10. forduló, Confabilla összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. júl. 20. 12h:07'
EZ A 248. JÁTÉKHETED, 11. FORDULÓD
249. játékheted kezdete: júl. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5009
SZÁMLA : XXXX

CONFABILLA KALANDJAI


17 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [26,44] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+8 életerő.) Mentális erőd regenerálódik. (+6 pszi pont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy tigroszlán nyomára vezet. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel megütöd a tigroszlán testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A tigroszlán karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A tigroszlán megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ököllel megpöccinted a tigroszlán jobb első lábát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a tigroszlán meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A tigroszlán fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 136.]

p 64 használod a 64. pszi képességet
Koncentrálsz. Megtelsz pszi energiával! Elcsattintod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 131.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[27,44] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy bolhakutya került az utadba. {védettsége: 2 szúró, 2 vágó, 2 ütő ellen.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Elszántan a másikra támadsz. Ököllel eltalálod a bolhakutya jobb oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A bolhakutya állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ököllel megütöd a bolhakutya nyakát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A bolhakutya feléd harap, de sikertelenül. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Látsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Látsz egy rát-fát. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [28,44] Még mindig füves síkságon vagy. Találsz egy amniosz-fát. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy sebesült óriás patkány került az utadba. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az óriás patkány bal vállát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az óriás patkány megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ököllel eltalálod az óriás patkány testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Az óriás patkány kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
12 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Ez nem lehet más, mint egy gátvakond. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

[20 pontot használtál fel, van még 111.]

go 30 gonoszkodsz: 30
Nincs itt olyan szituáció, amiben gonoszkodni akarsz. [0 pontot használtál fel, van még 111.]

m 6 mozogsz nyugatra
[27,44] Továbbra is síkságon vagy. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívei emelték. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rát-fát. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 101.]

go 39 gonoszkodsz: 39
Nincs itt olyan szituáció, amiben gonoszkodni akarsz. [0 pontot használtál fel, van még 101.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[26,44] Síkság, továbbra is csak síkság. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mély kutat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Egy quwarg mozdul a földön. (ld. enc.) Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy woor-antilop közeledik. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Elszántan ellenfeledre rohansz. Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. Húsodat át- meg átjárja a woor-antilop szarva. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ököllel megütöd a woor-antilop testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A woor-antilop szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 2, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Ráismersz a távolodóra. Egy tintacsiga. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.


(Továbbmész...) [25,44] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ez nem lehet más, mint egy legyengült gyilkos sallank. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Észreveszel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Raia rúnaköve. Észreveszel egy rát-fát. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy bolhakutya. Ettől nincs semmi félnivalód. {védettsége: 2 szúró, 2 vágó, 2 ütő ellen.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Elszántan a másikra rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bolhakutya bal vállát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) A bolhakutya feléd harap, de sikertelenül. Ököllel párszor keményen megütöd a bolhakutya testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) A bolhakutya fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [24,44] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Látsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Fairlight rúnaköve. Találsz egy krómkaktuszt. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy phua-kúpot. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy mélységi grittang. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

[30 pontot használtál fel, van még 71.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[23,44] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt.


(Továbbmész...) [22,44] Még mindig bozótos. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Csak egy lila brekk. Megvető mosollyal várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a lila brekk puha hasát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) A lila brekk állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Véres nyál csordul ki a lila brekk száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kaját. 4 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mínosz-kúpot. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 51.]

gyk 28 15 gyakorolsz a 28. tárggyal 15 pontért
Felvéve egy profi ökölvívó beállását, gyakorolni kezdesz, a levegőbe öklözve. Még sokat kell gyakorolnod. [15 pontot használtál fel, van még 36.]

e 16 élelemszerzés 16 pontért
Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) [16 pontot használtál fel, van még 20.]

szk 43 keresed a 43. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy tigroszlánt. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 20.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborhelyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz.
Ebben a körben 20 pontod maradt, ebből a következő körre 20 pontot vihetsz át. Kapsz még 149 pontot. A következő körben tehát 169 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


QUWARGOK
A quwarg alig egy ujjnyi, repülni nem tudó rovar. Amikor látsz egyet, mindig úgy véled, hogy szánalmas, nyomorult teremtmény, amelyről azt sem tudod elképzelni, hogy hogyan képes néhány hétnél tovább életben maradni. De aztán eszedbe jut, hogy milyen veszélyt jelenthet, ha ez a kártékony, mindent megzabáló állat elszaporodik. Ha a több millió, falkába verődött, kiéhezett quwarg elindul, felzabál mindent, ami az útjába kerül. Szerencsére erre aránylag ritkán kerül sor, mert minden öntudatos kalandozó irtja őket. A városok ún. quwarg-árkokkal, mély és vízzel feltöltött árkokkal védekeznek a rajzás ellen. A quwargnak nincs sorszáma, mint ahogy a természetben előforduló többi jelentéktelen biológiai szélhámosságnak sincsen. Ha látsz egyet, egyszerűen csak eltaposod, nem is érdemel több figyelmet a Túlélők Földjének egy kalandozójától.

KARAKTERLAP

Confabilla, egy copfos aranyhajú, csillogó szemű mutáns nő vagy. Bőröd babarózsaszín. Ez a 11. fordulód.

Erő: 16 (18) Szint: 2 Merészség: 5/5 Magasság: 170 cm
IQ: 16 Támadás: 3 Agresszió: 4 Testsúly: 80 kg
Ügyesség: 13 Védekezés: 15 Menekülés: 30 % Életkor: 1/1 év
Egészség: 13 Életpont: 77/59 Jellem: semleges (-1) Tul. pont: 0
Szerencse: 17 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 0
Pszi pont: 8/2
Eddig összesen 10 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 17 TP-t kaptál. Jelenleg 94 TP-d van. A következő szinthez még 6 TP szükséges.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 4 (+1) szúrófegyverek: 1 vágófegyverek: 1
ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 1 dobófegyverek: 2

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << kőkés (#6) << bunkó (#5)
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5 (+1) 2. nyomkövetés: 1 3. lopás: 1
4. mászás: 1 5. csapdakészítés: 1 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 1 8. titkosírás: 1 9. felderítés: 1
10. szerencsejáték: 1 11. zene: 1 12. szörnyismeret: 2
13. pszi: 1 14. vadászat: 3 15. bányászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet)
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért

PSZI KÉPESSÉGEID
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
1 * bíbor erőöv (#291) 1 * kvazár sisak (#266) 1 * vasvért (#164)
1 bunkó (#5) 1 kőkés (#6) 1 rövid íj (#107)
1 vasalt bunkó (#181)
1 * örökkéval.gyémántja (#1065)
2 aranypikkely (#415) 1 kaja (#2)
2 álompor (#396) 1 tükör (#43) 1 vadász tatu bőr (#15)
1 vizestömlő (#3) [benne 16 korty víz (#27), fér még: 4]

Összsúly: 22.26 kg Megterheltség: 48%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 135 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(22,44) lila brekk (#11), mínosz-kúp (#178), 23. jellempróba
(24,44) Fairlight rúnaköve, krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), 28. jellempróba, phua-kúp (#372), mélységi grittang (#103)
(25,44) gyilkos sallank (#85), Raia rúnaköve, rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), bolhakutya (#17)
(26,44) tigroszlán (#43), mély kút (#93), oltár, 39. jellempróba, woor-antilopok (#31), tintacsiga (#74)
(27,44) bolhakutyák (#17), Tharr oltár, rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 30. jellempróba
(28,44) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), óriás patkány (#42), gátvakond (#57)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* A III. Harcosok Ligájában elért dobogós eredmények bekerültek a Karakterlap Hőstettek rovatába.

Üzenet küldése a karakternek