87. forduló, Camargh összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. szept. 4. 9h:12'
EZ A 387. JÁTÉKHETED, 145. FORDULÓD
388. játékheted kezdete: szept. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 27 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4223
SZÁMLA : XXXX

CAMARGH KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [107,98] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 34. pontnál.
Egy katona siet feléd, ruháján a Yaurr királyság címerével. Elmondja, tetteid alapján téged ért a megtiszteltetés, hogy visszalopd elrablójától a királyság szent kardját, amit ha megteszel, óriási jutalomban részesülsz. Te azonban udvariasan közlöd, hogy még sohasem loptál, és ez nem is áll szándékodban, ellenben megígéred, hogy megteszed, amit tudsz a kard visszaszerzéséért. A fickó elsiet, és csak másnap tér vissza. Egy papírtekercset nyújt át számodra, melyben VI. Borax személyesen hív meg Alanorba, mint írja "szeretném magam köré gyűjteni a hozzád hasonló őszinte és becsületes kalandozókat". Kellemes melegség tölt el - a felkelő nap csiklandozza hasadat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+13 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+33 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+20 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 320.]

* 2. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 315.]

* 3. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Befejezted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 310.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 305.]

ff 329 felt. fegyverváltás: 329
Felt. fegyverváltás: << csontpálca. [0 pontot használtál fel, van még 305.]

kf 529 kézbeveszed/felveszed az 529. tárgyat
Az ujjadra húzod az angyalok gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 305.]

ef 5 512 energia fejlesztése 5
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 270.]

vps 26 VP spórolása: 26
Félreraktunk, letiltottunk neked 26 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 270.]

v 21 3 elmormolod a 21. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Megidézted a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 3 kaja. [-9 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 265.]

h 1107 használod az 1107. tárgyat
Aktivizálod a varkaudar látógömböt. Lassan a szemeid előtt, a levegőben egy labirintus homályos térképe jelenik meg. A látványt elraktározod valahova, a tudatod mélyére, ahonnan bármikor előbányászhatod, ha szükség lesz rá.

15 13 12 6 5 16 25
14 11 7 4 17 24 26
10 8 3 18 23 27 32
9 2 19 22 28 31 33
1
20 21 29 30 34 35
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 129. labirintus térképe. A bejárat innen keletre 141, délre 18 mérföldre található.

A következő pillanatban a varkaudar látógömb köddé válik. [10 pontot használtál fel, van még 255.]

h 341 331 8 használod a 341. tárgyat
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 32 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 255.]

h 341 107 1 használod a 341. tárgyat
A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 8 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 255.]

h 341 72 1 használod a 341. tárgyat
A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 7 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 255.]

h 341 190 2 használod a 341. tárgyat
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 20 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 255.]

lm 24 24 24 mozogsz 24 24 24
Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [35. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy halálos morf az. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 12 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a halálos morf testét. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Elszántan a másikra rontasz. Csontpálcával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a halálos morf jobb oldalát. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a halálos morf nyakát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Csontpálcával megcsapod a halálos morf testét. Kritikus ütés! (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a halálos morf testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A halálos morf lekever egyet a mancsával. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A halálos morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 khatiszon kristály. 1 291 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}

