237. forduló, 239. forduló, Veres Ardor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2022. ápr. 26. 19h:51'
EZ A 1163. JÁTÉKHETED, 238. FORDULÓD
1164. játékheted kezdete: ápr. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 38 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5280
SZÁMLA : XXXX

VERES ARDOR KALANDJAI


29 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [190,60] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz egy fekete, rövid hajú, kék szemű kobudera férfival. Körszakálla és bajsza van. Bőre bronzként csillog. Tharr szerzetese. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy boszorkánykendőt, egy bozontfonatot, egy cirkuszi kitűzőt, egy dalebg.kristályvértet, egy Dühöngő nadrágját, egy fejvadász medált, egy grifftoll kesztyűt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy Korrissh sisakját, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy mind. jádekövét, egy rizspapír-vértet, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku vállvédőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy Tharr Keresztjét, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy Shengoroth trófea, egy Toodrok Din trófea és egy triklem drakolder trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Bal kezében egy cápafogat tart. Hátasállata egy tüskés gigaféreg! Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű, mint ahogy Te is. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Durci. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. Tudása észrevehetően gyarapodott. A vallásra, és azon belül a teológiára terelődik a szó. Tisztelettel fejet hajtasz a vallástudományban nálad jóval jártasabb kalandozó előtt, de azért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltégy néhány kérdést, ami már régóta foglalkoztat. Tudásod észrevehetően gyarapodott.
A 2. napon találkozol Tollasfülűvel. Fairlight áldozópapja. Egy arany papi karkötőt, egy Batharak vértjét, egy bozontfonatot, egy cetbőr válltömést, egy dal.kristálykesztyűt, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy értépő sarkantyút, egy ezüst éjmedált, egy ezüst morfmedált, egy ezüst vadászmedált, egy ezüst végzetéremt, egy ezüst végzetmedált, egy füst övet, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy medvebőr övet, egy mentát koronát, egy mihlanil medált, egy mind. jádekövét, egy moa harci nadrágot, egy obszidián karkötőt, egy olimpiai ezüstmedált, egy q. irtó medált, egy réz végzetmedált, egy roxati üvegszemet, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku vadászinget, egy szerencsetalizmánt, egy tűzúr csizmáját, egy varkaudar ékkövet, egy villám szimbólumot, egy zafír fülbevalót és egy zafír védőgyűrűt visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy kisebb jégisten trófea és egy vadászskorpió trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy csillogó szemű obszidián pók. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasállata egy tüskés gigaféreg! Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 2. napon összeakadsz egy fekete, rövid hajú, barna szemű ember férfival. Körszakálla és bajsza van. Bőre sárga. Tharr felszentelt papja. Egy A Végzet gyűrűjét, egy bársony övsálat, egy boszorkánykendőt, egy bozontfonatot, egy csodálatos nyakláncot, egy díszes fegyvertokot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy értépő sarkantyút, egy ezüst vadászmedált, egy felleggyűrűt, egy Iniac nyakláncát, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy kreiton palástot, egy kristály vállvédőt, egy kristályrendet, egy lajstrom medált, egy lánghordozó kitűzőt, egy Lordac kesztyűjét, egy Lucius szerencsep.ét, egy Luthius karkötőjét, egy mahagóni karvédőt, egy mahagóni köpenyt, egy mahagóni koronát, egy mahagóni lábvédőt, egy mahagóni vértet, egy mihlanil medált, egy mind. jádekövét, egy natharion talizmánt, egy ősmágus fülbevalóját, egy párducbőr övtáskát, egy purifikátor övet, egy q. irtó medált, egy quwarg nyakpántot, egy réz éjmedált, egy réz végzetmedált, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy szerencsekockát, egy teknős mágiapáncélt, egy Teremtő koronáját, egy Thargodan agyfókuszt, egy tirik-hun medált, egy tőrvető vállszíjt, egy tradicionális övet, egy trix amulettet, egy varkaudar szimbólumot és egy varkaudarölő éremet visel. Fegyverzetét egy élőholt drakolder trófea, egy zg'vzung zsarnokúr trófea és egy agyrém trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy tűzförgetegből kilépő ember. Jobb kezében egy pusztító lándzsát tart. Lőfegyvere egy kábító nyilacska. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Összeismerkedtek. Az ő neve Aranysárkány. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
A 3. napon megintcsak összeakadsz Durcival. Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. Tudása észrevehetően gyarapodott. A vallásra, és azon belül a teológiára terelődik a szó. Tisztelettel fejet hajtasz a vallástudományban nálad jóval jártasabb kalandozó előtt, de azért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltégy néhány kérdést, ami már régóta foglalkoztat. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 4. napon találkozol egy hollófekete, hosszú hajú, izzóan vörös szemű alakváltó nővel. Bőre teljesen fehér! Kíséretét alkotja egy élőholt vadtroll, egy élőholt ryuku gárdista, egy élőholt élőholt tigris. Leah szentelő papja. Egy A Végzet gyűrűjét, egy Amélia nyakláncát, egy arany sárk. kesztyűt, egy arany sárk.karperecet, egy arany sárkánycsizmát, egy arany sárkánynadrágot, egy arany sárkánysisakot, egy arany sárkányvállapot, egy arany vadászmedált, egy bársony övsálat, egy Blounther gyűrűjét, egy boszorkánykendőt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy értépő sarkantyút, egy Hatalom Karkötőjét, egy inváziós amulettet, egy játékmesteri palástot, egy jégisten amulettet, egy Khór maszkját, egy kígyóbőr övet, egy kisebb napkorongot, egy koponya gyűrűt, egy koponya szimbólumot, egy kreiton palástot, egy lajstrom medált, egy mind. jádekövét, egy nekromanta övcsatot, egy nodonrod kitűzőt, egy ősi csillagfókuszt, egy ősplazmát, egy Ovgun nyakláncát, egy Rettegés Köpenyét, egy réz éjmedált, egy réz végzetéremt, egy réz végzetmedált, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy szerencsekockát, egy Teremtő koronáját, egy tradicionális övet, egy tűzhaj diadémet és egy tűztagadót visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy lidércherceg trófea és egy élőholt drakolder trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy kasza. Jobb kezében egy sötét kaszát, bal kezében egy arany sárkánypajzsot tart. Hátasa egy idomított élőholt sullár. Málhásállata egy Thargodan csontváz. Mentális auráját felismered, sötét, akárcsak a lelke. Kölcsönösen bizalmatlan tekintettel végigméritek egymást. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
Az 5. napon újból összeakadsz Tollasfülűvel. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Az 5. napon összeakadsz egy kontyos ősz hajú, félszemű, harcsabajszos árnymanó férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Sheran misszionáriusa. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy dal.kristálykesztyűt, egy értépő sarkantyút, egy háború gyűrűjét, egy Huddens alkarvédőjét, egy Jerome köpenyét, egy kreiton fókuszt, egy mind. jádekövét, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy tükörpáncélt, egy virág szimbólumot és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy Hoxxurton trófea, egy Blounther apó trófea és egy kronotapír trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Bíborhold előtt álló trikornis herceg. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy cápafogat tart. Lőfegyvere egy hosszú íj.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Magicoturmix. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
A 6. napon ismét összeakadsz Tollasfülűvel. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 6. napon megintcsak találkozol Durcival. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: színtelen semleges, mint Neked. Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. A vallásra, és azon belül a teológiára terelődik a szó. Tisztelettel fejet hajtasz a vallástudományban nálad jóval jártasabb kalandozó előtt, de azért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltégy néhány kérdést, ami már régóta foglalkoztat. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 6. napon megintcsak összeakadsz Durcival. Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. Tudása észrevehetően gyarapodott. A vallásra, és azon belül a teológiára terelődik a szó. Tisztelettel fejet hajtasz a vallástudományban nálad jóval jártasabb kalandozó előtt, de azért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltégy néhány kérdést, ami már régóta foglalkoztat. Tudásod észrevehetően gyarapodott. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. Az Olimpián kaptál 3 tudatpontot, és 40000 tapasztalati pontot.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+10 tvp ). Az aranytermő erszény 55 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 nektoraf faggyút. A teremtés zsákja létrehozott 1 smirglilevelet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+61 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-4 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+232 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+44 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) Megfejed a tüskés harci gromakot. (+2 kaja.) A lottó 1488. hetének nyerőszámai: 2, 25, 1. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Kántálni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 414.]

