Vadóc összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2005. dec. 20. 16h:01'
EZ A 461. JÁTÉKHETED, 111. FORDULÓD
462. játékheted kezdete: dec. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4029
SZÁMLA : XXXX

VADÓC KALANDJAI


496 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [94,-3] koordinátán. A fény szentélyében pihented ki magad.
Soi D'Arnan önfeláldozása révén megmenekültél DON pszi-regenerációjától. Fafejű a Tudós szavait hallod a tudati teret fürkészve: A KT taglétszáma jelenleg 29, de van, aki még nem lépett be. Még 31 tagot tudunk felvenni. Fafejű a Tudós tudattársadtól információ érkezik agyadba: Új tag lépett be a KT-ba: 2811. Vegyétek fel vele a kapcsolatot. Egyszercsak remegni kezd a föld, irtózatos földrengés veszi kezdetét. Faldarabok potyognak a fejedre! 54 életpontot sebződtél. Fafejű a Tudós mentális híre jut el tudatodhoz: Lehet fejleszteni a 6. KT képességet! Fejenként 20 TU kell bele. Soi D'Arnan önfeláldozása révén megmenekültél Shimblar pszi-regenerációjától. Fafejű a Tudós híre tudati energiák segítségével jut el hozzád: A mostani képességbe még 256 TU kell összesen. Aki tud, tegyen még bele! Fafejű a Tudós mentális üzenete érinti elmédet: Új tag lépett be a KT-ba: 4515. Vegyétek fel vele a kapcsolatot. Fafejű a Tudós érdekes híreket mesél a kasztroplanáris csatornákon: A KT taglétszáma jelenleg 30, de van, aki még nem lépett be. Még 30 tagot tudunk felvenni. Fafejű a Tudós érdekes híreket mesél a kasztroplanáris csatornákon: Új tag lépett be a KT-ba: 4813. Vegyétek fel vele a kapcsolatot. Fafejű a Tudós híre tudati energiák segítségével jut el hozzád: Új tag lépett be a KT-ba: 5522. Vegyétek fel vele a kapcsolatot. Soi D'Arnan önfeláldozása révén megmenekültél Jander S.Mcload pszi-regenerációjától. Soi D'Arnan önfeláldozása révén megmenekültél Jander S.Mcload pszi-regenerációjától. Fafejű a Tudós mentális üzenete érinti elmédet: Új tag lépett be a KT-ba: 5266. Vegyétek fel vele a kapcsolatot. Fafejű a Tudós tudattársadtól információ érkezik agyadba: A KT taglétszáma jelenleg 33, de van, aki még nem lépett be. Még 27 tagot tudunk felvenni. Soi D'Arnan önfeláldozása révén megmenekültél Thier Mirgandil pszi-regenerációjától. Soi D'Arnan önfeláldozása révén megmenekültél Gor Findalas pszi-regenerációjától. Spear Hackman önfeláldozása révén megmenekültél Don Rovarpumpász pszi-regenerációjától. Spear Hackman önfeláldozása révén megmenekültél Don Rovarpumpász pszi-regenerációjától. Táborozásod alatt különleges dolog történt. Ryomu és Örök Álom elhatározták, hogy egybekelnek, és az esküvői szertartás itt zajlott le, Csillagpermet vezetésével! A menyasszony saját varrású esküvői ruhát visel, a ruhát és haját a vadon ezernyi színét viselő virág díszíti, gyönyörűvé téve az amúgy is csinos leányt. A délceg vőlegény ez alkalommal páncélja helyett finom szövésű kelmét visel, haja tisztán és ápoltan csillog, és büszkén hordja legnemesebb trófeáit. Elenios papja megköszörüli torkát, és megkezdődik a szertartás.
- Gyermekeim, azért gyűltünk ma itt össze, hogy tanúi lehessünk eme két ifjú egybekelésének. Ryomu, a vadon nemes vándora összeköti ma sorsát az erdők szépséges leányával, kinek neve Örök Álom. Elenios istennő örömmel látja, hogy a hűség kötelékével akarjátok szerelmeteket megpecsételni. - Ezzel felemel egy bársonykendőt. - A házasság bilincse édes kötelék, amely összekapcsol benneteket a sírig - közben Csillagpermet a két ifjú kezén átveti a bársonykendőt. - Mondd, Ryomu, akarod-e feleségedül eme ifjú leányzót?
- Igen. - mondja a fiú határozottan.
- És te, leányom, Örök Álom, akarod e hitvesedül ezt a férfit?
- Igen! - mondja elpirulva a leány.
- Az ígéret, amit egymásnak tesztek, szív ígérete, záloga pedig a karikagyűrű, amelyet egymás ujjára húztok. - Ekkor Ryomu és Örök Álom elővesznek egy-egy aranygyűrűt, és rácsúsztatják párjuk ujjára. A pap felelemi kezét, és zengő hangon így szól.
- Eleniostól kapott hatalmamnál fogva, ezennel házastársaknak nyilvánítalak benneteket! Mostantól összetartoztok, amíg a halál el nem választ! Most pedig csókoljátok meg egymást. - mosolyodik el Csillagpermet. Magad is mosolyogni kezdesz, amint látod, mily szeretettel ölelik egymást a fiatalok. A többi jelenlévő kalandozóval együtt éljenezni kezdesz. A rövid szertartást vidám eszem-iszom, tánc követi, amelyre természetesen te is meghívást kapsz.
