33. forduló, Kara összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. ápr. 5. 9h:09'
EZ A 77. JÁTÉKHETED, 34. FORDULÓD
78. játékheted kezdete: ápr. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4411
SZÁMLA : XXXX

KARA KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [45,-45] koordinátán.
A táborozás 3. napján összefutsz egy barna, rövid hajú, szürke szemű törpe férfival. Körszakálla és bajsza van. Elenios elsőáldozója. Egy aranygyűrűt, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy mind. kristályát, egy obszidián karkötőt, egy rejtőköpenyt, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy élőholt quwarg trófea, egy csontváz lord trófea és egy szutykos remák trófea díszíti. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy kis vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Tárgyainak egy részét egy púpos burástya viszi. Tisztán érzed auráját: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Mosolyogni próbál, de Te csak komoran végigméred. Otthagyod a másik kalandozót.
A 4. napon összefutsz Hedvig a bátorral. Egy kígyóbőr kesztyűt és egy szöges páncélt visel. Fegyverzetét egy gyilkos sallank trófea és egy kaffogó hebrencs trófea díszíti. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen semleges, mint Neked. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+2 tvp ). Nocsak, kaptál egy aranypikkelyt! (ld. enc.)
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+9 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+4 varázspont.)

kf 87 2 kézbeveszed/felveszed a 87. tárgyat a bal kezedbe
A bal kezedbe veszed a bronzhegyű lándzsát. [0 pontot használtál fel, van még 205.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[46,-45] Szűnni nem akar a zöld síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy sebesült sóhajtó dorony. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Meglengetve a csontszablyát ellenfeledre ugrasz. Ezt a támadást elhibáztad! Előremozdulva, a sóhajtó dorony kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy csontváz áll veled szemben.

Elszántan ellenfeledre rohansz. Csontszablyával végigmetszed a csontváz fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Karmait végighúzza a csontváz a bal oldaladon. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Csontszablyával kilukasztod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A csontváz karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [47,-45] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy uzbány nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Elszántan a másikra támadsz. Csontszablyával épp hogy eltalálod az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az uzbány néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (3 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Csontszablyával épp hogy eltalálod az uzbány jobb oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a bal lábadat. (3 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) A könnyek gyógyító erejében kevesen hisznek, TE azonban ezzel is kiemelkedsz a tudatlan csőcselékből. Eleinte kicsit nehezen indulnak meg könnyeid, de amikor egy fej szétpréselt hagymára gondolsz, már nincs probléma. Ahogy szétkened arcodon a könnypatakokat, érzed jótékony erejét. (+9 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).
(Feltételes gyógyítás:) Egy jó masszírozás mindig felfrissít. Egyedül ugyan egy kicsit nehezen megy, de mielőtt teljesen összegabalyodnál, máris sokkal jobban érzed magad. (+9 életerő.) Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Első ellenfeled egy zombi.

Marokra fogva a csontszablyát ellenfeledre ugrasz. Csontszablyával végigmetszed a zombi bal oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A zombi néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csontszablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a zombi rotható húsát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A zombi csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A zombi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Felismered. Ez egy óriás csontváz. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Látsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tűzbokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [54 pontot használtál fel, van még 151.]

kf 36 5 kézbeveszed/felveszed a 36. tárgyat az 5. tárggyal
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 151.]
Elrakod a csontszablyát, majd a jobb kezedbe veszed a bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 151.]

gyk 64 30 gyakorolsz a 64. tárggyal 30 pontért
Fürgén ugrándozva, tökéletesen koreografált csatát vívsz egy képzeletbeli ellenféllel. A következő szinthez szükséges tudásod fele már megvan. [30 pontot használtál fel, van még 121.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[47,-44] Szűnni nem akar a zöld síkság. Fehér mandula illatát hozza a szél. Felfedeztél egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Hirtelen mozogni kezd a föld! Felismered a közeledőt. Csak egy gátvakond. Nem jelenthet különösebb problémát. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Vad csatakiáltással, felemelve a bunkót a másikra ugrasz. Bunkóval iszonyatosan megcsapod a gátvakond testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A gátvakond néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Bunkóval kegyetlenül megütöd a gátvakond szőrös testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A gátvakond néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A gátvakond most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 57 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Elsőnek egy élőholt mirg száll szembe veled.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Bunkóval eltalálod az élőholt mirg bal szárnyát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a bal lábadat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Bunkóval megcsapod az élőholt mirg testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a bal lábadat. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra.
(Feltételes gyógyítás:) Eszedbe jut, hogy láttál egyszer egy ork sámánt munka közben. Terpeszbe állsz, két karod a magasba emeled, és megpróbálod utánozni a sámán szavait: "I szkúsná, i grúsztna, i nyékámu vrúku pádágy vminútu dusévnuj nyezgódu...". Kicsit nehezen mondod ki a nyelvtörő szavakat, de mire a végére érsz, érzed jótékony hatását. (+10 életerő.) Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [47,-43] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Gyanús mozgást látsz a fák között. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy fabontó szójer. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Meglengetve a bunkót a másikra rohansz. Bunkóval eltalálod a fabontó szójer nyakát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Bunkóval megcsapod a fabontó szójer fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Eszedbe jut, hogy láttál egyszer egy ork sámánt munka közben. Terpeszbe állsz, két karod a magasba emeled, és megpróbálod utánozni a sámán szavait: "I szkúsná, i grúsztna, i nyékámu vrúku pádágy vminútu dusévnuj nyezgódu...". Kicsit nehezen mondod ki a nyelvtörő szavakat, de mire a végére érsz, érzed jótékony hatását. (+9 életerő.) Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy szintszívó. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Hmm, csak egy halálmadár. Ettől nincs semmi félnivalód. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a bunkót a másikra rontasz. Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! Komoly sebet ejt a jobb könyöködön a szörny csőrével. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Végre hosszas kutatás után sikerült találnod egy blaszterpók-hálót. Miután a pókot sikerült kilakoltatnod, a hálót óvatosan az arcodra rakod. A bőröd azonnal bizseregni kezd, majd ez az érzés lassan szétfut a testeden. Amikor már a bal lábad kisujja is bizsereg, hirtelen letéped a hálót és csinálsz húsz gyors fejkörzést. A szédülés elmúltával jelentős javulást érzel. (+9 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Már többször megfigyelted, hogy a kérődző alpesi tehenek milyen egészségesek. Megpróbálod utánozni őket. Egy halk böffentés, kicsi pihenő, majd nyelsz. Negyedórányi ismétlés után valóban másnak látod a világot. (+10 életerő.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [47,-42] Tovább barangolsz a fák között. Gyanús mozgást látsz a fák között. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy szőrlajhár. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Vad csatakiáltással, felemelve a bunkót a másikra rontasz. Bunkóval megütöd a szőrlajhár jobb oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A szőrlajhár Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Bunkóval megütöd a szőrlajhár nyakát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A szőrlajhár mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) A mezei mekkencs igen ritka állat. Ennek az az oka, hogy frissen lenyúzott bőrének erős gyógyhatása van. Kettőtök közül te vagy a szerencsésebb, ezért módod van kipróbálni a sokat hallott módszert. Homlokodra rakod a gőzölgő bőrt, és vársz. Pár perc múlva már áramlik is beléd a mekkencs gyógyenergiája. (+10 életerő.) A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Ellenfeled ezúttal egy zombi.

Meglengetve a bunkót ellenfeledre támadsz. Bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a zombi rotható húsát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Bunkóval iszonyatosan megcsapod a zombi rotható húsát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A zombi néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy tetemember volt. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Látsz egy korongfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Eszel valamit. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. [111 pontot használtál fel, van még 10.]

be 7 bemész a 7. titkos labirintusba
Rábukkansz a tisztásra, a fekete kőből épült várral. Furcsa, de semmilyen bejáratot nem találsz. Ezek szerint kénytelen leszel a térkép adója által ajánlott buta trükkel megpróbálkozni. Az északi fal elé állsz, és azt mondod: "Sahrader". Egy pillanatig semmi sem történik, de aztán félrecsusszan egy titkos ajtó! Odabent sötét honol. Szomorúan megcsóválod a fejed: fáklya nélkül itt nem mész semmire.

lm 2 8 7 mozogsz 2 8 7
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 10.]

lm 6 3 4 mozogsz 6 3 4
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 10.]

lm 5 mozogsz 5
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 10.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj.
Ebben a körben 10 pontod maradt, ebből a következő körre 10 pontot vihetsz át. Kapsz még 174 pontot. A következő körben tehát 184 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ARANYPIKKELY (415. TÁRGY)
"Gyönyörű." Ez az első szó, amely eszedbe jut, ahogy kezedbe fogod, és közelebbről is szemügyre veszed ezt a színaranyból készült tenyérnyi sárkánypikkelyt. És milyen kellemesen, simogatóan meleg! A felületére vésett sárkány olyan élethű, hogy szinte várod, hogy megmozduljon. Elolvasod a hátára írt rejtélyes szöveget is: "Párosan jó élni. Ne aggódj, nemsokára kerül másik." Vajon mit jelenthet? Mikor beleakadt a kezed, még el akartad dobni, mint fölösleges, értéktelen holmit, most viszont elviselhetetlennek érzed már a gondolatát is, hogy valami baja essen. Gondosan bebugyolálva visszadugod a zsákod mélyére, és miközben továbbindulsz, jólesően figyeled az egész belsődben szétáradó meleget. [Megjegyzés: az aranypikkelynek nincs hatása a semleges kalandozókra, valamint azokra, akik épphogy jók ill. gonoszak (azaz csak néhány jellempontjuk van).]

KARAKTERLAP

Kara, egy szőke, hosszú hajú, zöld szemű ember nő vagy. Bőröd teljesen fehér! Tharr híve vagy. Ez a 34. fordulód.

Erő: 21 (23) Szint: 10 Merészség: 5/5 Magasság: 157 cm
IQ: 14 Támadás: 9 Agresszió: 5 Testsúly: 86 kg
Ügyesség: 19 Védekezés: 4 Menekülés: 50 % Életkor: 18/18 év
Egészség: 16 Életpont: 133/93 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 17 Varázspont: 29/19 Pénz: 94 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 156 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 113 TP-t kaptál. Jelenleg 13 448 TP-d van. A következő szinthez még 3 552 TP szükséges. Trófeáid: sörényes ubuk, alpesi tehén, északi aurach.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 11 vágófegyverek: 2 ütőfegyverek: 3
lőfegyverek: 5

47,67 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 52

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 82 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 (+1) 2. nyomkövetés: 6 (+1) 3. mászás: 3
4. gyógyítás: 18 (+1) 5. titkosírás: 1 6. felderítés: 2
7. zene: 3 8. vadászat: 5 9. bányászat: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 60% életerő alatt 15 TVP-ért

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazi férfi nem bújik páncélok mögé - megfelelő áldozat lenne, ha egy szöges bőrpajzsot elégetnél a hozzám való ima közben!
2.) A következő áldozat egy bronzpáncél kell, hogy legyen.
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): 7. labirintus (47,67). városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 7.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bőrpáncél (#51) 1 kis bőrpajzs (#45) 1 mászókarom (#78)
Fegyverek és lövedékek
1 * bronzhegyű lándzsa (#87) 1 bumeráng (#249) 2 * bunkó (#5)
2 csontszablya (#64) 1 kőhegyű lándzsa (#7) 1 kőkalapács (#13)
3 kőkés (#6) 1 * parittya (#18) 1 szögletes kő (#17)
13 ubuk tüske (#131) 1 vortexvessző (#2331)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * két kard szimbólum (#144) 1 koponya gyűrű (#1733) 1 nekrofun medál (#253)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 aranypikkely (#415) 1 aranytű (#272) 1 ásó (#34)
1 + deus ex machina (#1) 1 gyógykenőcs (#313) 24 kaja (#2)
4 kötél (#92) 2 krónika (#1725) 1 tatu dob (#234)
Löttyök és porok, tartóstul
2 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 20]
1 vizestömlő (#3) [benne 12 korty víz (#27), fér még: 8]
1 zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 20]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 amniosz (#203) 3 antilopbőr (#48) 3 aurach fog (#657)
1 bakkura bőr (#95) 1 bordacsont (#16) 1 csuklyavirág (#133)
1 dözmöng szív (#122) 26 drótszőr (#37) 2 evaporőr háj (#105)
3 fabontó (#106) 1 fémrúd (#104) 2 grákóbőr (#41)
3 gyöngymangó (#135) 2 halcsont (#390) 2 hebrencs állkapocs (#130)
1 kavadu lebeny (#24) 1 királygyík bőr (#44) 3 lapockacsont (#33)
17 madártoll (#112) 4 óndarab (#85) 1 ormánygőte csont (#21)
2 pirkit (#153) 1 rézdarab (#70) 2 rókafarok (#124)
18 sallank karom (#128) 1 smirglilevél (#29) 2 szárnyas hernyó (#69)
1 szivárványszív (#1529) 4 tükör (#43) 6 varányszem (#30)
2 vízionár szem (#102)

Összsúly: 68.93 kg Megterheltség: 123%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 89 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 kaja (#2)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

44 45 46 47 48
-46
-45
-44
-43
-42
-41
(46,-45) sóhajtó dorony (#112), csontváz (#48), oltár
(47,-45) uzbány (#102), zombi (#49), egy ismeretlen isten rúnaköve, tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), oltár
(47,-44) oltár, gátvakondok (#57), élőholt mirg (#135)
(47,-43) fabontó szójerek (#71), halálmadár (#351)
(47,-42) szőrlajhár (#141), zombi (#49), a 7. labirintus bejárata, korongfa (#79, belőle készíthető: #80)

Üzenet küldése a karakternek