Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. aug. 17. 12h:05' EZ A 274. JÁTÉKHETED, 141. FORDULÓD 275. játékheted kezdete: aug. 22. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4812 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 2. KP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 3. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 4. KP: p 65 2 0 | használod a 65. pszi képességet |
* 5. KP: h 1629 0 0 | használod az 1629. tárgyat |
ek 302 3 | t. energia kisütése: 302 3 |
ff 123 28 127 | felt. fegyverváltás: 123 28 127 |
h 165 | használod a 165. tárgyat |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 19 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a kőkorszaki szaki kőtestét. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Meglengetve a göcsörtös bunkót a másikra rontasz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kőkorszaki szaki kőtestét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a kőkorszaki szaki kőtestét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. 778 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
m 6 6 7 | mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 14 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Ezúttal nem kapsz új pszi képességet (csak egy későbbi szinten). Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+9 max. pszi pont.) Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sóhajtó dorony testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Agyartőrrel teljesen átdöföd a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Véres nyál csordul ki a sóhajtó dorony száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 498 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [92,57] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Ráismersz a lényre. Egy trappoló dinymák. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 18 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a trappoló dinymák bal első lábát. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 506 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [91,56] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő manaelementál nem jelenthet komoly veszélyt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 11 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a manaelementál testét. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Marokra fogva a ryuku kopját ellenfeledre ugrasz. Ryuku kopjával valamennyire megsebezgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Agyartőrrel gyengén megszurkálod a manaelementál testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+5 vp). Ryuku kopjával néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Agyartőrrel párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+6 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 515, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a karmos tankány bal oldalát. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a karmos tankány testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a karmos tankány kitinpáncélját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A karmos tankány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. 888 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
Elszántan ellenfeledre rohansz. Ryuku kopjával kicsit megbökdösöd a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Agyartőrrel gyengén megszurkálod a manaelementál jobb oldalát. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+6 vp). Ryuku kopjával néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Agyartőrrel valamennyire megsebezgeted a manaelementál lebernyegét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+9 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 440, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
tim 25 | titkosírás megfejtése 25 pontért |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Semmi eredménye! Egy lángcsóva varázslatot dob rád a másik. 32 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Marokra fogva a göcsörtös bunkót a másikra rohansz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a massza duzzadt orrát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Agyartőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a massza testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) A massza feléd harap, de sikertelenül. Göcsörtös bunkóval eltalálod a massza ragyás testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a massza testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a massza, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 13 drótszőrt. 1 576 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}
m 6 6 4 | mozogsz nyugatra, nyugatra, délre |
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a karmos tankány testét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre rontasz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a karmos tankány bal középső lábát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a karmos tankány kitinpáncélját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a karmos tankány karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. 888 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [89,55] A síkságot ritka erdő váltja fel. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy halálmadár. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a halálmadár fekete tollú testét. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a halálmadár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 547 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [89,56] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy.
tim 25 | titkosírás megfejtése 25 pontért |
m 6 4 4 | mozogsz nyugatra, délre, délre |
(Továbbmész...) [88,57] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél.
(Továbbmész...) [88,58] A síkságot sűrű erdő váltja fel. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Csak egy szőrös pók. Megvető mosollyal várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szőrös pók testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Agyartőrrel teljesen átdöföd a szőrös pók testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 247 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
h 165 | használod a 165. tárgyat |
szk 346 | keresed a 346. szörnyet |
ef 10 503 | energia fejlesztése 10 |
* 1. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 2. BP: h 235 10 0 | használod a 235. tárgyat |
* 3. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 4. BP: p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
* 5. BP: v 4 0 0 | elmormolod a 4. varázslatot |
Erő: | 24 (36) | Szint: | 20 | Merészség: | 5/2 | Magasság: | 193 cm |
IQ: | 28 (39) | Támadás: | 36 (38) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 85 kg |
Ügyesség: | 13 (22) | Védekezés: | 34 (38) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 40/40 év |
Egészség: | 13 (24) | Életpont: | 505/505 | Jellem: | gonosz (198) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 20 (31) | Varázspont: | 586/4 | Pénz: | 4230 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 42/5 | Pszi pont: | 116/2 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 10/44 | szúrófegyverek: | 20/5 (+3%) | vágófegyverek: | 20/1 |
ütőfegyverek: | 7/70 (+30%) | lőfegyverek: | 18/55 (+6%) | dobófegyverek: | 20/80 (+6%) |
Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) << ököl (#28) << mandibulakasza (#127) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -9.); bronzhegyű nyíl (#94) (10 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
88,58 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 95 |
Legfeljebb 55 TU-t válthatsz TVP-re. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 163 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 261 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 8/88 | 2. nyomkövetés: | 35/30 (+40%) | 3. lopás: | 1/77 |
4. mászás: | 9/24 (+9%) | 5. csapdakészítés: | 25/103 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 5/34 |
7. gyógyítás: | 14/37 | 8. titkosírás: | 7/83 (+15%) | 9. felderítés: | 6/96 |
10. szörnyidomítás: | 4/60 | 11. teológia: | 18/31 (+7%) | 12. taumaturgia: | 15/84 (+18%) |
13. szerencsejáték: | 2/39 (+12%) | 14. versengés: | 12/74 (+9%) | 15. zene: | 6/7 (+2%) |
16. szörnyismeret: | 15/49 | 17. pszi: | 12/5 (+20%) | 18. zárnyitás: | 8/91 |
19. vadászat: | 4/64 | 20. bányászat: | 13/80 (+18%) | 21. testépítés: | 2/0 |
22. főzés: | 8/32 (+11%) | 23. csapatmunka: | 1/68 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 25 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 65% életpont alatt (a halál csókja (#187)) |
lopsz az emberektől (1) bármit, az elfektől (2) bármit, a törpéktől (3) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a trolloktól (5) bármit, a gnómoktól (6) bármit, az alakváltóktól (7) bármit, a kobuderáktól (8) bármit, a mutánsoktól (9) bármit |
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért |
udvarolsz a 2. fajúaknak a 7. fajúaknak a 8. fajúaknak |
ásol max. 10 TVP-ért |
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 3 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 3 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), tükröt (#43) (max. 3 darabot ) |
elfogod fémbontó szójert (#150) szuper hálócsapdával (#274) |
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
Tguarkhan (#212) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 50) |
öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098), nukleáris cickány (#155), semlegesek (#989), purifikátor (#157) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | a halál csókja (#187, 10 VP, 2 TVP) | káoszcsapás (#200, 10 VP) |
rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) | álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) | mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) |
káosz szava (#207, 25 VP) | ékkő kreálása (#466, 100 VP, 10 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
tulajdonságpajzs (#26) | szürkeáll. aktiv (#71) | erőpajzs I (#12) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), agykorbács (#97), izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
tompítás (#40), tükörpajzs (#101), oldás (#372), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
2.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát! |
3.) A Tguarkhanok cserben hagytak, büntesd meg tehát őket, ölj meg közülük egyet! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. apró gnómlak (531): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): új. helytartói hivatal (563): 46. labirintus (98,12). sötét kastplom (566): 51. labirintus (99,18). városháza (685): kész. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 6, 7, 13, 14, 22, 23, 24, 25, 33, 34, 35, 36, 46, 50, 51, 53, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 192. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 5, 6. |
Kész: 16. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a kapcsolat (248) |
a monolit imádása (264) |
a butaság ára (273) |
ima a monolitokért (276) |
fegyvermester (302) |
kétkezes harc (338) |
monolit érzékelés (341) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
káoszmágia (400) |
a káosz elszabadul (410) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 33 TU. szükséges még: 17 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 296 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
75 | arany (#50) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 14 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
13 | drótszőr (#37) | 1 | kaja (#2) | 1 | kis vaspajzs (#159) | |||
1 | kőszem (#304) | 2 | madártoll (#112) | 2 | tankány karom (#237) | |||
5 | tinta (#101) | 3 | ugh méreg (#166) | 1 | vasérc (#152) |
87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | |
54 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
55 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
56 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
57 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
58 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
59 | |
|
|
|
|
|
|
|
|