88. forduló, Lieen Su összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. márc. 13. 9h:24'
EZ A 107. JÁTÉKHETED, 95. FORDULÓD
108. játékheted kezdete: márc. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4242
SZÁMLA : XXXX

LIEEN SU KALANDJAI


23 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [96,106] koordinátán.
A táborozás 2. napján találkozol egy copfos ezüsthajú, szürke szemű alakváltó férfival. Bőre bronzként csillog. Sheran hűséges követője. Egy bakkura csizmát, egy elit csatavértet, egy örökkéval. rubinját és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy rőtmanó berzerker trófea, egy szürke rinocérosz trófea és egy ragyás burástya trófea színesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Összeismerkedtek. Az ő neve Zyon. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
Az 5. napon találkozol egy copfos ezüsthajú, csillogó szemű elf férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. A kalandozó aurájában mágikus energiák örvénylenek. Elenios nagyhatalmú főpapja. Egy bozontfonatot, egy cirkuszi kitűzőt, egy csontamulettet, egy Eldereth kristályt, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy koponya gyűrűt, egy lajstrom medált, egy lánghordozó gyűrűt, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval.gyémántját, egy rinóbőr övet, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy Vlagyimir-díjat, egy vortex talizmánt és egy Zu'lit koronáját visel. Ruházatát egy kisebb quwarg isten trófea, egy ongóliant trófea és egy varkaudar katona trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy mithril kardot, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasállata egy mutáns pók! Teherhordója is van: egy érző szívű dromedár! Szegény állat majd megszakad. Tisztán érzed auráját: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Odüsszeusz. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
A 7. napon egy láthatatlan alak lopni próbált tőled, szerencsére sikertelenül. Rögtön elszaladt a sunyi. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
A 9. napon egy kontyos ősz hajú, barna szemű árnymanó nő megpróbált lopni tőled, de kiszúrtad idejében. Rögtön elszaladt a sunyi. Nyilvánvalóan belelépett a csapdádba! Azonnal kiáltozni kezdesz: "Tolvaj, fogják meg!" A városi őrök rövidesen kézrekerítik a fickót, és magukkal viszik.
A 9. napon összeakadsz egy szőke, hosszú hajú, kék szemű alakváltó férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Tharr félisten hatalmú szolgája. Egy ezüst gyűrűt, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy réz papi karkötőt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku sisakot, egy ryuku vállvédőt, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy Nateilena úrnő trófea, egy fagybehemót trófea és egy triklem drakolder trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy hófehér farkasfej. Jobb kezében egy ryuku kopját, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Eredil. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
A 9. napon találkozol egy hollófekete, hosszú hajú, izzóan vörös szemű mutáns nővel. Bőre mélykék színű. Tharr bíborosa. Egy arany papi karkötőt, egy halálhozó karkötőjét, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy lajstrom medált, egy lánghordozó gyűrűt, egy ryuku csizmát, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy smaragd védőgyűrűt, egy Tharr Keresztjét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy quwarg ősmágus trófea, egy óriásféreg trófea és egy varkaudar iszákos trófea díszíti. Jobb kezében egy kvazár kardot, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy homokféreg a hátasa. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Barátságtalanul végigmér Téged, majd valami köszönésfélét vakkant feléd. Továbbmész.
A 9. napon összeakadsz egy hollófekete, hosszú hajú, izzóan vörös szemű mutáns nővel. Bőre mélykék színű. Tharr bíborosa. Egy arany papi karkötőt, egy halálhozó karkötőjét, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy lajstrom medált, egy lánghordozó gyűrűt, egy ryuku csizmát, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy smaragd védőgyűrűt, egy Tharr Keresztjét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy quwarg ősmágus trófea, egy óriásféreg trófea és egy varkaudar iszákos trófea ékesíti. Jobb kezében egy kvazár kardot, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd homokféreg. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Nem látszik valami barátságosnak. Otthagyod a másik kalandozót.
A 12. napon megintcsak összeakadsz Zyonnal. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 12. napon összefutsz egy kék-zöld csíkos, hosszú hajú, narancssárga szemű, rövid bajszú kobudera férfival. A bőre sötétbarna. Fairlight főpap-jelöltje. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy mászókarmot, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy varkaudar iszákos trófea, egy varkaudar hadúr trófea és egy ongóliant trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: éjfekete kardról vörös vércsepp csapódik a porba. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Earthquake. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
A 12. napon találkozol egy barna, copfos hajú, zöld szemű, harcsabajszos ember férfival. Tharr főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy rothasztó talizmánt, egy sárga erőövet, egy tankány karmot, egy Tharr Keresztjét, egy vassisakot, egy vasvértet és egy vérvörös köpenyt visel. Ruházatát egy óriásféreg trófea, egy quwarg ősmágus trófea és egy tyrannoszaurusz rex trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy ezüsttőrt tart. Lőfegyvere egy mérg. vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. Összeismerkedtek. Az ő neve Cormac Mac Art. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Egy mesterrel találkoztál, elismerően fejet hajtasz előtte.
Két fordulód között meglátogatott a húsvéti nyuszi! Örömmel teszed el a két hímes tojást (+2 kaja). Hohó, van itt egy csomag is! Gyorsan kibontod. Egy vasérc van benne! És egy cédula: sok szeretettel a <<itt egy furcsa, golyó alakú, egyszemű lény rajza látható, a feje tetején sok pici csápos szemmel>> munkatársaitól! Furcsállva csóválod a fejedet, de azért örülsz az ajándéknak. Az aranytermő erszény 36 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 ovimon-bogyót.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+42 életerő.) [Teljes ryuku vértezetet viselsz:] Varázserőd regenerálódik. (+102 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+20 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A lottó 804. hetének nyerőszámai: 5, 11, 22. 2 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: kézbeveszed/felveszed az 1578. tárgyat az 1562. tárggyal a 266. tárgyat
Leveszed a ryuku kesztyűt, majd felhúzod a kezedre a grifftoll kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 249.]
Lecsatolod a ryuku mellvértet, majd magadra öltöd a Métely páncélját. [0 pontot használtál fel, van még 249.]
Leveszed a ryuku sisakot, majd a fejedre teszed a kvazár sisakot. [0 pontot használtál fel, van még 249.]