* 2. KP: v 13 0 0 elmormolod a 13. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A földből energia áramlik testedbe. Létrehoztad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 409.]

* 3. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A földből energia áramlik testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 404.]

* 4. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 399.]

* 5. KP: v 19 0 0 elmormolod a 19. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 394.]

flh 998 323 felt. lőfegyver haszn. 998 a 323. tárggyal
Ok, FLH 998 323 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 394.]

ff 329 324 182 felt. fegyverváltás: 329 324 182
Felt. fegyverváltás: << csontpálca << ezüsthegyű lándzsa << vashegyű lándzsa. [0 pontot használtál fel, van még 394.]

v 11 elmormolod a 11. varázslatot
Mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az esőidézés varázslatot! Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 389.]

h 1271 312 használod az 1271. tárgyat
Itt az ideje egy kis kertészkedésnek! Sheran cserepébe egy borkonyó bibét ültetsz, alaposan meglocsolod (vízzel és isteni könnycseppel), majd vársz. Némi hajtás azonnal sarjadzani kezd, de még sok idő, míg leszüretelheted. [5 pontot használtál fel, van még 384.]

h 449 használod a 449. tárgyat
Itt az ideje, hogy megszabadulj a kasztroplanáris rákfenéktől: behörpinted a kristályfolyadékot. Megszabadultál a poszogó möszéktől. [0 pontot használtál fel, van még 384.]

