192. forduló, Soi D'Arnan összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. okt. 7. 15h:17'
EZ A 614. JÁTÉKHETED, 198. FORDULÓD
615. játékheted kezdete: okt. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4736
SZÁMLA : XXXX

SOI D'ARNAN KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [107,99] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+2 tvp ).
A 1. napon találkozol VELE. Udvariasan köszöntitek egymást, de hosszú ideig csak néztek egymás szemébe, s nem szólal meg egyikőtök sem. Végül Ő mosolyodik el először, megfogja a kezed, és szelíden húz maga után. Te szó nélkül követed, hagyod, had vezessen. Egy kis ligeten szaladtok keresztül - még soha nem érezted magad ilyen boldognak. Az egyik ágon hangosat füttyent egy rigó, mire felébredsz a kellemes álomból.
Az aranytermő erszény 33 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+3 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-4 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+132 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+30 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy uzbány fészket vagy búvóhelyet. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 13 életpontot sebeztél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az uzbány testét. (5 támadással 55 életpontot sebezve.) Az uzbány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 uzbány csőrt. 316 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 373.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Mentális energia gyűlik benned. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 368.]

* 2. KP: használod a 65. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kiengeded magadból az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 358.]

v 96 72 59 elmormolod a 96. varázslatot
Kántálni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Elmormoltad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(107,99) uzbány (#102)

[72,59] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Látsz egy xantusz-kaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Felfedeztél egy oltárt. Fairlight híveié. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! "

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " A következő épületeket látod: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Eladsz 1 bronzpajzsot 16 aranyért, 2 sallank nyilat 6 aranyért, 6 vasércet 12 aranyért.
Összeakadsz Tanir Dogmarral. Tharr hűséges követője. Egy bíbor erőövet, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát és egy vasvértet visel. Felszerelését egy nukleáris cickány trófea, egy ryuku gárdista trófea és egy fémbontó szójer trófea színesíti. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Gyógyító aurád hatott a másik kalandozóra. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 348.]

be 669 bemész a 669. épületbe
A kapun belépve kellemes légkör fogad. Úgy látod, az előtérből több helyiség is nyílik, melyek a különböző áruféleségeket hivatottak csoportosítani. Egy behízelgő modorú, díszesen öltözött gnóm fogad: - Üdvözöllek, a nevem Brakkulmukkpók. Én vagyok ezen üzletház igazgatója. Boltunk széles választékkal áll rendelkezésedre, használtcikk osztályunkon pedig megszabadulhatsz feleslegessé vált holmijaidtól. - Kérésedre elmondja, mit merre találsz, és biztosít róla, nyugodtan a segédekre bízhatod magad.
A választék az alábbi (zárójelben a tárgy sorszáma):


