111. forduló, 316. forduló, Trollok Szépe összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. jún. 5. 16h:53'
EZ A 225. JÁTÉKHETED, 115. FORDULÓD
226. játékheted kezdete: jún. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4131
SZÁMLA : XXXX

TROLLOK SZÉPE KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [92,54] koordinátán.
A táborozás 1. napján Mintaka lopni próbált tőled, szerencsére sikertelenül. Rögtön elszaladt a sunyi. Azonnal kiáltozni kezdesz: "Tolvaj, fogják meg!" A városi őrök rövidesen kézrekerítik a fickót, és magukkal viszik.
Az 1. napon összeakadsz Nefilimmel. Tharr híve. Egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr kesztyűt és egy rőtmanó kacagányt visel. Ruházatát egy erszényes elkarog trófea, egy ryuku légiós trófea és egy arató csattanat trófea ékesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 4 arannyal gazdagabban távoztál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+22 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+13 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+6 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-6 pszi pont.)

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Befejezted a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 280.]

ek 302 5 t. energia kisütése: 302 5
Megidézed a fegyvermestert! Egy darabig döbbenten pislog, de aztán látja, ki is hívta, és rád mosolyog. Hozzálát oktatásodhoz, a tudást minden részecskéddel próbálod magadba szívni. Sikerült! A következő szintre léptél a megadott fegyverszakértelemben! [-2 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 230.]

m 1 2 mozogsz északkeletre, keletre
[93,53] Még mindig a városban vagy. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ork bérgyilász. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod az ork bérgyilász jobb lábát. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az ork bérgyilász testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd az ork bérgyilász bal oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, az ork bérgyilász sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az ork bérgyilász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy borostyán függő, ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " A következő épületeket látod: egy helytartói hivatal (578. épület.) és egy bank (581. épület.). Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Naplovagból parányi porszem, ez az én világom, ezt szeretem. KM tiszteletére: ACS. "

(Továbbmész...) [94,53] Továbbmész a város utcáján. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Felismered a közeledőt. Csak egy orgyilkos. Nem jelenthet különösebb problémát. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az orgyilkos jobb lábát. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az orgyilkos bal oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt oldaladon az orgyilkos. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Találsz egy nekrofunt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fény szentélyét. Nocsak, egy quwarg! Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Van itt egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.).
Eladsz 1 orgyilkos tőrt 8 aranyért, 1 csontszablyát 2 aranyért.
Összeakadsz Kensoival. Tharr misszionáriusa. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy lánghordozó gyűrűt, egy Métely páncélját, egy örökkéval.gyémántját, egy rinóbőr övet, egy ritualista amulettet, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy hadroszaurusz trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy áeratikus hasnyák trófea ékesíti. Bal kezében egy rövid kardot tart. Hátasállata egy goldugar! Holmiját egy hegyi szamár cipeli.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Találkozol egy barna, rövid hajú, barna szemű gnóm férfival. A bőre kreolszínű. Raia misszionáriusa. Egy ezüst nyakláncot, egy gromak páncélt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy vadász quwarg trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy varkaudar íjász trófea ékesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: a jó ártatlan tisztaságával ragyog.
Mosolyogni próbál, de Te csak komoran végigméred. Folytatod utadat.
Találkozol Békés Bodinnal. Sheran misszionáriusa. Egy arany papi karkötőt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy trófea nyakláncot, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy áeratikus hasnyák trófea, egy jégtroll trófea és egy velociraptor trófea ékesíti. Jobb kezében egy kétfejű csatabárdot, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Érzékeled auráját: semleges jellemű, mint ahogy Te is.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[20 pontot használtál fel, van még 210.]

ve 135 10 megveszed a 135. tárgyat 10
Vásároltál 10 gyöngymangót. 40 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 210.]

ve 10 2 megveszed a 10. tárgyat 2
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 210.]

