Malena összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. júl. 6. 9h:14'
EZ A 484. JÁTÉKHETED, 29. FORDULÓD
485. játékheted kezdete: júl. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 27 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5158
SZÁMLA : XXXX

MALENA KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [6,1] koordinátán.
Táborozásod egyik napján egy trikornis vágtatott be a táborodba, hátán egy vadul kapaszkodó vikócmajommal. A maki kezedbe nyom egy csomagot, és iszkiri, már ott sincsenek. Kibontogatod Roante csomagját. Találsz benne 6 deus ex machinát. Roante átutalt a bankszámládra 1000 aranyat a táborozásod 1. napján.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+46 életerő.)

fl lopsz parancsok törlése
Minden fl parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 178.]

m 2 1 mozogsz keletre, északkeletre
[7,1] Szűnni nem akar a zöld síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy rájanyék közeledik. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a rájanyék hártyás szárnyát. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a rájanyék testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A rájanyék farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A rájanyék többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ököllel eltalálod a rájanyék farkát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) A rájanyék néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Magad mögé lököd a pitiáner móleon trófeát, és diadalmasan beszerzel egy rájanyék trófeát. 140 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gumifát. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Chara-din híveié. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.

(Továbbmész...) [8,0] Lakott területre érkeztél. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Látsz egy tűzbokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy sörsátrat. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Kedves kaladozó! Ha Sheran papja vagy, kérlek üzenj Annaknak (5604)! " Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Hmm, csak egy útonálló. Ettől nincs semmi félnivalód. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod az útonálló testét. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel néhányszor megcsapod az útonálló testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Az útonálló egy lendületes ütése a bal karodba csapódik. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az útonálló testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Az útonálló vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az útonálló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 97 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Épületeket látsz: egy fegyverbolt (537. épület.), egy vegyesbolt (538. épület.), egy városháza (Shaddar) (539. épület.) és egy fogadó a Sánta Sullárhoz. (607. épület.).
Találkozol egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű elf nővel. A bőre világosabb az átlagosnál. Sheran követője. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy kígyóbőr kesztyűt, egy örökkéval. rubinját és egy virág szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy sörényes ubuk trófea, egy gyilkos tetű trófea és egy varkaudar kölyök trófea színesíti. Jobb kezében egy varkaudar lándzsát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Lőfegyvere egy rövid íj.
Összeismerkedtek. Az ő neve Silistra. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Utad során felfedezed egy szőke, tüsi hajú, piros szemű törpe férfi táborát. Kurta szakálla és rövid bajsza van. Raia követője. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy kígyóbőr kesztyűt, egy nap szimbólumot és egy vassisakot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy ork sámán trófea, egy vérszomjas csüldő trófea és egy mutáns pók trófea színesíti. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Mentális auráját felismered, fehér, jelezve, hogy jó. Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az ő hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielőtt még felfigyelne rád.
Összefutsz egy fekete, copfos hajú, csillogó szemű árnymanó férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy denevér szimbólumot és egy kígyóbőr kesztyűt visel. Fegyverzetét egy alpesi tehén trófea, egy agglomerátor trófea és egy sörényes ubuk trófea díszíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Mentális auráját felismered, ő is semleges.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Fullánk. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
[20 pontot használtál fel, van még 158.]

be 539 bemész az 539. épületbe
Közelebb mész az őrhöz. A fickó mereven bámul rád.
- Van valamilyen munka? - érdeklődsz hanyagul. Az őr biccent, majd a fejével befelé int. Aztán megakad a szeme a fegyvereiden: rájuk bök. Azt akarja, hogy kint hagyd őket? Nincs más választásod, ha az erőszakos utat elveted: kint hagyod a fegyverzetedet. Odabent egy hivatalnok fogad.
Elmondja, hogy a városkát gyakran támadják gonosz humanoidok: nagyon örülnének, ha megpucolnád a környéket tőlük. Első feladatként egy goblin- és ork fészek kifüstölését kapod. Hogy megkönnyítsék a dolgodat, egy térképet is kapsz.

2 4
1
3
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez az 5. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 6, északra 15 mérföldre található.