m 6 mozogsz nyugatra
[189,60] Épületek tűnnek fel.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 5 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy Blounther apó. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 42 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiafolyam varázslat. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 22 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kyorg hosszúpengével kegyetlenül összevagdalod a Blounther apó törékeny testét. (5 támadással 232 életpontot sebezve.) Nem sikerült a Blounther apó ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A Blounther apó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 7 spiritusz és egy xirnox szív. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 balkezes gyűrű. 3 241 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 274, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}

[6 pontot használtál fel, van még 378.]

kt 108 5 elkészíted a 108. tárgyat (5 darabot)
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 378.]

kt 4 1 elkészíted a 4. tárgyat (1 darabot)
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 378.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[188,60] Folytatod sétádat a házak közt. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Úgy gondolod, hogy a közeledő részeg kalandozó nem jelenthet komoly veszélyt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 76 életpontot sebeztél. Távolról izomernyesztés varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Csontpálcával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a részeg kalandozó jobb vállát. (3 támadással 126 életpontot sebezve.) Nem sikerült a részeg kalandozó ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Hasznavehetetlenné vált a csontpálca. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy arany karperec. Szereztél 1 szöges bunkót. 1 504 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Találsz egy relikviagyűjtő házát. Megtudod, hogyan szerezhetsz fekete könyvet. (ld. enc.) Találsz egy nekrofunt. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy őrült varázsló. Alaposan megfigyeled a másikat, csakúgy ő is Téged. Aztán a lény otthagy.


(Továbbmész...) [187,60] Továbbmész a város utcáján. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy templomot. Tharr híveié. Jártadban-keltedben ismét megakad a tekinteted a fegyvermester ajtajára tűzött felhíváson. Úgy tűnik, még mindig aktuális a kiképző-munka. (26. többszemélyes kaland, 90 TVP szükséges hozzá, innen keletre 90, északra 141 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. délnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Synister Cane. Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Úgy gondolod, hogy a közeledő részeg kalandozó nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 73 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 19 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Marokra fogva a csontpálcát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Csontpálcával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a részeg kalandozó testét. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Nem sikerült a részeg kalandozó ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Csontpálcával megütöd a részeg kalandozó horpadt páncélját. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst nyaklánc. Szereztél 1 szöges bunkót. 1 504 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}

A következő épületeket látod: egy kvazár kohó (628. épület.) és egy fegyvermester háza (631. épület.).
Összefutsz Morc Kearggal. Raia kántora. Egy bársony övsálat, egy Batharak vállemezét, egy csillogó fülbevalót, egy csodálatos nyakláncot, egy Gorhud gyűrűjét, egy gyakorlónadrágot, egy Hantas karperecét, egy Kabol gyűrűjét, egy Kabol irháját, egy kiképzői érdemérmet, egy Korrissh sisakját, egy nap szimbólumot, egy natharion talizmánt, egy Notermanthi amulettet, egy óriás fülbevalót, egy ősi csizmát, egy teriadan karkötőt, egy tleikan karkötőt, egy uglaok lánckesztyűt és egy uglaok láncköpenyt visel. Ruházatát egy Maffiózó trófea, egy profi bérgyilkos trófea és egy ősdentor trófea ékesíti. Jobb kezében egy mithril kardot, bal kezében egy kyorg tőrt tart. Érzékeled auráját: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó.
Köszöntitek egymást, aztán tovább.

(Továbbmész...) [186,60] Még mindig a városban vagy. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy részeg kalandozó. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 76 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 21 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Meglengetve a csontpálcát a másikra rohansz. {CSTT:} Csontpálcával halálos csapásokat osztva péppé vered a részeg kalandozó fejét. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Csontpálcával megcsapod a részeg kalandozó jobb karját. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A részeg kalandozó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Hasznavehetetlenné vált a csontpálca. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy borostyán függő és egy arany. Szereztél 1 szöges bunkót. 1 504 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 58, gyógyulás: 0, összesen: -58 ÉP}

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Igyál tejet! A tej élet, erő, egészség. Keresd a tehén v. gromakfészket. -DM. " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy templomot. Raia híveié. Egy magából tiszta vizet előköpő, szépen megmunkált szökőkút van itt. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy félig kész királyi emlékművet. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 19200 pontot kell rákölteni.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy félig kész Vlagyimir szobrát. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 3840 pontot kell rákölteni.) (46. többszemélyes kaland, 20 TVP szükséges hozzá, innen keletre 15, északra 3 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat. délre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Synister Cane. Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy királyi palota (651. épület.). [18 pontot használtál fel, van még 360.]

m 6 mozogsz nyugatra
[185,60] Még mindig a városban vagy. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy részeg kalandozó közeledik. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 77 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. Semmi eredménye! Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Megmarkolva a csontpálcát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Csontpálcával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a részeg kalandozó testét. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Csontpálcával megütöd a részeg kalandozó testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A részeg kalandozó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy vas dobónyíl. Szereztél 1 szöges bunkót. 1 504 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

