218. forduló, 220. forduló, Veres Ardor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. nov. 19. 0h:16'
EZ A 1089. JÁTÉKHETED, 219. FORDULÓD
1090. játékheted kezdete: nov. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 37 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5280
SZÁMLA : XXXX

VERES ARDOR KALANDJAI


19 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [202,58] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 13 csontpálcát (300 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 13 csontpálcát.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 szent jogart (100 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+10 tvp ). Az aranytermő erszény 52 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 gyógykenőcsöt. A teremtés zsákja létrehozott 1 aranytűt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kőszemet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+59 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+210 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+91 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-7 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Megfejed a tüskés harci gromakot. (+4 kaja.) A lottó 1414. hetének nyerőszámai: 18, 26, 4. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy végső mozdulattal előhívod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 574.]

* 2. KP: v 13 0 0 elmormolod a 13. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A forró energia testedbe áramlik. Elmondtad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 569.]

* 3. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 564.]

* 4. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Hamarosan érzed az erő áramlását. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 559.]

* 5. KP: v 19 0 0 elmormolod a 19. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 554.]

* 6. KP: p 70 0 0 használod a 70. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kiengeded magadból az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 552.]

d 355 eldobod a 355. tárgyat
Elhajítasz 1 szockó hólyagot. [0 pontot használtál fel, van még 552.]

hu 148 106 hulladék: 148 106
Hulladék, ezért nem gyűjtesz mocsári penkét. El is dobod a birtokodban levő 1 darabot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz fabontót. [0 pontot használtál fel, van még 552.]

v 11 elmormolod a 11. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Sikerült elmondanod az esőidézés varázslatot! Esni kezd az eső. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 547.]

kt 449 elkészíted a 449. tárgyat
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Megidézted a varázsital főzése varázslatot! Együtt van minden a kotyvasztáshoz, ezért rögvest hozzálátsz. Lassan mormolod a varázsigéket, és közben a főzetbe szórod a komponenseket. Hmmm, finom lötty lesz belőle! Kimondod az utolsó szót, mire a főzet nagyot buggyan. Elkészültél! [-30 varázspont.] Legyártottál 1 kristályfolyadékot. [5 pontot használtál fel, van még 542.]

h 449 használod a 449. tárgyat
Itt az ideje, hogy megszabadulj a kasztroplanáris rákfenéktől: behörpinted a kristályfolyadékot. Megszabadultál a poszogó möszéktől. [0 pontot használtál fel, van még 542.]

h 1107 használod az 1107. tárgyat
Működésbe hozod a varkaudar látógömböt. Lassan a szemeid előtt, a levegőben egy labirintus homályos térképe jelenik meg. Memorizálod gyorsan a szemed elé táruló látványt.

1 2 3 4 5
6
10 9 8 7
11
12 13 14 15
16
20 19 18 17
21
22 23 24 25
26
33 32 31 30 29 28 27
34 35 36 37 38 39
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 130. labirintus térképe. A bejárat innen keletre 246, északra 108 mérföldre található.

Meglepődve veszed észre, hogy időközben a varkaudar látógömb eltűnt a kezedből. [10 pontot használtál fel, van még 532.]

h 1167 16 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom ropogós rókafarok készül. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Micsoda szerencse, hogy észrevetted! Kicsit odébb 11 aranyérmét szórt el valaki. Magadhoz veszed! (+4 szerencse.) 347 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 530.]

v 96 143 61 elmormolod a 96. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Sikerült elmondanod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

201 202 203
57
58
59

[143,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Utad során felfedezel egy főutcát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy sárkánytanyát. Oldalt pillantva, meglátsz egy pusztulás sírjait. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyöngymangó bokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.

Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Van itt egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
Eladsz 4 fabontót 20 aranyért.
Ezt a szerencsét. 1 aranyérme fekszik előtted. Nem egy nagy összeg, de azért elteszed.
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 520.]

ee 129 188 237 eladod a 129. tárgyat a 188. tárgyat a 237. tárgyat
Eladtál 3 sallank nyilat. 12 aranyat kaptál.
Eladtál 6 mérg. ubuk dobónyilat. 42 aranyat kaptál.
Eladtál 9 tankány karmot. 90 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 520.]

ee 247 eladod a 247. tárgyat
Eladtál 2 fekete bőrcsizmát. 32 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 520.]

ve 170 10 megveszed a 170. tárgyat 10
Vásároltál 10 spirituszt. 20 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 520.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 490.]

m 2 mozogsz keletre
[144,61] Még mindig a városban vagy. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy főutcát. Találsz egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Arénagödröt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz egy pillanatra, és végignézel az utcát járó tömegen. Hamarosan kiszúrod Tugrundel professzort, aki még mindig a kalandozókat szólongatja. Hóbortos, ártalmatlan kisöreg! Talán előbb-utóbb talál majd valami balekot erre a bugyuta feladatra. (49. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 132, északra 9 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy őrült varázsló közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Közelről egész szimpatikus. Valószínűleg ő is ezt gondolja Rólad, mert ahelyett, hogy szétszaggatna Téged, csöndben továbbáll.

Épületeket látsz: egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.). [6 pontot használtál fel, van még 484.]

be 497 4 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy ősdentor.

Gyorsan felraksz egy védelem tűz ellen varázslatot. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 63 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 118 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-12 támadás). A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Több lövedéked átfúrja az ősdentor bal lábát. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a kyorg hosszúpengét a másikra támadsz. Kyorg hosszúpengével néhányszor megcsapod az ősdentor tüskés hátát. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ryuku rövidkarddal néhányszor megcsapod az ősdentor ragyás testét. (5 támadással 63 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Karmával néhányszor az ősdentor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. 122 életpontot vesztettél.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 287, gyógyulás: 0, összesen: -287 ÉP}

Minden elfeketedik, mintha egy feneketlen kútba zuhannál. A halál nyújtja feléd ölelő karjait.
Hirtelen valami hatalmas erő ragad a magasba. Ilyen lenne a halál? A földre huppanva, sokáig várod a fanfárok zenéjét. Aztán félve kinyitod a szemed. A jelek szerint még mindig élsz! Néhány percbe telik, amíg rájössz, hogy hogyan menekültél meg: a deus ex machina, amely nálad volt, mentette meg az életedet. A varázstárgy, mielőtt végleg eltűnt volna, még néhány sebedet is begyógyította... (+214 életerő.)

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

142 143 144 145
60
61
62
(143,61) jáde sárkány kolostor (#701), Vérvörös Lángok Oktató Központ (#702), Zan fogadó # (#703), Serény Múmiák Shop (#704), főutca (#399), sárkánytanya (#492), pusztulás sírjai (#489), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), ház (#400), szent tölgyfa (#393)
(144,61) maffia bank (#705), ezüst mágustorony (#706), Ördögi Kör (#710), Trikornis Futárszolgálat (#712), főutca (#399), nekrofun (#173), 44. többszemélyes kaland, ház (#400), Arénagödör (#497), 49. többszemélyes kaland, őrült varázsló (#255), ősdentor (#282)

Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[143,60] A sík vidéket bozótos váltja fel. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Látsz egy oltárt. Leah híveié. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Felismered. Ez egy élőholt tigris. (ld. enc.) Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 tüskét. [4 pontot használtál fel, van még 480.]
[15 pontot használtál fel, van még 465.]

kb 268 209 kiveszel a bankból a 268. tárgyat (209 darabot)
Sajnálom, de ezen a mezőn nincs bank. [0 pontot használtál fel, van még 465.]

bb 125 679 beraksz a bankba a 125. tárgyat (679 darabot)
Sajnálom, de ezen a mezőn nincs bank. [0 pontot használtál fel, van még 465.]

vtn 182 varázslat tanulás: a 182. varázslatot
Sajnos itt nincs fekete mágustorony. [0 pontot használtál fel, van még 465.]

vtn 109 varázslat tanulás: a 109. varázslatot
Sajnos itt nincs fekete mágustorony. [0 pontot használtál fel, van még 465.]

m 8 6 mozogsz északra, nyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[202,58] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Felismered a közeledőt. Csak egy trikornis herceg. Nem jelenthet különösebb problémát. A szörny közelebbről nem is tűnik olyan rettenetesnek. Még az is lehet, hogy barátságos. No, ezt azért nem mutatja, csak tüntetően hátat fordítva Neked továbbmegy.

Látsz egy Thargodan csatamezőt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Demizson orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Találsz egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Úgy gondolod, hogy a közeledő legyengült drakolich nem jelenthet komoly veszélyt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agybénítás. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a drakolich csontos vázát. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (26 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával párszor épp hogy megérintgeted a drakolich bal oldalát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Ryuku rövidkarddal megkarcolod a drakolich jobb első lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A drakolich fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Egyet pislantasz, és ellenfeled sehol sincs! El-deus-ex-machinázott, vagy mifene?
Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}


(Továbbmész...) [201,58] Az erdőnek vége, dombvidéken vagy. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr híveié. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (óndarab) közelében vagy. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy phua-kúpot. Délre egy Elenios oltár van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy szikla mögé rejtőzöl. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy mantikór volt. (ld. enc.) Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy kentaurusz. (ld. enc.) Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

[12 pontot használtál fel, van még 453.]

kt 94 7 elkészíted a 94. tárgyat (7 darabot)
Itt nincs olvasztókemence, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy bronzhegyű nyilat készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 453.]

kt 313 6 elkészíted a 313. tárgyat (6 darabot)
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 453.]

m 3 mozogsz délkeletre
[202,59] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Felismered a közeledőt. Csak egy norpadolótika. Nem jelenthet különösebb problémát. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 38 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a norpadolótika bal első lábát. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kyorg hosszúpengét ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kyorg hosszúpengével többször mélyen végigmetszed a norpadolótika jobb oldalát. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) Ryuku rövidkarddal kissé megkarcolod a norpadolótika bal oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Csápjaival a norpadolótika lecsap a jobb karodra. (8 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A norpadolótika fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 300 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 304, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}

Találsz egy phua-kúpot. Találsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Apa Tifusz, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Látsz egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy márványtornyot. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy Leah oltár van. Délre egy Sheran oltár van. Nyugatra egy Elenios oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy tyrannoszaurusz rex. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 16 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kyorg hosszúpengét ellenfeledre támadsz. Kyorg hosszúpengével kegyetlenül összevagdalod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) Ryuku rövidkarddal megvagdalod a tyrannoszaurusz rex farkát. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex beleharap a kezedbe. (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) Kyorg hosszúpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) Ryuku rövidkarddal épp hogy eltalálod a tyrannoszaurusz rex jobb lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 tyrex csontot. 2 823 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 551, sebződés: 136, gyógyulás: 0, összesen: -136 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Sokan nem értik, miért üvöltenek az orkok harc közben időnként olyan furcsán. TE azonban tudod. Mire berekedsz, sebeid állapota látványosan javul. (+33 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Az óriás kushadó egér elfogása nem egyszerű feladat. Szerencsédre egy éhes ragadozó már megtette helyetted. Megvizsgálod a maradványokat, majd óvatosan kiszeded bajszának szálait. Összemorzsolod két kővel, majd egy hatalmas szippantással belélegzed a port. Örömmel tapasztalod, hogy gyógyító tudományod most sem hagyott cserben. (+33 életerő.) Ezt a szerencsét. 3 aranyérme fekszik előtted. Nem egy nagy összeg, de azért elteszed. [46 pontot használtál fel, van még 407.]

jlk 1011 jelszó kimondása 1011
Kimondod a megfejtést a találós kérdésre. Rövid várakozás, majd kitárul a gigantikus tojás ajtaja. Kicsit furcsa szag leng körül, ahogy belépsz a phua-kúpba. A falakból halvány fény világít, fáklyára nincs szükség. Huk, valami zümmög! Á, csak a szörnygenerátor! A szörny... ááá, egy massza jön!

Ellenfeledre lesújtasz egy agybénítás pszi támadással. A támadás sajnos hatástalan volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a massza farkát. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (7 életpontot vesztettél.) Meglengetve a kyorg hosszúpengét ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kyorg hosszúpengével párszor kilyukasztod a massza lifegő antennáját. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) Ryuku rövidkarddal felnyitod a massza jobb első lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a bal lábadat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A massza rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (3 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy kristálygömb és egy fekete gyöngy. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 pular kristályt. 2 162 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 88, gyógyulás: 0, összesen: -88 ÉP}

Keresgélni kezdesz a kúp belsejében, hátha találsz valami érdekeset. Kutatsz, kutatsz... Megvan! KIIIINCSS! Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy vassisak, egy arany karperec, egy bőrsisak és egy nyu-shuriken. No, elég volt a phua-kúpból! Elhagyod. Mögötted az ajtó bezárul. [15 pontot használtál fel, van még 392.]
(Feltételes gyógyítás:) Az óriás kushadó egér elfogása nem egyszerű feladat. Szerencsédre egy éhes ragadozó már megtette helyetted. Megvizsgálod a maradványokat, majd óvatosan kiszeded bajszának szálait. Összemorzsolod két kővel, majd egy hatalmas szippantással belélegzed a port. Örömmel tapasztalod, hogy gyógyító tudományod most sem hagyott cserben. (+36 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).
(Feltételes gyógyítás:) Hosszas kutatómunkával sikerült felfedezned egy langusz fát. Begyűjtesz róla néhány levelet. Óriási szerencsédre találsz pár fekete szőrhernyót is. A hernyókat egyenként becsavarod egy-egy levélbe, majd határozott mozdulatokkal belakmározod a finom falatokat. Az éhségedet ugyan ez a koszt nem csillapítja, valami másra azonban nagyon alkalmas. (+36 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 352.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[203,59] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Rád telepszik az érzés, hogy valaki figyel. Kisvártatva észreveszed a kukkoló szempárt, melynek rózsaszínbőrű gazdája futásnak indul az ellenkező irányba. Hamar eltűnik a szemed elől, mintha soha nem is találkoztatok volna. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Elenios rúnaköve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy csillagbozótost. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy templomot. Dornodon hívei emelték. Találsz egy rát-fát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fekete kaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyilkos csalánt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy borkonyó cserjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy pézsmatököt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kreommat-liliomot. Találsz egy raaba-fát. Utad során felfedezel egy fekete lótuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Syrac Hold orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy Leah oltárt. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy márványtorony van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy varkaudar hadúr. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agybénítás pszit. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gigaököl. 27 életpontot vesztettél. A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hadúr jobb karját. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Kyorg hosszúpengével párszor kilyukasztod a varkaudar hadúr testét. (5 támadással 208 életpontot sebezve.) Ryuku rövidkarddal épp hogy megvágod a varkaudar hadúr testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar hadúr nehezen védhető csapásait. (5 támadástól 53 életpontot vesztesz.) A varkaudar hadúr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst gyűrű és egy obszidián függő. 2 948 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 278, sebződés: 80, gyógyulás: 0, összesen: -80 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Épp egy alkalmas gyógymódon töröd fejed, amikor megpillantasz egy virágzó yemma bokrot. Vigyázva, hogy le ne szakítsd a virágokat, kiszippantod a kelyhek alján összegyűlt életadó nedvességet. Mikor végzel a tizenötödik virággal is, érezhetően kivirulsz. (+33 életerő.) Lecsapsz egy kövér, ám elővigyázatlan sótyúkot. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [204,59] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Egy haldokló varkaudar hírnökre bukkansz. Lehajolsz hozzá, és agresszív, de tehetetlen tekintetétől kísérve átvizsgálod holmiját. Valószínűleg mások már kirabolták, de vajon miért hagyták életben? Az övére tűzött rozsdás késsel végzel a gonosszal. (Tapasztalatot nem szereztél ezzel a kegyes gyilkossággal.) Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ez nem lehet más, mint egy varkaudar katona. (ld. enc.) Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Találsz egy varkaudar falut. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy borkonyó cserjét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rát-fát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fekete kaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy gyöngymangó bokrot. Észreveszel egy bíborcserjét. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy ekharion bébi formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Felfedeztél egy fekete lótuszt. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Észreveszel egy gránátkaktuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyilkos csalánt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.)
Utad során felfedezed egy copfos ezüsthajú, piros szemű mutáns férfi táborát. Körszakálla és bajsza van. Fekete a bőre. Raia fanatikusa. Egy angyalok gyűrűjét, egy bíbor erőövet, egy bozontfonatot, egy Bufa páncélját, egy díszes fegyvertokot, egy Eldaran karkötőjét, egy Élet gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hósárkánybőr csizmát, egy kabutót, egy kyorg övcsatot, egy mind. topázát, egy nap szimbólumot, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy Ovgun nyakláncát, egy q. ölő medált, egy Raia csataszoknyáját, egy réztornyot, egy roxati üvegszemet, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku vállvédőt, egy Sshreakza amulettjét, egy szirén köpenyét, egy tépett lobogót, egy varkaudar szimbólumot, egy Xanathal karkötőjét, egy zafír fülbevalót, egy zinthurgirtó éremet és egy zúzókesztyűt visel. Bézs-Korona érdemrendet visel. Ruházatát egy groxmati varázstudó trófea, egy bo'adhun lidérc trófea és egy rubin sárkány trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Idős asszonyt szopógödörbe segítő ifjú harcos. Jobb kezében egy Shengoroth karmát, bal kezében egy pengepajzsot tart. Hátasállata egy élőholt sullár! Mentális auráját felismered, a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az ő hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Elkerülöd a táborhelyet, mielőtt a másik még észrevenne.
[32 pontot használtál fel, van még 320.]

kut 45 kutatsz 45 pontért
Minden mozdulatod a vakmerőséget sugall, miközben berontasz a varkaudar sátrak közé. Csak első pillanatra tűnik kihaltnak a hely, aztán már lebbennek is fel a sátornyílást elfedő ponyvák, és mire újra feleszmélhetsz, torzonborz alakok vesznek körbe. Végignézel az összegyűlt varkaudarokon, szinte árad feléd belőlük a gyűlölet. Ha érzésekkel ölni lehetne, valószínűleg már nem dobogna a szíved. Egy varkaudar íjász védelmezi a vadászterületét.

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agybénítás. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász nyakát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar íjász testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Ryuku rövidkarddal kegyetlenül összevagdalod a varkaudar íjász fejét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a varkaudar íjász megcsapja a fejedet. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 rövid íj és 1 nyílvessző. 1 617 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 58, gyógyulás: 0, összesen: -58 ÉP}

Az imént bemutatott tökéletes harctudásod nem elég a varkaudaroknak, ennyitől nem rohannak el a különböző égtájak felé. A nagy küzdelem mámorában észre se vetted a homokos talajból kikandikáló valamit. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy vashegyű lándzsa. Egy varkaudar hírnök intéz feléd kihívást.

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 31 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 3 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök jobb oldalát. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával többször eltalálod a varkaudar hírnök nyakát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Ryuku rövidkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar hírnök fejét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 683 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

A sorból újabb helybeli lép eléd. Nincs cécó, itt harc lesz. Egy varkaudar íjász jön feléd. Futsz, mint az őrült, átugrálva az akadályokon. Megúsztad! Lihegsz, huhuhu. Részletes és aprólékos kutatásba kezdesz. Hosszas keresés után derül ki, hogy nem jártál sikerrel. [45 pontot használtál fel, van még 275.]
(Feltételes gyógyítás:) Az önszuggesztió nem a legveszélytelenebb módja a gyógyításnak, de te bátor kalandozó vagy. Behunyod a szemed, és halkan mormolni kezdesz: egészséges vagyok, egészséges vagyok, EGÉSZSÉGES VAGYOK... Pár perc múlva sokkal jobban érzed magad. (+38 életerő.) [20 pontot használtál fel, van még 255.]

m 6 mozogsz nyugatra
[203,59] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Egy elszáradt kóró tövében megsárgult, megrepedezett tekercset találsz. Mielőtt még szétporlad, amikor kihajtogatod, el tudod olvasni mi is ez: egy Sistergő Pumpa által aláírt rendelet a Jerikó nevű ember kivégzéséről. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Észreveszel egy csillagbozótost. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy templomot. Dornodon hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rát-fát. Oldalt pillantva, meglátsz egy fekete kaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyilkos csalánt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy borkonyó cserjét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy pézsmatököt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy kreommat-liliomot. Találsz egy raaba-fát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fekete lótuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Syrac Hold vigyorog kajánul. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy Leah oltárt. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Nyugatra egy phua-kúp van. Északra egy márványtorony van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy varkaudar hadúr. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agybénítás pszi támadást. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gigaököl. 27 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 nyílvessző. Becsapódva, megdöfi a varkaudar hadúr testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Meglengetve a kyorg hosszúpengét a másikra rohansz. Kyorg hosszúpengével többször mélyen végigmetszed a varkaudar hadúr testét. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) Ryuku rövidkarddal párszor kilyukasztod a varkaudar hadúr rücskös bőrét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar hadúr újra meg újra lecsap. (5 támadástól 67 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy szent jogar. 2 948 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 263, sebződés: 94, gyógyulás: 0, összesen: -94 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az önszuggesztió nem a legveszélytelenebb módja a gyógyításnak, de te bátor kalandozó vagy. Behunyod a szemed, és halkan mormolni kezdesz: egészséges vagyok, egészséges vagyok, EGÉSZSÉGES VAGYOK... Pár perc múlva sokkal jobban érzed magad. (+36 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Hosszas kutatómunkával sikerült felfedezned egy langusz fát. Begyűjtesz róla néhány levelet. Óriási szerencsédre találsz pár fekete szőrhernyót is. A hernyókat egyenként becsavarod egy-egy levélbe, majd határozott mozdulatokkal belakmározod a finom falatokat. Az éhségedet ugyan ez a koszt nem csillapítja, valami másra azonban nagyon alkalmas. (+38 életerő.) Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) [46 pontot használtál fel, van még 209.]

kt 270 elkészíted a 270. tárgyat
Sajnos nincs nálad szuperkötél, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy gromak páncélt készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 209.]

f 2442 kísérletezel a 2442. tárggyal
A szokásosnál is intenzívebb fejtörésbe kezdesz, hogy kitalálj valami korszakalkotót. Telik múlik az idő... Ez az, maestro! Kitaláltad, hogyan csinálhatsz morf esszenciát. (ld. enc.) 475 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 199.]

f 2442 2443 925 kísérletezel a 2442. tárggyal a 2443. tárggyal a 925. tárggyal
6 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 30 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 199.]
A morf plazmákkal való kísérletezéshez varázsital főzés varázslat szükséges! [0 pontot használtál fel, van még 199.]

f 110 kísérletezel a 110. tárggyal
Kísérletezni kezdesz. Ki tudja, talán még valami használhatót is ki tudsz fundálni! Vadul gondolkozol... Többször is világosság kezd gyúlni az agyadban, de aztán sajnos kihuny. (Ahhoz, hogy ezt a tárgyat feltalálhasd, magasabb IQ szükséges.) [10 pontot használtál fel, van még 189.]

ef 6 503 energia fejlesztése 6
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-6 TU.] [42 pontot használtál fel, van még 147.]

im 30 imádkozol
Sajnálom, de azt a varázslatot nem tanulhatod meg így. [0 pontot használtál fel, van még 147.]

* 1. BP: h 163 0 0 használod a 163. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 142.]

* 2. BP: v 3 0 0 elmormolod a 3. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 142.]

* 3. BP: v 161 0 0 elmormolod a 161. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 sáfránypor). [0 pontot használtál fel, van még 142.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Elmúlik az üstben főzött étel hatása. Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-50 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 6, 20, 10.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 8 kaját bezabál a ryuku ostromteknős. Alaposan elfáradva, táborhelyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 142 pontod maradt, ebből a következő körre 142 pontot vihetsz át. Kapsz még 360 pontot. A következő körben tehát 502 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÉLŐHOLT TIGRIS (766. SZÖRNY)
Droggald, Leah leghatalmasabb élőholt szolgája gyakran vette magát körül ezekkel a fenevadakkal. Az éltükben oly dicső tigrisek holt állapotban kegyetlen, ösztönök nélküli rabszolgákká váltak, akik a lich minden parancsát teljesítik, legyen szó akár falvak elpusztításáról, vagy kalandozók felfalásáról. Ha egy élőholt tigrissel találod magad szembe, dobj el mindent és menekülj az életedért, vagy a halálod véres, de mindenképpen fájdalmas és lassú lesz, ahogy a tigris szétszakítja a végtagjaidat és feneketlen gyomrában lassú rothadásra ítél.
Az élőholt tigris azonnali halált okozni képes karmolása miatt ezt a szörnyet csak akkor támadod meg, ha közvetlen FT parancsot adsz ki rá. (Vagy ha van érvényben FT 9098 parancsod minden azonnali halált okozó lényre.)

MANTIKÓR (769. SZÖRNY)
A mantikór egy nagytestű ragadozó. Izmos oroszlán testét hatalmas tollas szárnya egészíti ki, amivel nagyobb távolságokat is tud repülni. Általában karmaival és tépőfogaival teríti le ellenfeleit. Nem véletlen, hogy a mantikór Dornodon kedvenc állatai közé tartozik. Hűséges társ és nagy segítség a harcban, de persze csak ha elég jó idomár vagy ahhoz, hogy a magad oldalára állítsd. Brutalitása miatt a semleges és jó kalandozók csak a csupakarom, csupafog szörnyet látják benne, az igazi művészi gyilkolást csak a gonoszok tudják értékelni.
A mantikórt természetellenes öregedést okozó képessége miatt csak akkor fogod megtámadni, ha direkt FT-t adsz ki rá, vagy van érvényben FT 9095 parancsod az öregítő lények csoportjára.

KENTAURUSZ (762. SZÖRNY)
Legendák szólnak a kentaurokról, de még soha senki nem látott belőlük. Eddig. Legalábbis most látsz egy lényt, ami rájuk hasonlít, izmos ember felsőtesttel és a lovakéhoz hasonlító altesttel. Kezében íj, hátán egy tegez, valószínűleg tud is bánni vele. Mi sem utal erre jobban, mint hogy még az erdő fái között is képes a lőfegyverhasználatra, pedig a sűrűn növő fák ezt számodra mindig megakadályozzák. Vajon mi a titka tudásának? És milyen idős lehet? Talán hosszú évszázadok tapasztalata van a háta mögött, mint a legendák kentaurjainak? És itt van még egy kézenfekvő kérdés: vajon azért tesz meg mindent a likvidálásod érdekében, hogy legendás fajuk létezése továbbra is titok maradhasson a világ előtt?

VARKAUDAR KATONA (691. SZÖRNY)
A varkaudar invázió kudarcot vallott, és a hadsereg tagjainak többsége odaveszett a háborúban. Az alanori híradások szerint minden varkaudar ott pusztult a csatamezőkön, és Ghalla büszke kalandozói csírájában elfojtották a gonosz fenyegetést. Sajnos az igazság sarkalatosabb ennél, ugyanis voltak túlélők. Méghozzá harcosok a legjobbak közül, akik a nagy sereg szétoszlása után kénytelenek voltak bujdoklásba menekülni. Aztán így vagy úgy újra varkaudarok közé csöppentek, és megkezdték az utánpótlás nevelését. A varkaudar katonák tökéletes harcosok, kiképzésük nem is akármilyen, hosszú és fáradalmas folyamat. Jó, ha százból egy varkaudar képes végigmenni rajta. Aki azonban inváziós katonai rangra emelkedett, már nem félhet semmitől, legfőképpen nem az olyan dolgoktól, hogy egy öngyilkos kalandozó kivont karddal a kezében beront a varkaudar településre, ahol ő tartózkodik. Egyértelmű, mi lesz a soron következő csata kimenetele.

MORF ESSZENCIA (2452. TÁRGY)
Nem meglepő, hogy ha veszel minden morfplazmából egyet, és összerakod őket, akkor összeolvadnak egy szivárványszínű esszenciává. Az elején nem tudod, hogy ez az esszencia mire lehet jó, de rájössz erre, amikor találkozol a következő morffal. Ugyanis az esszencia közelsége a morfokat arra kényszeríti, hogy visszaváltozzanak a formátlan morf alakjukba. Úgy pedig gyakorlatilag veszélytelenek lennének. Persze nem pillanatszerű, egy darabig ellen tudnak állni ennek a hatásnak, de az esszencia jelentette fenyegetés miatt sokkal hevesebben küzdenek ellened. ((Játéktechnikailag mindez azt jelenti, hogy minden egyes morf esszencia 5%-kal erősíti a veled harcoló morfokat.)
A morf esszencia további előnye, hogy a H 2452 parancs második paramétereként megadott típusú morfot alakváltásra kényszeríted. Innen kezdve ez a morf mindig egy másik szörny alakját fogja felvenni ellened. A parancs kiadásának költsége 5 TVP. Alakváltásra kényszerítheted az összes morfot is a Végzet kulcsának használatával (H 2452 2320 parancs). Ekkor minden morf egy olyan szörny alakját veszi fel, ami azon a területen őshonos, amelyiken éppen tartózkodsz a parancs kiadásakor. Nem mellesleg pedig ezzel egy apró lépést teszel annak irányába, hogy a morfokat véglegesen visszazárjátok a Végzet Vermébe. Ennek a parancsnak a kiadása 20 TVP-be kerül, és két ilyen parancs kiadása között végezned kell legalább 20 morffal.

KARAKTERLAP

Veres Ardor, egy vörös, copfos hajú, zöld szemű mutáns férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran kántora vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 219. fordulód.

Erő: 25 (31) Szint: 22 Merészség: 7/5 Magasság: 173 cm
IQ: 25 (31) Támadás: 28 Agresszió: 5 Testsúly: 77 kg
Ügyesség: 28 (36) Védekezés: 52 Menekülés: 30 % Életkor: 6/6 év
Egészség: 22 (30) Életpont: 379/102 Jellem: semleges Tul. pont: 17
Szerencse: 29 (38) Varázspont: 684/0 Pénz: 2055 arany Kép. pont: 11
Tudatpont: 23/3 Pszi pont: 172/38 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1129 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 17 303 TP-t kaptál. Jelenleg 934 621 TP-d van. A következő szinthez még 65 379 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, Blounther apó, orbitális mackósajt. A 208. fordulódban 2102 arany került a bankszámládra. 2267 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/19 ökölvívás: 6/0 szúrófegyverek: 12/21 (+18%)
vágófegyverek: 28/39 (+7%) ütőfegyverek: 12/58 lőfegyverek: 23/43 (+8%)
dobófegyverek: 1/42

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); mérg. ubuk tüske (#137) (5 -11.); nyílvessző (#108) (12 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikus nyomkodás kikapcsolva
203,59 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 205
Feltételes varázskő használat: 1 százalék varázspont alatt.
JLKzott minoszkúpok: 65, 56, 62, 61, 64, 60, 57, 63

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 61 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 22/32 (+48%) 2. nyomkövetés: 47/31 3. lopás: 1/0
4. mászás: 11/99 5. csapdakészítés: 22/15 (+7%) 6. csapdaészlelés: 6/74
7. gyógyítás: 34/98 (+152%) 8. titkosírás: 5/91 (+12%) 9. felderítés: 26/57 (+5%)
10. szörnyidomítás: 17/14 11. teológia: 30/25 (+7%) 12. taumaturgia: 32/59 (+18%)
13. szerencsejáték: 2/60 14. versengés: 11/43 15. harcművészetek: 2/71
16. zene: 10/99 17. szörnyismeret: 17/98 18. pszi: 24/89 (+14%)
19. zárnyitás: 3/47 20. vadászat: 15/81 21. bányászat: 25/17 (+12%)
22. úszás: 16/40 23. főzés: 8/97 (+12%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 20 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért csak 226. fémet, vagy jobbat
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 10 darabot )
elfogod vadtrollt (#70) fedett veremmel (#219), gorombillát (#38) háló-csapdával (#220), emberevőt (#119) fedett veremmel (#219), arató csattanatot (#144) fedett veremmel (#219)
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
nyuhaj karbin (#110)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
Északi Druida Szövetség (#9109), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), őrült varázsló (#255), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 20 VP)
életpajzs (#142, 16 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
erőpajzs I (#12) hadiszerencse I (#13) tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71)
éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 20)
izomernyesztés (#33), mágiatörés (#35), villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), természet haragja (#141), agykorbács (#97), tudatrombolás (#111), agybénítás (#114)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka II (#162), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) villámcsapás (#50) >> nyuhaj karbin (#110)
villámcsapás (#50) >> óriásféreg (#171) villámcsapás (#50) >> vark. nekromanta (#173)
villámcsapás (#50) >> varkaudar mágus (#128) villámcsapás (#50) >> sötét főgnóm (#136)
tudatrombolás (#111) >> téfea magoflux (#98) villámcsapás (#50) >> xirnox (#122)
villámcsapás (#50) >> jégtroll (#164) villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180)
villámcsapás (#50) >> gnóm szolgáló (#181) villámcsapás (#50) >> ongóliant (#159)
villámcsapás (#50) >> Tguarkhan (#212)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> kőkorszaki szaki (#109) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ryuku ostromteknős (#362) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van!
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
3.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): új. helytartói hivatal (563): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 70. labirintus (169,29). kőtorony (664): kész. városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod. Invázióügyi Minisztérium (687): többek közt 215. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (762): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
33, 34, 35, 36, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 68, 70, 72, 73, 81, 130, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 3, 12, 16, 26, 33, 35, 36, 44, 46, 47, 49, 52.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 5, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 500.
A morf invázióban megölt morfok száma: 45, az összesen kapott pontszám: 4500.
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 4, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 406.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
a fák ereje (170)
beszéd állatokkal (171)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 14 TU. szükséges még: 36 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 38 TU. szükséges még: 12 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1 TU szükséges.)
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 deus ex machina (#1) 2 drótszőr (#37) 4 fabontó (#106)
2 fekete bőrcsizma (#247) 1 fokhagyma (#403) 6 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
1 mocsári penke (#148) 15 nyílvessző (#108) 1 púderkő (#119)
1 rókafarok (#124) 3 sallank nyíl (#129) 1 szockó hólyag (#355)
9 tankány karom (#237) 1 varkaudar látógömb (#1107)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
248 arany (#50) 1 arany karperec (#194) 1 aranytű (#272)
1 bőrsisak (#57) 1 ezüst gyűrű (#180) 1 fekete gyöngy (#99)
1 gyógykenőcs (#313) 4 kaja (#2) 1 kőszem (#304)
1 kristálygömb (#265) 1 nyu-shuriken (#157) 1 obszidián függő (#195)
1 pular kristály (#239) 1 rövid íj (#107) 9 spiritusz (#170)
1 szent jogar (#150) 4 tüske (#22) 1 tyrex csont (#280)
1 vashegyű lándzsa (#182) 1 vassisak (#160) 44 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

200 201 202 203 204 205
57
58
59
60
(201,58) Chara-din monolitja (#534), Tharr oltár, 40. jellempróba, olvasztókemence (#86), érclelőhely, mantikór (#769), kentaurusz (#762)
(202,58) trikornis herceg (#261), Thargodan csatamező (#432), művészi porolit (#720), oltár, szent tölgyfa (#393), drakolich (#760)
(202,59) norpadolótikák (#226), phua-kúp (#372), Fairlight oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), tyrannoszaurusz rex (#160), massza (#217)
(203,59) Elenios rúnaköve, csillagbozótos (#928, belőle készíthető: #929), Dornodon oltár, rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), kreommat-liliom (#924, belőle készíthető: #925), raaba-fa (#935, belőle készíthető: #936), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), 38. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), varkaudar hadúr (#270)
(204,59) varkaudar katona (#691), varkaudar falu (#1109), oltár, borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), bíborcserje (#622, belőle készíthető: #623), művészi porolit (#720), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), 39. jellempróba, gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), szent liget (#439), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), szent tölgyfa (#393), egy mutáns férfi, varkaudar íjász (#687), varkaudar hírnök (#686)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2020. november 28-án, szombaton ismét Beholder Találkozót rendezünk. Ezúttal is az új helyszínen, a Kondor Béla Közösségi Házban tartjuk a rendezvényt. (Cím: 1181 Budapest Kondor Béla sétány 8. Megközelítés: A 3-as Metró végállomástól (Kőbánya-Kispest - KÖKI) a 136E jelzésű busszal 7 megálló a Kondor Béla sétány. A buszmegállótól fél percre van a Közösségi Ház. Visszafelé is ugyanitt kell felszállni majd a buszra a KÖKI felé.
A talákozó 9 órától 17.30-ig tart. Személyesen mondhatod el véleményedet, javaslataidat az TF programozójának és játékvezetőjének, élőben találkozhatsz a többi játékossal. Számos vetélkedő, TF árverés legendás tárgyakért, tombola, kedvezményes zsetonbefizetési lehetőség, akciós könyv- és kártyavásár! Végzetúr találkozó, kvíz és mini HKK versenyek! Ingyenfordulók, információözön, vetélkedő és még sok más program vár. Ismét kérhetsz új örökkévalóság ékkövet max. 2 karakterednek. És persze a találkozón átveheted a TF olimpiai fordulóidat is. Az olimpiára való jelentkezés határideje 2020. november 24., kedd 16 óra. További részletek a www.beholder.hu oldalon. Várunk szeretettel november 28-án! A Beholder Kft. munkatársai.

Üzenet küldése a karakternek