Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. júl. 4. 9h:06' EZ A 70. JÁTÉKHETED, 24. FORDULÓD 71. játékheted kezdete: júl. 6. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 29 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4669 SZÁMLA : XXXX |
f 44 | kísérletezel a 44. tárggyal |
kt 45 | elkészíted a 45. tárgyat |
kf 45 2 | kézbeveszed/felveszed a 45. tárgyat a bal kezedbe |
fkt 4 2 1 | felt. készítesz a 4. tárgyat (2 darabot) |
fkt 22 20 1 | felt. készítesz a 22. tárgyat (20 darabot) |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 3 1 1 | mozogsz délkeletre, északkeletre, északkeletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a kőhegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Kőhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sünmedve bal vállát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A sünmedve leken néhány pofont. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A sünmedve belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Kőhegyű lándzsával felnyársalod a sünmedve testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A sünmedve mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A sünmedve összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sünmedve tüskét. 59 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [29,-5] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Felismered a közeledőt. Csak egy garokk. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 mérgezett tüske. Pár lövedéked átjárja a garokk bal oldalát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőhegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Kőhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a garokk bal első lábát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Agyarával a garokk a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Kőhegyű lándzsával megdöföd a garokk testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a garokk agyarával. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A garokk összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. Eldobod az értéktelenné vált pókvadász trófeát, és kinyersz egy alkalmas garokk trófeát. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [30,-6] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. A Hóhér puszta szélénél vagy. Ez a széles, kevés ennivalót termő síkság Warn pusztáinak egy kisebb testvére. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő tigroszlán nem jelenthet komoly veszélyt. Itt csata lesz.
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a tigroszlán farkát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőhegyű lándzsát. Meglengetve a kőhegyű lándzsát a másikra támadsz. Kőhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a tigroszlán jobb első lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A tigroszlán többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tigroszlán belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A tigroszlán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 8 tigroszlán fogat. 49 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 mérgezett tüske. Pár lövedéked átjárja a vízionár fejét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a vízionár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 vízionár szemet. (ld. enc.) 69 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 12 | bemész a 12. titkos labirintusba |
lm 2 1 3 | mozogsz 2 1 3 |
lm 4 5 6 | mozogsz 4 5 6 |
tf 2 | fejleszted a 2. tulajdonságodat |
KIS BŐRPAJZS (45. TÁRGY) Kemény munkával ugyan, de hozzájuthatsz a legegyszerűbb (és leghagyományosabb) védőeszközhöz, amelyet már ősapáid ük-nagy-dédatyjai is használtak. Egy kerek falapra két királygyík bőrt erősítesz, és már kész is a kis bőrpajzs. Ha a bal kezedbe veszed, egyet ad a Védekezésedhez. Készítéséhez a KT 45 parancsot kell kiadnod, 25 pontért. Ez a tárgy eggyel javítja a védettségedet. |
GAROKK (73. SZÖRNY) A bozótok mélyéről minden figyelmeztetés nélkül előugró oroszlán méretű vaddisznók a garokkok. Hatalmas agyaraikkal képesek akár egy lovat is felnyársalni. Talán ez az oka, hogy bár húsuk ízletes, aránylag kevesen mernek rájuk vadászni. A garokk közeledésére jó előre fel lehet készülni, mert általában hangos röfögéssel túrja a bokrokat ehető gyökerek után. |
GYÖNGYMANGÓ BOKOR (134. NÖVÉNY) A gyöngymangó bokor ritkán terem, de olyankor 1-2 édes, dús levű, húsos termést hoz. A gyöngymangó különlegessége, hogy akár hónapokig is elállhat, anélkül, hogy megromlana. Mivel nem tudhatod előre, hogy ha egy ilyen bokorra lépsz, érik-e épp a termés, ezért nem kell külön KT parancsot kiadnod a gyöngymangó begyűjtésre, hanem automatikusan szedsz, TVP költség nélkül, ha tudsz. A gyöngymangót bármikor elfogyaszthatod a H 135 paranccsal, 2 TVP elköltésével. Ezzel éhségedet és szomjúságodat is csillapíthatod. A gyöngymangó tartalékolással egyrészt tudatosan szabályozhatod, hogy mikor eszel, másrészt tudsz majd enni olyan helyen is, ahol másként nem tudnál kajához jutni (pl. egy labirintus mélyén). |
VÍZIONÁR (66. SZÖRNY) Ha a bozótos mélyéről hatalmas halszemek guvadnak rád, takard el a szemed! Aki ugyanis sokáig farkasszemet néz egy vízionárral, illúzióképeket lát, fantom-harcba kezd, akár az életét is veszélybe sodorva, nem törődve az áldozatát leső szörnnyel. Ha az illúziók hatottak, már nem tudod merre vagy, honnét érnek a támadások, és a vízionár menthetetlenül elpusztít. Ha leküzdöd az illúziókat, már aránylag könnyen legyőzheted a puha testű, fizikailag gyenge szörnyeteget. |
VÍZIONÁR SZEM (102. TÁRGY) Az illúziókeltő vízionár szemei nagy kincset jelentenek a mágusok számára. Ahhoz ugyanis, hogy valaki egy varázslatot megcsináljon, általában nem árt, ha a varázslathoz hasonló dolgot művelni képes szörny egy darabjával is rendelkezik. |
CSAPDAÉSZLELÉS A földalatti labirintusokban, várakban a szörnyek után a csapda a második leggyakoribb dolog, ami a kincseket védi. Ennek köszönhetően, a kincsvadászok is ezt a képességet fejlesztik ki leghamarabb a szörny-hamburgerré-csépelésének tudománya után. Minél több csapdát kerültél el, annál nagyobb lesz a csapdaészlelésed, minél nagyobb a csapdaészlelésed, annál több csapdát kerülsz el. Ez amolyan öngerjesztő folyamat. Azt, hogy mennyire figyelsz a föld alatt a csapdákra, az óvatosságod határozza meg. Ezt az OV paranccsal állíthatod be 0 és 5 közötti értékre. Alapértelmezésben ez 0, ami azt jelenti, hogy egyáltalán nem figyelsz a csapdákra, akkor sem, ha van csapdaészlelésed. Ha nullától nagyobb értékre állítod be (pl. OV 4) akkor figyelni fogsz a csapdákra, minél többet állítasz be, annál jobban. Ez persze a mozgás pontköltségét is befolyásolja: a labirintusban minden lépésed az óvatosságként megadott értékkel többe fog kerülni. A fenti példa esetében 5 helyett tehát MINDEN lépés 9 pont lesz. Egy régi bölcs szerint "Ön dönt: iszik vagy vezet ... azaz gyorsan mozog, vagy csapdát észlel." Megjegyzés: ha életerőd egy labirintusban a menekülés% alá zuhan, az OVatósságod automatikusan 5 lesz (a saját biztonságod érdekében). Ha gyógyítasz magadon, és újra a menekülés% fölé kerül az életerőpontod, illetve a fordulód végén, az óvatosság automatikusan visszaáll az általad beállított értékre. Az OV parancsot beépítheted az LM parancsba is, ha 900-at adsz a beállítandó OVatossághoz. Pl. LM 1, OV 2, LM 3 4, OV 0, LM 5 helyett elég annyit írnod, hogy LM 1 902 3, LM 4 900 5, így jónéhány parancshelyet megspórolhatsz. Ezenkívül a csapdaészlelés hasznos tulajdonság akkor, ha a tolvaj a másik kalandozó által felállított csapdát elkerülve akar zsákmányhoz jutni. Ezek általában nagyon ravasz csapdák, ezért csak profi tolvajok tudják őket elkerülni. Minél jobb csapdakészítő állította fel ezeket, annál nagyobb valószínűséggel sétálsz bele. Az ilyen csapdák észlelésénél sajnos nem számít az OV parancs. |
