223. forduló, 225. forduló, Ezüst Larian összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. febr. 24. 12h:07'
EZ A 253. JÁTÉKHETED, 224. FORDULÓD
254. játékheted kezdete: febr. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 21 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5001
SZÁMLA : XXXX

EZÜST LARIAN KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
8 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [115,63] koordinátán.
Vörös Gondró, amikor összefutottatok, adott neked 20 kaját és 20 kaját. Felébredsz. Mintha halált hozna a baljós szél a messzeségből. Kézbe veszed távcsövedet és körülnézel. Irtózatos csata látványa bontakozik ki előtted. Chara-din híveit látod, ahogy fejvesztetten menekülnek valami elől... Aztán meglátod a sereget: emberek, elfek, törpék... és földelemek nyomulnak előre. A káosz avatárjai sorra hullanak el a harc közben, az oltárok hatalmas robbanás közepette válnak a földdel egyenlővé, a mana-fókuszáló monolitokat elementálok zúzzák porrá, s helyükbe újak emelkednek a meghasadt föld alól, az izzó magmából. Ahogy kinyitod a szemed, az álomkép szertefoszlik.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+16 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+96 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+65 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy woor-antilop nyomok után kutattál. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vaskarddal egy irtózatos ütéssel felvágod a woor-antilop bal oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a woor-antilop testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a woor-antilop öklelő szarvai elől. A woor-antilop most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 antilopbőrt. 37 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [7 pontot használtál fel, van még 354.]

* 1. KP: p 65 1 0 használod a 65. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 344.]

* 2. KP: p 65 1 0 használod a 65. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Pszi energia árad szét testedben. Akaratoddal irányítva, létrehozod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 334.]

* 3. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Megtelsz energiával. Elcsattintod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 329.]

* 4. KP: v 57 0 0 elmormolod az 57. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 mocsári penke). [0 pontot használtál fel, van még 329.]

* 5. KP: vv 224 26 24 elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 24. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 329.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 327.]
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 325.]

* 6. KP: v 14 1 0 elmormolod a 14. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy végső mozdulattal előhívod a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 320.]

ek 429 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 310.]

hu 212 99 104 hulladék: 212 99 104
Hulladékgyűjtés törölve: dorony tüdő. Hulladékgyűjtés törölve: fekete gyöngy. Hulladékgyűjtés törölve: fémrúd. [0 pontot használtál fel, van még 310.]

hu 268 108 hulladék: 268 108
Hulladékgyűjtés törölve: gromak bőr. Hulladékgyűjtés törölve: nyílvessző. [0 pontot használtál fel, van még 310.]

fkt 22 4 felt. készítesz a 22. tárgyat (4 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 310.]

kf 529 kézbeveszed/felveszed az 529. tárgyat
Az ujjadra húzod az angyalok gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 310.]

ef 10 521 energia fejlesztése 10
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-10 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 240.]

m 4 1 mozogsz délre, északkeletre
[115,64] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Észreveszel egy szent tölgyfát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy epokitféreg. {egyik sebzési módja: 1x 2d8+2.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Megmarkolva a vaskardot a másikra támadsz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod az epokitféreg farkát. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor súrolod az epokitféreg egyik ízületét. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Az epokitféreg feléd harap, de sikertelenül. Az epokitféreg farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Vaskarddal felnyitod az epokitféreg testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor súrolod az epokitféreg szelvényes testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Az epokitféreg fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az epokitféreg farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 1 005 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Ellenfeled ezúttal egy csontváz lord.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a csontváz lord testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a csontváz lord zörgő csontját. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a csontváz lord minden csapását hárítanod. (3 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Vasalt bunkóval eltalálod a csontváz lord rozsdás páncélját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a csontváz lord rozsdás páncélját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a csontváz lord minden csapását hárítanod. (3 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 1 409 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 67, gyógyulás: 14, összesen: -53 ÉP}

A következő ellenfél egy drakolich. {védettsége: 30 szúró, 20 vágó, 20 ütő ellen.}

Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 59 életpontot sebeztél. A szörny hideget lehel! Csontodig hatol a hideg. (51 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: gyöngymangó, 3 kék orchidea, zöld üveg. Marokra fogva a vaskardot ellenfeledre ugrasz. Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a drakolich testét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a drakolich farkát. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 119, gyógyulás: 14, összesen: -105 ÉP}

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra.
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+30 életerő). [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+34 életerő). [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-4 életerő).
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 tüskét. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [116,63] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Vad szamóca illatát hozza a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy élőholt quwarg közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {védettsége: 14 szúró, 26 vágó, 21 ütő ellen.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az élőholt quwarg torát. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor súrolod az élőholt quwarg testét. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhány helyen meghorzsolod az élőholt quwarg testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 1 450 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 43, gyógyulás: 9, összesen: -34 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+20 életerő). [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Egy hegymélyi lidérc áll veled szemben. {védettsége: 45 szúró, 30 vágó, 30 ütő ellen.}

A lény igéző tekintetét rád emeli. Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Marokra fogva a vaskardot a másikra rohansz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a hegymélyi lidérc jobb karját. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a hegymélyi lidérc testét. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-39 varázspont.) Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a hegymélyi lidérc bal lábát. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Harci kalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a hegymélyi lidérc testét. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A hegymélyi lidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-40 varázspont.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 32, gyógyulás: 8, összesen: -24 ÉP}

Borzalom és halál! Nem akarod itthagyni fogad, úgyhogy a menekülést választod. Szerencsére ellenfeled vagy lassú, vagy egy mérföldnyi loholás után már nem érdekled.
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. Látsz egy kihívás tornyát. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy barátság szent tüzét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Elenios híveié. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Látsz egy halálbokort.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Épp elhaladnál egy sátor előtt, amikor egy hangra leszel figyelmes, ami téged szólít. Egy árnymanó ül nem messze tőled egy asztal mögött, kezében egy pakli kártya mutatja, hogy békés küzdelemben szeretné próbára tenni tudásod. Kedved támad a szerencsejátékhoz, úgyhogy magabiztosan közelebb lépsz. Ellenfeled 100 aranyat tesz maga elé, majd te is így teszel. Ez lesz a játékalap. 1. kör: Remegő kézzel veszed szemügyre a leosztott lapokat: 2 A bajnok manifesztációja, 1 Illúziópalota, 1 Vérfürdető magszim, 1 Orbitális mackósajt. Ez egy pár! Rövid licitálás után a lapcsere mellett döntetek. 3 lapot cserélsz. Izgatottan megnézed mi van most a kezedben: 3 A bajnok manifesztációja, 1 Illúziópalota, 1 Illúziósárkány. Ez terc! Megmutatjátok a lapjaitokat. Az árnymanó lapjai a következők: 1 Kaszabolósáska, 1 Piromenyét, 1 Tisztítótűz, 1 Déja vu, 1 Aranyeső. Nyertél. 2. kör: Megvizsgálod, milyen lapokat kaptál: 2 Tisztítótűz, 2 Szerencsejáték, 1 Illúziósárkány. Ez két pár!
- Egyszer élünk - gondolod, és merészen licitálni kezdesz. Az árnymanó vonakodva tartja a tétet egy darabig, de nem számol kitartásoddal. Megelégelve pénzéhségedet, bosszúsan az asztalra hajítja használhatatlan lapjait. 3. kör: A legnyugodtabb lelkiállapotot színlelve megnézed a kezedben lévő lapokat: 2 Temető, 2 Tisztítótűz, 1 A bajnok manifesztációja. Ez két pár! Mielőtt még lapokat cserélnétek, néhány arannyal megemeled a tétet. Az árnymanó megadja, de ő sem akarja tovább emelni. 1 lapot cserélsz. Megnézed az új lapokkal együtt mi van a kezedben: 2 Temető, 3 Tisztítótűz. Ez full! Rövid licitálás után megmutatjátok a lapjaitokat. A következő lapok voltak ellenfeled kezében: 4 Aranyeső, 1 Temető. Ez póker! Vesztettél. 528 tapasztalati pontot kaptál. 82 arannyal könnyebben hagyod ott nevető ellenfeled.
Egy csúcsos, fekete színű sátorra lelsz a cirkusz közepén. Előtte egy jókora ember férfi szónokol az őt körülálló kalandozóknak, és eget rengető szenzációként próbálja az odabent található veszélyeket beharangozni. A tétova tömeg látványa magabiztossá tesz. Előrelépsz, hogy tárgyaidat leadva beléphess a labirintusba. Egy sötét folyosó végében állsz, a másik végén némi fény pislákolására leszel figyelmes. A mellékjáratokat figyelmen kívül hagyva egyenesen indulsz, míg nyilvánvalóvá nem válik számodra, hogy zsákutcába kerültél. Visszasétálsz az első elágazásig, majd abba az irányba folytatod utad. Hamarosan újra lezárt falba botlasz. Miután következő próbálkozásaid sem koronázza siker, kedveszegetten visszasétálsz a kiindulási pontra. 528 tapasztalati pontot kaptál. Csüggedten hagyod ott a szirén sátrát, miután visszakaptad a tárgyaidat.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Sorvadsz (-4 életerő). Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délre vezetnek. [58 pontot használtál fel, van még 182.]

im 0 3 imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+90 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 152.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+26 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 122.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 92.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy kékesen vibráló kört látsz, se lépcső, se létra. Beleállsz a körbe. Zutty! Egy pillanat alatt elteleportálsz, és máris a következő szinten vagy. Egy vigyorgó gnóm üdvözöl, láthatóan tetszik neki, hogy lenyűgözött a varázslata. Még bemutatkozni is elfelejt, ahogy a kalandot ismerteti. Nem bonyolult a próba. Egyszerűen csak véget kell vetned egy quwarg királynő életének! {max. életpontja: 151-166.}

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő jobb vállát. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a quwarg királynő potrohát. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Vasalt bunkóval néhányszor megcsapod a quwarg királynő testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 316 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 34, gyógyulás: 8, összesen: -26 ÉP}


Teljesítetted a feladatot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Egy hosszú falétra vezet feljebb. Felmászol rajta, és hamarosan az egyik teremben találod magad, ami vélhetőleg egy tányérszerű kiszélesedés belseje. A kalandmester, egy Sziklahegyi Bergin nevű törpe már vár. Kezet fog veled, majd ismerteti a próba mibenlétét. A teszt során az intelligenciádat, a műveltségedet teszik próbára. Nos, mennyire vagy járatos a barkácsolásban? Dobj össze egy kígyóbőr kesztyűt! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Szomorúan rázod a fejed. Nem a szaktudással van baj, komponens hiányzik.
Kudarcot vallottál! A kalandmester ujjcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [20 pontot használtál fel, van még 72.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy kékesen vibráló kört látsz, se lépcső, se létra. Beleállsz a körbe. Zutty! Egy pillanat alatt elteleportálsz, és máris a következő szinten vagy. Egy vigyorgó gnóm üdvözöl, láthatóan tetszik neki, hogy lenyűgözött a varázslata. Még bemutatkozni is elfelejt, ahogy a kalandot ismerteti. A teszt során az intelligenciádat, a műveltségedet teszik próbára. Lássuk, mekkora a kézügyességed. El kell készítened egy nyílvesszőt! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Keményen dolgozol, de végül elkészíted a feladatul kapott nyílvesszőt 200 tapasztalati pontot kaptál.
Sikeresen megoldottad a feladatot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Egy rozoga, dülöngélő lépcső vezet a magasba. Egy új építmény, és ilyen rossz állapotban? Mesterséges szar ez, ébredsz rá. Óvatosan mész fel, elkerülve néhány beszakadó fokot. Odafent a kalandmester, egy hatalmas orrú, nagyszakállú törpe fogad, aki bemutatkozás helyett csak vakkant egyet. Rögtön a tárgyra tér, elmondja, mi a feladat. A feladat: élelemszerzés közepes nehézségű terepen. A szoba közepén egy dimenziókapu vibrál, a kapun túl egy sziklás sivatagot látsz. Átlépsz a kapun, és azonnal megcsap a déli forróság. Apró gyíkokra, rágcsálókra vadászol, rejtett vízforrások után kutatsz. Két óra után teljesen kimerülsz, de elegendő élelmet gyűjtöttél a túléléshez, ezért visszatérsz a dimenziókapuhoz. 1 000 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a kalandot. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Többszáz foknyi márvány lépcsőfokon kell felcaplatnod, amíg elérkezel a Feladathoz. A kalandmester, egy délceg elf dalia már vár. - Helló! A nevem Vlalhyll. A feladatod a következő. Harcolnod kell, ellenfeled egy quwarg parafenomén. Öld meg a szörnyet! A lény már elő is bukkan. {egyik sebzési módja: 1x 1d10+8.}

