93. forduló, 95. forduló, Ray Charles összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. dec. 14. 9h:07'
EZ A 128. JÁTÉKHETED, 94. FORDULÓD
129. játékheted kezdete: dec. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 29 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4157
SZÁMLA : XXXX

RAY CHARLES KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
13 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [80,12] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 10. pontnál.
A táborozás 11. napján összeakadsz egy hófehér hajú, égszínkék szemű alakváltó nővel. Bőre mélykék színű. Egy bronz fejpántot, egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy Métely páncélját, egy mind. topázát és egy smaragd védőgyűrűt visel. Ruházatát egy láplidérc trófea, egy Mallon trófea és egy élőholt mágus trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: végtelen hómezőről visszatükröződő jéghideg éj. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Berogurgi Tánya. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.)
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+5 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+27 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.)

tv 372 támadó/véd. varázslat a 372. varázslatot
Védekező varázslatok listájára került: oldás. [0 pontot használtál fel, van még 235.]

ek 302 5 t. energia kisütése: 302 5
Megidézed a fegyvermestert! Egy darabig döbbenten pislog, de aztán látja, ki is hívta, és rád mosolyog. Hozzálát oktatásodhoz, a tudást minden részecskéddel próbálod magadba szívni. Sikerült! A következő szintre léptél a megadott fegyverszakértelemben! [-2 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 185.]

ef 6 513 energia fejlesztése 6
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-6 TU.] [42 pontot használtál fel, van még 143.]

lm 11 19 24 mozogsz 11 19 24
Brrr. Ez a holttest félig a falba préselve, félig szétszakítva hever előtted. Hátborzongató halála volt a szerencsétlennek! [11. PONT] Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 1 kígyóbőr öv (ld. enc.) és 1 bakkura csizma. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Az út itt elkanyarodik. [10. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Nincs megállás - továbbtotyogsz. [9. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [8. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. A folyosót egy másik járat keresztezi. [12. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Megtorpansz: kanyarodik az út! [16. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Haladsz előre. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [18. PONT.] Hirtelen egy homokférget veszel észre magad előtt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a homokféreg testét. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a homokféreg ízelt testét. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) A homokféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval eltalálod a homokféreg testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a homokféreg ízelt testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A homokféreg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. (Nincs mibe rakni 1 sáfrányport.) 577 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Úgy suhansz, mint az árnyék. Az út itt elkanyarodik. [19. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy dűnekukac. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Meglengetve a vasalt bunkót a másikra támadsz. {CSTT:} Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a dűnekukac testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a dűnekukac testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A dűnekukac belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 2 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 2 spirituszt.) 346 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [18. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [20. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Az egyenes folyosó közepén vagy. [21. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [22. PONT.] Hirtelen süllyedni kezdesz, bokád már el is tűnt a helyiség homokpadlójában! Szerencsére azonban nem vagy túl nehéz, fürgén kiugrasz a futóhomok-csapdából, mielőtt teljesen elsüllyednél.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
A fenébe! Egy zsákutca. [24. PONT.]
[78 pontot használtál fel, van még 65.]

lm 23 28 30 mozogsz 23 28 30
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [22. PONT.]
A fenébe! Egy zsákutca. [23. PONT.]
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [22. PONT.]
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Az egyenes folyosó közepén vagy. [27. PONT.]
Itt van tehát Teodor Principal, a troll fűszerkereskedő holtteste. Nem sok minden maradt épen belőle. [28. PONT] Megbotlasz valamiben: 1 ezüstszelence (ld. enc.). Felpakolsz. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [27. PONT.]
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. [26. PONT.]
Nincs megállás - továbbtotyogsz. A folyosó kanyarodik. [29. PONT.]
Haladsz előre. [30. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy dűnekukac. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a dűnekukac testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a dűnekukac fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A dűnekukac fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 2 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 2 spirituszt.) 346 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}


[54 pontot használtál fel, van még 11.]

lm 25 42 40 mozogsz 25 42 40
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Kanyarodik a járat. [29. PONT.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [6 pontot használtál fel, van még 5.]

lm 43 45 49 mozogsz 43 45 49
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

lm 50 50 50 mozogsz 50 50 50
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

