Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. dec. 19. 12h:03' EZ A 1407. JÁTÉKHETED, 115. FORDULÓD 1408. játékheted kezdete: dec. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 17 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4443 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 71 182 243 | elmormolod a 71. varázslatot a 182. varázslatot a 243. varázslatot |
* 2. KP: kf 1570 1728 722 | kézbeveszed/felveszed az 1570. tárgyat az 1728. tárggyal a 722. tárgyat |
* 3. KP: hh 745 1099 1101 | használod a 745. tárgyat az 1099. tárgyat az 1101. tárgyat |
* 4. KP: hh 841 1546 1419 | használod a 841. tárgyat az 1546. tárgyat az 1419. tárgyat |
* 5. KP: hh 1225 1154 0 | használod az 1225. tárgyat az 1154. tárgyat |
vv 8 23 70 | elmormolod a 8. varázslatot a 23. varázslatot a 70. varázslatot |
v 96 142 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
165 | 166 | 167 | |
105 | |
|
|
106 | |
|
|
107 | |
|
|
[142,61] Lakott területre érkeztél.
be 833 209 | bemész a 833. épületbe |
m 1 3 1 | mozogsz északkeletre, délkeletre, északkeletre |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy Asylux csapdája varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled támadása csökkent. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pusztító végzet varázslatot lő rád. 914 életpontot vesztettél. Közelebb kerülve a szörnyhöz, megérzed irtóztató halál-auráját. Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Megmarkolva a kígyópengét a másikra ugrasz. Kígyópengével néhányszor megcsapod az élőholt ősmágus testét. (6 támadással 399 életpontot sebezve.) Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 187 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Möszehát pajzzsal kissé megkarcolgatod az élőholt ősmágus fejét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 68 életpontot sebeztél. Nem sikerült az élőholt ősmágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-92 varázspont.) Az élőholt ősmágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pusztító végzet varázslatot, majd rád küldi. 428 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 655, sebződés: 1399, gyógyulás: 0, összesen: -1399 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Marokra fogva a kígyópengét ellenfeledre rohansz. Kígyópengével párszor kilyukasztod a dombi óriásyeti testét. (6 támadással 404 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal megkarcolod a dombi óriásyeti fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A dombi óriásyeti leken néhány pofont. (4 támadástól 127 életpontot vesztesz.) Mellkasodba bök a dombi óriásyeti néhányszor agyarával! (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 5 775 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 423, sebződés: 156, gyógyulás: 0, összesen: -156 ÉP}
(Továbbmész...) [167,107] Továbbra is dombság. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gránátkaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Leereszted a szuperkötelet, amibe a kövér nő belekapaszkodik. Nagy nehezen sikerül kihúznod, még szerencse, hogy szuperkötelet használtál, egy sima kötél bizonyosan elszakadt volna. A kövér nő nem győz hálálkodni, de te csak szerényen mosolyogsz. (+2 jóság.)
Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (rézdarab) van! A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy ovimon-bokrot. Délkeletre egy gránátkaktusz van. Délnyugatra egy borkonyó cserje van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ongóliant. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Asylux csapdája varázslatot. Ellenfeled támadása csökkent. A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (19 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a kígyópengét a másikra ugrasz. Kígyópengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ongóliant testét. (6 támadással 382 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 181 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Möszehát pajzzsal épp hogy megvágod az ongóliant testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 153 életpontot sebeztél. Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az ongóliant összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 9 arany, egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP] és 2 arany karperec [arany karperec ládikóba-> (187,107)-> 52 arany, -2 ÉP]. 4 220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 736, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent. Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 126 életpontot vesztettél. Hirtelen valami iszonyatos dolog érint meg: a szörny halál-aurája! Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Vad csatakiáltással, felemelve a kígyópengét a másikra rontasz. Kígyópengével végigvagdosod az élőholt ősmágus testét. (6 támadással 400 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 193 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Möszehát pajzzsal kissé megkarcolgatod az élőholt ősmágus jobb vállát. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 73 életpontot sebeztél. Az élőholt ősmágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-102 varázspont.) Nem sikerült az élőholt ősmágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. 817 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Kígyópengével megvagdalod az élőholt ősmágus bal lábát. (6 támadással 373 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 162 életpontot sebeztél. Möszehát pajzzsal néhányszor megkarcolod az élőholt ősmágus testét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 51 életpontot sebeztél. Az élőholt ősmágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-69 varázspont.) Az élőholt ősmágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy savhurrikán varázslat. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 1254, sebződés: 1080, gyógyulás: 0, összesen: -1080 ÉP}
(Továbbmész...) [168,106] Továbbra is dombság. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy Ek'Hor közeledik. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Egy Asylux csapdája varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled támadása csökkent. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (pszi-acéltorony védett meg.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy tudatrombolás pszit. Semmi hatás! (pszi-acéltorony védelmez.) Az ellenfél néhány ekharion dárdát hajít feléd. 66 életpontot sebződsz. Meglengetve a kígyópengét a másikra ugrasz. Kígyópengével párszor kilyukasztod az Ek'Hor ragyás testét. (5 támadással 314 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 160 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Möszehát pajzzsal épp hogy megvágod az Ek'Hor testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 58 életpontot sebeztél. Az Ek'Hor vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az Ek'Hor feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 ekharion dárda [ekharion dárda ládikóba-> (186,106)-> 80 arany, -2 ÉP]. 3 481 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 551, sebződés: 74, gyógyulás: 0, összesen: -74 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent. Marokra fogva a kígyópengét ellenfeledre rohansz. Kígyópengével többször mélyen végigmetszed a bolyongó lidérc testét. (6 támadással 390 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 183 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Möszehát pajzzsal néhányszor megcsapod a bolyongó lidérc testét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 58 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) Öregedtél 2 évet. Kígyópengével megcsapod a bolyongó lidérc testét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 196 életpontot sebeztél. Möszehát pajzzsal súrolod a bolyongó lidérc jobb vállát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 71 életpontot sebeztél. A bolyongó lidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Szerencsére nem öregszel. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vitalitás). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 7 692 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 972, sebződés: 92, gyógyulás: 0, összesen: -92 ÉP}
v 181 182 32 | elmormolod a 181. varázslatot |
165 | 166 | 167 | 168 | 169 | |
105 | |
|
|
|
|
106 | |
|
|
|
|
107 | |
|
|
|
|
108 | |
|
|
|
|
[182,32] Épületek tűnnek fel.
kb 2 80 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (80 darabot) |
h 1133 | használod az 1133. tárgyat |
v 170 2 | elmormolod a 170. varázslatot |
im 0 2 | imádkozol |
ek 501 3 10 | t. energia kisütése: 501 3 10 |
m 6 8 | mozogsz nyugatra, északra |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Asylux csapdája varázslatot. Ellenfeled támadása csökkent. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Nincs időd félrehajolni. (73 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a kígyópengét ellenfeledre ugrasz. Kígyópengével többször mélyen végigmetszed a drakolich bal első lábát. (6 támadással 243 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 92 életpontot sebeztél. Möszehát pajzzsal néhányszor megkarcolod a drakolich csontos vázát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 44 életpontot sebeztél. A drakolich kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kígyópengét, szereztél 6 bordacsontot. [bordacsont ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP] 4 567 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 405, sebződés: 127, gyógyulás: 0, összesen: -127 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Asylux csapdája. Ellenfeled támadása csökkent. Marokra fogva a kígyópengét ellenfeledre támadsz. Kígyópengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a bolyongó lidérc nyakát. (6 támadással 390 életpontot sebezve.) Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 184 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Möszehát pajzzsal néhányszor megcsapod a bolyongó lidérc testét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 67 életpontot sebeztél. A bolyongó lidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Öregedtél 3 évet. Kígyópengével felnyitod a bolyongó lidérc testét. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 176 életpontot sebeztél. Möszehát pajzzsal épp hogy megvágod a bolyongó lidérc testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 70 életpontot sebeztél. A bolyongó lidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Öregedtél 1 évet. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 7 692 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 960, sebződés: 69, gyógyulás: 0, összesen: -69 ÉP}
(Továbbmész...) [168,105] Továbbra is dombság. Felfedeztél egy hóhérbimbót. Látsz egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Hoppsz, egy quwarg! Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Bányászat képességeddel fémet (ezüstdarab) érzel a föld alatt. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy smirglibokrot. Keletre nézve látsz egy rát-fát. Délkeletre egy márványtorony van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy hóhérbimbó van. Északra egy patak van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ongóliant lehet. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent. Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (22 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a kígyópengét ellenfeledre ugrasz. Kígyópengével többször mélyen végigmetszed az ongóliant jobb oldalát. (6 támadással 379 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 190 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Möszehát pajzzsal megkarcolod az ongóliant hatalmas bokáját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 62 életpontot sebeztél. Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Az ongóliant még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 3 vasérc, egy szent jogar, egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy obszidián karkötő. 4 220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 650, sebződés: 71, gyógyulás: 0, összesen: -71 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent. Megmarkolva a kígyópengét ellenfeledre rohansz. Kígyópengével megvagdalod a mammut zombi tömzsi lábát. (6 támadással 397 életpontot sebezve.) Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 180 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Möszehát pajzzsal kissé megkarcolgatod a mammut zombi tömzsi lábát. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 65 életpontot sebeztél. Néhány döfést ejt rajtad a mammut zombi agyarával. (2 támadástól 101 életpontot vesztesz.) Végtagjaid lefagynak (-14 védettség). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) A teremtmény rád tapos. 131 életpontot vesztettél. Kígyópengével megvagdalod a mammut zombi testét. (6 támadással 389 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 166 életpontot sebeztél. Möszehát pajzzsal néhányszor meglegyinted a mammut zombi testét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 73 életpontot sebeztél. Agyarával a mammut zombi a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 89 életpontot vesztesz.) Tagjaid ledermednek (-14 védettség). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 70 életpontot vesztesz.) A szörny megtipor. 145 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 1420, sebződés: 602, gyógyulás: 0, összesen: -602 ÉP}
v 181 188 105 | elmormolod a 181. varázslatot |
167 | 168 | 169 | |
104 | |
|
|
105 | |
|
|
106 | |
|
|
107 | |
|
|
[188,105] Egy kisebb településhez érkeztél. Oldalt pillantva, meglátsz egy templomot. Dornodon hívői építették. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 8 aranyat.
ek 501 3 10 | t. energia kisütése: 501 3 10 |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Egy Asylux csapdája varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled támadása csökkent. Marokra fogva a kígyópengét a másikra támadsz. Kígyópengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az animált hókutya fejét. (6 támadással 380 életpontot sebezve.) Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 184 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Möszehát pajzzsal néhányszor súrolod az animált hókutya testét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 49 életpontot sebeztél. Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) Végtagjaid lefagynak (-12 védettség). Karmával néhányszor az animált hókutya megcsapja a fejedet. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) A hideg átjárjai tagjaid (-12 védettség). Kígyópengével néhányszor megcsapod az animált hókutya fejét. (4 támadással 230 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 170 életpontot sebeztél. Möszehát pajzzsal épp hogy eltalálod az animált hókutya jobb vállát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 51 életpontot sebeztél. Az animált hókutya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 84 életpontot vesztesz.) Tagjaid ledermednek (-12 védettség). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) Végtagjaid lefagynak (-0 védettség). Az animált hókutya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 8 728 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1161, sebződés: 268, gyógyulás: 0, összesen: -268 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Megmarkolva a kígyópengét a másikra ugrasz. Kígyópengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a csontgólem bal oldalát. (6 támadással 258 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal párszor súrolva eltalálod a csontgólem bal karját. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mielőtt észbe kapnál, a csontgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 171 életpontot vesztesz.) Kígyópengével többször mélyen végigmetszed a csontgólem testét. (6 támadással 241 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal néhányszor súrolod a csontgólem testét. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mielőtt észbe kapnál, a csontgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 166 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 501, sebződés: 337, gyógyulás: 0, összesen: -337 ÉP}
v 181 184 61 | elmormolod a 181. varázslatot |
167 | 168 | 169 | |
104 | |
|
|
105 | |
|
|
106 | |
|
|
[184,61] Épületek tűnnek fel.
ek 501 4 10 | t. energia kisütése: 501 4 10 |
im | imádkozol |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy Asylux csapdája varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled támadása csökkent. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Kígyópengével mély sebeket nyitva megvagdosod a mammut zombi testét. (6 támadással 383 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 181 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Möszehát pajzzsal néhányszor súrolod a mammut zombi testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 58 életpontot sebeztél. Beléd öklel a mammut zombi! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 96 életpontot vesztesz.) Végtagjaid lefagynak (-0 védettség). Patájával a mammut zombi többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 74 életpontot vesztesz.) A szörny megtipor. 142 életpontot vesztettél. Kígyópengével néhányszor megcsapod a mammut zombi tömzsi lábát. (6 támadással 359 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 170 életpontot sebeztél. Möszehát pajzzsal néhányszor megkarcolod a mammut zombi jobb hátsó lábát. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 48 életpontot sebeztél. Agyarával a mammut zombi a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 105 életpontot vesztesz.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-0 védettség). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 70 életpontot vesztesz.) A teremtmény rád tapos. 145 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 1348, sebződés: 632, gyógyulás: 0, összesen: -632 ÉP}
kf 1347 | kézbeveszed/felveszed az 1347. tárgyat |
ek 116 33 313 | t. energia kisütése: 116 33 313 |
h 697 8000 | használod a 697. tárgyat |
v 198 142 6 | elmormolod a 198. varázslatot |
167 | 168 | 169 | |
104 | |
|
|
105 | |
|
|
106 | |
|
|
[142,6] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy.
Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled támadása csökkent. A lény jeget köp rád. Csontodig hatol a hideg. (72 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a kígyópengét ellenfeledre támadsz. Kígyópengével többször mélyen végigmetszed a drakolich csontos vázát. (6 támadással 246 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 94 életpontot sebeztél. Möszehát pajzzsal megkarcolod a drakolich csontos vázát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 42 életpontot sebeztél. A drakolich harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 94 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a drakolich száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kígyópengét, szereztél 5 bordacsontot. [bordacsont ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP] 4 567 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 395, sebződés: 168, gyógyulás: 0, összesen: -168 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent. Meglengetve a kígyópengét ellenfeledre rohansz. Kígyópengével párszor kilyukasztod az animált hókutya bal karját. (6 támadással 410 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 206 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Möszehát pajzzsal kicsit megvagdalod az animált hókutya testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 49 életpontot sebeztél. Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 82 életpontot vesztesz.) Végtagjaid lefagynak (--4 védettség). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 86 életpontot vesztesz.) A hideg átjárjai tagjaid (-0 védettség). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 742, sebződés: 168, gyógyulás: 0, összesen: -168 ÉP}
tps 40 | TVP spórolása: 21 pontért |
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
m 6 0 0 | mozogsz nyugatra |
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
m 6 0 0 | mozogsz nyugatra |
Marokra fogva a triton szigonyt ellenfeledre rontasz. Triton szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nagyobb vércápa testét. (3 támadással 152 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy hullámkeltés varázslat. 308 életpontot sebeztél. A nagyobb vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 1 218 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 460, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Vad csatakiáltással, felemelve a triton szigonyt ellenfeledre támadsz. Triton szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa sámán farkát. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) Egy hullámkeltés varázslatot dobsz ellenfeledre. 204 életpontot sebeztél. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 1 435 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 301, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
Meglengetve a triton szigonyt a másikra támadsz. Triton szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa sámán farkát. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy hullámkeltés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 308 életpontot sebeztél. A vércápa sámán fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 1 435 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 406, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
Marokra fogva a triton szigonyt ellenfeledre támadsz. Triton szigonnyal tökéletesen perforálod a nagyobb vércápa testét. (3 támadással 159 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy hullámkeltés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 296 életpontot sebeztél. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nagyobb vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 1 218 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 455, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}
Elszántan a másikra rontasz. Triton szigonnyal több döféssel felnyársalod a nagyobb vércápa sikamlós testét. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy hullámkeltés. 293 életpontot sebeztél. A nagyobb vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 1 218 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 430, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
Marokra fogva a triton szigonyt ellenfeledre támadsz. Triton szigonnyal több döféssel felnyársalod a nagyobb vércápa sikamlós testét. (3 támadással 163 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy hullámkeltés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 291 életpontot sebeztél. A nagyobb vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 1 218 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 454, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a triton szigonyt ellenfeledre támadsz. Triton szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nagyobb vércápa farkát. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre hullámkeltés varázslatot lősz. 268 életpontot sebeztél. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 1 218 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 369, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}
Meglengetve a triton szigonyt ellenfeledre támadsz. Triton szigonnyal több döféssel felnyársalod a nagyobb vércápa testét. (3 támadással 147 életpontot sebezve.) Egy hullámkeltés varázslatot dobsz ellenfeledre. 299 életpontot sebeztél. A nagyobb vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 1 218 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 446, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}
Meglengetve a triton szigonyt ellenfeledre támadsz. Triton szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa bal oldalát. (3 támadással 160 életpontot sebezve.) Távolról hullámkeltés varázslatot lősz a másikra. 319 életpontot sebeztél. A nagyobb vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 1 218 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 479, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
m 6 0 0 | mozogsz nyugatra |
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
m 6 0 0 | mozogsz nyugatra |
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Triton szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nagyobb vércápa testét. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy hullámkeltés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 230 életpontot sebeztél. A nagyobb vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 1 218 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 371, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a triton szigonyt a másikra rontasz. Triton szigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa sámán sikamlós testét. (2 támadással 111 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre hullámkeltés varázslatot lősz. 277 életpontot sebeztél. A vércápa sámán fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 1 435 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 388, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Triton szigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa sámán uszonyát. (2 támadással 110 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy hullámkeltés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 286 életpontot sebeztél. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa sámán, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 1 435 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 396, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Triton szigonnyal tökéletesen perforálod a nagyobb vércápa testét. (3 támadással 155 életpontot sebezve.) Egy hullámkeltés varázslatot dobsz ellenfeledre. 253 életpontot sebeztél. A nagyobb vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 1 218 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 408, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}
Megmarkolva a triton szigonyt a másikra rontasz. Triton szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa testét. (3 támadással 143 életpontot sebezve.) Egy hullámkeltés varázslattal köszöntöd a másikat. 232 életpontot sebeztél. A nagyobb vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 1 218 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 375, sebződés: 58, gyógyulás: 0, összesen: -58 ÉP}
Megmarkolva a triton szigonyt a másikra támadsz. Triton szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa sikamlós testét. (3 támadással 135 életpontot sebezve.) Egy hullámkeltés varázslattal köszöntöd a másikat. 281 életpontot sebeztél. A nagyobb vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 1 218 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 416, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
Meglengetve a triton szigonyt a másikra rontasz. Triton szigonnyal tökéletesen perforálod a nagyobb vércápa testét. (3 támadással 139 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy hullámkeltés varázslat. 300 életpontot sebeztél. A nagyobb vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 1 218 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 439, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}
Marokra fogva a triton szigonyt ellenfeledre rontasz. Triton szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa testét. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) Távolról hullámkeltés varázslatot lősz a másikra. 257 életpontot sebeztél. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 1 218 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 399, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
m 6 0 0 | mozogsz nyugatra |
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
m 6 0 0 | mozogsz nyugatra |
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
m 6 0 0 | mozogsz nyugatra |
Vad csatakiáltással, felemelve a triton szigonyt a másikra rontasz. Triton szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa sikamlós testét. (3 támadással 161 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy hullámkeltés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 293 életpontot sebeztél. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nagyobb vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 1 218 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 454, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
Elszántan a másikra rohansz. Triton szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa sámán sikamlós testét. (2 támadással 108 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy hullámkeltés. 262 életpontot sebeztél. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 1 435 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 370, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Triton szigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa sámán testét. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy hullámkeltés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 247 életpontot sebeztél. A vércápa sámán fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 1 435 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 342, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
Megmarkolva a triton szigonyt a másikra rohansz. Triton szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa testét. (3 támadással 154 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre hullámkeltés varázslatot lősz. 282 életpontot sebeztél. A nagyobb vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 1 218 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 436, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}
Megmarkolva a triton szigonyt a másikra támadsz. Triton szigonnyal tökéletesen perforálod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 109 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy hullámkeltés varázslatot. 300 életpontot sebeztél. A nagyobb vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 1 218 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 409, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}
Marokra fogva a triton szigonyt ellenfeledre rohansz. Triton szigonnyal tökéletesen perforálod a nagyobb vércápa sikamlós testét. (3 támadással 138 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy hullámkeltés varázslat. 288 életpontot sebeztél. A nagyobb vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 1 218 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 426, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a triton szigonyt a másikra támadsz. Triton szigonnyal több döféssel felnyársalod a nagyobb vércápa testét. (3 támadással 160 életpontot sebezve.) Távolról hullámkeltés varázslatot lősz a másikra. 269 életpontot sebeztél. A nagyobb vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 1 218 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 429, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
Megmarkolva a triton szigonyt a másikra rontasz. Triton szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa testét. (3 támadással 150 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy hullámkeltés varázslat. 266 életpontot sebeztél. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nagyobb vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 1 218 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 416, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}
Elszántan ellenfeledre támadsz. Triton szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nagyobb vércápa farkát. (3 támadással 148 életpontot sebezve.) Egy hullámkeltés varázslattal köszöntöd a másikat. 339 életpontot sebeztél. A nagyobb vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 1 218 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 487, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Triton szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa uszonyát. (3 támadással 152 életpontot sebezve.) Távolról hullámkeltés varázslatot lősz a másikra. 294 életpontot sebeztél. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nagyobb vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 1 218 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 446, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
m 6 0 0 | mozogsz nyugatra |
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
m 6 0 0 | mozogsz nyugatra |
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
m 6 0 0 | mozogsz nyugatra |
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
m 6 0 0 | mozogsz nyugatra |
tpf 40 | TVP elővétele: 40 pontért |
vv 71 182 8 | elmormolod a 71. varázslatot a 182. varázslatot a 8. varázslatot |
hh 745 1099 1101 | használod a 745. tárgyat az 1099. tárgyat az 1101. tárgyat |
m 1 1 2 | mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Asylux csapdája varázslatot. Ellenfeled támadása csökkent. Vad csatakiáltással, felemelve a kígyópengét a másikra rontasz. Kígyópengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a bolyongó lidérc testét. (6 támadással 391 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 170 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Möszehát pajzzsal néhányszor megcsapod a bolyongó lidérc testét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 66 életpontot sebeztél. A bolyongó lidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 71 életpontot vesztesz.) Öregedtél 2 évet. Kígyópengével súrolod a bolyongó lidérc áttetsző testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 199 életpontot sebeztél. Möszehát pajzzsal kicsit megvágod a bolyongó lidérc testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 75 életpontot sebeztél. A bolyongó lidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 75 életpontot vesztesz.) Öregedtél 3 évet. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 7 692 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 960, sebződés: 146, gyógyulás: 0, összesen: -146 ÉP}
Egy Asylux csapdája varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled támadása csökkent. Ellenfeled a halál szava varázslatot lő rád. Felfénylik az állatvédelem! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Marokra fogva a kígyópengét a másikra rontasz. Kígyópengével párszor kilyukasztod a szubreális vámpír ködös testét. (5 támadással 308 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 169 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Möszehát pajzzsal súrolod a szubreális vámpír testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 65 életpontot sebeztél. A szubreális vámpír néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 53 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kígyópengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP] 4 593 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 543, sebződés: 61, gyógyulás: 0, összesen: -61 ÉP}
(Továbbmész...) [144,4] Ez már a tenger! Magabiztosan tempózol előre. Az idő ideális strandolásra. Teljesítettél egy isteni küldetést!
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Kígyópengével párszor kilyukasztod a bolyongó lidérc testét. (6 támadással 379 életpontot sebezve.) Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 174 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Möszehát pajzzsal végigvagdosod a bolyongó lidérc áttetsző testét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 52 életpontot sebeztél. A bolyongó lidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Vitalitásod védelmet nyújt. Kígyópengével kicsit megvágod a bolyongó lidérc nyakát. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 185 életpontot sebeztél. Möszehát pajzzsal kicsit megvágod a bolyongó lidérc testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 59 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Vitalitásod védelmet nyújt. A bolyongó lidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 7 692 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 921, sebződés: 91, gyógyulás: 0, összesen: -91 ÉP}
(Továbbmész...) [145,4] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy halálbokort. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy nekrofunt. Délkeletre egy Tharr oltár van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 59 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Telibe kapod a jégcsóvát. (103 életpontot vesztettél.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 162, gyógyulás: 0, összesen: -162 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
tk 8 4443 | többszemélyes kaland 8 4443 |
* 1. BP: h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
* 2. BP: h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
* 3. BP: kb 2 4 0 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (4 darabot) |
* 4. BP: kf 1559 1158 1347 | kézbeveszed/felveszed az 1559. tárgyat az 1158. tárggyal az 1347. tárgyat |
* 5. BP: h 1450 0 0 | használod az 1450. tárgyat |
ISTENI KÜLDETÉS (170. VARÁZSLAT) Bármennyire is buzgó híve vagy istenednek, előfordulhat, hogy olyan feladatot kapsz tőle, amelyet képtelen vagy teljesíteni, akár fizikai korlátok, akár elvi problémák miatt. Most már olyan közel állsz istenedhez, hogy lehetőséged van rá: egy, általad választott küldetést istened teljesítettnek tekint, leimádkozhatod, megkapod érte az aktuális varázslatot. De: csak egy ilyen lehetőséget kapsz, tehát használat után az isteni küldetés "elfüstöl" a fejedből. Az isteni küldetés elmondása 40 VP-be és 5 TVP-be kerül, és paraméterként egy 1-3 közötti számot kell megadnod: amikor legutoljára küldetést imádkoztál le, hányas sorszámmal szerepelt az az isteni küldetés, amitől meg akarsz szabadulni. Pl. a küldetéseid voltak: 1.) Ölj gonyolékot. 2.) Imádkozz, amint teológiád elérte az 55-ös szintet. 3.) Növessz harmadik lábat. Kiadod a V 170 1 parancsot, és a legközelebbi IM parancsnál a gonyolékos küldetés helyett már kapod is az újabbat. Figyelem! A varázslat csak a 118. sorszámú küldetésig használható! |
SZEMMELVERÉS (137. VARÁZSLAT) Átok mindenkire, aki ellenséges szándékkal közelít feléd! Ha ezt a varázslatot elmondod, a következő táborozásod végéig mindenkinek, aki harcol veled, lesz -6 szerencséje az általad alkalmazott harci varázslatokkal szemben. A varázslat elmondása 18 VP-be és 5 TVP-be kerül, anyagi komponense egy isteni könnycsepp. |
KORGÓ GYOMOR, HUSS (21. VARÁZSLAT) Ezzel a varázslattal kaját tudsz teremteni a puszta levegőből. 2. paraméternek kell megadnod, hogy hány kaját akarsz teremteni - ennyiszer 3 VP-be fog kerülni a varázslat. |
SZÉLJÁRÁS (138. VARÁZSLAT) Ennek a varázslatnak a segítségével meglovagolhatod a szelet, és könnyedén, szinte suhanva közlekedhetsz. Abban a körben, amikor ezt a varázslatot elmondod, egy mozgás parancs alapban mindössze 5 TVP-be kerül, a szokásos 10 helyett. Ezt természetesen módosítja a megterheltséged, de működik akkor is, ha van hátasállatod. Ilyenkor a nyomaid sem maradnak meg a mezőn. A széljárás anyagi komponense egy madártoll, és elmondása 5 TVP-be és 15 VP-be kerül. Föld alatt (labirintusokban) nincs hatása. |
Erő: | 8 (29) | Szint: | 34 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 120 cm |
IQ: | 18 (44) | Támadás: | 77 | Agresszió: | 1 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 14 (22) | Védekezés: | 70 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 84/95 év |
Egészség: | 7 (16) | Életpont: | 1741/698 | Jellem: | jó (164) | Tul. pont: | 27 |
Szerencse: | 17 (40) | Varázspont: | 1470/768 | Pénz: | 7037 arany | Kép. pont: | 49 |
Tudatpont: | 63/63 | Pszi pont: | 236/313 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 22/80 (+54%) | ökölvívás: | 1/38 | vágófegyverek: | 39/50 (+16%) |
lőfegyverek: | 30/64 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) max. 1 db (1 -23.); vashegyű nyíl (#176) (24 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
146,4 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 364 |
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt. |
JLKzott minoszkúpok: 90, 88, 82, 85, 93, 84, 83, 89, 92, 91, 87, 86 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 844 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 42/61 (+33%) | 2. nyomkövetés: | 16/21 (+15%) | 3. mászás: | 16/89 |
4. csapdakészítés: | 20/43 (+41%) | 5. csapdaészlelés: | 5/37 | 6. gyógyítás: | 9/68 |
7. titkosírás: | 3/60 | 8. felderítés: | 8/89 | 9. szörnyidomítás: | 6/67 |
10. teológia: | 8/99 (+44%) | 11. taumaturgia: | 102/47 (+110%) | 12. szerencsejáték: | 7/56 (+12%) |
13. versengés: | 11/68 | 14. zene: | 43/14 (+150%) | 15. szörnyismeret: | 14/1 (+20%) |
16. pszi: | 25/40 (+3%) | 17. zárnyitás: | 2/10 | 18. vadászat: | 12/39 |
19. vitalitás: | 9/29 (+37%) | 20. bányászat: | 30/27 (+7%) | 21. úszás: | 20/92 (+58%) |
22. főzés: | 10/56 | 23. csapatmunka: | 3/24 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 33% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
segítesz max. 10 TVP-ért |
udvarolsz a 8. fajúaknak |
készítesz kaleidoszkópot (#1269) (max. 1 darabot, csak egyszer), halálvirágot (#2371) (max. 10 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 30 darabot ) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 50) |
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), inváziós ellenfelek (#9089), tüskés harci gromak (#156), nagyobb vércápa (#246), vércápa sámán (#281) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
lidércúr (#252), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
Asylux csapdája (#233, 20 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) |
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
agyroppantás (#91, 16 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: 16 vp; taumaturgia: 40 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | Symulf rúnája (#182) | tulajdonságpajzs (#26) | a lélek védelme (#57) |
tárgyvédelem (#178) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
Asylux csapdája (#233) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
szőrös azuka (#903) (hátas: 11 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +4 védettség;) státusz: OK |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK |
ősi szilmill (#7455) (-4 mentődobás ellenfeleidnek a varázslataid ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
2.) Más istenek követői már rég túl vannak ezen a mérhetetlenül egyszerű feladaton: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.] (teljesítve) |
3.) Nem tűrhetjük, hogy gonosz varkaudarok özönöljék el földünket. Tanulja meg kezedtől három varkaudar bajnok, hogy okosabb lett volna hazatérnie! (számláló: 0) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): 72. labirintus (83,86). erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): többek közt 644. tárgyat kell leadnod. Invázióügyi Minisztérium (687): új. tolvajcéh (699): új. bányászház (700): 122. labirintus (165,112). cirkuszi fősátor (713): többek közt 816. tárgyat kell leadnod. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
67, 68, 70, 71, 72, 74, 75, 76, 77, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 121, 122, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 193. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 8, 13, 20, 26, 30, 34, 35, 38, 42, 44, 47, 49. |
Kész: 40, 41, 43, 51. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 561 (limit: 1685), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 48714. |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a L. olimpián. |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 12, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 1 266. |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 9, pontszámod: 108. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: h 211, h 949 1, m 6. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
mennyei muzsika (182) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
mentális fölény (270) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
rózsasziromáldozás (285) |
varázstöltődés II. (296) |
pszionikus védelem (307) |
isteni muzsika (348) |
türkiz szemek (399) |
madárfamiliáris II (405) |
rekultiváció (428) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 1 TU. szükséges még: 49 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 4 TU. szükséges még: 46 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 11 TU. szükséges még: 39 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 125 TU szükséges.) |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
31 | arany (#50) | 24 | gyógykenőcs (#313) | 2 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | rum (#1419) | 11 | sáfránypor (#211) | 7 | szent jogar (#150) | |||
17 | tinta (#101) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
8 | bomló esszencia (#2367) | 1 | boszorkánykendő (#1697) | 1 | obszidián karkötő (#229) | |||
3 | vasérc (#152) |
141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | |
3 | |
|
|
|
|
|
|
4 | |
|
|
|
|
|
|
5 | |
|
|
|
|
|
|
6 | |
|
|
|
|
|
|
7 | |
|
|
|
|
|
|