230. forduló, Máz-Lee összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. febr. 23. 9h:38'
EZ A 732. JÁTÉKHETED, 231. FORDULÓD
733. játékheted kezdete: febr. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Üzeneted jött!
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #4278
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 2

MÁZ-LEE KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [135,46] koordinátán.
A táborozás 4. napján összeakadsz Bunkó's Big Bennel. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Leah nagyhatalmú főpapja. Egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy koponya szimbólumot, egy kreiton fókuszt, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy Métely páncélját, egy monstrum vállvédőt, egy nodonrod kitűzőt, egy ónix masszavadítót, egy örökkéval.gyémántját, egy regeneráló gyűrűt, egy smaragd karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy topáz erényövet, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy varkaudar iszákos trófea és egy manaelementál trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: denevérek gyűrűjében fekete obszidián koponya. Jobb kezében egy Brod buzogányát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy mutáns pók a hátasa. Tárgyainak egy részét egy ryuku ostromteknős viszi. Elég egy mentális pillantás aurájára: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Sikoltva riadsz fel álmodból. Hogy miről szólt, arra már nem emlékszel, de hevesen verő szívedre téve kezedet, megnyugszol. Még élsz... Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+128 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+37 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Megtelsz pszi energiával! Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 428.]

* 2. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 423.]

* 3. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy végső mozdulattal előhívod a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+4 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 418.]

* 4. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 408.]

* 5. KP: használod a 69. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 403.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[136,46] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje.
(Feltételes támadás:) Egy quwarg királynő! Ezt kerested. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő testét. (5 támadással 177 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) {GYD:} Rövid karddal súrolod a quwarg királynő nyakát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (3 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 1163 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 31, gyógyulás: 39, összesen: +8 ÉP}

Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight híveié. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [137,46] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy áeratikus hasnyák. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Valóság vagy illúzió? Talán egyértelmű, talán sosem tudod meg...(Bea Melindre5198) " Oldalt pillantva, meglátsz egy mínosz-kúpot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy barátság szent tüzét. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran híveié. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint #, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Mérgelődsz egy sort, hogy nincs nálad 20 arany a belépőre, majd bánatosan odébbállsz. Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [20 pontot használtál fel, van még 383.]

be 61 bemész a 61. titkos labirintusba
Amint kiejted a jelszót, zajos dübörgéssel félrecsusszan egy kőlap a padlón. Alatta feltárul a sejtelmes félhomály, a mínosz-kúp mélye. Semmi fényt nem látsz odabent. Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Befejezted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-2 varázspont.] Hosszú, hosszú lépcsősor vezet szűken és meredeken lefelé. Amikor, hosszú idő elteltével, leérsz a lépcső aljára, egy feliratot pillantasz meg: "Életed leghatalmasabb kincse vár e labirintus mélyén - kincs, melyet SEHOL MÁSHOL nem szerezhetsz meg. Jól vigyázz azonban, melyik utat választod, mert a háromból kettő a biztos halálba vezet". [5 pontot használtál fel, van még 378.]

ek 7 14 2 t. energia kisütése: 7 14 2
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+2 zene.) [-2 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 378.]

lm 6 9 11 mozogsz 6 9 11
Lassan óvakodsz előre. A folyosó széltében egy hatalmas, fészekszerű képződmény van építve. [2. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy kardfogú fülemüle. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Fegyvert váltasz: előkapod az ezüstkardot. Elszántan a másikra rohansz. {GYD:} Ezüstkarddal többször mélyen végigmetszed a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Rövid karddal megcsapod a kardfogú fülemüle testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Beléd öklel a kardfogú fülemüle! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 2 fülemüle agyart. 695 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 19, gyógyulás: 22, összesen: +3 ÉP}


Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy mindennek ellenálló titanit ajtó jelent átmeneti akadályt. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő vaskulcs nyitja az ajtót. Hihetetlenül hosszú ez a folyosó! Legalább nem lehet eltévedni. De elfutni is nehezen! [3. PONT.] Rövid szisszenés, de mire felkapod a fejed, már egy apró, nedves tüskékkel teli finom háló zuhant rád. Nem okoz komoly sebet, kacagsz. Aztán érezni kezded a bénító mérget, amely a tüskékre volt kenve... [-6 támadás]
Totyizol a mindinkább kincsrejteknek tűnő helyen. [4. PONT.]
Egy nagy terembe érkeztél. Járatok vezetnek MINDEN irányba. [5. PONT.] egy fémbontó szójert veszel észre magad előtt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a fémbontó szójer testét. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Rövid karddal súrolod a fémbontó szójer bal középső lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Marásokat ejt rajtad a fémbontó szójer. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő vassisak felszínére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A fémbontó szójer összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 660 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Létrehoztad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 7, gyógyulás: 22, összesen: +15 ÉP}


A nyugati járat felderítésnek szerves része a mostani előrenyomulásod. [6. PONT.] Az utolsó lépésed után egy kattanást hallasz. Balsejtelem kezd gyötörni, de már későn: zuhansz a rejtett üregbe, amelynek alján hegyes karók vannak! Szerencsédnek köszönhetően csak 16 életpontot vesztettél. Sikerül kimásznod.
Egy nagy terembe érkeztél. Járatok vezetnek MINDEN irányba. [5. PONT.]
A keleti járaton mész tovább. [8. PONT.] A talaj megbillen a lábad alatt, és beleesel egy mély üregbe! A gödör nem üres - az alján sav fortyog! Szerencsédnek köszönhetően csak 21 életpontot vesztettél. Ordítva a fájdalomtól, kimászol.
Elérted a keleti folyosó végét! Rossz előérzet kerít hatalmába. [9. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. egy orgoró! Itt csata lesz.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az orgoró testét. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) {KCC:} Rövid karddal kissé megkarcolod az orgoró testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az orgoró harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Túlbuzgó szabó módjára az orgoró összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Az orgoró szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 kőszemet. 962 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 30, gyógyulás: 33, összesen: +3 ÉP}


A keleti járaton mész tovább. [8. PONT.]
Egy nagy terembe érkeztél. Járatok vezetnek MINDEN irányba. [5. PONT.]
Kellemetlen, fanyar szagot érzel a folyosó végéből, ahogy továbbmész. [10. PONT.] Egy kattanást hallasz, és a következő pillanatban egy hatalmas dárdahegy siklik elő a falból. Gyors reflexeidnek köszönhető, hogy félre tudtál ugrani.
Elérted a folyosó végét. Iszonyú büdös van itt! A földön egy halálosztó kain rothadó teteme hever. [11. PONT.] Némi kutatás után találsz egy nagy tölgyfaládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő vaskulcs nyitja a ládát. Abban a pillanatban, hogy felnyitottad a ládát, ráébredsz hibádra, de már későn - belélegezted a kiáradó gázt. (-5 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 aranytű, 1 arx formázó minta (ld. enc.), 42 arany és 1 kis aranykulcs. Gyorsan kiüríted a ládát.
[60 pontot használtál fel, van még 318.]

lm 1 mozogsz 1
Kellemetlen, fanyar szagot érzel a folyosó végéből, ahogy továbbmész. [10. PONT.]
Egy nagy terembe érkeztél. Járatok vezetnek MINDEN irányba. [5. PONT.]
Totyizol a mindinkább kincsrejteknek tűnő helyen. [4. PONT.]
Hihetetlenül hosszú ez a folyosó! Legalább nem lehet eltévedni. De elfutni is nehezen! [3. PONT.]
Lassan óvakodsz előre. A folyosó széltében egy hatalmas, fészekszerű képződmény van építve. [2. PONT.]
Elhagyod az átkozott rejtekhelyet.
[30 pontot használtál fel, van még 288.]

m 7 6 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra
[136,45] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Látsz egy tűzbokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Scipio orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba).

Megvizsgálod a talajt. Friss emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [135,45] A síkságot elhagyva, sivatagos terepre érkezel. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Nano Pallanthoff előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy bunthar lehet. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a bunthar gyapjas testét. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a bunthar fejét. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) {GYD:} Rövid karddal megkarcolod a bunthar bal vállát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Patájával a bunthar többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A bunthar többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A bunthar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 bunthar bőrt. 1368 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 26, gyógyulás: 27, összesen: +1 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Még egész friss troll nyomok vezetnek délre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [134,45] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé.

