190. forduló, 192. forduló, Nimrandir összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. nov. 23. 18h:24'
EZ A 843. JÁTÉKHETED, 191. FORDULÓD
844. játékheted kezdete: nov. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 2222 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #4589
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 3

NIMRANDIR KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [106,96] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 2. szinten/térképen, a 2. pontnál.
Az Olimpián kaptál 2 tudatpontot, és 100000 tapasztalati pontot.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+25 tvp ). Az aranytermő erszény 42 aranyat termelt. A méregtermő iszák termelt 4 ugh mérget.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+20 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+39 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+66 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+2 kaja.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Megtelsz pszi energiával! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 356. Kapsz 5 VP-t.]

* 2. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 356.]

* 3. KP: v 19 0 0 elmormolod a 19. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 351. Kapsz 5 VP-t.]

* 4. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Pszi energia árad szét testedben. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 346. Kapsz 5 VP-t.]

* 5. KP: hh 1099 1100 2306 használod az 1099. tárgyat az 1100. tárgyat a 2306. tárgyat
Használod a brakkarát. Lelked megacélosodik. Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 345. Kapsz 1 VP-t.]
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 344. Kapsz 1 VP-t.]
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 343. Kapsz 1 VP-t.]

hh 1137 1253 1228 használod az 1137. tárgyat az 1253. tárgyat az 1228. tárgyat
Előbányászod az első pálinkásüveget a hátizsákodból, majd a kinyitott üveget tétovázás nélkül a szádhoz emeled, és felhajtod. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a forduló végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 341. Kapsz 2 VP-t.]
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Hatása a kör végéig maradandó: +83 max. életerő, +83 életerő.) [6 pontot használtál fel, van még 335. Kapsz 5 VP-t.]
Felhajtasz 1 adag ork csodaszert. Megszédülsz ugyan tőle, de a hatás nem marad el: +2 támadás a forduló végéig. [3 pontot használtál fel, van még 332.]

v 15 1253 3 elmormolod a 15. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Befejezted a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 3 új csillezsályalevél. [-21 varázspont.] Erőd TF-elődött. [15 pontot használtál fel, van még 317. Kapsz 15 VP-t.]

bb 269 179 2238 beraksz a bankba a 269. tárgyat (179 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 27 purifikátor hájat. Beraksz a bank széfjébe 8 grifftojást. Beraksz a bank széfjébe 50 quwarg kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 317.]

le 253 leveszed/lerakod a 253. tárgyat
Leveszed a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 317.]

kf 853 kézbeveszed/felveszed a 853. tárgyat
A nyakadba akasztod a kreiton fókuszt. [0 pontot használtál fel, van még 317.]

ftv 280 213 felt. tám/véd. varázslat a 280. varázslatot a 213. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 317.]

ftv 37 242 felt. tám/véd. varázslat a 37. varázslatot a 242. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 317.]