Spear Hackman önfeláldozása révén megmenekültél Exterminusz pszi-regenerációjától. Yaxina von violent önfeláldozása révén megmenekültél Myra pszi-regenerációjától. Yaxina von violent önfeláldozása révén megmenekültél Muezli Junior pszi-regenerációjától. Fafejű a Tudós tudattársadtól információ érkezik agyadba: Új tag lépett be a KT-ba: 3592. Vegyétek fel vele a kapcsolatot. Fafejű a Tudós mentális üzenete érinti elmédet: A KT taglétszáma jelenleg 37, de van, aki még nem lépett be. Még 23 tagot tudunk felvenni. Spear Hackman önfeláldozása révén megmenekültél Waron'Da Hull pszi-regenerációjától. Spear Hackman önfeláldozása révén megmenekültél Immortalis Viator pszi-regenerációjától. Fafejű a Tudós mentális üzenete érinti elmédet: 9150. KT mostantól a szövetségesünk. Adjatok ki rájuk BA parancsot. Fafejű a Tudós tudattársadtól információ érkezik agyadba: Új tag lépett be a KT-ba: 4021. Vegyétek fel vele a kapcsolatot. Fafejű a Tudós tudattársadtól információ érkezik agyadba: Új tag lépett be a KT-ba: 2669. Vegyétek fel vele a kapcsolatot. Fafejű a Tudós mentális híre jut el tudatodhoz: A KT taglétszáma jelenleg 39, de van, aki még nem lépett be. Még 21 tagot tudunk felvenni.
K.T.-dnek mostantól új vezetője van: Fafejű a Tudós. Kétharmados többséggel lett megválasztva. Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki, melynek neve sorakozó. (ld. enc.) A táborozás 1. napján összeakadsz Aranyfarkassal. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia felszentelt papja. Egy arany masszariasztót, egy fekete bőrcsizmát, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy rejtőköpenyt, egy sárga erőövet és egy vasvértet visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Fegyverzetét egy borzalmas varkaudar trófea, egy ekharion trófea és egy vadász quwarg trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Aranysárkány. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított mutáns pók. Teherhordója is van: egy törpemammut! Szegény állat majd megszakad. Eddig úgy tudtad, hogy a sárkányok hatalmas, félelmetes állatok. A vele levő példány viszont alig egy arasz, és ráadásul egészen barátságosnak tűnik. No né! Egyszer csak átröppen hozzád, és vidáman üdvözöl! Auráját érzékelve máris tudod, jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Az 1. napon összefutsz egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű törpe nővel. Bőre bronzként csillog. Ő Daemon felesége! Tharr bíborosa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy Batharak vállemezét, egy gólem talizmánt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy két kard szimbólumot, egy mágusköpenyt, egy mithril kesztyűt, egy mithril láncinget, egy Morgan sipkáját, egy smaragd védőgyűrűt, egy szerencsetalizmánt, egy tűzúr csizmáját, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy Blounther apó trófea, egy quwarg anyakirálynő trófea és egy ongóliant trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy Thór pörölyét, bal kezében egy Zombilapítót tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított quwarg harcos. Csicskása egy élőholt quwarg. Hálás kutyatekintettel bámulja mesterét. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Zanthia. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Azt mondja: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Az 1. napon összeakadsz Lien Shuval. Raia hittérítője. Egy arany masszariasztót, egy bíbor erőövet, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy rejtőköpenyt, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy varkaudar íjász trófea, egy varkaudar behemót trófea és egy csontváz lord trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól. Az 1. napon találkozol Harvester Agenorral. Egy arany masszariasztót, egy borostyán függőt, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy gyöngysort, egy igazgy. fülbevalót, egy lánckesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy sárga erőövet, egy szem szimbólumot és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy ekharion trófea, egy qwarg rohamosztagos trófea és egy quwarg parafenomén trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy nekrofun-bonsai. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát tart. Lőfegyvere egy parittya. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 2. napon találkozol Immortalis Viatorral. Csontos keze szörnyen erősnek látszik. Tharr főpap-jelöltje. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy grifftoll kesztyűt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy szöges páncélt, egy Tharr Keresztjét és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy varkaudar íjász trófea, egy ekharion trófea és egy ryuku csapásvezető trófea színesíti. Bal kezében egy ezüsttőrt tart. Hátasa egy idomított mutáns pók. Holmiját egy ragyás burástya cipeli. Köszöntitek egymást, aztán tovább. A 2. napon összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf férfival. Fekete a bőre. Dornodon teljhatalmú megbízottja és jobbkeze. Egy bíbor erőövet, egy denevér szimbólumot, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hósárkánybőr csizmát, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy vasvértet és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy tüskés gigaféreg trófea, egy acélkolosszus trófea és egy ongóliant trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: Kardra tekeredő, kitárt szárnyú háromfejű sárkány. Övén 26 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy ryuku kopját, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Tárgyainak egy részét egy ragyás burástya viszi. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Thier Mirgandil. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
A 2. napon újból összefutsz Aranyfarkassal. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Köszöntitek egymást, aztán tovább. Az 5. napon találkozol egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű alakváltó nővel. Bőre teljesen fehér! Raia nagyhatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy alligátorbőr cipőt, egy bíbor erőövet, egy bundás kabátot, egy Eldaran karkötőjét, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy láncinget, egy mászókarmot, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.kristályát, egy regeneráló gyűrűt, egy rothasztó talizmánt, egy smaragd koszorút és egy smaragd védőgyűrűt visel. Fehér Bérc tanácsának tagja, ismered fel pecsétnyomójáról. Fegyverzetét egy fagymágus trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy óriásféreg trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy Főnix. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy rövid kardot tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd tűzfőnix. Málhásállata egy törpemammut. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Összeismerkedtek. Az ő neve Magenta Jade. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. A lány felhős tekintete a távolba réved; arrafelé, ahol valaha a libertani Fény Szentélye állott. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Az 5. napon összeakadsz egy copfos ezüsthajú, zöld szemű elf nővel. Bőre teljesen fehér! Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Eldaran karkötőjét, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy mágusköpenyt, egy mithril kesztyűt, egy mithril láncinget, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy szerencsetalizmánt, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy kultúrmasztodon trófea, egy ongóliant trófea és egy Mnebolath trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: csőrében mákrózsát tartó galamb. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Familiárisa egy vörösbegy. Összeismerkedtek. Az ő neve Sonchus Arvensis. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. Az 5. napon ismét összefutsz Harvester Agenorral. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna...
Megvizsgálod a nyomokat, remélve, hogy valamit megállapíthatsz a tolvajról. Aprócska, teszi-toszi árnymanó nyomokat találsz a közvetlen közeledben! Nyilvánvalóan egy férfi hagyta. Egyéb árulkodó nyomot is találsz: felemelsz a földről egy szőrszálat egy szakállból. (Ehhez a mesteri, más tolvajok által nyilvánvalóan megvalósíthatatlan lopáshoz nyilván valamilyen tudati képességet használt a tettes.)
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+11 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+16 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) Elhagyod a szentélyt.

