257. forduló, Etorlán összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. okt. 26. 12h:05'
EZ A 343. JÁTÉKHETED, 258. FORDULÓD
344. játékheted kezdete: okt. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5033
SZÁMLA : XXXX

ETORLÁN KALANDJAI


23 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [146,4] koordinátán.
Régóta készülsz már erre a kalandra, így nem szalasztasz el a kijelölt időpontban a helyszínen lenni. Addig vártok, míg mindenki megérkezik. Itt van Arisztotelész, Cinty és Neal Syrrus-Derra. Van itt egy-két kalandozó, akivel korábban még nem találkoztál, most gyorsan bemutatkoztok egymásnak. Arisztotelész a legmegbízhatóbb köztetek, ezért ő lesz a vezetőtök. Már ha egyáltalán mentek valahová, mert a mesterharcos egyelőre még sehol... Mindenki türelmetlennek tűnik. Aztán a tiltott teleport ózonillata árad szét a natali kő tövében, és az elf előlép a semmiből. Vezetőtök köszönti őt, és megtárgyalják a részleteket. Jaj, gyerünk már! Minden porcikád a vízre és a titokra vágyik. Sajnos az elf először vizsgáztatni akar benneteket, a vízifegyvereteket kell bemutatnotok neki. Számítottál erre a próbatételre, és előkapsz zsákodból egy kampós acélszigonyt. Arisztotelész egy kampós acélszigonyt, Cinty egy kampós acélszigonyt, Neal Syrrus-Derra egy kampós acélszigonyt kap elő hátizsákjából. Az elf alaposan megszemléli a fegyvereket. Az egyiket még kézbe is veszi, és megtapogatja. Hm, precíz fickó, az biztos!
- No, és most hadd lássak egy ölelőkarból szabadulást. Gyerünk, gyerünk! - parancsolja. Ölelőkar? Aham! Neked bezzeg rögtön beugrik egy emlékkép egy polippal vívott csatádból! Hanyatt a fövenyre veted magad, és fegyvereddel döfő, majd csavaró mozdulatot teszel. - Ez az, pont így kell csinálni! - lelkendezik az elf. - Most pedig mindenki olvassa magára a vízlégzést, és máris indulunk! Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Energia árad testedbe. Elmormoltad a vízlélegzés varázslatot! [-15 varázspont.] [+1% tau] Alámerültök, és próbáljátok tartani a tempót az úszómesterrel. Persze jócskán lemaradtok. Mikor már-már elveszítenétek a szemetek elől, ő mindig visszatér hozzátok, és mutatja az irányt. Egy hatalmas korallszirt állja az utatokat. Olyan, mint egy fal. Nincs rajta egyetlen rés sem, és egészen a felszínig emelkedik. Nincs más út, meg kell kerülnötök. Az elf megint eltűnik valahol, és pont a legrosszabbkor! Egy csomó tengeri szörny lendül felétek a zavaros mélyvízből! Kampós acélszigonyt forgatsz majd a harcban. Kicsit felhördülsz, amikor meglátod, hogy ki az ellenfeled: két sellő őrszem . (ld. enc.)

Elsőnek első sellő őrszemet fogod támadni.
[első sellő őrszem:] Távolról pszi ragyogás varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. [második sellő őrszem:] Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye!
Kampós acélszigonnyal megdöfködöd a sellő őrszem fejét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) [első sellő őrszem:] Ügyesen manőverezve, az első sellő őrszem megtalálja egy védtelen pontodat, és megsebesíti a válladat. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) [második sellő őrszem:] Egy alattomos támadással a második sellő őrszem mély sebet ejt a bal karodon. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.)
Kampós acélszigonnyal jól megszurkálod a sellő őrszem fejét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) [első sellő őrszem:] Egy alattomos támadással az első sellő őrszem mély sebet ejt a bal karodon. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) [második sellő őrszem:] Izzó fájdalom hasít beléd, amint a második sellő őrszem mellkasodba döf. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A küzdelem reménytelen, inkább elszaladsz a csatából. {Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 147, gyógyulás: 0, összesen: -147 ÉP}


Végül a csapat nélküled győzi le az ellenfelet, úgyhogy végre visszatérhetsz hozzájuk.
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +119 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +95 életerő.) Mire az elf előkerül, végeztetek a támadókkal. Kissé nehezteltek a vezetőtökre, de itt és most ezt nem lehet megtárgyalni. Tovább haladtok egyre mélyebbre ereszkedve a sötétbe. Az orrotokig sem láttok, hiába a homlokotokon elhelyezett varázsfény. Ajjaj! Megint támadókkal kell szembenéznetek! Kampós acélszigonyt forgatsz majd a harcban. Egy sellő őrszem lesz az ellenfeled.