* 2. KP: leveszed/lerakod a 254. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 249.]

* 3. KP: használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 244.]

* 4. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Sikerült elmondanod a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 239.]

v 53 elmormolod az 53. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+3 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 234.]

v 28 elmormolod a 28. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A földből energia áramlik testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+4 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 229.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Kántálni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 224.]

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 214.]

m 3 mozogsz délkeletre
[97,107] Továbbmész a város utcáján. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fény szentélyét. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Üdvözöljük Pumpa győzedelmes seregeit szerény városunkban! Sylvera(5801) " nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Van itt egy fegyverbolt (592. épület.) és egy vegyesbolt (595. épület.). [10 pontot használtál fel, van még 204.]

be 592 bemész az 592. épületbe
Lehajolva, belépsz az ajtón. Szakállas, tetőtől talpig bronzpáncélba öltözött, nagyszakállú törp siet elő.
- Nagyszakállú Draenar vagyok, a bolt tulajdonosa. Válassz, daliás harcos, boltom széles választékából! - azzal sorban megmutogatja a falon és polcokon sorakozó öléstechnikai szakszerszámokat és mészárlásgátló öltözékeket. Eközben leplezetlenül méregeti a te felszerelésedet is, és néhány tetszetősebb darabra ajánlatot tesz.
A következő eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma):
szöges bunkó (#8) 20 ap /db, bunkósbot (#9) 2 ap /db, csontkés (#11) 4 ap /db, csontszurony (#12) 4 ap /db,
fúvócső (#20) 8 ap /db, mérgezett tüske (#23) 2 ap /db, ásó (#34) 10 ap /db, kis bőrpajzs (#45) 10 ap /db,
kígyóbőr kesztyű (#49) 10 ap /db, bőrpáncél (#51) 10 ap /db, bőrsisak (#57) 10 ap /db, csontszablya (#64) 4 ap /db,
szöges páncél (#65) 48 ap /db, szöges bőrpajzs (#66) 32 ap /db, rézpáncél (#71) 48 ap /db, rézsisak (#72) 14 ap /db,
rézpajzs (#73) 28 ap /db, mászókarom (#78) 20 ap /db, díszes rézpajzs (#84) 30 ap /db, bronzhegyű lándzsa (#87) 20 ap /db,
bronzsisak (#88) 18 ap /db, bronzpajzs (#89) 32 ap /db, bronzpáncél (#90) 64 ap /db, bronzhegyű nyíl (#94) 10 ap /db,
bakkura csizma (#96) 22 ap /db, rákpajzs (#98) 20 ap /db, rövid íj (#107) 16 ap /db, nyílvessző (#108) 2 ap /db,
hosszú íj (#111) 40 ap /db, göcsörtös bunkó (#123) 16 ap /db, bronzpenge (#126) 24 ap /db, mandibulakasza (#127) 50 ap /db,
sallank nyíl (#129) 6 ap /db, ubuk tüske (#131) 2 ap /db, mérg. ubuk tüske (#137) 4 ap /db, ubuk dobónyíl (#138) 10 ap /db,
nyu-shuriken (#157) 24 ap /db, kis vaspajzs (#159) 32 ap /db, vassisak (#160) 36 ap /db, nagy vaspajzs (#161) 44 ap /db,
vasvért (#164) 120 ap /db, rövid kard (#171) 32 ap /db, harci kalapács (#174) 40 ap /db, vasalt bunkó (#181) 70 ap /db,
vashegyű lándzsa (#182) 36 ap /db, mérgezett vasnyíl (#187) 16 ap /db, mérg. ubuk dobónyíl (#188) 14 ap /db, vas dobónyíl (#189) 14 ap /db,
mérg. vas dobónyíl (#190) 20 ap /db, láncing (#222) 400 ap /db, varkaudar lándzsa (#224) 10 ap /db, orgyilkos tőr (#225) 16 ap /db,
lánckesztyű (#230) 300 ap /db, tankány karom (#237) 20 ap /db, fekete bőrcsizma (#247) 32 ap /db, tatu ködmön (#255) 8 ap /db,
gromak páncél (#270) 60 ap /db, szürke bőrkesztyű (#271) 24 ap /db, rejtőköpeny (#277) 28 ap /db, Mágikus Koponya (#279) 800 ap /db,
varkaudar páncél (#294) 20 ap /db, elit csatavért (#295) 60 ap /db, varkaudar csizma (#317) 40 ap /db, ezüsttőr (#322) 16 ap /db,
ezüsthegyű nyíl (#323) 8 ap /db, ezüstshuriken (#327) 16 ap /db, csontpálca (#329) 75 ap /db, királyi korona (#338) 250 ap /db,
rézgolyó (#343) 2 ap /db, réz fejpánt (#406) 14 ap /db, vérvörös köpeny (#412) 8 ap /db, bányászcsákány (#434) 20 ap /db,
kampós acélszigony (#455) 90 ap /db, varkaudar szablya (#516) 40 ap /db, nyílpuska lövedék (#547) 8 ap /db, troll dorong (#550) 100 ap /db,
csatabárd (#555) 44 ap /db, ryuku kopja (#694) 140 ap /db, rőtmanó kacagány (#714) 10 ap /db, rubin fejék (#729) 280 ap /db,
varkaudar korbács (#1134) 60 ap /db, monstrum vállvédő (#1577) 360 ap /db.

A következő tárgyaidat hajlandó a boltos megvásárolni:
ásó (#34) 5 ap /db, bronzhegyű lándzsa (#87) 10 ap /db, csontpálca (#329) 15 ap /db, ezüsthegyű nyíl (#323) 4 ap /db,
ezüsttollú nyíl (#363) 60 ap /db, grifftoll kesztyű (#1578) 165 ap /db, kvazár sisak (#266) 70 ap /db, mászókarom (#78) 10 ap /db,
mérg. vas dobónyíl (#190) 10 ap /db, mérgezett vasnyíl (#187) 8 ap /db, Métely páncélja (#1562) 120 ap /db, nyílvessző (#108) 1 ap /db,
rövid kard (#171) 16 ap /db, ryuku csizma (#692) 85 ap /db, ryuku kesztyű (#690) 85 ap /db, ryuku köpeny (#693) 85 ap /db,
ryuku mellvért (#689) 120 ap /db, ryuku nadrág (#691) 85 ap /db, ryuku sisak (#688) 85 ap /db, tankány karom (#237) 10 ap /db,
tolmokov-koktél (#351) 8 ap /db, ubuk dobónyíl (#138) 5 ap /db, ubuk tüske (#131) 1 ap /db, varkaudar csizma (#317) 20 ap /db,
varkaudar szablya (#516) 20 ap /db, vas dobónyíl (#189) 7 ap /db, vashegyű nyíl (#176) 5 ap /db áron.
[5 pontot használtál fel, van még 199.]

be 595 bemész az 595. épületbe
Belépsz a boltba. Azonnal elősiet egy apró, ravasz tekintetű gnóm.
- Üdvözöllek, én vagyok Lamvelmukkbolk, e bolt tulajdonosa. Miben lehetek a szolgálatodra? - érdeklődésedre körbevezet a boltban, és megmutogatja, hogy mi eladnivalója van. Végignézi a Te holmidat is, és néhány tárgyadra ajánlatot tesz.
A következő eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma):

deus ex machina (#1) 50 ap /db, kaja (#2) 2 ap /db, sünmedve tüske (#14) 2 ap /db, vadász tatu bőr (#15) 2 ap /db,
bordacsont (#16) 4 ap /db, ormánygőte csont (#21) 6 ap /db, kavadu lebeny (#24) 4 ap /db, kavadu iszák (#25) 4 ap /db,
gyenge méreg (#26) 2 ap cseppje, varányszem (#30) 2 ap /db, lapockacsont (#33) 8 ap /db, fáklya (#36) 1 ap /db,
drótszőr (#37) 4 ap /db, kis vaskulcs (#40) 6 ap /db, grákóbőr (#41) 6 ap /db, távcső (#42) 32 ap /db,
királygyík bőr (#44) 6 ap /db, surranó kígyó bőr (#47) 4 ap /db, antilopbőr (#48) 6 ap /db, tigroszlán fog (#63) 2 ap /db,
kék orchidea (#68) 8 ap /db, rézdarab (#70) 2 ap /db, rézkulcs (#75) 12 ap /db, bronzkulcs (#76) 18 ap /db,
lapkorong (#80) 4 ap /db, mérleg (#81) 16 ap /db, ragasztó (#83) 2 ap cseppje, óndarab (#85) 4 ap /db,
kötél (#92) 2 ap /db, bakkura bőr (#95) 4 ap /db, rákpáncél (#97) 8 ap /db, fekete gyöngy (#99) 12 ap /db,
vízionár szem (#102) 6 ap /db, magszim bél (#103) 10 ap /db, fémrúd (#104) 16 ap /db, fabontó (#106) 10 ap /db,
vapár ág (#110) 20 ap /db, madártoll (#112) 2 ap /db, rókafarok (#124) 6 ap /db, mandibulapenge (#125) 6 ap /db,
sallank karom (#128) 4 ap /db, hebrencs állkapocs (#130) 8 ap /db, csuklyavirág (#133) 2 ap /db, gyöngymangó (#135) 4 ap /db,
mocsári penke (#148) 2 ap /db, szvó-ektoplazma (#151) 20 ap /db, vasérc (#152) 4 ap /db, ugh méreg (#166) 4 ap cseppje,
sullár hólyag (#168) 14 ap /db, uzbány csőr (#169) 12 ap /db, spiritusz (#170) 2 ap cseppje, téfea-agy (#172) 16 ap /db,
vaskulcs (#183) 20 ap /db, ezüst kulcs (#184) 24 ap /db, nagy bronzkulcs (#185) 28 ap /db, nagy vaskulcs (#186) 32 ap /db,
trikornis szarv (#198) 24 ap /db, karbin plazma (#199) 20 ap /db, gyíkfű (#201) 2 ap /db, amniosz (#203) 2 ap /db,
dorony tüdő (#212) 16 ap /db, ketrec (#216) 152 ap /db, dobóháló (#221) 16 ap /db, helytartói jogar (#228) 70 ap /db,
acélpengőke (#231) 6 ap /db, ilkin érc (#232) 6 ap /db, tatu dob (#234) 8 ap /db, dorony duda (#235) 56 ap /db,
lajhár csont (#236) 6 ap /db, pular kristály (#239) 16 ap /db, kis aranykulcs (#240) 32 ap /db, márványkulcs (#245) 32 ap /db,
nagy aranykulcs (#246) 48 ap /db, kristálygömb (#265) 20 ap /db, fülemüle agyar (#267) 10 ap /db, gromak bőr (#268) 16 ap /db,
aranytű (#272) 8 ap /db, tyrex csont (#280) 60 ap /db, raptor karom (#281) 24 ap /db, jégszív (#282) 30 ap /db,
sárkánypikkely (#292) 40 ap /db, arx formázó minta (#298) 50 ap /db, bev formázó minta (#299) 50 ap /db, cru formázó minta (#300) 50 ap /db,
kőszem (#304) 10 ap /db, huhogó bibe (#332) 16 ap /db, rákfatty váladék (#333) 2 ap cseppje, shinai gömb (#348) 240 ap /db,
molluszk ház (#353) 4 ap /db, degradátor váladék (#354) 4 ap kortyonként, szockó hólyag (#355) 6 ap /db, quwarg tojás (#360) 4 ap /db,
álompor (#396) 2 ap /db, teknőcteknő (#416) 24 ap /db, ostromlétra (#510) 10 ap /db, aranytoll (#572) 80 ap /db,
rinóbőr (#651) 10 ap /db, darázsszárny (#652) 8 ap /db, darázsfarok (#654) 28 ap /db, aurach fog (#657) 2 ap /db,
elf csont (#664) 8 ap /db, elkarog szőr (#665) 2 ap /db, rakolits por (#669) 14 ap /db, szulfagor agyar (#677) 8 ap /db,
troll csont (#704) 8 ap /db, etra hályog (#712) 50 ap /db, párducbőr (#1066) 20 ap /db, jegesmedve bunda (#1067) 20 ap /db,
rozmárfog (#1069) 6 ap /db, yetiszív (#1070) 16 ap /db, ulkor gyöngy (#1072) 30 ap /db, lidércesszencia (#1074) 14 ap /db,
cetuszony (#1075) 20 ap /db, Éjmágus tükre (#1100) 3000 ap /db, varkaudar látógömb (#1107) 600 ap /db, varkaudar csont (#1113) 8 ap /db,
varkaudar pálinka (#1137) 44 ap /db, fűszerkeverék (#1170) 20 ap /db, sólyomcsőr (#1223) 10 ap /db, bruhatagnyelv (#1230) 14 ap /db,
vaspánt (#1241) 20 ap /db, extra takarmány (#1360) 36 ap /db, pókláb (#1378) 2 ap /db.

A következő tárgyaidat hajlandó a boltos megvásárolni:
acélpengőke (#231) 3 ap /db, álompor (#396) 1 ap /db, amniosz (#203) 1 ap /db, aranyló ugarhéj (#100) 4 ap /db,
aurach fog (#657) 1 ap /db, borkonyó bibe (#312) 5 ap /db, bronzkulcs (#76) 9 ap /db, cirkuszi pergamen (#1233) 80 ap /db,
csillezsályalevél (#1253) 10 ap /db, csontkulcs (#74) 4 ap /db, darázsfarok (#654) 14 ap /db, darázsszárny (#652) 4 ap /db,
deus ex machina (#1) 25 ap /db, drótszőr (#37) 2 ap /db, elkarog szőr (#665) 1 ap /db, etra hályog (#712) 25 ap /db,
evaporőr háj (#105) 5 ap /db, ezüst kulcs (#184) 12 ap /db, furulya (#233) 7 ap /db, gromak bőr (#268) 8 ap /db,
gyíkfű (#201) 1 ap /db, gyöngymangó (#135) 2 ap /db, kazmár gyökér (#205) 4 ap /db, kék orchidea (#68) 4 ap /db,
kis aranykulcs (#240) 16 ap /db, kis vaskulcs (#40) 3 ap /db, kötél (#92) 1 ap /db, madártoll (#112) 1 ap /db,
magszim bél (#103) 5 ap /db, manifeszt.nyúlvány (#214) 10 ap /db, moa smaragd (#377) 25 ap /db, moa üveggömb (#383) 5 ap /db,
moa varázsdoboz (#1133) 410 ap /db, mocsári penke (#148) 1 ap /db, mutáns csont (#331) 4 ap /db, nagy aranykulcs (#246) 24 ap /db,
nagy bronzkulcs (#185) 14 ap /db, nagy vaskulcs (#186) 16 ap /db, nektoraf faggyú (#667) 3 ap /db, ormánygőte csont (#21) 3 ap /db,
orvosságos zacskó (#682) 150 ap /db, pirkit (#153) 2 ap /db, purifikátor háj (#269) 18 ap /db, remák szív (#264) 12 ap /db,
rézdarab (#70) 1 ap /db, rézkulcs (#75) 6 ap /db, ryuku köpeny (#693) 85 ap /db, ryuku nadrág (#691) 85 ap /db,
sallank karom (#128) 2 ap /db, spiritusz (#170) 1 ap cseppje, sullár hólyag (#168) 7 ap /db, sünmedve tüske (#14) 1 ap /db,
szeksztáns (#32) 20 ap /db, tigroszlán fog (#63) 1 ap /db, tinta (#101) 1 ap cseppje, trikornis szarv (#198) 12 ap /db,
ugh méreg (#166) 2 ap cseppje, uzbány csőr (#169) 6 ap /db, varkaudar pálinka (#1137) 22 ap /db, vasérc (#152) 2 ap /db,
vaskulcs (#183) 10 ap /db, vizestömlő (#3) 7 ap /db, xirnox szív (#213) 10 ap /db, zárnyitó készlet (#39) 12 ap /db áron.
[5 pontot használtál fel, van még 194.]

ve 36 1000 megveszed a 36. tárgyat 1000
Vásároltál 1000 fáklyát. 1000 aranyat fizettél. Figyelmeztetés: megterheltséged 200 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 194.]

ve 2 200 megveszed a 2. tárgyat 200
Vásároltál 200 kaját. 400 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 194.]

bb 36 1000 beraksz a bankba a 36. tárgyat (1000 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1000 fáklyát. [0 pontot használtál fel, van még 194.]

bb 2 175 beraksz a bankba a 2. tárgyat (175 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 175 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 194.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[117,103] A sík vidéket bozótos váltja fel.

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [118,103] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy élőholt quwarg. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt quwarg testét. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Rövid karddal néhányszor meglegyinted az élőholt quwarg torát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Látsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szekérkaravánt. Északra tart. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. [20 pontot használtál fel, van még 174.]

be 1215 15 bemész az 1215. épületbe
Úgy döntesz, hogy a karavánnal tartasz. Közelebb lépsz egy szekérhez, és felkéredzkedsz rá. A bakon ülő árnymanó kölyök, miközben ádázul rág valamit a szájában, bólint, szállj csak fel. Keresel magadnak némi helyet a szekér hátuljában, és kényelmesen elhelyezkedsz. A karaván északra indul.
3 mérföld megtétele után (ritka erdőben): a távolban sok-sok trikornis nyüzsög, szerencsére elég messze vannak; van itt egy Chara-din monolitja; 6 mérföld megtétele után (ritka erdőben): kisebb zavar támad, amikor felbukkan néhány trikornis, de hamar elzavarja őket valaki ott elől; van itt egy Chara-din monolitja; 12 mérföldre az indulási helytől (bozótos területen): van itt egy phua-kúp; 18 mérföldre az indulási helytől (dombságon): van itt egy vaskohó; 24 mérföldre az indulási helytől (dombságon): van itt egy olvasztókemence, egy vaskohó; 30 mérföldre az indulási helytől (ritka erdőben): van itt egy elf kósza háza.
És végül elérkezel a karavánnal közös utazásod végére. Leszállsz a szekérről, búcsút intesz nekik, majd szemügyre veszed, hol is vagy éppen. [30 pontot használtál fel, van még 144.]

AZ UTAZÁS MEGKEZDÉSE ELŐTTI TÉRKÉPED


(118,103) élőholt quwarg (#202), Chara-din rúnaköve, északra tartó szekérkaraván (#1215), Chara-din monolitja (#534)

[118,88] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Elérkeztél a keleti trollkeltető zóna határához. Minden tele van figyelmeztető táblákkal, mint pl. "A TROLLOK ETETÉSE TILOS". Egy csontig lerágott holttestet pillantasz meg: elfintorodva fordulsz el.

Felfedeztél egy oltárt. Sheran hívei emelték. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Hoppsz, egy quwarg! Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
[0 pontot használtál fel, van még 144.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[119,87] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Egy szemtelen quwarg ugrik az arcodra, de gyorsan lesöpröd. Látsz egy Chara-din monolitját. Egy quwarg mozdul a földön. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál.

Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [120,86] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A növényzetet itt alaposan megtépázta valami. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Látsz egy quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy vadtroll közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vadtroll fejét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Rövid karddal végigmetszed a vadtroll testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A vadtroll karma a fejed mellett suhan el! A vadtroll állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-5 életpont). A vadtroll most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [121,85] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Ezt a monumentális oltársort Metamorph Böffenet emelte Raia nagyobb dicsőségére! " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy friss csatamezőt. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy szent tölgyfát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy ork sámán. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy lángcsóva. 9 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ork sámán testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Rövid karddal végigmetszed az ork sámán tömzsi testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy lángcsóva varázslatot. 10 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 114.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Hozzálátsz, hogy végezd a fosztogató hálás munkáját. Mindenhol hullahegyek. Megcsonkított varkaudar hullákat látsz nagy kupacokba hordva. Szisztematikusan motozod meg a nem teljesen undorító hullákat. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy tetemember intéz feléd kihívást.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tetemember rotható húsát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Rövid karddal megcsapod a tetemember testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A tetemember mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A tetemember szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, fosztogatás! Pár perc kérdése csupán, és máris valami hasznosra bukkansz: Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy szöges páncél. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy tetemember készül a lemészárlásodra.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tetemember testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Rövid karddal felnyitod a tetemember bűzlő testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Undorítók ezek a lények, a hullahegyek közt élnek! Tovább kurkászol... Hosszadalmasan nézelődsz. Az az egy pozitív dolog van ebben a kukázásban, hogy nincsenek erre igazán komoly szörnyek. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy nómenklatúra támad rád.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a nómenklatúra nyálkás tömegét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (14 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a nómenklatúra bal lábát. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Rövid karddal megvágod a nómenklatúra egyik csápját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A nómenklatúra fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 918 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. No de hiába - semmit sem találsz! Nagyon eleged van már ebből a bűzös és gyászos hangulatú temetőből, úgyhogy távozol. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [20 pontot használtál fel, van még 94.]

m 1 mozogsz északkeletre
[122,84] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Az ősi nép vad haragja szálla a Mesterek Bandájára... Kvazársziklák Népe " Látsz egy mínosz-kúpot. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Morran MacMoran hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy manifesztátor. Itt csata lesz.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a manifesztátor zsezsgő plazmáját. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal végigmetszed a manifesztátor zsezsgő plazmáját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A manifesztátor mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A manifesztátor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Összeakadsz egy hosszú ősz hajú, szürke szemű kobudera férfival. Hosszú szakálla és rövid bajsza van. Fekete a bőre. Tharr főpap-jelöltje. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy két kard szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy rothasztó talizmánt, egy tankány karmot, egy vassisakot, egy vasvértet és egy vérvörös köpenyt visel. Felszerelését egy norpadolótika trófea, egy ongóliant trófea és egy sivatagi doareg trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Sye Rock. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Profi harcos, nem vitás. Egy mély meghajlással köszöntöd. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
[12 pontot használtál fel, van még 82.]

kut 60 kutatsz 60 pontért
Lélegzetedet visszafojtva, bekukkantasz a kúp félhomályába. Félig-meddig arra számítasz, hogy valamilyen szörny fog rád rontani, de erre nem kerül sor. Csak néhány ősi kőszobrot találsz bent. Közelebbről megvizsgálva, látod, hogy a fal egyik részére apró jelek vannak vésve. Valamilyen titkosírás lenne?

Odakint is körülnézel. Keresni, kutatni kezdesz. Sajnos semmilyen rejtett vagy eldobott tárgyat nem találtál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [60 pontot használtál fel, van még 22.]

m 2 1 mozogsz keletre, északkeletre
[123,84] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Vad szamóca illatát hozza a szél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy amniosz-fát. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél.

Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [12 pontot használtál fel, van még 10.]

im 0 2 imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 10.]

szk 765 keresed a 765. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy ryuku futárbérencet. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 10.]

* 1. BP: leveszed/lerakod az 1171. tárgyat
Ez a tárgy már nem is volt a kezedben, ezért eleve nincs szükség erre a parancsra. [0 pontot használtál fel, van még 10.]

* 2. BP: kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat
Az ujjadra húzod a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 10.]

* 3. BP: kézbeveszed/felveszed a 690. tárgyat a 689. tárggyal a 692. tárgyat
Leveszed a grifftoll kesztyűt, majd felhúzod a kezedre a ryuku kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 10.]
Lecsatolod a Métely páncélját, majd magadra öltöd a ryuku mellvértet. [0 pontot használtál fel, van még 10.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 10.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed a 688. tárgyat
Leveszed a kvazár sisakot, majd a fejedre teszed a ryuku sisakot. [0 pontot használtál fel, van még 10.]

* 5. BP: használod a 163. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 5.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 22, 18, 17.
Küzdelmes kalandjaid után megpihensz táborhelyeden, és felkészülsz a Szertartásra, melyet talán még őseid sem ismertek... ám hiába próbálsz tudatod legmélyére férkőzni, hogy meríts az Élet Forrásából, valami megakadályoz ebben... Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 8 kaját nyel le a ryuku ostromteknős. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 5 pontod maradt, ebből a következő körre 5 pontot vihetsz át. Kapsz még 236 pontot. A következő körben tehát 241 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Lieen Su , egy rövid aranyhajú, piros szemű kobudera nő vagy. Bőröd sárga. Tharr eljövendő papja vagy. Az Ősi Hajnal Lovagjai (#9167) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 95. fordulód.

Erő: 15 (22) Szint: 17 Merészség: 8/5 Magasság: 143 cm
IQ: 18 (19) Támadás: 19 Agresszió: 6 Testsúly: 46 kg
Ügyesség: 17 Védekezés: 31 Menekülés: 30 % Életkor: 3/3 év
Egészség: 22 (23) Életpont: 346/240 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 6
Szerencse: 27 (29) Varázspont: 203/175 Pénz: 227 arany Kép. pont: 12
Tudatpont: 28/11 Pszi pont: 72/52 EFejl: 16
Eddig összesen 430 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3852 TP-t kaptál. Jelenleg 224512 TP-d van. A következő szinthez még 35488 TP szükséges. Trófeáid: élőholt quwarg, varkaudar íjász, szutykos remák. A 64. fordulódban 5312 arany került a bankszámládra. 6135 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/0 ökölvívás: 6/52 (+30%) szúrófegyverek: 6/98
vágófegyverek: 22/5 (+5%) ütőfegyverek: 5/11 lőfegyverek: 1/0
dobófegyverek: 18/34 (+6%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (110%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -8.); vas dobónyíl (#189) (9 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/82 2. nyomkövetés: 12/46 (+28%) 3. lopás: 1/0
4. mászás: 2/77 5. csapdakészítés: 5/89 (+8%) 6. csapdaészlelés: 1/36
7. gyógyítás: 3/8 8. titkosírás: 1/31 9. felderítés: 6/56 (+103%)
10. szörnyidomítás: 3/67 11. teológia: 18/39 (+21%) 12. taumaturgia: 13/15 (+2%)
13. szerencsejáték: 1/85 14. versengés: 9/86 15. harcművészetek: 16/3
16. zene: 1/87 17. szörnyismeret: 14/14 18. pszi: 11/15 (+7%)
19. zárnyitás: 1/0 20. vadászat: 2/32 21. vitalitás: 1/0
22. bányászat: 9/56 23. főzés: 1/15 24. csapatmunka: 1/0

FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
manaelementál (#290)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71) óriáserő (#53) csupasz izom (#28)
tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
9. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
tüskepajzs (#30)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> 66. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ryuku ostromteknős (#362) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (teljesítve)
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
fejleszt.gyümölcse (292)
az élet forrása (337)
illúziópáncél (354)
az ősök hite (362)
az ügyess. jutalma (377)
testvéri segítség (411)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1364 arany (#50) 1 sallank karom (#128) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
16 kaja (#2) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 ovimon-bogyó (#207)
1 szöges páncél (#65) 1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(118,88) Sheran oltár, Chara-din monolitja (#534)
(119,87) Chara-din monolitja (#534)
(120,86) oltár, vadtroll (#70)
(121,85) friss csatamező (#262), oltár, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 47. jellempróba, ork sámán (#345), tetemember (#123), nómenklatúra (#158)
(122,84) mínosz-kúp (#178), szent tölgyfa (#393), oltár, művészi porolit (#720), Chara-din rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), manifesztátorok (#124), Sye Rock (2341. kalandozó)
(123,84) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), 40. jellempróba, művészi porolit (#720)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* *** 2009.02.26. *** Egy régi forduló fagyási probléma, ami talán még Zsoltról maradt ránk, de Szilárd nem tudta kijavítani: Ha az erőpajzs I-et, hadiszerencse I-et vagy II-t az avatári áldás előtt elmondtad, akkor mindkét varázslat fennmaradt rajtad. Sajnos, ilyenkor azonban a karakter fordulója is végtelen ciklusba került, ezért forduló nem generálódott. A hibát javítottam.
* A KT képességfás programokat teljesen újraírtam. Ennek következményei:
- Ha kevesebb pontot tud valaki fejleszteni a képességbe, mint amennyit akart, akkor csak annyi TU-t ill. TVP-t vonunk le, amennyit tudott fejleszteni.
- A korábbi verzióban minimális hibavizsgálat volt. Beraktam, hogy a KT vezető csak akkor tud új képességet kezdeni, ha az előzőt már kifejlesztette a KT, és letelt a 60 nap. A korábbi verzió nem vizsgálta, hogy egy képesség fejlesztésekor megvolt-e az előfeltétel, ezt is beraktam.
- A program bizonyos esetekben rosszul számolta a fejlesztési költséget, ez most már jó lesz.
- A képesség kifejlesztésekor nem ment mindig ki az enciklopédia, ez is működik most már. Igazándiból, biztosra mentem: amikor a képesség elkészül, mindenki megkapja az encet (az is, aki esetleg nem épitette be a minimumot), és amikor valaki utólag beépíti a minimumot, akkor is megkapja.
- Az egy képességbe egy ember által fejlesztendő TU eléggé "definiálatlan" volt a korábbi programban, ezt egyértelműsítettem. Egy embernek egy KT képességbe 10+képesség szintje*20 TU-t kell fejlesztenie ahhoz, hogy használni tudja. Az aktuálisan fejlesztett képességbe fejleszthet ennél többet is. Ha a jelenlegi képesség fejlesztésekor még van maradék TU még régről, azaz az aktuális képesség költségét feleztük, akkor az emberenkénti minimum is feleződik. Ha valaki olyan képességbe fejleszti a minimumot, amit a KT korábban már kifejlesztett, akkor számára a kedvezmény nem érvényesül.
- Beraktam azt, hogyha valaki az aktuális képességet fejleszti, de még nem érte el a minimumot, akkor is fejleszthessen, ha a képességhez már 0 kell (ez azért fontos, mert ha van maradék, így csak a felét kell fejlesztenie).
- Ezenkívül a karakterlapon a képességfás kiírást újraírtam, hogy minden fontos információt tartalmazzon.
* Még egy apróság: Danair ötlete alapján az agyrém nevű szörny kapott egy tápos ritka kincset.
* *** 2009.03.02. *** - Frissítettem a TFFree programot, ennek köszönhetően a Free verzióban is megszűnt az a korábbi hiba, aminek köszönhetően a karakterek -5 sebzést kaptak.
- A képességfás fejlesztésnél valamiért Szilárd bent felejtett néhány képességet, amire Zoli az elején explicit leírta, hogy a képességfás fejlesztésnél ezek nem működnek, ezért ezeket kiszedtem (vértestvér öregedés, szent tölgy és nekrofun affinitás tvp költség módosítása, tulajdonság tf-elő képesség).
- Ezzel párhuzamosan, a fórumon történt felvetéseket kielemezve és átgondolva, az új EF parancs költségét 10 TVP-ről 7-re csökkentettem.
- A kedvenc táborhely (503) nem működött. Javítottam.
- Zaforion esszenciájának használatakor most már megjelenik a szöveg.
- A tudati portya (501) képességről, sajnos, ebből jóformán egyetlen programsor sem úgy működött, ahogy kellett volna, az egészet újraírtam, illetve a távolság*2 TVP emberenkénti költséget távolság*1 TVP-re csökkentettem.
- Most már a ryuku őrtorony által kreált szopókövet is azonnal semlegesíti az áldott kő vagy ősi nyaklánc.
- A munka gyümölcse most már a RoMbolás parancsnál is működik.
- Az FTV beállításoknál a 90-es szintkorlátot kitoltam 99-re, mivel már van 90. szint fölötti karakter, akire a korábbi verzióval az FTV nem működött.
- A karakterlapon most már az is megjelenik, hogy a Közös Tudatod milyen régi típusú képességekkel rendelkezik.
- Elkészültem 3 új tudati képességgel, ezek a tudati gyorsítás (513, +1 lőfegyver támadás), tudati kitérés (szint/4% esély a lőfegyver elkerülésére) és a tudati kontaktus (517, 3 helyett hat direkt kontaktus lőhető egy körben, ha olyanra lövöd, akinek nincs vp-je, az sebződik). Az utóbbi képességet kiegészítettem a leírtakhoz képest azzal, hogyha olyan ellenfélre lövöd, akinek van vp-je, az eddigi max 120 helyett max 180 vp-t szívsz belőle.

Üzenet küldése a karakternek