lm 15 33 42 mozogsz 15 33 42
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. A folyosó kanyarodik. [3. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy quwarg harcos az. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+6.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő. 38 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg harcos jobb középső lábát. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Csatakiáltást hallatsz: "Rajta, rajta, rajta, fel a diadalra!" 20 ép-nyi sebzést okoztál. Elszántan a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a quwarg harcos potrohát. (3 támadással 138 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a quwarg harcos torát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [4. PONT.] A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [5. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Egy kanyarhoz érkeztél. [6. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Egy újabb kanyarnál vagy. [7. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Az út ismét kanyarodik. [8. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy quwarg harcos lakik itt. {védettsége: 28 szúró, 28 vágó, 18 ütő ellen.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 36 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos testét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Azt üvöltöd: "Csak a fejét, hogy meg ne sántuljon!" 19 életpontot sebeztél. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a quwarg harcos torát. (3 támadással 138 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg harcos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Egy újabb kanyarnál vagy. [9. PONT.] Hamarosan egy vadász quwargot pillantasz meg. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő varázslat. 47 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a vadász quwarg potrohát. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Hatalmasat kiáltasz: "Üsd, vágd, nem apád!" 20 ép-nyi sebzést okoztál. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vadász quwarg bal vállát. (5 támadással 221 életpontot sebezve.) Agyartőrrel kicsit megsebzed a vadász quwarg bal középső lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A vadász quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 kaját. 2 143 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 339, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [10. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [11. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy vadász quwarg. {max. életpontja: 191-230.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Egy méregfelhő varázslatot dobsz ellenfeledre. 37 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a vadász quwarg nyakát. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Azt üvöltöd: "Üsd, vágd, nem apád!" 15 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vadász quwarg potrohát. (5 támadással 224 életpontot sebezve.) Agyartőrrel kicsit megsebzed a vadász quwarg bal oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A vadász quwarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A vadász quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 2 143 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 320, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Megtorpansz: kanyarodik az út! [12. PONT.] Hamarosan 9 q. rohamosztagost pillantasz meg. {max. életpontja: 450-499.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő varázslatot. 37 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a q. rohamosztagos jobb oldalát. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Azt üvöltöd: "Pusztulj!" 18 életpontot sebeztél. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a q. rohamosztagos testét. (5 támadással 254 életpontot sebezve.) Agyartőrrel többször eltalálod a q. rohamosztagos testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a 11 q. rohamosztagos többször is megmar! (8 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a q. rohamosztagos bal oldalát. (5 támadással 234 életpontot sebezve.) Agyartőrrel kicsit megsebzed a q. rohamosztagos testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a 4 q. rohamosztagos. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A 4 q. rohamosztagos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 625 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 654, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Belépsz a térképen is jelölt szobába. [13. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [14. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Az út véget ér - egy zsákutca! [15. PONT.] Hirtelen egy quwarg nagymestert veszel észre magad előtt. {támadása: 30.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő varázslat. 21 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester torát. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Teli tüdőből elordítod: "Rajta, rajta, rajta, fel a diadalra!" 19 ép-nyi sebzést okoztál. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a quwarg nagymester bal első lábát. (5 támadással 222 életpontot sebezve.) Agyartőrrel többször eltalálod a quwarg nagymester torát. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Csáprágó csattan csípőd közelében. Biami kvazárlándzsával megdöföd a quwarg nagymester testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megbököd a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 353 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 396, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 2 rájabőr (ld. enc.) és 10 quwarg kristály. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. A folyosó kanyarodik. [14. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Újabb kanyar! [12. PONT.] A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [13. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Egy kanyarhoz érkeztél. [16. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [17. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Egy kanyarhoz érkeztél. [19. PONT.] Mész tovább, előre. Az út ismét kanyarodik. [20. PONT.] Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [21. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy quwarg felderítő az. {max. életpontja: 85-94.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg felderítő potrohát. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Hatalmasat kiáltasz: "Ha harc, hát legyen harc, itt maradsz vagy hátra arc!" 18 ép-nyi sebzést okoztál. Elszántan a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg felderítő testét. (3 támadással 144 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a quwarg felderítő potrohát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg felderítő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 767 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Haladsz az ellenséges labirintusban. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [23. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Kanyarodik a járat. [24. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Az út ismét kanyarodik. [26. PONT.] Folytatod az utat. A szűk járat megint csak kanyarodik. [27. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy quwarg szabotőr az. {védettsége: 12 szúró, 24 vágó, 24 ütő ellen.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 42 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vérbeli borzongás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. (pszi-acéltorony védett meg.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg szabotőr fejét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Teli tüdőből elordítod: "Ha harc, hát legyen harc, itt maradsz vagy hátra arc!" 20 ép-nyi sebzést okoztál. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a quwarg szabotőr fekete torát. (2 támadással 112 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a quwarg szabotőr fekete torát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1 010 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 276, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [28. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. A folyosót egy másik járat keresztezi. [29. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy quwarg harcos. {védettsége: 28 szúró, 28 vágó, 18 ütő ellen.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 48 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos fejét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Elüvöltöd magad: "Harcra fel, ma győzni kell!" 23 ép-nyi sebzést okoztál. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg harcos torát. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 260, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [31. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. [32. PONT.] Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [33. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy élőholt quwarg. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+10.} Itt csata lesz.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő. 19 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg potrohát. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Azt üvöltöd: "Ha harc, hát legyen harc, itt maradsz vagy hátra arc!" 16 ép-nyi sebzést okoztál. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt quwarg testét. (4 támadással 218 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! Az élőholt quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 713 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 353, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 20 quwarg tojás és 10 quwarg kristály. Felpakolsz. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. [32. PONT.] Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [31. PONT.] Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [34. PONT.] Bekukkantasz a kis terembe. [35. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Az út itt elkanyarodik. [37. PONT.] Egy kis szobába érkezel. [40. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy élőholt quwarg. {védettsége: 14 szúró, 25 vágó, 20 ütő ellen.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Egy méregfelhő varázslattal köszöntöd a másikat. 37 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg jobb oldalát. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Csatakiáltást hallatsz: "Ghalláért!" 21 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt quwarg testét. (3 támadással 165 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 713 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 317, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. [41. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [42. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy quwarg nagymester lakik itt. {védettsége: 36 szúró, 36 vágó, 24 ütő ellen.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 39 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester torát. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Elüvöltöd magad: "Csak a fejét, hogy meg ne sántuljon!" 17 ép-nyi sebzést okoztál. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg nagymester jobb vállát. (5 támadással 211 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszurkálod a quwarg nagymester potrohát. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Csáprágó csattan csípőd közelében. Biami kvazárlándzsával eltalálod a quwarg nagymester fejét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Agyartőrrel épp hogy megszúrod a quwarg nagymester bal oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 353 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 404, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 7 fekete gyöngy és 10 quwarg kristály. Felpakolsz. [190 pontot használtál fel, van még 127. Kapsz 190 VP-t.]

lm 53 58 68 mozogsz 53 58 68
Haladsz előre. [41. PONT.] Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [40. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [44. PONT.] Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [46. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [47. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Az út itt elkanyarodik. [50. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. A szűk járat megint csak kanyarodik. [51. PONT.] Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [52. PONT.] Bah! Egy zsákutcába jutottál! [53. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy 9 q. rohamosztagos az. {egyik sebzési módja: 1x 1d6+8.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő. 22 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a q. rohamosztagos testét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Csatakiáltást hallatsz: "Pokolra veled!" 20 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a q. rohamosztagos jobb vállát. (5 támadással 226 életpontot sebezve.) Agyartőrrel többször eltalálod a q. rohamosztagos testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a 11 q. rohamosztagos. (11 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a q. rohamosztagos testét. (5 támadással 230 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megérinted a q. rohamosztagos testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az 5 q. rohamosztagos. (5 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az 5 q. rohamosztagos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 625 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 627, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}

Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy quwarg nagymester. {egyik sebzési módja: 1x 4d6+10.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Távolról méregfelhő varázslatot lősz a másikra. 43 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester torát. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Azt üvöltöd: "Dögölj meg!" 18 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg nagymester testét. (5 támadással 225 életpontot sebezve.) Agyartőrrel többször eltalálod a quwarg nagymester testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Biami kvazárlándzsával megdöföd a quwarg nagymester jobb első lábát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megkarcolod a quwarg nagymester jobb hátsó lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 353 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 424, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 tudás gyöngyét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [52. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. A folyosó kanyarodik. [51. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Egy újabb kanyarnál vagy. [50. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [47. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Kanyarodik a járat. [55. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [56. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy 9 q. rohamosztagos. {védettsége: 18 szúró, 18 vágó, 8 ütő ellen.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő varázslatot. 46 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a q. rohamosztagos testét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nézel, és a képébe ordítod: "Harcra fel, ma győzni kell!" 15 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a q. rohamosztagos bal oldalát. (5 támadással 237 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszurkálod a q. rohamosztagos testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a 11 q. rohamosztagos. (7 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a q. rohamosztagos bal hátsó lábát. (5 támadással 231 életpontot sebezve.) Agyartőrrel épp hogy megszúrod a q. rohamosztagos jobb hátsó lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (5 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Az 5 q. rohamosztagos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 625 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 640, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. [57. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Bekukkantasz a kis terembe. [58. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy láncravert quwarg van előtted! {támadása: 50.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 43 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a láncravert quwarg potrohát. (6 támadással 98 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nézel, és a képébe ordítod: "Lejárt az időd!" 17 ép-nyi sebzést okoztál. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a láncravert quwarg testét. (4 támadással 176 életpontot sebezve.) Agyartőrrel meghorzsolod a láncravert quwarg testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A láncravert quwarg csáprágójával a bal karodba mar! (1 támadástól 100 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 212 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 350, sebződés: 100, gyógyulás: 0, összesen: -100 ÉP}

Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 1 galachmit és 10 quwarg kristály. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Mész tovább, előre. [57. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Továbbsuhansz a folyosón. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [56. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [61. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [62. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [63. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. [64. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Egy újabb kanyarnál vagy. [65. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Bekukkantasz a kis terembe. [66. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [125 pontot használtál fel, van még 2. Kapsz 125 VP-t.]

lm 70 75 77 mozogsz 70 75 77
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

lm 81 86 86 mozogsz 81 86 86
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

h 522 5 használod az 522. tárgyat
Elnyeled a gyöngyöt, és kíváncsian várod a hatást. Agyad bizseregni kezd! (+1 IQ.) [0 pontot használtál fel, van még 2.]

le 853 leveszed/lerakod a 853. tárgyat
Leveszed a kreiton fókuszt. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

kf 253 2067 kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat a 2067. tárggyal
A nyakadba akasztod a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

ef 5 505 energia fejlesztése 5
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -3. Kapsz 5 VP-t.]

* 2. BP: tf 1 10 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat -3 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-83 max. életerő). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 3, 9, 22.
Egy pillanatra a "testen kívüliség" érzete fut át tudatodon, ahogy kapcsolatba lépsz az Élet Forrásával. (+1 max. ép.) A főnixtollak szaporodnak. Micsoda öröm! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a spagulár. Egy kaját töm magába a szellő szilmill. 2 kaját töm magába a hegyi szamár. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 332 pontot. A következő körben tehát 329 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RÁJABŐR (404. TÁRGY)
Ha elég óvatos vagy, hozzáértő, finom mozdulatokkal lenyúzhatod a rája rugalmas, kemény bőrét. [Bár a kiírás szerint a bőrt rögtön a lény leölése után szerzed meg, feltesszük, hogy az alacsonyabb úszás szakértelemmel rendelkezők kicipelik a dögöt a partra, és ott nyúzzák meg.]

KARAKTERLAP

Nimrandir, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Sheran tanítványa vagy. A Pöröly Rend (#9114) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 191. fordulód.

Erő: 45 (61) Szint: 32 Merészség: 7/4 Magasság: 162 cm
IQ: 35 (45) Támadás: 55 Agresszió: 4 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 27 (38) Védekezés: 72 Menekülés: 30 % Életkor: 157/159 év
Egészség: 27 (44) Életpont: 835/780 Jellem: semleges Tul. pont: 26
Szerencse: 28 (47) Varázspont: 1045/1039 Pénz: 10982 arany Kép. pont: 38
Tudatpont: 18/18 Pszi pont: 151/175
Eddig összesen 1810 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 30 655 TP-t kaptál. Jelenleg 4 141 177 TP-d van. A következő szinthez még 358 823 TP szükséges. Trófeáid: troll bányász, kisebb quwarg isten, Dögvész. A 186. fordulódban 284513 arany került a bankszámládra. 286283 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 31/78 (+16%) vágófegyverek: 13/4 ütőfegyverek: 3/75
lőfegyverek: 29/42 (+1%) dobófegyverek: 15/16 (+60%)

Feltételes fegyverváltás: biami kvazárlándzsa (#568) << mandibulakasza (#127)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -14.); tünde nyíl (#554) max. 2 db (15 -19.); vashegyű nyíl (#176) (20 -); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
106,96 mezőn táborozol, a 244. labirintusban, 2. szinten, 66. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Kedvenc táborhely: 116,82
JLKzott minoszkúpok: 62, 58

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1290 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 305 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/54 2. nyomkövetés: 53/15 3. mászás: 8/38
4. csapdakészítés: 25/91 (+6%) 5. csapdaészlelés: 3/51 6. gyógyítás: 31/95
7. titkosírás: 2/85 8. felderítés: 12/41 9. szörnyidomítás: 8/11
10. teológia: 31/9 (+22%) 11. taumaturgia: 49/22 (+17%) 12. szerencsejáték: 3/10
13. versengés: 7/65 14. zene: 1/66 15. szörnyismeret: 14/58
16. pszi: *19/100 17. zárnyitás: 2/34 18. vadászat: 11/17
19. bányászat: 14/60 20. úszás: 2/16 21. főzés: 10/62
22. ordítás: 28/73 (+17%) 23. csapatmunka: 1/43

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 320
10. vp regeneráció: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 7 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 7 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), acéltűt (#334) (max. 2 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot, csak egyszer)
elfogod gátvakondot (#57) háló-csapdával (#220), sörényes ubukot (#89) fedett veremmel (#219), goldugart (#65) fedett veremmel (#219), törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219)
mászol max. 80 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50)
ormánygőte (#18), sötét főgnóm (#136) (csak egyszer), tetemember (#123), szintszívó lények (#9097), nómenklatúra (#158) (csak egyszer), Zinthurg (#180) (csak egyszer)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64)
a lélek védelme (#57) hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127) Techiulan aurája (#261)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), agykorbács (#97), méregfelhő (#37)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20)
tükörpajzs (#101), védelem tűz ellen (#38), oldás (#372), hhaar burka II (#162), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
ryuku átokvarázs (#280) >> kisebb quwarg isten (#213) méregfelhő (#37) >> q. rohamosztagos (#242)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> kisebb quwarg isten (#213)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +32 kg teher) státusz: OK
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK
szellő szilmill (#7458) (+1 sebzés távolsági fegyverrel, +2 támadás távolsági fegyverrel, szörnyek nem tudják elfújni a lövedékeidet) státusz: OK
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van.
2.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. kobudera lak (533): 18. labirintus (27,81). városháza (Gatin) (540): kész. gnóm kutatóállomás (550): új. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): új. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod. bányászház (839): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 17, 18, 20, 28, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 54, 58, 62, 66, 68, 72, 73, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 9, 14, 16, 18.
Kész: 1, 47.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 575, az összesen kapott pontszám: 65635. (összesen ölhető: 1782 ) Eddig 9 alkalommal használtad a Végzet kulcsát a morfok visszazárására. Még 9 morfot kell megölnöd ahhoz, hogy a Végzet kulcsát újra használhasd.
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XXXIX. olimpián.
A II. toronyháborúban összesen 6 győzelmet arattál, ezzel 393 pontot szereztél.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
csatakiáltás (111)
gyógyító totem (116)
hangcsapás (130)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kp. varázsenergia (191)
gaztett büntetése (196)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
csatakiáltás II. (223)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 25 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 257 TU szükséges.)
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 40 TU. szükséges még: 10 TU.
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1024.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
8 grifftojás (#179) 1 ork csodaszer (#1228) 27 purifikátor háj (#269)
10 quwarg kristály (#2238) 1 varkaudar pálinka (#1137) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
42 arany (#50) 2 csillezsályalevél (#1253) 10 fekete gyöngy (#99)
2 főnixtoll (#563) 1 galachmit (#310) 1 gyöngymangó (#135)
11 kaja (#2) 20 quwarg tojás (#360) 2 rájabőr (#404)
3 spiritusz (#170) 4 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

105 106 107
95
96
97
(106,96) a 244. labirintus bejárata, quwarg harcos (#201), vadász quwarg (#241), q. rohamosztagos (#242), quwarg nagymester (#214), quwarg felderítő (#299), quwarg szabotőr (#301), élőholt quwarg (#202), láncravert quwarg (#744)

Üzenet küldése a karakternek