A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Wassermann Bobó irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, friss troll nyomokat, amelyek délre, friss emberi nyomokat, amelyek keletre, friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 258.]

m 5 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra
[133,46] Bozótos terepre értél.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Ebor orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Látsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, friss gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Találkozol egy barna, copfos hajú, zöld szemű, harcsabajszos ember férfival. Tharr főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy rothasztó talizmánt, egy sárga erőövet, egy tankány karmot, egy vassisakot, egy vasvértet és egy vérvörös köpenyt visel. Fegyverzetét egy varkaudar iszákos trófea, egy quwarg ősmágus trófea és egy tyrannoszaurusz rex trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Érzékeled auráját: színtelen semleges, mint Neked. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Cormac Mac Art. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Elismerően fejet hajtasz jelezvén számára, hogy értékeled a tiédet meghaladó hatalmát. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.

(Továbbmész...) [132,46] A bozótos terep dombvidékbe megy át. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " A torony nem így állna most, ha nincs az Ördögi Kör - KbE " Észreveszel egy olvasztókemencét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Fairlight híveié. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Ran'Amart Morgurth lábát masszírozza. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy térkaput. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Egyedül vagy? Unod a tétlenséget? Nem törődnek veled? Hát lépj ki az Ördögi Körből! " nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy manaelementál. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. (4 támadással 194 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Transzformálsz! (+19 varázspont.) Rövid karddal súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. (4 támadással 199 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Rövid karddal épp hogy megvágod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 428, sebződés: 11, gyógyulás: 77, összesen: +66 ÉP}

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy kőtorony (665. épület.). Észreveszel valamit a földön. Friss gnóm nyomok vezetnek északra. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Összefutsz egy fekete, hosszú hajú, barna szemű kobudera nővel. Sheran főpap-jelöltje. Egy arany papi karkötőt, egy Eldereth kristályt, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy Jerome köpenyét, egy kígyóbőr kesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy sárga erőövet, egy smaragd koszorút, egy smaragd védőgyűrűt és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy Ayagira Tanaka trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy vadász quwarg trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy tölgyfakoszorú. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Laurana. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 kerek követ. [22 pontot használtál fel, van még 236.]

be 665 bemész a 665. épületbe
Közelebb merészkedsz. A nyílásból egy mélybíbor köpenyt viselő alak lép elő, arcát teljesen takarja a köpeny csuklyája.
- Hát visszajöttél? - lép elő a gyanús figura a kapu alól. - Lássuk, mihez kezdhetünk. [jelenleg 10 mágiapontod van.] Elmondod neki, hogy mi minden történt veled az utóbbi időben.
- Szóval nem teljesítetted a feladatot! - emeli fel hangját a különös lény - akkor mégis miben reménykedsz? A köpenyes alak kikísér - újból az émelyítő érzés! - és már kint is vagy a toronyból. [5 pontot használtál fel, van még 231.]

m 3 1 mozogsz délkeletre, északkeletre
[133,47] A domb lábánál ritka erdő kezdődik. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy kék orchideacserjét. Utad során felfedezel egy tűzrakó helyet. A tűzrakó hely tulajdonosa kajával kínál, hát természetes, hogy elfogadod. Ott helyben el is fogyasztod a finom fokhagymás gyümölcskoktélt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy régészeti lelőhelyet. Kíváncsian bámulsz bele a kiásott gödrök egyikébe. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt.

Oppsz, itt járt már valaki! Nagyon régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [134,46] Az erdőt síkság váltja fel.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy Bunkó Akadémia (707. épület.). Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [20 pontot használtál fel, van még 211.]

be 707 bemész a 707. épületbe
Mikor közelebb óvakodsz, már látod, hogy amit az imént még egy hatalmas rovarfejnek néztél, az valójában egy épület, bár a külső falát tényleg fényesre csiszolt, olajjal tartósított, üres quwarg-héjak alkotják! Az ajtóként funkcionáló, harapásra nyitott szájszerv felett egy jól kivehető embléma virít: Egy eltaposott quwarg! Fogalmad sincs, hogy hány szint bújhat meg a húsz méter magas toronyban, és vajon milyen mélyen nyúlhat le a föld alá, de a nagy sürgés-forgásból mindenesetre úgy látszik, érdemes lenne neked is benézned.
Mikor végre a bejárathoz vezető kaptató tetején állsz, és belebámulsz az előtérbe, a szemed lassan hozzászokik a félhomályhoz. Odabent egy hatalmas terem rejtőzik, a középpontjában pedig egy emelvényt pillantasz meg. Egy óriási kristály! Valami fura szerkezet tartja, amin színes fények villódznak. Amikor a csarnoknak is beillő helyiség ügyeletes vigyázója felfigyel tanácstalanságodra, közelebb jön, és szívélyesen beljebb invitál.
- Bizonyára te is elgondolkodtál már azon, hogyan voltak képesek azok az ostoba quwargok az invázió rövidke ideje alatt olyan szervezetten harcolni, és oly sok kárt okozni. Nos mi, a Vasalt Bunkók, rájöttünk a titkukra! Sok-sok ősquwargot, és kisebb quwarg istenséget kellett kivallatnunk, mire eljutottunk a bestiák létsíkjára, de végül sikerrel jártunk. Keserves harcok árán törtünk utat az ősquwarg-kristályhoz aztán, mire sikerült ezt a parányi darabkát lehasítanunk, és ellopnunk belőle. Ebbe a varázseszközbe gyűjtötték a quwarg mentalisták, parafenomének és agyfürkészek a tőlünk ellesett tudást, hogy aztán azt a saját javukra fordítsák. Ebben a kristályban a világmindenség összes szörnyének leírása benne rejlik! Bizony.
- És mit kellene tennem, hogy részesülhessek ebből a tudásból? - kérded bizonytalanul.
- Minden egyes információ 10 aranyba kerül, a fenntartási költségek miatt, hisz tudod... és el kell mondjam, hogy sajnos a kristály tudásának letapogatására csak a Vezérünk képes, az egész KT együttes koncentrációját felhasználva. Ráadásul az adatok kódolva vannak, így csak akkor kaphatsz leírást a szörnyről, ha azt a vezérünk is ismeri. [Add ki a BE <épület száma> <1. szörny száma> <2. szörny száma> parancsot 5 TVP-ért, és megkapod az 1. és 2. szörny enciklopédiáját. A harmadik paraméter megadása nem kötelező. Ha a megadott szörnyről nem rendelkeznénk ismeretekkel, természetesen nem kell fizetned. Egy fordulóban max. ötször használhatod az épületet, mert az ősquwarg-kristály ezután kimerül, már nem lesz képes több csodára.] [5 pontot használtál fel, van még 206.]

m 2 mozogsz keletre
[135,46] Továbbra is síkságon vagy.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gumifát. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 196.]

usz 20 úszol 20 pontért
Ledobálod magadról a páncélodat, és a hátizsákoddal együtt egy bokor tövébe rejted. Most pedig gyerünk fürdeni! Először csak a bokádat dugod be, de aztán fokozatosan beljebb merészkedsz. Egész merészen beúszol, de hamar kifáradsz, úgyhogy kitempózol. A mellúszás már egész jól megy. [20 pontot használtál fel, van még 176.]

usz 20 úszol 20 pontért
Ledobálod magadról a páncélodat, és a hátizsákoddal együtt egy bokor tövébe rejted. Most pedig gyerünk fürdeni! A víz kicsit hideg, de azért hamar hozzászoksz. A mellúszást gyakorlod, már egész jól megy. Azért a fejedet egyelőre még nem dugod be a víz alá. [20 pontot használtál fel, van még 156.]

usz 20 úszol 20 pontért
Gyorsan levetkőzöl, aztán irány a tó! Hmm! A víz lehetne valamivel melegebb is. A mellúszást gyakorlod, már egész jól megy. Azért a fejedet egyelőre még nem dugod be a víz alá. [20 pontot használtál fel, van még 136.]

im 2 imádkozol
Isteni kapcsolatot létesítesz. Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy quwarg harcos.

Elszántan a másikra ugrasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg harcos testét. (5 támadással 175 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal súrolod a quwarg harcos testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 106.]

im 2 imádkozol
Isteni kapcsolatot létesítesz. Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy ryuku ostromteknős.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a ryuku ostromteknős nyakát. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a ryuku ostromteknős farkát. (5 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). {GYD:} Rövid karddal megkarcolod a ryuku ostromteknős jobb első lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a ryuku ostromteknős, épp csak megsuhint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku ostromteknős testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Rövid karddal megkarcolod a ryuku ostromteknős fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Patájával a ryuku ostromteknős többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A ryuku ostromteknős farkával a kezedre csap. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1278 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%} Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 69, gyógyulás: 41, összesen: -28 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 76.]

im 2 imádkozol
Isteni kapcsolatot létesítesz. Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy ryuku légiós.

Elszántan a másikra rontasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku légiós fejét. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). {KCC:} Rövid karddal megvágod a ryuku légiós jobb oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A ryuku légiós nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A ryuku légiós még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
770 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 35, gyógyulás: 31, összesen: -4 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 46.]

im 2 imádkozol
Isteni kapcsolatot létesítesz. Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy ryuku ostromteknős.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a ryuku ostromteknős testét. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (6 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Rövid karddal épp hogy megvágod a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A ryuku ostromteknős rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A ryuku ostromteknős farkával a kezedre csap. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku ostromteknős fejét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). {GYD:} Rövid karddal súrolod a ryuku ostromteknős bal vállát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Patájával a ryuku ostromteknős többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A ryuku ostromteknős farkával a kezedre csap. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1278 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 46, gyógyulás: 38, összesen: -8 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 16.]

im 2 imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 16.]

im 2 imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 16.]

* 1. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A földből energia áramlik testedbe. Megidézted az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-7 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 16.]

* 2. BP: használod a 336. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [6 pontot használtál fel, van még 10.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Rövid meditációs formula segítségével elmélyedsz tudatod legmélyén, és merítesz az örök, kiapadhatatlan kupából: az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) A főnixtollak szaporodnak. Micsoda öröm! Hátizsákod felkapva indulnál tovább, mikor észreveszed az elszáradt, lehullott vérvörös rózsaszirmokat... magad sem érted miért, de hiánya maga a bánat, a fájdalom... vissza kell szerezned! Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 10 pontod maradt, ebből a következő körre 10 pontot vihetsz át. Kapsz még 372 pontot. A következő körben tehát 382 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ARX FORMÁLÓ MINTA (298. TÁRGY)
Amit a kezedben tartasz, egy halványan pulzáló, zöldes színű, áttetsző tárgy. Elfér a kezedben, és alakra egy vértet formáz. A formáló minták mind-mind anyagba zárt mágikus energiakoncentrátumok, amelyeket bonyolult mágikus procedúra folyamán lehet előállítani. Ez egy Arx formázó minta. Az Arx a test védelmét jelentő Mirin rúna. Ennek a mágikus tárgynak a segítségével speciális anyagokat tudnak a hozzáértő kovácsok páncél alakúra formázni.

KARAKTERLAP

Máz-Lee, egy kopasz, szürke szemű kobudera férfi vagy. Bőröd gránitszürke. Tharr bíborosa vagy. Papi hited: 158. A Földelem Urai (#9154) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 231. fordulód.

Erő: 34 (39) Szint: 20 Merészség: 7/5 Magasság: 151 cm
IQ: 30 Támadás: 19 Agresszió: 4 Testsúly: 56 kg
Ügyesség: 26 (27) Védekezés: 24 Menekülés: 30 % Életkor: 34/34 év
Egészség: 28 Életpont: 313/405 Jellem: semleges Tul. pont: 3
Szerencse: 32 Varázspont: 329/292 Pénz: 42 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 14/2 Pszi pont: 79/24
Eddig összesen 1314 szörnyet (9 ebben a körben) és 2 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 9195 TP-t kaptál. Jelenleg 507254 TP-d van. A következő szinthez még 92746 TP szükséges. Trófeáid: ryuku csapásvezető, bunthar, ekharion bébi.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 25/48 (+8%) szúrófegyverek: 8/22 vágófegyverek: 19/55 (+5%)
ütőfegyverek: 5/14 lőfegyverek: 17/68 dobófegyverek: *23/100 (+2%)

