6. forduló, Kósza Szellő összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. szept. 26. 15h:02'
EZ A 36. JÁTÉKHETED, 32. FORDULÓD
37. játékheted kezdete: okt. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
KALANDOZÓ: #4814
SZÁMLA : XXXX

KÓSZA SZELLŐ KALANDJAI


8 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [76,70] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol Aisa Luthien. Sheran hittérítője. Egy bronzsisakot, egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy Jerome köpenyét, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy sárga erőövet és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy nukleáris cickány trófea, egy ork bérgyilász trófea és egy Yurk, a profi trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy tölgyfakoszorú. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd goldugar. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A 7. napon találkozol egy kopasz, szürke szemű kobudera férfival. Körszakálla és harcsabajsza van. A bőre sötétebb az átlagosnál. Egy bőrpáncélt visel. Felszerelését egy emberevő trófea, egy mutáns pók trófea és egy trappoló dinymák trófea díszíti. Bal kezében egy kőkést tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Összeismerkedtek. Az ő neve Pogány. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
A 8. napon találkozol egy vörös, hosszú hajú, csillogó szemű alakváltó férfival. Bőre teljesen fehér! Sheran eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy rézsisakot és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy nukleáris cickány trófea, egy kérődző etra trófea és egy dombi yeti trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy tölgyfakoszorú. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Teherhordója is van: egy púpos burástya! Szegény állat majd megszakad. Összeismerkedtek. Az ő neve Jislan Cele. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
Elkeseredett harc folyt, de már csak egy terem, egy szarkofág van hátra... Nem törődve a tiltó rúnákkal, berontotok. Az elsők két vérrel teli medencét és egy díszes sírt találnak; mire mindenki beér a terembe a medencék vére forrni látszik, mintha valami a felszín felé törne. Aztán kirobbannak (a pajzsokkal véditek magatokat, amennyire tudjátok) imbolygó alakot öltve: két vérgólem áll ott. A padlóra fröccsent vér megindul, csorog a gólemek felé, majd beolvad a testükbe. Lassan, komótosan indulnak meg, végül is nekik nem sietős... De nektek igen! Rátámadtok a gólemekre, szinte minden ütés talál, de a sebzés elenyésző. Az ütések nyomán szétválik a vértest, de majdnem azonnal össze is záródik. Ekkor csap le a gólemek ökle, ahol embert ér csont ropog, vér fröccsen. A sebesültek vére pedig megindul a gólem felé, és csatlakozva növeli életerejüket. Látványosan nő a méretük...és csapásaik ereje. Fizikai erő itt nem győzhet. A csata hamarosan véget ér... A kétszeresükre nőtt gólemek visszatérnek és belemerülnek a medencékbe; a kriptára újra a halotti csend borul...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+7 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Minden varázserőd visszatért. (+54 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) A lottó 730. hetének nyerőszámai: 15, 10, 5. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy óriás patkány nyomára bukkansz. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az óriás patkány testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Az óriás patkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16 tapasztalati pontot kaptál. Végrehajtottad az egyik feladatot, amit istenedtől kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[8 pontot használtál fel, van még 162.]

* 1. KP: használod a 64. pszi képességet
Koncentrálsz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 157.]

* 2. KP: energia fejlesztése 1
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-1 TU.] A befejezéshez még 182 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 147.]

le 18 leveszed/lerakod a 18. tárgyat
Elrakod a parittyát. [0 pontot használtál fel, van még 147.]

kf 138 kézbeveszed/felveszed a 138. tárgyat
Előkészíted az ubuk dobónyílat. [0 pontot használtál fel, van még 147.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmondtad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+13 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 142.]

h 1253 használod az 1253. tárgyat
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Hatása a kör végéig maradandó: +1 szerencse.) [5 pontot használtál fel, van még 137.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[77,69] Szűnni nem akar a zöld síkság. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy xantusz-kaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Észreveszel egy quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy kaffogó hebrencs. {támadása: 5.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 24 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a kaffogó hebrencs testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a kaffogó hebrencs jobb hátsó lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki a kaffogó hebrencs száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [78,68] A talaj homokossá válik, feltűnnek a sivatag első dűnéi. Ezt a helyet csak úgy ismerik, hogy "Nyugati Sós Sivatag". Hát igen, rászolgált a nevére.

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Csodás nekrofun tövében álmodni... Lendrin Vellian /<<Az Illúzió Mesterei>> " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Arisztotelész egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész.
Összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, piros szemű troll férfival. Fekete a bőre. Tharr kisebb papja. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy nodonrod kitűzőt, egy ónix masszavadítót, egy örökkéval.gyémántját, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy renegát törpe trófea, egy vadász quwarg trófea és egy ongóliant trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasállata egy goldugar! {max. varázspontja: 451; max. pszije: 92.} Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Ahan'natakhan. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.

(Továbbmész...) [79,67] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Egy dűnekukac nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 24 életpontot sebeztél. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával megkarcolod a dűnekukac szelvényezett hátát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a dűnekukac nyakát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a dűnekukac, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Orgyilkos tőrrel megérinted a dűnekukac testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A dűnekukac feléd harap, de sikertelenül. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}


(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] [27 pontot használtál fel, van még 110.]

m 1 8 1 mozogsz északkeletre, északra, északkeletre
[80,66] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Egy óriás skorpió közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {támadása: 7.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 20 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az óriás skorpió kitinpáncélját. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd az óriás skorpió kitinpáncélját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod az óriás skorpió jobb hátsó lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az óriás skorpió farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az óriás skorpió ollójával feléd sújt, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki az óriás skorpió száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Hamariberkenye egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)
Összefutsz egy szőke, hosszú hajú, piros szemű ember férfival. Bőre bronzként csillog. Raia bíborosa. Egy bíbor erőövet, egy Jerome köpenyét, egy lajstrom medált, egy láncinget, egy nap szimbólumot, egy tankány karmot, egy törpe bakancsot és egy vassisakot visel. Felszerelését egy miksziszi húsgólem trófea, egy óriás szőröspók trófea és egy borzalmas varkaudar trófea teszi egyedivé. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Egy spagulár a hátasa. Mentális auráját felismered, tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Joy Galhad. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.

(Továbbmész...) [80,65] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy óriás skorpió. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 15 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az óriás skorpió jobb középső lábát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod az óriás skorpió hatalmas ollóját. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod az óriás skorpió bal első lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az óriás skorpió melléd csap a farkával! Apró karcolást ejt rajtad az óriás skorpió ollójával. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat.

(Továbbmész...) [81,64] Füves síkságra érkeztél. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy márványtornyot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy tintacsiga nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 15 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tintacsiga testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Szerencsére féreugrottál. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával felnyársalod a tintacsiga testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a tintacsiga testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A tintacsiga fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tintacsiga még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 165 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy manaelementál. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 15 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor megkarcolod a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a manaelementál testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+5 vp). Bronzhegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a manaelementál testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+6 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss elf nyomok vezetnek nyugatra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [27 pontot használtál fel, van még 83.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Ünnepélyes hang szólal meg.
- Tehát nem csalódtam benned, hűséges hívem vagy! (+1 max. életerő, +6 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve hadiszerencse I. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) A természet papjának nagyon jól kell értenie az állatokhoz. Imádkozz úgy, hogy szörnyidomításod 5. szintű! 2.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet. 3.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül. [30 pontot használtál fel, van még 53.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 23.]

v 15 1253 3 elmormolod a 15. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Létrehoztad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 3 új csillezsályalevél. [-21 varázspont.] [15 pontot használtál fel, van még 8.]

szk 74 keresed a 74. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy tintacsigát. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

* 1. BP: használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Félelmetes, hogy mennyire nem megy a dolog. Azért töretlenül tovább próbálkozol. [8 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 3. BP: fejleszted az 1. tulajdonságodat -3 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
Iszol a vizestömlőből. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-1 szerencse). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 19, 20, 2.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját bezabál a kőszáli disznó. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 171 pontot. A következő körben tehát 168 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DŰNEKUKAC (357. SZÖRNY)
Majd két méter hosszú, gusztustalanul kunkorgó férgek a sivatagban - inkább visszataszítóak, mint ijesztőek. Persze, előbb-utóbb óriási homokférgek fejlődnek ki belőlük - úgyhogy jobb, ha most rögtön agyoncsapod! A dűnekukac ellen a vágó a leghatékonyabb, a szúró és ütőfegyverekkel nehéz igazán komoly kárt okozni benne.

HADISZERENCSE I. (13. VARÁZSLAT)
Hiába a nagy erő, a tiszta, logikusan gondolkodó agy, még a legnagyobb harcost is odaveszhet, ha nem ugrik időben félre egy szörny mérges köpetétől vagy nem kerüli el a halált hozó pillantást. Ezzel a varázslattal némiképp megjavíthatod az esélyeidet az ilyen kellemetlenségekkel szemben: elmondva, a következő táborozás végéig fog tartani, amelyben végig a szerencséd eggyel magasabb lesz. Bár sokan megvetik e varázslat jelentőségét, nem árt nem megfeledkezni arról, hogy néha ilyen apróságokon múlhat egy csata kimenetele. Megidézése 4 VP-be kerül.

KARAKTERLAP

Kósza Szellő , egy szőke, hosszú hajú, barna szemű ember nő vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Sheran tanítványa vagy. A Vad Horda (#9171) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 32. fordulód.

Erő: 21 (23) Szint: 9 Merészség: 4/5 Magasság: 167 cm
IQ: 22 Támadás: 8 Agresszió: 3 Testsúly: 87 kg
Ügyesség: 20 Védekezés: 23 Menekülés: 30 % Életkor: 1/1 év
Egészség: 16 (18) Életpont: 134/110 Jellem: semleges (+15) Tul. pont: 0
Szerencse: 15 Varázspont: 115/69 Pénz: 557 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 7/0 Pszi pont: 13/7 EFejl: 3
Eddig összesen 63 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 732 TP-t kaptál. Jelenleg 10090 TP-d van. A következő szinthez még 1910 TP szükséges. Trófeáid: uzbány, mutáns pók, északi aurach. A 17. fordulódban 1305 arany került a bankszámládra. 1500 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 10 ütőfegyverek: 1
lőfegyverek: 2 dobófegyverek: 6

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk dobónyíl (#138) (1 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5 2. nyomkövetés: 3 (+1) 3. lopás: 1
4. mászás: 1 5. csapdakészítés: 7 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 3 8. titkosírás: 1 9. felderítés: 1
10. szörnyidomítás: 3 11. teológia: 3 12. taumaturgia: 5
13. szerencsejáték: 1 14. zene: 1 15. szörnyismeret: 5
16. pszi: 2 17. zárnyitás: 1 18. vadászat: 1
19. bányászat: 5 20. főzés: 1 21. csapatmunka: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 3 darabot )
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
kőszáli disznó (#34) (hátas: 9 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A természet papjának nagyon jól kell értenie az állatokhoz. Imádkozz úgy, hogy szörnyidomításod 5. szintű!
2.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet.
3.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 kaja (#2) 2 ubuk dobónyíl (#138) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 csillezsályalevél (#1253) 1 hebrencs állkapocs (#130) 6 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(76,70) óriás patkányok (#42)
(77,69) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), oltár, kaffogó hebrencs (#88)
(78,68) nekrofun (#173), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), Ahan'natakhan (5944. kalandozó)
(79,67) dűnekukac (#357)
(80,65) óriás skorpiók (#72), művészi porolit (#720)
(80,66) óriás skorpió (#72), egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), Joy Galhad (1472. kalandozó)
(81,64) márványtorony (#175), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), szent tölgyfa (#393), oltár, tintacsigák (#74), manaelementál (#290)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2007.09.26 12:10 Változások a számládon! 62 zsetont átutaltak a(z) 5386. számláról!
˙

Üzenet küldése a karakternek