A fal előtted valamilyen ismeretlen ragacstól csillog. Igyekszel nem hozzáérni, de a járat túl szűk, te pedig nem vagy elég ügyes: kezed azon nyomban hozzátapad. Pillanatokon belül mozdítani sem tudod karodat, és amikor lenézel rá, megérted miért: teljesen elkövesedett. Úgy tűnik semmit sem tehetsz: hiába maszírozod, hiába próbálod feszegetni, nem mozdul. Aztán legnagyobb örömödre, egy idő múlva magától megszűnik a kövesedés. (-26 TVP.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Kanyarodik a járat. [41. PONT.] Rálépve egy billegő kőlapra, dübörgést hallasz, a fejed fölül! 35 életpontot vesztettél. Félreugrasz a lezúduló kőfal-csapda elől. A fal lassan visszamegy.
Hamarosan egy lomha morfot pillantasz meg. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 19 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő. 7 életpontot vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a lomha morf egyik csápját. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (13 életpontot vesztettél.) Túl sok sebet kaptál. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 35. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [41. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy lomha morf az. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 27 életpontot sebeztél. Távolról méregfelhő varázslatot lő rád a másik. 10 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a lomha morf testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (15 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Csontpálcával többször kegyetlenül megütöd a lomha morf fejét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a lomha morf egyik csápját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A lomha morf megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Csápjaival a lomha morf csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 khatiszon kristály. 963 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Folytatod az utat. [42. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. [43. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy harcias morf van előtted! Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a harcias morf testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Nincs időd félrehajolni. (32 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Meglengetve a csontpálcát a másikra rontasz. Csontpálcával többször kegyetlenül megütöd a harcias morf testét. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a harcias morf testét. Kritikus ütés! (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Letéped magadról. Véres nyál csordul ki a harcias morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 khatiszon kristály, 3 varázskő és 12 angyalok gyűrűje. 950 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Újabb kanyar! [45. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Egy széles, magas terembe érsz. [22. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy védelmező morf az. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a védelmező morf testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Csontpálcával halálos csapásokat osztva péppé vered a védelmező morf fejét. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a védelmező morf jobb karját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A védelmező morf Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Csontpálcával megütöd a védelmező morf nyakát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a védelmező morf testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A védelmező morf mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 khatiszon kristály és 3 varázskő. 1 291 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Továbbsuhansz a folyosón. Innen csak egy út van: előre! [23. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [24. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy védelmező morf. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 12 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a védelmező morf bal oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Meglengetve a csontpálcát a másikra rontasz. Csontpálcával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a védelmező morf testét. (4 támadással 158 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a védelmező morf testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A védelmező morf meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A védelmező morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 khatiszon kristály és 5 gyógykenőcs. 1 291 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Egy kart látsz a falon. Próba szerencse, meghúzod! Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Egyhelyben toporogsz.
[44 pontot használtál fel, van még 211.]

lm 35 35 35 mozogsz 35 35 35
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [23. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [22. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [45. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. [43. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. [42. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Az út ismét kanyarodik. [41. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [35. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[14 pontot használtál fel, van még 197.]

lm 44 49 39 mozogsz 44 49 39
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. A folyosó kanyarodik. [41. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Úgy suhansz, mint az árnyék. [42. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. [43. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Az út ismét kanyarodik. [45. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [44. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Kanyarodik a járat. [45. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. [46. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Hangtalan léptekkel osonsz előre. [47. PONT.] Hirtelen egy mágiamorfálót veszel észre magad előtt. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 25 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a mágiamorfáló bal oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Nincs időd félrehajolni. (28 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Csontpálcával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mágiamorfáló testét. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a mágiamorfáló bal oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Gyorsan félrelököd. A mágiamorfáló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 khatiszon kristály, 50 arany és 1 hópelyhes kupa. 950 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Mész tovább, előre. A szűk járat megint csak kanyarodik. [48. PONT.] Morajt hallasz a távolból. Vajon mi lehet ez? Aztán megpillantod a folyosón a feléd guruló óriási kőgolyót. Pánikszerűen menekülni kezdesz! 33 életpontot vesztettél. A golyó utolér, és a falnak présel. Uuuuhhhhh!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Egy nagyobb terembe érkezel. [49. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Kanyarodik a járat. [48. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Folytatod az utat. [50. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy domináns morf lakik itt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 11 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a domináns morf jobb oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Vad csatakiáltással, felemelve a csontpálcát ellenfeledre rohansz. Csontpálcával többször kegyetlenül megütöd a domináns morf bal vállát. (4 támadással 158 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a domináns morf testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A domináns morf Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! A domináns morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 khatiszon kristály, 1 galachmit és 1 ezüsttollú nyíl. 1 273 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. [51. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Folytatod az utat. Elérted a következő kanyart. [37. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A fenébe! Egy zsákutca. [39. PONT.] Halk, zümmögő hangot hallasz, amint rálépsz az előtted levő kőlapra, majd a következő pillanatban valami borzasztó szívóerő tapad rád! Dermedten tapasztalod, hogy mágikus energiaforrásaid kimerültek (-56 varázspont).
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 khatiszon kulcsot. [40 pontot használtál fel, van még 157.]

lm 40 56 57 mozogsz 40 56 57
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. [38. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Az út véget ér - egy zsákutca! [40. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. [38. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [52. PONT.] Hirtelen arra eszmélsz, hogy egy varázslat repül feléd. A forrását nem látod, védővarázslat felhúzására már nincs idő! A mágia lebontotta a rajtad lévő áldomás varázslatot.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [53. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy halálos morf van előtted! Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a halálos morf testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Vad csatakiáltással, felemelve a csontpálcát ellenfeledre rohansz. Csontpálcával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a halálos morf testét. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a halálos morf bal vállát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mielőtt észbe kapnál, a halálos morf megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Csontpálcával megcsapod a halálos morf testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a halálos morf testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A halálos morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 khatiszon kristály és 3 manifeszt.nyúlvány. 1 291 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [54. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy halálos morf. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a halálos morf bal vállát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Elszántan a másikra rohansz. Csontpálcával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a halálos morf fejét. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a halálos morf testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A halálos morf Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Csontpálcával eltalálod a halálos morf testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a halálos morf bal karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Hasznavehetetlenné vált a csontpálca. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 khatiszon kristály és 1 hibátlan tűzopál (ld. enc.). 1 291 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [55. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Folytatod az utat. Innen csak egy út van: előre! [56. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. ajtót pillantasz meg. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő khatiszon kulcs nyitja az ajtót. A törékeny mágikus kulcs összeroppan! Hoppsz, elérted a lefelé vezető lépcsőt. Nagyon szűk és csúszósnak is látszik... De azért megkockáztatod. Baj nélkül leértél! Némi kutatás után találsz egy nehéz kőládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 4 mutáns csont, 4 rókafarok, 3 csontpálca, 6 ezüstdarab és 3 ezüsttollú nyíl. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Elérted a lépcsőt, ami a Végzet Vermének következő szintjére vezet! Lassan leóvakodsz. A kulcs felfénylik a kezedben, és hirtelen megjelenik előtted a teljes szint térképe! Khatiszon kristályaid porrá omlanak.

1 44 11
18
2 7 43 12
3 4 5 6 13 20 19 17
42
10
8 14 16
9 15
45 41 46
31 21
28
32 38 22
33 39 40 37 47 23 30 29 27
34 36 48 24 26
35 25
49

Ez a Végzet Vermének 2. szintje. Legszívesebben most azonnal nekilátnál a szint felderítésének, de már szörnyen fáradt vagy, ezért inkább átlépsz a zöldesen vibráló kapun, amit a kulcs megidézett számodra, és visszateleportálsz a kiinduló meződre. [18 pontot használtál fel, van még 139.]

vpf VP elővétele:
Nincs VP-d, amit felszabadíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 139.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Ez a varázslat csak labirintusokban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 139.]

m 5 5 6 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra
[106,99] Síkság, továbbra is csak síkság. Megpihensz egy kettéroppantott tábla előtt. Kíváncsiságból összeilleszted a darabokat, és kiböngészed a feliratot: "Ragrion". Nem mond semmit e név. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr híveié. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Kharón Nan Akherón előtt. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. A terem távolabbi sarkában egy lényt veszel észre. Egy vortexmágus. Arckifejezéséből ítélve rendkívül finom falatnak találhat.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 28 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vortexmágus testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Marokra fogva a csontpálcát ellenfeledre rontasz. Csontpálcával halálos csapásokat osztva péppé vered a vortexmágus jobb lábát. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a vortexmágus testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 31 életpontot vesztettél. A vortexmágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 vortex talizmán. 1 308 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 59, gyógyulás: 0, összesen: -59 ÉP}

Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot!
Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy márványtornyot. Délnyugatra nézve látsz egy tavacskát. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Esni kezd az eső. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy varkaudar kósza közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Egy rovarfelhő varázslatot dob rád a másik. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 11 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar kósza fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Meglengetve a csontpálcát ellenfeledre támadsz. Csontpálcával halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar kósza testét. Kritikus ütés! (3 támadással 123 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a varkaudar kósza jobb vállát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 11 életpontot vesztettél. A varkaudar kósza összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Hasznavehetetlenné vált a csontpálca. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 913 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [105,100] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy ryuku csapásvezető formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze délkeletre látsz egy vaskohót. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy tavacska van. Északra egy Dornodon oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy varkaudar bajnok. Megvető mosollyal várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 22 életpontot vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a varkaudar bajnok jobb vállát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Vad csatakiáltással, felemelve a csontpálcát a másikra rontasz. Csontpálcával halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar bajnok testét. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Hárításod megcsúszik, a varkaudar bajnok fegyvere a jobb térdedbe fúródik. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Elhajolsz a varkaudar bajnok ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Elvesztette a varázserejét a csontpálca. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}

Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [104,100] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben. Csak nem akarsz visszatérni a halott pusztaságba? Egy alaposan kitaposott csapást fedezel fel nem messze. Nem kell sok ész ahhoz, hogy kitaláld: az izmos talpnyomok varkaudaroktól származnak. Mozgást észlelsz oldalról. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy varkaudar behemót közeledik. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar behemót bikafejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Vad csatakiáltással, felemelve a csontpálcát ellenfeledre rohansz. Csontpálcával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar behemót bal karját. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a varkaudar behemót bikafejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! Csontpálcával megütöd a varkaudar behemót testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a varkaudar behemót bal lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 273 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Dornodon oltárt. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy Tharr oltár van. Nyugatra egy patak van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. [43 pontot használtál fel, van még 96.]

m 6 5 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[103,100] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy uzbány lehet. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az uzbány jobb szárnyát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Vad csatakiáltással, felemelve a csontpálcát a másikra rohansz. Csontpálcával többször kegyetlenül megütöd az uzbány bal lábát. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az uzbány testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az uzbány feléd csap csőrével, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy egyáltalán nem, gyanús helyre lépve furcsa dolog történik: süppedni kezd alattad a talaj! Villámgyorsan előre vetődsz, nehogy beleess a rejtett csapdába. Miután kiliheged magadat, hátranézel. Egy szopógödör! Kiliheged magad. Hu, ez meleg helyzet volt! Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely nyugatról folyik keletre. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr híveié. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Tharr oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy szutykos remák. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Megmarkolva a csontpálcát a másikra támadsz. Csontpálcával halálos csapásokat osztva péppé vered a szutykos remák testét. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a szutykos remák jobb vállát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csápjaival a szutykos remák lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-10 pszi pont.) (-3 TU.) A szutykos remák összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Hasznavehetetlenné vált a csontpálca. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 1 274 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [102,101] A síkságot ritka erdő váltja fel. Megállsz egy gödör mellett. Egyértelmű, hogy ásóval vésték a talajba. Belsejébe pillantva megérted, miért repked ennyi döglégy a környéken. Kisebb mészárlás zajlott le itt, a gödör alján rothadó humanoid tetemek vannak egymásra hányva, a foszladozó bőr alatt látod, hogy a kukacok elkezdték mindent megsemmisítő munkájukat. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Sheran hite segít a varkaudarok eleni harcban. Fekete Druidák KT " Észreveszel egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan rontasz a varkaudarok sátrai közé, készen arra, hogy mindenkit lekaszabolsz, aki az utadba áll. Amint észrevesznek a helybeliek, zűrzavar támad, van, aki menekülni próbál, a többség azonban vicsorogva feléd indul. Egy varkaudar kölyök jön feléd.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Vad csatakiáltással, felemelve a csontpálcát ellenfeledre ugrasz. Csontpálcával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar kölyök bal középső lábát. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a varkaudar kölyök jobb középső lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök melléd csap a farkával! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudarok körülötted tülekednek, egyesek feléd is nyúlnak, hogy letépjék nyakadból Poomr Ko szimbólumát. Aztán egy bátrabb eléd lép, hogy megküzdjetek. Egy élőholt mirg intéz feléd kihívást.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Csontpálcával többször kegyetlenül megütöd az élőholt mirg testét. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod az élőholt mirg pikkelyes lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az élőholt mirg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Az imént bemutatott tökéletes harctudásod nem elég a varkaudaroknak, ennyitől nem rohannak el a különböző égtájak felé. A földön megpillantasz valamit. Lehet, hogy a te hátizsákodból esett ki? Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ubuk dobónyíl, egy mutáns csont, 3 bumeráng és egy bakkura csizma. Egy varkaudar kölyök készül a lemészárlásodra.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Meglengetve a csontpálcát a másikra rohansz. Csontpálcával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar kölyök jobb középső lábát. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök melléd csap a farkával! A varkaudar kölyök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudarok valahogy elszántabbnak tűnnek, pihenni sincs időd, máris újabb ellenfeled akad. Egy varkaudar támad rád.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Meglengetve a csontpálcát a másikra támadsz. Csontpálcával iszonyatosan megcsapod a varkaudar testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a varkaudar testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A vicsorgó varkaudarok röhögve löknek eléd egy újabb ellenfelet. Nagyot nyelsz a látványára. Egy varkaudar kölyök jön feléd.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Csontpálcával halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar kölyök bal középső lábát. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. Véres nyál csordul ki a varkaudar kölyök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A legerősebb, legtermetesebb falulakó előrelép az egyik sátor tövéből, ahonnan eddig ráérősen a harcstílusodat figyelte, hogy végre véget vessen életednek. Egy varkaudar behemót intéz feléd kihívást.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a varkaudar behemót jobb karját. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Megmarkolva a csontpálcát ellenfeledre támadsz. Csontpálcával többször kegyetlenül megütöd a varkaudar behemót testét. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a varkaudar behemót fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A varkaudar behemót most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 273 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Néma csend borul a tájra, egyedül maradtál. Végigjárod a sátrakat, hátha találsz valami használhatót. Miután mindegyikben jártál, összeszámolod, mely tárgyakkal lettél gazdagabb: Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy vashegyű nyíl, egy kígyóbőr kesztyű, egy vasalt bunkó, egy rézsisak, egy bronzhegyű nyíl és egy sámán gyógykenőcs (ld. enc.). Nincs értelme tovább időzni. Rendbe szeded a ruházatod, és kisétálsz a faluból.
Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Napsugár előtt. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy régészeti lelőhelyet. Vigyázol, nehogy belecsússz valamelyik gödörbe! Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy széljárás varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy barátság szent tüzét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Észreveszel egy borkonyó cserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Észreveszel valamit a földön. Még egész friss elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [101,102] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Vad szamóca illatát hozza a szél. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " A Barátokért érdemes élni és meghalni. Egy idézet az Éjharcos-kódexből. " Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy királyi őrsáncot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Felfedeztél egy régészeti lelőhelyet. Vajon mit rejthet a föld mélye? Találsz egy szent tölgyfát. Felfedeztél egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy alku varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Hayamu Oyabura lábát masszírozza. A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy patakot. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy piromenyét közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (7 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Vad csatakiáltással, felemelve a csontpálcát ellenfeledre támadsz. Csontpálcával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a piromenyét jobb első lábát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a piromenyét jobb hátsó lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A piromenyét feléd harap, de sikertelenül. A piromenyét még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [75 pontot használtál fel, van még 21.]

szk 99 keresed a 99. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy piromenyétet. [0 pontot használtál fel, van még 21.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 18.]
Iszol a vizestömlőből. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját töm magába a kőszáli disznó. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt az alku hatása.
Ebben a körben 18 pontod maradt, ebből a következő körre 18 pontot vihetsz át. Kapsz még 286 pontot. A következő körben tehát 304 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÁGIAMORFÁLÓ (7623. SZÖRNY)
A morfokról általánosságban: E lények a Végzet Vermének lakói. Soha senki sem találkozott még a Verem bugyrain kívül egyetlen morffal sem. A tudósok egy része valamilyen elfajzott alakváltóknak tartja őket, mivel képesek bármilyen élőlény képességeit leutánozni. Szerencsére, ugyanaz a morf ritkán fogja a képességeit váltogatni, ha újra megtámadod, ezért ha először meglepetésként ér, amit művel, másodjára már fel tudsz rá készülni. A morfok képességeiről ezen túl nincs értelme értekezni, mivel teljes mértékben megegyezik egy szörny képességeivel, ezért a Verem bugyraiban bármilyen szörnnyel, bármilyen szörnyképességgel összefuthatsz. Jobb tehát, ha felkészülsz minden eshetőségre!
A mágiamorfálók alakíthatják a Verem mágiáját. Legalábbis ezt feltételzik a józanabb veremtudósok. Persze még abban sincs egyetértés, hogy vajon mire és hogyan formálják a mágiát. Még a legelvetemültebb veremtudós sem tud semmiféle hasonlatot feltételezni egy mágiamorfáló és bármely fürkész között. A veremtudósok kis társasága pont emiatt tartja légből kapott elméletnek a morfok és fürkészek kapcsolatát.