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Megidézted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 276.]

* 2. KP: t. energia kisütése: 213
Sajnálom, de nem ismersz ilyen tudati képességet. [0 pontot használtál fel, van még 276.]

* 3. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+2 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 271.]

ff felt. fegyverváltás:
Feltételes fegyver parancsok törölve. [0 pontot használtál fel, van még 271.]

ff 6 4 felt. fegyverváltás: 6 4
Felt. fegyverváltás: << kőkés << bot. [0 pontot használtál fel, van még 271.]

fgy 40 40 felt. gyógyítás 40 40
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 271.]
(Feltételes gyógyítás:) Az óriás kushadó egér elfogása nem egyszerű feladat. Szerencsédre egy éhes ragadozó már megtette helyetted. Megvizsgálod a maradványokat, majd óvatosan kiszeded bajszának szálait. Összemorzsolod két kővel, majd egy hatalmas szippantással belélegzed a port. Örömmel tapasztalod, hogy gyógyító tudományod most sem hagyott cserben. (+84 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 231.]

kf 291 277 317 kézbeveszed/felveszed a 291. tárgyat a 277. tárggyal a 317. tárgyat
Felcsatolod a bíbor erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 231.]
Felöltöd a rejtőköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 231.]
Felhúzod a varkaudar csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 231.]

kf 160 164 309 kézbeveszed/felveszed a 160. tárgyat a 164. tárggyal a 309. tárgyat
A fejedre teszed a vassisakot. [0 pontot használtál fel, van még 231.]
Magadra öltöd a vasvértet. [0 pontot használtál fel, van még 231.]
A csuklódra húzod az arany papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 231.]

kf 229 190 kézbeveszed/felveszed a 229. tárgyat a 190. tárggyal
A csuklódra húzod az obszidián karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 231.]
Előkészíted a mérg. vas dobónyilat. [0 pontot használtál fel, van még 231.]

kpk 2 kezd. parancs kivétele: 2
EK 213 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 231.]

tno 6 1 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 231.]

ef 10 energia fejlesztése 10
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-1 TU.] A befejezéshez még 542 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 221.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 70 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 181.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[95,-3] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Észreveszel egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran híveié. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Észreveszel egy quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál.

Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [96,-3] A sík vidéket bozótos váltja fel. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Felfedeztél egy álomvirágot. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Hmm, csak egy quwarg szabotőr. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vérbeli borzongás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 mérg. vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg szabotőr fekete torát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg szabotőr jobb első lábát. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg szabotőr. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 11 életpontot vesztettél. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 12 életpontot vesztettél. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}

Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy nektoraf. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 mérg. vas dobónyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Elszántan ellenfeledre rontasz. Brutális kegyetlenséggel kezded meg a Kos Csapása manőverét. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a nektoraf bal oldalát. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a nektoraf megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Ellenfeled regenerálódik! Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a nektoraf viaszos testét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) A nektoraf leken néhány pofont. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Ellenfeled regenerálódik! A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Hirtelen elkezdesz körbeforogni. Pár perc múlva, amikor már kellőképpen elszédültél ahhoz, hogy elhidd magadról, hogy képes vagy átstrukturálni sejtállományodat, hozzálátsz a művelethez. Amikor magadhoz térsz, csodálkozva veszed észre, hogy sebeid nagy része begyógyult. (+78 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra.
Összefutsz egy barna, rövid hajú, kék szemű alakváltó férfival. A bőre világosabb az átlagosnál. Raia hűséges követője. Egy fekete bőrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy kígyóbőr övet, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy örökkéval. rubinját, egy réz masszariasztót és egy vasvértet visel. Ruházatát egy süvítő rája trófea, egy északi aurach trófea és egy téfea magoflux trófea színesíti. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Összeismerkedtek. Az ő neve Xantroxi Bence. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [97,-3] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy bandita. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy káosz szava varázslatot. 52 életpontot vesztettél. Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 mérg. vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a bandita jobb oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bandita jobb oldalát. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a bandita sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel eltalálod a bandita nyakát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a bandita gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Méreg folyik a sebbe. A méreg gyenge - csak 7 életpontot vesztettél. A bandita még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy arany és egy ezüst nyaklánc, ezenkívül 1 orgyilkos tőr. Szereztél 11 aranyat. Messze hajítod a vacak kis kérődző etra trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő bandita trófeát. 705 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 90, gyógyulás: 0, összesen: -90 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Végre hosszas kutatás után sikerült találnod egy blaszterpók-hálót. Miután a pókot sikerült kilakoltatnod, a hálót óvatosan az arcodra rakod. A bőröd azonnal bizseregni kezd, majd ez az érzés lassan szétfut a testeden. Amikor már a bal lábad kisujja is bizsereg, hirtelen letéped a hálót és csinálsz húsz gyors fejkörzést. A szédülés elmúltával jelentős javulást érzel. (+81 életerő.) Látsz egy álomvirágot. Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [110 pontot használtál fel, van még 71.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[98,-3] A terep továbbra is ritka erdő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy fabontó szójer közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a fabontó szójer barna testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) A fabontó szójer megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A fabontó szójer szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 fabontót. 159 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. A feléd közeledő kardfogú fülemüle mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Itt csata lesz.