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tompítás varázslattal készülsz a csatára. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 17 életpontot sebeztél. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Szerencsére nem hatott rád. A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. És igen, sikerült neki! Egy zárnyitó készlet tökéletesen átstruktúrálódott molekulárisan! Na, ennek sem veszed már hasznát: eldobod. Marokra fogva a vaskardot ellenfeledre ugrasz. Vaskarddal párszor kilyukasztod a quwarg parafenomén potrohát. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a quwarg parafenomén potrohát. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 17 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Isteni hited kicsit megrendült! Vaskarddal párszor kilyukasztod a quwarg parafenomén fejét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A lény huhog! 17 életpontot vesztettél. Nyelvével a quwarg parafenomén eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. A quwarg parafenomén szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Eldobod az értéktelenné vált borzalmas varkaudar trófeát, és diadalmasan beszerzel egy quwarg parafenomén trófeát. 1 966 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 83, gyógyulás: 11, összesen: -72 ÉP}


Kiálltad a próbát. Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Végtelennek tűnő lépcsősor vezet a magasba. Haha! Már ez is egyike a próbáknak, az erőnlét próbája. Elmosolyodva indulsz felfelé. Jócskán kifulladsz, mire eléred a "tányérszintet", ahol egy karcsú, égszínkékbe öltözött, barna hajú elf vár. - A nevem Quilshela, én leszek a kalandmestered ezen a szinten. - mutatkozik be. - A feladatod a következő lesz. A próba során bizonyítanod kell, hogy sokoldalú ismeretekkel rendelkezel. Mesélj róla részletesen, ezzel bizonyítsd, hogy tudod, milyen egy praglonc hártya. Tökéletes választ adsz. - Rendben, de azt tudod-e, hogy milyen egy plazmacsillag. Részletesen ismertetsz mindent, amit tudsz az adott témában. 500 tapasztalati pontot kaptál.
Sikeresen megoldottad a feladatot. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Micsoda luxus! Lift vezet fölfelé! Beállsz a fabódéba, és húzni kezded az előtted lógó kötelet, mire a lift nyikorogva megindul fölfelé. Öh, nem is olyan kényelmes! A saját súlyodat kell felhúznod, ha egy csiga segítségével is. Megizzadsz, mire felérsz. Odafent egy kalandmester, egy fontoskodó gnóm vár. Ruháján névtábla: "Roókbrakvansók". Hadarva ismerteti a feladatot. Különlegesen nehéz feladatot kapsz. A kalandmester elteleportál egy hegymélyi tárnába, ahol adamantitot kell bányásznod! Ellátnak a szükséges felszereléssel és két fáklyával. Nesze neked! Hát igen, mindig ilyen kihívásra vágytál! Bányászat szakértelmed, no meg intuíciód segítségével megtalálod a telért, és hozzálátsz a különleges ásvány kitermeléséhez, majd feldolgozásához. Két óra múlva jön érted a tökéletesen elégedett kalandmester. 1 500 tapasztalati pontot kaptál.
HURRÁ! Sikeresen teljesítetted az összes feladatot! Kalandmesterek sereglenek elő, a válladat veregetik. Kiderül, hogy mi a jutalmad: Megtanítanak neked egy varázslatot, melynek neve isteni küldetés. (ld. enc.) És ha mindez még nem lenne elég, tárgyjutalomban is részesítenek! Díjad 1 aranytermő ládikó. (ld. enc.) 6 000 tapasztalati pontot kaptál. Boldogságban úszva hagyod el a tornyot. [50 pontot használtál fel, van még 22.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 22.]

m 1 1 8 mozogsz északkeletre, északkeletre, északra
[117,62] Még mindig füves síkságon vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy xantusz-kaktuszt. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy erszényes elkarog. {max. életpontja: 125-134.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az erszényes elkarog bal lábát. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod az erszényes elkarog testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az erszényes elkarog belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az erszényes elkarog összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 935 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 15, gyógyulás: 3, összesen: -12 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Ó! Hiszen ez egy szubreális vámpír. {egyik sebzési módja: 1x 2d4+4.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Eszel valamit. (-1 kaja.) A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-3 életerő).

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [12 pontot használtál fel, van még 10.]

m 1 2 4 mozogsz északkeletre, keletre, délre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 10.]

m 5 mozogsz délnyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 10.]

szk 33 19 18 keresed a 33. szörnyet a 19. szörnyet a 18. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy kavadut. [0 pontot használtál fel, van még 10.]

h 238 20 használod a 238. tárgyat
Elkezded pengetni a lantot. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. [10 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -3.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Eljött az idő! Megkezdődik a szülés. Sokkal fájdalmasabb, mint amilyennek gondoltad volna, de azért még mindig kellemesebb, mint egy púpos burástya pete világrahozatala. Nyomsz és lélegzel, nyomsz és lélegzel. Sehol egy bába, aki segítene! Egyedül világra hozni a gyereket nagyon nehéz. Amikor azonban meghallod a gyerek sírását, minden fájdalomért kárpótolva érzed magad. Még mindig pihegve, megtisztogatod és megvizsgálod a gyereket. Egy teljesen egészséges mutáns gyermek! Mohón szopni kezd. Tervek kezdenek benned körvonalazódni a gyermek nevelésével kapcsolatban. (ld. enc.)
Megszoptatod a gyermekedet. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a sullár. 2 kaját töm magába a hegyi szamár. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 365 pontot. A következő körben tehát 362 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ISTENI KÜLDETÉS (170. VARÁZSLAT)
Bármennyire is buzgó híve vagy istenednek, előfordulhat, hogy olyan feladatot kapsz tőle, amelyet képtelen vagy teljesíteni, akár fizikai korlátok, akár elvi problémák miatt. Most már olyan közel állsz istenedhez, hogy lehetőséged van rá: egy, általad választott küldetést istened teljesítettnek tekint, leimádkozhatod, megkapod érte az aktuális varázslatot. De: csak egy ilyen lehetőséget kapsz, tehát használat után az isteni küldetés "elfüstöl" a fejedből. Az isteni küldetés elmondása 40 VP-be és 5 TVP-be kerül, és paraméterként egy 1-3 közötti számot kell megadnod: amikor legutoljára küldetést imádkoztál le, hányas sorszámmal szerepelt az az isteni küldetés, amitől meg akarsz szabadulni. Pl. a küldetéseid voltak: 1.) Ölj gonyolékot. 2.) Imádkozz, amint teológiád elérte az 55-ös szintet. 3.) Növessz harmadik lábat. Kiadod a V 170 1 parancsot, és a legközelebbi IM parancsnál a gonyolékos küldetés helyett már kapod is az újabbat.

ARANYTERMŐ LÁDIKÓ (504. TÁRGY)
Az aranytermő ládikó egyike a legbecsesebb varázstárgyaknak, nem csoda, hogy csak különleges és embert próbáló feladatok végrehajtása után lehet hozzájutni. Az aranytermő ládikó ugyan nem termel hipp-hopp aranyat a csupasz levegőből, de azonkívül szinte mindenből, aminek egyébként értéke van. Mágia dolgozik itt, de nem az a fajta, amelyre gondolsz: az egyszerű doboz nem változtatja meg a tárgyak molekuláris és atomszerkezetét, mint egyes varázslatok. Egyszerűen csak elteleportálja a belé helyezett tárgyakat egy kereskedőhöz, aki a megfelelő úton-módon visszaküldi a tárgy ellenértékét, amely a dobozban jelenik meg. A dolognak csak két hátulütője van: nagy ritkán a boltos átver, azaz azt állítja, hogy a tárgyat nem kapta meg, és nem kapod meg az ellenértéket - ez hasonlatos az alkímia varázslat kudarcához. Másrészt, a doboz mágikus erőterét üzemeltető erőforrás a te energiádból táplálkozik, azaz minden használatakor sebződsz 2 ÉP-t, ha ebbe belehalnál, vesztesz 3 VP-t (varázsenergiád így negatívba is lemehet). Ha egyszerre egy tárgyból többet raksz a ládikóba, akkor is csak egyszer kell a használati költséget kifizetned. Az aranytermő ládikó használata általában automatikus, bármikor, amikor olyan tárgyhoz jutsz, amit a HU paranccsal eladnál vagy eldobnál, ehelyett berakod a ládikóba. Ezenkívül kiadhatod a H 504 parancsot, ekkor minden nálad levő, HU-val ellátott tárgyat beleraksz - persze a KF-eltekből ilyenkor is meghagysz egyet. Ebben az esetben a láda használata 5 TVP-be kerül. Erre igazándiból csak a ládikó megszerzésekor és újabb HU parancsok kiadásakor lehet szükség.

GYERMEKNEVELÉS
Megszülted első gyermekedet - és most hogyan tovább? Következik a gyermek nevelése! Ez nemcsak abból áll, hogy jóval több kaját kell gyűjtened körönként, hiszen a kisdednek is jól kell laknia, és a bébi nagyon hamar átáll az anyatejről az alpesi tehén és démontetű húsra. Meg kell tanítanod neki az általad ismert tárgyak készítési módját, el kell neki mesélned, hogyan néznek ki a különböző szörnyek, el kell sajátítania a fegyver- és egyéb szakértelmek alapvető fogásait. A gyermek fejlődése a vártnál jóval gyorsabb, feltehetően a termomágikus világégés okozta magoflusztáció miatt - lehet, hogy néhány hónap alatt teljesen felnőtté válik! Ha azt akarod, hogy az apa is résztvegyen a nevelésben (feltéve, hogy tudod, kicsoda), akkor lehetőség szerint próbálj úgy mozogni a fordulóidban, hogy utolsó lépéseddel az ő táborhelyére érj. Így a gyermek nemcsak az általad ismert dolgokat fogja megtanulni, hanem az apja is oktatni fogja. [Megjegyzés: a gyermek tehát ismerni fogja mindazokat a szörnyeket, kalandozókat, tárgyakat, parancsokat és szakértelemeket, amelyeket anyja (esetleg apja) is megismert a gyermek felnőtté válásának pillanatáig. Nem fogja ismerni azonban az épületeket, varázslatokat, labirintusokat, parancsokat, stb. dolgokat, amelyeket egy kezdő kalandozó sem ismer.]

KARAKTERLAP

Ezüst Larian, egy copfos ezüsthajú, kék szemű elf nő vagy. Elenios fanatikusa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 224. fordulód.

Erő: 21 (24) Szint: 22 Merészség: 6/7 Magasság: 143 cm
IQ: 41 (43) Támadás: 25 (27) Agresszió: 4 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 24 (27) Védekezés: 34 (38) Menekülés: 40 % Életkor: 146/147 év
Egészség: 19 (21) Életpont: 301/236 Jellem: jó (612) Tul. pont: 0
Szerencse: 28 (37) Varázspont: 472/1 Pénz: 64 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 37/16 Pszi pont: 150/213
Eddig összesen 1597 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 18 374 TP-t kaptál. Jelenleg 892 853 TP-d van. A következő szinthez még 107 147 TP szükséges. Trófeáid: quwarg nagymester, quwarg parafenomén, óriásféreg. Gyermeked egészséges.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/1 szúrófegyverek: 23/38 (+1%) vágófegyverek: 25/48 (+7%)
ütőfegyverek: 19/89 (+8%) lőfegyverek: 21/7 dobófegyverek: 8/11

Feltételes fegyverváltás: vaskard (#2084) << vashegyű lándzsa (#182) << vasalt bunkó (#181)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); bronzhegyű nyíl (#94) (14 -); ezüstshuriken (#327) (997 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0
düh vérvörös köde: 10 százalék;
117,62 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 125
A Végzet Vermében a 1. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 50 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 60

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1402 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 19/7 (+11%) 2. nyomkövetés: 58/71 (+16%) 3. mászás: 12/95
4. csapdakészítés: 16/53 (+5%) 5. csapdaészlelés: 3/25 6. gyógyítás: 25/56
7. titkosírás: 14/26 8. felderítés: 9/60 9. szörnyidomítás: 9/5
10. teológia: 19/89 (+22%) 11. taumaturgia: 26/58 (+6%) 12. szerencsejáték: 1/90 (+11%)
13. versengés: 8/75 (+18%) 14. zene: 13/66 (+11%) 15. szörnyismeret: 39/81 (+33%)
16. pszi: 20/7 (+3%) 17. zárnyitás: 6/33 18. vadászat: 19/51 (+5%)
19. bányászat: 31/93 (+4%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 22 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
segítesz max. 20 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 3. fajúaknak a 4. fajúaknak a 6. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz mérleget (#81) (max. 1 darabot, csak egyszer), nyu-shurikent (#157) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 3 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 3 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 5 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 5 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ), ovimon-bogyót (#207) (max. 5 darabot ), kerek követ (#19) (max. 2 darabot )
elfogod tigroszlánt (#43) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), sakált (#28) fedett veremmel (#219), uzbányt (#102) háló-csapdával (#220)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: kártyabarlang, labirintus (24)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 50)
sóhajtó dorony (#112), vadász varkaudar (#108), surranó kígyó (#30) (csak egyszer), királygyík (#26) (csak egyszer), gonoszok (#988), halálosztó kain (#168) (csak egyszer), óriásféreg (#171) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
varkaudar behemót (#189), pszi elementál (#221), Pszinapszis (#974)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) gigaököl (#49, 16 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) agyburok (#90, 11 VP) agyroppantás (#91, 16 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
bűvölés (#20) (15) méregsemlegesítés (#14) sorvasztás (#102) pszi-ernyő (#64)
tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
19. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 20)
gyóntatás (#56), agykorbács (#97), lángcsóva (#31), villámcsapás (#50), izomernyesztés (#33), gigaököl (#49), agyroppantás (#91)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20)
tompítás (#40), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), oldás (#372), varázsvédelem (#34)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +32 kg teher) státusz: OK
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
2.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 6 szopókövet!
3.) A szerelem papja nem fárad el egykönnyen. Vegyél részt egyazon körben (ebbe nem számít bele a táborozás alatti idő) három sikeres Feltételes Udvarlásban!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. városháza (685): kész. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Fősátor (770): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 3, 4, 9, 20, 31, 32, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 53, 60, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 9, 14, 16, 17, 45.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 37 TU. szükséges még: 53 TU.
tudati kitérés I (514) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 77 TU. szükséges még: 33 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1221 TU szükséges.)
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 102.31 kg Megterheltség: 113%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 2 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
132 arany (#50) 1 csuklyavirág (#133) 1 drótszőr (#37)
1 gyöngymangó (#135) 7 kaja (#2) 3 kék orchidea (#68)
1 szögletes kő (#17) 4 víz (#27) 1 zárnyitó készlet (#39)
1 zöld üveg (#82)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 1 antilopbőr (#48) 1 aranytermő ládikó (#504)
1 elkarog szőr (#665) 4 ragasztó (#83) 4 tüske (#22)
5 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

114 115 116 117 118
61
62
63
64
65
(115,63) woor-antilop (#31)
(115,64) szent tölgyfa (#393), Sheran oltár, művészi porolit (#720), nekrofun (#173), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 28. jellempróba, epokitféreg (#147), csontváz lord (#177), drakolich (#760)
(116,63) élőholt quwarg (#202), hegymélyi lidérc (#7084), kihívás tornya (#502), művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), Elenios oltár, 46. jellempróba, szent tölgyfa (#393), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), quwarg királynő (#153), quwarg parafenomén (#248)
(117,62) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), 35. jellempróba, erszényes elkarog (#354)

Üzenet küldése a karakternek