380. forduló, Wargpini Rudolf összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. márc. 31. 10h:00'
EZ A 742. JÁTÉKHETED, 182. FORDULÓD
743. játékheted kezdete: ápr. 9.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5008
SZÁMLA : XXXX

GUMI RUDI KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [74,59] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 12 csillezsályalevelet (900 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy vörös, göndör hajú, barna szemű alakváltó nővel. A bőre kreolszínű. Ő Musashi Kenjiró felesége! Fairlight főpapja. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy kvazár páncélt, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy rothasztó talizmánt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát, egy vérpettyes gyűrűt, egy villám szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy norpadolótika trófea és egy renegát törpe trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: két kört formázó ezüst kígyó. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy pásztorbotot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy mérg. ubuk dobónyíl. Holmiját egy törpemammut cipeli. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges jellemű, mint ahogy Te is. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Lady Változás. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Időmúlatás gyanánt mágikus párviadalt vívtok. Gyűlik és formálódik az energia, míg végül megjelenik két manaelementál, és küzdeni kezdenek. Régóta harcoltok, lényeitek alig élnek. Végül elementálodat hatalmas ütés éri, eltűnik - vesztettél!
A 2. napon összeakadsz egy fekete, tüsi hajú, barna szemű, körszakállas troll férfival. Bőre bronzként csillog. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy aranyozott klipszet, egy bíbor erőövet, egy hatalom fülbevalóját, egy Krough fejdíszét, egy lajstrom medált, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt és egy varkaudar csizmát visel. Fegyverzetét egy varkaudar iszákos trófea, egy ongóliant trófea és egy óriásféreg trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Lelkekben élő Igaz Barátság. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy Aritma ostorát tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Hátasa egy idomított garokk. {legmagasabb fegyver szakértelme: 28.} Összeismerkedtek. Az ő neve Caramon. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+6 varázspont).
Az 5. napon találkozol egy tüsi ezüsthajú, kék szemű ember férfival. Fekete a bőre. Sheran hittérítője. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy rinóbőr övet, egy ritualista amulettet, egy ryuku köpenyt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy kocsmai verekedő trófea, egy rücskös gigaféreg trófea és egy földsárkány trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Hátasa egy idomított spagulár. {max. varázspontja: 338; max. pszije: 64.} Összeismerkedtek. Az ő neve Noar Amaron. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
Az 5. napon találkozol Storm Masterrel. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy árnyszőttest, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy koponya gyűrűt, egy korinthai talizmánt, egy lajstrom medált, egy szirén köpenyét és egy tankány karmot visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy csatalovas trófea és egy élőholt drakolder trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy ryuku kopját, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy goldugar! Időmúlatás gyanánt mágikus párviadalt vívtok. Gyűlik és formálódik az energia, míg végül megjelenik két manaelementál, és küzdeni kezdenek. Hosszú a küzdelem. Fejed már majd szétrobban, amikor végül elementálod megadja magát, és szétrobban. Gratulálsz ellenfelednek. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Az 5. napon megintcsak összeakadsz Caramonnal. Mentális auráját felismered, az ő jelleme is semleges. Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+6 varázspont). Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 díszes nyerget (1500 arany). Átveszed a sikeresen eladott 100 víz (eladási ár: 30 arany, ebből a kezelési költség: 3 arany), 5 vizestömlő (eladási ár: 110 arany, ebből a kezelési költség: 11 arany), 12 csillezsályalevél (eladási ár: 900 arany, ebből a kezelési költség: 90 arany) ellenértékét.
A 6. napon összeakadsz egy tüsi aranyhajú, barna szemű troll férfival. Körszakálla és rövid bajsza van. Bőre bronzként csillog. Sheran püspöke. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy fejvadász medált, egy hatalom fülbevalóját, egy hősi övcsatot, egy jegygyűrűt, egy Khór maszkját, egy Krough fejdíszét, egy lajstrom medált, egy lánghordozó gyűrűt, egy Métely páncélját, egy monstrum vállvédőt, egy obszidián karkötőt, egy ritualista amulettet, egy ryuku kesztyűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát, egy vérpettyes gyűrűt, egy virág szimbólumot, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy varkaudar hadúr trófea, egy óriásféreg trófea és egy Brod trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Lelkekben élő Igaz Barátság. Jobb kezében egy Krogan buzogányát, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy mutáns pók! Málhásállata egy hegyi szamár. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Maszat el Moszad. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont).
A 6. napon összefutsz Vortexia 'el Amiddal. Raia felszentelt papja. Egy bíbor erőövet, egy Eldereth kristályt, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy smaragd védőgyűrűt és egy umbatari karkötőt visel. Fegyverzetét egy ryuku csapásvezető trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy rücskös gigaféreg trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy halványan vibráló nyunyónyűvő vikócmajom. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasállata egy garokk! Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Érzékeled auráját: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. A másik kalandozó aurája gyógyított rajtad. (+6 életpont.)
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Storm Master, amikor összefutottatok, adott neked 15 vasércet, egy arx formázó mintát, 36 pirkitet és 15 sárkánypikkelyt. A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+17 tvp ).
Egy zsúfolt város utcáján mész előre, körülötted zajlik az élet. Te azonban csak mész előre, udvariasan, de határozott mozdulattal törsz magadnak utat a tömegben, figyelemre se méltatva a kofák, árusok és vásárlók zsivaját. Néhányan téged is megszólítanak, de nem is figyelsz rájuk. Már majdnem az utca végére érsz, mikor hirtelen minden elcsendesedik körülötted, és mindenki rád bámul. Vajon mi történhetett? Végignézel magadon, de nem látsz semmi különöset, ennek ellenére a néma tekintetek végig követnek, míg gyorsan el nem tűnsz az egyik közeli sikátorban. Az biztos, ezután jobban fogsz figyelni a körülötted zajló eseményekre, határozod el magadban, mikor felkel a nap és felébredsz.
Az aranytermő erszény 34 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 vasércet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+26 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+50 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+14 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a gyilkos sallank. (+2 kaja.) A lottó 809. hetének nyerőszámai: 3, 12, 20. 1 db 0 találatos szelvényed volt. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: energia fejlesztése 2
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-2 TU.] A befejezéshez még 179 TU szükséges. Egészséged TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 359.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Sikerült elmondanod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 354.]

* 3. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 354.]

* 4. KP: elmormolod a 3. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Megidézted az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 354.]

* 5. KP: elmormolod a 78. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Energia árad testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a láth. észlelése varázslatot! [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 349.]

av 11 290 alakváltás 11 290
Sajnos annak a lénynek a formáját nem tudod magadra ölteni. (Túl nagy.) [0 pontot használtál fel, van még 349.]

kf 278 1115 1645 kézbeveszed/felveszed a 278. tárgyat az 1115. tárggyal az 1645. tárgyat
Leveszed az obszidián karkötőt, majd a csuklódra húzod az umbatari karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 349.]
A ruhádra illeszted az örökkéval.smaragdját. [0 pontot használtál fel, van még 349.]
Hátasodra teríted a díszes nyerget. [0 pontot használtál fel, van még 349.]

kb 305 1 kiveszel a bankból a 305. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 varázskövet. [0 pontot használtál fel, van még 349.]

bb 292 15 beraksz a bankba a 292. tárgyat (15 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 15 sárkánypikkelyt. [0 pontot használtál fel, van még 349.]

bpk 2 bef. parancs kivétele: 2
LE 1115 278 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 349.]

ek 215 2 t. energia kisütése: 215 2
24 varázspont felhasználásával előállítasz 2 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 349.]

p 64 használod a 64. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 344.]

vtn 100 varázslat tanulás: a 100. varázslatot
Elszánod magad, és bekopogtatsz a nagy ezüstkarikával. Sokáig nem történik semmi, de azután hangtalanul kitárul az ajtó, és megjelenik egy ezüstös rúnákkal hímzett köpenyt viselő, áttetsző alak. Faragott, kígyómintás botján kékes szikrák szaladgálnak. A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: varázsital főzése. (ld. enc.) Lebotorkálsz a lépcsőn, és nemsokára újra a kapun kívül találod magad. [35 pontot használtál fel, van még 309.]

vtn 101 varázslat tanulás: a 101. varázslatot
Elszánod magad, és bekopogtatsz a nagy ezüstkarikával. Sokáig nem történik semmi, de azután hangtalanul kitárul az ajtó, és megjelenik egy ezüstös rúnákkal hímzett köpenyt viselő, áttetsző alak. Faragott, kígyómintás botján kékes szikrák szaladgálnak. A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: tükörpajzs. (ld. enc.) Lebotorkálsz a lépcsőn, és nemsokára újra a kapun kívül találod magad. [35 pontot használtál fel, van még 274.]

vtn 368 varázslat tanulás: a 368. varázslatot
Elszánod magad, és bekopogtatsz a nagy ezüstkarikával. Sokáig nem történik semmi, de azután hangtalanul kitárul az ajtó, és megjelenik egy ezüstös rúnákkal hímzett köpenyt viselő, áttetsző alak. Faragott, kígyómintás botján kékes szikrák szaladgálnak. A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: szívküldi. (ld. enc.) Lebotorkálsz a lépcsőn, és nemsokára újra a kapun kívül találod magad. [35 pontot használtál fel, van még 239.]

vtn 373 varázslat tanulás: a 373. varázslatot
Elszánod magad, és bekopogtatsz a nagy ezüstkarikával. Sokáig nem történik semmi, de azután hangtalanul kitárul az ajtó, és megjelenik egy ezüstös rúnákkal hímzett köpenyt viselő, áttetsző alak. Faragott, kígyómintás botján kékes szikrák szaladgálnak. A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: banshee-sikoly. (ld. enc.) Lebotorkálsz a lépcsőn, és nemsokára újra a kapun kívül találod magad. [35 pontot használtál fel, van még 204.]

vtn 380 varázslat tanulás: a 380. varázslatot
Elszánod magad, és bekopogtatsz a nagy ezüstkarikával. Sokáig nem történik semmi, de azután hangtalanul kitárul az ajtó, és megjelenik egy ezüstös rúnákkal hímzett köpenyt viselő, áttetsző alak. Faragott, kígyómintás botján kékes szikrák szaladgálnak. A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: böfögtető átok. (ld. enc.) Lebotorkálsz a lépcsőn, és nemsokára újra a kapun kívül találod magad. [35 pontot használtál fel, van még 169.]

h 1602 112 11 használod az 1602. tárgyat
Használod az ezüstszelencét. Képességeit 11 madártoll beledobásával teszteled. A varázseszköz működésbe lép, és a haszontalan holmi helyett 1 manifeszt.nyúlványt kapsz. [3 pontot használtál fel, van még 166.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[73,59] Továbbmész a város utcáján. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy útonálló. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 21 életpontot sebeztél. Az útonálló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
104 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fény szentélyét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy főutcát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt vaskohót. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Aha, egy kút a város terének közepén! Nagyon esztétikus. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). "
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz. Az odabent lapuló smaragdgólem harciasan megindul feléd.

Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 dárda. Alaposan megsorozod a smaragdgólem testét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a smaragdgólem testét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel jól megszúrod a smaragdgólem bal karját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A smaragdgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Véres nyál csordul ki a smaragdgólem száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1309 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit!
Nagy hévvel érkezel a szirén labirintusához. A bejáratnál álló férfi elmosolyodik bátorságod láttán, elveszi tárgyaidat, majd beenged. Sétálsz egy darabig az össze-vissza kanyargó folyosókon. Hamar kiismered a labirintus építője milyen elvet követett a járatok kialakítása során, így az egyetlen továbbvezető útra is könnyedén rábukkansz. Nagyot kordul éhes gyomrod, épp amikor suhogó hangra leszel figyelmes. Óvatosan közelíted meg a zaj forrását, így még láthatod, amint az anyamadár fenséges szárnycsapásokkal otthagyja tojásoktól rogyadozó fészkét.
- Ekkora szerencséd nem is lehet - gondolod, majd lábujjhegyen közelebb osonva, rabolsz néhányat az árván maradt tojásokból. Elégedetten nyalod meg utána mind a tíz dolgos ujjad. Hirtelen a folyosó ürességét felcsendülő hárfaének tölti be. Ez a legcsodálatosabb hang, amit valaha hallottál. Megszűnik a világ körülötted. Bágyadtan rogysz le a fal tövébe, és vigyorogva hallgatod tovább a tökéletesség érzetét sugalló dallamokat. Egyszer csak arra leszel figyelmes, hogy emberek érkeznek, és karodnál fogva visszavezetnek a sátor nyílásához. 377 tapasztalati pontot kaptál. Csüggedten hagyod ott a szirén sátrát, miután visszakaptad a tárgyaidat. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Sheran szeret téged - miért fordulsz el tőle mégis? " A következő épületeket látod: egy fogadó a Zöldfülű Kalandozóhoz. (684. épület.), egy városháza (685. épület.) és egy piroslámpás ház (696. épület.). A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Melyik tárggyal menjen el, melyik tárgy az, ami érdekel... ÁRNYMENŐK by U.M.A. "

(Továbbmész...) [72,59] Még mindig a városban vagy. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Találsz egy xantusz-kaktuszt. Találsz egy főutcát. Utad során felfedezel egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy útonálló. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 dárda. Több lövedéked átfúrja az útonálló testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 104 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " A következő épületeket látod: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
(láthatatlan észlelése:)
Összefutsz egy copfos ezüsthajú, csillogó szemű árnymanó férfival. Fekete a bőre. Egy bátorság medálját, egy bronzpáncélt, egy fejvadász medált, egy fekete bőrcsizmát, egy koponya gyűrűt, egy lánckesztyűt, egy szirén köpenyét és egy vassisakot visel. Felszerelését egy entitás manifesztum trófea, egy csataremák trófea és egy vark. kardtáncos trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Árnymanó feje felett tündöklő glória. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy árnyszablyát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Málhásállata egy hegyi szamár. Érzékeled auráját: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl. Folytatod utadat.
Találkozol Vortexia 'el Amiddal. Raia felszentelt papja. Egy bíbor erőövet, egy Eldereth kristályt, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy smaragd védőgyűrűt és egy umbatari karkötőt visel. Fegyverzetét egy ryuku csapásvezető trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy rücskös gigaféreg trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy halványan vibráló nyunyónyűvő vikócmajom. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított garokk. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. {támadása: 20.} Mentális auráját felismered, jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. A másik kalandozó aurája gyógyított rajtad. (+6 életpont.) Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [44 pontot használtál fel, van még 122.]

pbe 800 2257 beraksz a bankba 800 aranyat
Storm Master számlájára átutalsz 800 aranyat. [0 pontot használtál fel, van még 122.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[73,60] Folytatod sétádat a házak közt.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy főutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Találsz egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Észreveszel egy fellegvárat. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy Trikornis Futárszolgálat (711. épület.).

(Továbbmész...) [74,61] Fokozatosan vált a terep: ez magashegység. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy bibircsók-óriás közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 dárda. Több lövedéked átfúrja a bibircsók-óriás ragyás testét. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a bibircsók-óriás ragyás testét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel eltalálod a bibircsók-óriás bal lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás csapása csak a levegőt találja. A bibircsók-óriás összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 aranyat. 754 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Eme sziklabércen alapította a hét bátor harcos a Vad Horda nevű törzset. " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy csillezsályát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy világítótornyot. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy mély szakadékot. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy mély szakadék van. Délnyugatra egy Elenios oltár van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 csillezsályalevelet.

(Továbbmész...) [75,62] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mély szakadékot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Oldalt pillantva, meglátsz egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 65 pontot kell rákölteni.) A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt olvasztókemencét.
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a sziklafalon. Lábaddal bújsz be először a meredek falban nyíló barlangba. Óvatosan megkezded a veszélyes hely felderítését. Most már egész jól látsz. És nicsak, a földön találsz 1 szöges bőrpajzsot. Miután felmásztál a sziklafalon, elpakolod a kötelet. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (óndarab) van! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy Fairlight oltár van. Délnyugatra egy vaskohó van. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Ráismersz a lényre. Egy alpesi tehén. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 dárda. Lövedékeiddel perforálod az alpesi tehén testét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az alpesi tehén tőgyét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megdöföd az alpesi tehén fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Időben félreugrasz az alpesi tehén rúgása elől. Az alpesi tehén most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 kaját. 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[65 pontot használtál fel, van még 57.]

m 3 3 4 mozogsz délkeletre, délkeletre, délre
[76,63] Egy meredek lejtő után véget ér a hegy - bozótos vidéken vagy.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran híveié. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [77,64] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia hívői építették. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Ó! Hiszen ez egy tetemember. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.


(Továbbmész...) [77,65] A bozótos terepet homokos, sivatagi vidék váltja fel. Ezt a helyet csak úgy ismerik, hogy "Nyugati Sós Sivatag". Hát igen, rászolgált a nevére.

Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy Chara-din monolitja van. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy Elenios oltár van. Elteszed a látcsövet. [36 pontot használtál fel, van még 21.]

le 278 leveszed/lerakod a 278. tárgyat
Leveszed az umbatari karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 21.]

kf 309 kézbeveszed/felveszed a 309. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 21.]

szk 959 keresed a 959. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy Shandult. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 21.]

* 1. BP: használod a 336. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [10 pontot használtál fel, van még 11.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 1, 14.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját töm magába a kaffogó hebrencs. 2 kaját bezabál a sullár. Lestrapálva a nap eseményeitől, táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 11 pontod maradt, ebből a következő körre 11 pontot vihetsz át. Kapsz még 323 pontot. A következő körben tehát 334 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DÍSZES NYEREG (1645. TÁRGY)
Ehhez hasonló, gazdagon díszített nyerget terített Torgon is a hátasára, miközben a tehéncsorda terelésével voltatok elfoglalva. Hogy honnan szedett még egy ugyanilyet azt konkrétan nem láttad, de nem is ez a lényeg, hanem hogy a csapat még egy ilyen mesés kinccsel gazdagodhatott (történetesen te kaptad, de a közös teljesítményeteket dícséri a jutalom). A díszes nyerget KF paranccsal terítheted hátasállatodra, ami így +2 védettséget ad majd a "lóhátról" vívott harcokban.

VARÁZSITAL FŐZÉS (100. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
Végre! Sikerült elsajátítani a leges-leges legalapvetőbb, legszélesebb körben használható rúnavarázslatot, a Varázsital Főzést. Önmagában a varázslattal persze semmit sem tudsz kezdeni - fel kell fedezned néhány "receptet" ahhoz, hogy igazán használni tudjad. Vannak varázsitalok, amelyek bármiben kikotyvaszthatók, vannak, amelyek csak speciális edényekben kotyvaszthatók ki, de nem kell hozzájuk külön tartóedény, és vannak, amelyeket a kikotyvasztásra használt tartóedényben kell tartani. A varázsitalt mindig a KT <varázsital sorszáma> paranccsal készíted el, ha egyszerre több adagot, akkor is csak egy Varázsital Főzést kell elmondanod. A V 100 parancs kiadására sohasem lesz szükséged. A kotyvasztás általában abból áll, hogy a receptben megadott tartóedényt (vagy ha ilyen nincs, egy tetszőleges tartót) megtöltesz vízzel, majd forralni kezded tűz fölött. A varázsigék lassú mormolásával különböző füveket szórsz a főzetbe, majd amikor forrni kezd, a végső igék kiejtésével bekevered a fő alkotóelemeket. A TVP költség főzetenként változik, és mindig a receptben van megadva. A varázspont költség minden esetben 30 VP. Az elkészült varázsitalt a H <varázsital sorszáma> paranccsal használhatod, 0 TVP-ért, ha az enciklopédiája másként nem rendelkezik.

TÜKÖRPAJZS (101. VÉDEKEZŐ VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
A tükörpajzsot akkor fogod alkalmazni, ha ellenfeled pillantása képes kővé változtatni. (És persze ha rajta van a T/V listádon.) A tükörpajzs elmondásakor egy vibráló, tükröző felület jelenik meg előtted, amely segít abban, hogy a kővé változtató pillantást elkerüld. Anyagi komponense egy kőszem (kővé változtató lény szeme) és természetesen egy tükör. A varázslat elmondása 26 VP-be kerül.

SZÍVKÜLDI (368. VARÁZSLÓI VARÁZSLAT)
Azt mondják: a távolság megöli a szerelmet. Ez persze butaság, az igazi szerelem halhatatlan, bár tény, hogy nagyon fájdalmas lehet, ha szívünk választottja valahol távol, talán idegen földrészeken, netalántán más síkon jár... És tudni, hogy Ő is ezt érzi... De könnyebbé tehetjük számára a napok múlását, ha tudtára adjuk, hogy gondolunk rá, és érzelmeink nem gyengültek. Ezt megteheted ezzel a varázslattal, ha egy madártollból megidézel egy hófehér galambot, aminek átadva egy virágot, elviszi azt a kedvesedhez, bárhol is járjon. Hiszen a szerelem nem ismer határokat! Az idézés 5 VP-t és 5 TVP-t vesz igénybe, a V 368 <karakterszám> <virág> paranccsal történik. A virág lehet mákrózsa (#56), kék orchidea (#68), csuklyavirág (#133), vagy mocsári penke (#148). Kedvesed ízlését neked kell ismerned, a galamb bármelyikből elvisz egyet. Labirintusban a szívküldit nem használhatod (nem találná a galamb a kivezető utat). Olyan kalandozónak, akit nem ismersz, illetve a saját nemed tagjainak nem tudsz galambot küldeni.

BANSHEE-SIKOLY (373. VARÁZSLÓI VARÁZSLAT)
Hallottál már ezekről a noth-szellemekkel rokon elkárhozott elf lelkekről, a bansheekról? Ha igen, akkor bizonyára tudod, hogy képesek rettenetes hangjukkal elpusztítani ellenfelüket. Most már te is megteheted ezt, hiszen ez egy varázslat, ami nem tesz mást, mint egy elemi hangcsapást küld az ellenfél irányába, pont olyan rezonanciával, ami pusztítja annak szöveteit. Ahhoz, hogy minél jobban eltaláld a megfelelő hangmagasságot, nem árt, ha minél képzettebb zenész vagy, de azért van egy határ, amit nem tudsz átlépni anélkül, hogy a hangszálaid ne károsodjanak. A játék nyelvére lefordítva: ezzel a 20 VP-be kerülő varázslattal a zene szakértelmeddel arányosan tudsz sebezni a harcban, minden 4. szint után d10-et, egészen a 30d10-ig, ahol a varázslat sebzése bemaxol. A varázslat sebzését a sikeres mentődobás felezi.

BÖFÖGTETŐ ÁTOK (380. VARÁZSLAT)
Végre! Kezedben van a tökéletes fegyver, hogy rosszakaróid és ellenségeid rettegjék neved! Ha ezt az átkot idézed valaki fejére, akkor a szerencsétlen a következő fordulójában nem fog tudni koncentrálni a gyomra mélyéről feltörő hangoktól, hangosan böffentget egész nap. A varázslását is annyira rontja, hogy 5% eséllyel besülhet bármelyik varázslata, amit kapkodva (harcban) kell elmondania, legyen az támadó vagy védekező. A varázslat használata a V 380 <kalandozó száma> paranccsal történik, 100 VP és 5 TVP költséggel, és magához a hatáshoz szükség lesz egy dözmöngszívre is - célpontod a vizuális látomásban azt fogja lenyelni. A kiválasztott kalandozónak max. taumaturgia/5 mezőnyire kell tartózkodnia, és mentális mentődobásra jogosult, de minél közelebb tartózkodsz hozzá, annál nagyobb az esélyed a sikerre. (Az olimpián a szervezők leoldják a böfögtető átkot a kalandozókról.)

KARAKTERLAP

Gumi Rudi, egy barna hajú, zöld szemű alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Fairlight eljövendő papja vagy. A Homály Dalnokai (#9143) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 182. fordulód.

Erő: 24 (30) Szint: 17 Merészség: 7/1 Magasság: 183 cm
IQ: 26 (28) Támadás: 18 Agresszió: 4 Testsúly: 71 kg
Ügyesség: 20 (26) Védekezés: 32 Menekülés: 30 % Életkor: 38/38 év
Egészség: 25 (27) Életpont: 291/184 Jellem: semleges Tul. pont: 2
Szerencse: 13 (20) Varázspont: 260/0 Pénz: 2362 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 14/4 Pszi pont: 22/12 EFejl: 31
Eddig összesen 636 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3000 TP-t kaptál. Jelenleg 242090 TP-d van. A következő szinthez még 17910 TP szükséges. Trófeáid: vérfürdető magszim, erszényes elkarog, Öregsámán Krough. A 180. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5100 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2 szúrófegyverek: 21 vágófegyverek: 1
ütőfegyverek: 13 lőfegyverek: 8 dobófegyverek: 18

Feltételes fegyverváltás: Mallon botja (#1526)
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 17 2. nyomkövetés: 34 3. lopás: 5
4. mászás: 8 5. csapdakészítés: 12 6. csapdaészlelés: 3
7. gyógyítás: 43 8. titkosírás: 3 9. felderítés: 23
10. szörnyidomítás: 8 11. teológia: 11 12. taumaturgia: 9
13. szerencsejáték: 3 14. versengés: 7 (+1) 15. zene: 5
16. szörnyismeret: 7 17. pszi: 3 18. vadászat: 13
19. bányászat: 20 20. főzés: 6

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz móri gyümölcsöt (#116) (max. 3 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 15 darabot )
elfogod woor-antilopot (#31) szuper hálócsapdával (#274), érző szívű dromedárt (#753) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 112 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang, labirintus (25)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 12)
drasmólyom (#60), óriás griff (#105), homokféreg (#121), karmazsin huhogó (#185), vörös rakolits (#356), ryuku gárdista (#360), Quirov (#975), purifikátor (#157), kavadu (#19), szeppent rákfatty (#186), vízionár (#66)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990), gonoszok (#988)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
gigaököl (#49, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP)
oldás (#372, 15 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24) éber kakukk (#3) láth. észlelése (#78)
pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
jégcsóva (#41), lángcsóva (#31), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
oldás (#372) >> szeppent rákfatty (#186) oldás (#372) >> gigaféreg lárva (#7037)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +7 védettség;) státusz: OK
kaffogó hebrencs (#88) (őrzi a holmidat: +6 lopás ellen) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Fontos feladatunk a konkurrencia ritkítása. Végezz két varkaudar mágussal. (számláló: 0)
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Látványos áldozat lenne, ha be tudnál mutatni nekem egy xirnox szivet.

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XXIX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
a hatalom rúnája (215)
fejleszt.gyümölcse (292)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1475 arany (#50) 1 drótszőr (#37) 11 madártoll (#112)
15 sárkánypikkely (#292)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 álompor (#396) 3 csillezsályalevél (#1253) 8 kaja (#2)
1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 szöges bőrpajzs (#66) 1 varázskő (#305)
1 vasérc (#152) 16 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(72,59) Fehér Bérc Plaza (#669), bank (#697), kvazár kohó (#755), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), főutca (#399), Fairlight oltár, útonálló (#130), egy árnymanó férfi, Vortexia 'el Amid (3036. kalandozó)
(73,59) útonálló (#130), fogadó # (#684), városháza (#685), piroslámpás ház (#696), fény szentélye (#376), főutca (#399), vaskohó (#155), oltár, ház (#400), városi kút, smaragdgólem (#417)
(73,60) Trikornis Futárszolgálat (#711), főutca (#399), oltár, ház (#400)
(74,59) ezüst mágustorony (#670), olimpiai aréna (#683), kolostor (#690), Földelem Kapuja Harci Iskola (#698)
(74,61) bibircsók-óriás (#120), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), világítótorony (#156)
(75,62) mély szakadék (#154), világítótorony (#156), egy ismeretlen isten rúnaköve, vaskohó (#155), Sheran oltár, olvasztókemence (#86), érclelőhely, alpesi tehén (#91)
(76,63) Sheran oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 43. jellempróba
(77,64) Raia oltár, 48. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), tetemember (#123)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Az elmúlt héten a TF összes legtöbb modulját átírtam és újrafordítottam, mivel az elmúlt években számos hibaellenőrzés ki volt kapcsolva. Mire a végére értem, számos kisebb-nagyobb hibát találtam és javítottam.
- Az újszülöttek most már nem születnek hajózás szakértelemmel.
- Phua kúpoknál és nagyobb phua kúpoknál is megcsináltam, hogyha a forduló generálással valami gond van, és újra kell futtatni, akkor a második futtatásnál már ne legyen üres a phua kúp (a többi kutatnivalónál ez már működik)
- Ha valaki utólag fejlesztette bele a szükséges TU-t egy 500+ képességbe, nem mindig kapott enciklopédiát. javítva.
- A képességfának két adatbázisa van, a játékosok adataival, és a KT-k adataival. A játékosok adatbázisában hibás adatok voltak, ezeket korábban egy program segítségével helyreállítottam. Akkor írtam, hogy ez nem 99%-os: pl. volt pár karakter, akinél a képesség 1-re (kész) volt beállítva, pedig még fejlesztenie kellett ill. szeretett volna. Ha tehát fejleszteni akarsz, de nem tudsz, ez még a régi adatbázis hibája, írj nekünk egy emailt, és javítjuk. A KT-k adatbázisában is úgy tűnik, volt néhány hiba (pl. a fejlesztett képesség sorszámával) ezeket egyenként végignéztem most, és javítottam a hibákat.
- A quwargokra, mint lénycsoportra adható ki FT és BA parancs, a sorszámuk 9093. Illetve volt 1 kérés, hogy a quwarg katalizátor működjön másznivalóknál, szörnyidézésnél stb. - de a katalizátor már eleve így működött.
- A sebezhetőség varázslat (mindkét harcoló fél +20% sebzést szenved el) sajnos egyáltalán nem működött. Javítottam.
- Közben észrevettem, hogy a lények "fagyvihar" speciális képessége sem működött, ezt is javítottam (nyilván sokak bánatára :))

Üzenet küldése a karakternek