A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Hamisak, hamisak a hangok! Nem maradhatsz tovább, mert szétrobban a dobhártyád. Túl sok sebet kaptál. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ.

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [99,-3] Még mindig az erdőben vagy. Találsz egy phua-kúpot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [100,-3] Az erdőt síkság váltja fel.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Sheran hívei emelték. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Elég régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 41.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[101,-3] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Ezt az észak-déli irányú dombvonulatot Rin tarajának nevezik. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Egy mélységi grittang közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Elszántan a másikra ugrasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mélységi grittang testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. A mélységi grittang szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [102,-3] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt!

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [20 pontot használtál fel, van még 21.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 21.]
Nocsak, a sunyin vigyorgó Orgazda meghozta a zsoldot! Megszámolod: ma 81 arany fejpénzt kaptál. Ez a nap kifejezetten strapás volt, de nem gond, hiszen te meg kifejezetten strapabíró vagy! (+1 max. életerő.) Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól veterán kalandozó helyett öreg róka a szakmában. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +11 max. varázspont, +7 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Elmúlt az erőpajzs I hatása.
Ebben a körben 21 pontod maradt, ebből a következő körre 21 pontot vihetsz át. Kapsz még 252 pontot. A következő körben tehát 273 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SORAKOZÓ (401. TUDATI KÉPESSÉG)
Sokszor ugrottál már ki a jó meleg takaród alól a Strázsamester hajnali üvöltésére, amikor valamiért össze akarta gyűjteni a Kompánia tagjait. Olyan hangja van, hogy a tigroszlán vinnyogva húzódik vissza a bokrok sűrűjébe rekedt ordítását hallván. Sorakozó, sorakozó! - állandóan csak ezt tudja szajkózni. Persze, jó ügyért teszi, hiszen a Kapitánynak, és így a Szabad Kompániának van szüksége Rád. A sok-sok együtt eltöltött év alatt tudatod egyik eldugott zugában különös reakciók játszódtak le a sorozatos üvöltözések hatására. Képes vagy szinte bárhonnan, bármikor megjelenni a táborhelyed, priccsed mellett, és onnan soványmalac vágtában ügetni a sorakozóhoz. Bah, ezt a tudást meg kell osztanod bajtársaiddal! Mikor szóbahozod, kiderül, hogy nekik is dereng valami agyuk homályos rejtekeiben. Ezentúl, ha kell, rövid időn belül össze tud gyűlni a sereg, ha a szükség úgy hozza! Csak egy közös helyet kell kijelölni táborozásra! Hogy mindez zökkenőmentesen menjen végbe, egy jelet helyezel el a sátradban, hogy oda vissza tudj térni. [A jel elhelyezéséhez az EK 401 parancsot kell kiadnod 20 TVP, és 6 TU elköltésével. (Vigyázz, mert egyszerre csak egy választott táborhelyed lehet! Ha új jelet teszel, a régi eltűnik!) A táborhely megközelítéséhez pedig az EK 401 <X> <Y> parancsot használd, ami alapesetben 3 TU-t, és 5 TVP-t emészt majd fel (második és harmadik paraméterként a táborhely abszolút koordinátáit add meg). Ha elég szorgalmas vagy, a TU költséget némileg csökkentheted. Minden 6 befejlesztett TU eggyel mérsékli, ám így sem mehet 1 TU alá. A képesség használata egyfajta teleportáció, ezért a mágia egyetemleges törvényei sajnos befolyásolják a működését. A dimenziók közti mozgásra, és az Alanori Csatornán való átkelésre nem használhatod, és nem működik akkor sem, ha valamely másfajta teleport hatása alatt állsz, vagy épületben, esetleg labirintusban tartózkodsz. Körönként egyszer látogathatsz a táborhelyedre, és mindaddig ott maradhatsz, amíg el nem mozogsz arról a mezőről.]

