1. forduló, Golem765 összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2023. ápr. 25. 20h:02'
EZ A 0. FORDULÓD
EZ A 0. FORDULÓD
INGYENES KIPRÓBÁLÁS!
(Az első 10 forduló ingyenes!)

BEVEZETŐ


Üdvözlet a Túlélők Földjén! Ez a "nulladik", vagyis a belépő fordulód a levelezős játékunkban. A könnyebb érthetőség kedvéért rögtön kiadtunk néhány parancsot helyetted, ez egyrészt példát ad arra, hogyan is zajlik egy forduló, másrészt ettől már ez a forduló is érdekes lesz.
Ahhoz, hogy első Utasítás Lapodat ki tudd tölteni, először ismerkedj meg az alap parancsokkal! Az Utasítás Lap elküldéséhez keresd meg a Számlainformációk oldalon a karaktered, majd az UL írás linkre kattintva már írhatod is UL-ed.
Ha elküldted az első UL-ed, erre fogod válaszként megkapni az első igazi fordulódat, amelyben természetesen a dolgok már a Te utasításaid szerint fognak alakulni.
A levélben néha találkozni fogsz a (ld. enc.) megjegyzéssel. Ilyenkor bővebb információt az adott témáról a forduló végén, az ENCYCLOPEDIA FANTASIA-ban találsz, ugyanabban a sorrendben, ahogy ezeket a forduló közben kaptad.
Egy fordulóban nem léphetsz többet 8 mezőnél, sem az M, sem a K paranccsal.
A játékban nagy jelentősége van a különböző terepfajtáknak: más-más szörnyeket, tárgyakat találhatsz a különböző tereptípusokon. Kezdetben próbálj minél több típust bejárni.
Mi a felszerelésed, mihez értesz kezdetben? Utazásod utolsó napjaiban már minden feleslegesnek tűnt: csak egy üres vizestömlő maradt nálad, no meg a magad készítette fegyver, egy bot (ld. enc.). Egyéb szakértelmeid: nyomkövetés 3. szint (ld. enc.), vadászat 3. szint (ld. enc.).

MEGÉRKEZÉS


Az emberek háborúja elpusztította Ghallát, és ezzel minden szépet és jót, ami ezen a világon termett. Az elfek békés erdeit sem kímélte, rőzserakásként pusztította el őket a gyilkos tűzvarázslat egy pillanat alatt. Te a szerencsédet (ha ezt annak lehet nevezni) annak köszönheted, hogy távol voltál szülővárosodtól, az északi sivatagban jártál. Ahol pedig semmi éghető nem volt, az elfnek több esélye volt a túlélésre, mint egy erdőben. Ezerszer is elátkoztad magadat, hogy nem otthon voltál, szeretteiddel... Gondolataidból valami furcsa dolog riaszt fel: egy tigroszlán bőgése. Nem lehet igaz! Hát mégis van élet itt, kelet felé? Ahol a ragadozó megél, ott vannak növényevők, és növények is... Elszántan indulsz tovább, hogy megtudd az igazságot.

GOLEM765 KALANDJAI


A terület, amelyre érkezel, kiégett pusztaság. A fekete földből itt-ott zöld fűszálak dugják elő fejüket, de egyébként minden halott.

kf 4 1 kézbeveszed/felveszed a 4. tárgyat a jobb kezedbe
A jobb kezedbe veszed a botot. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 110.]

gyk 4 1 gyakorolsz a 4. tárggyal 1 pontért
Apró darabokra versz fél tucat hólyagkaktuszt, gyakorlásképpen. Egy új harcmodor távlatai nyílnak meg előtted (ütőfegyver: 1. szint). [1 pontot használtál fel, van még 109.]

vi 5 5 50 viselkedésed: 5 5 50
Mostantól normális mennyiségű rizikót vállalsz, legfeljebb a veled egyforma erős szörnyekkel küzdesz meg. Merészségi szinted ettől kezdve 5. Csak az azonos jelleműekkel vagy barátságos. A szörnyeket és az ellentétes jelleműeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 5. Ha életerőd az eredeti érték 50 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 109.]

