116. forduló, Stuba a Holló összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. febr. 26. 14h:32'
EZ A 138. JÁTÉKHETED, 117. FORDULÓD
139. játékheted kezdete: febr. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4917
SZÁMLA : XXXX

STUBA A HOLLÓ KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [24,-10] koordinátán.
Épp a tábort kezded bontani, amikor egyszercsak nagy füstfelhő jelenik meg. Amint a füst oszlani kezd, egy négy méter magas alak bontakozik ki előtted. Rossz előérzeted van... A füst teljesen eloszlik. Egy hatalmas, fémtestű behemót bontakozik ki előtted. Egy acélkolosszus! (ld. enc.)
- Az adósságért jöttem - recsegi színtelen hangon.
- Valakivel össze teccik keverni! - sipítod vékony hangon. A lény nem szól semmit, csak megragad két lábadnál fogva, és rázni kezd. Amikor az Összes tárgyad előpotyogott, elégedetten felnyalábolja őket, téged a földre hajít, és a következő pillanatban köddé válik. Sírni volna kedved - minden tárgyat, amit eddig összegyűjtöttél! Evvel az erővel akár meg is halhattál volna... Szerencsére azonban felébredsz, és rájössz, hogy mindez álom volt. Az álom gyorsan szertefoszlik, így nem kapod meg az acélkolosszus leírását sem. Az aranytermő erszény 48 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+27 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+12 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy gyilkos sallank nyomára bukkanj. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra támadsz. {CSTT:} Vasalt bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a gyilkos sallank jobb hátsó lábát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a gyilkos sallank bal hátsó lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Karmaival a gyilkos sallank megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A gyilkos sallank szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 156 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 280.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Hmm! Már nem is vagy éhes! 199 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 277.]

h 1253 használod az 1253. tárgyat
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Hatása a kör végéig maradandó: +34 max. életerő, +34 életerő.) [5 pontot használtál fel, van még 272.]

vps 60 VP spórolása: 60
Félreraktunk, letiltottunk neked 39 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 272.]

tno 6 3 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 272.]

d 56 18 eldobod az 56. tárgyat (18 darabot)
Elhajítasz 18 mákrózsa virágot. [0 pontot használtál fel, van még 272.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[25,-11] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Oldalt pillantva, meglátsz egy smirglibokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. északnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Lord Blaze. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy tüskés harci gromak. Itt csata lesz.

Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Patájával a tüskés harci gromak többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}


(Továbbmész...) [26,-12] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy nukleáris cickány lehet. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 5 aranyad is. Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra ugrasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a nukleáris cickány farkát. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a nukleáris cickány bal hátsó lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 9 aranyad. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 718 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy ősi csatamezőt. (ld. enc.) Észreveszel egy Chara-din monolitját. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Hajnalka előtt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délre. [20 pontot használtál fel, van még 252.]

kut 30 kutatsz 30 pontért
Nekiállsz, hogy ásóddal szétbonts egy nagyobb kupacot. Mintha egy nyögést hallottál volna a föld alól. Megdermedsz, de aztán semmi. Megizzadsz, de egyelőre csak néhány fehér csontot sikerült exkaválni. Fütyörészni próbálsz munka közben, de igen ijesztően hangzik, úgyhogy inkább abbahagyod. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy óriás csontváz védelmezi a vadászterületét.

Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az óriás csontváz jobb lábát. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, az óriás csontváz meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Az óriás csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 829 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Folytatod az exkavációt. A gödör alján, a sok csont között valami használhatót látsz! A következő kincseket találtad: egy bronzsisak. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy sírlidérc jön feléd.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A sírlidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a sírlidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Folytatod a melót egy varkaudarhoz méltó kitartással. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy sírlidérc készül a lemészárlásodra.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a sírlidérc bal lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a sírlidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Huh, ez kemény volt, még jó, hogy nem valami főszörny járt erre! Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy élőholt mágus intéz feléd kihívást.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 27 életpontot vesztettél. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt mágus bal vállát. (3 támadással 115 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az élőholt mágus jobb lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 9 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}

Ez mán' ölészet volt a javából! Megvizslatod, hogy honnét bújt elő a szörny, és ott kutakodsz tovább. Igen, ez egy jó ötlet volt! Hehe. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 igazgy. fülbevaló (ld. enc.), egy ezüstshuriken (ld. enc.) és egy aranytű (ld. enc.). A csatamező fölött óriásira nőtt dögmadarak raja közeledik. Te nem leszel a lakoma tárgya! Befejezed a fosztogatást, és távozol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [30 pontot használtál fel, van még 222.]

m 1 7 7 mozogsz északkeletre, északnyugatra, északnyugatra
[27,-13] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mákrózsa bokrot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy élőholt quwarg. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Párszor kipécézted az élőholt quwarg bal középső lábát. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt quwarg torát. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod az élőholt quwarg torát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 20 életpontot vesztettél. Vasalt bunkóval megütöd az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd az élőholt quwarg jobb első lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 21 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az élőholt quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 91, gyógyulás: 0, összesen: -91 ÉP}


(Továbbmész...) [26,-14] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy móricserjét. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ryuku gárdista. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku gárdista testét. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a ryuku gárdista páncélos testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a ryuku gárdista minden csapását hárítanod. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}


(Továbbmész...) [25,-15] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Utad során felfedezel egy korongfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy bandita. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Üdvözlésképpen egy káosz szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 39 életpontot vesztettél. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Túl sok sebet kaptál. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 192.]

m 8 8 1 mozogsz északra, északra, északkeletre
[25,-16] A terep továbbra is ritka erdő. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ó! Hiszen ez egy bandita. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [25,-17] Tovább barangolsz a fák között. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kék orchideacserjét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy templomot. Raia hívői építették. Találsz egy álomvirágot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.

Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek északra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [26,-18] Még mindig az erdőben vagy.

Oldalt pillantva, meglátsz egy kék orchideacserjét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Egy elhullott vaddisznó tetemére bukkansz. Félretéve a finnyáskodást, lebontasz mindent, ami még emészthető. (+2 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 162.]

d 351 2 1111 eldobod a 351. tárgyat (2 darabot) 1111
A kódnak 10 és 99 között kell lennie.

m 5 mozogsz délnyugatra
[25,-17] A terep továbbra is ritka erdő. Látsz egy kék orchideacserjét. Találsz egy templomot. Raia hívői építették. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.

Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Friss troll nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 152.]

szk 157 keresed a 157. szörnyet
Sajnos nem ismered azt a szörnyet. [0 pontot használtál fel, van még 152.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 149.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön.

[40 pontot használtál fel, van még 109.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 69.]

tf 1 39 fejleszted az 1. tulajdonságodat 39 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [39 pontot használtál fel, van még 30.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-34 max. életerő). Küzdelmes kalandjaid után megpihensz táborhelyeden, és felkészülsz a Szertartásra, melyet talán még őseid sem ismertek... ám hiába próbálsz tudatod legmélyére férkőzni, hogy meríts az Élet Forrásából, valami megakadályoz ebben... Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját töm magába a sullár. A nap kalandjaitól megfáradtan, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 258 pontot. A következő körben tehát 288 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ŐSI CSATAMEZŐ (263. TEREPTÁRGY)
Első pillantásra csak kisebb kupacokat veszel észre, de ahogy továbbmész, itt is, ott is megpillantasz a földből kiálló csontdarabokat. Ahogy kicsit kutakodni, nézelődni kezdesz, kiderül, hogy itt évtizedekkel, talán évszázadokkal ezelőtt hatalmas csata folyhatott. Mára ennek már nem sok nyoma maradt, de azért lehet, hogy érdemes körülnézni. Ehhez a KUT 30 parancsot kell kiadnod, vagy bekapcsolt Feltételes Kutatással kell az ősi csatamezőre lépned (de ezt fordulónként csak egyszer teheted meg). Ezenkívül szükséges, hogy legyen nálad ásó, amivel ásni kezdesz, és előfordulhat, hogy valamilyen hasznos dolgot találsz - de valószínűbb, hogy csak néhány elsárgult csontot kaparsz elő. Vigyázz azonban, mert az ilyen tömegsírokat rejtő vidékeken Leah szolgái az urak, és jaj annak, aki a Halálistenség sötét teremtményeit megbolygatja...
Figyelem! Az ősi csatamezők kutatása egy idő után unalmassá válik, nem jelent igazi tapasztalatot. Ha ököl, szúró, vágó vagy ütőfegyver szakértelmed legalább 25-ös, akkor az ősi csatamezőn már semmilyen fegyver szakértelmed sem fejlődik.

IGAZGYÖNGY FÜLBEVALÓ (197. TÁRGY)
Egy gyönyörű és értékes ékszer, amelyet a KF 197 paranccsal akaszthatsz a füledbe. Ha valahol találnál egy ládára valót, máris olyan gazdag lennél, hogy rögvest visszavonulhatnál.

EZÜSTSHURIKEN (327. TÁRGY)
Komoly munkát kíván, hogy egy olvasztókemencénél, 15 TVP árán elkészíthess 2 ezüstdarabból egy ezüstshurikent. Ez a puha, sérülékeny dobófegyver 3d4 sebzést okoz, különösen olyan ellenfelek esetén érdemes alkalmazni, amelyeket csak ezüstfegyverrel lehet megsebezni. Ha ilyen ellenféllel kerülsz szembe, és van a birtokodban ezüstshuriken, használni fogod automatikusan, ha kiadtad az FLH 997 327 parancsot.

ARANYTŰ (272. TÁRGY)
Egy gyönyörűséges, színaranyból készült varrótű! Csodás ékszer, de vajon van valami haszna? Igen, minden bizonnyal. Az egyszerűbb, primitívebb tárgyak elkészítésénél, amikor varrni kellett elegendő volt egy csonttű vagy más hegyes, a természetben is előforduló eszköz. Amikor azonban precíz, kifogástalan munkát (varrást) igényel egy finomabb tárgy elkészítése, nyilvánvaló, hogy célszerszámot kell használnod. Érthető hát, hogy az aranytű több tárgy elkészítésénél is fontos komponens.

KARAKTERLAP

Stuba a Holló, egy kopasz, piros szemű troll nő vagy. Hosszú szakállad és harcsabajuszod van. Bőröd sárga. Sheran hittérítője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 117. fordulód.

Erő: 31 (36) Szint: 19 Merészség: 6/5 Magasság: 227 cm
IQ: 17 (19) Támadás: 20 Agresszió: 3 Testsúly: 449 kg
Ügyesség: 16 (20) Védekezés: 23 Menekülés: 30 % Életkor: 19/19 év
Egészség: 16 (20) Életpont: 345/122 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 0
Szerencse: 22 (28) Varázspont: 168/39 Pénz: 1063 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 20/2
Eddig összesen 904 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6 820 TP-t kaptál. Jelenleg 348 655 TP-d van. A következő szinthez még 101 345 TP szükséges. Trófeáid: élőholt quwarg, óriás szőröspók, miksziszi húsgólem. A 92. fordulódban 241 arany került a bankszámládra. 331 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2/56 szúrófegyverek: 4/80 vágófegyverek: 8/13
ütőfegyverek: 25/26 (+8%) lőfegyverek: 16/11 (+3%)

Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) << bronzpenge (#126) << csontszurony (#12)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -4.); nyílvessző (#108) (5 -14.); kerek kő (#19) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
131,57 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 133

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 78 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 57/3 (+11%) 2. nyomkövetés: 30/6 (+18%) 3. mászás: 8/28
4. csapdakészítés: 11/16 (+5%) 5. csapdaészlelés: 2/84 6. gyógyítás: 17/80
7. titkosírás: 1/11 8. felderítés: 5/11 (+16%) 9. szörnyidomítás: 6/5
10. teológia: 9/7 11. taumaturgia: 14/58 (+3%) 12. szerencsejáték: 1/21
13. versengés: 9/5 14. zene: 1/66 15. szörnyismeret: 12/95 (+33%)
16. zárnyitás: 1/12 17. vadászat: 6/48 18. bányászat: 20/38
19. főzés: 7/80 (+13%) 20. csapatmunka: 1/10

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5))
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot )
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219)
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
goblin (#21) (csak egyszer), vadtroll (#70) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
vízionár (#66), tetemember (#123)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP)
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
feltámadás (#168)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
2.) Papjaim a természetben megbúvó legkisebb anomáliát is észreveszik. Imádkozz úgy, hogy felderítésed 8. szintű!
3.) Harcunk a bolygót pusztulásra ítélő Dornodon hívei ellen állandó. Semmisíts meg oltáromnál egy denevér szimbólumot!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. apró gnómlak (531): 14. labirintus (39,50). szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): 46. labirintus (98,12). sötét kastplom (566): kész. városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod. tündérpalota (750): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. tündérpalota (830): új. bányászház (839): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 7, 13, 14, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 50, 51, 52, 53, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5, 6, 16.
Kész: 1.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 3 TU. szükséges még: 47 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2333 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 81.16 kg Megterheltség: 98%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 23 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csillezsályalevél (#1253) 3 kerek kő (#19) 18 mákrózsa virág (#56)
8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
34 arany (#50) 1 aranytű (#272) 1 bronzsisak (#88)
1 ezüstshuriken (#327) 2 igazgy. fülbevaló (#197) 1 kaja (#2)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

23 24 25 26 27 28
-19
-18
-17
-16
-15
-14
-13
-12
-11
-10
-9
(24,-10) gyilkos sallank (#85)
(25,-17) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), Raia oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), nekrofun (#173)
(25,-16) szent tölgyfa (#393), bandita (#758)
(25,-15) korongfa (#79, belőle készíthető: #80), bandita (#758)
(25,-11) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), oltár, tüskés harci gromak (#156)
(26,-18) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393)
(26,-14) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), 36. jellempróba, szent tölgyfa (#393), oltár, ryuku gárdista (#360)
(26,-12) nukleáris cickány (#155), ősi csatamező (#263), Chara-din monolitja (#534), oltár, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), egy ismeretlen isten rúnaköve, szent liget (#439), óriás csontváz (#176), sírlidérc (#172), élőholt mágus (#175)
(27,-13) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), élőholt quwarg (#202)

Üzenet küldése a karakternek