QUWARG SZABOTŐR (301. SZÖRNY)
A quwarg szabotőrök a nagymesterek és parafenoménok csicskái, maguk is élen járnak a károkozásban. Korlátozott mágikus képességeik mellett képesek ocsmány váladékot kiválasztani, amivel mindent és mindenkit beszennyeznek: ha a tárgyaidra jut belőle, a technokolin váladékához hasonló hatásnak lesznek kitéve! Mindezek mellett a quwarg szabotőr egy komoly kalandozónak nem ellenfele, ha sikerül idejekorán egy szúrófegyverrel pontosan eltalálni az érzékeny szerveket tartalmazó tort.

BANDITA (758. SZÖRNY)
Doohnibor, a legendás bandavezér emberei mindenütt ott vannak. Ő volt az, aki az első rablószervezetet alapította, kezdetben csupán a rabolj a gazdagoktól, adj a szegényeknek szellemben. Később azonban Dornodon hite megkísértette, és a banditák csapata átalakult egy gonosztevő társasággá, akik mindenhol-mindenkit kifosztanak. Lehetsz te a legjobb tolvaj vagy Raia legelső bíborosa, a banditák szemében teljesen mindegy, alkunak helye nincs, ők csak az értékeidre hajtanak, és nem tűrnek ellentmondást.

KARAKTERLAP

Vadóc, egy vörös, hosszú hajú, csillogó szemű kobudera férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Tharr tanítványa vagy. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: strázsa (28). Ez a 111. fordulód.

Erő: 23 (29) Szint: 14 Merészség: 7/4 Magasság: 150 cm
IQ: 20 Támadás: 13 Agresszió: 3 Testsúly: 51 kg
Ügyesség: 20 Védekezés: 21 Menekülés: 30 % Életkor: 30/30 év
Egészség: 16 Életpont: 217/158 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 3
Szerencse: 16 Varázspont: 85/69 Pénz: 123 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 14/0 EFejl: 1
Eddig összesen 378 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1039 TP-t kaptál. Jelenleg 48476 TP-d van. A következő szinthez még 26524 TP szükséges. Trófeáid: quwarg harcos, ryuku légiós, bandita.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 18 szúrófegyverek: 4 vágófegyverek: 4
ütőfegyverek: 2 lőfegyverek: 13 dobófegyverek: 4

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) << bot (#4)
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 18 (+2) 2. nyomkövetés: 27 (+1) 3. mászás: 4
4. csapdakészítés: 7 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 41 (+1)
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 2 9. teológia: 5
10. szerencsejáték: 2 11. harcművészetek: 14 12. zene: 3
13. szörnyismeret: 3 14. vadászat: 20 15. bányászat: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 5, max: 12)
trikornis (#104), manifesztátor (#124), fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
csupasz izom (#28)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát.
2.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.
3.) Szeretnék valamit látni eddigi eredményeidből: áldozz fel oltáromnál két trófea nyakláncot.

Összsúly: 30.94 kg Megterheltség: 45%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 127 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 kaja (#2) 1 mérg. vas dobónyíl (#190)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
93 arany (#50) 1 ezüst nyaklánc (#117) 3 fabontó (#106)
1 gyöngymangó (#135) 1 orgyilkos tőr (#225)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(94,-3) fegyverbolt (#590), vegyesbolt (#593)
(95,-3) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Sheran oltár, Chara-din rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 40. jellempróba
(96,-3) Fairlight oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), quwarg szabotőr (#301), nektoraf (#355), Xantroxi Bence (2236. kalandozó)
(97,-3) bandita (#758), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(98,-3) fabontó szójerek (#71), kardfogú fülemüle (#146)
(99,-3) phua-kúp (#372), Chara-din rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720)
(100,-3) Sheran oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720)
(101,-3) mélységi grittangok (#103), Dornodon oltár, Chara-din rúnaköve, vaskohó (#155), 33. jellempróba, olvasztókemence (#86), érclelőhely
(102,-3) oltár, vaskohó (#155), érclelőhely

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


Kedves Játékostársunk, Ezúton szeretnénk Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Boldog Új évet kívánni. Reméljük, hogy kalandjaid során jól szórakoztál, és jövőre is velünk tartasz. A két ünnep között (dec. 26-31.) nem táplálunk fordulót, kivéve dec. 28-át, amikor lesz egy emailes forduló küldés. Megértéseteket köszönjük! A Beholder Kft. munkatársai.
2005.12.20 09:31 Változások a számládon! 300 zseton átutalása a(z) 7683. számlára!
˙

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Eddig a Közös Tudatokra és egy konkrét vallásra kiadott FT, ill. BA parancsok egyenlő prioritásúak voltak, mostantól azonban a KT-ra kiadott parancsokat előbb értékeli ki a program. Ezenkívül szövetségre kiadott BA parancs esetén a szövetség tagjaival nem csak harcolni, de tőlük lopni sem fog karaktered.
* A mocsári penkét most már nem használod el a 37-es jellempróbában, ha nagyon őrzöd.
* Mivel mostanában több olyan visszajelzést is kaptunk tőletek, miszerint egy-egy FT parancs miatt a Túlélők Földje épületeiben is harcoltatok az ottani lakóval, pedig eredeti szándékotok nem ez volt, felülbíráltuk a program jelenlegi működését. Mostantól egy karakter csak abban az esetben támad be egy épületet, ha magas agressziója ezt indokolja. Így innentől az nem számít, hogy van-e Feltételes Támadás parancsa a benn lakóra.
* A csupasz izom mostantól a forduló vége helyett a következő táborozás végéig tart.
* Változtattunk kicsit a köreleji események kiírásának sorrendjén, mivel történt a múltban olyan, hogy egy vesztes csata után, de még elD.E.M.ezés előtt egyéb események kerültek kiírásra (pl. Aukciós Ügynök érkezte). Ez amúgy csak szövegileg volt zavaró, más hibával nem járt.
* Miután a karakter elfelejtette a vámpirizációt, áldomást, vagy egyéb ilyen jellegű varázslatokat (tegyük fel mert kiáldozott egy istentől), a folyamatban lévő varázslatát továbbra is újítgatta a csaták végén. Javítottuk a hibát, ilyenkor a varázslat hatása elmúlik, és nem megújítható.
* 2005. június 14-től 2005. augusztus 15-ig beköszöntöttek a fejlődés hónapjai a Túlélők Földjén. A TF csapat Beholder találkozós TF-ŐV párviadalban nyújtott teljesítményének köszönhetően ebben az időszakban minden szörny 10%-kal több Tapasztalati Pontot ér. Másfajta TP szerzési módra nem terjed ki ez a bónusz.
* Különválasztottuk az MXTU-t és a tárgyakból kapott MXTU-t. Ennek annyi az általatok érzékelhető eredménye, hogy ahol az MXTU változik, mostantól az alappal számolunk (pl. AMT paranccsal történő MXTU átadáskor a két fél MXTU-ja közötti relációba nem számítanak bele a tárgyakból kapott bónuszok, vagy MXTU TF-elésekor nem a tárgyakkal megnövelt MXTU alapján kell a TVP-t elkölteni). Ez a változás az egyes tevékenységek során kapott TU mennyiségére nincs hatással. A karakterlapon továbbra is a tárgyakkal növelt értéket láthatjátok.
* A tűzkéz, villámkéz, méregcsók, jéghalál KT varázslatoknál kalandozóharcban való használatukkor volt egy kis hiba, az ellenfél szemszögéből úgy tűnt, mintha ő lőtte volna a varázslatot. Javítottuk.
* Neves szörnyek! A Túlélők Földje találkozón leadott szörnytervező pályázat alkotásait kiértékeltük, leszelektáltuk, több helyen változtattunk, több hasonlót összemixeltünk, majd leprogramoztuk őket, úgyhogy a mai naptól senki sincs biztonságban, már a 220+ előtti területeken (nyugat, kelet, Sötét Föld) is neves szörnyek leselkednek a kalandozókra. Megjelenésük esélye a korábbi neves szörnyekéhez idomul, vagyis olyan hű-de-nagyon azért nem lesznek gyakoriak. Legtöbbjük két tárgyat hordoz (egy gyakorit és egy ritkát), mint már azt az ősi birodalom neves szörnyeitől megszokhattátok, de persze vannak kivételek. Ezek a neves szörnyek nem növelik a számlálót a neves szörnyekre vonatkozó isteni küldetésben, illetve nem jöhetnek az Őrzők ébersége KT képességgel történő imádkozáskor (illetve más hasonló, KT képességes szörnygeneráláskor sem).