Elbúcsúzol, és miután visszakaptad a fegyvereidet, továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 153.]

be 537 bemész az 537. épületbe
Lehajolva, belépsz az ajtón. Szakállas, tetőtől talpig bronzpáncélba öltözött, nagyszakállú törp siet elő.
- Acélfejű Duirgan vagyok, a bolt tulajdonosa. Válassz, daliás harcos, boltom széles választékából! - azzal sorban megmutogatja a falon és polcokon sorakozó öléstechnikai szakszerszámokat és mészárlásgátló öltözékeket. Eközben leplezetlenül méregeti a te felszerelésedet is, és néhány tetszetősebb darabra ajánlatot tesz. Néhány dolog megvilágosodik az adás-vétellel kapcsolatban. (ld. enc.)
A következő eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma):
szöges bunkó (#8) 20 ap /db, bunkósbot (#9) 2 ap /db, csontkés (#11) 4 ap /db, csontszurony (#12) 4 ap /db,
fúvócső (#20) 8 ap /db, mérgezett tüske (#23) 2 ap /db, kis bőrpajzs (#45) 10 ap /db, kígyóbőr kesztyű (#49) 10 ap /db,
bőrpáncél (#51) 10 ap /db, bőrsisak (#57) 10 ap /db, csontszablya (#64) 4 ap /db, szöges páncél (#65) 48 ap /db,
szöges bőrpajzs (#66) 32 ap /db, rézpáncél (#71) 48 ap /db, rézsisak (#72) 14 ap /db, mászókarom (#78) 20 ap /db,
díszes rézpajzs (#84) 30 ap /db, bronzpajzs (#89) 32 ap /db, bronzpáncél (#90) 64 ap /db, bakkura csizma (#96) 22 ap /db,
rákpajzs (#98) 20 ap /db, rövid íj (#107) 16 ap /db, hosszú íj (#111) 40 ap /db, göcsörtös bunkó (#123) 16 ap /db,
bronzpenge (#126) 24 ap /db, ubuk tüske (#131) 2 ap /db, mérg. ubuk tüske (#137) 4 ap /db, nyu-shuriken (#157) 24 ap /db,
kis vaspajzs (#159) 46 ap /db, vas dobónyíl (#189) 20 ap /db, mérg. vas dobónyíl (#190) 20 ap /db, varkaudar lándzsa (#224) 10 ap /db,
orgyilkos tőr (#225) 16 ap /db, tankány karom (#237) 20 ap /db, tatu ködmön (#255) 8 ap /db, ezüsttőr (#322) 16 ap /db,
ezüsthegyű nyíl (#323) 8 ap /db, ezüstshuriken (#327) 16 ap /db, csontpálca (#329) 75 ap /db, rézgolyó (#343) 2 ap /db,
réz fejpánt (#406) 14 ap /db, bányászcsákány (#434) 46 ap /db, varkaudar szablya (#516) 40 ap /db, rőtmanó kacagány (#714) 10 ap /db,
varkaudar korbács (#1134) 60 ap /db, Mallon botja (#1526) 900 ap /db, méregtagadó (#1531) 1200 ap /db.

A következő tárgyaidat hajlandó a boltos megvásárolni:
bőrpáncél (#51) 5 ap /db, bőrsisak (#57) 5 ap /db, bronzhegyű lándzsa (#87) 10 ap /db, bunkósbot (#9) 1 ap /db,
csontszablya (#64) 2 ap /db, fúvócső (#20) 4 ap /db, kígyóbőr kesztyű (#49) 5 ap /db, mérgezett tüske (#23) 1 ap /db áron.
[5 pontot használtál fel, van még 148.]