A téren ismét megpillantod a testőrkapitányt, amint hátasa nyergéből a tömeget figyeli, talán még mindig csapatot keres? (35. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 3 mérföldre teljesítheted.) A földön meglátsz egy quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 5 aranyat. délkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Synister Cane; északnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. A következő épületeket látod: egy vegyesbolt (616. épület.) és egy fegyverbolt (619. épület.).
Eladsz 5 szöges bunkót 50 aranyért, 1 tyrex csontot 30 aranyért.
Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [6 pontot használtál fel, van még 354.]

ea 1530 1 eladod az 1530. tárgyat 1
Eladtál 1 ryuku futárcsizmát. 300 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 354.]

ee 172 184 186 eladod a 172. tárgyat a 184. tárgyat a 186. tárgyat
Eladtál 1 téfea-agyat. 8 aranyat kaptál.
Eladtál 1 ezüst kulcsot. 12 aranyat kaptál.
Eladtál 1 nagy vaskulcsot. 16 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 354.]

ee 268 307 eladod a 268. tárgyat a 307. tárgyat
Eladtál 1 gromak bőrt. 8 aranyat kaptál.
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné.
[0 pontot használtál fel, van még 354.]

ve 655 3 megveszed a 655. tárgyat 3
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 354.]

ve 1170 10 megveszed az 1170. tárgyat 10
Vásároltál 10 fűszerkeveréket. 200 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 354.]

ve 323 10 megveszed a 323. tárgyat 10
Vásároltál 10 ezüsthegyű nyilat. 80 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 354.]

m 5 4 4 mozogsz délnyugatra, délre, délre
[184,61] Továbbmész a város utcáján. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Csak egy őrült varázsló. Megvető mosollyal várod a találkozást. Távolságot tartva, de kultúrált kalandozóhoz és szörnyhöz méltó udvariassággal szemlélitek egymást. A találkozó vér nélkül folyt le.

Oldalt pillantva, meglátsz egy templomot. Elenios hívői építették. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 6 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy piroslámpás ház (614. épület.).
Összefutsz egy fekete, kontyos hajú, szürke szemű kobudera férfival. Kecskeszakálla és bajsza van. Bőre bronzként csillog. Elenios sekrestyése. Egy arany pikkelyvértet, egy balkezes gyűrűt, egy gólem talizmánt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrövet, egy mihlanil medált, egy örökkévaló holdkövét, egy purifikátor övet, egy Raia csataszoknyáját, egy rubin koszorút, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku sisakot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy szirén köpenyét és egy zafír fülbevalót visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy viharóriás trófea, egy élőholt ősmágus trófea és egy kisebb quwarg isten trófea színesíti. Bal kezében egy vámpírtőrt tart. Tárgyainak egy részét egy nektoraf viszi. Elég egy mentális pillantás aurájára: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben!
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Szilánk. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Aztán elköszöntök egymástól.
Összefutsz egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű törpe nővel. Raia plébánosa. Egy adamantit kesztyűt, egy angyali sisakot, egy Batharak vállemezét, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrövet, egy Luthius karkötőjét, egy nap szimbólumot, egy örökkéval.smaragdját, egy őselemek köpenyét, egy purifikátor övet, egy rothasztó talizmánt, egy Rughar gyűrűjét, egy Sshreakza amulettjét, egy tűzúr csizmáját és egy Xanathal karkötőjét visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy Shear'niz'il trófea és egy rubin sárkány trófea díszíti. Jobb kezében egy Mjölborg kalapácsát, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy moa stuki. Elég egy mentális pillantás aurájára: a jó ártatlan tisztaságával ragyog.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Barátságos Garbana. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Összefutsz egy szőke, tüsi hajú, barna szemű ember férfival. A bőre világosabb az átlagosnál. Raia harcosa. Egy Batharak vállemezét, egy Blounther gyűrűjét, egy bozontfonatot, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy halálhozó karkötőjét, egy hoarián bőrnadrágot, egy hótarantula köpenyt, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy nap szimbólumot, egy nehéz harci kesztyűt, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy purifikátor övet, egy regeneráló övet, egy rémbőr tarkóvédőt, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy tűzúr csizmáját és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy Techiulan trófea, egy kísértetvándor trófea és egy triklem drakolder trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Teherhordója is van: egy eszement trappoló! Szegény állat majd megszakad. Tisztán érzed auráját: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben!
Nem látszik valami barátságosnak. Folytatod utadat.

(Továbbmész...) [184,62] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyöngymangó bokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Warrax előtt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy épületet. Keletre nézve látsz egy csodák kútját. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy Elenios templom van. Északnyugatra egy patak van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő.