m 3 mozogsz délkeletre
[1,1] A terület, amelyre érkezel, kiégett pusztaság. Néhol azonban már élet jele mutatkozik: egy-egy légy, egy fűszál. A mágusok háborúja talán mégsem tudott mindent elpusztítani. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy lila brekk. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Vad csatakiáltással, felemelve a botot ellenfeledre rohansz. Bottal kegyetlenül megütöd a lila brekk bal hátsó lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a lila brekk száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
4 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 99.]

gy 15 gyógyítás 15 pontért
Végre hosszas kutatás után sikerült találnod egy blaszterpók-hálót. Miután a pókot sikerült kilakoltatnod, a hálót óvatosan az arcodra rakod. A bőröd azonnal bizseregni kezd, majd ez az érzés lassan szétfut a testeden. Amikor már a bal lábad kisujja is bizsereg, hirtelen letéped a hálót és csinálsz húsz gyors fejkörzést. A szédülés elmúltával jelentős javulást érzel. (+2 életerő.) Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (gyógyítás: 1. szint). (ld. enc.) [15 pontot használtál fel, van még 84.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[2,1] Homokdűnék között gyalogolsz. Ez már sivatag. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " High Density sivatag. VIGYÁZAT, a homok kincseket rejt!!! " Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy démontetű. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Vad csatakiáltással, felemelve a botot ellenfeledre támadsz. Oopssz, ez mellément! A démontetű megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Bottal iszonyatosan megcsapod a démontetű kitinpáncélját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A démontetű megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 3, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [3,1] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy démontetű. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Bottal gyilkos csapást mérve bezúzod a démontetű nyakát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 3, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 64.]

m 3 2 mozogsz délkeletre, keletre
[4,2] Félig kiégett területen vagy. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Ráismersz a lényre. Egy homokvarány. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Megmarkolva a botot ellenfeledre ugrasz. Bottal iszonyatosan megcsapod a homokvarány bal karját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a homokvarány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bottal iszonyatosan megcsapod a homokvarány bal első lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A homokvarány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 6, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}


(Továbbmész...) [5,2] Félig kiégett területen vagy. Mozgást észlelsz oldalról. Elbújsz egy kisebb domb mögött. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (rejtőzködés: 1. szint). (ld. enc.) No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Felismered. Ez egy lebegő gomba. (ld. enc.) Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

[20 pontot használtál fel, van még 44.]

e 11 élelemszerzés 11 pontért
Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Elrejtőzöl egy megfeketedett cserjében. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ez nem lehet más, mint egy szárnyas gömböc. (ld. enc.) Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Eszel valamit. (-1 kaja.) A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Egy porkupac mögé bújsz. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ráismersz a távolodóra. Egy lila brekk. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

[11 pontot használtál fel, van még 33.]

m 3 mozogsz délkeletre
[6,3] Félig kiégett területen vagy. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Villámgyorsan lefekszel egy kidőlt, halott fatörzs mögé. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ó! Hiszen ez egy rambó bogár. (ld. enc.) Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

[10 pontot használtál fel, van még 23.]

e 13 élelemszerzés 13 pontért
Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Elrejtőzöl egy megfeketedett cserjében. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy lebegő gomba. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

[13 pontot használtál fel, van még 10.]

m 3 mozogsz délkeletre
[7,4] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság.


Találkozol egy vörös, rövid hajú, csillogó szemű troll férfival. Körszakálla és bajsza van. Bőre bronzként csillog. Jobb kezében egy bunkót, bal kezében egy vizestömlőt tart.
Összeismerkedtek. Az ő neve @Babuga. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Találkozol egy hosszú ősz hajú, félszemű gnóm férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. A bőre sötétebb az átlagosnál. Jobb kezében egy botot, bal kezében egy vizestömlőt tart.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve @Magicoturmix. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Aztán elköszöntök egymástól.
Összefutsz egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű ember férfival. Körszakálla és bajsza van. A bőre kreolszínű. Jobb kezében egy botot, bal kezében egy vizestömlőt tart.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve @Vengorn. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű ember férfival. Körszakálla és bajsza van. A bőre kreolszínű. Jobb kezében egy botot, bal kezében egy vizestömlőt tart.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve @Merving. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Összeakadsz egy kontyos aranyhajú, csillogó szemű kobudera férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. Bőre bronzként csillog. Bal kezében egy vizestömlőt tart.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve @Li'Shun. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Találkozol egy barna hajú, kék szemű ember férfival. Jobb kezében egy botot, bal kezében egy vizestömlőt tart.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve @P. Alaban. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Aztán elköszöntök egymástól.
Találkozol egy barna, rövid hajú, csillogó szemű kobudera férfival. Körszakálla és bajsza van. Bőre bronzként csillog. Bal kezében egy vizestömlőt tart.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve @Vengorn. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Összefutsz egy vörös, göndör hajú, zöld szemű ember nővel. A bőre világosabb az átlagosnál. Jobb kezében egy botot, bal kezében egy vizestömlőt tart.
Összeismerkedtek. Az ő neve @Olga. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Összeakadsz egy copfos ősz hajú, csillogó szemű elf férfival. Fekete a bőre. Jobb kezében egy botot, bal kezében egy vizestömlőt tart.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve @Wooro. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 0.]

kf 3 2 kézbeveszed/felveszed a 3. tárgyat a bal kezedbe
A bal kezedbe veszed a vizestömlőt. Így nem fogják tudni ellopni tőled. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) A jövőben lehetőséged van behozni valamit a lemaradásodból (megismerted az EXT parancsot)! (ld. enc.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 116 pontot. A következő körben tehát 116 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VIZESTÖMLŐ (3. TÁRGY)
A vizestömlőben húsz korty víz fér el. Ha víz közelében vagy, automatikusan utántöltöd, ha szomjas vagy, iszol belőle. Nagyapád szerint vizestömlőt evaporőr hájból lehet készíteni, de hogy mi a fene lehet az, el nem tudod képzelni...

BOT (4. TÁRGY)
A bot a legegyszerűbb, de nem biztos, hogy a legveszélytelenebb fegyver. Egy bot beszerzése igen egyszerű: erdőben vagy bozótos területen kell kiadnod a KT 4 parancsot, 8 pontért. A bot nemcsak egy d6 sebzésű ütőfegyver, hanem kiváló alapanyag lehet később jobb fegyverek készítéséhez.

NYOMKÖVETÉS
Minél nagyobb a nyomkövetés tulajdonságod, annál nagyobb eséllyel ismered fel és tudod követni az adott mezőn található különböző fajoktól származó nyomokat. Ettől függ az is, hogy milyen régi nyomokat találsz meg: a rutinos öreg rókák akár egy hónapnál régebbi nyomokat is képesek követni! Ez a tulajdonság fontos a K és FK parancsok hatékony alkalmazásához. Ha esetleg meglopnak, és a nyomkövetésed elérte az 5. szintet, képes vagy megállapítani néhány információt arról is, hogy ki volt a tolvaj. A nyomkövetést automatikusan alkalmazod mozgás közben is, de ha élelmet gyűjtesz, akkor még jobban odafigyelsz rájuk.

VADÁSZAT
A vadonban nincsenek ABC-k, ahová bemész, bepakolsz a kosárba, és már meg is van a vacsora. A mindennapi betevő megszerzéséért bizony meg kell küzdeni. A vadászathoz való szakértelmed nemcsak azt mutatja, hogy milyen jól tudsz különböző állatokat elejteni, hanem milyen ügyes vagy ehető gyümölcsök, bogyók találásában. A vadászat sikere függ még a tereptípustól, ahol vadászol, az elköltött pont mennyiségétől, és attól, hogy milyen felszerelésed van. Néha az is előfordulhat, hogy "valami nagyobbal" akadsz össze az élelemszerzés folyamán, és a vadászból vadászott lesz...