HIBÁTLAN TŰZOPÁL (1642. TÁRGY)
Ahogy a kezedbe kerül ez a kő, rögtön megérzed, milyen tökéletes. Ilyen csodálatos dolgot csakis nagyhatalmú mágia lehetett képes létrehozni. A hibátlan tűzopál átlátszó külső rétegein keresztül egyenest a belsejébe látsz, ahol örök fénnyel tűz lobog. Azt mondják, aki sokáig erre az illúziófényre veti a tekintetét, maga is érezni fogja az izzást testének minden porcikájában. Nos, lehet benne némi igazság, jössz rá magad is. Az izzás természete persze leírhatatlan, csupán a hatását ecsetelhetem: ha a hibátlan tűzopált magadnál tartod, azokat a tárgyakat, melyeknek fegyver szakértelem vagy tapasztalati szint korlátja van, egy szinttel korábban KF-elheted majd, mint egyébként. (Több ilyen tárgy hatása nem adódik össze.) A tárgy nem átadható.

SÁMÁN GYÓGYKENŐCS (1139. TÁRGY)
A varkaudar sámánok által készített gyógykenőcs jóval gyanúsabb és büdösebb kotyvalék, mint amit a gyakorló kalandozók készítenek. De valljuk be, jóval hatékonyabb is! A sámán gyógykenőcsöt a H 1139 paranccsal használhatod, ez TVP-be nem kerül. Maximum 300 ÉP-t fogsz visszanyerni, de így nem gyógyulhatsz max. ÉP fölé. A sámán gyógykenőcs megadható paraméterként a totemes gyógyításnál is. Labirintusban automatikusan gyógyítani fogsz vele, ha más módon már nem megy.

KARAKTERLAP

Camargh, egy fekete, copfos hajú, barna szemű troll férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Raia misszionáriusa vagy. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 145. fordulód.

Erő: 28 (38) Szint: 19 Merészség: 10/5 Magasság: 252 cm
IQ: 20 (24) Támadás: 23 Agresszió: 3 Testsúly: 476 kg
Ügyesség: 22 (27) Védekezés: 40 Menekülés: 30 % Életkor: 21/21 év
Egészség: 19 (21) Életpont: 305/254 Jellem: jó (211) Tul. pont: 1
Szerencse: 27 (33) Varázspont: 179/0 Pénz: 3506 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 42/3 Pszi pont: 80/50
Eddig összesen 1129 szörnyet (22 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 19 567 TP-t kaptál. Jelenleg 402 853 TP-d van. A következő szinthez még 47 147 TP szükséges. Trófeáid: Poomr Ko, hegyi góliát, borzalmas varkaudar.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 3/20 szúrófegyverek: 8/55 vágófegyverek: 17/70 (+13%)
ütőfegyverek: 23/91 (+17%) lőfegyverek: 12/3 dobófegyverek: *22/101 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: csontpálca (#329)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); kerek kő (#19) (5 -9.); bumeráng (#249) (10 -17.); vas dobónyíl (#189) (18 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
101,102 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 113
A Végzet Vermében a 2. szinten jársz. Ebben a hónapban 1 szintet teljesítettél.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 64 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/1 2. nyomkövetés: 21/81 (+28%) 3. mászás: 10/73
4. csapdakészítés: 12/45 (+6%) 5. csapdaészlelés: 3/38 (+30%) 6. gyógyítás: 17/80
7. titkosírás: 3/68 8. felderítés: 11/71 (+36%) 9. szörnyidomítás: 1/45
10. teológia: 22/9 (+20%) 11. taumaturgia: 15/87 (+19%) 12. szerencsejáték: 1/63
13. versengés: 12/18 (+8%) 14. zene: 7/51 15. szörnyismeret: 13/63
16. pszi: 13/48 (+7%) 17. vadászat: 3/38 18. bányászat: 12/31