Erő: | 12 | Szint: | 7 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 160 cm |
IQ: | 14 | Támadás: | 6 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 46 kg |
Ügyesség: | 18 | Védekezés: | 6 | Menekülés: | 50 % | Életkor: | 167/167 év |
Egészség: | 11 | Életpont: | 104/101 | Jellem: | jó (8) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 12 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 9 arany | Kép. pont: | 3 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 6 | ütőfegyverek: | 4 | lőfegyverek: | 9 |
Feltételes fegyverváltás: kőhegyű lándzsa (#7) << bunkósbot (#9) << kőkalapács (#13) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -3.); mérgezett tüske (#23) (4 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
31,99 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 31 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1370 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6 | 2. nyomkövetés: | 8 | 3. csapdaészlelés: | 1 (+1) |
4. gyógyítás: | 11 | 5. zene: | 2 | 6. zárnyitás: | 1 |
7. vadászat: | 4 | 8. bányászat: | 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 60% életerő alatt 30 TVP-ért |
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 3 darabot, csak egyszer), botot (#4) (max. 2 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 50) |
bolhakutya (#17) (csak egyszer), surranó kígyó (#30) (csak egyszer), bo-skorpió (#54) (csak egyszer), bakkura (#52) (csak egyszer), móleon (#68) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 11, 12. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 4 (limit: 845), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 400. |
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely a 3. kategóriában a II. nyílt olimpián. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 5 királynő, 7 élőholt, 4 vadász, 7 nagymester, 1 parafenomén, 4 rohamosztagos. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | * | kis bőrpajzs (#45) | 1 | mászókarom (#78) | |
1 | * | rézsisak (#72) | ||||||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
2 | bot (#4) | 1 | bunkó (#5) | 1 | * | bunkósbot (#9) | ||
1 | * | fúvócső (#20) | 1 | kőhegyű lándzsa (#7) | 1 | kőkalapács (#13) | ||
1 | kőkés (#6) | 3 | mérgezett tüske (#23) | 1 | parittya (#18) | |||
20 | * | tüske (#22) | ||||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 1 | + | deus ex machina (#1) | 1 | furulya (#233) | ||
1 | kaja (#2) | 1 | zárnyitó készlet (#39) | |||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | aranyló ugarhéj (#100) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
1 | kavadu iszák (#25) | [benne 4 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 6] | ||||||
1 | vizestömlő (#3) | [benne 18 korty víz (#27), fér még: 2] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | bakkura bőr (#95) | 6 | drótszőr (#37) | |||
1 | fémrúd (#104) | 2 | gyöngymangó (#135) | 1 | kaktusztüske (#114) | |||
1 | kavadu lebeny (#24) | 1 | lapockacsont (#33) | 12 | madártoll (#112) | |||
2 | mákrózsa virág (#56) | 1 | óndarab (#85) | 1 | ormánygőte csont (#21) | |||
1 | púderkő (#119) | 2 | rézdarab (#70) | 2 | rókafarok (#124) | |||
9 | smirglilevél (#29) | 17 | sünmedve tüske (#14) | 10 | tigroszlán fog (#63) | |||
1 | vadász tatu bőr (#15) | 2 | vízionár szem (#102) |
Összsúly: 37.57 kg | Megterheltség: 110% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 106 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | fáklya (#36) | 2 | királygyík bőr (#44) | 4 | mérgezett tüske (#23) | |||
2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | bot (#4) | 2 | gyöngymangó (#135) | 1 | kaja (#2) | |||
1 | kis bőrpajzs (#45) | 6 | sünmedve tüske (#14) | 8 | tigroszlán fog (#63) | |||
20 | tüske (#22) | 2 | vízionár szem (#102) |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | |
-7 | |
|
|
|
|
|
|
-6 | |
|
|
|
|
|
|
-5 | |
|
|
|
|
|
|
-4 | |
|
|
|
|
|
|
-3 | |
|
|
|
|
|
|