be 538 bemész az 538. épületbe
Belépsz a boltba. Azonnal elősiet egy apró, ravasz tekintetű gnóm.
- Üdvözöllek, én vagyok Varlbrakgárhhum, e bolt tulajdonosa. Miben lehetek a szolgálatodra? - érdeklődésedre körbevezet a boltban, és megmutogatja, hogy mi eladnivalója van. Végignézi a Te holmidat is, és néhány tárgyadra ajánlatot tesz.
A következő eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma):
kaja (#2) 2 ap /db, vizestömlő (#3) 14 ap /db, sünmedve tüske (#14) 2 ap /db, vadász tatu bőr (#15) 2 ap /db,
bordacsont (#16) 4 ap /db, ormánygőte csont (#21) 6 ap /db, kavadu lebeny (#24) 4 ap /db, kavadu iszák (#25) 4 ap /db,
varányszem (#30) 2 ap /db, lapockacsont (#33) 8 ap /db, fáklya (#36) 1 ap /db, drótszőr (#37) 4 ap /db,
zárnyitó készlet (#39) 32 ap /db, kis vaskulcs (#40) 6 ap /db, grákóbőr (#41) 6 ap /db, távcső (#42) 32 ap /db,
királygyík bőr (#44) 6 ap /db, surranó kígyó bőr (#47) 4 ap /db, antilopbőr (#48) 6 ap /db, tigroszlán fog (#63) 2 ap /db,
kék orchidea (#68) 8 ap /db, szárnyas hernyó (#69) 4 ap /db, rézdarab (#70) 2 ap /db, csontkulcs (#74) 8 ap /db,
rézkulcs (#75) 12 ap /db, bronzkulcs (#76) 18 ap /db, lapkorong (#80) 4 ap /db, mérleg (#81) 16 ap /db,
zöld üveg (#82) 6 ap /db, óndarab (#85) 4 ap /db, kötél (#92) 2 ap /db, bakkura bőr (#95) 4 ap /db,
rákpáncél (#97) 8 ap /db, fekete gyöngy (#99) 12 ap /db, aranyló ugarhéj (#100) 8 ap /db, vízionár szem (#102) 6 ap /db,
magszim bél (#103) 10 ap /db, fémrúd (#104) 16 ap /db, evaporőr háj (#105) 10 ap /db, fabontó (#106) 10 ap /db,
vapár ág (#110) 20 ap /db, madártoll (#112) 2 ap /db, dözmöng szív (#122) 6 ap /db, rókafarok (#124) 6 ap /db,
mandibulapenge (#125) 6 ap /db, sallank karom (#128) 4 ap /db, hebrencs állkapocs (#130) 8 ap /db, csuklyavirág (#133) 2 ap /db,
gyöngymangó (#135) 4 ap /db, mocsári penke (#148) 2 ap /db, szent jogar (#150) 100 ap /db, vasérc (#152) 4 ap /db,
pirkit (#153) 4 ap /db, uzbány csőr (#169) 12 ap /db, téfea-agy (#172) 16 ap /db, vaskulcs (#183) 20 ap /db,
ezüst kulcs (#184) 24 ap /db, karbin plazma (#199) 20 ap /db, amniosz (#203) 2 ap /db, dorony tüdő (#212) 16 ap /db,
manifeszt.nyúlvány (#214) 20 ap /db, acélpengőke (#231) 6 ap /db, pular kristály (#239) 16 ap /db, kristálygömb (#265) 20 ap /db,
fülemüle agyar (#267) 10 ap /db, gromak bőr (#268) 16 ap /db, aranytű (#272) 8 ap /db, tyrex csont (#280) 60 ap /db,
raptor karom (#281) 24 ap /db, jégszív (#282) 30 ap /db, sárkánypikkely (#292) 40 ap /db, bev formázó minta (#299) 50 ap /db,
Thargodan esszencia (#328) 60 ap /db, huhogó bibe (#332) 16 ap /db, shinai gömb (#348) 240 ap /db, molluszk ház (#353) 4 ap /db,
szockó hólyag (#355) 6 ap /db, quwarg tojás (#360) 4 ap /db, álompor (#396) 2 ap /db, aranytoll (#572) 80 ap /db,
sámán erszény (#650) 20 ap /db, rinóbőr (#651) 10 ap /db, darázsszárny (#652) 8 ap /db, darázsfarok (#654) 28 ap /db,
aurach fog (#657) 2 ap /db, elkarog szőr (#665) 2 ap /db, nektoraf faggyú (#667) 6 ap /db, rakolits por (#669) 14 ap /db,
szulfagor agyar (#677) 8 ap /db, troll csont (#704) 8 ap /db, jegygyűrű (#736) 100 ap /db, jegesmedve bunda (#1067) 20 ap /db,
rozmárfog (#1069) 6 ap /db, yetiszív (#1070) 16 ap /db, varkaudar csont (#1113) 8 ap /db, fűszerkeverék (#1170) 20 ap /db,
extra takarmány (#1360) 36 ap /db.

A következő tárgyaidat hajlandó a boltos megvásárolni:
aranytű (#272) 4 ap /db, bakkura bőr (#95) 2 ap /db, bordacsont (#16) 2 ap /db, Chara-din ékköve (#517) 5 ap /db,
drótszőr (#37) 2 ap /db, grákóbőr (#41) 3 ap /db, gyöngymangó (#135) 2 ap /db, kavadu lebeny (#24) 2 ap /db,
királygyík bőr (#44) 3 ap /db, kötél (#92) 1 ap /db, madártoll (#112) 1 ap /db, magszim bél (#103) 5 ap /db,
mandibulapenge (#125) 3 ap /db, uzbány csőr (#169) 6 ap /db, vadász tatu bőr (#15) 1 ap /db, varányszem (#30) 1 ap /db,
vizestömlő (#3) 7 ap /db, deus ex machina (#1) 25 ap /db áron.
[5 pontot használtál fel, van még 143.]

ea 64 2 eladod a 64. tárgyat 2
Eladtál 2 csontszablyát. 4 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 143.]

ve 34 1 megveszed a 34. tárgyat 1
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 143.]

m 1 1 8 mozogsz északkeletre, északkeletre, északra
[9,-1] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy sakál. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a sakál jobb vállát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a sakál testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A sakál feléd harap, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel egy rúnakövet. Hirtelen valami nagyon fura dolog történik. Telepatikus üzenetet kapsz, amelyben központi téma Tharr neve... (ld. enc.) Utad során felfedezel egy gumifát. Észreveszel egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egy bokorban egy fészekbe rejtve, jókora, lila pettyes tojásokat találsz. Ebből lesz a rántotta! (+2 kaja.) Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss alakváltó nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [10,-2] Továbbra is síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy kaffogó hebrencs. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kaffogó hebrencs fejét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a kaffogó hebrencs kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kaffogó hebrencs sörényes fejét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Nocsak, itt van valami érdekes! Friss alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [10,-3] Még mindig füves síkságon vagy. Látsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy megsebzett alpesi tehén közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel párszor keményen megütöd az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Vad döféseivel az alpesi tehén nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel párszor keményen megütöd az alpesi tehén testét. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Patájával az alpesi tehén többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy rájanyék. Ettől nincs semmi félnivalód. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a rájanyék tüskés farkát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával a kezedre csap. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) A rájanyék néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a rájanyék tüskés farkát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 140 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 113.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 113.]

gy 30 gyógyítás 30 pontért
A kóbor macskákat majdnem mindenki veszélyesnek tartja. Csak néhány szakértő tudja, hogy ha jó helyen karmolnak meg, akkor az jobb mint az akupunktúra. Te ezek közé tartozol, és az erre járó macskát is rá tudod venni az együttműködésre. (+16 életerő.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. [30 pontot használtál fel, van még 83.]

m 1 2 5 mozogsz északkeletre, keletre, délnyugatra
[11,-4] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy bíborgörény. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Hatalmasat okádsz: semmi sem marad a gyomrodban! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a bíborgörény bal hátsó lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A bíborgörény feléd harap, de sikertelenül. Ököllel kegyetlenül megütöd a bíborgörény bal első lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A bíborgörény fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a bíborgörény száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 19 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [12,-4] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy garokk közeledik. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel párszor keményen megütöd a garokk varacskos hátát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Beléd öklel a garokk! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ököllel gyengén megütöd a garokk bal oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Beléd öklel a garokk! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Reszkessetek pupákok, mert az árnymanók csórnak! Egy Enyveskezű. " Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Raia híveié. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy tetemember. (ld. enc.) Amikor elhal a zaj, előmászol.

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [11,-3] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Elhagyom Raiát, segítése járom. Osztok halált, Leah útját járom. MP2693 " Észreveszel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Raia rúnaköve. Észreveszel egy mély kutat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.

Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 53.]

tf 1 30 fejleszted az 1. tulajdonságodat 30 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 erő.)

Eszel valamit. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 23.]

f 41 kísérletezel a 41. tárggyal
Előpakolsz a zsákodból, és töprengeni kezdesz egy új műszaki újdonság kifejlesztésén. Telik múlik az idő... Van egy jó ötleted, de a megvalósítás túl bonyolultnak látszik. (Ahhoz, hogy ezt a tárgyat feltalálhasd, magasabb IQ szükséges.) Megvizsgálod a talajt. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. [10 pontot használtál fel, van még 13.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 30, 22, 8.
Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól bátor vándor helyett ügyes túlélő. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +6 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 1 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Ebben a körben 13 pontod maradt, ebből a következő körre 13 pontot vihetsz át. Kapsz még 168 pontot. A következő körben tehát 181 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


CHARA-DIN MONOLITJA (534. TÁRGY)
Egy öt méter magas, fekete, fenyegető csiszolt kőtömb - ez Chara-din monolitja. Chara-din hívei (vagy szolgáik) építették, istenük parancsára. A monolit félelmetes mágikus erővel bír: elszívja a környezetében tartózkodók mágikus energiáját, így a Chara-din hívőket kivéve mindenki elveszti a regenerált varázspontjai felét, a Chara-din hívők viszont dupla vp-t kapnak (ez a hatás nekrofunnal és más duplázó hatásokkal nem adódik össze). A monolit felépítése 100 TVP-be kerül, és az ÉP 534 parancsot kell kiadnod hozzá. Az építkezést egyszerre kell elvégezned, tehát 99 TVP elköltésével az építkezés semmit nem halad! [Tehát ha nem tudod egyből felépíteni, a parancsot végre sem hajtod.] A monolit tengeren, lakott területen és mocsáron kívül bárhol megépíthető.
A monolitot bárki rombolhatja a "Zan Indukátor és egyéb, az emberiség egészére káros dolgok Pusztítása": ZIP 534 100 paranccsal. Ekkor 100 TVP elköltésével teljesen lerombolod a monolitot. Ha kevesebb TVP áll rendelkezésedre, a parancs nem hajtódik végre.

BOLTOK
Ha egy boltban vásárolni akarsz, egyszerűen csak oda kell menned arra a mezőre, ahol a bolt van. Itt a vesz (VE) paranccsal vásárolhatsz, paraméterként az árucikket és a mennyiséget megadva. Pl. VE 29 3 hatására veszel 3 db 29-es tárgyat. [A korábbi változattal ellentétben, a bolt sorszámát NEM kell megadni.] Ilyenkor automatikusan be is mész a boltba, majd elhagyod. Ha akarod, persze kiadhatod a BE (épület) parancsot, ilyenkor részletes listát fogsz arról kapni, hogy mit kínál a bolt, mit venne, és mennyiért. Eladni az EA paranccsal lehet, hasonlóképpen kell paraméterezni, mint a VE parancsot: EA (tárgy, mennyiség). Bár a boltos nem mondja meg, mennyi van az adott cikből raktáron, lehet, hogy nem lesz annyi, amennyit kérsz. A boltban mindent kétszer annyiért árulnak, mint amennyit neked fizetnek érte.

THARR MEGIDÉZÉSE
Teljesen meglepődsz, amikor egy pattogó, kemény hang megszólal a fejedben: "Üdv, idegen! Ez Tharr, a háború és a föld istenének a rúnaköve! Én pedig egy arrthon, egy árnyékharcos vagyok. Nyilván nem véletlenül jöttél ide... nyilván te is bele akarsz kóstolni a hatalomba, amelyet Tharr, minden igazi harcos férfi istene kínál! Ha az istenem papja vagy, harcban megacélozza a kezed; megduplázza fegyvered erejét; megsokszorozza támadásaidat; és ha még így sem boldogulsz, segítségül hívhatod magát a földet, amelyen harcolsz! Cserébe viszont keménynek kell lenned, a becsületet és a méltóságodat mindig meg kell őrizned! Nem hazudhatsz, nem futamodhatsz meg az ellenféltől, nem gyilkolhatsz ártatlanokat! Mindig be kell tartanod az istened által megadott törvényeket - ezek nélkül ugyanis káoszba zuhanna a világ. Ahhoz, hogy Tharr papja lehess, áldozatot kell bemutatnod egy rúnakövénél. Az áldozat a férfias keménység három szimbólumából, egy rézdarabból, egy sallank karomból, és egy fáklyából álljon! Nem lehetsz sötétlelkű gonosz - az ilyenek képtelenek a törvények betartására. A jók viszont túl gyengék, hogy a háború vad törvényei szerint éljenek. Semleges kell, hogy legyen a jellemed! Most pedig indulj, és szerezd meg az áldozati tárgyakat."

TETEMEMBER (123. SZÖRNY)
A bozótosok mélyén sötét, gonosz mágia lapul. Néha ez az anyagtalan, sötét gáz belesuhan egy elesett kalandozó testébe, és "lelket" ad neki. Ez az abszolút gonosz, csak a vérre szomjazó, az életet minden formájában gyűlölő lény igen veszélyes ellenfél. Érintése olyan rothadást képes előidézni, amely permanens egészségkárosodást idézhet elő. E miatt a veszélyes tulajdonsága miatt SOHA nem fogod megtámadni, bármekkora is legyen a merészséged, csak akkor, ha direkt feltételes támadást adsz ki rá. Legyőzéséhez ütőfegyver szükséges.

KARAKTERLAP

Malena, egy vörös, hosszú hajú, kék szemű kobudera nő vagy. Ez a 29. fordulód.

Erő: 14 Szint: 7 Merészség: 5/5 Magasság: 133 cm
IQ: 12 Támadás: 7 Agresszió: 3 Testsúly: 48 kg
Ügyesség: 16 Védekezés: 5 Menekülés: 30 % Életkor: 27/27 év
Egészség: 17 Életpont: 111/79 Jellem: semleges (-19) Tul. pont: 1
Szerencse: 12 Varázspont: 0/0 Pénz: 4 arany Kép. pont: 1
Eddig összesen 55 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 413 TP-t kaptál. Jelenleg 2 154 TP-d van. A következő szinthez még 1 846 TP szükséges. Trófeáid: rájanyék, útonálló. A 29. fordulódban 1556 arany került a bankszámládra. 1556 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 9 vágófegyverek: 1 lőfegyverek: 6 (+1)

45,25 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 149 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8 2. nyomkövetés: 7 (+1) 3. lopás: 1
4. gyógyítás: 11 5. harcművészetek: 6 6. vadászat: 6

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bőrpáncél (#51) 1 * bőrsisak (#57) 1 * kígyóbőr kesztyű (#49)
Fegyverek és lövedékek
1 bot (#4) 1 bronzhegyű lándzsa (#87) 1 bunkósbot (#9)
1 csontszablya (#64) 1 * fúvócső (#20) 1 kőhegyű lándzsa (#7)
1 kőkés (#6) 5 mérgezett tüske (#23) 1 szögletes kő (#17)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * örökkéval. rubinja (#900)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
2 aranypikkely (#415) 2 aranytű (#272) 6 deus ex machina (#1)
1 fáklya (#36) 15 kaja (#2) 2 kötél (#92)
1 leviatán hólyag (#2182) 1 tudás gyöngye (#522)
Löttyök és porok, tartóstul
1 uzbány csőr (#169) [üres, kapacitás: 12]
2 * vizestömlő (#3) [bennük 34 korty víz (#27), fér még: 6]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 bakkura bőr (#95) 1 bordacsont (#16) 1 Chara-din ékköve (#517)
14 drótszőr (#37) 1 grákóbőr (#41) 5 gyöngymangó (#135)
1 kavadu lebeny (#24) 2 királygyík bőr (#44) 8 madártoll (#112)
1 magszim bél (#103) 4 mandibulapenge (#125) 1 smirglilevél (#29)
1 tükör (#43) 2 vadász tatu bőr (#15) 6 varányszem (#30)

Összsúly: 37.96 kg Megterheltség: 79%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 111 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 csontszablya (#64) 3 kaja (#2) 4 tüske (#22)
2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
4 arany (#50)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

5 6 7 8 9 10 11 12 13
-5
-4
-3
-2
-1
0
1
2
(7,1) rájanyék (#58), gumifa (#38), 27. jellempróba, oltár, Chara-din monolitja (#534)
(8,0) fegyverbolt (#537), vegyesbolt (#538), városháza (Shaddar) (#539), fogadó # (#607), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), sörsátor (#486), útonálló (#130), Silistra (6107. kalandozó), egy törpe férfi, Fullánk (6113. kalandozó)
(9,-1) sakálok (#28), Tharr rúnaköve, gumifa (#38), oltár
(10,-3) oltár, alpesi tehén (#91), rájanyék (#58)
(10,-2) kaffogó hebrencs (#88), Tharr oltár
(11,-4) Tharr oltár, bíborgörény (#84)
(11,-3) Raia rúnaköve, mély kút (#93), Raia oltár
(12,-4) garokkok (#73), 30. jellempróba, Raia oltár, tetemember (#123)

Üzenet küldése a karakternek