111. forduló, 151. forduló, James Lowder összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. júl. 1. 9h:33'
EZ A 710. JÁTÉKHETED, 149. FORDULÓD
711. játékheted kezdete: júl. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4302
SZÁMLA : XXXX

JAMES LOWDER KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [107,98] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz Romold Thralkkal. Raia főpapja. Egy bozontfonatot, egy csontamulettet, egy gólem talizmánt, egy grifftoll kesztyűt, egy harci maszkot, egy hősi övcsatot, egy Khór maszkját, egy lajstrom medált, egy lánghordozó gyűrűt, egy Métely páncélját, egy monstrum vállvédőt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.smaragdját, egy regeneráló gyűrűt, egy rinóbőr övet, egy smaragd karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét és egy varkaudar csizmát visel. Ruházatát egy Quwargamanga trófea, egy acélkolosszus trófea és egy ongóliant trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Málhásállata egy hegyi szamár. Tisztán érzed auráját: fehér, jelezve, hogy jó. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. Legrosszabb lidérces álmaid válnak valóra, amikor az éjszaka közepén a sűrűből egy hatalmas, négylábú, prüszkölő szörnyeteg ront elő majomszerű visítást hallatva. Nagy kő esik le a szívedről, amikor konstatálod, hogy csak a Trikornis Futárposta két alkalmazottja érkezett meg lóhalálában egy csomagot hozva. Tc Mayer csomagja, a következőt találod benne: 1 óndarabot. Még egy küldemény érkezik ugyanonnan, ami tartalmaz 7 rézdarabot (nincs neki hely), 15 pirkitet. [Amit nem veszel át, viszik vissza a feladónak.] Még egy küldemény érkezik ugyanonnan, ami tartalmaz 1 fémrudat (nincs neki hely), 1 magszim belet (nincs neki hely), 1 amnioszt (nincs neki hely). [Amit nem veszel át, viszik vissza a feladónak.] Nicsak, míg aludtál, csomagot kaptál a Trikornis Futárpostától! Tc Mayer küldte a következőt: 1 kavadu iszákot (nincs neki hely). [Amit nem veszel át, viszik vissza a feladónak.]
Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a kisebb quwarg isten (ld. enc.), az agyagelementál (ld. enc.), a bazaltelementál (ld. enc.), a gránitelementál (ld. enc.), a kacagó szépia (ld. enc.), a diuretikus kráken (ld. enc.), a kneopatikus mollusk (ld. enc.), a degradátor (ld. enc.), a joviális m.szockó (ld. enc.) és a Tguarkhan (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) smaragd kulcsot (ld. enc.), Mágikus Koponyát (ld. enc.), Szent Kulacsot (ld. enc.), taposó tappancsot (ld. enc.), piranha zsákvédőt (ld. enc.), lovagi tabardot (ld. enc.), fekete tűt (ld. enc.), era formázó mintát (ld. enc.), fpi formázó mintát (ld. enc.) és ónix masszavadítót (ld. enc.). A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+14 tvp ). A teremtés zsákja létrehozott 1 aranytűt. A teremtés zsákja létrehozott 1 sólyomcsőrt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+8 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+88 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+20 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy ryuku légiós nyomára vezet. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. [7 pontot használtál fel, van még 317.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 312.]

* 2. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmormoltad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+4 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 307.]

* 3. KP: beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 307.]

* 4. KP: kézbeveszed/felveszed a 685. tárgyat
Lecsatolod a ritualista övet, majd felcsatolod a rinóbőr övet. [0 pontot használtál fel, van még 307.]

* 5. KP: használod az 1133. tárgyat az 1629. tárgyat az 1100. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Megvilágosodtál! Egy biami kvazárlándzsa képe jelenik meg előtted, melyet az általad ismert összetevőkből már hiphop össze tudnál rakni. (ld. enc.) [21 pontot használtál fel, van még 286.]
Előveszed a koboldkoronát és megpróbálod kifürkészni hatalma mibenlétét. Persze nem jutsz semmilyen eredményre, hiszen ezt a varázstárgyat előtted ismeretlen módon alkották. A koncentrálásnak azért mégis haszna volt: rejtélyes módon létrejött egy a lélek védelme varázslat. Lelked megacélosodik. [1 pontot használtál fel, van még 285.]
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 284.]

dd 49 129 96 eldobod a 49. tárgyat a 129. tárgyat a 96. tárgyat
Elhajítasz 1 kígyóbőr kesztyűt. Elhajítasz 2 sallank nyilat. Elhajítasz 1 bakkura csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 284.]

dd 193 1113 148 eldobod a 193. tárgyat az 1113. tárgyat a 148. tárgyat
Elhajítasz 1 aranygyűrűt. Elhajítasz 8 varkaudar csontot. Elhajítasz 2 mocsári penkét. [0 pontot használtál fel, van még 284.]

dd 56 657 665 eldobod az 56. tárgyat a 657. tárgyat a 665. tárgyat
Elhajítasz 21 mákrózsa virágot. Elhajítasz 2 aurach fogat. Elhajítasz 6 elkarog szőrt. [0 pontot használtál fel, van még 284.]

dd 281 89 1444 eldobod a 281. tárgyat a 89. tárgyat az 1444. tárgyat
Elhajítasz 1 raptor karmot. Elhajítasz 1 bronzpajzsot. Sajnos nincs nálad az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 284.]

bb 757 1 beraksz a bankba a 757. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 bo'adhun aranygömböt. [0 pontot használtál fel, van még 284.]

gyk 516 50 gyakorolsz az 516. tárggyal 50 pontért
Komplett gyakorlópályát szerkesztesz néhány tereptárgyból (egy mahagóni rekettyés, két döglött rizsókpatkány, egy malóbambusz) és gyakorolni kezdesz. A következő szinthez szükséges tudásodnak kb. egyharmada van meg. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy szutykos remák. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 17 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a szutykos remák fejét. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szutykos remák testét. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal megcsapod a szutykos remák testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csápjaival a szutykos remák lecsap a bal karodra. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-11 pszi pont.) (-2 TU.) A szutykos remák szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1452 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}

[50 pontot használtál fel, van még 234.]

f 733 kísérletezel a 733. tárggyal
A felfedezés izgalma áramütésként fut végig rajtad: ki tudja, talán most fogsz Meinstein, a nagy elf tudós nyomdokaiba lépni! Telik múlik az idő... Ez az, maestro! Kitaláltad, hogyan csinálhatsz bunthar zsákot. (ld. enc.) 294 tapasztalati pontot kaptál. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek északra. [10 pontot használtál fel, van még 224.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 224.]

kt 734 elkészíted a 734. tárgyat
Legyártottál 1 bunthar zsákot. Erőd TF-elődött. (+1 erő.) [40 pontot használtál fel, van még 184.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 179.]

tv 162 támadó/véd. varázslat a 162. varázslatot
Védekező varázslatok listájára került: hhaar burka II. [0 pontot használtál fel, van még 179.]

v 1 8 15 elmormolod az 1. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 15 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 174.]

v 53 elmormolod az 53. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Megidézted az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+4 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 169.]

v 6 10 elmormolod a 6. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmormoltad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 164.]

m 8 mozogsz északra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[114,112] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Átlépted az Őslénypark mágikus energiakerítését. Mindenhol hatalmas feliratokat látsz: VIGYÁZAT! ÉLETVESZÉLY!
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Kalandra éhes lelked a szirén sátrához irányít. Kisebb tömeg áll a bejáratnál, de senki nem merészel első lenni. A nyámnyila kalandozók bátortalanságán felbuzdulva kilépsz a sorból, és közlöd az ajtónálló férfival, hogy te bizony megpróbálnád. Átadod neki a tárgyaidat megőrzésre, majd belépsz a sátor nyílásán. Egy szűk embermagasságú folyosóra jutottál. Megpróbálsz a világosabb vége felé haladni, ami hamarosan egy még sötétebb járatba vezet. Még hosszú percekig bolyongsz az útvesztőben, majd fáradtan adod fel meghódítását. 454 tapasztalati pontot kaptál. Visszakéred a tárgyaidat az ajtónálló férfitól, majd szomorúan búcsút intesz neki.

Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra.
[22 pontot használtál fel, van még 142.]

kt 22 1 elkészíted a 22. tárgyat (1 darabot)
Begyűjtöttél 1 tüskét. Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 141.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[115,113] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mély kutat. Látsz egy phua-kúpot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr híveié. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Cras Lorg formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál?
(Feltételes mászás:) Egy veterán zsoldosnak, mint Neked, nincsen szüksége egyébre, csak elszántságra; no és persze egy kis mágiára. Ezek segítségével kezdesz el mászni. Odalent félhomály van. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy százfogú!

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a százfogú puha lebernyegét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 63 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kút üres. Ahogyan érkeztél, úgy távozol.

Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [116,114] Továbbra is síkságon vagy. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Látsz egy kihívás tornyát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Elenios hívői építették. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját.

Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [38 pontot használtál fel, van még 103.]

be 502 1 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 1. szinten. Kifizeted a gnómnak a 5 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Szűk csigalépcsőn mész fel. A terem, ahová belépsz, világosabb, mint a lépcsősor, ahol majdnem orra estél. Odabent egy rikító színekbe öltözött elf fogad, aki Vlaltrin néven mutatkozik be. Ismerteti a feladatodat. A teszt során az intelligenciádat, a műveltségedet teszik próbára. Részletesen el kell mondanod, hogyan is néz ki egy agyartőr. Magabiztosan válaszolsz. Még egy kérdést kapsz! Azt is meg kell mondanod, milyen egy quwarg tojás. Hát, ez könnyű! Válaszod részletes és kimerítő. 108 tapasztalati pontot kaptál.
Sikerrel jártál! Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Egy páternoszter visz fel a következő szintre. Gyanakodva lépsz be a gnóm találmányba, de láthatóan működik. Egy tágas helységbe érkezel. Egy nyurga, idegesen pislogó gnóm vár rád, aki Lambrakmukk néven mutatkozik be. Ismerteti a próbát. Most kiderül, hogy mennyire értesz a csapdákhoz. Egy nagy kőtömbön egy kincsesláda van, de a kőtömb körül csapdák vannak. Ezeket kell hatástalanítanod, és a ládát megszerezned. Habozás nélkül hozzálátsz a feladat végrehajtásához. Csapdák? Hát, még nem sokat foglalkoztál velük. Beleesel egy nagy gödörbe, majd amikor kikászálódsz, néhány karó szúr seggbe. Ez nem a te napod!
Kudarc, a fenébe! Fejedet rázod. Talán majd legközelebb jobban megy - vigasztal a kalandmester, és egy villanás után már a torony előtt találod magad. [20 pontot használtál fel, van még 83.]

be 502 1 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 1. szinten. Kifizeted a gnómnak a 5 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Tekergődző csigalépcsőn kell felgyalogolnod. Időnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcső tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Quillena néven mutatkozik be. Ő lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot. Ez az egyszerű próba a pszionikus képességeidet teszi próbára. Ónt kell előállítanod rézből! A feladat könnyű, pillanatok alatt elvégzed. 570 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a feladatot. Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Szűk csigalépcsőn mész fel. A terem, ahová belépsz, világosabb, mint a lépcsősor, ahol majdnem orra estél. Odabent egy rikító színekbe öltözött elf fogad, aki Grallena néven mutatkozik be. Ismerteti a feladatodat. A feladat egyszerű: egy kardfogú fülemüle legyőzése.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 mérg. ubuk tüske. Alaposan megsorozod a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. Hamisak, hamisak a hangok! Nem maradhatsz tovább, mert szétrobban a dobhártyád. Úgy döntesz, ebből elég volt. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Fájdalom, de nem tudtad leölni. Kudarcot vallottál! A kalandmester ujjcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [20 pontot használtál fel, van még 63.]

be 502 1 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 1. szinten. Kifizeted a gnómnak a 5 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy rozoga, dülöngélő lépcső vezet a magasba. Egy új építmény, és ilyen rossz állapotban? Mesterséges szar ez, ébredsz rá. Óvatosan mész fel, elkerülve néhány beszakadó fokot. Odafent a kalandmester, egy hatalmas orrú, nagyszakállú törpe fogad, aki bemutatkozás helyett csak vakkant egyet. Rögtön a tárgyra tér, elmondja, mi a feladat. A próba könnyűnek tűnik: egy csontváz lord megölése a feladatod.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiatüskék varázslatot. 18 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. Szerencsére nem hatott rád. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a csontváz lord testét. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csontváz lord jobb lábát. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Rövid karddal kissé megkarcolod a csontváz lord zörgő csontját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a csontváz lord újra meg újra lecsap. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1606 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 17, gyógyulás: 24, összesen: +7 ÉP}


Teljesítetted a feladatot. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Egy vízkerékkel üzemeltetett liftszerű valami viszi fel a próbatevőket a következő szintre. Félve ülsz bele, de egész kényelmes! Csak némi víz fröcsköl rád. Odafent egy ugrándozó gnóm vár. Ez a kalandmester? A figura Varllópplakmurr néven mutatkozik be, és máris a kalandhelyszínre kísér, és elhadarja, hogy miből is áll a próba. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. Nos, mennyire vagy járatos a barkácsolásban? Dobj össze egy rézpajzsot! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Szomorúan rázod a fejed. Nem a szaktudással van baj, komponens hiányzik.
Kudarc, a fenébe! Fejedet rázod. Talán majd legközelebb jobban megy - vigasztal a kalandmester, és egy villanás után már a torony előtt találod magad. [20 pontot használtál fel, van még 43.]

* 1. BP: használod az 1167. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban víz, pedig feltétlenül szükséges lenne ennek az ételnek a lefőzéséhez! [0 pontot használtál fel, van még 43.]

* 2. BP: használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 38.]

* 3. BP: használod a 234. tárgyat
Püfölni kezded a dobot, és dúdolva kíséred. Többször sikerül egészen egyszerű melódiákat hibátlanul lejátszani. [10 pontot használtál fel, van még 28.]

* 4. BP: használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 28.]

* 5. BP: kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat
Lecsatolod a rinóbőr övet, majd felcsatolod a ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még 28.]
Nocsak, a sunyin vigyorgó Orgazda meghozta a zsoldot! Megszámolod: ma 144 arany fejpénzt kaptál. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 1, 26, 8.
Hosszú és kimerítő nap áll mögötted, de remek kiképzésednek köszönhetően javadra vált a sok fáradtság. (+1 max. életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a hegyi szamár. Egy kaját fal föl a goldugar. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 28 pontod maradt, ebből a következő körre 28 pontot vihetsz át. Kapsz még 290 pontot. A következő körben tehát 318 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KISEBB QUWARG ISTENSÉG (213. SZÖRNY)
A quwarg bolyba behatoló kalandozó általában először nem lát mást, csak egy gigantikus csáprágó-párt. Lassan realizálja, hogy a csáprágó-pár egy óriási, a boly egészét betöltő fejhez tartozik. Nem, ez nem lehet igaz! A döbbenetes látvány egy, a quwarg királynőnél több tucatszor nagyobb, soktonnás rovar-gigászra enged következtetni. De hiszen ilyen NEM LÉTEZIK! Vagy mégis igazak lennének a mesék, amelyek a magukat Vasalt Talpú Quwargoknak nevező, tökéletesen idegen struktúrájú tudati közösségről szólnak, melynek tagjai minden évezredben egyszer felébrednek örök álmukból, előkúsznak a föld alól, és versenyt rendeznek, hogy melyikük képes több embert eltaposni. Az óriási fej olyannyira félelmetes, hogy minden kalandozóban csak egyetlen gondolat fogalmazódik meg: menekülni, menekülni, MENEKÜLNI! Pedig nyilvánvaló, hogy egy kisebb quwarg istenség hihetetlen kincseket birtokol, és valószínűleg egy tapasztalt kalandozó számára nem lehet sokkal nehezebb legyőzni, mint egy jól megtermett quwarg királynőt.
A piciny quwargok tízezrei táplálják a föld alól hihetetlen méretűre nőtt királynőjüket, amelynek létezését mindenki eddig csak legendának tartott. A kisebb quwarg istenség - a többi quwarggal ellentétben - korlátozott intelligenciával és egyáltalán nem korlátozott mágikus képességekkel rendelkezik, amelyek különösen veszélyessé teszik.

AGYAGELEMENTÁL (203. SZÖRNY)
A földelemek közül a legkisebb hatalmú, aránylag kisméretű teremtmény. Egy mozgó agyagkupacra emlékeztet, amely éktelen zajt képes csapni, ha egy tolvaj gazdája holmija közelébe keveredik. Mivel az elementálok sosem alszanak, egy agyagelementál éberségét igen nehéz kijátszani. Az elementálokon kizárólag mágikus fegyver és varázslat képes sebet ejteni.

BAZALTELEMENTÁL (204. SZÖRNY)
A bazaltelementálok óriási kőmonstrumok, képesek arra, hogy nagy terheket cipeljenek. Valamennyire humanoid alakú, de formájukat változtatni képes lények, amelyek - ha akarnak - képesek beleolvadni a földbe, és ott mozogni igen nagy sebességgel. A bazaltelementál képes egyszerű parancsokat megérteni gazdájától, ezért - idegen természete ellenére - "idomítható" az őt mágikus úton megidéző személy által. Az elementálokon kizárólag mágikus fegyver és varázslat képes sebet ejteni.

GRÁNITELEMENTÁL (205. SZÖRNY)
A földelementálok közül a legnagyobb. A gránitelementálon csak mágikus fegyverek képesek sebet ejteni, de még azoknak is van esélye, hogy darabokra törnek. A varázslatokkal szemben sajnos nincs immunitása. Ha egy pap megidézi a föld mélyéről a gránitelementál-szellemet, az alakot ölt, és megidézője szolgálatába áll. Képes oltárokat és más építményeket könnyedén felépíteni, ha megfelelően betanítják.

KACAGÓ SZÉPIA (206. SZÖRNY)
Ezek a nagyméretű tintahalak az édesvizű tavak legveszedelmesebb ragadozói. Tintával elvakított áldozatukat egyszerűen megragadják a csápjaikkal, a szájukba gyömöszölik, és elnyelik. Az izmos száj aztán egyszerűen összeroppantja az áldozatot. Na, azért annyira nem nagyméretű, hogy egy embert is elnyeljen, legfeljebb egy gnómot, és azt is csak a legöregebb példány.

DIURETIKUS KRÁKEN (207. SZÖRNY)
A diuretikus kráken a tavak csúcsragadozója, óriási, pusztító erejű polip. Ha békés fürdőzés vagy kincsvadászat közben ilyenre bukkansz, jobb rögtön elhúzni a csíkot, nehogy esetleg otthagyd a fogad (meg a fürdőnadrágod). Ha képes vagy legyőzni egy diueritkus krákent, és még a levegőd sem fogy el közben, akkor méltó szakértője vagy mind az úszásnak, mind a víziharcnak és elkezdheted fontolgatni, hogy átkelj az alanori csatornán.

KNEOPATIKUS MOLLUSZK (209. SZÖRNY)
Ez az óriási csápos-csiga egy másik létsík lakója, az, hogy felbukkant a mi planétánkon, nyilvánvalóan egy közeli dimenziókapu jelenlétére utal. Szerencsére a lény még nem alkalmazkodott igazán a helyi körülményekhez, ezért nem mutált ki mindenféle immunitást. Ennek ellenére nagyon agresszív, és csápjai ismeretlen összetételű savakat bocsátanak ki, ezért lehetőleg kerüld el az érintését. Vágófegyveren kívül gyakorlatilag semmivel sem lehet elpusztítani.

DEGRADÁTOR (210. SZÖRNY)
A degradátor egy óriási bogárra emlékeztet, de döbbenetes eltérések tapasztalhatók a testfelépítésében a normál biológiai elvárásokhoz képest. Ez nem is csoda, hiszen ez a teremtmény egy távoli létsík lakója. Ha Ghallán találkozol vele, az azt jelenti, hogy a közelben valahol dimenziókapu nyílt, és ez bizony nem túl jó hír. A degradátort csak akkor fogod megtámadni, ha feltételes támadásod van kiadva rá, ugyanis érintése permanensen degradálja az erődet. Kemény páncélját csak ütőfegyverrel lehet bezúzni.

JOVIÁLIS MIKROSZOCKÓ (211. SZÖRNY)
Hihetetlenül bizarr látvány ez az óriási, felfújt gömb, amelyen az óriási száj egy vérfagyasztó mosolyra emlékeztet, amikor kitátja, hogy bekapjon. A többsornyi tűhegyes fog persze rögtön elveszi a jókedvedet. A joviális mikroszockó egy távoli planéta lakója, és az, hogy Ghallán találkozol vele, csak egy dolgot jelenthet: a közelben valamilyen módon dimenziókapu nyílt. A joviális mikroszockó legyőzésére egyetlen esélyed van: ha valamilyen szúrófegyverrel kipukkasztod.

TGUARKHAN (212. SZÖRNY)
A Tguarkhan a Sötét Földnek nevezett létsík lakói (Thargodanok) közül az egyik legalacsonyabb rangú. Mégis, természetes mágikus képességeiknél fogva nagyhatalmúnak számítanak Ghallán. A Thargodan egy sötét, fekete undormány, idegen létforma, minden szempontból ellentéte a fénynek, az életnek. A varkaudarok ugyan gonoszak, de részeit képezik ennek a világnak - a Thargodanokról ugyanez nem mondható el. A varkaudarok lelke sötét - A Thargodanoknak egyáltalán nincs lelke. Olyannyira veszedelmesek, hogy mégoly ritka megjelenésük Ghallán is általában katasztrófával jár. A Tguarkhan magától nem képes Ghallára átlépni, ehhez egy dimenziókapura van szüksége. Ha ez a kapu huzamosabb ideig nyitva van, a Tguarkhanok elkezdenek átözönleni, és hamarosan megérkezik egy magasabb rangú Thargodan is, akit SEMMILYEN módon nem tud halandó elpusztítani. A Tguarkhan képes alakját változtatni, de leginkább egy robosztus, sziklatestű gólem alakot kedvel. Komolyan megsebezni kizárólag varázslattal vagy mágikus ill. ezüst fegyverrel lehetséges. Ha egy Tguarkhan fizikai formáját a Sötét Földön kívül pusztítod el, a lény maga nem semmisül meg, csak visszamenekül saját létsíkjára. A Sötét Földön elpusztított Thargodanok - kevés kivételtől eltekintve - végképp megsemmisülnek, de persze elpusztításuk itt jóval nehezebb, hiszen birtokában vannak teljes hatalmuknak.

SMARAGD KULCS (241. TÁRGY)
Ennek az ezüstötvözetből készült, mintegy félarasznyi kulcsnak a végébe a készítője egy kisebb, teljesen simára csiszolt smaragdot illesztett! Ezért a smaragd kulcs már önmagában is egy értékes bizsu, nem is szólva arról, hogy összetett tollazata valószínűleg igen bonyolult zárakat képes kinyitni.

MÁGIKUS KOPONYA (279. TÁRGY)
Ezt a speciális, sisakként a fejre rakható tárgyat KIZÁRÓLAG Leah papjai használhatják (KF 279). A fekete, és végtelenül könnyű kőből készült fejfedő készítésének titka rég elveszett a múlt homályában, de annyi bizonyos, hogy sötét szertartások sorozatát igényli. Védelmet egyáltalán nem nyújt, azonban viselőjét különleges képességekkel ruházza fel, amelyek használat közben válnak nyilvánvalóvá... [Egy ötlet: számolj utána, hogy a harcban használt papi varázslataid mennyi varázspontot is fogyasztottak, amíg a sisak a fejeden volt. Meglepő felfedezést fogsz tenni.]

SZENT KULACS (285. TÁRGY)
Eme ritka relikviát manapság már szinte sehol sem lehet megtalálni. A legendák szerint Sheran főpapjai készítették, még istenük hatalmának csúcsán. A Szent Kulacs egy tökéletesen fehér, soha be nem szennyeződő, ismeretlen anyagból készített palack. Hozzáértő, kellőképpen intelligens személy elkészítheti benne Sheran Főzetét, egy varázslatos italt, amelyből összesen tíz csepp fér a kulacsba.

NAGY QUWARG TAPOSÓ TAPPANCS (318. TÁRGY)
Ez az első olyan tárgy Ghallán, amely egy Közös Tudat összefogásából jött létre. A tárgyat a Vasalt Bunkók KT (#9102) készítette és arra hivatott, hogy mindenkivel tudassa, viselője a Vasalt Bunkók KT jelenlegi Quwarg Bajnoka. A tappancs viseléskor +1 védettséget, valamint +7 MXTU-t ad. A tappancs mellett természetesen nem lehet más lábbelit viselni.

PIRANHA ZSÁKVÉDŐ (337. TÁRGY)
2 drótszőrből torziós rugót készíthetsz. A rugóval megfeszíthetsz egy acélpengőkéből és ugh méreggel mérgezett acéltűből készült kart. Ezt a szerkentyűt beépítheted a hátizsákod fedőlapjába. Mielőtt becsukod a zsákot, felhúzod a hátizsákvédő karját. Az illetéktelen zsáknyitogató tenyerébe fúródik a mérgezett tű. A csapda elkészítése 5 TVP-t, felállítása mindössze 2 TVP-t igényel, és közel olyan jó védelmet jelent, mint a nyílcsapda. Az okozott sebzés 3-4 életpont.

LOVAGI TABARD (349. TÁRGY)
Bár egy külső szemlélő számára csak egy egyszerű fehér köpenynek látszik, de a lovagi tabard valójában a Naplovagok szent tárgya, amelyet istenük, Raia adományozta a KT-nek, a következő szavakkal: "Tisztelet és megbecsülés övezze e tárgyat, és mindig az a Naplovag viselje, akit a többiek méltónak találnak erre." Ha egyszer hozzád kerül, a KF 349 paranccsal öltheted fel. A lovagi tabard hárommal megnöveli a szerencsédet, és kettővel a védettségedet, amíg viseled. Ezt a tárgyat kizárólag a Naplovag KT tagjai hordhatják.

FEKETE TŰ (374. TÁRGY)
A fekete tű első pillantásra egyszerű, hétköznapi varrószerszámnak tűnik - valódi mibenlétére akkor derül csak fény, mikor varrni kezdesz vele. Nagy meglepetésedre tökéletesen vezeti kezed, holott eddig azt se nagyon tudtad, mi is az a varrás. És az is nagyon furcsa, hogy valahányszor varrni kezdesz, a kész ruhadarab mindig ugyanolyan lesz...

ERA FORMÁLÓ MINTA (418. TÁRGY)
Amit a kezedben tartasz, egy halványan pulzáló, narancsszínű, áttetsző tárgy. Elfér a kezedben, és alakra egy kalapácsot formáz. A formáló minták mind-mind anyagba zárt mágikus energiakoncentrátumok, amelyeket bonyolult mágikus procedúra folyamán lehet előállítani. Ez egy Era formázó minta. Az Era az ütőfegyvert jelentő Mirin rúna. Ennek a mágikus tárgynak a segítségével speciális anyagokat tudnak a hozzáértő kovácsok ütőfegyverré formázni.

FPI FORMÁLÓ MINTA (419. TÁRGY)
Amit a kezedben tartasz, egy halványan pulzáló, szürkés, áttetsző tárgy. Elfér a kezedben, és alakra egy tőrt formáz. A formáló minták mind-mind anyagba zárt mágikus energiakoncentrátumok, amelyeket bonyolult mágikus procedúra folyamán lehet előállítani. Ez egy Fpi formázó minta. A Fpi a szúrófegyvert jelentő Mirin rúna. Ennek a mágikus tárgynak a segítségével speciális anyagokat tudnak a hozzáértő kovácsok szúrófegyver alakúra formázni.

ÓNIX MASSZAVADÍTÓ (438. TÁRGY)
A kihívásokat kedvelő kalandozók húzhatják fel ezt az ónixból készült, minden bizonnyal mágikus karperecet, amely a phua-kúpok szörnygenerátorainak hatásfokát hivatott növelni. Ha viseled a KF 438 paranccsal, minden bizonnyal erősebb masszákkal fogsz találkozni, mint egyébként. Miért érdemes a masszákat vadítani? Nos, a massza kincse arányos az erejével...

BIAMI KVAZÁRLÁNDZSA (568. TÁRGY)
Tüzes Biamér, Zangroz híres kvazárkovácsa nemrég egy speciális kohászati eljárást dolgozott ki, melynek segítségével - no és persze némi mágiával, ami a fúzió és a varázstárgy készítés speciális egyvelege - sikerült a kvazár és a mithril ötvözését megoldani. Az új technológia első terméke az oly régóta hiányolt kvazár lándzsa, amit helyesebb lenne kvazár-mithril lándzsának nevezni, mivel a fémrúdon és a fpi mintán kívül egy fülemüle agyar, 6 kvazár és 4 mithril adja az alapanyagot. Természetesen az elkészítéséhez szükséges speciális technikák miatt csak képzett kvazárkovács tudja kikovácsolni, ha beviszed neki az alapanyagokat, és megvárod, amíg elkészül (70 TVP). Az alapanyagokon kívül a törpe még a fegyverbe kovácsolja egy hajszáladat is, így biztosítva a fegyverrel való mágikus kapcsolatot. Az eljárás egyetlen hátránya, hogy kizárólag a készíttető használhatja ezt a remek fegyvert, melynek sebzése 6D5+4, és a kemény kvazár-mithril ötvözet hegynek köszönhetően van +3 támadással rendelkezik. Szintén a mithril hegy és a mágikus kapcsolat eredménye, hogy mágikus lényeket is megsebezhetsz vele! Mivel a sajátos kapcsolat miatt a fegyver szinte részévé válik a forgatójának, ezért ezen keresztül is támadható mágiával, így 2-vel csökken a szerencséje, viszont a kapcsolatnak köszönhetően kap +15 max. ÉP-t.

BUNTHAR ZSÁK (734. TÁRGY)
Tíz bunthar bőrből egy aranytű segítségével egy fantasztikusan praktikus hátizsákot varrhatsz magadnak 40 TVP árán! A zsákba rengeteg hasznos holmi fér - ezentúl +25 különböző fajta tárgy lehet nálad (ha azt semmi nem módosítja, 150 lehet). Ha több bunthar zsák van a birtokodban, a hatásuk nem adódik össze. A bunthar zsák nem ellopható, és nem átadható. Persze így is előfordulhat, hogy elveszted esetleg valamiképp - de ne aggódj, meglevő tárgyaid ilyenkor nem vesznek el, persze újabb tárgyat nem vehetsz fel addig, amíg 150 vagy több tárgyad van.

KARAKTERLAP

James Lowder, egy kopasz, félszemű kobudera férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Fekete a bőröd. Tharr felszentelt papja vagy. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: ágyútöltelék (48). Ez a 149. fordulód.

Erő: 25 (36) Szint: 19 Merészség: 7/6 Magasság: 147 cm
IQ: 27 (44) Támadás: 35 Agresszió: 3 Testsúly: 47 kg
Ügyesség: 23 (28) Védekezés: 39 Menekülés: 20 % Életkor: 29/29 év
Egészség: 23 (25) Életpont: 377/354 Jellem: semleges (-1) Tul. pont: 3
Szerencse: 25 (34) Varázspont: 354/233 Pénz: 2963 arany Kép. pont: 8
Tudatpont: 21/19 Pszi pont: 124/93
Eddig összesen 880 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4547 TP-t kaptál. Jelenleg 385269 TP-d van. A következő szinthez még 64731 TP szükséges. Trófeáid: hadroszaurusz, varkaudar varázsló, áeratikus hasnyák. A 146. fordulódban 19620 arany került a bankszámládra. 19816 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 6 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 23 szúrófegyverek: 8 vágófegyverek: 19
ütőfegyverek: 6 lőfegyverek: 23 dobófegyverek: 17

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << varkaudar szablya (#516) << ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -7.); mérg. ubuk tüske (#137) (8 -13.); bronzhegyű nyíl (#94) (14 -21.); mérgezett vasnyíl (#187) (22 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7 2. nyomkövetés: 32 3. mászás: 10
4. csapdakészítés: 12 5. csapdaészlelés: 2 6. gyógyítás: 20
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 7 9. szörnyidomítás: 5
10. teológia: 18 (+1) 11. taumaturgia: 18 12. versengés: 6
13. harcművészetek: 17 14. zene: 5 15. szörnyismeret: 11
16. pszi: 17 17. vadászat: 7 18. bányászat: 16
19. főzés: 5 20. csapatmunka: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
kutatsz max. 20 TVP-ért
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219)
mászol max. 150 TVP-ért
cirkusz: labirintus (16)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) hhaar burka II (#162, 10 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) fürgülés (#92, 22 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) méregsemlegesítés (#14) vámpirizáció (#1) szürkeáll. aktiv (#71)
csupasz izom (#28) a lélek védelme (#57) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)
óriáserő (#53) áldomás (#6)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
agykorbács (#97), energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka II (#162)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka II (#162) >> varkaudar behemót (#189)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör; +4 védettség;) státusz: OK
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
2.) Nem mondom, hogy egyszerű feladat. Ölj meg három tüskés harci gromakot! (számláló: 1)
3.) Imádkozz úgy, hogy trófeáid összértéke legalább 5000 Tapasztalati Pont!

HŐSTETTEID
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 1

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6) 1 mithril kard (#575) 1 * rövid kard (#171)
2 vadászkés (#1264) 1 * varkaudar szablya (#516)
Ütőfegyverek
1 bot (#4) 2 csontpálca (#329)
Vízifegyverek
1 cápaölő tőr (#480)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111)
Lövedékek
24 bronzhegyű nyíl (#94) 7 ezüsthegyű nyíl (#323) 1 ezüsttollú nyíl (#363)
7 Kaldor varázspora (#1272) 199 mérg. ubuk tüske (#137) 21 mérgezett vasnyíl (#187)
11 nyílvessző (#108) 1 tüske (#22) 10 ubuk tüske (#131)
1 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
4 * bumeráng (#249) 1 mérg. vas dobónyíl (#190) 5 tolmokov-koktél (#351)
3 ubuk dobónyíl (#138) 1 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 * Métely páncélja (#1562)
Sisakok
1 bőrsisak (#57) 1 * harci maszk (#1739)
Köpenyek
1 * Jerome köpenye (#1527)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 * grifftoll kesztyű (#1578) 7 tankány karom (#237)
Övek és övcsatok
3 kígyóbőr öv (#410) 1 rinóbőr öv (#685) 1 * ritualista öv (#709)
Nadrágok
1 * ryuku nadrág (#691)
Csizmák
2 * varkaudar csizma (#317)
Fülbevalók
1 * hatalom fülbevalója (#817)
Nyakláncok
1 * griff nyakék (#1579) 1 * két kard szimbólum (#144) 1 * ritualista amulett (#708)
1 * varkaudar szimbólum (#1528)
Karkötők/karvédők
1 * arany papi karkötő (#309) 1 Eldaran karkötője (#373) 1 mentát karkötő (#1551)
1 * ryuku karvédő (#687)
Gyűrűk
1 * koponya gyűrű (#1733) 1 * lánghordozó gyűrű (#1832) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
1 * vark. pecsétgyűrű (#1171)
Ékszerek/ruhadíszek
1 * örökkéval.gyémántja (#1065)
Nyergek
1 * díszes nyereg (#1645)
Löttyök és porok, tartóstul
3 aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 30]
2 fűszertartó (#210) [bennük 2 csepp sáfránypor (#211), fér még: 8]
2 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 24]
7 sólyomcsőr (#1223) [üres, kapacitás: 84]
5 sullár hólyag (#168) [bennük 10 csepp spiritusz (#170), fér még: 90]
2 szent kehely (#257) [bennük 20 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
5 uzbány csőr (#169) [bennük 10 csepp ugh méreg (#166), fér még: 50]
1 vizestömlő (#3) [üres, kapacitás: 20]
5 zöld üveg (#82) [bennük 14 csepp ragasztó (#83), fér még: 86]
Eszközök, használati tárgyak
7 acéltű (#334) 4 aranypikkely (#415) 4 aranytű (#272)
1 ásó (#34) 1 bőrkantár (#1125) 1 bunthar zsák (#734)
5 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221) 1 Éjmágus tükre (#1100)
1 esélynövelő (#1409) 1 ezüstszelence (#1602) 1 hattyútoll vánkos (#1226)
1 hűségérme (#1141) 46 kaja (#2) 1 kholden kulcs (#470)
1 kis ónixkulcs (#1110) 1 koboldkorona (#1629) 1 kötél (#92)
2 kristályfolyadék (#449) 14 krónika (#1725) 1 kulcskarika (#648)
1 mágusok itala (#1610) 1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218)
1 moa katalizátor (#386) 1 moa varázsdoboz (#1133) 1 nagy aranykulcs (#246)
1 + nyílcsapda (#243) 1 olló (#335) 1 ork csodaszer (#1228)
2 párducbőr pénztárca (#1118) 8 pszi kő (#248) 1 quwarg teleportgömb (#1534)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 sáfránykristály (#675) 13 sámán gyógykenőcs (#1139)
1 shinai gömb (#348) 1 szeksztáns (#32) 1 tatu dob (#234)
1 teremtés zsákja (#818) 1 térhajlító kavics (#1539) 2 tudás gyöngye (#522)
1 + viharmadár totem (#1260) 2 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
3 alligátorbőr (#661) 1 aurach bőr (#658) 1 bordacsont (#16)
1 bunthar bőr (#733) 1 darázsfarok (#654) 32 drótszőr (#37)
6 ezüstdarab (#326) 4 fokhagyma (#403) 6 főnixtoll (#563)
1 grákóbőr (#41) 2 grifftojás (#179) 14 gyöngymangó (#135)
11 halcsont (#390) 29 kaktusztüske (#114) 1 kazmár gyökér (#205)
3 kőszem (#304) 4 lajhár csont (#236) 1 lapockacsont (#33)
1 liumbe bimbó (#656) 2 liumbe hajtás (#655) 80 madártoll (#112)
2 moa burát (#384) 1 moa rubin (#379) 1 moa üveggömb (#383)
3 moa zafír (#381) 1 Morgan kristálya (#659) 1 mutáns csont (#331)
3 óndarab (#85) 4 ormánygőte csont (#21) 22 pirkit (#153)
6 púderkő (#119) 53 quwarg tojás (#360) 5 rakolits por (#669)
3 remák szív (#264) 1 rinóbőr (#651) 27 sallank karom (#128)
1 sáska amulett (#668) 1 smaragdkő (#678) 14 sünmedve tüske (#14)
3 surranó kígyó bőr (#47) 1 szivárványszív (#1529) 1 szulfagor agyar (#677)
1 szulfin (#676) 1 teknősesszencia (#702) 13 tükör (#43)
3 vadász tatu bőr (#15) 1 vapár ág (#110) 7 varányszem (#30)
1 varkaudar dragnit (#1822) 9 vasérc (#152)
Fókuszkristályok tárgyakban
varkaudar dragnit (1822)
- a befoglaló tárgy:
harci maszk (1739)

Összsúly: 137.81 kg Megterheltség: 109%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 35 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 195 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
1 bo'adhun aranygömb (#757) 1 bronzhegyű lándzsa (#87) 2 jegesmedve bunda (#1067)
3 moa gyémánt (#385) 4 moa smaragd (#377) 4 rinóbőr (#651)
1 ryuku mellvért (#689) 27 sallank karom (#128) 1 súlyzó (#347)
1 szöges bunkó (#8) 1 teknőcpajzs (#417)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 aranygyűrű (#193) 2 aurach fog (#657) 1 bakkura csizma (#96)
1 bo'adhun aranygömb (#757) 1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 bronzpajzs (#89)
10 bunthar bőr (#733) 6 elkarog szőr (#665) 3 kaja (#2)
2 kaktusztüske (#114) 1 kígyóbőr kesztyű (#49) 21 mákrózsa virág (#56)
4 mérg. ubuk tüske (#137) 2 mocsári penke (#148) 1 raptor karom (#281)
1 sallank karom (#128) 2 sallank nyíl (#129) 8 varkaudar csont (#1113)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
109 arany (#50) 1 aranytű (#272) 1 bunthar zsák (#734)
1 remák szív (#264) 1 sólyomcsőr (#1223) 1 tüske (#22)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(115,113) mély kút (#93), phua-kúp (#372), Tharr oltár, művészi porolit (#720), százfogú (#53)
(116,114) kihívás tornya (#502), szent tölgyfa (#393), Elenios oltár, 38. jellempróba, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), kardfogú fülemüle (#146), csontváz lord (#177)

Üzenet küldése a karakternek