lm 1 mozogsz 1
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

m 8 8 8 mozogsz a 8. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

m 8 8 8 mozogsz a 8. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

ef 10 513 energia fejlesztése 10
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 2.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Elvégzed a rituálét, melyre csak igen kevés sámán képes a világon: erőt gyűjtesz az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 2 pontod maradt, ebből a következő körre 2 pontot vihetsz át. Kapsz még 235 pontot. A következő körben tehát 237 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VARÁZSLÓMESTER V. (557. TUDATI KÉPESSÉG)
Talán a letűnt korok, vagy az ismeretlen dimenziók nagy mágusai képesek voltak arra, amire mostantól te leszel képes. Talán, de egyáltalán nem biztos. Hiszen csak nagyon kevés halandó jut el arra a szintre, ahová te megérkeztél: a varázslás magasiskolájának csúcsára. Ha csak a szemöldököd összevonod, városok omlanak porrá, ha dobbantasz, világok fordulnak ki tengelyükből, ha legyintesz, tengerek vetnek égig érő hullámokat... vagy legalábbis majdnem. Az ősi varázsrúnák hatékonyabb használatának lehetősége mindenesetre megnyílik előtted, és nem kell tenned érte semmit. Pusztán attól lesznek erősebbek az általad kimondott ősi rúnák, hogy elmédben sok-sok generáció összegyűjtött mágikus tudása visszhangzik a tudati tér segítségének hála. [Mostantól a sebzést okozó támadó őstaumaturgia varázslataid hatásfoka megnő40. szintig a szinted/4%-kal, 120. szintig a szinted/8%-kal, 200. szintig a szinted/16%-kal. 200. szint felett már nem érzékelhető további erősödés, így annak maximális összértéke az eredeti sebzés 25%-a. Minden számításnál lefelé kerekítünk. A képesség automatikus és permanens.]

KÍGYÓBŐR ÖV (410. TÁRGY)
Ha sikerül 4 surranó kígyót kitessékelned a bőréből, majd azokat 8 csepp spiritusz segítségével kicserzed, remek mívű, és felettébb díszes övet készíthetsz. A kikészítés 35 TVP-t emészt fel, de azon kívül, hogy öltözékedet igencsak feldobja e kiegészítő, még kisebb tárgyaidat is rá tudod akasztani, így azokat kisebb eséllyel tudják ellopni. (Mostantól eggyel több tárgyadra adhatod ki a KF <tárgy> 3 parancsot.) Ráadásul ez a könnyű öv nem foglal helyet más övek elől.

EZÜSTSZELENCE (1602. TÁRGY)
Mikor megpillantod ezt a tenyérnyi, lapos ezüstdobozkát, azonnal el kezd motoszkálni benned az érzés, hogy láttál már ilyet valahol! De sehogyan sem tudsz rájönni, hogy hol. Aztán hirtelen beugrik az emlékkép. Hát persze! A mágustoronyban, a magiszter asztalán láttál egy ilyet! Vajon mire jó? Kíváncsian felnyitod a fedelét, de csak az ezüstbe vésett, porszemnél is apróbb rúnák tömkelegét látod. Teljesen elborítják a szelence belső felületét. A dobozka varázsereje nem is lehet kétséges, és nyilván belé kell helyezni valamit, hiszen teljesen üres. A szelencébe az általad ismert varázslatok elhasználódó anyagi komponenseiből helyezhetsz párat a H 1602 <komponens> <darab> paranccsal, 3 TVP árán, fordulónként egyszer. Más tárgyakkal hiába is próbálkozol. A megadott mennyiségi paraméter nem lehet nagyobb, mint az általad ismert varázslatok száma/4. Ekkor ugyanakkora értékben egy másik varázslatodhoz felhasználható komponenst kapsz. Kezdő varázslóknál az ezüstszelence általi transzformáció általában kudarcot vall (vagyis csak akkor működik, ha legalább 4féle, különböző komponen varázslatot ismersz). A tárgyat nem adhatod át másik kalandozónak.

KARAKTERLAP

Ray Charles, egy rövid ősz hajú, kék szemű gnóm férfi vagy. Fekete a bőröd. Tharr elsőáldozója vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 94. fordulód.

Erő: 13 (18) Szint: 17 Merészség: 8/5 Magasság: 119 cm
IQ: 22 Támadás: 17 (18) Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 15 Védekezés: 7 (10) Menekülés: 35 % Életkor: 103/103 év
Egészség: 12 Életpont: 281/281 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 21 (24) Varázspont: 171/24 Pénz: 1314 arany Kép. pont: 24
Tudatpont: 30/3
Eddig összesen 876 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 269 TP-t kaptál. Jelenleg 233 956 TP-d van. A következő szinthez még 26 044 TP szükséges. Trófeáid: élőholt mágus, quwarg harcos, erszényes elkarog.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 3/10 vágófegyverek: 11/64 ütőfegyverek: 23/94 (+2%)
lőfegyverek: 22/0

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) max. 1 db (1 -12.); tüske (#22) (13 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
80,66 mezőn táborozol, a 170. labirintusban, 1. szinten, 29. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 85

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 958 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 31/15 2. nyomkövetés: 18/86 3. mászás: 2/74
4. csapdakészítés: 9/38 (+8%) 5. csapdaészlelés: 1/54 (+6%) 6. gyógyítás: 35/48
7. titkosírás: 2/2 8. felderítés: 2/40 9. teológia: 4/39
10. taumaturgia: 4/41 (+3%) 11. szörnyismeret: 6/58 12. vadászat: 6/46
13. bányászat: 10/33

