Kuzuki Mekashite összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. júl. 21. 12h:10'
EZ A 297. JÁTÉKHETED, 51. FORDULÓD
298. játékheted kezdete: júl. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4800
SZÁMLA : XXXX

KUZUKI MEKASHITE KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
24 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [10,-8] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol Demned Dark Angellel. Tharr ministránsa. Egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr övet, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy rejtőköpenyt, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot, egy Tharr Keresztjét, egy tünde tegezt és egy vas fejpántot visel. Felszerelését egy purifikátor trófea, egy élőholt mágus trófea és egy pordémon trófea ékesíti. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Auráját érzékelve máris tudod, színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 11. napon összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, zöld szemű elf férfival. Fekete a bőre. Tharr tanítványa. Egy Eldaran karkötőjét, egy féregíz nyakpántot, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy Métely páncélját, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot, egy Tharr Keresztjét és egy umbatari karkötőt visel. Felszerelését egy rücskös gigaféreg trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy dermesztő lidérc trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egy kőkés. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Holmiját egy Thargodan csontváz cipeli. Mentális auráját felismered, színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Nincs beszédes kedvében, csak mosolytalanul rádnéz. Folytatod utadat.
A 20. napon összefutsz egy vörös, hosszú hajú, piros szemű árnymanó férfival. Körszakálla és bajsza van. Kíséretét alkotja egy Védőnővér szellem. Chara-din híve. Egy káosz szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. topázát, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar páncélt, egy vassisakot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy trikornis trófea, egy xirnox trófea és egy drónkeselyű trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Árnymanó feje felett tündöklő glória. Jobb kezében egy ryuku szablyát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Tisztán érzed auráját: ugyanolyan sötét, mint a Tied. Összeismerkedtek. Az ő neve Lord Johnson. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
A 23. napon összeakadsz egy barna, rövid hajú, zöld szemű árnymanó férfival. Fekete a bőre. Leah hűséges követője. Egy grifftoll kesztyűt, egy koponya szimbólumot, egy kreiton fókuszt, egy Krough fejdíszét, egy láncinget, egy mind. ametisztjét, egy nodonrod kitűzőt, egy q. irtó medált, egy smaragd védőgyűrűt és egy varkaudar csizmát visel. Ruházatát egy trikornis trófea, egy élőholt mágus trófea és egy láplidérc trófea színesíti. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Mentális auráját felismered, jelleme gonosz, akárcsak Neked.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Rockefeller. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
Demned Dark Angel, amikor összefutottatok, adott neked egy Fekete Kehelyt (ld. enc.), egy sullár hólyagot (ld. enc.), 2 uzbány csőrt (ld. enc.), 24 ugh mérget (ld. enc.), 2 téfea-agyat (ld. enc.) és 100 aranyat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+14 életerő.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy sörényes ubuk nyomok után kutattál. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a sörényes ubuk bal vállát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sörényes ubuk sűrű sörényét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-3 életpont.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a sörényes ubuk tüskés hátát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Ököllel eltalálod a sörényes ubuk tüskés hátát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-1 életpont.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a sörényes ubuk testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a sörényes ubuk, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A sörényes ubuk szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 5 ubuk tüskét. 319 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 210.]

gy 20 gyógyítás 20 pontért
Soha nem tudtad, hogy miért van gyógyereje az óriásvakond vastagbelének. Igazán soha nem is érdekelt. Miután kiemeled a belet eredeti tulajdonosából, egy darabját a fejedre tekered, a többit a két csuklódra, illetve bokádra. Hanyattfekszel, és csendben várod, hogy a természet megtegye kötelességét. (+11 életerő.) [20 pontot használtál fel, van még 190.]

m 1 mozogsz északkeletre
[11,-9] A bozótos terep átvált hegyvidékre. Látsz egy mély szakadékot. (ld. enc.) Felfedeztél egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 50 pontot kell rákölteni.) Felfedeztél egy világítótornyot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Találsz egy oltárt. Leah híveié. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy legyengült fémbontó szójer. (ld. enc.) Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ez nem lehet más, mint egy bibircsók-óriás. (ld. enc.) Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. [12 pontot használtál fel, van még 178.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot! [8 pontot használtál fel, van még 170.]

m 3 mozogsz délkeletre
[12,-8] A hegyvidéki terepet bozótos váltja fel. Látsz egy móricserjét. Felfedeztél egy oltárt. Sheran híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy pszi elementál került az utadba. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agykorbács pszi támadást. 29 életpontot vesztettél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a pszi elementál fejét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan a másikra támadsz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a pszi elementál jobb lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Orgyilkos tőrrel felnyársalod a pszi elementál egyik csápját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápjaival a pszi elementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Elmegy a kedved a harctól. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 3, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy jó masszírozás mindig felfrissít. Egyedül ugyan egy kicsit nehezen megy, de mielőtt teljesen összegabalyodnál, máris sokkal jobban érzed magad. (+17 életerő.) Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Az első ellenfél egy zombi.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Bronzpengével többször mélyen végigmetszed a zombi rotható húsát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a zombi bal lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A zombi karmai majdnem eltalálnak! A zombi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Ráismersz a távolodóra. Egy óriás csontváz. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) árnymanó nyomok vezetnek délre. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 tüskét. [34 pontot használtál fel, van még 136.]

kt 116 6 elkészíted a 116. tárgyat (6 darabot)
Begyűjtöttél 6 móri gyümölcsöt. [24 pontot használtál fel, van még 112.]

kt 138 2 elkészíted a 138. tárgyat (2 darabot)
Legyártottál 2 ubuk dobónyílat. [20 pontot használtál fel, van még 92.]

f 106 kísérletezel a 106. tárggyal
A szokásosnál is intenzívebb fejtörésbe kezdesz, hogy kitalálj valami korszakalkotót. Telik múlik az idő... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy táblát. (ld. enc.) 111 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 82.]

m 2 3 3 mozogsz keletre, délkeletre, délkeletre
[13,-8] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Észreveszel egy oltárt. Chara-din hívei emelték. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Ez nem lehet más, mint egy ryuku gárdista. (ld. enc.) Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy szintszívó. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [14,-7] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Azonnal tudod, hogy egy manifesztátor volt a rémület okozója. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy autentikus vámpír. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [15,-6] A bozótos terep dombvidékbe megy át. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy szeppent rákfatty. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a szeppent rákfatty jobb hátsó lábát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a szeppent rákfatty fejét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a szeppent rákfatty testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - a szeppent rákfatty ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szeppent rákfatty, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szeppent rákfatty páncélos testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Kemény ollójával a szeppent rákfatty végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szeppent rákfatty, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a szeppent rákfatty száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 3 csepp rákfatty váladékot. (ld. enc.) Mosolyogva kidobod a nevetséges orgyilkos trófeát, és diadalmasan beszerzel egy szeppent rákfatty trófeát. 605 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 65, gyógyulás: 0, összesen: -65 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Azt már régen megtanultad, hogy a napba nézés esetenként milyen hasznos lehet. Arra azonban csak most jöttél rá, milyen jó hatással lehet rád, ha nem nézel bele. És valóban, az eredmény fantasztikus! (+18 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Megpillantasz egy hasadékot, amiből kis gőzfelhő tör elő. Hatalmas rutinoddal azonnal megállapítod, hogy egy kénes mini-gyógyforrásra bukkantál. Gyorsan inhalálsz egy kicsit, majd könyékig belemártod a két kezed. Egy órányi áztatás után sokkal jobban érzed magad. (+19 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Azonnal rájössz, hogy egy autentikus vámpír ijesztett meg. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Felfedeztél egy olvasztókemencét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Raia hívei emelték. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Találsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre.
Találkozol Demned Dark Angellel. Tharr ministránsa. Egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr övet, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy rejtőköpenyt, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot, egy Tharr Keresztjét, egy tünde tegezt és egy vas fejpántot visel. Ruházatát egy purifikátor trófea, egy élőholt mágus trófea és egy pordémon trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges a nyomorult.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[76 pontot használtál fel, van még 6.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

a 179 4873 1 átadod a 179. tárgyat a 4873. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 grifftojást Demned Dark Angel részére. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

a 2 4873 6 átadod a 2. tárgyat a 4873. kalandozónak (6 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 6 kaját Demned Dark Angel részére. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

m 3 4 6 mozogsz délkeletre, délre, nyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 5.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 5 pontod maradt, ebből a következő körre 5 pontot vihetsz át. Kapsz még 191 pontot. A következő körben tehát 196 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FEKETE KEHELY (283. TÁRGY)
Ez a gyönyörűséges, de végtelenül gonosz kehely egyetlen obszidián kőből van kifaragva. Oldalára jól láthatóan Dornodon Rúnája van vésve, hogy elriasszon a Gonosz Istenek hívein kívül mindenkit a használatától. A Fekete Kehelyben kotyvasztott borzalmas folyadék titka könnyen megfejthető a kehely oldalára írt rúnák segítségével, azonban a komponensek beszerzése komolyabb problémát jelenthet.

SULLÁR HÓLYAG (168. TÁRGY)
Ha találsz egy döglött sullárt (esetleg te ölted meg?) akkor undorodat leküzdve felboncolhatod. A dögletes bűzt árasztó belső szervek között meg fogod találni a sullár hólyagját, amelyet biztonságosan összecsíptetve akár teljesen légmentes (és némi mosás után aránylag steril) tartónak használhatsz. De vajon mit érdemes benne tartani? Vizet nem - arra ott van a vizestömlő. Mérget sem - arra is vannak különböző tartók. No sebaj, ha majd találsz valami illékony folyadékot, akkor azt ebben fogod tartani. (max. 20 cseppet.)

UZBÁNY CSŐR (169. TÁRGY)
Egy uzbány legyilkolása után kézenfekvő, hogy közelebbről is megvizsgálja az ember, miért is öli halomra oly könnyedén a különösen erős ugh mérget használó lényeket is. No igen, a csőr az oka! A kemény szarucsőr teljesen ellenálló minden méreggel szemben, az uzbány könnyedén át tud fúrni vele a méregtől átitatott szerveken keresztül a belső, ehető részekig. Kézenfekvő az ötlet - ha legközelebb valami erősebb mérgű lénnyel találkozol, meg kéne próbálni a farkáról/csáprágójáról/stb. lecsöpögő folyadékot felfogni bele. Ránézésre úgy tizenkét csepp ugh mérget lehet felfogni egy csőrben.

UGH MÉREG (166. TÁRGY)
Az ugh méreg jóval erősebb a gyenge méregnél, kiválasztása is rettentően nagy elővigyázatossággal, egy uzbány csőr felhasználásával kell, hogy történjen. Egy kavadu lebenyt vagy más tartót szinte azonnal szétmarna, amikor egy mérges csípésű lény fogáról vagy fullánkjáról lecseppen, de ebben a tartóban biztonságosan tárolhatod. Az ugh méreggel csak nagyon kevés fegyvert lehet bekenni, mert a legtöbb anyagot azonnal tönkreteszi. Hogy melyik az a fegyver alapanyag, amely ellenálló az ugh méreggel szemben, arra neked kell rájönnöd. Az ugh méreg hatása azonnali.

TÉFEA-AGY (172. TÁRGY)
A téfea magoflux agyának kimetszése különösen gusztustalan feladat. És a kimetszés nagyon kevés, ha nem tudod az agyat tartósítani: néhány nap múlva már csak fertelmes bűzű massza lesz belőle. A tartósításhoz 2 csepp spirituszt kell felhasználnod.

MÉLY SZAKADÉK (154. TEREPTÁRGY)
A hegyek között barangolva, egy mély, sötét szakadékot pillantasz meg. Első benyomásod az, hogy legjobb lenne elkerülni, de aztán győz benned a kalandozó kíváncsisága. Egész a peremig kikúszva, óvatosan lenézel. Odalent, a meredek és sima sziklafalban egy sötét üreget látsz! Vajon mi van benne? Egy kötéllel le tudnál menni, de ez elég veszélyes vállalkozás lenne (5-ös vagy nagyobb mászás szakértelem szükséges hozzá). Ha meg akarod próbálni ezt a veszélyes dolgot, akkor a H 92 parancsot kell kiadnod, 20 pontért.

FÉMBONTÓ SZÓJER (150. SZÖRNY)
A fémbontó szójer a hegyek félelmetes lakója. Leginkább egy nagy szürke pajzstetűre emlékeztet, hosszú, vékony antennákkal. Ezekkel képes már messziről is a fémet megérezni. Nagy veszélyt jelent a hegyekben bányászó kalandozókra, mert pillanatok alatt képes a nyers formában levő vasat, ónt és rezet köpetével elbontani. Még az is előfordulhat, hogy a fémből kovácsolt páncélodat, fegyveredet támadja meg és rágja szét. [A játék szempontjából egyforma valószínűséggel választja a szójer a fémrudadat, a kis vaskulcsodat vagy akár a vasvértedet. A bontás ellen a KF-elés sem véd, kivéve a jobb ill. balkezes fegyveredet, ellentétben a fabontó szójerral. Az, hogy a kiválasztott fémtárgy megmenekül-e, nagymértékben függ az adott tárgy sav elleni mentődobásától. Így pl. egy vasvért sokkal nehezebben semmisül meg, mint egy rézdarab.] A fémbontó szójer ellen az ütőfegyver a leghatékonyabb.

BIBIRCSÓK-ÓRIÁS (120. SZÖRNY)
A bibircsók-óriás a vadtrollnál nagyobb, szőrös-ragyás primitív humanoid teremtmény. Távolról nagyobb köveket dobál ellenfelére, majd közel rohanva, bunkójával péppé veri azt. Hatalmas csapásaival előfordulhat, ha elég nagyot sebez, hogy bezúzza pajzsodat, sisakodat, páncélodat vagy bal kézben tartott másodlagos fegyveredet. Minden fegyver egyformán hatékony ellene, csak győzzed leverni tengersok életpontját. Ha megölöd, érdemes kőkéssel nekiesni az irhájának, mert a bőrbe bevarrva sokszor aranyat találhatsz.

PSZI ELEMENTÁL (221. SZÖRNY)
Ha egy pszi elementállal találkozol, akkor minden valószínűség szerint magad is pszi használó vagy (vagy legalábbis egy pszi használó járt az adott mezőn röviddel előtted). A pszi elementálok anyagtalan, kasztroplanáris jelenségek, amelyeket mágnesként vonz a pszionikus tevékenység. A pszi elementál komoly pszi képességekkel rendelkezik, és kizárólag mágikus úton sebezhető. Igaz, halvány sűrűségű ektoplazmáját sokszor még egy egyszerű lángcsóva is pozdorjává zúzza. A pszi elementál leölésével azonban még nem oldódott meg minden problémád: ugyanis a pszi elementálokat általában poszogó möszék kísérik, szabad szemmel láthatatlan, pszi energiát fogyasztó élősködők. A gazdaállat pusztulásával - vagy sokszor anélkül is - csatlakoznak az új gazdához, és vígan lakmároznak pszionikus és egyéb mentális energiáikból. Hogy hogyan lehet megszabadulni tőlük? Hááát... sokak szerint még a halál sem megoldás. Ja: azzal sem érdemes próbálkozni, hogy BA parancsot adsz ki a pszi elementálra, hiszen egy pszi elementál elől nem bújhatsz el...

TÁBLA (120. TÁRGY)
Hú! Egy igen tréfás és hasznos dolgot találtál ki! Mostantól tudod, hogy hogyan készíthetsz táblákat, írhatsz rájuk feliratokat, és tűzheted őket a földbe a többi kalandozó szórakoztatására/informálására/fenyegetésére/stb. Először is szükséged van 3 botra, amelyeket egy fabontó segítségével sima tábla alakúra formázhatsz. Ezután kell még 10 csepp tinta, amelyet - az ujjadat a tartó ugarhéjba mártogatva - felvihetsz a tábla felületére. Azt, hogy mi legyen a felirat pontos szövege, az UL alján, két idézőjel között tüntesd fel olvashatóan. A szöveg nem lehet 70 betűnél hosszabb, és lehetőleg ne tartalmazzon olyan információt, amit a karaktered nem tud (saját neved, anakronisztikus megjegyzések, stb). Ha ezen követelményeknek a felirat nem felel meg, akkor lehet hogy a táblára nem egészen az fog kerülni, amit Te akartál (de valami mindenképpen kerül). Ezen kívül ki kell adnod természetesen egy KT 120 parancsot, 30 pontért. A parancs második paramétereként egy *-ot írjál: KT 120 * . Ennek hatására a táblát nemcsak elkészíted, hanem le is szúrod a földbe azon a mezőn, ahol állsz. Egy körben csak egy táblát készíthetsz. Egy mezőn nem lehet négynél több tábla.
Amennyiben interneten játszol, a táblakészítés menete egy kicsit komplexebb: írj nekünk egy e-mailt a tf(kukac)beholder.hu címre, melyben leírod, hogy táblát szeretnél készíteni, és hogy mi legyen a tábla szövege. Erre mi megírjuk neked, hogy mi legyen a második paramétere a KT 120 * parancsnak (amit a * helyére írsz). Ezután már létrehozhatod a saját tábládat.

CHARA-DIN MONOLITJA (534. TÁRGY)
Egy öt méter magas, fekete, fenyegető csiszolt kőtömb - ez Chara-din monolitja. Chara-din hívei (vagy szolgáik) építették, istenük parancsára. A monolit félelmetes mágikus erővel bír: elszívja a környezetében tartózkodók mágikus energiáját, így a Chara-din hívőket kivéve mindenki elveszti a regenerált varázspontjai felét, a Chara-din hívők viszont dupla vp-t kapnak (ez a hatás nekrofunnal és más duplázó hatásokkal nem adódik össze). A monolit felépítése 100 TVP-be kerül, és az ÉP 534 parancsot kell kiadnod hozzá. Az építkezést egyszerre kell elvégezned, tehát 99 TVP elköltésével az építkezés semmit nem halad! [Tehát ha nem tudod egyből felépíteni, a parancsot végre sem hajtod.] A monolit tengeren, lakott területen és mocsáron kívül bárhol megépíthető.
A monolitot bárki rombolhatja a "Zan Indukátor és egyéb, az emberiség egészére káros dolgok Pusztítása": ZIP 534 100 paranccsal. Ekkor 100 TVP elköltésével teljesen lerombolod a monolitot. Ha kevesebb TVP áll rendelkezésedre, a parancs nem hajtódik végre.

RYUKU GÁRDISTA (360. ELLENFÉL)
Ennyi évvel a világégés után kiderült, hogy máshol is túlélték a katasztrófát - igaz, ez egy távoli kontinens! Az öröm azonban nem tart sokáig - a díszes, tarkabarka hajók nem kereskedőket, hanem hadsereget hoztak, akik készen állnak a Túlélők Földjének meghódítására. A félsziget északi partját elborítják az idegenek sátortáborai. Az alacsony, ferde szemű, sárga bőrű katonák rettenetesen fegyelmezettek. Szívósságuk, kitartásuk és katonai képzettségük messze felülmúlja az alanori katonákét. Szerencsére úgy tűnik, a seregek még nem indulnak el a kontinens belsejébe - talán várnak valamire? Le kell sújtani rájuk, megvédeni a szülőhazádat! Az elit gárdisták a különlegesen képzett ryuku katonák - előfordulhat, hogy korábbi hőstetteikért a ryuku császári testőrség egy-egy mágikus páncélját vagy fegyverét kapják jutalmul. Egy ilyen megszerzése igazi trófea számodra!

SZEPPENT RÁKFATTY (186. SZÖRNY)
A dombvidékek szerény lakója ez a kutya méretű, rákollójú, gyíktestű, páncélos szörnyecske. Napközben általában egy szikla hűvösében húzódik meg, de éjszaka életre kél, vadászatra indul. Különös váladékot köp ellenfeleire, amely gyorsan megszilárdul, acélkemény börtönbe zárva a célpontot. Vigyázz, ha a váladék valamelyik tárgyadra fröccsen, hasonlóképp hasznavehetetlenné válhat, mint a technokolin bogár esetében! A szeppent rákfatty kemény páncélja ellen leginkább az ütőfegyver használható.

RÁKFATTY VÁLADÉK (333. TÁRGY)
Ez az, megvan mire jó a huhogó bibe! Egy népmese szerint a szegény vándorlegény úgy teljesítette a királytól kapott (mindenki által lehetetlennek tartott) feladatot, miszerint hozzon a rákfatty váladékából és borotválja meg vele az udvari varázslót, hogy a váladékot huhogó bibébe fogta fel, és annak különös belső anyaga megakadályozta, hogy a váladék megszilárduljon. Egy huhogó bibébe 12 csepp rákfatty váladék fér.

KARAKTERLAP

Kuzuki Mekashite, egy fekete, copfos hajú, kék szemű kobudera nő vagy. A bőröd kreolszínű. Dornodon híve vagy. Ez az 51. fordulód.

Erő: 15 (16) Szint: 11 Merészség: 3/2 Magasság: 134 cm
IQ: 14 (16) Támadás: 10 Agresszió: 3 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 14 Védekezés: 9 Menekülés: 35 % Életkor: 27/27 év
Egészség: 16 Életpont: 161/83 Jellem: gonosz (7) Tul. pont: 6
Szerencse: 19 (20) Varázspont: 0/0 Pénz: 205 arany Kép. pont: 1
Eddig összesen 227 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 064 TP-t kaptál. Jelenleg 24 752 TP-d van. A következő szinthez még 248 TP szükséges. Trófeáid: mutáns pók, szeppent rákfatty, halálmadár. A 47. fordulódban 100 arany került a bankszámládra. 106 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 12 szúrófegyverek: 8 vágófegyverek: 4
lőfegyverek: 10 dobófegyverek: 6

Feltételes fegyverváltás: bronzpenge (#126) << varkaudar lándzsa (#224)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); tüske (#22) max. 1 db (4 -5.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (6 -7.); tüske (#22) max. 3 db (8 -); nyu-shuriken (#157) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
81,56 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 81

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 121 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 18 (+1) 2. nyomkövetés: 7 3. lopás: 1
4. mászás: 3 5. csapdakészítés: 4 6. csapdaészlelés: 5
7. gyógyítás: 16 (+1) 8. titkosírás: 1 9. felderítés: 1
10. harcművészetek: 7 11. szörnyismeret: 1 12. vadászat: 5
13. bányászat: 3 (+1)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
lopsz a 4393. karaktertől (4393) bármit
gyógyítasz 35% életerő alatt 20 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 8 darabot ), tüskét (#22) (max. 12 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 4 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 2 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot )
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
bolhakutya (#17), sünmedve (#33)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
rájanyék (#58), csontlepke (#746), manifesztátor (#124), sóhajtó dorony (#112)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (685): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 7, 13, 14, 21, 32, 53.

Összsúly: 51.67 kg Megterheltség: 123%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 69 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 grifftojás (#179) 7 kaja (#2) 2 madártoll (#112)
2 sünmedve tüske (#14) 1 tüske (#22) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
6 móri gyümölcs (#116) 3 rákfatty váladék (#333) 1 rézdarab (#70)
2 ubuk dobónyíl (#138) 3 ubuk tüske (#131)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

9 10 11 12 13 14 15 16
-10
-9
-8
-7
-6
-5
(10,-8) sörényes ubukok (#89)
(11,-9) mély szakadék (#154), olvasztókemence (#86), világítótorony (#156), vaskohó (#155), Leah oltár, érclelőhely, fémbontó szójer (#150), bibircsók-óriás (#120)
(12,-8) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Sheran oltár, pszi elementál (#221), zombi (#49)
(13,-8) Chara-din rúnaköve, Chara-din oltár, Chara-din monolitja (#534), ryuku gárdista (#360)
(14,-7) Tharr oltár, manifesztátor (#124)
(15,-6) szeppent rákfatty (#186), olvasztókemence (#86), Raia oltár, vaskohó (#155), Chara-din rúnaköve, 49. jellempróba, Demned Dark Angel (4873. kalandozó)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


Kedves Anna, gratulálunk névnapod alkalmából. Reméljük, még sokáig együtt fogunk játszani. <<Az operátorok és a játékvezető>>
2018.07.21 12:09 Változások a számládon! 62 zsetont átutaltak a(z) 5290. számláról!
˙

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Bekerült a játékba az FPH parancs. Mindenki kapott róla enciklopédiát, akinek a legmagasabb fegyverszakértlme 36 fölött van.
* - Ha 0 aranyas tárgyra van HU kiadva, azt ezentúl nem veszi fel a karakter.
* - Az EK 99 parancs hatására 1 TU 10 TVP-ért forduló végéig bármely más KT-tagnak lehet átadni információt, tárgyat és TU-t, mintha egy szövetségben lenne a két karakter. MXTU így nem adható át.
* - A KT szövetségbe való belépéshez elég, ha a vezetők 51%-a engedélyezi a belépést.
* - A KT aktuális képességfás képessége akkor is fejlődik, ha valaki nem azt a képességet fejleszti, hanem egy korábbit. Ily módon a képesség fejlesztése nem fejezhető be, tehát 1 TU-t mindenképp kell rajta fejleszteni a végén úgy, hogy valaki az aktuális képességet fejleszti.
* - A nekronfókusz (2374) +10% TP-t ad élőholtakra, nem +1%-kot, viszont nem adódik össze belőle több.
* - Ha valakinek nem 0-ra van állítva a DEM hatótávja, akkor a DEMezés is lépésnek számít, mivel ilyenkor szörnyek generálódnak. Ha már nincs több lépése az adott fordulóban, akkor a DEM ugyanarra a mezőre fogja repíteni.
* - Ha valaki ERKI paranccsal kilép a KT-ból, nincs IQ és egészség vesztés, és csak 1 max.ép-t veszít. Kap árnyékMXTU-t is, eggyel kevesebbet, mint normál kiengedésnél.

Üzenet küldése a karakternek