deus ex machina (#1) 37 ap /db, kaja (#2) 1 ap /db, szöges bunkó (#8) 15 ap /db, bunkósbot (#9) 1 ap /db,
csontkés (#11) 3 ap /db, csontszurony (#12) 3 ap /db, sünmedve tüske (#14) 1 ap /db, vadász tatu bőr (#15) 1 ap /db,
bordacsont (#16) 3 ap /db, fúvócső (#20) 6 ap /db, ormánygőte csont (#21) 4 ap /db, mérgezett tüske (#23) 1 ap /db,
kavadu lebeny (#24) 3 ap /db, gyenge méreg (#26) 1 ap cseppje, lapockacsont (#33) 6 ap /db, ásó (#34) 7 ap /db,
fáklya (#36) 1 ap /db, drótszőr (#37) 3 ap /db, kis vaskulcs (#40) 4 ap /db, grákóbőr (#41) 4 ap /db,
királygyík bőr (#44) 4 ap /db, kis bőrpajzs (#45) 7 ap /db, surranó kígyó bőr (#47) 3 ap /db, antilopbőr (#48) 4 ap /db,
kígyóbőr kesztyű (#49) 7 ap /db, bőrpáncél (#51) 7 ap /db, bőrsisak (#57) 7 ap /db, tigroszlán fog (#63) 1 ap /db,
csontszablya (#64) 3 ap /db, szöges páncél (#65) 36 ap /db, szöges bőrpajzs (#66) 24 ap /db, kék orchidea (#68) 6 ap /db,
rézdarab (#70) 1 ap /db, rézpáncél (#71) 36 ap /db, rézsisak (#72) 10 ap /db, rézpajzs (#73) 21 ap /db,
rézkulcs (#75) 9 ap /db, bronzkulcs (#76) 13 ap /db, mászókarom (#78) 15 ap /db, lapkorong (#80) 3 ap /db,
mérleg (#81) 12 ap /db, ragasztó (#83) 1 ap cseppje, díszes rézpajzs (#84) 22 ap /db, óndarab (#85) 3 ap /db,
bronzhegyű lándzsa (#87) 15 ap /db, bronzsisak (#88) 13 ap /db, bronzpajzs (#89) 24 ap /db, bronzpáncél (#90) 48 ap /db,
kötél (#92) 1 ap /db, bronzhegyű nyíl (#94) 7 ap /db, bakkura bőr (#95) 3 ap /db, bakkura csizma (#96) 16 ap /db,
rákpáncél (#97) 6 ap /db, rákpajzs (#98) 15 ap /db, fekete gyöngy (#99) 9 ap /db, magszim bél (#103) 7 ap /db,
fémrúd (#104) 12 ap /db, evaporőr háj (#105) 7 ap /db, fabontó (#106) 7 ap /db, rövid íj (#107) 12 ap /db,
nyílvessző (#108) 1 ap /db, vapár ág (#110) 15 ap /db, hosszú íj (#111) 30 ap /db, madártoll (#112) 1 ap /db,
ezüst nyaklánc (#117) 15 ap /db, göcsörtös bunkó (#123) 12 ap /db, mandibulapenge (#125) 4 ap /db, bronzpenge (#126) 18 ap /db,
mandibulakasza (#127) 37 ap /db, sallank karom (#128) 3 ap /db, sallank nyíl (#129) 4 ap /db, hebrencs állkapocs (#130) 6 ap /db,
ubuk tüske (#131) 1 ap /db, csuklyavirág (#133) 1 ap /db, gyöngymangó (#135) 3 ap /db, mérg. ubuk tüske (#137) 3 ap /db,
ubuk dobónyíl (#138) 7 ap /db, koponya szimbólum (#139) 15 ap /db, denevér szimbólum (#140) 15 ap /db, nap szimbólum (#141) 15 ap /db,
villám szimbólum (#145) 15 ap /db, hebrencs csapda (#147) 22 ap /db, mocsári penke (#148) 1 ap /db, szent jogar (#150) 75 ap /db,
szvó-ektoplazma (#151) 15 ap /db, vasérc (#152) 3 ap /db, nyu-shuriken (#157) 18 ap /db, ezüst karkötő (#158) 21 ap /db,
kis vaspajzs (#159) 24 ap /db, vassisak (#160) 27 ap /db, nagy vaspajzs (#161) 33 ap /db, borostyán függő (#162) 9 ap /db,
karócsapda (#163) 18 ap /db, ugh méreg (#166) 3 ap cseppje, sullár hólyag (#168) 10 ap /db, uzbány csőr (#169) 9 ap /db,
spiritusz (#170) 1 ap cseppje, rövid kard (#171) 24 ap /db, téfea-agy (#172) 12 ap /db, harci kalapács (#174) 30 ap /db,
vashegyű nyíl (#176) 7 ap /db, ezüst gyűrű (#180) 9 ap /db, vasalt bunkó (#181) 52 ap /db, vashegyű lándzsa (#182) 27 ap /db,
vaskulcs (#183) 15 ap /db, ezüst kulcs (#184) 18 ap /db, nagy bronzkulcs (#185) 21 ap /db, nagy vaskulcs (#186) 24 ap /db,
mérgezett vasnyíl (#187) 12 ap /db, mérg. ubuk dobónyíl (#188) 10 ap /db, mérg. vas dobónyíl (#190) 15 ap /db, aranylánc (#191) 30 ap /db,
gyöngysor (#192) 72 ap /db, aranygyűrű (#193) 18 ap /db, arany karperec (#194) 39 ap /db, obszidián függő (#195) 15 ap /db,
trófea nyaklánc (#196) 45 ap /db, igazgy. fülbevaló (#197) 30 ap /db, trikornis szarv (#198) 18 ap /db, karbin plazma (#199) 15 ap /db,
amniosz (#203) 1 ap /db, kazmár gyökér (#205) 6 ap /db, dorony tüdő (#212) 12 ap /db, xirnox szív (#213) 15 ap /db,
ketrec (#216) 114 ap /db, dobóháló (#221) 12 ap /db, láncing (#222) 300 ap /db, varkaudar lándzsa (#224) 7 ap /db,
orgyilkos tőr (#225) 12 ap /db, ramit kő (#226) 4 ap /db, obszidián karkötő (#229) 45 ap /db, lánckesztyű (#230) 225 ap /db,
acélpengőke (#231) 4 ap /db, furulya (#233) 10 ap /db, tatu dob (#234) 6 ap /db, dorony duda (#235) 42 ap /db,
lajhár csont (#236) 4 ap /db, tankány karom (#237) 15 ap /db, pular kristály (#239) 12 ap /db, kis aranykulcs (#240) 24 ap /db,
tüskecsapda (#242) 12 ap /db, nyílcsapda (#243) 33 ap /db, márványkulcs (#245) 24 ap /db, nagy aranykulcs (#246) 36 ap /db,
fekete bőrcsizma (#247) 24 ap /db, tatu ködmön (#255) 6 ap /db, kristálygömb (#265) 15 ap /db, fülemüle agyar (#267) 7 ap /db,
gromak bőr (#268) 12 ap /db, szürke bőrkesztyű (#271) 18 ap /db, aranytű (#272) 6 ap /db, ametiszt medál (#275) 42 ap /db,
sárga erőöv (#276) 187 ap /db, rejtőköpeny (#277) 21 ap /db, umbatari karkötő (#278) 150 ap /db, Mágikus Koponya (#279) 600 ap /db,
tyrex csont (#280) 45 ap /db, raptor karom (#281) 18 ap /db, jégszív (#282) 22 ap /db, bíbor erőöv (#291) 450 ap /db,
varkaudar páncél (#294) 15 ap /db, elit csatavért (#295) 45 ap /db, arx formázó minta (#298) 37 ap /db, cru formázó minta (#300) 37 ap /db,
réz papi karkötő (#307) 150 ap /db, ezüst papi karkötő (#308) 225 ap /db, arany papi karkötő (#309) 600 ap /db, varkaudar csizma (#317) 30 ap /db,
ezüsttőr (#322) 12 ap /db, ezüstshuriken (#327) 12 ap /db, csontpálca (#329) 56 ap /db, mutáns csont (#331) 6 ap /db,
huhogó bibe (#332) 12 ap /db, királyi korona (#338) 187 ap /db, rézgolyó (#343) 1 ap /db, shinai gömb (#348) 180 ap /db,
molluszk ház (#353) 3 ap /db, degradátor váladék (#354) 3 ap kortyonként, szockó hólyag (#355) 4 ap /db, quwarg tojás (#360) 3 ap /db,
Eldaran karkötője (#373) 375 ap /db, álompor (#396) 1 ap /db, zafír erőöv (#397) 11250 ap /db, réz fejpánt (#406) 10 ap /db,
bronz fejpánt (#407) 13 ap /db, kígyóbőr öv (#410) 12 ap /db, bányászcsákány (#434) 15 ap /db, réz masszariasztó (#436) 12 ap /db,
arany masszariasztó (#437) 21 ap /db, Tharr pajzsa (#459) 5040 ap /db, raptor szablya (#482) 37 ap /db, ostromlétra (#510) 7 ap /db,
zafír medallion (#514) 37 ap /db, varkaudar szablya (#516) 30 ap /db, troll dorong (#550) 75 ap /db, csatabárd (#555) 33 ap /db,
aranytoll (#572) 60 ap /db, rinóbőr (#651) 7 ap /db, darázsszárny (#652) 6 ap /db, darázsfarok (#654) 21 ap /db,
aurach fog (#657) 1 ap /db, elf csont (#664) 6 ap /db, elkarog szőr (#665) 1 ap /db, sáska amulett (#668) 22 ap /db,
szulfagor agyar (#677) 6 ap /db, troll csont (#704) 6 ap /db, kobudera csont (#705) 6 ap /db, gnóm csont (#706) 6 ap /db,
rőtmanó kacagány (#714) 7 ap /db, gyémánt karperec (#728) 180 ap /db, rubin fejék (#729) 210 ap /db, smaragd orrkarika (#730) 150 ap /db,
gyöngyberakásos öv (#732) 195 ap /db, jegygyűrű (#736) 75 ap /db, párducbőr (#1066) 15 ap /db, jegesmedve bunda (#1067) 15 ap /db,
rozmárfog (#1069) 4 ap /db, yetiszív (#1070) 12 ap /db, féregbél (#1071) 6 ap /db, ulkor gyöngy (#1072) 22 ap /db,
lidércesszencia (#1074) 10 ap /db, cetuszony (#1075) 15 ap /db, varkaudar látógömb (#1107) 450 ap /db, varkaudar csont (#1113) 6 ap /db,
varkaudar korbács (#1134) 45 ap /db, ryuku tájoló (#1224) 675 ap /db, bruhatagnyelv (#1230) 10 ap /db, extra takarmány (#1360) 27 ap /db,
pókláb (#1378) 1 ap /db, gourry tojás (#1455) 4 ap /db, azuka vese (#1462) 13 ap /db, teknőstojás (#1514) 22 ap /db,
nodonrod kitűző (#1533) 202 ap /db, monstrum vállvédő (#1577) 270 ap /db.

