82. forduló, Berogurgi Triatóm összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. jan. 13. 15h:01'
EZ A 550. JÁTÉKHETED, 92. FORDULÓD
551. játékheted kezdete: jan. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4815
SZÁMLA : XXXX

THINGOL KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [93,-38] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+11 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+7 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Egy őrjárat halad el melletted. Mivel élénk érdeklődéssel arcukon méregetnek, odabiccentesz nekik. Az egyik katona közelebb lép, és mond valamit. Aztán mindannyian továbbhaladnak. Csak most van időd eltöprengeni azon, mit is hallottál: "A következő varázslat, amit megtanulsz a munka gyümölcse legyen! Ez a varázslói varázslatok egyike." Vicces, hogy ezt pont így kellett megtudnod. Na de pont ezért nevezik a csodák kútját csodák kútjának. [3 pontot használtál fel, van még 259.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Egy sárkány bújik ki a kútból. Ijedten megremegsz, már nincs idő védekezni. A lény viszont békés jószágnak tűnik, és úgy néz ki nem is marad sokáig. Elképedve figyeled, ahogy apró tűzcsóvákat böfögő száját egy értelmes mondat hagyja el, mielőtt még a jelenés végképp semmivé foszlana: "Tralbraktriplopp boltjában még 6 szvó-ektoplazma várja a vásárlókat." Mintha hallottad volna már valahol ezt az információt, de azért megköszönöd, hogy most megerősítettek benne. [3 pontot használtál fel, van még 256.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Egy sárkány bújik ki a kútból. Ijedten megremegsz, már nincs idő védekezni. A lény viszont békés jószágnak tűnik, és úgy néz ki nem is marad sokáig. Elképedve figyeled, ahogy apró tűzcsóvákat böfögő száját egy értelmes mondat hagyja el, mielőtt még a jelenés végképp semmivé foszlana: "Hallottál már arról, milyen sokat ér a szopókőpusztítás? Egyedülálló eszköz ez a papi varázslatok sorában." Hangosan felnevetsz. Képtelen információnak tartod, nem sok valóságtartalma lehet! [3 pontot használtál fel, van még 253.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Hangos sóhajtás hallatszik a kút belsejéből, majd néhány apró darázs repül ki onnan. Körbezümmögik testedet, de mintha nem is te volnál, nem tudsz hadonászni karjaiddal, hogy elkergethesd őket. Talán, mert tudod, hogy a numír darázs csípése gyógyító hatású. Valóban... a kézfejeden sorakozó bizsergő dudorok 9 életerőpontot gyógyítanak rajtad. Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [3 pontot használtál fel, van még 250.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Eddig azt hitted, van egy téma, amiről már senki semmi újat nem tud neked mondani, ez pedig a zene. Tévedtél, ezzel kapcsolatban támad néhány kreatív ötleted, amit később majd felhasználhatsz. (Szakértelmed 15 százalékkal nőtt.) Elégedetten mosolyodsz el. [3 pontot használtál fel, van még 247.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Berontasz egy ajtón. Odabent sovány, de izmos kobuderák fogadnak, szenzációs módon ünnepelve meg győzelmed. Méghozzá az olimpiai győzelmed! Fogy az ork sör, fogy Borax király személyes pincéjéből származó bor, de hát megérdemled... Egyszer csak arra eszmélsz, újra a kút előtt állsz. Túl valósághű volt ez az egész ahhoz, hogy csak látomás legyen. 166 tapasztalati pontot kaptál. Remek hangulatba kerülsz, és gyors imát mormolsz a megtörtént eseményekért. [3 pontot használtál fel, van még 244.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Egy kéz megböködi a válladat. Megfordulsz, hogy láthasd ki az: egy ezüstös kontúrokkal rendelkező elf teremtés, aki néhány kacatjától próbál megszabadulni. Önfeláldozón átveszel tőle 3 csontkulcsot. Miután újra felpillantasz, a hölgy már sehol. (ld. enc.) Elégedetten mosolyodsz el. [3 pontot használtál fel, van még 241.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Lebegő látomásként egy női fej jelenik meg előtted. Áttetsző ajkai elrebegnek néhány dolgot a mászás szakértelemről. (Szakértelmed 14 százalékkal nőtt.) Remek hangulatba kerülsz, és gyors imát mormolsz a megtörtént eseményekért. [3 pontot használtál fel, van még 238.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. A kút szelleme megjelenik előtted. Anyagtalan kezeit kinyújtja feléd, és fejed köré kulcsolja. Érzed, ahogyan kiadod magadból azt a rengeteg információt, amit odabent őrzöl. Aztán a jelenség visszahúzódik, csupán egy hasznos információt hagyva hátra számodra: "Brakkulmukkpók még 2 nyílpuska lövedéket tart boltjának pultja alatt, kizárólag az érte legtöbbet fizető kalandozók részére." Elraktározod az információt magadban. Ideje lesz utánanézni, valóban igaz-e az állítás. [3 pontot használtál fel, van még 235.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Könnyed szellő támad, mely végigsimogatja testedet. Kellemes érzés lesz úrrá rajtad, mintha sérült aurádat valaki megfoltozta volna. (+8 életerő.) Kiül az öröm az arcodra, hogy ismét nem kellett a csodák kútjában csalódnod. [3 pontot használtál fel, van még 232.]

fgy felt. gyógyítás parancsok törlése
Minden fgy parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 232.]

m 5 4 5 mozogsz délnyugatra, délre, délnyugatra
[92,-37] Még mindig füves síkságon vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran híveié.


(Továbbmész...) [92,-36] Dombos terepre érkeztél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy olvasztókemencét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia híveié.

Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz néhány eldobott tárgyat: 2 bot. Magadhoz veszed őket.

(Továbbmész...) [91,-35] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy uzbány. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 5 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel többször eltalálod az uzbány jobb lábát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Csontkéssel megkarcolod az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a bal lábadat. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ököllel néhányszor épp csak megérinted az uzbány fejét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Csontkéssel megkarcolod az uzbány testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Az uzbány néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. [30 pontot használtál fel, van még 202.]

m 4 4 5 mozogsz délre, délre, délnyugatra
[91,-34] Még mindig füves síkságon vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy ork sámán közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 7 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy lángcsóva. 21 életpontot vesztettél. Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Te itt életveszélyben vagy. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült!
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy amniosz-fát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran híveié.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Korgó gyomrod figyelmet követel.

(Továbbmész...) [91,-33] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A távolban sakálok üvöltenek. Látsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ó! Hiszen ez egy garokk. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Körbevizsgálódsz. Friss emberi nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [90,-32] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Vándor! Eme nekrofun tövében alakult meg a Drow Közös Tudat! Tanthalas " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran híveié. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot.

Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Borzalmasan éhes vagy. (-3 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 172.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[90,-31] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Azonnal rájössz, hogy egy legyengült sörényes ubuk ijesztett meg. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyöngymangó bokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr híveié. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Vemhes Guppi orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Szörnyen éhezel. (-2 életerő.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [90,-30] Továbbra is síkságon vagy. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 80 pontot kell rákölteni.) Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Azonnal tudod, hogy egy uzbány volt a rémület okozója. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-3 életerő.) [20 pontot használtál fel, van még 152.]

ep 146 80 építed a 146. tárgyat 80 pontért
Folytatod az építést. Szögletes köveket gyűjtesz, és egymásra pakolod. Végre megvan, elkészült az oltár. 60 tapasztalati pontot kaptál. [80 pontot használtál fel, van még 72.]

kf 37 1 kézbeveszed/felveszed a 37. tárgyat a jobb kezedbe
A jobb kezedbe veszed a drótszőrt. [0 pontot használtál fel, van még 72.]

le 11 leveszed/lerakod a 11. tárgyat
Elrakod a csontkést. [0 pontot használtál fel, van még 72.]

ft 999 1 támadod a nőket
FT 999 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 72.]

vi 7 10 30 viselkedésed: 7 10 30
Mostantól elég bátor vagy. Nálad valamivel erősebb szörnyeket is meg mersz támadni. Merészségi szinted ettől kezdve 7. Abszolút gyilkos kedvedben vagy: mindenkit megtámadsz, aki az utadba kerül. Barátsági szinted mostantól 10. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 72.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 72.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 42 TVP-t kell elköltened.] Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-3 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 32.]

tf 1 2 fejleszted az 1. tulajdonságodat 2 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 40 TVP-t kell elköltened.] [2 pontot használtál fel, van még 30.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Alaposan elfáradva, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 233 pontot. A következő körben tehát 263 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


CSONTKULCS (74. TÁRGY)
Ezzel a finom, faragott csontkulccsal sok zárat ki lehet nyitni, legyen az akár ládán, akár ajtón.

KARAKTERLAP

Thingol, egy szőke hajú, kék szemű kobudera férfi vagy. Fairlight követője vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 92. fordulód.

Erő: 19 (20) Szint: 10 Merészség: 7/5 Magasság: 146 cm
IQ: 21 Támadás: 11 Agresszió: 10 Testsúly: 55 kg
Ügyesség: 18 (20) Védekezés: 15 Menekülés: 30 % Életkor: 28/28 év
Egészség: 14 Életpont: 157/43 Jellem: semleges (+6) Tul. pont: 0
Szerencse: 15 Varázspont: 52/27 Pénz: 1 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 9/4 EFejl: 4
Eddig összesen 144 szörnyet öltél meg. Ebben a fordulóban 226 TP-t kaptál. Jelenleg 13957 TP-d van. A következő szinthez még 3043 TP szükséges. Trófeáid: proteinfecske, szeppent rákfatty, északi aurach.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 13 szúrófegyverek: 8 vágófegyverek: 1
ütőfegyverek: 2 lőfegyverek: 6

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); tüske (#22) (2 -5.); nyílvessző (#108) (6 -);

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 26 2. nyomkövetés: 16 3. mászás: 2
4. csapdakészítés: 3 5. gyógyítás: 35 6. titkosírás: 1
7. felderítés: 5 8. taumaturgia: 5 9. harcművészetek: 8
10. zene: 1 11. szörnyismeret: 3 12. vadászat: 14
13. bányászat: 6

FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet)
ásol max. 40 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
mérges pók (#20) (csak egyszer), manaelementál (#290), nők (#999)
Barátságosság (aktív: 5, max: 12)
alakváltó (#7), kobudera (#8), ember (#1), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
energiatüskék (#29)

A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 500 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 501 Ebbe eddig 1 TU-t fejlesztettél be..

Összsúly: 38.76 kg Megterheltség: 77%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 120 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
10 arany (#50) 2 kaktusztüske (#114) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 bot (#4) 3 csontkulcs (#74)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(90,-32) nekrofun (#173), Sheran oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(90,-31) sörényes ubuk (#89), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Tharr oltár, művészi porolit (#720)
(90,-30) 34. jellempróba, oltár, uzbány (#102)
(91,-35) Tharr oltár, 30. jellempróba, uzbányok (#102)
(91,-34) ork sámán (#345), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Sheran oltár
(91,-33) Dornodon oltár, Chara-din monolitja (#534), garokkok (#73)
(92,-37) Sheran oltár
(92,-36) vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), Raia oltár
(93,-38) Toborzóiroda (#760)

Üzenet küldése a karakternek