Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. okt. 15. 9h:17' EZ A 165. JÁTÉKHETED, 125. FORDULÓD 166. játékheted kezdete: okt. 19. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 13 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4455 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 2. KP: v 6 2 15 | elmormolod a 6. varázslatot |
* 3. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 4. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 5. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
f 110 | kísérletezel a 110. tárggyal |
v 7 269 4 | elmormolod a 7. varázslatot |
kt 3 1 | elkészíted a 3. tárgyat (1 darabot) |
h 135 | használod a 135. tárgyat |
vtn 96 | varázslat tanulás: a 96. varázslatot |
vtn 100 | varázslat tanulás: a 100. varázslatot |
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az orgyilkos testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod az orgyilkos testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az orgyilkos megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy szárazság varázslatot. 31 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Távolról éhínség varázslatot lő rád a másik. 44 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed az alakváltó testét. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod az alakváltó testét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Vashegyű lándzsával az alakváltó néhányszor teljesen átdöfi a testedet. (4 támadástól 100 életpontot vesztesz.) Méregfoggal az alakváltó valamennyire megsebezgeti a bal karodat. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Elmúlt az áldomás hatása. {Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 164, gyógyulás: 0, összesen: -164 ÉP}
(Továbbmész...) [72,-5] Még mindig a városban vagy. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Meglapulsz egy árok mélyén. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Ráismersz a távolodóra. Egy útonálló. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
(Továbbmész...) [71,-4] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A távolban sakálok üvöltenek. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Ó! Hiszen ez egy garokk. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
fl 1 148 | lopsz az 1. fajúaktól a 148. tárgyat |
fl 2 148 | lopsz a 2. fajúaktól a 148. tárgyat |
fl 3 148 | lopsz a 3. fajúaktól a 148. tárgyat |
fl 4 148 | lopsz a 4. fajúaktól a 148. tárgyat |
fl 5 148 | lopsz az 5. fajúaktól a 148. tárgyat |
fl 6 148 | lopsz a 6. fajúaktól a 148. tárgyat |
fl 7 148 | lopsz a 7. fajúaktól a 148. tárgyat |
d 70 10 | eldobod a 70. tárgyat (10 darabot) |
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [69,-2] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Észreveszel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Utad során felfedezel egy oltárt. Raia híveié. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy Sheran oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy mély kút van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Felismered. Ez egy evaporőr. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
(Továbbmész...) [68,-1] Szűnni nem akar a zöld síkság. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mély kutat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívei emelték. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy púdersziklát. Délnyugatra egy patak van. Nyugatra egy patak van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ráismersz a távolodóra. Egy kaffogó hebrencs. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
h 92 | használod a 92. tárgyat |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [66,-1] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy spagulár közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {egyik sebzési módja: 2x 1d6+1.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával kilukasztod a spagulár farkát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a spagulár bal hátsó lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A spagulár patája súrolja a combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A spagulár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 33 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a csontváz jobb oldalát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 63 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 nyílvessző. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az óriás csontváz sárga bordáit. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az óriás csontváz testét. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolgatod az óriás csontváz sárga bordáit. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz éles karmai végigszántják a bal combodat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