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Az első ellenfél egy védelmező morf.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. Semmi eredménye! Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Csontpálcával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a védelmező morf testét. (2 támadással 132 életpontot sebezve.) A védelmező morf néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (5 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 34 életpontot vesztettél. Csontpálcával halálos csapásokat osztva péppé vered a védelmező morf jobb vállát. (2 támadással 130 életpontot sebezve.) A védelmező morf csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 32 életpontot vesztettél. A védelmező morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. 1 789 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 100, gyógyulás: 0, összesen: -100 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fekete morfplazmát. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy domináns morf.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 98 életpontot sebeztél. A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Megmarkolva a csontpálcát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Csontpálcával többször kegyetlenül megütöd a domináns morf testét. (3 támadással 195 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A domináns morf megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a domináns morf megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A domináns morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. 1 973 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 293, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy átlátszó morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 2 sámán gyógykenőcsöt. (ld. enc.) Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [184,63] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Találsz egy vaskohót. Találsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint I.Q. Howard. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy csodák kútját. Délkeletre nézve látsz egy kristálypalotát. Délre egy Dornodon oltár van. Délnyugatra egy Leah oltár van. Nyugatra egy Elenios templom van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő.

A környék hemzseg az morfoktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Ellenfeled ezúttal egy éltető morf.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 106 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az éltető morf karmával. (2 támadással 118 életpontot sebezve.) Az éltető morf fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Az éltető morf kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával jól megszúrod az éltető morf nyakát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Az éltető morf fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az éltető morf kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Az éltető morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. 2 079 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 273, sebződés: 71, gyógyulás: 0, összesen: -71 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy átlátszó morfplazmát. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy változatos morf.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Egy méregfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. 17 életpontot vesztettél. A lény igéző tekintetét rád emeli. Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Marokra fogva a csontpálcát a másikra rohansz. {CSTT:} Csontpálcával halálos csapásokat osztva péppé vered a változatos morf testét. (3 támadással 177 életpontot sebezve.) A változatos morf fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csontpálcával megcsapod a változatos morf fejét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) A változatos morf fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A változatos morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. 2 112 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy kék morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 kristályfolyadékot. [18 pontot használtál fel, van még 336.]

m 4 mozogsz délre
[184,64] Továbbra is dombság. Utad során felfedezel egy gránátkaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon hívői építették. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt vaskohót. Felfedeztél egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy kristálypalotát. Nyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Északnyugatra egy Elenios templom van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő.

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Ellenfeled ezúttal egy éltető morf.

Marokra fogva a kyorg hosszúpengét ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kyorg hosszúpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az éltető morf jobb vállát. (4 támadással 239 életpontot sebezve.) Az éltető morf fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Kyorg hosszúpengével végigvágod az éltető morf testét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Az éltető morf belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az éltető morf kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az éltető morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. 2 079 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 306, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy bíbor morfplazmát. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy lomha morf.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy savhurrikán varázslatot. 50 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Marokra fogva a csontpálcát ellenfeledre rohansz. Csontpálcával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a lomha morf nyakát. (2 támadással 128 életpontot sebezve.) Egy savhurrikán varázslatot dob rád a másik. 49 életpontot vesztettél. Csontpálcával halálos csapásokat osztva péppé vered a lomha morf testét. (2 támadással 130 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 44 életpontot vesztettél. A lomha morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Elvesztette a varázserejét a csontpálca. 2 068 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 258, sebződés: 143, gyógyulás: 0, összesen: -143 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy átlátszó morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 2 purifikátor hájat. [6 pontot használtál fel, van még 330.]

kt 324 elkészíted a 324. tárgyat
Itt nincs olvasztókemence, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy ezüsthegyű lándzsát készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 330.]

ek 503 202 58 t. energia kisütése: 503 202 58
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

183 184 185 186 187 188 189 190 191
59
60
61
62
63
64
65
(184,61) őrült varázsló (#255), piroslámpás ház (#614), Elenios oltár, Szilánk (6136. kalandozó), Barátságos Garbana (6139. kalandozó), egy ember férfi
(184,62) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), oltár, művészi porolit (#720), védelmező morf (#7622), domináns morf (#7624)
(184,63) vaskohó (#155), Sheran oltár, művészi porolit (#720), éltető morf (#7625), változatos morf (#7626)
(184,64) gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), Dornodon oltár, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), Chara-din monolitja (#534), 24. jellempróba, éltető morf (#7625), lomha morf (#7621)
(185,60) részeg kalandozó (#187), vegyesbolt (#616), fegyverbolt (#619), 35. többszemélyes kaland
(186,60) részeg kalandozó (#187), királyi palota (#651), Raia oltár, szökőkút, királyi emlékmű (#411), Vlagyimir szobra (#433), 46. többszemélyes kaland
(187,60) kvazár kohó (#628), fegyvermester háza (#631), Tharr oltár, 26. többszemélyes kaland, részeg kalandozó (#187), Morc Kearg (6102. kalandozó)
(188,60) részeg kalandozók (#187), relikviagyűjtő háza (#2239), nekrofun (#173), őrült varázsló (#255)
(189,60) Blounther apó (#972)

[202,58] A buckák elmaradoznak, ritka erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy trikornis herceg nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny nem látszik barátságtalannak. Azért óvatosan elkerülöd.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Thargodan csatamezőt. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Demizson előtt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. A fák között biztos búvóhelyet találsz. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ez nem lehet más, mint egy bűbájlidérc. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

[-3 TU.] [5 pontot használtál fel, van még 325.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 295.]

kt 449 2 elkészíted a 449. tárgyat (2 darabot)
Nincs annyi varázspontod, amennyi a tárgy elkészítéséhez szükséges varázslathoz kellene. [0 pontot használtál fel, van még 295.]

f 1281 kísérletezel az 1281. tárggyal
A felfedezés izgalma áramütésként fut végig rajtad: ki tudja, talán most fogsz Meinstein, a nagy elf tudós nyomdokaiba lépni! Hosszú idő telik el... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz teriád háló-csapdát. (ld. enc.) 290 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 285.]

f 326 kísérletezel a 326. tárggyal
Farigcsálsz, illesztgetsz, kísérletezel, hátha lesz valami használható eredmény. Vadul gondolkozol... A tudás meghozta gyümölcsét. Kitaláltad, hogyan készíthetsz Leah tekercsét. (ld. enc.) 257 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 275.]

f 70 kísérletezel a 70. tárggyal
Kísérletezni kezdesz. Ki tudja, talán még valami használhatót is ki tudsz fundálni! Hosszú idő telik el... Semmi újat nem sikerült kitalálnod. [10 pontot használtál fel, van még 265.]

kt 108 10 elkészíted a 108. tárgyat (10 darabot)
Legyártottál 10 nyílvesszőt. [40 pontot használtál fel, van még 225.]

* 1. BP: h 163 0 0 használod a 163. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 220.]

* 2. BP: v 3 0 0 elmormolod a 3. varázslatot
2 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 220.]

* 3. BP: v 161 0 0 elmormolod a 161. varázslatot
2 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 35 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 220.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 20 fejleszted a 2. tulajdonságodat 20 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 102 TVP-t kell elköltened.] [20 pontot használtál fel, van még 200.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Hohó! Sheran cserepében termést hozott a növény. Leszüretelsz 3 borkonyó bibét. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 5, 26, 2.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 8 kaját nyel le a ryuku ostromteknős. Alaposan elfáradva, táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól a veteránok veteránja helyett széttápolt kalandozó lord. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +22 max. varázspont, +8 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 3 képesség-pontot.
Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 379 pontot. A következő körben tehát 579 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VARÁZSLÓMESTER IV. (550. TUDATI KÉPESSÉG)
Bizony, ha hiszed, ha nem, létezik a tudásnak az a szintje, amit a beavatottak egyszerűen csak megvilágosodásnak neveznek. Tudom, nehéz elhinni, de a mágia nem csak arra jó, hogy egy-egy adott formula hatását kiváltsa vele a varázsló. A mana tetszőlegesen formálható, és segítségével egy valódi mestermágus gyakorlatilag bármit elérhet, amit csak akar! Mikor egy mágus eléri a megvilágosodás szintjét, a varázshasználat mikéntje megváltozik. Már nem az ismert, megtanult, és jól begyakorolt formula határozza meg a hatást, amit kiváltani képes, hanem az elérni kívánt hatás fogja meghatározni, hogy milyen formulát használjon a mágus! Elegendő elképzelnie azt a szörnyű pusztítást, amit el szeretne érni, és a mágiaforma igéi önkéntelenül tolulnak majd az ajkára! Egy mestermágusnak nincs már szüksége új rúnákra, az addig megismertek is őrületes pusztítás véghezvitelére válnak alkalmassá a hatalma által. Ha a Tudat megnyitja előtted a Varázslómester elődök emlékeit, te is képes leszel maximálisan uralni a pusztító elemeket! [Mostantól a sebzést okozó támadó taumaturgia varázslatod hatásfoka megnő 40. szintig a szinted/4%-kal, 120. szintig a szinted/8%-kal, 200. szintig a szinted/16%-kal. 200. szint felett már nem érzékelhető további erősödés, így annak maximális összértéke az eredeti sebzés 25%-a. Minden számításnál lefelé kerekítünk. A képesség a fix sebzésű varázslatokat is erősíti, de a %-os sebzést okozókra, nagyobb pajzszúzásra, a holtak szavára, banshee-sikolyra és az őstaumaturgia varázslatokra nincs hatással. A képesség automatikus és permanens.]

FEKETE KÖNYV (2234. TÁRGY)
Első ránézésre tudod, hogy ez a fekete bőrkötésű, sötét mágikus kisugárzású könyv mi is lehet, hiszen Leah legendás, rettegett Fekete könyvének egy másolatáról van szó. Amíg birtokodban van, minden halál alapú varázslatod szintenként eggyel nagyobb sebzést okoz ellenfeleidnek. Jól vigyázz, alaposan rejtsd el, mert ha Raia valamelyik túlbuzgó inkvizítora megneszeli, hogy nálad van, könnyen arra ébredhetsz az éjszaka közepén, hogy egy égő máglyarakás közepén állsz egy oszlophoz kötözve. Jó jelleműként is magadnál tarthatod és használhatod előnyeit, de mindenki másnál óvatosabbnak kell lenned.
Ezt a tárgyat egy relikviagyűjtőtől szerezheted meg 10 quwarg kristályért cserébe. (Add ki a KT 2234 parancsot egy olyan mezőn, ahol van relikviagyűjtő, és 5 TVP elköltésével beváltod nála a 10 quwarg kirstályt egy fekete könyvre!)

SÁMÁN GYÓGYKENŐCS (1139. TÁRGY)
A varkaudar sámánok által készített gyógykenőcs jóval gyanúsabb és büdösebb kotyvalék, mint amit a gyakorló kalandozók készítenek. De valljuk be, jóval hatékonyabb is! A sámán gyógykenőcsöt a H 1139 paranccsal használhatod, ez TVP-be nem kerül. Maximum 300 ÉP-t fogsz visszanyerni, de így nem gyógyulhatsz max. ÉP fölé. A sámán gyógykenőcs megadható paraméterként a totemes gyógyításnál is. Labirintusban automatikusan gyógyítani fogsz vele, ha más módon már nem megy.

TERIÁD HÁLÓ-CSAPDA (1280. TÁRGY)
Gyakorolsz egy kicsit a teriád dobóhálóval. Eleinte esetlenül, nehézkesen megy a kiszemelt célpont (egy farönk) eltalálása az eszközzel. Furcsállod is, hogy a teriádoknak ennyire könnyedén megy. De aztán egyszercsak ráérzel a dobóháló használatának ízére, és egyre pontosabbak lesznek a dobásaid. Ha élesben is ki akarod próbálni, akkor a FOG <szörny száma> 1280 parancsot add ki, és amint megpillantod a keresett szörnyet, megpróbálod rádobni. Ez 20 TVP-be kerül. A borzasztóan nagy lények ellen persze esélyed sincs ezzel a hálóval.

LEAH TITKOS TEKERCSE (1258. TÁRGY)
Manapság már szinte minden varázslat elérhető mindenki számára. Ám azzal mégis az összes kalandozó tisztában van, hogy a fekete mágiában mindig is a Leghatalmasabb Úr követői voltak a leghatékonyabbak. Óriások rogynak holtan össze egyetlen szavukra, erdők sorvadnak el, átadva életenergiájukat a koponya szimbólumos papoknak. Daniel McLoad, a Végítélet Várói KT vezetője épp személyes látogatását tette Uránál, mikor a halálisten úgy döntött, őt éri a megtiszteltetés, hogy az élők világába viheti Leah titkos tekercsét. Daniel nem habozott, rögtön megosztotta hittársaival a tudást, és úgy tűnik, mára eljutott hozzád is egy darabja. Amíg ez a tekercs nálad van, a vámpirizáció +5% hatékonysággal működik (20% helyett 25%-át gyógyulod be az okozott sebzésnek). Persze most, hogy már te is ismered a titkot, bármikor készíthetsz a tekercsről másolatot. Ehhez mindössze 5 csepp tintára, 1 grákóbőrre, 1 ezüstdarabra, 5 isteni könnycseppre és 20 TVP-re van szükséged. Az ezüstdarabot szét kell morzsolnod és az isteni könnycseppbe mártott kész tekercsre szórnod, a mágikus hatások megerősítéseképpen. Több tekercs hatása nem adódik össze.

KARAKTERLAP

Veres Ardor, egy vörös, copfos hajú, zöld szemű mutáns férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran kántora vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 238. fordulód.

Erő: 28 (35) Szint: 25 Merészség: 7/5 Magasság: 173 cm
IQ: 32 (38) Támadás: 32 Agresszió: 5 Testsúly: 77 kg
Ügyesség: 31 (40) Védekezés: 60 Menekülés: 30 % Életkor: 6/6 év
Egészség: 25 (33) Életpont: 434/205 Jellem: semleges (-18) Tul. pont: 22
Szerencse: 33 (42) Varázspont: 772/24 Pénz: 3290 arany Kép. pont: 16
Tudatpont: 25/9 Pszi pont: 172/155 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1329 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 21 906 TP-t kaptál. Jelenleg 1 453 157 TP-d van. A következő szinthez még 246 843 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, Blounther apó, orbitális mackósajt. A 208. fordulódban 2102 arany került a bankszámládra. 2552 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/19 ökölvívás: 6/0 szúrófegyverek: 12/35 (+7%)
vágófegyverek: 30/54 (+4%) ütőfegyverek: 13/49 (+36%) lőfegyverek: 24/49
dobófegyverek: 3/18

Feltételes fegyverváltás: csontpálca (#329) << ezüsthegyű lándzsa (#324) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); mérg. ubuk tüske (#137) (5 -14.); nyílvessző (#108) (15 -); ezüsthegyű nyíl (#323) (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikus nyomkodás kikapcsolva
202,58 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 184,64
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 216
Kedvenc táborhely: 202,58
Ha elfeledkezel az olimpiai jelentkezésről, és léptél az előző 1 hónapban, automatikusan jelentkezel az olimpiára az induláskor. (Ezt a beállítást H 1 50 888-cal tudod kikapcsolni.)
JLKzott minoszkúpok: 65, 56, 62, 61, 64, 60, 57, 63

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 61 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 28/44 (+12%) 2. nyomkövetés: 47/66 3. lopás: 1/0
4. mászás: 15/70 5. csapdakészítés: 23/48 (+7%) 6. csapdaészlelés: 6/81
7. gyógyítás: 49/42 8. titkosírás: 6/3 9. felderítés: 29/6
10. szörnyidomítás: 17/14 11. teológia: 31/17 (+6%) 12. taumaturgia: 36/22 (+23%)
13. szerencsejáték: 2/60 14. versengés: 11/43 15. harcművészetek: 2/71
16. zene: 10/99 17. szörnyismeret: 17/98 18. pszi: *24/100
19. zárnyitás: 3/47 20. vadászat: 15/81 21. bányászat: 29/37
22. úszás: 16/40 23. főzés: 10/1

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 400

FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 20 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért csak 226. fémet, vagy jobbat
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 10 darabot )
elfogod vadtrollt (#70) fedett veremmel (#219), gorombillát (#38) háló-csapdával (#220), emberevőt (#119) fedett veremmel (#219), arató csattanatot (#144) fedett veremmel (#219), sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219)
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
nyuhaj karbin (#110)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
Északi Druida Szövetség (#9109), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), őrült varázsló (#255), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 20 VP)
életpajzs (#142, 16 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
erőpajzs I (#12) hadiszerencse I (#13) tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20)
izomernyesztés (#33), mágiatörés (#35), villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), természet haragja (#141)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka II (#162), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) villámcsapás (#50) >> vark. nekromanta (#173)
villámcsapás (#50) >> sötét főgnóm (#136) tudatrombolás (#111) >> téfea magoflux (#98)
villámcsapás (#50) >> jégtroll (#164) villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180)
villámcsapás (#50) >> gnóm szolgáló (#181) villámcsapás (#50) >> ongóliant (#159)
villámcsapás (#50) >> Tguarkhan (#212)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> kőkorszaki szaki (#109) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ryuku ostromteknős (#362) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van!
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
3.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): új. helytartói hivatal (563): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 70. labirintus (169,29). kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): új. városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod. Invázióügyi Minisztérium (687): többek közt 215. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). léghajóállomás (817): új. isbai jósda (831): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
33, 34, 35, 36, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 68, 70, 72, 73, 81, 126, 130, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 193.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 3, 12, 16, 26, 33, 35, 36, 38, 40, 44, 46, 47, 49, 52.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 5, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 500.
A morf invázióban megölt morfok száma: 43, az összesen kapott pontszám: 4300. (összesen ölhető: 672 )
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a(z) 56. olimpián.
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 4, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 406.
Az első morf invázióban megölt morfjaid száma: 45, az összesen kapott pontszám: 4500.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
a fák ereje (170)
beszéd állatokkal (171)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 40 TU. szükséges még: 10 TU.
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 109 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 csontpálca (#329) 8 drótszőr (#37) 1 ezüst kulcs (#184)
1 gromak bőr (#268) 4 kaja (#2) 10 madártoll (#112)
1 nagy vaskulcs (#186) 1 ryuku futárcsizma (#1530) 1 szöges bunkó (#8)
1 téfea-agy (#172) 1 tyrex csont (#280)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
221 arany (#50) 1 arany karperec (#194) 3 átlátszó morfplazma (#2451)
1 balkezes gyűrű (#1549) 1 bíbor morfplazma (#2450) 2 borkonyó bibe (#312)
1 borostyán függő (#162) 1 ezüst nyaklánc (#117) 10 ezüsthegyű nyíl (#323)
1 fekete morfplazma (#2446) 10 fűszerkeverék (#1170) 1 kék morfplazma (#2442)
1 nektoraf faggyú (#667) 10 nyílvessző (#108) 2 purifikátor háj (#269)
2 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 smirglilevél (#29) 6 spiritusz (#170)
1 vas dobónyíl (#189) 51 víz (#27) 1 xirnox szív (#213)


Üzenet küldése a karakternek