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 35% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 40 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 1000 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 1000 darabot )
elfogod gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó (#96), szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
manifesztátor (#124), fémbontó szójer (#150)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
tüskepajzs (#30), oldás (#372)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 0)
2.) Jó erőfejlesztés egy kis fizikai munka végzése: építs vaskohót.
3.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): új. városháza (685): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 27, 29, 30, 33, 34, 35, 36, 170.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 394 (limit: 1660), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 40695.
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a IX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 48 TU. szükséges még: 42 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 846 TU szükséges.)
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 csontszurony (#12) 1 méregfog (#1553) 1 orgyilkos tőr (#225)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6)
Ütőfegyverek
1 csontpálca (#329) 1 * harci kalapács (#174) 1 kőkalapács (#13)
1 * vasalt bunkó (#181)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 1 * parittya (#18)
Lövedékek
2 ezüsttollú nyíl (#363) 2 rézgolyó (#343) 37 tüske (#22)
17 ubuk tüske (#131) 5 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
1 esszenciakristály (#350) 2 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 3 tolmokov-koktél (#351)
5 ubuk dobónyíl (#138) 8 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
1 kis bőrpajzs (#45)
Sisakok
1 * bőrsisak (#57)
Vállvédők
2 * boszorkánykendő (#1697)
Kesztyűk
1 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mászókarom (#78) 1 * szürke bőrkesztyű (#271)
1 tankány karom (#237)
Övek
1 * bíbor erőöv (#291) 1 kígyóbőr öv (#410)
Csizmák
2 * bakkura csizma (#96)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
1 borostyán függő (#162)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
1 * két kard szimbólum (#144) 2 * nekrofun medál (#253) 2 * Tharr Keresztje (#287)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
1 Eldaran karkötője (#373)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 aranygyűrű (#193) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Löttyök és porok, tartóstul
3 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 15 csepp tinta (#101), fér még: 15]
1 fűszertartó (#210) [benne 5 csepp sáfránypor (#211), fér még: 0]
2 huhogó bibe (#332) [bennük 6 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 18]
1 kavadu iszák (#25) [benne 10 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
1 sullár hólyag (#168) [benne 20 csepp spiritusz (#170), fér még: 0]
5 szent kehely (#257) [bennük 20 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 30]
1 Szent Kulacs (#285) [üres, kapacitás: 10]
3 uzbány csőr (#169) [bennük 30 csepp ugh méreg (#166), fér még: 6]
3 vizestömlő (#3) [bennük 34 korty víz (#27), fér még: 26]
Eszközök, használati tárgyak
4 aranypikkely (#415) 2 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76)
2 csontkulcs (#74) 5 + deus ex machina (#1) 1 ezüst kulcs (#184)
1 ezüstszelence (#1602) 1 fenőkő (#1618) 5 gernim balzsam (#1894)
4 gyógykenőcs (#313) 1 + hebrencs csapda (#147) 5 kaja (#2)
3 keg gomba (#1615) 1 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92)
1 légiós hátizsák (#1560) 1 manakristály (#500) 1 mászókampó (#165)
1 megsemmisítő (#1540) 1 nagy bronzkulcs (#185) 4 ork csodaszer (#1228)
1 rézkulcs (#75) 2 sáfránykristály (#675) 1 sámán gyógykenőcs (#1139)
1 tüskecsapda (#242) 7 varázskő (#305) 1 vaskulcs (#183)
2 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
8 acélpengőke (#231) 13 álompor (#396) 5 aurach fog (#657)
1 bakkura bőr (#95) 4 bordacsont (#16) 8 csillezsályalevél (#1253)
2 csuklyavirág (#133) 2 darázsszárny (#652) 7 dorony tüdő (#212)
36 drótszőr (#37) 1 elkarog szőr (#665) 2 evaporőr háj (#105)
4 ezüstdarab (#326) 6 fabontó (#106) 1 fekete gyöngy (#99)
1 fémrúd (#104) 4 grákóbőr (#41) 2 gromak bőr (#268)
3 gyíkfű (#201) 2 gyöngymangó (#135) 1 hebrencs állkapocs (#130)
4 kaktusztüske (#114) 2 kavadu lebeny (#24) 166 madártoll (#112)
4 magszim bél (#103) 2 manifeszt.nyúlvány (#214) 3 mocsári penke (#148)
1 Morgan kristálya (#659) 1 nektoraf faggyú (#667) 4 óndarab (#85)
34 pirkit (#153) 2 púderkő (#119) 1 pular kristály (#239)
9 quwarg tojás (#360) 2 rákpáncél (#97) 5 rézdarab (#70)
1 rókafarok (#124) 14 sallank karom (#128) 2 sámán erszény (#650)
3 smirglilevél (#29) 18 sünmedve tüske (#14) 1 surranó kígyó bőr (#47)
8 szárnyas hernyó (#69) 1 szivárványszív (#1529) 1 szulfagor agyar (#677)
1 szulfin (#676) 10 szvó-ektoplazma (#151) 1 Tiume batyuja (#660)
1 trikornis szarv (#198) 2 vadász tatu bőr (#15) 1 vapár ág (#110)
4 varányszem (#30) 1 varkaudar csont (#1113) 18 vasérc (#152)
3 vízionár szem (#102) 6 xirnox szív (#213)

Összsúly: 83.24 kg Megterheltség: 117%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 12 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 kaja (#2) 5 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bakkura csizma (#96) 1 ezüstszelence (#1602) 1 kígyóbőr öv (#410)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

79 80 81
11
12
13
(80,12) a 170. labirintus bejárata, homokféreg (#121), dűnekukac (#357)

Üzenet küldése a karakternek