236. forduló, Ezüst Larian összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. júl. 26. 12h:07'
EZ A 275. JÁTÉKHETED, 237. FORDULÓD
276. játékheted kezdete: júl. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5001
SZÁMLA : XXXX

EZÜST LARIAN KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
66 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [112,81] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol Roderick Quillonnal. Egy arany papi karkötőt, egy kvazár kesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy optiri agysisakot, egy örökkévaló holdkőjét, egy ritualista amulettet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szerencsetalizmánt, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet, egy zafír erőövet, egy zafír védőgyűrűt és egy aranyozott klipszet visel. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy kvazár pajzsot tart. {ereje: 24.} Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 19. napon találkozol Könnyűkéz Ssiqua. Leah eljövendő papja. Egy alligátorbőr cipőt, egy angyalok gyűrűjét, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy kőkés szimbólumot, egy koponya szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy olimpiai vasmedált, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku kesztyűt, egy sötét kámzsát, egy umbatari karkötőt és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy óriásféreg trófea, egy éjkornis trófea és egy zoloboo sámán trófea színesíti. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy méregfogat tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd élőholt sullár. Tárgyainak egy részét egy törpemammut viszi. Tisztán érzed auráját: csúf fekete, jelezve, hogy mennyire elvetemült gonosz! Rajongóan csodálkozó, tágra nyílt szemekkel figyeled, de a fiú úgy tűnik, nem veszi a lapot.
A 36. napon összefutsz Bregdar. Tharr misszionáriusa. Egy arany papi karkötőt, egy Eldaran karkötőjét, egy gólem talizmánt, egy grifftoll kesztyűt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy Métely páncélját, egy mind. kristályát, egy monstrum vállvédőt, egy obszidián függőt, egy ritualista övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy Tharr Keresztjét, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír védőgyűrűt visel. Ruházatát egy zombi mester trófea, egy drakolich trófea és egy ongóliant trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy Krogan buzogányát, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított spagulár. Érzékeled auráját: semleges jellemű. Egy mesterrel találkoztál, elismerően fejet hajtasz előtte. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.)
Könnyűkéz Ssiqua, amikor összefutottatok, adott neked 8 angyalok gyűrűjét, 6 sámán gyógykenőcsöt (ld. enc.), 4 varázskövet, egy nyomkereső talizmánt, egy shinai gömböt (ld. enc.), 2 szent kehelyt, egy Sheran cserepét, 8 gyógykenőcsöt, 8 fenőkövet (ld. enc.) és egy Morgan kristályát (ld. enc.). Az aranytermő erszény 59 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+15 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+103 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+32 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) [A két forduló között 4 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy varkaudar bajnok nyomára bukkansz. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 18 életpontot vesztettél. Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a varkaudar bajnok bal oldalát. (5 támadással 57 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varkaudar bajnok vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. Túl sok sebet kaptál. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 43, gyógyulás: 4, összesen: -39 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 374.]

* 1. KP: p 65 1 0 használod a 65. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Megtelsz pszi energiával! Kisütöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 364.]

* 2. KP: p 65 1 0 használod a 65. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 354.]

* 3. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Koncentrálsz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 349.]

* 4. KP: v 57 0 0 elmormolod az 57. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A földből energia áramlik testedbe. Elmormoltad a lélek védelme varázslatot! Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 349.]

* 5. KP: vv 224 26 24 elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 24. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 349.]
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 347.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 345.]

* 6. KP: v 14 1 0 elmormolod a 14. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Energia árad testedbe. Sikerült elmondanod a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 340.]

* 7. KP: v 90 0 0 elmormolod a 90. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Megidézted az agyburok varázslatot! Agyburok feszül a tudatod köré. [-11 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 340.]

* 8. KP: h 1271 133 0 használod az 1271. tárgyat
Itt az ideje egy kis kertészkedésnek! Sheran cserepébe egy csuklyavirágot ültetsz, alaposan meglocsolod (vízzel és isteni könnycseppel), majd vársz. Némi hajtás azonnal sarjadzani kezd, de még sok idő, míg leszüretelheted. [5 pontot használtál fel, van még 335.]