A következő tárgyaidat hajlandóak a használtcikk osztályon megvásárolni:
acéltű (#334) 1 ap /db, alligátorbőr (#661) 10 ap /db, álompor (#396) 1 ap /db, amniosz (#203) 1 ap /db,
arany karperec (#194) 26 ap /db, aranygyűrű (#193) 12 ap /db, aranytű (#272) 4 ap /db, bányászcsákány (#434) 10 ap /db,
bronzhegyű lándzsa (#87) 10 ap /db, bronzhegyű nyíl (#94) 5 ap /db, bronzpenge (#126) 12 ap /db, bumeráng (#249) 4 ap /db,
csillezsályalevél (#1253) 10 ap /db, csontpálca (#329) 15 ap /db, csontszablya (#64) 2 ap /db, darázsfarok (#654) 14 ap /db,
darázsszárny (#652) 4 ap /db, deus ex machina (#1) 25 ap /db, díszes rézpajzs (#84) 15 ap /db, drótszőr (#37) 2 ap /db,
Eldaran karkötője (#373) 50 ap /db, ezüsthegyű nyíl (#323) 4 ap /db, ezüstshuriken (#327) 8 ap /db, ezüsttőr (#322) 8 ap /db,
fekete bőrcsizma (#247) 16 ap /db, fekete gyöngy (#99) 6 ap /db, furulya (#233) 7 ap /db, fűszertartó (#210) 6 ap /db,
gyenge méreg (#26) 1 ap cseppje, hebrencs csapda (#147) 15 ap /db, hosszú íj (#111) 20 ap /db, huhogó bibe (#332) 8 ap /db,
hűségérme (#1141) 40 ap /db, jegesmedve bunda (#1067) 10 ap /db, jégpasztilla (#1566) 30 ap /db, Jerome köpenye (#1527) 180 ap /db,
kavadu iszák (#25) 2 ap /db, kazmár gyökér (#205) 4 ap /db, kígyóbőr kesztyű (#49) 5 ap /db, kis vaskulcs (#40) 3 ap /db,
kobudera csont (#705) 4 ap /db, kötél (#92) 1 ap /db, kvazár páncél (#251) 250 ap /db, lánckesztyű (#230) 15 ap /db,
madártoll (#112) 1 ap /db, Mágikus Koponya (#279) 100 ap /db, mandibulakasza (#127) 25 ap /db, manifeszt.nyúlvány (#214) 10 ap /db,
mérg. ubuk dobónyíl (#188) 7 ap /db, mérg. ubuk tüske (#137) 2 ap /db, mérg. vas dobónyíl (#190) 10 ap /db, mérgezett tüske (#23) 1 ap /db,
mérgezett vasnyíl (#187) 8 ap /db, Métely páncélja (#1562) 120 ap /db, mocsári penke (#148) 1 ap /db, mutáns csont (#331) 4 ap /db,
nap szimbólum (#141) 10 ap /db, nektoraf faggyú (#667) 3 ap /db, nyílvessző (#108) 1 ap /db, obszidián karkötő (#229) 30 ap /db,
ónix masszavadító (#438) 12 ap /db, pirkit (#153) 2 ap /db, pular kristály (#239) 8 ap /db, purifikátor háj (#269) 18 ap /db,
ragasztó (#83) 1 ap cseppje, rakolits por (#669) 7 ap /db, réz papi karkötő (#307) 20 ap /db, rézkulcs (#75) 6 ap /db,
rézsisak (#72) 7 ap /db, rinóbőr (#651) 5 ap /db, rövid íj (#107) 8 ap /db, rövid kard (#171) 16 ap /db,
rozmárfog (#1069) 3 ap /db, sárga erőöv (#276) 25 ap /db, sáska amulett (#668) 15 ap /db, Sheran cserepe (#1271) 50 ap /db,
shinai gömb (#348) 40 ap /db, smaragd védőgyűrű (#223) 100 ap /db, spiritusz (#170) 1 ap cseppje, sullár hólyag (#168) 7 ap /db,
sünmedve tüske (#14) 1 ap /db, szeksztáns (#32) 20 ap /db, szent kehely (#257) 16 ap /db, szulfagor agyar (#677) 4 ap /db,
szvó-ektoplazma (#151) 10 ap /db, tankány karom (#237) 10 ap /db, távcső (#42) 16 ap /db, téfea-agy (#172) 8 ap /db,
Thargodan esszencia (#328) 20 ap /db, tolmokov-koktél (#351) 8 ap /db, tünde íj (#553) 30 ap /db, tünde nyíl (#554) 6 ap /db,
tünde tegez (#1263) 25 ap /db, ugh méreg (#166) 2 ap cseppje, umbatari karkötő (#278) 40 ap /db, uzbány csőr (#169) 6 ap /db,
varkaudar csizma (#317) 20 ap /db, varkaudar csont (#1113) 4 ap /db, varkaudar pálinka (#1137) 22 ap /db, varkaudar szablya (#516) 20 ap /db,
vas dobónyíl (#189) 7 ap /db, vashegyű lándzsa (#182) 18 ap /db, vassisak (#160) 18 ap /db, vasvért (#164) 60 ap /db,
vérpettyes gyűrű (#1659) 40 ap /db, vizestömlő (#3) 7 ap /db, zafír védőgyűrű (#532) 200 ap /db, zöld üveg (#82) 3 ap /db áron.
[5 pontot használtál fel, van még 343.]

m 3 mozogsz délkeletre
[73,60] Még mindig a városban vagy. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy főutcát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Utad során felfedezel egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fellegvárat. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy Trikornis Futárszolgálat (711. épület.). [15 pontot használtál fel, van még 328.]

fa 1271 4569 1 feladod az 1271. tárgyat a 4569. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Rain részére szánod. Átadsz 1 Sheran cserepét. Ennek elküldése 20 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 325.]

faa 108 187 1527 feladod a 108. tárgyat a 187. tárgyat az 1527. tárgyat
Ennyi csomaghoz még egy futár kell, de nem probléma, már úton is van. A csomagot Rain részére szánod. Átadsz 16 nyílvesszőt. Ennek elküldése 32 arany lesz. Átadsz 3 mérgezett vasnyilat. Ennek elküldése 21 arany lesz. Átadsz 1 Jerome köpenyét. Ennek elküldése 20 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [9 pontot használtál fel, van még 316.]

faa 532 1139 1137 feladod az 532. tárgyat az 1139. tárgyat az 1137. tárgyat
Ennyi csomaghoz még egy futár kell, de nem probléma, már úton is van. A csomagot Rain részére szánod. Átadsz 1 zafír védőgyűrűt. Ennek elküldése 20 arany lesz. Átadsz 1 sámán gyógykenőcsöt. Ennek elküldése 20 arany lesz. Átadsz 3 varkaudar pálinkát. Ennek elküldése 21 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [9 pontot használtál fel, van még 307.]

m 3 8 5 mozogsz délkeletre, északra, délnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[107,99] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Elhasznált varkaudar cuccokra bukkansz: egy több helyen lyukas páncélra, egy belül szutykos csizmára és három szétharapott csuklópántra bukkansz. Hát sem használni, sem eladni nem tudnád őket, úgyhogy inkább itt hagyod a táj díszeként. Utad során felfedezel egy márványtornyot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy szent tölgyfát. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy tündöklő szobor van. Elrakod a távcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy varkaudar kósza. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 12 életpontot sebeztél. Egy rovarfelhő varázslatot dob rád a másik. 12 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar kósza testét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával végigvágod a varkaudar kósza jobb karját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a varkaudar kósza testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A varkaudar kósza fegyverével megkarcolja a bal kezedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy rovarfelhő varázslat. 13 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 varkaudar tekercs. 887 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 31, gyógyulás: 2, összesen: -29 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) mutáns nyomok vezetnek délre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [107,98] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Csak egy khór darázs. Megvető mosollyal várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 15 életpontot sebeztél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a khór darázs bal hátsó lábát. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával alaposan megvágod a khór darázs fejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a khór darázs bal szárnyát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A khór darázs farkával megérint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A khór darázs még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 darázsfarok. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 darázsszárnyat. 545 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Gyorsan magad mögött hagyod kezdeti tétovázásodat, és üvöltve rontasz a varkaudarok sátrai közé. Rohantadban fellöksz három kölyköt, akik a varkaudarok kitartásának jelképeiként hamar felpattannak a földről és utánad erednek. Egy tágasabb téren megállsz végre, és szusszansz egyet, amíg a varkaudarok körbevesznek. Egy élőholt mirg készül a lemészárlásodra.

Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod az élőholt mirg testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod az élőholt mirg bal oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. Az élőholt mirg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 madártollat. 167 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megtörlöd izzadt tenyered, majd folytatod - a közönséged alkotta döbbent csendről tudomást sem véve - a farkasszemezést a varkaudarokkal. Egy varkaudar kölyök készül a lemészárlásodra.

Ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar kölyök testét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudarok hangos ujjongással engednek utat egy nagyobb lénynek. Nagyot nyelsz a látványára. Egy varkaudar intéz feléd kihívást.

Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával egy hatalmas csapással felmetszed a varkaudar fejét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a varkaudar bal lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 varkaudar csontot. 124 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudarok menekülőre fogják. Csak egy marad közülük, hogy végezzen veled. Egy varkaudar behemót intéz feléd kihívást.

A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar behemót bal lábát. (5 támadással 80 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar behemót testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a varkaudar behemót fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót leken néhány pofont. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Véres nyál csordul ki a varkaudar behemót száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1237 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}

Most, hogy egyedül maradtál, van időd végigkutatni a sátrakat. Ennyi felhalmozott vacakot nem lát mindenhol az ember. Csak az a baj, hogy összértékük az 1 aranyat sem éri el. Úgyhogy hagyod őket, ahol vannak. Búcsút intesz a varkaudar falunak, ideje továbbindulni.
Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rát-fát. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Cras Lorg hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Sheran oltár van. Elteszed a látcsövet. Észreveszel valamit a földön. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délre, friss gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek délre, friss gnóm nyomokat, amelyek keletre, friss elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Találkozol Phantom Lorddal. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Khór kesztyűjét, egy koponya gyűrűt, egy örökkéval.gyémántját, egy ryuku csizmát, egy ryuku mellvértet és egy Vlagyimir-díjat visel. Ruházatát egy sötét motyogó trófea, egy árnyékrája trófea és egy quwarg harcos trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy Brod buzogányát, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Auráját érzékelve máris tudod, gonosz fekete, a sötét oldalt szolgálja! Gyógyító aurád hatott a másik kalandozóra. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Összeakadsz Mehanidas Trakkal. Sheran főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy bozontfonatot, egy Eldereth kristályt, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy Krough fejdíszét, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vasvértet, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy aranyfecske trófea, egy jégzabáló trófea és egy animált hókutya trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Tisztán érzed auráját: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Gyógyító aurád hatott a másik kalandozóra. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Találkozol Aram Baksh-sal. Sheran bíborosa. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy halálhozó talizmánt, egy örökkéval. rubinját, egy smaragd védőgyűrűt, egy szürke bőrkesztyűt, egy umbatari karkötőt, egy vassisakot, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy varkaudar felderítő trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy szutykos remák trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Hátasállata egy goldugar! Málhásállata egy hegyi szamár. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: az ő jelleme semleges. Gyógyító aurád hatott a másik kalandozóra. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.

(Továbbmész...) [106,99] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Nem messze egy kisebb varkaudar csoportosulást pillantasz meg. Vajon miről sustoroghatnak? Amikor közelebb lopakodnál, megszólal egy kürt a távolban, és a varkaudarok egy szempillantás alatt eltűnnek az ellenkező irányban. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy élőholt mirg. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával alaposan megvágod az élőholt mirg bal vállát. Kritikus ütés! (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az élőholt mirg testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az élőholt mirg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 madártollat. 167 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Kharón Nan Akherón előtt. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Ez az utolsó lehetőség, előveszed a furulyát, és játszani kezdesz rajta. A kígyó lassan visszabújik a kosárba. A kígyóbűvölő kifejezésre juttatja háláját. Mesél arról, hogy a szőrlajhár csontjából is szép zeneszerszámot lehet készíteni. (+2 jóság.)
Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy márványtornyot. Délnyugatra nézve látsz egy tavacskát. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: jó jellemű, ahogy Te is az vagy. Összeismerkedtek. Az ő neve Jóságos Kodó . Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Gyógyító aurád hatott a másik kalandozóra. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
[102 pontot használtál fel, van még 205.]

m 5 6 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra
[105,100] Síkság, továbbra is csak síkság. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Megállsz egy gödör mellett. Egyértelmű, hogy ásóval vésték a talajba. Belsejébe pillantva megérted, miért repked ennyi döglégy a környéken. Kisebb mészárlás zajlott le itt, a gödör alján rothadó humanoid tetemek vannak egymásra hányva, a foszladozó bőr alatt látod, hogy a kukacok elkezdték mindent megsemmisítő munkájukat. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy varkaudar behemót lehet. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar behemót izmos testét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a varkaudar behemót bal vállát. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a varkaudar behemót fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a varkaudar behemót megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A varkaudar behemót összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1237 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Feltöltöd a vizestömlőt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon hívői építették.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Hirtelen a bibircsókos boszi sátrába botlasz, és úgy döntesz, tiszteleted teszed nála. A boszorka mosolyogva fogad. Turkálsz kicsit a cuccaid között, míg a mákrózsa virág a kezedbe nem kerül. Széles vigyorral az arcodon adod át a tárgyat a munkaadódnak, ő viszont nem tűnik ennyire boldognak.
- És a többi?!? - förmed rád, de te csak hebegni-habogni tudsz. - Akkor ezt most elkoboztam. - mondja dühösen.
- Úgy döntöttem, új feladatot adok - mondja, majd felsorolja neked öt másik tárgy nevét. Továbbindulsz, közben ezeket memorizálod: 1 rézpáncél, 1 szöges bunkó, 1 aranylánc, 1 dárda, 3 moa üveggömb. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy vaskohót. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy tavacska van. Északra egy Fairlight oltár van. Elrakod a távcsövet. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) gnóm nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, friss elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [104,100] Szűnni nem akar a zöld síkság. Elhasznált varkaudar cuccokra bukkansz: egy több helyen lyukas páncélra, egy belül szutykos csizmára és három szétharapott csuklópántra bukkansz. Hát sem használni, sem eladni nem tudnád őket, úgyhogy inkább itt hagyod a táj díszeként. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy megsebzett khór darázs lehet. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a khór darázs szőrös torát. Kritikus ütés! (3 támadással 57 életpontot sebezve.) A khór darázs most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 darázsszárnyat. 409 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy patak van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [103,100] Síkság, továbbra is csak síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy uzbány. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az uzbány jobb vállát. (5 támadással 65 életpontot sebezve.) Az uzbány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 uzbány csőrt. 316 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely nyugatról folyik keletre. Találsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy varkaudar falut. Nyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Elteszed a látcsövet. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [55 pontot használtál fel, van még 150.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[102,101] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megakad a szemed a földön egy rozsdás varkaudar páncélon. Annyira nincs jó állapotban, hogy tétovázás nélkül otthagyod, és nem pakolod be tárgyaid közé. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Csak egy vadász varkaudar. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 2 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a vadász varkaudar testét. Kritikus ütés! (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 377 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elégedett vigyorral arcodon megrohamozod a varkaudar falut. Nagy rohantadban elsuhansz egy kardját éppen felcsatoló behemót, és egy ijedten a talizmánja után kapó kuruzsló mellett is. Meg sem állsz, míg a főtérre nem érsz, ahol már nyüzsögnek a kinyuvasztásodra vágyó varkaudarok. Egy varkaudar készül a lemészárlásodra.

Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a varkaudar jobb lábát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a varkaudar jobb lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 varkaudar csontot. 124 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Néma csend telepszik a megkövülten bámuló varkaudarokra. Az iménti küzdelem kimenetele sokkolhatta őket. Egy varkaudar kölyök támad rád.

A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar kölyök jobb középső lábát. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A hangosan skandáló tömegből újabb ellenfél lép eléd. A harc elkerülhetetlen. Egy varkaudar kölyök védelmezi a vadászterületét.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar kölyök testét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a varkaudar kölyök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez már a varkaudaroknak is sok! A szélrózsa minden irányában eltűnnek a sátrak között. Csak egyetlen lény marad itt az utolsó csata idejére! Egy varkaudar bajnok védelmezi a vadászterületét.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vérbeli borzongás varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar bajnok bal lábát. (5 támadással 82 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Elszántan a másikra rontasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a varkaudar bajnok testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a varkaudar bajnok gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A varkaudar bajnok lendületes ütése célt téveszt. A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 10 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1025 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 18, gyógyulás: 2, összesen: -16 ÉP}

Most, hogy egyedül maradtál, van időd végigkutatni a sátrakat. Néhány holmit felpakolsz. Szerzeményed: Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 nyu-shuriken (ld. enc.), egy mutáns csont, egy tolmokov-koktél, 2 ubuk dobónyíl, egy bronzpáncél (ld. enc.), egy mérg. ubuk dobónyíl, egy rákpajzs (ld. enc.) és egy varkaudar pálinka. Nincs értelme tovább időzni. Rendbe szeded a ruházatod, és kisétálsz a faluból. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés).
A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Napsugár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Találsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Oldalt pillantva, meglátsz egy régészeti lelőhelyet. Vajon mit rejthet a föld mélye? Látsz egy szent tölgyfát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy barátság szent tüzét. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Látsz egy quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy patakot. Délnyugatra egy tavacska van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Fairlight oltár van. Elrakod a távcsövet. Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss gnóm nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek északra, friss mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [60 pontot használtál fel, van még 90.]

szk 102 keresed a 102. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy uzbányt. [0 pontot használtál fel, van még 90.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 87.]

* 2. BP: elmormolod a 62. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szárnyas hernyó). [0 pontot használtál fel, van még 87.]

* 3. BP: használod az 1602. tárgyat
Nem adtál meg második paramétert, vagy nincs nálad a második paraméterként megadott tárgyból. [0 pontot használtál fel, van még 87.]

* 4. BP: imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+97 életerő.) Szerencséd fejlődött. [30 pontot használtál fel, van még 57.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 27 fejleszted a 4. tulajdonságodat 27 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [27 pontot használtál fel, van még 30.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 10, 6, 7.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját habzsol be a karmos tankány. A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 339 pontot. A következő körben tehát 369 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


NYU SHURIKEN (157. TÁRGY)
A nyu shuriken egy precíz, pontosan dobható dobófegyver. Találati esélye +3 (tehát ha használod, a találat számításakor 3-al nagyobb a támadásod), sebzése pedig 3d4+2. Elkészítéséhez egy lapkorong, három csepp ragasztó és három sallank karom szükséges. Mindehhez a KT 157 parancsot kell kiadnod, 6 pontért. Hátránya az ubuk dobónyíllal szemben, hogy könnyebben tönkremegy.

BRONZPÁNCÉL (90. TÁRGY)
Olyan védett és sebezhetetlen akarsz lenni, mint egy acélkolosszus? Bizony, jó úton jársz! A bronzpáncél az egyik legjobb minőségű páncél, amelyet aránylag egyszerű eszközökkel elő lehet állítani. Először is, egy olvasztókemencében 6 ón- és 6 rézdarabból elegendő bronzot kell öntened. Ezután kőkalapácsokkal kialakítod a megfelelő lemezeket, amelyeket egy bőrpáncélra felerősítesz. És már készen is van ez a 7-es védettséget adó tárgy (masszív 70 tevékenység-pontért).

RÁKPAJZS (98. TÁRGY)
Mi sem egyszerűbb, mint rákpajzsot készíteni: két csepp ragasztóval összeerősítesz két rákpáncélt (KT 98, 26 pontért), és masszív, kemény, emellett könnyű pajzsot kaptál (4-et ad a védettségedhez).

KARAKTERLAP

Soi D'Arnan, egy hosszú aranyhajú, csillogó szemű elf férfi vagy. Fekete a bőröd. Raia főpap-jelöltje vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 198. fordulód.