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. 60 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-4 támadás).
Kampós acélszigonnyal megdöfködöd a sellő őrszem testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Hárításod megcsúszik, a sellő őrszem fegyvere a bal térdedbe fúródik. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.)
Kampós acélszigonnyal jól megszurkálod a sellő őrszem bal vállát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Szúrást kapsz a derekadba. (1 támadástól 59 életpontot vesztesz.) A küzdelem reménytelen, inkább elszaladsz a csatából. {Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 143, gyógyulás: 0, összesen: -143 ÉP}

[60 pontot használtál fel, van még 538.]
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 5 bahrot bőrt (254 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 5 bahrot bőr (eladási ár: 254 arany, ebből a kezelési költség: 20 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 5 bahrot bőrt (254 arany kikiáltási áron), 20 rókafarkat (234 arany kikiáltási áron), 1 kampós acélszigonyt (404 arany kikiáltási áron), 10 jégszilánkot (1024 arany kikiáltási áron), 4 csillogó nyakéket (1124 arany kikiáltási áron), 10 isteni könnycseppet (104 arany kikiáltási áron), 10 isteni könnycseppet (103 arany kikiáltási áron), 20 ragasztót (144 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 20 rókafarok (eladási ár: 223 arany, ebből a kezelési költség: 17 arany), 4 csillogó nyakék (eladási ár: 1104 arany, ebből a kezelési költség: 88 arany) ellenértékét.
A táborozás 5. napján összefutsz egy kopasz, barna szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Bőre bronzként csillog. Fairlight ministránsa. Egy adamantit kesztyűt, egy arany papi karkötőt, egy Eldereth kristályt, egy fattylord derékövet, egy gólem talizmánt, egy gyémánt védőgyűrűt, egy háború gyűrűjét, egy kyorg övcsatot, egy lidérckoronát, egy örökkéval. rubinját, egy ryuku függőt, egy ryuku vadászinget, egy teriadan karkötőt, egy tükörpáncélt, egy tűzúr csizmáját és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy kisebb quwarg isten trófea, egy büntető praglonc trófea és egy rozmár sámán trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy cápafogat tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen semleges, mint Neked. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Qusaimódó. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Azt mondod: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont).
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 20 rókafarkat (224 arany kikiáltási áron), 20 rókafarkat (223 arany kikiáltási áron), 30 sallank karmot (334 arany kikiáltási áron), 30 sallank karmot (333 arany kikiáltási áron), 1 káoszkulcsot (524 arany kikiáltási áron), 5 bahrot bőrt (254 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 20 rókafarok (eladási ár: 224 arany, ebből a kezelési költség: 17 arany), 30 sallank karom (eladási ár: 334 arany, ebből a kezelési költség: 26 arany), 5 bahrot bőr (eladási ár: 310 arany, ebből a kezelési költség: 24 arany), 5 bahrot bőr (eladási ár: 254 arany, ebből a kezelési költség: 20 arany) ellenértékét. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 1 káoszkulcsot.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 16 csigakagylót (920 arany). Átveszed a sikeresen eladott 30 sallank karom (eladási ár: 343 arany, ebből a kezelési költség: 27 arany), 5 bahrot bőr (eladási ár: 254 arany, ebből a kezelési költség: 20 arany), 20 rókafarok (eladási ár: 234 arany, ebből a kezelési költség: 18 arany), 1 kampós acélszigony (eladási ár: 424 arany, ebből a kezelési költség: 33 arany), 10 jégszilánk (eladási ár: 1024 arany, ebből a kezelési költség: 81 arany), 10 isteni könnycsepp (eladási ár: 104 arany, ebből a kezelési költség: 8 arany), 10 isteni könnycsepp (eladási ár: 103 arany, ebből a kezelési költség: 8 arany), 20 ragasztó (eladási ár: 144 arany, ebből a kezelési költség: 11 arany), 20 rókafarok (eladási ár: 223 arany, ebből a kezelési költség: 17 arany) ellenértékét. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 2 azuka vesét, 20 rókafarkat, 1 káoszkulcsot, 5 bahrot bőrt.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 30 sallank karmot (334 arany kikiáltási áron), 30 sallank karmot (333 arany kikiáltási áron), 20 rókafarkat (234 arany kikiáltási áron), 20 rókafarkat (233 arany kikiáltási áron), 1 káoszkulcsot (524 arany kikiáltási áron), 5 bahrot bőrt (254 arany kikiáltási áron), 2 azuka vesét (524 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 30 sallank karom (eladási ár: 334 arany, ebből a kezelési költség: 26 arany), 30 sallank karom (eladási ár: 343 arany, ebből a kezelési költség: 27 arany) ellenértékét.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+11 tvp ). Egy csendes alak közelít a táborodhoz, szinte alig hallod lépteit. Bőre sápadt, mint a hold ezüstje, szemei igézően ragyognak, ahogyan rád emeli pillantását. Már-már megijednél, de földöntúli bizonyosság önt el: Szeret Téged! S valóban, karjait széttárja, ölelése puha, mint édesanyádé volt egykoron. Sokáig álltok így, s magad sem tudod, mikor fedi el pilláid az álom könnyű takarója...
Az aranytermő erszény 33 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 lótuszvirágot. A teremtés zsákja létrehozott 1 kazmár gyökeret.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+48 életerő.) [Teljes ryuku vértezetet viselsz:] Minden varázserőd visszatért. (+44 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+34 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a vadász quwarg. (+5 kaja.) A lottó 784. hetének nyerőszámai: 13, 27, 22. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál.]
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy ryuku futárbérenc nyomok után kutattál. A keresgélés eredménytelen volt. [7 pontot használtál fel, van még 552.]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 88. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 550.]
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [+1% tau] [0 pontot használtál fel, van még 550.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 550.]

* 2. KP: elmormolod a 127. varázslatot a 24. varázslatot a 86. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] [+4% teo] [2 pontot használtál fel, van még 548.]
Szupersebesen mormolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 546.]
Beizzik a turbómágia. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [+1% teo] [0 pontot használtál fel, van még 546.]

* 3. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 178. varázslatot a 26. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 544.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-14 varázspont.] [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 542.]
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 540.]

* 4. KP: elmormolod a 19. varázslatot a 78. varázslatot a 172. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 538.]
Beizzik a turbómágia. [-7 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 536.]
Gyorsvarázsolsz! Kékesen vibrálni kezd a levegő, és a villódzásból kibontakozik egy planetáris őrdémon. Micsoda fenséges látvány! Teljesen békésnek látszik, remélhetőleg tökéletesen fogja feladatát ellátni. [-18 varázspont.] [+3% teo] [0 pontot használtál fel, van még 536.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed a 737. tárgyat a 820. tárggyal az 1346. tárgyat
Leveszed a ryuku sisakot, majd a fejedre teszed a rémbőr tarkóvédőt. [0 pontot használtál fel, van még 536.]
Leveszed a ryuku köpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 536.]
Leveszed a ryuku csizmát, majd felhúzod a hoarián sarut. [0 pontot használtál fel, van még 536.]

* 6. KP: kézbeveszed/felveszed a 707. tárgyat az 519. tárggyal az 1484. tárgyat
Leveszed a ryuku karvédőt, majd a csuklódra húzod a smaragd karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 536.]
Lecsatolod a ryuku mellvértet, majd magadra öltöd a tükörpáncélt. [0 pontot használtál fel, van még 536.]
Leveszed a ryuku kesztyűt, majd felhúzod a kezedre a finom keszkenőt. [0 pontot használtál fel, van még 536.]

* 7. KP: leveszed/lerakod a 309. tárgyat az 511. tárgyat
Leveszed az arany papi karkötőt.
Kiveszed a füledből az Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 536.]

* 8. KP: kézbeveszed/felveszed a 477. tárgyat
A füledre akasztod a zafír fülbevalót. [0 pontot használtál fel, van még 536.]

h 1168 1 használod az 1168. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 599 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 535.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +98 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 535.]

ef 4 energia fejlesztése 4
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-4 TU.] A befejezéshez még 1692 TU szükséges. [40 pontot használtál fel, van még 495.]

bb 1205 2 1079 beraksz a bankba az 1205. tárgyat (2 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 malomkövet. Beraksz a bank széfjébe 63 kaját. Beraksz a bank széfjébe 13 jégtörő korongot. [0 pontot használtál fel, van még 495.]

bb 1124 14 beraksz a bankba az 1124. tárgyat (14 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 14 csontzúzó diszkoszt. [0 pontot használtál fel, van még 495.]

kt 610 3 elkészíted a 610. tárgyat (3 darabot)
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Energia árad testedbe. Megidézted a var.tárgy készítés varázslatot! Öregedtél 3 évet. Hozzálátsz a mágikus szertartáshoz. Varázskört rajzolsz. Lassan, a megfelelő szavak kíséretében sorban kipakolod a szükséges komponenseket, kialakítva a varázstárgy alakját. Speciális, forrasztómágiákkal egymáshoz passzintod a tökéletes minőségű alkotóelemeket. A tárgy kezd formát ölteni! Kékes szikrázás fut végig rajta, ahogy megtörténik az egybeforradás és a tárgy elnyeri végső alakját a mágikus formulád szerint. Órákig tart a transzformáció, de végül sikeresen befejeződik. Izgatottan kezedbe veszed a tárgyat. Fantasztikus! Tökéletes! Működik! Elégedett vagy a teljesítményeddel. [-300 varázspont.] [+4% tau] Végrehajtottad az egyik feladatot, amit istenedtől kaptál. Legyártottál 3 pszi katalizátort. [Rahn ékkő:] 6743 tapasztalati pontot kaptál. Ügyességed TF-elődött. [90 pontot használtál fel, van még 405.]

v 198 144 12 elmormolod a 198. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Elmormoltad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[144,12] A tengerpartot bozótos vidék váltja fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy quwarg bolyt. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Zenéddel kötelet bűvölsz. Nagy nehezen feljutsz a nyüzsgő quwargok ezrei közt. A boly tetején egy nyílás van, amely a mélybe vezet. Épphogy beférsz! Lemászol a lukba. Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-8 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg nagymester!

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 108 életpontot sebeztél. [+1% tau] Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bumeráng. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester jobb hátsó lábát. (5 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Marokra fogva a Pusztítás Botját a másikra rohansz. Pusztítás Botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg nagymester torát. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 88 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával eltalálod a quwarg nagymester bal vállát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. A nyomorult quwarg elpusztítása egyben 1 TU-nyi fejlesztést is jelent a következő képességetekbe. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1991 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 350, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy kisebb quwarg isten! Szűkölve menekülsz a halálos veszély elől, és kikapaszkodsz. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy mákrózsa bokrot. Délkeletre nézve látsz egy kék orchideacserjét. Délre egy rúnakő van. Délnyugatra egy manilla-fa van. Nyugatra egy nekrofun van. Északnyugatra egy Thargodan csatamező van. Északra egy borkonyó cserje van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

[-100 varázspont.] [+5% tau] [45 pontot használtál fel, van még 360.]

vv 139 25 364 elmormolod a 139. varázslatot a 25. varázslatot a 364. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Alkudozni fogsz. [-20 varázspont.] [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 358.]
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-30 varázspont.] [+4% teo] [0 pontot használtál fel, van még 358.]
Szupersebesen mormolsz. Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] [+3% tau] [2 pontot használtál fel, van még 356.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[145,11] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mákrózsa bokrot. Látsz egy quwargot. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy mákrózsa bokrot. Délkeletre nézve látsz egy tűzbokrot. Nyugatra egy borkonyó cserje van. Északnyugatra egy rát-fa van. Északra egy tűzbokor van. Elrakod a távcsövet. Quwarg szagot érzel! Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy quwarg parafenomén közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem sav ellen vibrál körülötted. [+1% tau] A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. (elektromos pajzs védelmezte.) [+2% tau] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bumeráng. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén jobb középső lábát. (5 támadással 53 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Marokra fogva a Pusztítás Botját a másikra ugrasz. Pusztítás Botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg parafenomén potrohát. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 42 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával megcsapod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg parafenomén nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A quwarg parafenomén összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2079 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [146,10] Még mindig bozótos. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy áeratikus hasnyák. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem sav ellen vibrál körülötted. [+1% tau] Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (elektromos pajzs védte meg a nyomorultat.) [+1% tau] Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 8 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az áeratikus hasnyák egyik lábát. (5 támadással 23 életpontot sebezve.) Izzó tűzlény nő ki előtted a földből. Lángoló karmait feléd lendíti, meggyújtva a ruhádat! Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Fegyvert váltasz: előkapod a csontpozdorját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Csontpozdorjával többször kegyetlenül megütöd az áeratikus hasnyák bal oldalát. (5 támadással 124 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod az áeratikus hasnyák jobb oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 55 életpontot sebeztél. Nyelvével az áeratikus hasnyák eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Az áeratikus hasnyák melléd csap a farkával! Az áeratikus hasnyák állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Csápjával megérint az áeratikus hasnyák. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1518 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mákrózsa bokrot. Észreveszel egy mínosz-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Félve beóvakodsz a mínosz-kúp belsejébe. Lakónak odabent nyoma sincs, mindenen vastag por ül. A berendezés csak néhány kőszoborból áll - mindez templomi hangulatot kölcsönöz a helynek. Néhány szobor odébb tologatása (és eltörése) után a földön egy lezárt ajtót látsz, amin írás van.

Odakint is körülnézel.
Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy krómkaktuszt. Keletre nézve látsz egy márványtornyot. Délkeletre egy tűzbokor van. Nyugatra egy tűzbokor van. Északra egy grok-képződmény van. Elteszed a látcsövet. Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre. [36 pontot használtál fel, van még 320.]

jlk 7113 jelszó kimondása 7113
Hangosan, érthetően kimondod a jelszót a kúp belsejében. Döbbenetes dolog történik! A falon felfénylik egy térkép, és a padlón feltárul egy kapu. 556 tapasztalati pontot kaptál.

6 8 9 13 14
23 18 21
4 15
28
1 2 24 26 30 27 19 17
29
3 16
25 22 20
5 7 10 11 12
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
30: 2. térkép 1. pont
31 11 13
30 7 36 37
10
12 14
29
6 2 35
1
25 5 4 38
8 3 32
26
16 18
15
9 33 34
27 28 17 19
24 23 20 21 22
lépcsõk hova visznek:
1: 1. térkép 30. pont

Ez a 93. labirintus térképe. A bejárat alattad található.

[5 pontot használtál fel, van még 315.]

m 1 1 8 mozogsz északkeletre, északkeletre, északra
[147,9] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Ráismersz a lényre. Egy kardszárnyú pocok. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a kardszárnyú pocok bal szárnyát. (5 támadással 76 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Meglengetve a Pusztítás Botját a másikra rohansz. Pusztítás Botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kardszárnyú pocok jobb oldalát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 67 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával eltalálod a kardszárnyú pocok kardszárnyát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 64 életpontot sebeztél. A kardszárnyú pocok nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A kardszárnyú pocok ollója centiméterekre tőled záródik össze. Véres nyál csordul ki a kardszárnyú pocok száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 987 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 286, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Utad során felfedezel egy krómkaktuszt. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy márványtornyot. Délkeletre nézve látsz egy korongfát. Délre egy márványtorony van. Nyugatra egy grok-képződmény van. Északra egy Raia oltár van. Elrakod a távcsövet. Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [148,8] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Találsz egy márványtornyot. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Egy kis muzsikálás, és máris kényelmes út vezet a rejtélyes helyre! Örökkévalóságnak tűnő idő után felérsz. Bepréseled magad az ablakon. Meghatottan nézel körbe az ősi torony legfelső szobájában. Mielőtt hozzálátnál az alaposabb kutatáshoz, a torony lakóját a másvilágra kell küldened. Egy nyuhaj karbin!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a nyuhaj karbin testét. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 karbin plazmát. 379 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy óriáspók!

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bumeráng. Alaposan megsorozod az óriáspók testét. (5 támadással 63 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Meglengetve a Pusztítás Botját a másikra rontasz. Pusztítás Botjával iszonyatosan megcsapod az óriáspók testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 62 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával iszonyatosan megcsapod az óriáspók förtelmes fejét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Az óriáspók még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 666 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy manilla-fát. Nyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy kristálypalota van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [148,7] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Vad szamóca illatát hozza a szél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy kristálypalotát. Észreveszel egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba).
(Feltételes mászás:) A kötelet úgy bűvölöd, hogy kényelmesen tudj rajta mászni. Kétszer is majdnem lezuhansz, de a tapadókorongok erősek. Végül felérsz, és odafent találsz egy csini kis házikót, amelynek ablaka nyitva van. Bemászol! Ledöbbensz, ahogy a fényűző, kizárólag kristályból kifaragott óriási teremben körülnézel. De aztán felébred benned a vérbeli fosztogató. MÖAH! - hallod oldalról. A palota lakója! Mindjárt ismerteted vele a likviditási problémáit. Ah, már látod is, mi jön! Egy gránitelementál!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy oldás. [+2% tau] Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 95 életpontot sebeztél. [+2% tau] Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a gránitelementál gránittestét. (5 támadással 67 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Meglengetve a Pusztítás Botját ellenfeledre ugrasz. Pusztítás Botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a gránitelementál testét. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 64 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával megcsapod a gránitelementál testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A gránitelementál meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a gránitelementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1820 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 301, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Döbbenten konstatálod, hogy újabb alak közeledik feléd. Egy halálosztó kain!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+1% teo] Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 99 életpontot sebeztél. [+1% tau] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzeső varázslat. Szerencsére nem hatott rád. (védelem tűz ellen védelmez.) Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a halálosztó kain tüskés bőrét. (4 támadással 19 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. (A tükörpáncél védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Marokra fogva a Pusztítás Botját a másikra ugrasz. Pusztítás Botjával eltalálod a halálosztó kain nyakát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 50 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával megütöd a halálosztó kain tüskés bőrét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a halálosztó kain meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a halálosztó kain, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 kőszemet. 1504 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy Mnebolath!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fehér glóbusz létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+2% tau] A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. (elektromos pajzs van rajta.) [+2% tau] Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a Mnebolath rücskös testét. (5 támadással 62 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny hideget lehel! A pára kicsit hűvösen, de ártalmatlanul ölel körül. Fegyvert váltasz: előkapod a csontpozdorját. Megmarkolva a csontpozdorját ellenfeledre támadsz. Csontpozdorjával többször kegyetlenül megütöd a Mnebolath rücskös testét. (5 támadással 157 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod a Mnebolath fejét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) A Mnebolath néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A Mnebolath szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy fekete gyöngy és egy borostyán függő. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2313 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Egy pillanatig sem késlekedve, nekilátsz a kristálypalota átkutatásának. Végre megtalálod a csinosan berendezett kincseskamrát. Ez az! Szereztél 1 roxati zárfalót. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Nyugatra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Észreveszel valamit a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. [92 pontot használtál fel, van még 223.]

m 7 7 8 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra
[147,6] Síkság, továbbra is csak síkság. Vad szamóca illatát hozza a szél. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Quwarg szagot érzel! Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy quwarg harcos. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy oldás varázst. [+1% tau] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos testét. (5 támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Megmarkolva a Pusztítás Botját ellenfeledre támadsz. Pusztítás Botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos torát. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 67 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával megcsapod a quwarg harcos bal középső lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1133 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [146,5] Még mindig füves síkságon vagy. Quwarg szagot érzel! Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy quwarg felderítő közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bumeráng. Alaposan megsorozod a quwarg felderítő torát. (5 támadással 63 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Meglengetve a Pusztítás Botját ellenfeledre rohansz. Pusztítás Botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg felderítő bal szárnyát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 60 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával megcsapod a quwarg felderítő torát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 55 életpontot sebeztél. A quwarg felderítő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 gyöngymangót. 649 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran hívői építették. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy kihívás tornyát. Délnyugatra nézve látsz egy gyöngymangó bokrot. Északra egy nekrofun van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [146,4] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Quwarg szagot érzel! Egyszercsak megpillantasz egy szörnyet a parti fák között. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy csapat qwarg rohamosztagos. Itt csata lesz.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bumeráng. Alaposan megsorozod a qwarg rohamosztagos bal oldalát. (5 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpozdorját. Elszántan ellenfeledre rohansz. Csontpozdorjával halálos csapásokat osztva péppé vered a qwarg rohamosztagos jobb középső lábát. (5 támadással 173 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a qwarg rohamosztagos bal hátsó lábát. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (8 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Csontpozdorjával többször kegyetlenül megütöd a qwarg rohamosztagos torát. (5 támadással 189 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával csak érinted a qwarg rohamosztagos torát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a 4 qwarg rohamosztagos csáprágójával. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 498, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +103 életerő.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. Már vár itt rád valami. Egy korinthai amőba.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, csontzúzó diszkoszt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 csontzúzó diszkosz. Alaposan megsorozod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (5 támadással 283 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpozdorját. Meglengetve a csontpozdorját a másikra támadsz. Csontpozdorjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a korinthai amőba testét. (5 támadással 168 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megpöccinted a korinthai amőba testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 66 életpontot sebeztél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A korinthai amőba szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 csontzúzó diszkoszt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2899 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 547, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz.
Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy kihívás tornyát. Északra nézve látsz egy natali követ. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
Összeakadsz Cintyval. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Tharr főpapja. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy értépő sarkantyút, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy háború gyűrűjét, egy gránit szimbólumot, egy lajstrom medált, egy örökkéval. rubinját, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy kisebb quwarg isten trófea, egy élőholt ősmágus trófea és egy ryuku gólem trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy Thór pörölyét, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Holmiját egy bazaltelementál cipeli. Mentális auráját felismered, színtelen semleges, mint Neked. Odaveted: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[34 pontot használtál fel, van még 189.]

v 181 183 31 elmormolod a 181. varázslatot
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Varázsolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Létrehoztad a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(144,12) quwarg boly (#359), 48. jellempróba, quwarg nagymester (#214)
(145,11) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), quwarg parafenomén (#248)
(146,4) qwarg rohamosztagos (#242), nekrofun (#173), korinthai amőba (#420), Cinty (5787. kalandozó)
(146,5) quwarg felderítő (#299), Sheran oltár
(146,10) áeratikus hasnyák (#243), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), mínosz-kúp (#178), 23. jellempróba
(147,6) 24. jellempróba, quwarg harcos (#201)
(147,9) kardszárnyú pockok (#152), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), érclelőhely
(148,7) kristálypalota (#401), Fairlight oltár, 47. jellempróba, gránitelementál (#205), halálosztó kain (#168), Mnebolath (#237)
(148,8) márványtorony (#175), 36. jellempróba, nyuhaj karbin (#110), óriáspók (#303)

[183,31] Épületek tűnnek fel.

Épületeket látsz: egy vegyesbolt (615. épület.) és egy fegyverbolt (618. épület.).
Eladsz 2 karbin plazmát 20 aranyért, 28 ugh mérget 56 aranyért.
[-60 varázspont.] [+5% tau] [10 pontot használtál fel, van még 179.]

ve 151 4 megveszed a 151. tárgyat 4
(Ügyesen alkudoztál.) Vásároltál 4 szvó-ektoplazmát. 60 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 179.]

ve 42 1 megveszed a 42. tárgyat 1
(Ügyesen alkudoztál.) Vásároltál 1 távcsövet. 24 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 179.]

m 4 5 mozogsz délre, délnyugatra
[183,32] Még mindig a városban vagy.

Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy fogadó a Mulya Epokitféreghez. (621. épület.).

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[146,4] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Felfedeztél egy nekrofunt. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy kihívás tornyát. Délre nézve látsz egy Sheran oltárt. Északra egy natali kő van. Elrakod a távcsövet. Quwarg szagot érzel! Egyszercsak megpillantasz egy szörnyet a parti fák között. Felismered a közeledőt. Csak egy quwarg parafenomén. Nem jelenthet különösebb problémát. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. [+1% teo] A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi eredménye! (elektromos pajzs van rajta.) [+1% tau] Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén fejét. (5 támadással 73 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Megmarkolva a Pusztítás Botját ellenfeledre rohansz. Pusztítás Botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg parafenomén torát. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 49 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával megcsapod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén feléd sújt csáprágóival, de mellé! Nyelvét a quwarg parafenomén feléd löki, de eredménytelenül. A quwarg parafenomén szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2079 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 270, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[16 pontot használtál fel, van még 163.]

a 151 5787 4 átadod a 151. tárgyat az 5787. kalandozónak (4 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 4 szvó-ektoplazmát Cinty részére. [0 pontot használtál fel, van még 163.]

kt 1269 1 elkészíted az 1269. tárgyat (1 darabot)
Megsebzed magad a tárgy legyártásához szükséges pár csepp vérért. (-10 életerő.) Legyártottál 1 kaleidoszkópot. [Rahn ékkő:] 4120 tapasztalati pontot kaptál. Ügyességed TF-elődött. [55 pontot használtál fel, van még 108.]

h 697 600 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+166 varázspont, -333 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 108.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +87 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +93 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +116 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +102 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 108.]

tk 8 4974 többszemélyes kaland 8 4974
Nézzük, hányan érkeztek már meg: még senki. Ha megérkezik majd Arisztotelész és a teljes csapat, közösen indultok kalandra. [0 pontot használtál fel, van még 108.]

szk 765 778 159 keresed a 765. szörnyet a 778. szörnyet a 159. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy ryuku futárbérencet. [0 pontot használtál fel, van még 108.]

* 1. BP: használod az 1602. tárgyat
Mivel még nem ismersz elég sok varázslatot, kevesebb tárggyal próbálkozol, mint eredetileg tervezted. Rákészülsz az ezüstszelence használatára. Képességeit 25 víz beledobásával teszteled. Meg is történik a transzformáció, jussod 25 kerek kő. [kerek kő ->eldobod] [3 pontot használtál fel, van még 105.]

* 2. BP: használod a 336. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [2 pontot használtál fel, van még 103.]

* 3. BP: leveszed/lerakod a 707. tárgyat
Leveszed a smaragd karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 103.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed a 687. tárgyat a 688. tárggyal a 689. tárgyat
A csuklódra húzod a ryuku karvédőt. [0 pontot használtál fel, van még 103.]
Leveszed a rémbőr tarkóvédőt, majd a fejedre teszed a ryuku sisakot. [0 pontot használtál fel, van még 103.]
Lecsatolod a tükörpáncélt, majd magadra öltöd a ryuku mellvértet. [0 pontot használtál fel, van még 103.]

* 5. BP: kézbeveszed/felveszed a 691. tárgyat a 692. tárggyal a 693. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 103.]
Leveszed a hoarián sarut, majd felhúzod a ryuku csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 103.]
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a ryuku köpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 103.]

* 6. BP: használod az 1271. tárgyat
Itt az ideje egy kis kertészkedésnek! Sheran cserepébe egy csillezsályalevelet ültetsz, alaposan meglocsolod (vízzel és isteni könnycseppel), majd vársz. Némi hajtás azonnal sarjadzani kezd, de még sok idő, míg leszüretelheted. [5 pontot használtál fel, van még 98.]

* 7. BP: használod a 449. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 98.]

* 8. BP: kiveszel a bankból az 1205. tárgyat (2 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 malomkövet. Kiveszel a bank széfjéből 63 kaját. Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 98.]

* 9. BP: kézbeveszed/felveszed a 690. tárgyat a 309. tárggyal az 511. tárgyat
Leveszed a finom keszkenőt, majd felhúzod a kezedre a ryuku kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 98.]
A csuklódra húzod az arany papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 98.]
Kiveszed a füledből a zafír fülbevalót, majd a füledre akasztod az Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 98.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Kifejlődött a növény Sheran cserepében. Leszeded a termést, 3 csillezsályalevelet. A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 155 arany vérdíjat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 16, 12, 28.
Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Elmúlt a vízlélegzés hatása. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját nyel le a quwarg nagymester. 2 kaját nyel le a quwarg harcos. 2 kaját töm magába a quwarg királynő. Izmozol kicsit a malomkővel. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt az alku hatása.
Ebben a körben 98 pontod maradt, ebből a következő körre 98 pontot vihetsz át. Kapsz még 399 pontot. A következő körben tehát 497 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÚJ TUDATI KÉPESSÉGEK FEJLESZTÉSE
A tudati entitás visszaszorult, de a veszedelem korántsem múlt el. A Közös Tudatoknak új utakat kell keresniük a fejlődésre. Az entitás visszaszorításával erre lehetőség nyílt, a tudati erők ismét feltölthetőek a kasztroplanáris térbe. Ez az EF (TU) (képesség száma) paranccsal lehetséges azon KT-k számára, akik a 13. képességet már kifejlesztették. Az első új képesség minden Közös Tudat számára az 501-es képesség, amely egy tudati erőd felépítését jelenti. Ez nyújt majd védelmet a további támadásokkal szemben. A későbbiekben a KT-k választhatnak majd az új képességek közül, hogy melyiket kívánják fejleszteni. Az eddig összegyűjtött TU-k nem vesznek el, felhasználhatóak az új képességek költségeinek csökkentésére. Az első képesség 500 TU befejlesztését igényli, ebbe 250 TU számolódik bele az eddig gyűjtött és fel nem használt TU mennyiségből. A későbbiekben ez még mindig +150-nel csökkenthető lesz, a képességek alap TU igénye pedig 300 TU-val nő. A második új képessége tehát 800 TU-ba kerül, de ez 400-ra csökkenthető, a harmadik 1100-ba, de 550-re mérsékelhető és így tovább. Két képesség fejlesztése között minimum 60 napnak kell eltelnie. A kifejlesztett új képesség használatához minden KT tagnak szükséges a minimumot befejlesztenie. Amíg ezt még nem tette meg, addig ő nem használhatja az új képességet. A minimum az első képesség esetén 30 TU, ha van beszámított régi TU, akkor 15. A második képességtől kezdődően ez 50 TU, beszámítással 25, és így tovább, a minimum 20 pontonként, a régi TU beszámítása 10 pontonként nő. A régi EF, vagyis az EF (TU) parancs a továbbiakban is használható, ám már nem fejlesztésre, hanem a régi, EF-hez tartozó képességek működtetéséhez.

SELLŐ ŐRSZEM (7033. SZÖRNY)
Sosem hitted volna, de a tenger színe alatt is léteznek értelemmel bíró, összetett társadalmat építő lények. Pedig a sellők és a tritonok sok-sok évszázada léteznek már, és vívják örökös harcukat egymással, kibékíthetetlen ellentétük okán. A sellőknek jónéhány városuk van szerte a nyílt vizek mélyén, de ezeket megtalálni szinte lehetetlen. A sellő őrszem a legképzettebb, és a harcban leginkább járatos sellő. Elsődleges feladata megvédeni a várost a behatolóktól, ami többnyire ében tritonok portyázó csapatait jelenti. Halszerű altesttel, és izmos, emberszerű felsőtesttel rendelkezik ő is, akár többi fajtársa, azonban félelmetes szigonyforgató tudása. Ha ez még nem volna elég, némileg képes a pszi használatra is, ami leginkább támadó jellegű metódusokra korlátozódik.

KARAKTERLAP

Etorlán, egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű, hosszú szakállas törpe nő vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Fairlight főpap-jelöltje vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 258. fordulód.

Erő: 24 (32) Szint: 25 Merészség: 9/5 Magasság: 104 cm
IQ: 30 (33) Támadás: 33 Agresszió: 3 Testsúly: 62 kg
Ügyesség: 31 (35) Védekezés: 53 Menekülés: 30 % Életkor: 62/70 év
Egészség: 28 (33) Életpont: 413/408 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 3
Szerencse: 28 (38) Varázspont: 805/191 Pénz: 54551 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 28/10 Pszi pont: 143/248 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 29
Eddig összesen 2392 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 34258 TP-t kaptál. Jelenleg 1516049 TP-d van. A következő szinthez még 183951 TP szükséges. Trófeáid: élőholt ősmágus, ősquwarg, quwarg anyakirálynő. A 246. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5600 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 5 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 12/76 ökölvívás: 1/13 szúrófegyverek: 15/64
vágófegyverek: 25/12 ütőfegyverek: 29/65 (+16%) lőfegyverek: 10/4
dobófegyverek: 29/47 (+9%)

Feltételes fegyverváltás: Pusztítás Botja (#316) (160%) << mágusölő (#422) (200%) << csontpozdorja (#424) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bumeráng (#249) (8 -21.); csontzúzó diszkosz (#1124) (22 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
Eltaposott quwargok: össz.: 534 időszaki: 16

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15/97 2. nyomkövetés: 55/43 (+28%) 3. lopás: 4/71
4. mászás: 19/62 (+14%) 5. csapdakészítés: 18/29 (+6%) 6. csapdaészlelés: 11/62
7. gyógyítás: 30/74 8. titkosírás: 13/26 (+23%) 9. felderítés: 26/35 (+11%)
10. szörnyidomítás: 15/81 11. teológia: 37/91 (+22%) 12. taumaturgia: 49/93 (+35%)
13. szerencsejáték: 6/28 14. versengés: 18/74 (+8%) 15. zene: 8/55
16. szörnyismeret: 33/87 (+20%) 17. pszi: *20/100 18. zárnyitás: 4/52
19. vadászat: 6/77 20. bányászat: 32/8 (+1%) 21. úszás: 9/5
22. főzés: 16/99 (+10%) 23. csapatmunka: 4/91

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 75% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
udvarolsz az 1559. karakternek
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 5 darabot ), kreommat szirmot (#925) (max. 10 darabot, csak egyszer), raaba-gumót (#936) (max. 10 darabot, csak egyszer)
mászol max. 150 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16)
szintszívó lények (#9097), trikornis (#104), hattyúkirály (#776), liumbe (#349), láplidérc (#352), halált okozó lények (#9098), kputtyintó csalán (#247)
Barátságosság (aktív: 5, max: 16)
9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), jók (#990), Rőtszakállú Kaldor (#1559), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) var.tárgy készítés (#153, 300 VP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP)
agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP)
kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +29 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +29 vp 2 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
halálkapu (#126) méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) erőpajzs III (#127)
hadiszerencse II (#24) esszenciavédelem (#165) tárgyvédelem (#178) tulajdonságpajzs (#26)
láth. észlelése (#78) planetáris őrdémon (#172) tolvajvér (#364)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
villámcsapás (#50), tűzeső (#61)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47), oldás (#372), varázsvédelem (#34)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> fagymágus (#650)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt quwarg (#202) státusz: OK
quwarg királynő (#153) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +3 védettség; +1 támadás;) státusz: OK
vadász quwarg (#241) (vadászik) státusz: OK
quwarg nagymester (#214) (őrzi a holmidat: +27 lopás ellen) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Készítsd el saját varázstárgyadat (a hasonló nevű varázslattal), és cserébe megtanítalak az egyik leghatalmasabb villámvarázslatra!
2.) Jó úton vagy ahhoz, hogy végtelen hatalmú ősmágus váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%!
3.) Most pedig kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod.

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XXIII. olimpián.

A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 245 pontnyi fejlesztés szükséges.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
10 álompor (#396) 1 amniosz (#203) 14 csontzúzó diszkosz (#1124)
7 drótszőr (#37) 6 gyógykenőcs (#313) 7 isteni könnycsepp (#260)
13 jégtörő korong (#1079) 3 kaja (#2) 1 karbin plazma (#199)
6 mithril (#352) 30 pszi kristály (#618) 1 púderkő (#119)
6 tinta (#101) 3 tükör (#43) 23 ugh méreg (#166)
1 varányszem (#30) 1 varázskő (#305) 49 víz (#27)
2 zöld üveg (#82)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
170 arany (#50) 1 borostyán függő (#162) 2 csillezsályalevél (#1253)
1 gyöngymangó (#135) 1 kaleidoszkóp (#1269) 1 kazmár gyökér (#205)
1 kőszem (#304) 1 lótuszvirág (#447) 3 pszi katalizátor (#610)
1 roxati zárfaló (#314) 1 Thargodan esszencia (#328)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(146,4) qwarg rohamosztagos (#242), nekrofun (#173), korinthai amőba (#420), Cinty (5787. kalandozó), quwarg parafenomén (#248)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* A templomszenteléshez mostantól már nyugaton is elegendő a korábbi öt helyett csupán három hívő jelenléte.

Üzenet küldése a karakternek