* 9. KP: ek 429 0 0 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 325.]

h 1271 133 használod az 1271. tárgyat
Most épp egy másik növény nő Sheran cserepében, nem ültethetsz bele másikat! [0 pontot használtál fel, van még 325.]
(Feltételes gyógyítás:) Pikáns gyógyfőzetet készítesz a közelben talált aet-cserje félig száraz leveleiből. A leveleken mászkáló apró bogarakat használod ízesítőnek. Az italt egyetlen hajtással iszod meg, majd behunyt szemmel koncentrálsz. Máris jobban érzed magad. (+46 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [30 pontot használtál fel, van még 295.]

kf 731 kézbeveszed/felveszed a 731. tárgyat
Felveszed a topáz erényövet. [0 pontot használtál fel, van még 295.]

ek 429 t. energia kisütése: 429
Ezt a képességet egy körben csak egyszer használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 295.]

a 529 3411 8 átadod az 529. tárgyat a 3411. kalandozónak (8 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 8 angyalok gyűrűjét Könnyűkéz Ssiqua részére. [5 pontot használtál fel, van még 290.]

aa 1139 305 671 átadod az 1139. tárgyat a 305. tárgyat a 671. tárgyat
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 6 sámán gyógykenőcsöt Könnyűkéz Ssiqua részére. Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 4 varázskövet Könnyűkéz Ssiqua részére. Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 nyomkereső talizmánt Könnyűkéz Ssiqua részére. [15 pontot használtál fel, van még 275.]

aa 1618 348 257 átadod az 1618. tárgyat a 348. tárgyat a 257. tárgyat
Alkalmazod a tudatkinézist. [-2 TU.] Ok, sikeresen átadtál 8 fenőkövet Könnyűkéz Ssiqua részére. Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 shinai gömböt Könnyűkéz Ssiqua részére. Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 3 szent kehelyt Könnyűkéz Ssiqua részére. [15 pontot használtál fel, van még 260.]

aa 659 650 379 átadod a 659. tárgyat a 650. tárgyat a 379. tárgyat
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 Morgan kristályát Könnyűkéz Ssiqua részére. Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 2 sámán erszényt Könnyűkéz Ssiqua részére. Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 2 moa rubint Könnyűkéz Ssiqua részére. [15 pontot használtál fel, van még 245.]

aa 310 201 378 átadod a 310. tárgyat a 201. tárgyat a 378. tárgyat
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 4 galachmitot Könnyűkéz Ssiqua részére. Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 18 gyíkfüvet Könnyűkéz Ssiqua részére. Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 3 moa gyöngyöt Könnyűkéz Ssiqua részére. [15 pontot használtál fel, van még 230.]

aa 383 1529 átadod a 383. tárgyat az 1529. tárgyat
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 moa üveggömböt Könnyűkéz Ssiqua részére. Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 szivárványszivet Könnyűkéz Ssiqua részére. [10 pontot használtál fel, van még 220.]

a 1271 3411 1 átadod az 1271. tárgyat a 3411. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 Sheran cserepét Könnyűkéz Ssiqua részére. [5 pontot használtál fel, van még 215.]

a 313 3411 8 átadod a 313. tárgyat a 3411. kalandozónak (8 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 8 gyógykenőcsöt Könnyűkéz Ssiqua részére. [5 pontot használtál fel, van még 210.]

a 1 3411 2 átadod az 1. tárgyat a 3411. kalandozónak (2 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 2 deus ex machinát Könnyűkéz Ssiqua részére. [5 pontot használtál fel, van még 205.]

v 170 3 elmormolod a 170. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy végső mozdulattal előhívod az isteni küldetés varázslatot! Rendben, istened végrehajtottnak tekinti a következő küldetést: A szerelem papja nem fárad el egykönnyen. Vegyél részt egyazon körben (ebbe nem számít bele a táborozás alatti idő) három sikeres Feltételes Udvarlásban! Az isteni küldetés varázslat elfüstölt a fejedből. [-40 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 200.]

m 3 3 4 mozogsz délkeletre, délkeletre, délre
[113,82] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság.
(Feltételes támadás:) Egy sóhajtó dorony! Ezt kerested. {védettsége: 14 szúró, 18 vágó, 22 ütő ellen.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Megmarkolva a vaskardot a másikra rohansz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a sóhajtó dorony jobb oldalát. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a sóhajtó dorony jobb oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A sóhajtó dorony összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. [dorony tüdő ládikóba-> (100,80)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Az első ellenfél egy dermesztő lidérc. {max. életpontja: 139-148.}

Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot a másikra rontasz. {CSTT:} Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a dermesztő lidérc bal oldalát. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a dermesztő lidérc bal oldalát. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a dermesztő lidérc megcsapja a fejedet. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Tagjaid ledermednek (-5 védettség). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 1 407 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 27, gyógyulás: 6, összesen: -21 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy zombi mester. {max. életpontja: 279-308.}

Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 55 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a zombi mester nyakát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot a másikra ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal párszor kilyukasztod a zombi mester testét. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a zombi mester jobb lábát. (5 támadással 47 életpontot sebezve.) A zombi mester többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-41 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a zombi mester foszladozó testét. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a zombi mester rotható húsát. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) A zombi mester többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 994 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 409, sebződés: 109, gyógyulás: 23, összesen: -86 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 2 ragasztót.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 68 (limit: 955), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 7105.
(Feltételes gyógyítás:) Az iszappakolás már sok emberen segített. A harci disznók által otthagyott dagonyánál jobbat nem is találhatnál. Belemerülsz úgy, hogy csak az orrod hegye látszódjon, majd halkan százig számolsz. A hatás frenetikus. (+45 életerő.) A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Pár fordulóval felviszed a nadrág alapanyagait. Aztán elbúcsúzol a kis állatoktól, akik sokáig integetnek utánad. (+2 jóság.)
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 90 pontot kell rákölteni.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss gnóm nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, friss árnymanó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [114,83] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy quwarg bolyt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Észreveszel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah hívői építették. Utad során felfedezel egy borkonyó cserjét. Oldalt pillantva, meglátsz egy barátság szent tüzét. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Minden nyüzsög a quwargoktól. Bah, lángszóró kéne ide! Ruházatodat még egyszer ellenőrizve, mászni kezdesz fölfelé. Hosszas szenvedés árán felkínlódod magad a boly tetejére. Egy szabályos alakú üreg vezet a mélybe. Leereszkedsz. Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-8 életerő). Eltűnik a fény, ahogy egy lény magasodik föléd: a boly gazdája nyilvánvalóan nincs házon kívül. Egy quwarg királynő! {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 18 ütő ellen.}

Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre rohansz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg királynő testét. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő potrohát. (5 támadással 70 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (3 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Vaskarddal mély sebeket nyitva megvagdosod a quwarg királynő potrohát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a quwarg királynő torát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Véres nyál csordul ki a quwarg királynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (100,80)-> 8 arany, -2 ÉP] 1 261 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 41, gyógyulás: 9, összesen: -32 ÉP}

Ugrálsz egy kicsit a quwargokon, mire elslisszolnak. És ami marad - az KINCS! Felveszel 1 ezüsttőrt. Lemászol a boly oldalán, elkerülve az újabb parányok támadását. északkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki:. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy zafír sárkány. {támadása: 75.} Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Megvizsgálod a talajt. Friss gnóm nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek délkeletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek északra vezetnek.
Találkozol Mehanidas Trakkal. Az apró termetű gnóm egyáltalán nem visel páncélt, mindössze egy fűzöld, virágokkal teleszőtt köpenyt, amelyen az egyetlen kirívó minta egy nyilvánvalóan varázserővel bíró szimbólum: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Mégis, a belőle áradó békesség és tiszta, természetes mágikus energia nem hagy kétséget afelől, hogy egy igazi Ősmágussal találkoztál. Sheran szerzetese. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy arany taalru éremet, egy bronztornyot, egy Eldereth kristályt, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy kígyóbőr övet, egy lajstrom medált, egy lánghordozó kitűzőt, egy mind. tűzopálját, egy nefil-rin medált, egy nekrofun medált, egy olimpiai ezüstmedált, egy q. demoralizátort, egy q. taposó éremet, egy q. taposó medált, egy réz végzetmedált, egy ritualista övet, egy roxati üvegszemet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku vadászinget, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot, egy vortex talizmánt és egy zafír védőgyűrűt visel. Ruházatát egy szőrös azuka trófea, egy Folrang trófea és egy Nateilena úrnő trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Jobb kezében egy Ősmágus botját, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Hátasállata egy szőrös azuka! Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemű.
Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. A vallásra, és azon belül a teológiára terelődik a szó. Tisztelettel fejet hajtasz a vallástudományban nálad jóval jártasabb kalandozó előtt, de azért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltégy néhány kérdést, ami már régóta foglalkoztat. Leheletnyi csókot hintesz felé, de a hím csak zavarodottan pislant.