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) (120%) << mandibulakasza (#127) (120%) << ezüstkard (#325) (120%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -6.); tüske (#22) (7 -12.); bogyógránát (#430) (13 -15.); ubuk dobónyíl (#138) (16 -); ubuk dobónyíl (#138) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 31/82 (+16%) 2. nyomkövetés: 66/32 (+44%) 3. mászás: 11/47
4. csapdakészítés: 17/7 (+6%) 5. csapdaészlelés: 2/62 (+30%) 6. gyógyítás: 40/46
7. titkosírás: 3/76 8. felderítés: 10/7 9. szörnyidomítás: 6/44
10. teológia: 30/91 (+20%) 11. taumaturgia: 11/61 (+2%) 12. versengés: 3/23
13. harcművészetek: 23/7 14. zene: 6/54 (+200%) 15. szörnyismeret: 13/62
16. pszi: 11/37 (+12%) 17. zárnyitás: 1/0 18. vadászat: 12/7
19. bányászat: 4/86 20. úszás: 2/90 (+54%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5))
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), gyöngymangót (#135) (max. 999 darabot, csak egyszer)
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219), gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 12)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), quwarg harcos (#201), élőholt quwarg (#202), quwarg királynő (#153), vadász quwarg (#241), quwarg nagymester (#214), qwarg rohamosztagos (#242)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
őrjáratozó katona (#274), quwarg parafenomén (#248), áeratikus hasnyák (#243)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
tompítás (#40, 8 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vadítás (#81) (2730) vámpirizáció (#1) szürkeáll. aktiv (#71) csupasz izom (#28)
kí koncentráció (#69) méregsemlegesítés (#14) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
18. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
tűzeső (#61)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> pszi elementál (#221) tűzeső (#61) >> velociraptor (#161)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> gnóm szolgáló (#181) varázsvédelem (#34) >> orgoró (#170)
tompítás (#40) >> elit gárdista (#266) varázsvédelem (#34) >> harci mágus (#265)
varázsvédelem (#34) >> csontváz lord (#177) varázsvédelem (#34) >> élőholt mágus (#175)
tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
2.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!
3.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 1)

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 7 harcos, 5 királynő, 11 élőholt, 8 vadász, 3 nagymester, 2 parafenomén, 3 rohamosztagos.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
isteni kapcsolat (168)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
ment.felfrissülés (255)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
kőbőr (299)
az őrzők ébersége (312)
álomharc (332)
az élet forrása (337)
kavicselementál (350)
földmágia (357)
kötélbűvölés (381)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 35 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 112 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 220.

Összsúly: 58.13 kg Megterheltség: 66%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 75 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kaja (#2) 1 ubuk dobónyíl (#138) 1 vérvörös rózsa (#1622)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
42 arany (#50) 1 aranytű (#272) 1 arx formázó minta (#298)
1 bunthar bőr (#733) 2 főnixtoll (#563) 2 fülemüle agyar (#267)
1 kerek kő (#19) 1 kis aranykulcs (#240) 1 kőszem (#304)
2 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(132,46) kőtorony (#665), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), Fairlight oltár, 45. jellempróba, művészi porolit (#720), térkapu (#452), Chara-din monolitja (#534), manaelementál (#290), Laurana (4102. kalandozó)
(133,46) nekrofun (#173), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), Fairlight oltár, 47. jellempróba, Cormac Mac Art (1299. kalandozó)
(133,47) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), tűzrakó hely (#1169), régészeti lelőhely (#1208), nekrofun (#173)
(134,45) művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(134,46) Bunkó Akadémia (#707), Dornodon oltár, Chara-din rúnaköve
(135,45) művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), bunthar (#396)
(135,46) gumifa (#38), tavacska, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 26. jellempróba, oltár, quwarg harcos (#201), ryuku ostromteknős (#362), ryuku légiós (#361)
(136,45) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 50. jellempróba
(136,46) quwarg királynő (#153), 47. jellempróba, Fairlight oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(137,46) áeratikus hasnyák (#243), a 61. labirintus bejárata, mínosz-kúp (#178), barátság szent tüze (#484), Chara-din monolitja (#534), Sheran oltár, művészi porolit (#720), 44. jellempróba, kardfogú fülemüle (#146), fémbontó szójer (#150), orgoró (#170)

Üzenet küldése a karakternek