ve 99 8 megveszed a 99. tárgyat 8
Vásároltál 8 fekete gyöngyöt. 96 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 210.]

ve 108 50 megveszed a 108. tárgyat 50
Vásároltál 50 nyílvesszőt. 100 aranyat fizettél. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 210.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[93,54] Még mindig a városban vagy. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. A feléd közeledő sötét gnóm mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét halál varázslatot. 91 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sötét gnóm testét. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a sötét gnóm bal oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a sötét gnóm csapása elől. A varázsló kékes villámokat küld rád. 13 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 104, gyógyulás: 0, összesen: -104 ÉP}

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Az élet a halál előjátéka, es egyszer mindenki Leahnál köt ki. A. Gurthelen " Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Tour-Mix ut. iroda ajánlata: Árnyékvilágbeli utazás. Jelentkezés személyesen. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " A drow KT tagja lehetsz! Feltétel: Elf légy de ne jó! " Van itt egy ékszerbolt (584. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (587. épület.).
Eladsz 1 borostyán függőt 6 aranyért.
Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Hirdesse e tábla az Éjharcos Szent nevét, míg a nappalt Éj követi: Worget. " [12 pontot használtál fel, van még 198.]

ve 191 1 megveszed a 191. tárgyat 1
Vásároltál 1 aranyláncot. 40 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 198.]

ve 117 1 megveszed a 117. tárgyat 1
Vásároltál 1 ezüst nyakláncot. 20 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 198.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[92,55] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hmm, csak egy púpos burástya. Ettől nincs semmi félnivalód. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a púpos burástya testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a púpos burástya testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A púpos burástya melléd csap a farkával! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Az Ősi Hajnal Lovagjai Ghalla felvirágoztatásáért küzdenek! Csatlakozz! " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy grok-képződményt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek nyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [12 pontot használtál fel, van még 186.]

v 1 99 elmormolod az 1. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 181.]

m 6 mozogsz nyugatra
[91,55] Egyre több a fa. Sűrű erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy manaelementál nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Meglengetve a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Harci kalapáccsal néhány helyen meghorzsolod a manaelementál jobb oldalát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+9 vp). Vasalt bunkóval néhány helyen meghorzsolod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Harci kalapáccsal néhányszor súrolod a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+7 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 316, sebződés: 11, gyógyulás: 42, összesen: +31 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy phua-kúpot. Felfedeztél egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek északra, friss troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [12 pontot használtál fel, van még 169.]

jlk 1917 jelszó kimondása 1917
Nagyot krákogsz, majd elrebeged a jelszót. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 titkosírás). Hrshhhsrrr! Félrecsusszan a kúp ajtaja, igazolva, hogy a jelszót tökéletesen fejtetted meg. Lélegzetedet is visszafojtva hatolsz be a kúpba. Kincs és táp vár itt bent rád, ez már bizonyos! Odabent félhomály fogad, úgy látszik, elromlott a világítás. Huk, valami zümmög! Á, csak a szörnygenerátor! A szörny... ááá, egy massza jön!

Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a massza csavaros szarvát. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a massza csavaros szarvát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a massza újra meg újra lecsap. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A massza hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a massza vágásával megsebezte a bal oldaladat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A massza összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst kulcs (ld. enc.). 1 566 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 78, gyógyulás: 22, összesen: -56 ÉP}

Körbekémlelsz, a régmúlt idők kincsei után kutatva. Kutatsz, kutatsz... Megvan! KIIIINCSS! A következő kincseket találtad: 14 arany és 2 vashegyű nyíl. No, elég volt a phua-kúpból! Elhagyod. Mögötted az ajtó bezárul. [15 pontot használtál fel, van még 154.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[90,56] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy rájanyék került az utadba. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vasalt bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a rájanyék testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a rájanyék tüskés farkát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A rájanyék farkával melletted a levegőbe suhint. A rájanyék karmai majdnem eltalálnak! A rájanyék összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 128 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy tűzbokrot. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délre látsz egy Dornodon oltárt. Nyugatra nézve látsz egy phua-kúpot. Északra egy Fairlight oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss troll nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [12 pontot használtál fel, van még 142.]

vd 2 m 2
Nekiállsz felkutatni néhány szörnyet, abban a reményben, hogy találsz valami nyomot azzal kapcsolatban, hogy mi okozhatja azt, hogy ennyi "szörny" vadult meg az utóbbi időben. Hamarosan rá is bukkansz: egy sóhajtó dorony!

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sóhajtó dorony testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Harci kalapáccsal néhány helyen meghorzsolod a sóhajtó dorony farkát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sóhajtó dorony jobb oldalát. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Harci kalapáccsal meghorzsolod a sóhajtó dorony bal oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A sóhajtó dorony belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a sóhajtó dorony száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 875 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 21, gyógyulás: 23, összesen: +2 ÉP}

Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy proteinfecske.

A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a proteinfecske testét. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a proteinfecske bal oldalát. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a proteinfecske testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Apró csípést ejt rajtad a proteinfecske csőrével. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A proteinfecske többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 706 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 12, gyógyulás: 18, összesen: +6 ÉP}

Találsz nála 1 dorony tüdőt. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? Legyőztél mindenkit, nincs újabb ellenfél a környéken. (+5% erősödés a szörnyvadászat szörnyeire.) Megpihensz, mielőtt folytatod az utadat. [5 pontot használtál fel, van még 137.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[89,57] Szűnni nem akar a zöld síkság. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél.

Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Dornodon oltárt. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy márványtorony van. Nyugatra egy Leah oltár van. Északra egy phua-kúp van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Körbevizsgálódsz. Friss troll nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [88,58] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik.

Eszel valamit. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Még egész friss troll nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [87,59] A terep továbbra is sűrű erdő. A zöld félhományban sejtelmes sárga szempárok villannak.

Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek északkeletre. [36 pontot használtál fel, van még 101.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[86,60] Fák, mindenütt csak fák. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy kardfogú fülemüle. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Ez iszonytató! Belesüketülsz, ha még egy percig maradsz. Úgy döntesz, ebből elég volt. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas.

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Itt váltunk eggyé, s lett ködös a tudatunk. - A FÉNY hordozói " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Észreveszel valamit a földön. Még egész friss troll nyomok vezetnek északkeletre. [12 pontot használtál fel, van még 89.]

ek 302 4 t. energia kisütése: 302 4
Megidézed a fegyvermestert! Egy darabig döbbenten pislog, de aztán látja, ki is hívta, és rád mosolyog. Hozzálát oktatásodhoz, a tudást minden részecskéddel próbálod magadba szívni. Sikerült! A következő szintre léptél a megadott fegyverszakértelemben! [-2 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 39.]

ef 10 energia fejlesztése 10
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-3 TU.] A befejezéshez még 375 TU szükséges. [30 pontot használtál fel, van még 9.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-25 életerő.) A nap kalandjaitól megfáradtan, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 9 pontod maradt, ebből a következő körre 9 pontot vihetsz át. Kapsz még 256 pontot. A következő körben tehát 265 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


EZÜST KULCS (184. TÁRGY)
Ráébredsz, hogy a TF labirintusaiban szinte mindenhol ugyanattól a lakatostól rendelt zárakat használják, így aránylag kevés kulcs birtoklásával szinte minden zárat ki tudsz nyitni. A zárak bonyolultságában van különbség, minél összetettebb egy, annál nagyobb eséllyel törik bele a zárnyitó készlet. Az ezüst kulcs 6-os nehézségű zárak kinyitására alkalmas (a kis vaskulcs 1-es, a csontkulcs 2-es, a rézkulcs 3-as, a bronzkulcs 4-es, a vaskulcs 5-ös, stb., csak hogy segíteni tudjuk a teljes lista összeállítását).

KARAKTERLAP

Trollok Szépe, egy szőke, copfos hajú, szürke szemű troll nő vagy. Bőröd babarózsaszín. Tharr ministránsa vagy. A Háború Gyermekei (#9176) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 115. fordulód.

Erő: 23 (28) Szint: 18 Merészség: 5/5 Magasság: 229 cm
IQ: 18 Támadás: 20 Agresszió: 5 Testsúly: 449 kg
Ügyesség: 20 Védekezés: 20 Menekülés: 50 % Életkor: 18/18 év
Egészség: 16 Életpont: 269/252 Jellem: semleges (-8) Tul. pont: 2
Szerencse: 14 Varázspont: 115/42 Pénz: 1132 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 21/14 Pszi pont: 29/23 EFejl: 71
Eddig összesen 794 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5 128 TP-t kaptál. Jelenleg 277 803 TP-d van. A következő szinthez még 62 197 TP szükséges. Trófeáid: ekharion bébi, purifikátor, élőholt quwarg.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2/0 szúrófegyverek: 2/36 vágófegyverek: 2/12
ütőfegyverek: 25/0 (+4%) lőfegyverek: 22/4 (+4%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); nyílvessző (#108) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1
86,60 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 118
Legfeljebb 30 TU-t válthatsz TVP-re.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 72 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/79 2. nyomkövetés: 34/53 (+28%) 3. mászás: 11/28
4. csapdakészítés: 8/38 5. csapdaészlelés: 1/79 6. gyógyítás: 33/11
7. titkosírás: 3/5 (+10%) 8. felderítés: 2/64 9. szörnyidomítás: 1/25
10. teológia: 8/2 (+43%) 11. taumaturgia: 6/54 12. szerencsejáték: 1/19
13. versengés: 2/3 14. szörnyismeret: 5/90 15. pszi: 5/81
16. vadászat: 9/61 17. bányászat: 10/44

FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
fabontó szójer (#71), vízionár (#66), fémbontó szójer (#150)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (94,0)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!
2.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. cseréptetős torony (549): 41. labirintus (62,55). helytartói hivatal (563): 49. labirintus (108,20). sötét kastplom (566): kész. városháza (685): új. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24).

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 41, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5, 6, 16.

HŐSTETTEID
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 118, az összesen kapott pontszám: 18305. (összesen ölhető: 540 )
Olimpiai helyezéseid: első hely a 3. kategóriában a XXIX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
a mágia szeretete (393)
skalpvadászat (418)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bronzhegyű lándzsa (#87) 2 csontkés (#11)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6)
Ütőfegyverek
1 bot (#4) 1 * harci kalapács (#174) 1 kőkalapács (#13)
1 * vasalt bunkó (#181)
Lőfegyverek
1 * rövid íj (#107)
Lövedékek
1 ezüsttollú nyíl (#363) 77 * nyílvessző (#108) $2 vashegyű nyíl ($176)
Dobófegyverek
4 tolmokov-koktél (#351)
Páncélok
1 * vasvért (#164)
Sisakok
1 * vassisak (#160)
Kesztyűk
2 * kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mászókarom (#78) 2 tankány karom (#237)
Övek
1 * sárga erőöv (#276)
Csizmák
1 * bakkura csizma (#96)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 1+1)
1 aranylánc (#191) 1 ezüst nyaklánc (#117) 1 * hősiesítő medál (#1558)
1 * két kard szimbólum (#144)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * obszidián karkötő (#229) 1 * réz papi karkötő (#307)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 0+1)
1 * koponya gyűrű (#1733)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0)
1 nodonrod kitűző (#1533)
Löttyök és porok, tartóstul
2 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 20 csepp tinta (#101), fér még: 0]
3 fűszertartó (#210) [bennük 5 csepp sáfránypor (#211), fér még: 10]
5 huhogó bibe (#332) [bennük 13 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 47]
1 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 10]
3 uzbány csőr (#169) [bennük 23 csepp ugh méreg (#166), fér még: 13]
2 vizestömlő (#3) [bennük 27 korty víz (#27), fér még: 13]
1 zöld üveg (#82) [benne 11 csepp ragasztó (#83), fér még: 9]
Eszközök, használati tárgyak
10 acéltű (#334) 2 áldott kő (#642) 4 aranypikkely (#415)
1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76) 2 csontkulcs (#74)
1 destabilizátor (#1275) 5 + deus ex machina (#1) 1 ezüst kulcs (#184)
1 fáklya (#36) 2 fenőkő (#1618) 5 gernim balzsam (#1894)
23 kaja (#2) 1 kis aranykulcs (#240) 1 kis vaskulcs (#40)
1 manakristály (#500) 1 márványkulcs (#245) 1 mászókampó (#165)
1 megsemmisítő (#1540) 1 moa antigrav (#2204) 2 nagy bronzkulcs (#185)
1 olló (#335) 4 ork csodaszer (#1228) 2 ősi rúna (#2520)
4 rézkulcs (#75) 1 smaragd kulcs (#241) 1 szeksztáns (#32)
3 szent jogar (#150) 1 tapasztalatkő (#975) 2 távcső (#42)
2 tudás gyöngye (#522) 2 vaskulcs (#183) 1 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 acélpengőke (#231) 1 bordacsont (#16) 1 csuklyavirág (#133)
1 darázsfarok (#654) 1 dorony tüdő (#212) 1 evaporőr háj (#105)
10 fekete gyöngy (#99) 1 galachmit (#310) 1 gnóm csont (#706)
4 grifftojás (#179) 15 gyöngymangó (#135) 1 hibátlan tűzopál (#1642)
2 kreiton esszencia (#892) 1 liumbe hajtás (#655) 6 madártoll (#112)
10 mocsári penke (#148) 2 Morgan kristálya (#659) 2 nektoraf faggyú (#667)
1 óndarab (#85) 33 pirkit (#153) 2 pular kristály (#239)
1 purifikátor háj (#269) 4 rézdarab (#70) 2 rinóbőr (#651)
1 rókafarok (#124) 1 sámán erszény (#650) 7 smirglilevél (#29)
15 sünmedve tüske (#14) 2 szárnyas hernyó (#69) 1 vámpírfog (#1221)
4 varányszem (#30) 17 vasérc (#152) 7 vízionár szem (#102)

Összsúly: 69.24 kg Megterheltség: 101%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 45 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 151 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
261 arany (#50) 2 kaja (#2) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranylánc (#191) 1 dorony tüdő (#212) 1 ezüst kulcs (#184)
1 ezüst nyaklánc (#117) 8 fekete gyöngy (#99) 10 gyöngymangó (#135)
41 nyílvessző (#108) 1 ork csodaszer (#1228) 2 vashegyű nyíl (#176)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
(86,60) kardfogú fülemüle (#146), Leah rúnaköve
(90,56) rájanyék (#58), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 47. jellempróba, egy ismeretlen isten rúnaköve, sóhajtó dorony (#112), proteinfecske (#139)
(91,55) manaelementál (#290), phua-kúp (#372), szent liget (#439), massza (#217)
(92,54) fogadó # (#611)
(92,55) púpos burástyák (#92), grok-képződmény (#149), egy ismeretlen isten rúnaköve
(93,53) az 50. labirintus bejárata, az 52. labirintus bejárata, helytartói hivatal (#578), bank (#581), ork bérgyilász (#781)
(93,54) sötét gnóm (#132), ékszerbolt (#584), tanácsadó bölcselő (#587)
(94,53) orgyilkos (#131), fegyverbolt (#590), vegyesbolt (#593), nekrofun (#173), fény szentélye (#376), Kensoi (6122. kalandozó), egy gnóm férfi, Békés Bodin (6124. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek