272. forduló, Adam de Bier összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. febr. 20. 10h:07'
EZ A 557. JÁTÉKHETED, 273. FORDULÓD
558. játékheted kezdete: febr. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
KALANDOZÓ: #4937
SZÁMLA : XXXX

ADAM DE BIER KALANDJAI


24 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [74,59] koordinátán. Az olimpiai arénában edzettél. Az arénában táboroztál, ellenfelekre várva. Az arénában bámészkodva találkozol egy hosszú ezüsthajú, barna szemű kobudera férfival. Bőre bronzként csillog. Ohó, ez Tomtamtam! Chara-din felszentelt papja. Mellkasán a Jáde Sárkány tetoválását viseli. Egy gromak páncélt, egy káosz szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy ryuku csizmát, egy sárga erőövet, egy tankány karmot és egy umbatari karkötőt visel. Ruházatát egy quwarg harcos trófea, egy tüskés harci gromak trófea és egy dehidrátor trófea ékesíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Tárgyainak egy részét egy sörényes ubuk viszi. Megállapodtok, hogy a játék pénzben folyik, a tét 10 arany. Üdvözlitek egymást, majd megkezdődik a párviadal.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre gyóntatás varázslatot lősz. Ellenfeled aurája világosodik! Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 25 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, tolmokov-koktélt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 tolmokov-koktél. Lövedékeiddel perforálod Tomtamtam testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Meglengetve az ezüsthegyű lándzsát a másikra rontasz. {GYD:} Ezüsthegyű lándzsával párszor épp hogy megérintgeted Tomtamtam nyakát. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) {KCC:} Ezüsttőrrel meghorzsolod Tomtamtam testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vashegyű lándzsával Tomtamtam kicsit megbökdösi a testedet. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Méregfoggal Tomtamtam kicsit megsebzi a jobb oldaladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) {GYD:} Ezüsthegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod Tomtamtam jobb karját. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) {KCC:} Ezüsttőrrel meghorzsolod Tomtamtam jobb lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vashegyű lándzsával Tomtamtam valamennyire megsebezgeti a jobb lábadat. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Méregfoggal Tomtamtam kicsit megsebzi a testedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Főhajtással köszönitek meg egymásnak a párviadalt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. {Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 76, gyógyulás: 0, összesen: -76 ÉP}

Ez jó kis testmozgás volt, mindketten talpon maradtatok. Vesztettél! Kénytelen-kelletlen kifizetsz ellenfelednek 10 aranyat.
Myori Amber (1093) ellopott tőled 1 csontkulcsot. Tomtamtam átadott neked a 6. napon 5 TU-t. Az arénában bámészkodva találkozol egy hosszú ezüsthajú, barna szemű kobudera férfival. Bőre bronzként csillog. Á, hiszen ez Tomtamtam! Chara-din felszentelt papja. Mellkasán a Jáde Sárkány tetoválását viseli. Egy gromak páncélt, egy káosz szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy ryuku csizmát, egy sárga erőövet, egy tankány karmot és egy umbatari karkötőt visel. Ruházatát egy quwarg harcos trófea, egy tüskés harci gromak trófea és egy dehidrátor trófea ékesíti. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Málhásállata egy sörényes ubuk. Megállapodtok, hogy a játék pénzben folyik, a tét 10 arany. Üdvözlitek egymást, majd megkezdődik a párviadal.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy gyóntatás varázslatot. Ellenfeled aurája világosodik! Távolról lángcsóva varázslatot lő rád a másik. 10 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, tolmokov-koktélt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 tolmokov-koktél. Lövedékeiddel perforálod Tomtamtam bal lábát. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Meglengetve az ezüsthegyű lándzsát a másikra rohansz. {KCC:} Ezüsthegyű lándzsával néhányszor megkarcolod Tomtamtam testét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) {KCC:} Ezüsttőrrel megkarcolod Tomtamtam fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vashegyű lándzsával Tomtamtam gyengén megszurkálja a testedet. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Méregfoggal Tomtamtam kicsit megsebzi a fejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) {KCC:} Ezüsthegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted Tomtamtam jobb oldalát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) {KCC:} Ezüsttőrrel kicsit megsebzed Tomtamtam testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vashegyű lándzsával Tomtamtam gyengén megszurkálja a fejedet. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Méregfoggal Tomtamtam megkarcolja a testedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Főhajtással köszönitek meg egymásnak a párviadalt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. {Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 77, gyógyulás: 0, összesen: -77 ÉP}

Ez jó kis testmozgás volt, mindketten talpon maradtatok. A párviadalt te nyerted! Ellenfeled kifizet neked 10 aranyat.
A 19. napon egy láthatatlan alak megpróbált lopni tőled, de kiszúrtad idejében. Rögtön elszaladt a sunyi.
A 20. napon egy láthatatlan alak megpróbált lopni tőled, de kiszúrtad idejében. Rögtön elszaladt a sunyi.
Tomtamtam, amikor összefutottatok, adott neked 2 bumerángot. Sylvia, amikor találkoztál vele, adott neked 20 szögletes követ, 26 pirkitet és 10 ubuk tüskét. Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna...
Árulkodó nyomok után kutatsz: a tolvajt mindenképpen meg kell találnod. Sunyi, épphogy látható árnymanó nyomokat találsz a közvetlen közeledben! Nyilvánvalóan egy férfi hagyta. Egyéb árulkodó nyomot is találsz: felemelsz a földről egy tüsi fekete hajszálat és egy szőrszálat egy szakállból. (Ehhez a mesteri, más tolvajok által nyilvánvalóan megvalósíthatatlan lopáshoz nyilván valamilyen tudati képességet használt a tettes.)
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+25 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+87 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Elhagyod az arénát. Megfejed az alpesi tehenet. (+3 kaja.) A lottó 644. hetének nyerőszámai: 12, 7, 14. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 5 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [5 pontot használtál fel, van még 608.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmormoltad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 603.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 598.]

ek 7 12 4 t. energia kisütése: 7 12 4
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+4 taumaturgia.) [-4 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 598.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 598.]

hu 166 122 45 hulladék: 166 122 45
Hulladékgyűjtés törölve: ugh méreg. Hulladékgyűjtés törölve: dözmöng szív. Hulladékgyűjtés törölve: kis bőrpajzs. [0 pontot használtál fel, van még 598.]

m 2 8 mozogsz keletre, északra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[116,45] Továbbra is síkságon vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kihívás tornyát. Észreveszel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Látsz egy oltárt. Raia híveié. Utad során felfedezel egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert nyugatra fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, piros szemű, körszakállas ember férfival. Fekete a bőre. Leah bíborosa. Egy csontamulettet, egy gólem talizmánt, egy koponya szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.tűzopálját, egy smaragd védőgyűrűt, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy hadroszaurusz trófea, egy Poomr Ko trófea és egy élőholt quwarg trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy tűzförgetegből kilépő ember. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Málhásállata egy zombi. Mentális auráját felismered, jelleme gonosz, a Tieddel ellentétben! Mosolyogni próbál, de Te csak komoran végigméred. Otthagyod a másik kalandozót.

(Továbbmész...) [116,44] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Chara-din hívői építették. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Átadod a húrt a lánynak, mire az buzgón hangolni kezd. Trillázása elűzi az erdő csendjét. Amikor kész a zeneszerszám, elénekeltek közösen egy dalt, ami a napfelkeltéről szól. A lány dicséri a hangodat, te megköszönöd, majd integetve továbbindulsz. (+2 jóság.)
Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Egy epokitféreg közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Itt csata lesz.

Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Elszántan ellenfeledre támadsz. {GYD:} Rövid karddal párszor kilyukasztod az epokitféreg egyik ízületét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel épp hogy megszúrod az epokitféreg testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az epokitféreg feléd harap, de sikertelenül. Siralmas támadást intéz farkával az epokitféreg, épp csak megsuhint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) {GYD:} Rövid karddal párszor kilyukasztod az epokitféreg testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) {KCC:} Ezüsttőrrel megkarcolod az epokitféreg egyik ízületét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az epokitféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 880 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

[21 pontot használtál fel, van még 577.]

kt 4 4 elkészíted a 4. tárgyat (4 darabot)
Begyűjtöttél 4 botot. Erőd TF-elődött. [32 pontot használtál fel, van még 545.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[115,45] Dombok, majd hegyek jelennek meg, a bokrok sűrűjét elhagyva. Alacsonyhegység. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hmm, csak egy vadtroll. Ettől nincs semmi félnivalód. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Rövid karddal párszor kilyukasztod a vadtroll ragyás bőrét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) {KCC:} Ezüsttőrrel teljesen átszúrod a vadtroll testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Karmaival a vadtroll megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A vadtroll feléd harap, de sikertelenül. Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-10 életpont). A vadtroll most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (ramit kő) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 ramit követ! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy kihívás tornyát. Nyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Elrakod a távcsövet. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [16 pontot használtál fel, van még 529.]

ep 86 70 építed a 86. tárgyat 70 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 529.]

v 22 322 elmormolod a 22. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Sikerült elmondanod az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő ezüsttőrt. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 2 ezüstdarab. [-12 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 524.]

kt 327 1 elkészíted a 327. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 ezüstshurikent. Erőd TF-elődött. [15 pontot használtál fel, van még 509.]

v 96 74 59 elmormolod a 96. varázslatot
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Varázsolni kezdesz. Energia árad testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(115,45) vadtrollok (#70), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), oltár, érclelőhely
(116,44) Chara-din rúnaköve, Chara-din oltár, 49. jellempróba, epokitféreg (#147)
(116,45) kihívás tornya (#502), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Raia oltár, szent liget (#439), szent tölgyfa (#393), egy ember férfi

[74,59] Lakott területre érkeztél.

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt vaskohót. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy főutcát. Felfedeztél egy teljesen lerombolt világítótornyot. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Látsz egy sárkánytanyát. Találsz egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI " Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Nem mindig az erő a nyerő! Vigyázz! Jön az ÁRNYMENŐ! U.M.A. (5569) az ÁRNYMENŐ! " Épületeket látsz: egy ezüst mágustorony (670. épület.), egy Mélysötét Aréna (683. épület.), egy kolostor (690. épület.) és egy Földelem Kapuja Harci Iskola (698. épület.). A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Álljon-e tábla az ősi Istenek tiszteletére. Hirdesse Rhatt és Bufa régvolt nagyságát és tanait. Állította Hexeter az Ősi Hajnal Lovagjai [9167] K.T. tagja közül. "
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 499.]

fv 4 16 41 felveszed a 4. tárgyat (16 darabot) 41
Rábukkansz a rejtekhelyre! Magadhoz vettél 16 botot. Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [4 pontot használtál fel, van még 495.]

m 6 mozogsz nyugatra
[73,59] Továbbmész a város utcáján. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Hmm, csak egy útonálló. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a rövid kardot ellenfeledre rontasz. {GYD:} Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az útonálló bal karját. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel teljesen átdöföd az útonálló testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Felfedeztél egy fény szentélyét. Látsz egy főutcát. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Felfedeztél egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megpillantasz egy csinos tekerős kutat. A polgárőrség strázsál mellette. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Sheran szeret téged - miért fordulsz el tőle mégis? " Épületeket látsz: egy fogadó a Zöldfülű Kalandozóhoz. (684. épület.), egy városháza (685. épület.) és egy piroslámpás ház (696. épület.). Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Melyik tárggyal menjen el, melyik tárgy az, ami érdekel... ÁRNYMENŐK by U.M.A. " [10 pontot használtál fel, van még 485.]

be 685 bemész a 685. épületbe
Közeledtedre egy világos tunikába öltözött, nyakában vastag láncon míves pecsétnyomót viselő gnóm fordul feléd. - Á, újra itt! Látom, otthonosan érzed magad. Na mesélj, mi történt veled mostanában? Mesélsz arról, hogy mi mindent láttál kalandjaid során. - Büszke vagyok rád! Csak így tovább! Esetleg van kedved további feladatokhoz? - Ahogy bólintasz, a másik elvigyorodik. [50 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 4 ezüstdarab.] - Remélem, hasznát veszed majd ezeknek az ezüstdaraboknak! [add ki az F 326 parancsot]. Hogy miben tudnál még segíteni? Mindig hiányunk van szakavatott kőművesekből. A külső telkeken még rengeteg a befejezetlen épület. Építs valamelyikbe legalább 200 TVP-nyit. - Elbúcsúzol a gnómtól és belevegyülsz a város nyüzsgő forgatagába. [5 pontot használtál fel, van még 480.]

m 8 mozogsz északra
[73,58] Még mindig a városban vagy.

Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely délnyugatról folyik északkeletre. Találsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fellegvárat. (no:1. építését Humán Páholy kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fellegvárat. (no:2. építését magenta Jade kezdte, eddig 11250 TVP épült bele.) Eszel valamit. (-1 kaja.)
Összeakadsz egy barna, rövid hajú, szürke szemű ember férfival. Fekete a bőre. Auráját mágikus vihar övezi. Fairlight hűséges követője. Egy bőrsisakot, egy bronzpáncélt, egy kígyóbőr kesztyűt, egy Luthius karkötőjét, egy örökkéval. rubinját és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy dombi yeti trófea, egy Jerome trófea és egy ryuku gárdista trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Tisztán érzed auráját: jellegtelen, mint minden semlegesé. Barátságtalanul végigmér Téged, majd valami köszönésfélét vakkant feléd. Továbbmész.
[7 pontot használtál fel, van még 473.]

ep 400 200 2 építed a 400. tárgyat 200 pontért
[Teljesíted a városházán kapott küldetést:] Folytatod az építést. Köveket hordasz egymásra. Már nagyon kevés hiányzik ahhoz, hogy kész legyen a ház. 850 tapasztalati pontot kaptál. Erőd TF-elődött. [200 pontot használtál fel, van még 273.]

m 4 mozogsz délre
[73,59] Még mindig a városban vagy. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Ráismersz a lényre. Egy útonálló. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Meglengetve a rövid kardot ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Rövid karddal kilukasztod az útonálló jobb lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel teljesen átszúrod az útonálló testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Oldalt pillantva, meglátsz egy fény szentélyét. Felfedeztél egy főutcát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt vaskohót. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Látsz egy városi kutat, melynek tisztaságára a polgárőrség ügyel. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Sheran szeret téged - miért fordulsz el tőle mégis? " A következő épületeket látod: egy fogadó a Zöldfülű Kalandozóhoz. (684. épület.), egy városháza (685. épület.) és egy piroslámpás ház (696. épület.). Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Melyik tárggyal menjen el, melyik tárgy az, ami érdekel... ÁRNYMENŐK by U.M.A. " [7 pontot használtál fel, van még 266.]

be 685 bemész a 685. épületbe
Közeledtedre egy világos tunikába öltözött, nyakában vastag láncon míves pecsétnyomót viselő gnóm fordul feléd. - Á, újra itt! Látom, otthonosan érzed magad. Na mesélj, mi történt veled mostanában? Elmondod neki, hogy mi minden történt veled az utóbbi időben. - Büszke vagyok rád! Csak így tovább! Esetleg van kedved további feladatokhoz? - Ahogy bólintasz, a másik elvigyorodik. [100 tapasztalati pontot kaptál.] A következő varázslatot tanulhatod meg: a munka gyümölcse. (Sajnos már ismered.)
- Az igazán lelkes munkásokat egy gyönyörű dísszel jutalmazzuk, egy ezüstből készült csillaggal. Sajnos az, aki eddig kovácsolta nekünk ezt az ereklyét, keletebbre utazott, így nincs senki, aki átvenné munkáját. Csak az a pár ezüst maradt, amit a múltkor adtam neked. Talán neked sikerül kitalálnod, hogyan tudsz belőlük készíteni egy ezüstshurikent. Ha igen, légy szíves gyártsd le, és hozd vissza. - Elbúcsúzol a gnómtól és belevegyülsz a város nyüzsgő forgatagába. Amint eltávolodsz valamennyire, mosolyogva előveszed a kért tárgyat. Vársz egy ideig, aztán visszafelé indulsz. Ez könnyű feladat volt!
- Büszke vagyok rád! Csak így tovább! Esetleg van kedved további feladatokhoz? - Ahogy bólintasz, a másik elvigyorodik. [150 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 1 szürke bőrkesztyű. (ld. enc.)] - A múltkor már bebizonyítottad, milyen jól értesz a kőműves szakma rejtelmeihez. Arra kérnélek, segíts ki minket megint egy ház alapozásánál (építs egy épületbe legalább 200 TVP-nyit). Tudod, igen nagyszabású terveink vannak, szeretnénk megépíteni a Hősök Csarnokát, ahol a kalandozók legnagyobbjai számára állítanánk szobrot. Az elsőt egész biztosan Távoli Vizek kapja majd, akinek áldozatos munkája nyomán létrejött a Városi Tanács, melynek magam is a tagja vagyok. Akkoriban itt még csak pusztaság volt - mereng el a gnóm, majd folytatja - gyere vissza munka után. - Elbúcsúzol a gnómtól és belevegyülsz a város nyüzsgő forgatagába. [5 pontot használtál fel, van még 261.]

m 2 mozogsz keletre
[74,59] Még mindig a városban vagy. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy főutcát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy sárkánytanyát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI " Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. A feléd közeledő Quirov mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Elszántan a másikra rohansz. {GYD:} Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Quirov jobb lábát. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) {KCC:} Ezüsttőrrel megbököd a Quirov bal lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a Quirov sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) {KCC:} Rövid karddal megvágod a Quirov nyakát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) {GYD:} Ezüsttőrrel eltalálod a Quirov fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Szereztél 67 aranyat. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Nem mindig az erő a nyerő! Vigyázz! Jön az ÁRNYMENŐ! U.M.A. (5569) az ÁRNYMENŐ! " Épületeket látsz: egy ezüst mágustorony (670. épület.), egy Mélysötét Aréna (683. épület.), egy kolostor (690. épület.) és egy Földelem Kapuja Harci Iskola (698. épület.). Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Álljon-e tábla az ősi Istenek tiszteletére. Hirdesse Rhatt és Bufa régvolt nagyságát és tanait. Állította Hexeter az Ősi Hajnal Lovagjai [9167] K.T. tagja közül. " [7 pontot használtál fel, van még 254.]

be 683 10 4877 bemész a 683. épületbe
Közelebb sétálsz az arénához. Eltörpülsz a hatalmas építmény mellett. Az oldalajtók nyitva vannak, úgyhogy most bárki bemehet. Bemész az arénába, a válladra vörös tollat tűzöl, jelezve, hogy nem edzeni akarsz, hanem egy bizonyos ellenféllel szeretnél megküzdeni. [5 pontot használtál fel, van még 249.]

a 122 2309 1 átadod a 122. tárgyat a 2309. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 dözmöng szivet Sylvia részére. [0 pontot használtál fel, van még 249.]

* 1. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmormoltad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 249.]

* 2. BP: használod a 163. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 244.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 erő.) [40 pontot használtál fel, van még 204.]

tf 1 4 fejleszted az 1. tulajdonságodat 4 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [4 pontot használtál fel, van még 200.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 17, 21, 30.
Leterhelt a gyorsgyaloglás. (-1 életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját bezabál a törpemammut. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 414 pontot. A következő körben tehát 614 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZÜRKE BŐRKESZTYŰ (271. TÁRGY)
Két purifikátor háj felhasználásával finom bőrkesztyűt készíthetsz magadnak. Az első pillantásra könnyen szakadó szürke kesztyű nem valami bizalomgerjesztő, de a purifikátor limitált mágikus képességeinek köszönhetően sokkal ellenállóbb, mint első pillantásra hinnéd - védettségedet kettővel növeli, ha a KF 271 paranccsal a kezedre húzod. Elkészítéséhez a KT 271 parancsot kell kiadnod, 25 TVP-ért.

QUIROV (975. ELLENFÉL)
Quirov a csatorna túloldalán tevékenykedő, roxati tolvajcéh egyik legtehetségesebb, legbecsvágyóbb fiatal orgyilkosa volt pár éve. Sajnos egy ilyen szervezetnél az ambícionizmus nem mindig válik az egyén javára. Miután a tolvajcéh feje úgy érezte, Quirov hamarosan az ő posztjára pályázhatna, mondvacsinált okokkal vérdíjat tűzött ki a fejére. Quirov egyetlen reménye a csatornán való átúszás maradt, hogy végképp eltűnhessen a keletiek szeme elől. Jelenlegi vadászterülete a helytartói városoktól egészen a kisvárosokig terjed. Itt, ahová a tolvajcéh keze nem ér el, Quirov valódi kiskirálynak számít. Ha vagyonodat becsben tartod, jobban teszed, ha egy szemmel mindig a kezét figyeled.

KARAKTERLAP

Adam de Bier, egy szőke, tüsi hajú, kék szemű, bajuszos kobudera férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia korlátlan hatalmú főpapja vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 273. fordulód.

Erő: 27 (28) Szint: 16 Merészség: 6/5 Magasság: 149 cm
IQ: 28 Támadás: 15 Agresszió: 3 Testsúly: 58 kg
Ügyesség: 26 Védekezés: 32 Menekülés: 30 % Életkor: 34/34 év
Egészség: 28 Életpont: 261/164 Jellem: jó (333) Tul. pont: -6
Szerencse: 37 Varázspont: 268/83 Pénz: 101 arany Kép. pont: -7
Tudatpont: 14/3 EFejl: 21
Eddig összesen 1460 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2990 TP-t kaptál. Jelenleg 128629 TP-d van. A következő szinthez még 51371 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, borzalmas varkaudar, ekharion. A 264. fordulódban 803 arany került a bankszámládra. 911 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 5/46 ökölvívás: 23/62 szúrófegyverek: 18/34 (+6%)
vágófegyverek: 21/58 (+4%) ütőfegyverek: 4/77 lőfegyverek: 18/86
dobófegyverek: *21/100

Feltételes fegyverváltás: rövid kard (#171) << raptor szablya (#482) << ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -14.); ubuk dobónyíl (#138) (15 -17.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (18 -996.); tolmokov-koktél (#351) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 42/59 2. nyomkövetés: 68/49 (+8%) 3. lopás: 1/15
4. mászás: 13/89 5. csapdakészítés: 16/95 (+5%) 6. csapdaészlelés: 8/63
7. gyógyítás: 31/53 8. titkosírás: 5/10 9. felderítés: 17/99
10. szörnyidomítás: 6/64 11. teológia: 26/52 (+8%) 12. taumaturgia: 22/86 (+7%)
13. szerencsejáték: 1/77 14. harcművészetek: 27/0 15. zene: 9/51
16. szörnyismeret: 12/18 17. zárnyitás: 1/0 18. vadászat: 11/35
19. bányászat: 22/79 (+15%) 20. úszás: 9/49

FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5))
segítesz max. 29 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 8 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 6 darabot )
elfogod sörényes ubukot (#89) fedett veremmel (#219)
mászol max. 150 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), óriás csontváz (#176), degradátor (#210), ongóliant (#159), tetemember (#123)
Barátságosság (aktív: 6, max: 12)
manifesztátor (#124), nukleáris cickány (#155), kardfogú fülemüle (#146), áeratikus hasnyák (#243), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
tompítás (#40, 8 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP) gyóntatás (#56, 10 VP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tisztítótűz (#44) >> férfiak (#998) tisztítótűz (#44) >> nők (#999)
vakító fény (#43) >> semlegesek (#989) tűzeső (#61) >> purifikátor (#157)
energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
izomernyesztés (#33) >> fémbontó szójer (#150) izomernyesztés (#33) >> óriás csontváz (#176)
tűzeső (#61) >> Tguarkhan (#212) gyóntatás (#56) >> Tomtamtam (#4877)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> óriás csontváz (#176) varázsvédelem (#34) >> orgoró (#170)
varázsvédelem (#34) >> nők (#999) varázsvédelem (#34) >> férfiak (#998)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Hozz létre vasércet mesterséges úton!
2.) Hozz oltáromhoz és mutass be 15 szopókövet, jelezve, hogy készen állsz eme undorító tárgyak elleni keresztes háborúra!
3.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 9 szopókövet!

Összsúly: 78.40 kg Megterheltség: 91%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 49 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 dözmöng szív (#122) 1 drótszőr (#37) 1 ezüsttőr (#322)
3 kaja (#2) 1 kerek kő (#19) 1 smirglilevél (#29)
2 tolmokov-koktél (#351) 1 varázskő (#305) 20 szögletes kő (#17)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
57 arany (#50) 1 álompor (#396) 2 aranypikkely (#415)
4 ezüstdarab (#326) 4 ragasztó (#83) 1 ramit kő (#226)
1 szürke bőrkesztyű (#271)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(73,58) patak, Fairlight oltár, ház (#400), Chara-din rúnaköve, főutca (#399), egy ember férfi
(73,59) útonálló (#130), fogadó # (#684), városháza (#685), piroslámpás ház (#696), fény szentélye (#376), főutca (#399), vaskohó (#155), oltár, ház (#400), városi kút
(74,59) ezüst mágustorony (#670), olimpiai aréna (#683), kolostor (#690), Földelem Kapuja Harci Iskola (#698), vaskohó (#155), főutca (#399), világítótorony (#156), oltár, sárkánytanya (#492), ház (#400), Quirov (#975)

Üzenet küldése a karakternek