* A forduló eleji szörnykereséskor a karakter nem volt hajlandó elfogni olyan szörnyet, aminek a merészsége alapján nem mert volna nekitámadni. A FOG parancs ilyenkor előbbre való lesz.
* A könnyebb követhetőség kedvéért mostantól folyamatosan írjuk a karakterlapon, mennyi szabad hely van az adott karakter hátizsákjában.
* A kiírthoz képest egy héttel később, de véget ért a Beholder találkozón a TF csapat által megnyert kéthónapnyi +10% TP a szörnyekért.
* Ha egy labirintusban a karakter életereje menekülés% alá kerül, automatikusan átáll ötösre az óvatossága. Mostantól működik a következő: ha gyógyít magán a karakter, és menekülés% fölé kerül életereje, az óvatossága a következő mozgás előtt visszaáll az általa beállított értékre. Ha ez mégsem történt meg (már nem mozog többet, vagy nem tud eleget gyógyítani), a forduló végén mindenképp visszaállítódik az előző óvatosság beállítás.
* Hibásan törlődött eddig az egyszeri direkt FT parancs az olyan kalandozó-kalandozók közötti találkozásokban, ahol az egyik fél láthatatlan volt, és emiatt nem is került sor csatára. Kijavítottuk.
* Egy kis felülvizsgálatot tartottunk Az Élet Forrása KT képesség ügyében, mivel az új területeken egyre ritkábbak a csatamezők, s így ez a képesség túlságosan megerősödött ezáltal. Így 333-ban meghatároztuk azt a max. ÉP pluszt, amit egy karakter az élete során kaphat az Élet Forrásából (eddig még senki nem érte el ezt az értéket). A képesség egyébként a le nem cserélhető képességek közé tartozik. (A leírtak a Tábori kiképzés nevű KT képesség klónra is vonatkoznak.)
* Korábban írtuk, hogy Az Élet Forrása és a Tábori kiképzés a nem lecserélhető képességek közé tartozik, de nem írtuk, mi van akkor, ha valaki kilép a KT-ból, amikor már agyontápolta vele magát. Ilyenkor az illető folyamatosan távolodni fog az Élet Forrásától, azaz fordulónként veszít valamennyi max. ÉP-t, amíg a KT képességgel kapott bónusz teljesen el nem fogy. Ha valaki kilépés után pár fordulóval belép egy másik KT-be, amelynek megvan ez a képesség, természetesen csak az átmeneti időszak alatt csökken a max. ÉP-je.
* Megváltozott az internetes fordulók kinézete. A fontosabb változások:
- Minden sebzés, sebződés ki van emelve (korábban volt, ami elsikkadt a szövegben), illetve a gyógyulások, forduló végéig tartó és permanens változások, valamint a szerzett kincsek is. Ezenkívül a hibaüzenetek, hibás parancsok is kiemelést kaptak.
- Ha online nézed a fordulódat, a tárgyak, szörnyek, varázslatok nevére kattintva feljönnek azok enciklopédiái.
- A karakterlapon a tárgylistán a KF-elhető tárgyak slotonként vannak felsorolva azoknál a karaktereknél, amelyeknek legalább 100 féle tárgya van. Itt a tárgyak neve fölé mozgatva az egeret, kiírja a böngésző a tárgy fontosabb tulajdonságait.
- A csatákat kicsit beljebb kezdjük, hogy elváljon a többi szövegtől, s mögöttük rövid statisztikát közlünk arról, hogy a karakter mennyit sebzett, mennyit sebződött, mennyit gyógyult a csata közben.
- A bolti tárgylistát és a varázslótornyos varázslatkészletet táblázatba szedtük.
- Hogy a labirintusok, titkosírások tökéletesen megjelenhessenek, az ehhez szükséges képeket töltsd le erről az oldalról: http://www.beholder.hu/?m=-&in=letoltes.php&l id=4 .
- Amennyiben nem vagy elégedett a forduló színeivel, letölthetsz más stílusbeállításokat a következő oldalról: http://www.beholder.hu/?m=-&in=letoltes.php&l id=5 .

Üzenet küldése a karakternek