TERMÉSZETELLENES ÖREGEDÉS
Előbb-utóbb találkozni fogsz olyan szörnyekkel, amelyek ún. természetellenes öregedést okoznak. Ilyenkor a szörny pillantásától/érintésétől a tested akár évtizedeket is öregedhet egy szempillantás alatt, ha nem dobod meg a szerencsédet halál ellen. Ezenkívül bizonyos varázslatok használata is okozhat azonnali öregedést. Az ilyen öregedés csak a testedre hat, szellemedet, elmédet épen hagyja. Ha viszont ily módon elérkezel a maximális lehetséges életkorodhoz (ezt pontosan te nem ismered) meghalsz, visszafordíthatatlanul, még a deus ex machina sem ment meg. Természetesen lehetőség van a természetellenes öregedés visszafordítására is, különböző varázsitalokkal, varázslatokkal. Ha a valódi életkorod (a szellemedé) és a testedé különbözik, ezt a karakterlapon, az ÉLETKOR: VALÓDI/TESTI életkor formában olvashatod le. A tested életkora semmilyen módon sem csökkenhet a valódi életkorod alá. Nyilvánvaló, hogy a különböző fajok élettartama eltérő. Az emberek maximális élettartama 80-110 év, az elfeké 1200-1600, a törpéké 600-750, az árnymanóké 90-130, a trolloké 60-80, a gnómoké 800-1000, az alakváltóké 150-200, a kobuderáké 120-150. A mutánsok maximális élettartama ismeretlen.

LILA BREKK (11. SZÖRNY)
Képzelj el egy nagy, lila békát, sok hegyes foggal. Igen, ő az, akivel most találkoztál. Egyetlen hatékony támadása a harapás, de az komoly sebet képes ejteni. Nem kedveli a domb- és hegyvidéket, de egyébként mindenhol megtalálható. Puha bőrén szúró- és vágófegyverrel egyformán könnyű sebet ejteni. Húsa sokak szerint ehető (végszükség esetén).

GYÓGYÍTÁS
Ez egyike a legfontosabb képességeidnek. Ettől függ, hogy milyen hatékonysággal vagy képes gyógyfüveket találni, milyen módszereket ismersz sebesüléseid kezelésére és regenerálására. Az igazán profik még ott is boldogulnak, ahol semmilyen növény nem terem. A gyógyulás mértéke függ attól még, hogy mennyire vagy megsebesülve, mennyi pontot költöttél a gyógyításra, és mennyi az egészséged.

DÉMONTETŰ (15. SZÖRNY)
Ezek a jól megtermett élősködők rendkívül kifinomult ízléssel rendelkeznek: a legfinomabb kajákat hajlandók csak megenni. Ennek köszönhetően, ha sikerül egyet agyoncsépelned, rendkívül finom és tápláló csemegéhez jutsz (ha van nálad valamilyen éles fegyver). Főként bozótos terepen fordul elő.

HOMOKVARÁNY (16. SZÖRNY)
Ha a homokból nagy, üveges szemek gúvadnak rád, akkor az azt jelenti, hogy majdnem ráléptél egy homokvarányra. Ezek a lapos, terepszínű lények agresszív harcosok, de egy magadfajta kalandozónak nem jelenthetnek gondot.

REJTŐZKÖDÉS
A rejtőzködés inkább a bölcsek, mint az erősek képessége. Ennek birtokában tudsz láthatatlanná válni, eltűnni a nálad erősebb ellenfelek elől. Minél magasabb a rejtőzködés képességed, annál jobb szaglású, jobb érzékszervű ellenfelek elől bújhatsz el.

LEBEGŐ GOMBA (39. SZÖRNY)
Ha a talaj fölött lebegve egy nagy, piros kalapú gomba jön feléd, ne rohanj azonnal pszichiáterhez (a környéken nem is találnál). Nem Te őrültél meg, csak az erdők és a kiégett területek egy békés lakójával találkoztál. Sokak szerint nagyon finom a húsa, ezért vadásznak rá. A lebegő gombák azonban nem tinók, akiket csak úgy le lehet vágni: hosszú, erős mancsukkal elég jól meg tudják védeni magukat egy átlagos vadásztól.

SZÁRNYAS GÖMBÖC (12. SZÖRNY)
Ezek a szőrös testű, denevérszárnyú repülő ragadozók apró méretük ellenére meglepően szívós támadók tudnak lenni. Gyorsaságuk miatt nehéz őket eltalálni, talán legjobb megoldás egy ütőfegyverrel lecsapni őket.

KAJA (2. TÁRGY)
Az ennivaló (talán nem meglepő módon) alapvető fontosságú az életben maradás szempontjából. Élelemszerzéssel (E parancs) pótolhatod. Ha éhes vagy, automatikusan eszel a készleteidből.

RAMBÓ BOGÁR (14. SZÖRNY)
Ez az apró (csak fél méter), de igen harcias bogár nehezen állítható le, ha egyszer nekimegy valakinek. Kitinpáncéljáról a vágófegyverek nagyon könnyen lecsúsznak. Főként sík terepen van rá esélyed, hogy péppé verd. Nem ehető, akárcsak a legtöbb szörny.

A JÁTÉKHÉT LEMARADÁS BEHOZÁSA
Mostantól, havonta egyszer, lehetőséged van arra, hogy kiadd az EXT, azaz visszadátumozás kérelem parancsot (ezt a parancsok között kell kiadnod, nem az UL küldő EXT rovatába kell beírnod!), melynek köszönhetően, az Extra fordulókhoz hasonlóan, többet léphetsz a jövőben. Minél jobban le vagy maradva játékhétben a játék kezdetekor indultaktól, annál több játékhéttel dátumozunk vissza. Csak azok adhatják ki ezt a parancsot, akiknek az aktuális játékhetükhöz képest max. 1 játékhét lemaradásuk van, vagy van jelenlét bónuszuk.
A konkrét számok pedig (ha az adott játékhét között adod ki az EXT parancsot, ennyi játékhéttel dátumozunk vissza):
* 25. játékhéttől 100. játékhétig - 25 játékhét.
* 101. játékhéttől 200. játékhétig - 20 játékhét.
* 201. játékhéttől 300. játékhétig - 15 játékhét.
* 301. játékhéttől 400. játékhétig - 10 játékhét.
* 401. játékhéttől 500. játékhétig - 5 játékhét.
* 501. játékhéttől 600. játékhétig - 3 játékhét.
* 601. játékhéttől - 2 játékhét.

KARAKTERLAP

Golem765, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű elf férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Ez a 0. fordulód.

Erő: 10 Szint: 1 Merészség: 5/5 Magasság: 155 cm
IQ: 14 Támadás: 0 Agresszió: 5 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 2 Menekülés: 50 % Életkor: 147/147 év
Egészség: 10 Életpont: 57/25 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 12 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 2 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9 TP-t kaptál. Jelenleg 9 TP-d van. A következő szinthez még 21 TP szükséges.

HARCI ISMERETEK
ütőfegyverek: 1 (+1)

7,97 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 7

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1319 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 (+1) 2. nyomkövetés: 3 (+3) 3. gyógyítás: 1 (+1)
4. vadászat: 3 (+3)

Összsúly: 3.20 kg Megterheltség: 10%
Még 168 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bot (#4) 1 vizestömlő (#3)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

-1 0 1 2 3 4 5 6 7 8
-1
0
1
2
3
4
5
(1,1) lila brekk (#11)
(2,1) démontetű (#15)
(3,1) démontetű (#15)
(4,2) homokvarány (#16)
(5,2) lebegő gomba (#39), szárnyas gömböc (#12), lila brekk (#11)
(6,3) rambó bogár (#14), lebegő gomba (#39)
(7,4) @Babuga (2261. kalandozó), @Magicoturmix (2567. kalandozó), @Vengorn (2617. kalandozó), @Merving (2769. kalandozó), @Li'Shun (3337. kalandozó), @P. Alaban (3734. kalandozó), @Vengorn (4537. kalandozó), @Olga (4592. kalandozó), @Wooro (5145. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek