Durngadi Bufurc összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. dec. 20. 9h:03'
EZ A 366. JÁTÉKHETED, 60. FORDULÓD
367. játékheted kezdete: dec. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5246
SZÁMLA : XXXX

DURNGADI BUFURC KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [98,109] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz Amelita Andemon. Tharr püspöke. Egy arany papi karkötőt, egy árnyékharcos gyűrűt, egy fejvadász medált, egy gólem talizmánt, egy halálhozó talizmánt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy olimpiai rézmedált, egy örökkéval.gyémántját, egy q. demoralizátort, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy ében hadúr trófea, egy varkaudar katona trófea és egy kisebb quwarg isten trófea színesíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Bal kezében egy rövid kardot tart. Egy spagulár a hátasa. Érzékeled auráját: semleges, mint a Tiéd. Amelita Andemon kihívott egy barátságos szkander-partira! Rögtönzött asztalon, egy fatuskón feszültök egymásnak. Most ellenfeledre akadtál! Izzadság ül ki a homlokodon, de hiába szenvedsz: gyenge vagy, mint a harmat. Kikaptál! Ezt a szégyent... Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Az 1. napon összefutsz egy fekete, copfos hajú, csillogó szemű kobudera nővel. Tharr felszentelt papja. Egy arany papi karkötőt, egy borostyán függőt, egy griff nyakéket, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötőt, egy olimpiai ezüstmedált, egy örökkéval.kristályát, egy q. demoralizátort, egy ryuku kesztyűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy varkaudar iszákos trófea, egy qwarg rohamosztagos trófea és egy varkaudar varázsló trófea teszi egyedivé. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Egy spagulár a hátasa. Málhásállata egy hegyi szamár. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Xyn Wan. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Xyn Want kihívott egy barátságos szkander-partira! Rögtönzött asztalon, egy fatuskón feszültök egymásnak. Kezdetben előnyre teszel szert, de ellenfeled fokozatosan visszajön a vesztesnek látszó pozícióból, és végül lenyom, mint a bélyeget.
Az 1. napon ismét találkozol Amelita Andemon. Tisztán érzed auráját: semleges, mint a Tiéd. Amelita Andemon kihívott egy barátságos szkander-partira! Egy sima kőlapra könyököltök, jobb híján. Most ellenfeledre akadtál! Izzadság ül ki a homlokodon, de hiába szenvedsz: gyenge vagy, mint a harmat. Kikaptál! Ezt a szégyent... Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Felébredsz. Mintha halált hozna a baljós szél a messzeségből. Kézbe veszed távcsövedet és körülnézel. Irtózatos csata látványa bontakozik ki előtted. Chara-din híveit látod, ahogy fejvesztetten menekülnek valami elől... Aztán meglátod a sereget: emberek, elfek, törpék... és földelemek nyomulnak előre. A káosz avatárjai sorra hullanak el a harc közben, az oltárok hatalmas robbanás közepette válnak a földdel egyenlővé, a mana-fókuszáló monolitokat elementálok zúzzák porrá, s helyükbe újak emelkednek a meghasadt föld alól, az izzó magmából. Ahogy kinyitod a szemed, az álomkép szertefoszlik.
Egy zsúfolt város utcáján mész előre, körülötted zajlik az élet. Te azonban csak mész előre, udvariasan, de határozott mozdulattal törsz magadnak utat a tömegben, figyelemre se méltatva a kofák, árusok és vásárlók zsivaját. Néhányan téged is megszólítanak, de nem is figyelsz rájuk. Már majdnem az utca végére érsz, mikor hirtelen minden elcsendesedik körülötted, és mindenki rád bámul. Vajon mi történhetett? Végignézel magadon, de nem látsz semmi különöset, ennek ellenére a néma tekintetek végig követnek, míg gyorsan el nem tűnsz az egyik közeli sikátorban. Az biztos, ezután jobban fogsz figyelni a körülötted zajló eseményekre, határozod el magadban, mikor felkel a nap és felébredsz.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+21 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+36 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Sikerült elmondanod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 224.]

* 2. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy végső mozdulattal előhívod a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+3 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 219.]

* 3. KP: elmormolod a 64. varázslatot
Összpontosítani kezdesz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 214.]

* 4. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Megidézted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 209.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed a 708. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 209.]

d 56 34 eldobod az 56. tárgyat (34 darabot)
Elhajítasz 34 mákrózsa virágot. [0 pontot használtál fel, van még 209.]

ef 3 501 energia fejlesztése 3
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-3 TU.] [21 pontot használtál fel, van még 188.]

m 1 7 6 mozogsz északkeletre, északnyugatra, nyugatra
[99,108] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Egy uzbány közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {max. életpontja: 55-58.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Elszántan a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával megdöfködöd az uzbány bal vállát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod az uzbány jobb lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány belemar kézfejedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával megdöfködöd az uzbány jobb lábát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd az uzbány fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Megcsipkedi az uzbány a bal válladat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az uzbány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Közlöd, hogy sajnos most nincs nálad elég pénz, de megígéred, hogy legközelebb még élni fogsz az alkalom adta lehetőségekkel. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Ráismersz a lényre. Egy pordémon. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a pordémon testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a pordémon testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A pordémon mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a pordémon testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a pordémon testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A pordémon leken néhány pofont. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 856 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [98,107] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy amniosz-fát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bávatag golombár orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Találsz egy Chara-din monolitját. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hmm, csak egy gyilkos sallank. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a gyilkos sallank fejét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a gyilkos sallank izmos hátát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank karmai majdnem eltalálnak! A gyilkos sallank összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 5 sallank karmot. 163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [97,107] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fény szentélyét. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Üdvözöljük Pumpa győzedelmes seregeit szerény városunkban! Sylvera(5801) " nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Van itt egy fegyverbolt (592. épület.) és egy vegyesbolt (595. épület.). Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " High Density sivatag. VIGYÁZAT, a homok kincseket rejt!!! " [24 pontot használtál fel, van még 164.]

ve 714 megveszed a 714. tárgyat
Sajnos nincs annyi pénzed, hogy akár egy darabot is megvehessél. [0 pontot használtál fel, van még 164.]

kf 714 kézbeveszed/felveszed a 714. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 164.]

ea 88 eladod a 88. tárgyat
Eladtál 1 bronzsisakot. 9 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 164.]

ea 70 11 eladod a 70. tárgyat 11
Eladtál 11 rézdarabot. 11 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 164.]

ve 2 10 megveszed a 2. tárgyat 10
Vásároltál 10 kaját. 20 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 164.]

ve 205 1 megveszed a 205. tárgyat 1
Sajnos nincs annyi pénzed, hogy akár egy darabot is megvehessél. [0 pontot használtál fel, van még 164.]

ve 1562 1 megveszed az 1562. tárgyat 1
Sajnos nincs annyi pénzed, hogy akár egy darabot is megvehessél. [0 pontot használtál fel, van még 164.]

kf 1562 kézbeveszed/felveszed az 1562. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 164.]

ve 317 1 megveszed a 317. tárgyat 1
Sajnos nincs annyi pénzed, hogy akár egy darabot is megvehessél. [0 pontot használtál fel, van még 164.]

kf 317 kézbeveszed/felveszed a 317. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 164.]

ea 247 eladod a 247. tárgyat
Eladtál 1 fekete bőrcsizmát. 16 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 164.]

ea 270 eladod a 270. tárgyat
Eladtál 1 gromak páncélt. 30 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 164.]

m 7 8 mozogsz északnyugatra, északra
[96,106] Továbbmész a város utcáján. délre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.

Van itt egy fegyvermester háza (574. épület.) és egy fekete mágustorony (599. épület.).

(Továbbmész...) [96,105] Még mindig a városban vagy. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Ez itten a varkudaré a város itt. " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy csodák kútját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy orgyilkos. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az orgyilkos jobb lábát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod az orgyilkos bal lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával megdöföd az orgyilkos testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod az orgyilkos testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, az orgyilkos sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}

Eszel valamit. (-1 kaja.) [16 pontot használtál fel, van még 148.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Éles szitkozódás hangja üti meg a füledet. Egy zöldfülű kalandozó keresgél valamit a hátizsákjában, és mivel nem találja, a legcifrább káromkodásokkal zavarja a környék csendjét. Közelebb lépsz, és kiemeled a csilingelő aranyérmét a hátizsák egyik zsebéből. A kalandozó hálás, és elmondja, elnézést az iménti durva kifejezésekért, de mentségére legyen mondva, azt hitte, nem lesz meg a pénz, és nem fogja tudni ma használni a csodák kútját. Ez számára a katasztrófával egyenértékű esemény lett volna. Örülsz, hogy segíthettél. (+1 jóság.) Szerencsésnek érzed magad a történtekért. [3 pontot használtál fel, van még 145.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Először csak lenyűgözve állsz ott, és azt bámulod, ahogy egy szivárványszín sugárnyaláb előtör a kútból, és a testedbe csapódik. Mágikus aurád bizonyos mértékig feltöltődik tőle. (+4 varázspont.) Le sem tudod törölni az elégedett mosolyt az arcodról. [3 pontot használtál fel, van még 142.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Egy pillanatra mély transzba esel a zümmögő hangtól, amit a kút áraszt magából. Aztán magadhoz térsz, és megállapítod, tested mágikus energiákkal töltődött fel. (+4 varázspont.) Remek hangulatba kerülsz, és gyors imát mormolsz a megtörtént eseményekért. [3 pontot használtál fel, van még 139.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 129.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 126.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 126.]

* 3. BP: kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 126.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Érezhető fejlődést tapasztalsz! (+1 ügyesség.)

[40 pontot használtál fel, van még 86.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy Mallon lehet. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 8 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Mallon jobb lábát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a Mallon testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A Mallon támadást kezd balról, aztán váratlanul jobbról sújt le, a lábadra. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 9 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával eltalálod a Mallon testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a Mallon testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A Mallon egyik ütését nem sikerült hárítanod. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 8 életpontot vesztettél. A Mallon összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nodonrod kitűző (ld. enc.). Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. Mosolyogva kidobod a nevetséges ragyás burástya trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő Mallon trófeát. 677 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 58, gyógyulás: 0, összesen: -58 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 46.]

tf 3 16 fejleszted a 3. tulajdonságodat 16 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 64 TVP-t kell elköltened.]

[16 pontot használtál fel, van még 30.]
Iszol a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 19, 24, 3.
Alaposan elfáradva, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Automatikus tárgyeladás és szabályozott hulladékgyűjtés - hogy ez eddig nem jutott az eszedbe! (ld. enc.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 200 pontot. A következő körben tehát 230 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MALLON (960. ELLENFÉL)
Mallon nem más, mint egy karrierista sötét gnóm. Sokat tett a kastplomok érdekében, amivel fel is hívta magára a figyelmet a felsőbb körökben. Egyszer még maga Sutor Kragoru is vendégül látta. Csakhogy a várva várt előléptetés főgnómmá nem jött el. Az éppen aktuális főgnómok (a kalandozóknak köszönhetően ez a poszt gyakran megüresedik), mindig inkább valami olyasmi küldetéssel bízták meg, amibe jóeséllyel belehal. De visszatért. Mallon mindig sikeresen elvégezte a feladatot, amit elvállalt, vagy ráosztottak. Csakhogy egy idő után belefáradt ebbe, és elhagyta a kastplomot. Azóta nem érdekli, hogy főgnóm legyen, sokkal inkább szeretne példaképére, Sutor Kragorura hasonlítani. Olyan nagy tetteket véghez vinni, mint ő, beleírni magát Ghalla történelmébe. Hamar rájött, hogy jelenleg a legnagyobb hatalmat az istenek odaadó szolgálatában érheti el. Összegyűjtötte hát az áldozati tárgyakat, és ezzel Dornodon teljes rangú papjává vált. Ezzel máris többet ért el, mint sötét főgnómként valaha elérhetett volna.

NODONROD KITŰZŐ (1533. TÁRGY)
A Nodonrod baráti kör jól kiépített kapcsolatokkal rendelkezik. Ilyen kapcsolat például a városi őrséggel kötött megállapodás is: ha a rend bármely tagját, vagy barátait börtönbe akarnák záratni, akkor az éppen aktuális személy kiválthatja a szabadságát bizonyos összegért. Hogy az összeg mennyi, az sok mindentől függ, de még mindig jobb, mintha a börtönben kéne ülnie ki tudja mennyi ideig. (Ha a Nodonrod kitűzőt a ruhádra illeszted, és elkapnának a városban lopásért, akkor a kitűző láttán, potom pénzért elenged a városi őrség - persze minél tehetősebbnek mutatkozol, annál többet fognak tőled legombolni.)

HULLADÉK(NEM)GYŰJTÉS
Kicsit kezd fárasztó lenni, hogy ahogy kalandozol, lépten-nyomon minden szemetet összeszedsz. Aztán ott van az a tömérdek EA parancs, amit a városban ki kell adni, hogy a felesleges tárgyaktól megszabadulj. Most azonban végre itt van a Hulladékgyűjtést szabályozó parancs, a HU <tárgy> <tárgy> <tárgy>. Paraméterül egyszerre max. három tárgyat adhatsz meg, ezeket használhatatlan, felesleges tárgyaknak ítéled meg mostantól. Ha arany értéke a GYJ parancsban megadott alatt van, fel sem veszed őket, ha ugyanannyi, vagy nagyobb, akkor ugyan felveszed őket, de az első adandó alkalommal (vagyis ha boltra lépsz) automatikusan eladod az összeset (kivéve, ha be van KF-elve: akkor egyet meghagysz). Ja, és persze bárhány HU parancsot kiadhatsz, azaz minden egyes általad ismert tárgyra szabályozhatod ezt a dolgot. Sőt, ha olyan tárgyra adsz ki HU-t, amire korábban már kiadtál, akkor az törlődik.
Mi a különbség a GYJ parancshoz képest? A GYJ csak egészen finom, felületi hulladékmanagementet biztosított, szörnyből való komponens kinyerésekor, labirintus ill. csatamező kincsnél nem működött. A HU-val megjelölt tárgyhoz viszont bármilyen módon jutsz hozzá, (átadják, olmipiai nyereményként kapod stb) azonnal eldobod, ill. ha értéke a GYJ-vel egyenlő vagy az fölött van, eladod. Az átkozott tárgyaktól sajnos még a HU paranccsal sem tudsz megszabadulni. Ha egy olyan tárgyra adsz ki HU parancsot, ami a birtokodban van, rögtön eldobod ha értéke kisebb a GYJ 3. paraméterénél, de ha bolton állsz, nem adod el, csak akkor, ha a boltra lépéskor már érvényben volt az adott tárgyra a HU. A HU-val eldobált tárgyak semmiképp sem maradnak meg az adott mezőn. A HU-val megjelölt tárgyakat a referencialistán és a karakterlapon a $ jelöli.
Ha betelt hátizsák mellett próbálsz egy tárgyat felvenni, a HU-val kijelölt tárgyakból elhajítasz párat, hogy legyen helyed a műveletre (csakis a HU-val kijelölt tárgyak közül!).

KARAKTERLAP

Durngadi Bufurc, egy hosszú ősz hajú, félszemű alakváltó férfi vagy. Hosszú szakállad és harcsabajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Tharr hittérítője vagy. Papi hited: 69. A Két Kard Testvérisége (#9118) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 60. fordulód.

Erő: 14 (22) Szint: 14 Merészség: 6/8 Magasság: 180 cm
IQ: 16 Támadás: 13 Agresszió: 3 Testsúly: 78 kg
Ügyesség: 14 Védekezés: 2 Menekülés: 30 % Életkor: 35/35 év
Egészség: 20 Életpont: 183/81 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 23 (26) Varázspont: 122/35 Pénz: 43 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 12/0 Pszi pont: 19/3
Eddig összesen 261 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2357 TP-t kaptál. Jelenleg 54124 TP-d van. A következő szinthez még 20876 TP szükséges. Trófeáid: Mallon, dombi yeti, pordémon. A 54. fordulódban 5012 arany került a bankszámládra. 5012 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 7/97 szúrófegyverek: 13/44 (+20%) vágófegyverek: 7/79
ütőfegyverek: 3/59 lőfegyverek: 5/53 dobófegyverek: 11/88

96,105 mezőn táborozol
Szkander vereségeid: 18 győzelmeid: 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4/49 2. nyomkövetés: 11/89 (+4%) 3. mászás: 3/34
4. csapdakészítés: 4/47 (+13%) 5. gyógyítás: 13/92 6. titkosírás: 1/0
7. felderítés: 1/56 8. teológia: 14/34 (+10%) 9. taumaturgia: 3/28
10. harcművészetek: 5/100 11. szkanderozás: 1/53 12. szörnyismeret: 2/32
13. pszi: 3/41 (+11%) 14. vadászat: 4/107 15. bányászat: 4/92

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
hadiszerencse II (#24) csupasz izom (#28) pszi-ernyő (#64) erőpajzs I (#12)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
energiatüskék (#29)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 1)
2.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.
3.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
szkanderozás (129)
kasztropl. trafó (145)
szkanderozás II (161)
kaszt.kiteljesedés (166)
isteni kapcsolat (168)
kasztrop.kitágulás (197)
azért a támadás... (221)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
földmágia (357)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 14 TU. szükséges még: 16 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1388 TU szükséges.)
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * mászókarom (#78) 1 szürke bőrkesztyű (#271) 1 * zafír erőöv (#397)
Fegyverek és lövedékek
1 bronzpenge (#126) 1 esszenciakristály (#350) 2 ezüstshuriken (#327)
1 ezüsttőr (#322) 1 * fúvócső (#20) 1 harci kalapács (#174)
1 mandibulakasza (#127) 1 * méregfog (#1553) 1 mérg. vas dobónyíl (#190)
1 nyu-shuriken (#157) 7 orgyilkos tőr (#225) 7 ubuk tüske (#131)
1 vas dobónyíl (#189) 1 * vashegyű lándzsa (#182)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * arany papi karkötő (#309) 1 ezüst nyaklánc (#117) 1 * két kard szimbólum (#144)
1 * nekrofun medál (#253) 1 nodonrod kitűző (#1533) 1 * obszidián karkötő (#229)
1 * ritualista amulett (#708)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4 aranypikkely (#415) 2 aranytű (#272) 1 ásó (#34)
1 bronzkulcs (#76) 1 csontkulcs (#74) 11 deus ex machina (#1)
1 + hebrencs csapda (#147) 17 kaja (#2) 2 kis vaskulcs (#40)
1 kötél (#92) 1 nagy vaskulcs (#186) 1 párducbőr pénztárca (#1118)
1 pszi kő (#248) 1 rézkulcs (#75) 2 roxati zárfaló (#314)
1 szeksztáns (#32) 1 térhajlító kavics (#1539) 1 tüskecsapda (#242)
Löttyök és porok, tartóstul
3 huhogó bibe (#332) [bennük 16 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 20]
1 kavadu iszák (#25) [benne 7 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 3]
3 sullár hólyag (#168) [bennük 29 csepp spiritusz (#170), fér még: 31]
3 uzbány csőr (#169) [bennük 20 csepp ugh méreg (#166), fér még: 16]
1 vizestömlő (#3) [benne 3 korty víz (#27), fér még: 17]
2 zöld üveg (#82) [bennük 14 csepp ragasztó (#83), fér még: 26]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 acélpengőke (#231) 25 drótszőr (#37) 1 evaporőr háj (#105)
6 + főnixtoll (#563) 2 gyöngymangó (#135) 1 ilkin érc (#232)
1 lapockacsont (#33) 11 madártoll (#112) 9 mákrózsa virág (#56)
3 mocsári penke (#148) 3 óndarab (#85) 4 pirkit (#153)
3 rinóbőr (#651) 23 sallank karom (#128) 1 smirglilevél (#29)
12 sünmedve tüske (#14) 2 szulfagor agyar (#677) 7 tigroszlán fog (#63)
1 trikornis szarv (#198) 5 vasérc (#152)

Összsúly: 48.37 kg Megterheltség: 75%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 76 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bronzsisak (#88) 1 fekete bőrcsizma (#247) 1 gromak páncél (#270)
34 mákrózsa virág (#56) 11 rézdarab (#70) 7 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
43 arany (#50) 8 kaja (#2) 1 nodonrod kitűző (#1533)
1 orgyilkos tőr (#225) 5 sallank karom (#128) 3 spiritusz (#170)
1 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(96,105) csodák kútja (#1096), orgyilkos (#131), Mallon (#960)
(96,106) fegyvermester háza (#574), fekete mágustorony (#599)
(97,107) fegyverbolt (#592), vegyesbolt (#595), fény szentélye (#376)
(98,107) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), oltár, művészi porolit (#720), Chara-din rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), 26. jellempróba, gyilkos sallank (#85)
(99,108) uzbányok (#102), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, pordémon (#253)

TÚLÉLŐK FÖLDJE REFERENCIA


Durngadi Bufurc 60. fordulója

Szörnyek

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetű (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) ormánygőte (#18) kavadu (#19)
drótszőrű pincsi (#22) királygyík (#26) sakál (#28) surranó kígyó (#30) woor-antilop (#31)
sünmedve (#33) kőszáli disznó (#34) acélkolosszus (#35) gorombilla (#38) hamupók (#40)
óriás patkány (#42) tigroszlán (#43) technokolin (#50) bo-skorpió (#54) rőtmanó (#55)
félelem-járó (#56) gátvakond (#57) rájanyék (#58) pókvadász (#59) drasmólyom (#60)
kőevő (#62) vízionár (#66) húsevő magszim (#67) evaporőr (#69) fabontó szójer (#71)
garokk (#73) tintacsiga (#74) zoloboo (#77) trollfa (#80) spagulár (#82)
kaszabolósáska (#83) bíborgörény (#84) gyilkos sallank (#85) topránypolip (#86) kaffogó hebrencs (#88)
sörényes ubuk (#89) alpesi tehén (#91) púpos burástya (#92) légirozmár (#94) mérges nyukmár (#95)
piromenyét (#99) sullár (#101) uzbány (#102) mélységi grittang (#103) trikornis (#104)
vadász varkaudar (#108) nyuhaj karbin (#110) ragyás burástya (#111) sóhajtó dorony (#112) süvítő rája (#113)
vérszomjas csüldő (#114) törpemammut (#115) gyilkos tetű (#116) mutáns pók (#117) trappoló dinymák (#118)
emberevő (#119) bibircsók-óriás (#120) tetemember (#123) manifesztátor (#124) varkaudar mágus (#128)
útonálló (#130) orgyilkos (#131) sötét gnóm (#132) karmos tankány (#137) proteinfecske (#139)
acéldarázs (#140) szőrlajhár (#141) kardfogú fülemüle (#146) vérfürdető magszim (#148) fémbontó szójer (#150)
quwarg királynő (#153) nukleáris cickány (#155) ongóliant (#159) karmazsin huhogó (#185) szeppent rákfatty (#186)
varkaudar bajnok (#190) szutykos remák (#191) quwarg harcos (#201) élőholt quwarg (#202) tormikus egér (#218)
pszi elementál (#221) vadász quwarg (#241) qwarg rohamosztagos (#242) pordémon (#253) manaelementál (#290)
quwarg felderítő (#299) quwarg szabotőr (#301) ork sámán (#345) szürke rinocérosz (#346) varkaudar kósza (#347)
khór darázs (#348) liumbe (#349) északi aurach (#350) bíbor szulfagor (#358) ryuku gárdista (#360)
ryuku légiós (#361) troll ritualista (#365) dombi yeti (#366) rőtmanó berzerker (#369) varkaudar íjász (#687)
csontlepke (#746) csodabogár (#755) alattomos manó (#756) Mallon (#960) Quirov (#975)

Tárgyak

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlő (#3) bot (#4) bunkó (#5)
kőkés (#6) kőhegyű lándzsa (#7) szöges bunkó (#8) bunkósbot (#9) dárda (#10)
csontkés (#11) csontszurony (#12) sünmedve tüske (#14) vadász tatu bőr (#15) bordacsont (#16)
szögletes kő (#17) parittya (#18) kerek kő (#19) fúvócső (#20) ormánygőte csont (#21)
tüske (#22) kavadu lebeny (#24) kavadu iszák (#25) gyenge méreg (#26) víz (#27)
ököl (#28) smirglilevél (#29) smirglibokor (#31) szeksztáns (#32) lapockacsont (#33)
ásó (#34) tűzbokor (#35) fáklya (#36) drótszőr (#37) gumifa (#38)
kis vaskulcs (#40) tükör (#43) királygyík bőr (#44) kis bőrpajzs (#45) krómkaktusz (#46)
surranó kígyó bőr (#47) antilopbőr (#48) kígyóbőr kesztyű (#49) arany (#50) bőrpáncél (#51)
mákrózsa bokor (#55) mákrózsa virág (#56) tigroszlán fog (#63) szöges bőrpajzs (#66) kék orchideacserje (#67)
kék orchidea (#68) szárnyas hernyó (#69) rézdarab (#70) csontkulcs (#74) rézkulcs (#75)
bronzkulcs (#76) rát-fa (#77) mászókarom (#78) korongfa (#79) lapkorong (#80)
zöld üveg (#82) ragasztó (#83) óndarab (#85) olvasztókemence (#86) bronzhegyű lándzsa (#87)
bronzsisak (#88) bronzpáncél (#90) manilla-fa (#91) kötél (#92) mély kút (#93)
vízionár szem (#102) magszim bél (#103) evaporőr háj (#105) fabontó (#106) madártoll (#112)
xantusz-kaktusz (#113) kaktusztüske (#114) móricserje (#115) móri gyümölcs (#116) ezüst nyaklánc (#117)
púderszikla (#118) púderkő (#119) göcsörtös bunkó (#123) mandibulapenge (#125) bronzpenge (#126)
mandibulakasza (#127) sallank karom (#128) hebrencs állkapocs (#130) ubuk tüske (#131) gyöngymangó bokor (#134)
gyöngymangó (#135) rúnakő (#136) ubuk dobónyíl (#138) két kard szimbólum (#144) oltár (#146)
hebrencs csapda (#147) mocsári penke (#148) grok-képződmény (#149) vasérc (#152) pirkit (#153)
mély szakadék (#154) vaskohó (#155) világítótorony (#156) nyu-shuriken (#157) nagy vaspajzs (#161)
ugh méreg (#166) sziklafészek (#167) sullár hólyag (#168) uzbány csőr (#169) spiritusz (#170)
nekrofun (#173) harci kalapács (#174) márványtorony (#175) mínosz-kúp (#178) grifftojás (#179)
vashegyű lándzsa (#182) nagy vaskulcs (#186) mérg. ubuk dobónyíl (#188) vas dobónyíl (#189) mérg. vas dobónyíl (#190)
trófea nyaklánc (#196) trikornis szarv (#198) amniosz-fa (#202) amniosz (#203) kazmár (#204)
kazmár gyökér (#205) ovimon-bokor (#206) ovimon-bogyó (#207) dorony tüdő (#212) orgyilkos tőr (#225)
obszidián karkötő (#229) lánckesztyű (#230) acélpengőke (#231) ilkin érc (#232) lajhár csont (#236)
tüskecsapda (#242) fekete bőrcsizma (#247) pszi kő (#248) bumeráng (#249) nekrofun medál (#253)
templom (#256) gromak páncél (#270) szürke bőrkesztyű (#271) aranytű (#272) arany papi karkötő (#309)
roxati zárfaló (#314) ezüsttőr (#322) ezüstshuriken (#327) huhogó bibe (#332) rákfatty váladék (#333)
esszenciakristály (#350) phua-kúp (#372) fény szentélye (#376) szent tölgyfa (#393) álomvirág (#395)
álompor (#396) zafír erőöv (#397) főutca (#399) ház (#400) aranypikkely (#415)
Vlagyimir szobra (#433) törpe bánya (#435) szent liget (#439) kristályfolyadék (#449) barátság szent tüze (#484)
sörsátor (#486) erődítmény (#488) sárkánytanya (#492) Arénagödör (#497) Chara-din monolitja (#534)
főnixtoll (#563) quwarg gödör (#571) rinóbőr (#651) aurach fog (#657) szulfagor agyar (#677)
tímárkunyhó (#684) rinóbőr öv (#685) tűzfény (#686) ritualista amulett (#708) művészi porolit (#720)
csodák kútja (#1096) varkaudar falu (#1109) párducbőr pénztárca (#1118) királyi őrsánc (#1140) hűségérme (#1141)
régészeti lelőhely (#1208) csillezsálya (#1252) csillezsályalevél (#1253) csodabazár (#1404) esélynövelő (#1409)
nodonrod kitűző (#1533) térhajlító kavics (#1539) méregfog (#1553) tündöklő szobor (#1587) Khór szobra (#1824)

Parancsok

A    tárgy     kalandozó darab        -  tárgy átadása
ÁL   tárgy1    tárgy2    tárgy3      20  áldozat bemutatása
AMT  kalandozó MXTU                   -  MXTU átadása
AT   kalandozó TU                     -  TU átadása
AV   forma                            ?  alakváltás
BA   élőlény   [élőlény] [élőlény]    -  barátságosság
BB   tárgy     darab                  -  berakás bankszéfbe
BE   [épület]                         5  belépés épületbe/lab.-ba
BEAJ kalandozó                        -  beajánlás Közös Tudatba
BEEN kalandozó                       20  belépés engedélyezése
BPB  [sorszám]                        -  befejező parancs berakása
BPK  sorszám                          -  befejező parancs kivétele
CIR  [beállítás]                      -  vándorcirkusz látogatása  
D    tárgy                            -  tárgy eldobása
D    tárgy     darab     hova         6  tárgy elrejtése
DX   1-20                             -  D.E.M. beállítása
É    TVP                           1-40  élelemszerzés
EA   mit       darab                  -  eladás boltban
EF   TU                           10*TU  Tudati Energia Fejlesztés
EK   sorszám   ?         ?            ?  tudati energia kisütése
ÉP   épület    TVP                  TVP  építkezés
ERKI [kaland.]                       20  erőszakos kilép(tet)és
ESK  kaland.   [kaland.]             30  esküvő
EXT                                   -  játékhét visszadátumozási kérelem
F    tárgy                           10  kísérletezés, feltalálás
FF   1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver    -  feltételes fegyverváltás
FFK  %         [%]       [%]          -  felt. fegyverv. kockázata
FGY  életerő%  TVP    [hányszor]    TVP  feltételes gyógyítás
FKÉR [kaland.]                        -  feloszl/felfügg. kérése
FKT  tárgy     darab     [1]          ?  feltételes készítés
FKU  TVP                            TVP  feltételes kutatás
FLH  szint     fegyver                -  felt. lőfegyver használat
FM   TVP                              -  feltételes mászás
FU   kalandozó                      (5)  feltételes udvarlás
FV   tárgy     darab     honnan       4  felvesz elrejtett tárgyat
FTV  varázslat élőlény                -  feltételes T/V varázslat
FVH  szint                            -  felt. T/V mágia használat
GO   próbaszám                       10  jellempróba-gonoszság
GY   TVP                           1-40  gyógyítás
GYJ  [tárgy]   [megterh] [érték]      -  gyűjtés szelekció
GYK  fegyver   TVP                 1-50  gyakorlás fegyverrel
H    tárgy                            ?  használja a tárgyat
HU   [tárgy]   [tárgy]   [tárgy]      -  hulladékgyűjtés
IM                                   30  imádkozás oltárnál
IN   kalandozó élőlény   tárgy        -  információ átadás
JLK  kód                              5  jelszó kimondása
K,FK faj       lépésszám irány       10  követi a megadott fajt
KB   tárgy     darab                  -  kivét bankszéfből
KIEN kalandozó                        -  K.T.-ból kilépés enged.
KF   tárgy     [1-2]	   	      -  felvesz/felölt/kézbevesz
KF   lőfegyver [lövedék]              -  bekészíti a lőfegyvert
KNO  képesség  [hányszor]             -  képesség növelése
KÖKI                                  -  Közös Tudatból kilépés
KÖTB K.Tudat                          -  Közös Tudatba belépés
KÖTL létszám   vezető                 -  Közös Tudat létrehozása
KPB  [sorszám]                        -  kezdeti parancs berakása
KPK  sorszám                          -  kezdeti parancs kivétele
KT   tárgy     [darab]                ?  készít/begyűjt
KUT  TVP                           1-50  átkutatja a terepet
L,FL kalandozó [tárgy]                5  lopás kalandozótól
LE   tárgy                            -  letesz/elrak
LM   pont      [pont]     [pont]   5+OV  labirintusban való mozgás
LOT  1.tipp    2.tipp     3.tipp      -  lottózás (10 arany)
M    irány     [irány]    [irány]    10  adott irányba mozgás
P    pszi      [param1]  [param2]  5(?)  pszi képesség használata
PBE  pénz                             -  pénz berakása bankba
PKI  pénz                             -  pénz kivétele bankból
SE   próbaszám                        ?  jellempróba-segítség
SZK  szörny                          10  szörnykeresés
T,FT élőlény   [élőlény] [élőlény]    -  élőlény megtámadása
TF   tulajd.   TVP                  TVP  tulajdonság fejlesztése
TIM  TVP                            TVP  titkosírás megfejtése
TK   kaland kalandozó                 ?  többszemélyes kalandra indulás
TNO  tulajdonság [hányszor]           -  tulajdonság növelése
TPF  TVP                              -  spórolt TVP felszabadítás
TPS  TVP                              -  TVP letiltása, spórolása
TV   varázslat [varázsl] [varázsl]    -  varázslat T/V listába
V    varázslat [param1]  [param2]  5(?)  varázslás
VE   mit       darab                  -  vásárlás boltban
VI   merészség agresszió menekülés%   -  viselkedés
VIK  merészség                        -  merészség kalandozókra
VPF  VP                               -  spórolt VP felszabadítás
VPS  VP                               -  VP letiltása, spórolása
VTN  varázslat                       35  var. tanulása mestertől
ZIP  mit        TVP                 TVP  rombolás nemes céllal

Üzenet küldése a karakternek