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 20 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
borzalmas varkaudar (#166)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) erőpajzs I (#12) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
9. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
lángcsóva (#31), vakító fény (#43)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
védelem tűz ellen (#38)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
kőszáli disznó (#34) (hátas: 9 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
2.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 9 szopókövet!
3.) Leah gyűlöletes teremtménye az autentikus vámpír. Ontsd ki a plazmáját kettőnek! (számláló: 0)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): kész. fekete gránittorony (530): új. városháza (Gatin) (540): 9. labirintus (39,112). szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): 46. labirintus (98,12). városháza (685): kész. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 7, 9, 20, 21, 22, 24, 31, 33, 34, 35, 36, 46, 53, 124, 125, 126, 129, 130, 131, 134, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 16.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
aranysárk. pikkely (153)
kaszt.kiteljesedés (166)
tudati őrjárat (183)
famulus (185)
legjobb védekezés (186)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
isteni kacaj (322)
harci mágia (334)
tűzrúna (343)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 45 TU. szükséges még: 25 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2301 TU szükséges.)
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
$1 orgyilkos tőr ($225)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6) 1 * rövid kard (#171)
Ütőfegyverek
10 csontpálca (#329) 1 kőkalapács (#13) 1 * Krogan buzogánya (#1561)
1 vasalt bunkó (#181)
Vízifegyverek
1 cápaölő tőr (#480) 1 szigony (#389)
Lövedékek
$3 bronzhegyű nyíl ($94) $5 ezüsttollú nyíl ($363) 10 kerek kő (#19)
3 mérg. ubuk tüske (#137) 1 nyílvessző (#108) 13 tüske (#22)
$12 ubuk tüske ($131) 1 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
3 bumeráng (#249) 4 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 12 tolmokov-koktél (#351)
$1 ubuk dobónyíl ($138) 14 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
1 rákpajzs (#98)
Páncélok
1 * Métely páncélja (#1562)
Sisakok
1 * harci maszk (#1739) $1 rézsisak ($72)
Köpenyek
1 * szirén köpenye (#820)
Kesztyűk
2 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 * lánckesztyű (#230) 1 mászókarom (#78)
Övek
1 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
1 bakkura csizma (#96) 1 * varkaudar csizma (#317)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 * hatalom fülbevalója (#817)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
1 * gólem talizmán (#811) 1 * griff nyakék (#1579) 1 halálhozó talizmán (#813)
1 korinthai talizmán (#814) 1 * nap szimbólum (#141) 2 * varkaudar szimbólum (#1528)
2 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * arany masszariasztó (#437) 1 * mentát karkötő (#1551)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
20 * angyalok gyűrűje (#529) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1)
1 * varkaudar ékkő (#2168)
Nyergek
1 * trikornis nyereg (#1536)
Löttyök és porok, tartóstul
5 aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 50]
1 fűszertartó (#210) [benne 3 csepp sáfránypor (#211), fér még: 2]
2 huhogó bibe (#332) [bennük 10 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 14]
1 sólyomcsőr (#1223) [üres, kapacitás: 12]
4 sullár hólyag (#168) [bennük 17 csepp spiritusz (#170), fér még: 63]
1 szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
8 uzbány csőr (#169) [bennük 6 csepp ugh méreg (#166), fér még: 90]
2 vizestömlő (#3) [bennük 38 korty víz (#27), fér még: 2]
4 zöld üveg (#82) [bennük 23 csepp ragasztó (#83), fér még: 57]
Eszközök, használati tárgyak
1 A Végzet kulcsa (#2320) 1 alkímiázó üst (#341) 8 aranypikkely (#415)
2 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76)
6 csontkulcs (#74) 6 + deus ex machina (#1) 1 ezüst kulcs (#184)
1 fülemüle síp (#1576) 5 gernim balzsam (#1894) 10 gyógykenőcs (#313)
1 + hebrencs csapda (#147) 2 hópelyhes kupa (#1660) 1 kaja (#2)
3 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92) 1 kristálygömb (#265)
1 leviatán hólyag (#2182) 1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218)
1 moa katalizátor (#386) 3 nagy bronzkulcs (#185) 1 nagy vaskulcs (#186)
14 ork csodaszer (#1228) 1 pszi kő (#248) 3 rézkulcs (#75)
1 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 szeksztáns (#32) 10 szent jogar (#150)
3 tatu dob (#234) 2 távcső (#42) 5 varázskő (#305)
9 varkaudar pálinka (#1137) 4 vaskulcs (#183)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
3 álompor (#396) 27 aurach fog (#657) 22 csillezsályalevél (#1253)
3 darázsszárny (#652) 14 drótszőr (#37) 2 elkarog szőr (#665)
1 etra hályog (#712) 2 evaporőr háj (#105) 8 ezüstdarab (#326)
6 főnixtoll (#563) 7 galachmit (#310) 18 gyöngymangó (#135)
1 hibátlan tűzopál (#1642) 16 kaktusztüske (#114) 7 karbin plazma (#199)
1 kazmár gyökér (#205) 1 kőszem (#304) 1 kreiton esszencia (#892)
180 madártoll (#112) 1 magszim bél (#103) 24 mákrózsa virág (#56)
5 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 moa gyöngy (#378) 1 moa jádekő (#382)
65 mocsári penke (#148) 2 Morgan kristálya (#659) 1 móri gyümölcs (#116)
5 mutáns csont (#331) 3 nektoraf faggyú (#667) 2 ovimon-bogyó (#207)
50 pirkit (#153) 3 purifikátor háj (#269) 1 rakolits por (#669)
16 remák szív (#264) 2 rézdarab (#70) 10 rókafarok (#124)
1 sámán erszény (#650) 10 smirglilevél (#29) 45 sünmedve tüske (#14)
3 szárnyas hernyó (#69) 4 szulfagor agyar (#677) 5 szvó-ektoplazma (#151)
3 téfea-agy (#172) 8 tigroszlán fog (#63) 4 trikornis szarv (#198)
6 varányszem (#30) 17 varkaudar csont (#1113) 4 vasérc (#152)
2 vízionár szem (#102)

