobudera (#8) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
gázpajzs (#467) | >> | smaragd sárkány (#326) | fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | Ekhnagorhu (#291) | elektromos pajzs (#51) | >> | zafír drakón (#320) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, be tudsz-e jutni az Iszonyat Citadellájába: győzedelmeskedj egy Ragadozó felett! |
2.) Amikor a Sötét Földjén kalandozol, előbb-utóbb össze fogsz találkozni a Káosz Bajnokával. Az ő legyőzése igazi dicsőség Tharr papja számára! |
3.) Minden harcos álma, hogy egyszer legyőzzön egy ongóliant hadurat. Te múld felül őket! Ölj meg mindjárt hármat! (számláló: 0) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): 2. labirintus (22,25). városháza (Qvill) (527): 6. labirintus (52,58). helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. történelemkutató intézet (691): többek közt 858. tárgyat kell leadnod. barbár barlang (692): kész. tolvajcéh (699): új. tündérpalota (750): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új. Thargodan könyvtár (768): többek közt 791. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): új. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. bányászház (839): többek közt 70. tárgyat kell leadnod. fejvadász központ (847): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 5, 6, 46, 47, 48, 49, 53, 57, 63, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 103, 107, 108, 109, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 135, 244, 277. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 4, 6, 7, 11, 13, 15, 16, 18, 20, 24, 34, 35, 41, 42, 43, 50. |
Kész: 47. |
HŐSTETTEID |
A morf invázióban megölt morfok száma: 1236, az összesen kapott pontszám: 173537. (összesen ölhető: 1236 ) Eddig 2 alkalommal használtad a Végzet kulcsát a morfok visszazárására. Még 14 morfot kell megölnöd ahhoz, hogy a Végzet kulcsát újra használhasd. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
illúziófegyver (121) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
fegyvermester (302) |
kétkezes harc (338) |
vadászidény (351) |
a Szörny érintése (375) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
testvéri segítség (411) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 30 TU. szükséges még: 60 TU. |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) OK |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) OK |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) OK |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) OK |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 4904 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | áldott kő (#642) | 4 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kaja (#2) | |||
1 | madártoll (#112) | 3 | pszi kő (#248) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
1 | sallank karom (#128) | 10 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
120 | arany (#50) | 1 | angyalok gyűrűje (#529) | 2 | borkonyó bibe (#312) | |||
6 | csalánvirág (#582) | 3 | dlathog kőzet (#829) | 1 | jáde rakshallion (#749) | |||
1 | kreiton fókusz (#853) | 3 | kreommat szirom (#925) | 1 | rítusónix (#751) | |||
1 | sziklozug comb (#858) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | tleikan kesztyű (#893) | |||
1 | türkiz karika (#750) | 3 | varázskő (#305) |
229 | 230 | 231 | 232 | 233 | 234 | |
30 | |
|
|
|
|
|
31 | |
|
|
|
|
|
32 | |
|
|
|
|
|
33 | |
|
|
|
|
|
34 | |
|
|
|
|
|
35 | |
|
|
|
|
|
36 | |
|
|
|
|
|
37 | |
|
|
|
|
|
38 | |
|
|
|
|
|