(Továbbmész...) [65,-1] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Mandibulakaszával alaposan megvágod a csontlepke fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a csontlepke testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A csontlepke megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A csontlepke összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 72 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 3 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a tetemember bűzlő testét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a tetemember fejét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a tetemember bal oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 487 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
szk 91 | keresed a 91. szörnyet |
e 40 | élelemszerzés 8 pontért |
* 1. BP: h 233 10 0 | használod a 233. tárgyat |
* 2. BP: h 163 0 0 | használod a 163. tárgyat |
HOSSZÚ ÍJ (111. TÁRGY) A vapár ágat két smirglilevéllel ledörzsölve, és egy magszim belet ráerősítve, korszakalkotó találmányhoz jutsz: a hosszú íjhoz. Ehhez a KT 111 parancsot kell kiadnod, 50 pontért. A hosszú íjjal nagyon jól lehet célozni: 2-t ad a támadásodhoz. Sajnos a fanyilak nem jók a hosszú íjhoz lövedékként, mert túl rövidek, túl könnyűek. Fémhegyű nyilakat kell használnod. A KF 111 <nyíl sorszám> paranccsal adhatod meg, hogy éppen melyik nyilat akarod a hosszú íjhoz használni. A hosszú íjat automatikusan használod élelemszerzésnél, anélkül, hogy a nyilaid fogynának. |
VÁROSI TELEPORT (96. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Ennek a varázslatnak a kifejlesztéséért főként a boltosok, bankok, fegyvermesterek és egyéb városi szolgáltatók a felelősek. Bár a szabad teleportálás sérti a GH.1670 II/4-es alanori rendelet szerint a személyes szabadsághoz való jogot, és ezért törvénytelen varázslat, a speciális célú teleport igen elterjedt és engedélyezett. Ezek egyike a városi teleport. Használója a varázslat elmondásakor egy maximum taumaturgia erősség x 4 mezőre levő, "lakott" tereptípusú mezőre fog teleportálni. A varázslat nem képes használóját keleti irányba mozgatni. Használata 10 TVP-be és 50 VP-be kerül, kiadása a V 96 <abszolút X koordináta> <abszolút Y koordináta> paranccsal történik, ahol az (X,Y) természetesen a célmező koordinátáit jelentik. A varázslat anyagi komponense egy szeksztáns, ami nem tűnik el a varázslat létrejöttekor. A varázslatról tudni kell, hogy hatása nem ér véget a teleportálás befejeztekor - amint a használó olyan mezőre lép, amely nem "lakott", automatikusan visszateleportál a kiinduló mezőre (történjen ez akár fordulók múlva). Megjegyzések: a visszateleportálás beleszámít a mozgáskorlátba (max. lépések egy körben) mivel rendes lépésnek számít, de az odateleportálás nem; a teleport kudarcot vall, ha nem "lakott" területet adsz meg célként; a városban való tartózkodás alatt minden parancsot normálisan használhatsz; a városban való kalandozásodról NEM kapsz térképet; amíg egy városi teleport érvényben van, nem adhatsz ki újabbat. Városi teleportot csak szabadban használhatsz. |
VARÁZSITAL FŐZÉS (100. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Végre! Sikerült elsajátítani a leges-leges legalapvetőbb, legszélesebb körben használható rúnavarázslatot, a Varázsital Főzést. Önmagában a varázslattal persze semmit sem tudsz kezdeni - fel kell fedezned néhány "receptet" ahhoz, hogy igazán használni tudjad. Vannak varázsitalok, amelyek bármiben kikotyvaszthatók, vannak, amelyek csak speciális edényekben kotyvaszthatók ki, de nem kell hozzájuk külön tartóedény, és vannak, amelyeket a kikotyvasztásra használt tartóedényben kell tartani. A varázsitalt mindig a KT <varázsital sorszáma> paranccsal készíted el, ha egyszerre több adagot, akkor is csak egy Varázsital Főzést kell elmondanod. A V 100 parancs kiadására sohasem lesz szükséged. A kotyvasztás általában abból áll, hogy a receptben megadott tartóedényt (vagy ha ilyen nincs, egy tetszőleges tartót) megtöltesz vízzel, majd forralni kezded tűz fölött. A varázsigék lassú mormolásával különböző füveket szórsz a főzetbe, majd amikor forrni kezd, a végső igék kiejtésével bekevered a fő alkotóelemeket. A TVP költség főzetenként változik, és mindig a receptben van megadva. A varázspont költség minden esetben 30 VP. Az elkészült varázsitalt a H <varázsital sorszáma> paranccsal használhatod, 0 TVP-ért, ha az enciklopédiája másként nem rendelkezik. |
Erő: | 18 (20) | Szint: | 18 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 106 cm |
IQ: | 25 (27) | Támadás: | 17 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 33 kg |
Ügyesség: | 26 | Védekezés: | 22 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 26/26 év |
Egészség: | 13 | Életpont: | 284/149 | Jellem: | gonosz (117) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 12 (14) | Varázspont: | 154/2 | Pénz: | 3172 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 21/18 | Pszi pont: | 15/9 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/0 | szúrófegyverek: | 1/0 | vágófegyverek: | 24/10 (+3%) |
ütőfegyverek: | 20/27 (+2%) | lőfegyverek: | 15/86 (+6%) | dobófegyverek: | 2/95 |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << vasalt bunkó (#181) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); kerek kő (#19) max. 3 db (10 -13.); nyílvessző (#108) (14 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
65,65 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 95 |
Legfeljebb 30 TU-t válthatsz TVP-re. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 106 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 76/4 (+135%) | 2. nyomkövetés: | 27/53 (+29%) | 3. lopás: | 4/83 |
4. mászás: | 6/85 (+3%) | 5. csapdakészítés: | 11/58 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 15/18 |
7. gyógyítás: | 16/31 | 8. titkosírás: | 1/42 | 9. felderítés: | 2/41 |
10. szörnyidomítás: | 3/72 | 11. teológia: | 13/5 (+18%) | 12. taumaturgia: | 12/92 (+6%) |
13. zene: | 4/11 | 14. szörnyismeret: | 12/16 | 15. pszi: | 3/60 (+3%) |
16. zárnyitás: | 3/55 | 17. vadászat: | 11/37 (+9%) | 18. bányászat: | 18/1 (+17%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 31 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (életszívás (#10)) |
lopsz az emberektől (1) mocsári penkét (#148), az elfektől (2) mocsári penkét (#148), a törpéktől (3) mocsári penkét (#148), az árnymanóktól (4) mocsári penkét (#148), a trolloktól (5) mocsári penkét (#148), a gnómoktól (6) mocsári penkét (#148), az alakváltóktól (7) mocsári penkét (#148) |
udvarolsz a 4. fajúaknak az 5. fajúaknak a 6. fajúaknak |
kutatsz max. 20 TVP-ért |
ásol max. 8 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ), zárnyitó készletet (#39) (max. 2 darabot, csak egyszer), nyílvesszőt (#108) (max. 3 darabot ) |
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
szintszívó (#96), szőrös pók (#100) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
Pszinapszis (#974), vízionár (#66) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
pszi-ernyő (#64) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
mágiatörés (#35), méregfelhő (#37), sötét halál (#45), vérbeli borzongás (#46), szárazság (#48) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: nagyon éhezik |
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
2.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát! |
3.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): 2. labirintus (22,25). városháza (Qvill) (527): kész. törpe házikó (532): kész. városháza (Gatin) (540): kész. adamantit erőd (548): új. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): kész. városháza (685): új. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 5, 6, 7, 9, 15, 16, 20, 29, 31, 50, 51, 52, 53. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 5, 6, 16. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 413 (limit: 1360), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 42541. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
a mágia rúnája (179) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
fegyvermester (302) |
az élet forrása (337) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 35 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 332 TU szükséges.) |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Összsúly: 66.59 kg | Megterheltség: 95% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 46 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
188 | arany (#50) | 1 | evaporőr háj (#105) | 5 | kaja (#2) | |||
3 | kerek kő (#19) | 3 | nyílvessző (#108) | 4 | purifikátor háj (#269) | |||
9 | rézdarab (#70) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
5 | álompor (#396) | 2 | gyöngymangó (#135) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | |||
23 | víz (#27) | 1 | vizestömlő (#3) |
64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | |
-8 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-7 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-6 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-5 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-4 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-3 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-2 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-1 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|