Összsúly: 118.54 kg Megterheltség: 107%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 23 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 bumeráng (#249) 1 csontpálca (#329) 13 khatiszon kristály (#2322)
2 mérg. vas dobónyíl (#190) 3 mutáns csont (#331) 1 rövid íj (#107)
2 spiritusz (#170) 1 varkaudar látógömb (#1107) 1 vas dobónyíl (#189)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
97 arany (#50) 12 angyalok gyűrűje (#529) 1 bakkura csizma (#96)
1 bronzhegyű nyíl (#94) 6 ezüstdarab (#326) 4 ezüsttollú nyíl (#363)
1 galachmit (#310) 5 gyógykenőcs (#313) 1 hibátlan tűzopál (#1642)
1 hópelyhes kupa (#1660) 1 kaja (#2) 1 kígyóbőr kesztyű (#49)
2 madártoll (#112) 24 mákrózsa virág (#56) 3 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 mocsári penke (#148) 2 pirkit (#153) 1 remák szív (#264)
4 rókafarok (#124) 1 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 ubuk dobónyíl (#138)
1 uzbány csőr (#169) 5 varázskő (#305) 1 varkaudar csont (#1113)
1 vasalt bunkó (#181) 1 vashegyű nyíl (#176) 14 víz (#27)
1 vortex talizmán (#812)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

100 101 102 103 104 105 106 107 108
97
98
99
100
101
102
103
(101,102) tavacska, királyi őrsánc (#1140), Tharr oltár, régészeti lelőhely (#1208), szent tölgyfa (#393), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), piromenyétek (#99)
(102,101) varkaudar kölyök (#685), élőholt mirg (#135), varkaudar (#64), varkaudar behemót (#189), varkaudar falu (#1109), művészi porolit (#720), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, régészeti lelőhely (#1208), szent tölgyfa (#393), tündöklő szobor (#1587), barátság szent tüze (#484), nekrofun (#173), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312)
(103,100) uzbányok (#102), szopógödör (#177), patak, tündöklő szobor (#1587), 38. jellempróba, Tharr oltár, szutykos remák (#191)
(104,100) varkaudar behemót (#189), tavacska, egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár
(105,100) tavacska, oltár, művészi porolit (#720), varkaudar bajnok (#190)
(106,99) Tharr oltár, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), 31. jellempróba, vortexmágus (#418), varkaudar kósza (#347)
(107,98) halálos morf (#7618), lomha morf (#7621), harcias morf (#7619), védelmező morf (#7622), mágiamorfáló (#7623), domináns morf (#7624)

Üzenet küldése a karakternek