Erő: 24 (27) Szint: 19 Merészség: 10/10 Magasság: 160 cm
IQ: 24 (28) Támadás: 18 Agresszió: 3 Testsúly: 54 kg
Ügyesség: 24 (26) Védekezés: 40 Menekülés: 30 % Életkor: 161/161 év
Egészség: 30 (32) Életpont: 307/307 Jellem: jó (435) Tul. pont: 3
Szerencse: 35 (39) Varázspont: 402/7 Pénz: 2815 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 14/6 Pszi pont: 105/75 EFejl: 14
Eddig összesen 928 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7958 TP-t kaptál. Jelenleg 405920 TP-d van. A következő szinthez még 44080 TP szükséges. Trófeáid: hadroszaurusz, velociraptor, varkaudar íjász. A 194. fordulódban 10475 arany került a bankszámládra. 10684 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 15/22 vágófegyverek: *23/100 ütőfegyverek: 1/65
lőfegyverek: *23/100

Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); tünde nyíl (#554) (7 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); tünde nyíl (#554) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7/70 2. nyomkövetés: 59/66 (+42%) 3. lopás: 1/72
4. mászás: 4/49 5. csapdakészítés: 15/73 (+6%) 6. csapdaészlelés: 2/1
7. gyógyítás: 49/33 8. titkosírás: 2/17 9. felderítés: 10/2 (+50%)
10. szörnyidomítás: 5/0 11. teológia: 29/80 (+5%) 12. taumaturgia: 33/55 (+13%)
13. szerencsejáték: 2/48 14. versengés: 10/0 (+9%) 15. zene: 8/31
16. szörnyismeret: 15/20 (+34%) 17. pszi: 15/18 (+11%) 18. zárnyitás: 1/5
19. vadászat: 19/61 20. bányászat: 18/62

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 25 TVP-ért
segítesz max. 151 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak
kutatsz max. 251 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 50 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 15 darabot ), fáklyát (#36) (max. 20 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 99 darabot ), tükröt (#43) (max. 30 darabot )
elfogod Jeromét (#956) fedett veremmel (#219)
mászol max. 60 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12)
fekete griff (#107), szintszívó (#96), hadroszaurusz (#162), szintszívó lények (#9097), Glandyth (#2003)
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
trikornis (#104), Oda Nobuo (#5779), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +3 vp 17 költség alatt; taumaturgia: +13 vp 6 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) felejtés (#68) (988) feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
7. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
tisztítótűz (#44), lángcsóva (#31), vakító fény (#43)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
védelem tűz ellen (#38)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart!
2.) Leah gyűlöletes teremtménye az autentikus vámpír. Ontsd ki a plazmáját kettőnek! (számláló: 1)
3.) Hozz oltáromhoz és mutass be 15 szopókövet, jelezve, hogy készen állsz eme undorító tárgyak elleni keresztes háborúra!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító aura (104)
gyógyító totem (116)
isteni segítség (142)
kaszt.kiteljesedés (166)
isteni kapcsolat (168)
beszéd állatokkal (171)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
nővéridézés (258)
a butaság ára (273)
önfeláldozás (313)
földmágia (357)
hárítás művészete (404)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 25 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 129 TU szükséges.)
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1714.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
107 arany (#50) 1 bronzpajzs (#89) 1 Jerome köpenye (#1527)
4 kaja (#2) 3 mérgezett vasnyíl (#187) 16 nyílvessző (#108)
2 sallank nyíl (#129) 1 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 Sheran cserepe (#1271)
1 spiritusz (#170) 1 tünde nyíl (#554) 2 varkaudar pálinka (#1137)
6 vasérc (#152) 1 zafír védőgyűrű (#532)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bronzpáncél (#90) 1 darázsfarok (#654) 2 darázsszárny (#652)
4 madártoll (#112) 21 mákrózsa virág (#56) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
3 mocsári penke (#148) 1 mutáns csont (#331) 2 nyu-shuriken (#157)
1 rákpajzs (#98) 1 tolmokov-koktél (#351) 2 ubuk dobónyíl (#138)
2 uzbány csőr (#169) 2 varkaudar csont (#1113) 1 varkaudar tekercs (#653)
12 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(102,101) vadász varkaudar (#108), varkaudar (#64), varkaudar kölyök (#685), varkaudar bajnok (#190), varkaudar falu (#1109), művészi porolit (#720), Dornodon oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, régészeti lelőhely (#1208), szent tölgyfa (#393), tündöklő szobor (#1587), barátság szent tüze (#484), 43. jellempróba
(103,100) uzbányok (#102), patak, tündöklő szobor (#1587), oltár
(104,100) khór darázs (#348), tavacska, egy ismeretlen isten rúnaköve, Dornodon oltár
(105,100) varkaudar behemót (#189), tavacska, Dornodon oltár
(106,99) élőholt mirg (#135), oltár, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), 34. jellempróba, Jóságos Kodó (5145. kalandozó)
(107,98) khór darázs (#348), tündöklő szobor (#1587), Dornodon oltár, élőholt mirg (#135), varkaudar kölyök (#685), varkaudar (#64), varkaudar behemót (#189), varkaudar falu (#1109), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), Phantom Lord (1140. kalandozó), Mehanidas Trak (3542. kalandozó), Aram Baksh (4003. kalandozó)
(107,99) uzbány (#102), márványtorony (#175), egy ismeretlen isten rúnaköve, szent liget (#439), oltár, szent tölgyfa (#393), varkaudar kósza (#347)

Üzenet küldése a karakternek