Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. jan. 22. 12h:26' EZ A 802. JÁTÉKHETED, 297. FORDULÓD 803. játékheted kezdete: jan. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4890 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: kf 564 531 560 | kézbeveszed/felveszed az 564. tárgyat az 531. tárggyal az 560. tárgyat |
* 2. KP: kf 464 1530 527 | kézbeveszed/felveszed a 464. tárgyat az 1530. tárggyal az 527. tárgyat |
* 3. KP: vv 53 28 26 | elmormolod az 53. varázslatot a 28. varázslatot a 26. varázslatot |
* 4. KP: vv 24 165 182 | elmormolod a 24. varázslatot a 165. varázslatot a 182. varázslatot |
* 5. KP: vv 64 57 71 | elmormolod a 64. varázslatot az 57. varázslatot a 71. varázslatot |
* 6. KP: ek 145 2 0 | t. energia kisütése: 145 2 |
* 7. KP: vv 178 72 224 | elmormolod a 178. varázslatot a 72. varázslatot a 224. varázslatot |
im 0 3 | imádkozol |
h 367 | használod a 367. tárgyat |
m 8 | mozogsz északra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy elektromos pajzs. A szilánk működik (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 156 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. Semmi hatás! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a halálelementál testét. (5 támadással 177 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a halálelementál testét. (5 támadással 357 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Transzformálsz! (+35 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 98 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal meghorzsolod a halálelementál testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 37 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálelementál mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Üdvözlésképpen egy halálvarázs II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! A halálelementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11 115 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 870, sebződés: 66, gyógyulás: 107, összesen: +41 ÉP}
kt 597 10 | elkészíted az 597. tárgyat (10 darabot) |
f 597 591 | kísérletezel az 597. tárggyal az 591. tárggyal |
kt 598 10 | elkészíted az 598. tárgyat (10 darabot) |
kf 598 | kézbeveszed/felveszed az 598. tárgyat |
m 3 2 | mozogsz délkeletre, keletre |
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a sziklaskorpió kitines testét. (5 támadással 84 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a sziklaskorpió bal vállát. (4 támadással 243 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Transzformálsz! (+24 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 92 életpontot sebeztél. 9 életpontot gyógyultál. Cápafoggal jól megszúrod a sziklaskorpió fejét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 50 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Apró karcolást ejt rajtad a sziklaskorpió ollójával. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A sziklaskorpió farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A sziklaskorpió összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 2 csepp toxylt. 3 745 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 503, sebződés: 28, gyógyulás: 75, összesen: +47 ÉP}
(Továbbmész...) [360,64] Épületek tűnnek fel.
be 586 5 | bemész az 586. épületbe |
be 747 213 220 | bemész a 747. épületbe |
h 1534 | használod az 1534. tárgyat |
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester testét. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a quwarg nagymester jobb hátsó lábát. (2 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 95 életpontot sebeztél. 68 életpontot gyógyultál. Cápafoggal jól megszúrod a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 601 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 366, sebződés: 9, gyógyulás: 105, összesen: +96 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi eredménye! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén testét. (5 támadással 174 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 715 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
h 473 | használod a 473. tárgyat |
v 21 30 | elmormolod a 21. varázslatot |
ek 273 12 25 | t. energia kisütése: 273 12 25 |
ek 273 11 25 | t. energia kisütése: 273 11 25 |
m 1 | mozogsz északkeletre |
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy háló varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a taalru póklábát. (5 támadással 170 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan a másikra támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a taalru tigristestét. (3 támadással 244 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Transzformálsz! (+24 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 92 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal eltalálod a taalru fejét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 37 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt észbe kapnál, a taalru megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A taalru fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A taalru még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy bíbor erőöv és egy aranylánc. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 5 111 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 591, sebződés: 30, gyógyulás: 73, összesen: +43 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a lidérckirály csuklyáját. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a lidérckirály csuklyáját. (5 támadással 422 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Transzformálsz! (+42 varázspont.) Cápafoggal megdöfködöd a lidérckirály testét. (3 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 35 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Mágikus esszenciád permanensen redukálódik! (-3 max. varázspont.) Vámpírölővel megérinted a lidérckirály jobb vállát. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Cápafoggal megbököd a lidérckirály fejét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 30 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Karmával néhányszor a lidérckirály megcsapja a fejedet. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Manakortexed sérült! (-2 max. varázspont.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10 207 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 869, sebződés: 94, gyógyulás: 166, összesen: +72 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a lidérckirály jobb vállát. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a lidérckirály testét. (5 támadással 457 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Transzformálsz! (+22 varázspont.) Cápafoggal többször eltalálod a lidérckirály testét. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 43 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A lidérckirály többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Mágikus esszenciád permanensen redukálódik! (-1 max. varázspont.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10 207 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 761, sebződés: 45, gyógyulás: 136, összesen: +91 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy elektromos pajzs varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 149 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy halálvarázs II varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a halálelementál bal oldalát. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Meglengetve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a halálelementál ébentestét. (5 támadással 386 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Transzformálsz! (+19 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 99 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal épp hogy megszúrod a halálelementál testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 46 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálelementál mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Ellenfeled halálvarázs II varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. A halálelementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11 115 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 856, sebződés: 38, gyógyulás: 107, összesen: +69 ÉP}
v 198 362 56 | elmormolod a 198. varázslatot |
357 | 358 | 359 | 360 | 361 | 362 | |
62 | |
|
|
|
|
|
63 | |
|
|
|
|
|
64 | |
|
|
|
|
|
65 | |
|
|
|
|
|
[362,56] Sötét pusztaság vesz körül. A látóhatáron semmilyen égitestet nem látsz, a nappalok és éjszakák nélküli horizont vörösen izzik. Ijesztő dolog, hogy egyetlen szellő, fuvallat sem mozdul, az évszázados port nem kavarja fel semmi.
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy háló varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a taalru bal karját. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan a másikra támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a taalru nyakát. (3 támadással 227 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 94 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megdöföd a taalru egyik lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 35 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a taalru, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A taalru összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 44 arany, egy nagy vaskulcs, 3 vasérc és egy fekete gyöngy. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 5 111 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 528, sebződés: 29, gyógyulás: 68, összesen: +39 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a lidérckirály testét. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a lidérckirály bal lábát. (5 támadással 422 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+21 varázspont.) Cápafoggal többször eltalálod a lidérckirály fejét. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 34 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lidérckirály többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Mágikus esszenciád permanensen redukálódik! (-3 max. varázspont.) Vámpírölővel épp hogy megszúrod a lidérckirály testét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Cápafoggal megbököd a lidérckirály fejét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 40 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A lidérckirály csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Mágikus esszenciád permanensen redukálódik! (-3 max. varázspont.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10 207 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 891, sebződés: 103, gyógyulás: 79, összesen: -24 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 144 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan zsoldos bal lábát. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a Thargodan zsoldos jobb oldalát. (5 támadással 392 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 107 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal kicsit megsebzed a Thargodan zsoldos izmos testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 143 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 24 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A Thargodan zsoldos fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 8 188 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 985, sebződés: 34, gyógyulás: 66, összesen: +32 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már elektromos pajzs vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi hatás! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiatüskék varázslatot, majd rád küldi. 14 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 34 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja az ezerszemű bestia testét. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-32 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 14 aranyad is. A lény savat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (71 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az ezerszemű bestia testét. (5 támadással 395 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 98 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal jól megszurkálod az ezerszemű bestia testét. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 15 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 12 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiatüskék varázslatot. 16 életpontot vesztettél. Az ezerszemű bestia meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Öregedtél 3 évet. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vitalitás). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Az ezerszemű bestia ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő drótszőr felszínére. Szerencsére semmi hatása sincs. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-35 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 9 aranyad is. Vámpírölővel többször eltalálod az ezerszemű bestia jobb csápját. (3 támadással 238 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 111 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal kicsit megsebzed az ezerszemű bestia ragyogó észlelőjét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Üdvözlésképpen egy villámkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 25 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! (elektromos pajzs védelmez.) Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. (elektromos pajzs védelmez.) Az ezerszemű bestia csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Öregedtél 3 évet. Az ezerszemű bestia fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Az ezerszemű bestia nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő bányászcsákány felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-36 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 6 aranyad is.
Véres nyál csordul ki az ezerszemű bestia száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 3 vasérc, 49 arany, egy borostyán függő, egy bíbor erőöv, egy réz papi karkötő és egy fűszertartó. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 galachmitot. 18 850 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1192, sebződés: 412, gyógyulás: 212, összesen: -200 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a sziklaskorpió testét. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a sziklaskorpió fejét. (4 támadással 228 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 94 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal kicsit megsebzed a sziklaskorpió testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 37 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Itt is, ott is célba talál a sziklaskorpió ollója. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a sziklaskorpió, épp csak megsuhint. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A sziklaskorpió összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 2 csepp toxylt. 3 745 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 455, sebződés: 39, gyógyulás: 66, összesen: +27 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már elektromos pajzs vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 123 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy inst.szingularitás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a magnetikus praglonc plazmáját. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a magnetikus praglonc jobb oldalát. (5 támadással 309 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 88 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megdöfködöd a magnetikus praglonc testét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 43 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Csápok szívnak vért a combjaidból. (6 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-15 pszi pont.) (-2 TU.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 praglonc hártyát. 9 193 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 735, sebződés: 24, gyógyulás: 96, összesen: +72 ÉP}
(Továbbmész...) [360,56] Menet közben akaratlanul is körbenézel a hegyoldalról: mindenfelé sivár pusztaságot és sivatagot látsz. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. A feléd közeledő taalru mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {védettsége: 38 szúró, 38 vágó, 38 ütő ellen.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy háló varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a taalru testét. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a taalru póklábát. (3 támadással 217 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 99 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal jól megszúrod a taalru testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 41 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A taalru összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy aranylánc, egy réz papi karkötő, egy ametiszt medál és 2 vasérc. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 5 111 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 501, sebződés: 33, gyógyulás: 68, összesen: +35 ÉP}
(Továbbmész...) [359,56] Irtózva lépsz be a mocsárba. Az ingoványon kívül a mérges növények és a százféle módon ölni képes egyéb élőlények is komoly veszélyt jelentenek. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy Chara-din monolitját. Nyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Északra egy Dornodon oltár van. Elrakod a távcsövet.
m 8 8 6 | mozogsz északra, északra, nyugatra |
(Továbbmész...) [359,54] Elérkezel az égig érő magashegyek közé. Az előrehaladás itt nagyon nehéz.
(Továbbmész...) [358,54] Tovább mászol a magashegységben. Egy pillanatra megállsz pihenni, és bizarr látvány tárul eléd: mindenfelé kiégett pusztaság, sivatagok, gyilkos és halott világ képe tárul eléd. Egy teremtmény kétségbeesett halálsikolyát hallod. Felfedeztél egy nekrofunt. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Sir Basil egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (pular kristály) van! A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Raia oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Északnyugatra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: tf 1 20 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 20 pontért |
* 3. BP: h 233 20 0 | használod a 233. tárgyat |
* 4. BP: v 172 0 0 | elmormolod a 172. varázslatot |
* 5. BP: kf 687 688 689 | kézbeveszed/felveszed a 687. tárgyat a 688. tárggyal a 689. tárgyat |
* 6. BP: kf 690 691 692 | kézbeveszed/felveszed a 690. tárgyat a 691. tárggyal a 692. tárgyat |
* 7. BP: kf 693 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 693. tárgyat |
MÉRGEZETT MIHLANIL NYÍL (598. TÁRGY) A mihlanil azon kevés anyagok közé tartozik, amelyeket nemcsak hogy bekenhetsz toxyl méreggel, anélkül, hogy a mihlanil tönkremenne, de még a méreg is sokáig megmarad. Nem csoda, hogy a Thargodan kovácsok között közkedvelt ez az 5D6+10 sebzésű, egy mihlanil nyílból és egy csepp toxyl méregből 2 TVP árán elkészíthető lövedék. Sajnos, a mérgezett mihlanil nyilat használat után újra be kell mérgezni. |
RÉM (315. SZÖRNY) A Rémek negatív energiából álló entitások, amelyek a létezés ellentéteként keletkeztek olyan helyeken, ahol túl sok halál, túl sok borzalmas esemény zavarta meg az asztrális teret. A Rémek gyakorlatilag elpusztíthatatlan lények, amelyek a halandók életesszenciájával táplálkoznak. Szerencsére, még soha egyetlen Rém sem találta meg az utat a Sötét Földről az anyagi síkra, de ha ez mégis megtörténne, az a mi világunk végét és pusztulását jelentené, mert Ghallán nem létezik olyan teremtmény vagy erő, amely a Rémmel szembeszállhatna. A Rémet különleges képességei miatt csak FT paranccsal fogod megtámadni. |
SÁRKÁNYBARLANG (620. TEREPTÁRGY) Hatalmas barlangszáj ásítozik a hegyoldalban. A barlangbejárat előtt óriás csontok hevernek. Miféle fenevad élhet itt, amely óriásokkal táplálkozik? Az égre pillantva, egy óriási szárnyas alakot látsz, amely a barlang felé repül. Gyorsan elbújsz egy szikla mögé. A fantasztikus teremtmény egy csillogó pikkelyű, mesés teremtmény, egy sárkány! Félelmetes állkapcsaiban egy mópat gigász rángatódzik. A sárkány egy fejmozdulattal átharapja a gigász torkát, mire az megszűnik mozogni. Tudod, hogy életed csak egy hajszálon múlik, remegve lapulsz a szikla mögött. A sárkány a barlang előtt lakomázik, majd, még hatalmas húskupacot hátrahagyva, visszavonul a barlangjába. Menekülsz innét, mert nem akarsz magad is sárkányeledellé válni. Ha később esetleg vissza akarsz térni, és belopakodni a sárkány barlangjába, add ki a BE 620 parancsot, 30 TVP árán. |
Erő: | 44 (74) | Szint: | 32 | Merészség: | 10/6 | Magasság: | 170 cm |
IQ: | 39 (48) | Támadás: | 67 (70) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 91 kg |
Ügyesség: | 41 (44) | Védekezés: | 42 (48) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 26/37 év |
Egészség: | 36 (47) | Életpont: | 695/954 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 9 |
Szerencse: | 44 (69) | Varázspont: | 1260/266 | Pénz: | 9354 arany | Kép. pont: | 13 |
Tudatpont: | 36/33 | Pszi pont: | 204/46 | Halhatatlanság: | 6 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/40 | ökölvívás: | 7/26 | szúrófegyverek: | *35/100 (+13%) |
vágófegyverek: | 12/9 | ütőfegyverek: | 23/2 | lőfegyverek: | *30/100 |
dobófegyverek: | 7/2 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -18.); ezüsttollú nyíl (#363) (19 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
358,54 mezőn táborozol |
Kisebb kívánság: legutóbb 2016. évben 10. hónapban. |
JLKzott minoszkúpok: 58, 61, 65, 59, 62, 56, 57, 60 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 81 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 14/55 (-300%) | 2. nyomkövetés: | 48/7 (+18%) | 3. lopás: | 2/29 (-300%) |
4. mászás: | 17/68 | 5. csapdakészítés: | 19/91 (+8%) | 6. csapdaészlelés: | 12/81 (-300%) |
7. gyógyítás: | 36/82 | 8. titkosírás: | 3/82 | 9. felderítés: | 25/67 (-294%) |
10. szörnyidomítás: | 7/14 | 11. teológia: | 69/37 (+38%) | 12. taumaturgia: | 70/50 (+20%) |
13. szerencsejáték: | 1/76 | 14. versengés: | 8/70 | 15. harcművészetek: | 5/28 |
16. zene: | 27/98 (+23%) | 17. szörnyismeret: | 16/30 | 18. pszi: | 20/21 (+7%) |
19. zárnyitás: | 1/44 (-300%) | 20. vadászat: | 17/46 | 21. vitalitás: | 2/20 (+22%) |
22. bányászat: | 32/35 (+21%) | 23. úszás: | 8/65 | 24. főzés: | 1/54 |
25. csapatmunka: | 2/31 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 250 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, küldetés, kártyabarlang (13) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 50) |
szintszívó (#96), Zinthurg (#180), élőholt hadúr (#371), élőholt ősmágus (#179), lidércúr (#252), öregedést okozó lények (#9095), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), halálelementál (#279) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), őrjáratozó katona (#274) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 20 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) (902,10) | áldomás II (#169) (938,24) | méregsemlegesítés (#14) | Pörhemór köre (#205) (95,3,3) |
óriáserő (#53) | csupasz izom (#28) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse II (#24) |
esszenciavédelem (#165) | Symulf rúnája (#182) | pszi-ernyő (#64) | a lélek védelme (#57) |
szürkeáll. aktiv (#71) | tárgyvédelem (#178) | mentális pajzs (#72) | planetáris őrdémon (#172) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
26. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50), puha ütés (#60), élőholt pozdorja (#134), tűzeső (#61), tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
tükörpajzs (#101), elektromos pajzs (#51), hhaar burka II (#162), oldás (#372), agytaposás (#180) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
puha ütés (#60) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | izomernyesztés (#33) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | |
puha ütés (#60) | >> | ongóliant (#159) | élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
tűzeső (#61) | >> | woorgard (#231) | tűzgolyó (#155) | >> | kronotapír (#286) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | lidércúr (#252) | puha ütés (#60) | >> | viharóriás (#278) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | ongóliant tombolás (#146) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
alanori csatamén (#233) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés; +6 védettség; +2 támadás;) státusz: éhes |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: éhes |
Rughar familiárisa (#245) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az önmegtartóztatás igazi tesztje ez: IMádkozz úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn! |
2.) Minden harcos álma, hogy egyszer legyőzzön egy ongóliant hadurat. Te múld felül őket! Ölj meg mindjárt hármat! (számláló: 0) |
3.) Nézzük, elég érett vagy-e már a papi ranglétrán való továbblépésre: IMádkozz úgy, hogy pontosan 600 TVP áll rendelkezésedre! |
HŐSTETTEID |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 5, pontszámod: 69. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
tudati jel (109) |
gyógyító totem (116) |
bajnokok koronája (139) |
kasztropl. trafó (145) |
csatamén idézése (148) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
kőbőr (299) |
harci mágia (334) |
alattvalók védelme (345) |
a mágia szeretete (393) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 30 TU. szükséges még: 20 TU. |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 459 TU szükséges.) |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | ezüsttollú nyíl (#363) | 1 | fiatalság itala (#473) | 10 | madártoll (#112) | |||
10 | mihlanil (#539) | 1 | mocsári penke (#148) | 5 | pirkit (#153) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 4 | rézdarab (#70) | 1 | sallank karom (#128) | |||
16 | spiritusz (#170) | 6 | toxyl (#591) | 9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
183 | arany (#50) | 2 | adamantit (#627) | 1 | ametiszt medál (#275) | |||
2 | aranylánc (#191) | 1 | aranytű (#272) | 2 | bíbor erőöv (#291) | |||
1 | borostyán függő (#162) | 1 | deus ex machina (#1) | 3 | ezüstdarab (#326) | |||
2 | fekete gyöngy (#99) | 1 | fűszertartó (#210) | 1 | galachmit (#310) | |||
6 | isteni könnycsepp (#260) | 7 | kaja (#2) | 1 | kőszem (#304) | |||
10 | mérg. mihlanil nyíl (#598) | 1 | nagy vaskulcs (#186) | 1 | praglonc hártya (#215) | |||
1 | pular kristály (#239) | 2 | rákpáncél (#97) | 3 | ramit kő (#226) | |||
2 | réz papi karkötő (#307) | 2 | sáfránypor (#211) | 4 | Thargodan esszencia (#328) | |||
1 | trikornis szarv (#198) | 8 | vasérc (#152) | 1 | vashegyű nyíl (#176) | |||
1 | vassisak (#160) |
357 | 358 | 359 | 360 | 361 | 362 | 363 | |
53 | |
|
|
|
|
|
|
54 | |
|
|
|
|
|
|
55 | |
|
|
|
|
|
|
56 | |
|
|
|
|
|
|
57 | |
|
|
|
|
|
|