(Továbbmész...) [114,84] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Dornodon rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Nem igazán érted, hogy mi olyan sürgős, átadod a kért tárgyat. A gnóm bekapja és fejest ugrik a legközelebbi bozótba. Pár perc múlva megkönnyebbülten kijön. Elmeséli, hogy majdnem kikelt belőle egy púpos burástya, de az utolsó pillanatban megakadályoztad. (+2 jóság.)
Észreveszel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy borkonyó cserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy tüskés harci gromak. {max. életpontja: 149-158.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Meglengetve a vaskardot a másikra ugrasz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a tüskés harci gromak bal oldalát. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a tüskés harci gromak tüskés testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a tüskés harci gromak szarva. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tüskés harci gromak szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A tüskés harci gromak összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. [gromak bőr ládikóba-> (100,80)-> 8 arany, -2 ÉP] 1 011 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 20, gyógyulás: 5, összesen: -15 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy noth szellem. {egyik sebzési módja: 4x 2d8+3.} Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. A vadszőlő még egy kicsit éretlen, de azért Te érdemesnek tartod egy kis előszüretre. Mazsola lesz belőle vagy bor? Hmm, inkább ebéd. (+2 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Még egész friss gnóm nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek. [104 pontot használtál fel, van még 96.]

m 4 5 6 mozogsz délre, délnyugatra, nyugatra
[114,85] Még mindig bozótos. Látsz egy smirglibokrot. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy vérfürdető magszim nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {védettsége: 35 szúró, 16 vágó, 35 ütő ellen.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a vérfürdető magszim testét. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A vérfürdető magszim csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. [magszim bél ládikóba-> (100,80)-> 5 arany, -2 ÉP] 826 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Az első ellenfél egy csontváz lord. {max. életpontja: 137-156.}

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra ugrasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csontváz lord jobb vállát. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontváz lord bal lábát. (5 támadással 59 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a csontváz lord újra meg újra lecsap. (3 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Vasalt bunkóval eltalálod a csontváz lord rozsdás páncélját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a csontváz lord testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 Trákin csákánya (ld. enc.). 1 474 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 69, gyógyulás: 15, összesen: -54 ÉP}

Második ellenfeled egy szubreális vámpír. {védettsége: 34 szúró, 34 vágó, 34 ütő ellen.}

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 66 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a halál szava varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! A szubreális vámpír néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szubreális vámpír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. Karmával néhányszor a szubreális vámpír megcsapja a fejedet. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szubreális vámpír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 49, gyógyulás: 11, összesen: -38 ÉP}

Borzalom és halál! Nem akarod itthagyni fogad, úgyhogy a menekülést választod. Szerencsére ellenfeled vagy lassú, vagy egy mérföldnyi loholás után már nem érdekled. A makarónibokor hosszú, csőszerű leveleiből finom spagettit lehetne készíteni. No, majd ebédidőben nézel valami húst a hátizsákban... (+2 kaja.) Eszel valamit. (-1 kaja.) Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő).

(Továbbmész...) [113,86] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mély kutat.
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a kútba. Lent eléggé sötét van, a napfényből csak kevés szűrődik le. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy százfogú! {védettsége: 2 szúró, 2 vágó, 6 ütő ellen.}

Elszántan a másikra rohansz. Vaskarddal alaposan megvágod a százfogú szivacsos testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a százfogú testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A százfogú állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy topránypolip! {max. életpontja: 41-44.}

Meglengetve a vaskardot a másikra támadsz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a topránypolip puha testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a topránypolip testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a topránypolip száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 197 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}

Érdemes volt lejönni! A földön találsz 1 kis bőrpajzsot [kis bőrpajzs ládikóba-> (100,80)-> 5 arany, -2 ÉP]. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. Hoppsz, egy quwarg! Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy kérődző etra. {max. életpontja: 117-121.} Itt csata lesz.

A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) A dolgot még 11 aranyad bánja. A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a kérődző etra testét. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a kérődző etra testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Patájával a kérődző etra többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) A dolgot még 10 aranyad bánja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 749 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 16, gyógyulás: 2, összesen: -14 ÉP}

Sorvadsz (-2 életerő).

(Továbbmész...) [112,86] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Felismered a közeledőt. Csak egy karmos tankány. Nem jelenthet különösebb problémát. {egyik sebzési módja: 1x 2d8+5.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Elszántan a másikra rontasz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a karmos tankány kitinpáncélját. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a karmos tankány kitinpáncélját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A karmos tankány megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Karmával néhányszor a karmos tankány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A karmos tankány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. [tankány karom ládikóba-> (100,80)-> 10 arany, -2 ÉP] 678 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mély kutat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Nagyon óvatosan körbejárod a phua-kúpot. Hamarosan rábukkansz a bejáratra, és mellette a találós kérdésre:
Se oldala, se feneke,
Mégis megáll a víz benne.
(Feltételes mászás:) A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. A kút mélyén félhomály honol. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Rosszat sejtve megfordulsz - valami megindult feléd! Egy mérges nyukmár! {max. életpontja: 21-28.}

Megmarkolva a vaskardot a másikra rontasz. {CSTT:} Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a mérges nyukmár csáprágóját. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a mérges nyukmár csáprágóját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Karmaival a mérges nyukmár megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 3 csepp gyenge mérget. [gyenge méreg ládikóba-> (100,80)-> 3 arany, -2 ÉP] 102 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy mérges nyukmár! {védettsége: 10 szúró, 12 vágó, 2 ütő ellen.}

Meglengetve a vaskardot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal alaposan megvágod a mérges nyukmár zöld kitinpáncélját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a mérges nyukmár csáprágóját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár feléd sújt csáprágóival, de mellé! A mérges nyukmár karmai majdnem eltalálnak! A mérges nyukmár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. [gyenge méreg ládikóba-> (100,80)-> 4 arany, -2 ÉP] 102 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Találtál valamit! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 1 ormánygőte csontot. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő). [63 pontot használtál fel, van még 33.]

tim 60 titkosírás megfejtése 33 pontért
Hosszasan gondolkozol, hogy vajon mi lehet a megoldás. A fenébe, ez most nem megy! Talán ha több időt szánsz rá, sikerül, de most valahogy nincs erre türelmed. [23 pontot használtál fel, van még 10.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[111,87] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Ezeket az elszórt dombokat együttesen Ibin domnoknak hívják. Régen királyok temetkeztek itt.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Felismered. Ez egy noth szellem. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy krómkaktuszt. Utad során felfedezel egy oltárt. Fairlight híveié. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (rézdarab) jelenlétét érzed a föld alól. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Nagyot bukik egy óriás ugróegér a kirakott lábadon, és ez lett a veszte. Főfogás lesz őkelme! (+2 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő).

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [10 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 190 22 99 keresed a 190. szörnyet a 22. szörnyet a 99. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy drótszőrű pincsit. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

ef 11 energia fejlesztése 11
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -3.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Hohó! Sheran cserepében termést hozott a növény. Leszüretelsz 2 csuklyavirágot. Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját fal föl a hegyi szamár. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a sorvasztás hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 378 pontot. A következő körben tehát 375 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TUDATI ERŐSÍTÉS II. (534. TUDATI KÉPESSÉG)
A közelharc minden háború alapja. A kadétiskolákban éppúgy legelsőként tanítják az újoncoknak, mint ahogy egy barbár törzs férfivá avatási rítusai során is e szemtől-szembeni küzdelem a legelső lecke. Amikor a hidegfegyverek összecsapnak, mikor fém vet szikrát fémen, mikor vér fröccsen szerteszét a sújtásra lendített fegyverről... szóval, amikor a közelharcra kerül sor, akkor a tapasztalat, az elszántság és az erő a döntő tényező. Minden más, csak ezek után következik. A közös tudat mindezeket biztosítani képes tagjainak, ha megfelelően magas szintre léptetek már a kasztroplanáris összekovácsolódás terén. Elegendő egyetlen pillanatnyi koncentrálás, hogy mindannyiótok tapasztalata vezesse a fegyvered, hogy mindannyiótok elszántsága acélozza akaratod, és hogy a társaid ereje ott dübörögjön a te izmaidban is. [Mostantól minden közelharcban leadott támadásod szint/10 pluszsebzést okoz. Ehhez nem szükséges külön parancsot kiadnod, a hatás automatikus.]

SÁMÁN GYÓGYKENŐCS (1139. TÁRGY)
A varkaudar sámánok által készített gyógykenőcs jóval gyanúsabb és büdösebb kotyvalék, mint amit a gyakorló kalandozók készítenek. De valljuk be, jóval hatékonyabb is! A sámán gyógykenőcsöt a H 1139 paranccsal használhatod, ez TVP-be nem kerül. Maximum 300 ÉP-t fogsz visszanyerni, de így nem gyógyulhatsz max. ÉP fölé. A sámán gyógykenőcs megadható paraméterként a totemes gyógyításnál is. Labirintusban automatikusan gyógyítani fogsz vele, ha más módon már nem megy.

SHINAI GÖMB (348. TÁRGY)
A shinai gömb belsejébe egy nagyhatalmú varázslat, a restoráció van bezárva. Ha szintszívás áldozata leszel, egyszerűen csak össze kell törnöd a shinai gömböt, és visszanyered az elvesztett tapasztalati pontokat. A shinai gömböt a H 348 varázslattal törheted össze, 2 TVP árán.

FENŐKŐ (1618. TÁRGY)
Egy átlagos kalandozó legalább fél tucat olyan tárgyat hordoz magánál, amit nem is tart számon, azok annyira hozzátartoznak a mindennapok életéhez. Az ilyen tárgyak csak akkor válnak fontossá egy vadonjáró számára, ha valamilyen oknál fogva nélkülözni kénytelen azokat. A fegyverek karbantartása általában nem igényel különleges eszközöket [ezért ezeket nem is jelöljük a karakterlapon], ám akadhat néha olyan eset, hogy az egyébként jól bevált tárgyaidat is lecserélnéd valami hatékonyabbra, tökéletesebbre, használhatóbbra. Nos, ilyen ez a tenyérnyi hosszú, levél alakú, lapos kődarab is. Az alakja túl szabályos, ami arra vall, hogy némi mágiát is igénybevettek a megalkotásakor. Ha ezzel a kővel fened meg a szúró, vágó és vízifegyvereidet, azok élesebbek lesznek még a vadonatúj állapotuknál is! A fenőkövet a H 1618 paranccsal használhatod 8 TVP-ért. Hatására a szúró-, vágó-, és vízifegyvereid, a fordulód végéig +1 sebzést okoznak majd ütésenként. A lövedékeid és dobófegyvereid egyesével való végigélezése olyan sokáig tartana, hogy arra inkább nem szánsz időt. Sajnálatos módon a fenőkő egy idő után elkopik (mivel nem tudni, mennyit használt fenőkövet találtál, lehet ez akár a következő használatkor, de kitarthat akár még húsz alkalmon keresztül is). A fenőkővel megélezett fegyver az olimpián szintén többet sebez.

MORGAN KRISTÁLYA (659. TÁRGY)
Ah, a legendás - és átkozott - relikvia! Vagy csak egy ócska másolata? Hát... eléggé igazinak tűnik. Vajon hová igyekezhetett vele a halálmadár? Most már sosem derül ki. Majd csak kitalálsz valamit, mit kezdhetnél vele.

SZIVÁRVÁNYSZÍV (1529. TÁRGY)
Nagyon nem helyes, amit tettél, ezt valahol mélyen te is érzed. No de sebaj, nyomta már ennél nagyobb teher is a lelkiismereted, a kis dözmöngök meg majd csak találnak maguknak új főnököt! Imígyen megnyugtatva magad, neki is látsz, hogy kinyerd Szivárvány szívét ugyanúgy, ahogy a többi dözmönggel is szoktad tenni. Öklömnyi, csillogó, vibráló tárgy ez, amelyből csak úgy süt a mágia - így örömmel teszed el, bár hogy mire jó, azt még jópár napig nem sikerül kitalálnod. Egyszer azonban valahogy a kajád mellé keveredik a hátizsákodban, és az esti szortírozáskor meglepődve veszed észre, hogy a janóla, amelyik már két napja is enyhén büdösödött, most újra tökéletesen friss. Kísérletet teszel még pár gyorsan romló étellel, és mindnél ugyanezt tapasztalod: a szív mágikus tartósító hatása mindent folyamatosan frissen tart. Némi töprengés után arra is rájössz, hogy ennek a kulináris élvezeteken kívül hol vehetnéd hasznát: a szörnykomponensek tartósításánál is jól jöhet egy ilyen csoda. És igen! Működik! Vidáman fütyörészve indulsz tovább, és már előre tervezgeted, hogy mennyi pénzt spórolsz majd meg a spirituszon csak azért, hogy valami más haszontalanságra eltapsolhasd...

MOA ÜVEGGÖMB (383. TÁRGY)
Vajon mit keres ez a látszólag értéktelen (bár gyönyörűen csiszolt) Moa üveggömböcske a drága Moa ékszerek sorában?

MOA GYÖNGY (378. TÁRGY)
Gyönyörűen fényesített, mélyzöld színű gyöngy, a Moa gyöngyhalászoktól egy szakmájában mesternek számító csiszolón, majd minden bizonnyal seregnyi kincsvadászon keresztül jutott el végül hozzád.

MOA RUBIN (379. TÁRGY)
Egy gyönyörűséges vörös ékszercsepp, egyedülálló látványosság a maga nevében. Az ősi Moák ékszerészei legendás hírűek voltak, és minden bizonnyal csodálatos ékszerek készítéséhez használták fel annak idején ezt a parányi rubint.

TRÁKIN CSÁKÁNYA (367. TÁRGY)
E nemes szerszám nevét Aranymarkú Trákinról, a legendás törp bányászról kapta. S hogy miért? Nos ezen eszköznek köszönhette Trákin is a hírét, mivel akárhol vájt is vele a földbe, szinte mindig talált valami érdekeset. Nem csoda, hogy Trákin volt a valaha élt leggazdagabb törpe, s élete végéig megbecsülés övezte. A csákányt te a H 367 paranccsal használhatod, 12 TVP-ért. Ezenkívül nem árt, ha tudod, hogy a csákány remek ütőfegyver - ha jobb kezedbe veszed, sebzése 3D6+3, és képes mágikus lényeket is megsebezni (de használatához min. 10-es ütőfegyver szakértelem szükséges). Megjegyzés: ha nincs a birtokodban ásó, de nálad van Trákin csákánya, akkor azt fogod feltételes ásásnál használni.

KARAKTERLAP

Ezüst Larian, egy copfos ezüsthajú, kék szemű elf nő vagy. Elenios kántora vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 237. fordulód.

Erő: 21 (24) Szint: 23 Merészség: 6/7 Magasság: 143 cm
IQ: 43 (45) Támadás: 26 (28) Agresszió: 4 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 24 (26) Védekezés: 35 (39) Menekülés: 40 % Életkor: 146/147 év
Egészség: 19 (21) Életpont: 313/230 Jellem: jó (705) Tul. pont: 0
Szerencse: 29 (39) Varázspont: 554/126 Pénz: 596 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 40/17 Pszi pont: 150/478 EFejl: 9
Eddig összesen 1766 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 10 236 TP-t kaptál. Jelenleg 1 064 175 TP-d van. A következő szinthez még 135 825 TP szükséges. Trófeáid: zombi mester, quwarg parafenomén, óriásféreg.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/1 szúrófegyverek: 23/54 vágófegyverek: 26/83 (+7%)
ütőfegyverek: 20/82 (+6%) lőfegyverek: 21/67 (+3%) dobófegyverek: 8/11

Feltételes fegyverváltás: vaskard (#2084) << vashegyű lándzsa (#182) << vasalt bunkó (#181)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); bronzhegyű nyíl (#94) (18 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
düh vérvörös köde: 10 százalék;
111,87 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 129
A Végzet Vermében a 1. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 55 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 60, 62

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1402 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 23/91 (+33%) 2. nyomkövetés: 61/34 (+17%) 3. mászás: 13/28 (+9%)
4. csapdakészítés: 17/26 (+5%) 5. csapdaészlelés: 3/30 6. gyógyítás: 30/53 (+57%)
7. titkosírás: 15/50 (+12%) 8. felderítés: 11/57 (+5%) 9. szörnyidomítás: 9/32
10. teológia: 21/62 (+13%) 11. taumaturgia: 27/65 (+8%) 12. szerencsejáték: 2/56
13. versengés: 10/9 14. zene: 13/99 15. szörnyismeret: 42/83 (+33%)
16. pszi: 20/85 (+2%) 17. zárnyitás: 6/38 18. vadászat: 19/95
19. bányászat: 32/30 (+1%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 23 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
segítesz max. 20 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 3. fajúaknak a 4. fajúaknak a 6. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz mérleget (#81) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 3 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 5 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 5 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ), ovimon-bogyót (#207) (max. 5 darabot )
elfogod tigroszlánt (#43) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), sakált (#28) fedett veremmel (#219), uzbányt (#102) háló-csapdával (#220), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: kártyabarlang, labirintus (24)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 50)
sóhajtó dorony (#112), vadász varkaudar (#108), surranó kígyó (#30) (csak egyszer), királygyík (#26) (csak egyszer), gonoszok (#988), halálosztó kain (#168) (csak egyszer), óriásféreg (#171) (csak egyszer), varkaudar bajnok (#190)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
varkaudar behemót (#189), pszi elementál (#221), Pszinapszis (#974)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) gigaököl (#49, 16 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP) agyroppantás (#91, 16 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) pszi-ernyő (#64) a lélek védelme (#57) tulajdonságpajzs (#26)
hadiszerencse II (#24) agyburok (#90)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
19. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 20)
gyóntatás (#56), agykorbács (#97), lángcsóva (#31), villámcsapás (#50), izomernyesztés (#33), gigaököl (#49), agyroppantás (#91)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20)
tompítás (#40), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), oldás (#372), varázsvédelem (#34)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +32 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
2.) Nem tűrhetjük, hogy gonosz varkaudarok özönöljék el földünket. Tanulja meg kezedtől három varkaudar bajnok, hogy okosabb lett volna hazatérnie! (számláló: 1)
3.) A szerelem papja nem fárad el egykönnyen. Vegyél részt egyazon körben (ebbe nem számít bele a táborozás alatti idő) három sikeres Feltételes Udvarlásban! (teljesítve)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. városháza (685): kész. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Fősátor (770): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 3, 4, 9, 20, 31, 32, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 53, 60, 62, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 9, 14, 16, 17, 45.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 70 TU. szükséges még: 20 TU.
tudati kitérés I (514) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) OK
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal.

Összsúly: 85.46 kg Megterheltség: 94%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 25 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
8 angyalok gyűrűje (#529) 2 bronzhegyű nyíl (#94) 2 deus ex machina (#1)
2 drótszőr (#37) 4 galachmit (#310) 18 gyíkfű (#201)
8 gyógykenőcs (#313) 30 isteni könnycsepp (#260) 1 mocsári penke (#148)
1 móri gyümölcs (#116) 2 sámán erszény (#650) 1 Sheran cserepe (#1271)
3 spiritusz (#170) 3 szent kehely (#257) 1 szögletes kő (#17)
14 víz (#27) 1 szivárványszív (#1529) 1 moa üveggömb (#383)
3 moa gyöngy (#378) 2 moa rubin (#379) 1 Morgan kristálya (#659)
8 fenőkő (#1618) 1 shinai gömb (#348) 1 nyomkereső talizmán (#671)
4 varázskő (#305) 6 sámán gyógykenőcs (#1139)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
81 arany (#50) 2 álompor (#396) 1 ezüsttőr (#322)
8 kaja (#2) 1 ormánygőte csont (#21) 2 ragasztó (#83)
1 Trákin csákánya (#367)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

110 111 112 113 114 115
80
81
82
83
84
85
86
87
88
(111,87) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), Fairlight oltár, vaskohó (#155), érclelőhely
(112,81) varkaudar bajnok (#190)
(112,86) karmos tankány (#137), mély kút (#93), phua-kúp (#372), mérges nyukmár (#95)
(113,82) sóhajtó dorony (#112), dermesztő lidérc (#645), zombi mester (#251), 22. jellempróba, oltár
(113,86) mély kút (#93), százfogú (#53), topránypolip (#86), kérődző etra (#368)
(114,83) quwarg boly (#359), nekrofun (#173), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 255. jellempróba, Leah oltár, borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), barátság szent tüze (#484), 45. jellempróba, quwarg királynő (#153), zafír sárkányok (#329), Mehanidas Trak (3542. kalandozó)
(114,84) Dornodon rúnaköve, oltár, 40. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), tüskés harci gromak (#156)
(114,85) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), 34. jellempróba, nekrofun (#173), Sheran oltár, vérfürdető magszim (#148), csontváz lord (#177), szubreális vámpír (#223)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A pajzshasználat II. (542. KT-képesség) maximuma 20%-ról 25%-ra nőtt, hogy az intarzit pajzs védettségét is kihasználja.
* - A KT-képességfából elkészült újabb 5 szint. Az új képességeket és a hozzájuk kapcsolódó fejlesztési dolgokat (költség, feltétel stb.) a honlapunkon lehet megnézni.
* - Bekerült a játékba az FPH parancs. Mindenki kapott róla enciklopédiát, akinek a legmagasabb fegyverszakértlme 36 fölött van.
* - Ha 0 aranyas tárgyra van HU kiadva, azt ezentúl nem veszi fel a karakter.
* - Az EK 99 parancs hatására 1 TU 10 TVP-ért forduló végéig bármely más KT-tagnak lehet átadni információt, tárgyat és TU-t, mintha egy szövetségben lenne a két karakter. MXTU így nem adható át.
* - A KT szövetségbe való belépéshez elég, ha a vezetők 51%-a engedélyezi a belépést.
* - A KT aktuális képességfás képessége akkor is fejlődik, ha valaki nem azt a képességet fejleszti, hanem egy korábbit. Ily módon a képesség fejlesztése nem fejezhető be, tehát 1 TU-t mindenképp kell rajta fejleszteni a végén úgy, hogy valaki az aktuális képességet fejleszti.
* - A nekronfókusz (2374) +10% TP-t ad élőholtakra, nem +1%-kot, viszont nem adódik össze belőle több.
* - Ha valakinek nem 0-ra van állítva a DEM hatótávja, akkor a DEMezés is lépésnek számít, mivel ilyenkor szörnyek generálódnak. Ha már nincs több lépése az adott fordulóban, akkor a DEM ugyanarra a mezőre fogja repíteni.
* - Ha valaki ERKI paranccsal kilép a KT-ból, nincs IQ és egészség vesztés, és csak 1 max.ép-t veszít. Kap árnyékMXTU-t is, eggyel kevesebbet, mint normál kiengedésnél.

Üzenet küldése a karakternek