Morogva Chen összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2013. febr. 14. 15h:06'
EZ A 908. JÁTÉKHETED, 482. FORDULÓD
909. játékheted kezdete: febr. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 19 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4016
SZÁMLA : XXXX

MOROGVA CHEN KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [142,60] koordinátán.
Különös információkat szült meg elméd, míg aludtál: Ha minden nap hosszasan meditálsz rajta és rendszeresen táplálod véreddel, a vérvörös rózsa át fog változni fegyverré: tövisei az ellenfeled szúrják, szirmai felfogják vérét, zöldje halálos méreg lesz számára. Az aranytermő erszény 68 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 fokhagymát. A teremtés zsákja létrehozott 1 zöld üveget. Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 2 arannyal gazdagabban távoztál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+9 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+185 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+75 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 26. varázslatot a 224. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 830.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 828.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 828.]

* 2. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 12. varázslatot az 59. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 828.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 826.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 rókafarok). [0 pontot használtál fel, van még 826.]

kno 18 1 képesség-növelés 18
Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [0 pontot használtál fel, van még 826.]
(Feltételes gyógyítás:) Azt már régen megtanultad, hogy a napba nézés esetenként milyen hasznos lehet. Arra azonban csak most jöttél rá, milyen jó hatással lehet rád, ha nem nézel bele. És valóban, az eredmény fantasztikus! (+77 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 796.]

vv 126 112 elmormolod a 126. varázslatot a 112. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Örömmel várod az invitálást Leah birodalmába. [-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 794.]
67 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 794.]

m 4 mozogsz délre
[142,61] Még mindig a városban vagy.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy főutcát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy villát. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 3850 TVP épült bele.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rát-fát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyöngymangó bokrot. Látsz egy amniosz-fát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy borkonyó cserjét. Találsz egy gyilkos csalánt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy házat. (no:2. építését Sötét Inkvizíció Apostolai kezdte, eddig 50 TVP épült bele.) Aha, egy kút a város terének közepén! Nagyon esztétikus. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Felfedeztél egy házat. (no:3. építését sir Criminal kezdte, eddig 50 TVP épült bele.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +39 életerő. Jó lenne valami kaját keresni. A főtéren sétálva, egy monumentális méretű épületet pillantasz meg. A faragott szimbólumok, a vízköpők és a gazdagon díszített rózsaablakok, az általad is jól ismert halhatatlanok dicsőségét hirdetik. A különböző motívumok azonban egy kerek egészet alkotnak. A belőlük áradó hatalom ígérete csalogatóan hat rád is. Egy BE parancs kiadásával kifürkészhetnéd az Istenek titkait. (833. épület.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét. Erőd TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csalánvirágot. Erőd TF-elődött. [55 pontot használtál fel, van még 739.]

be 833 bemész a 833. épületbe
Mindig jóleső érzéssel tölt el, amikor megbámulhatod a Káoszkatedrális szédületes méreteit. Ismét itt vagy, most sincs másként...
Szemed előtt rögtön meg is jelenik az igénybe vehető bérvarázs-szolgáltatások listája: csábmosoly (#16) - 80 arany, jellemrejtés (#23) - 80 arany, a lélek védelme (#57) - 80 arany, agyburok (#90) - 80 arany, mágiadagály (#132) - 100 arany, alku (#139) - 100 arany, esszenciavédelem (#165) - 80 arany, tárgyvédelem (#178) - 100 arany, vadászat (#209) - 200 arany, csapdaészlelés (#222) - 100 arany.
[5 pontot használtál fel, van még 734.]

be 833 165 bemész a 833. épületbe
Mindig jóleső érzéssel tölt el, amikor megbámulhatod a Káoszkatedrális szédületes méreteit. Ismét itt vagy, most sincs másként...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 80 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy esszenciavédelem [Esszenciavédelem vonja be tested. Erőd TF-elődött.] varázslat! [5 pontot használtál fel, van még 729.]

h 1602 264 40 használod az 1602. tárgyat
Mivel még nem ismersz elég sok varázslatot, kevesebb tárggyal próbálkozol, mint eredetileg tervezted. Használod az ezüstszelencét. Beleraksz 18 remák szivet. A varázseszköz működésbe lép, és a haszontalan holmi helyett 216 varányszemet kapsz. [3 pontot használtál fel, van még 726.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[143,61] Még mindig a városban vagy.

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Oldalt pillantva, meglátsz egy főutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fekete lótuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy sárkánytanyát. Utad során felfedezel egy borkonyó cserjét. Látsz egy gyöngymangó bokrot. Felfedeztél egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Egy quwarg mozdul a földön. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Épületeket látsz: egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
Eladsz 2 fekete gyöngyöt 12 aranyért, 216 varányszemet 216 aranyért.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét. Erőd TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 lótuszvirágot. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [144,61] Továbbmész a város utcáján. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Úgy gondolod, hogy a közeledő Barnega nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy izomernyesztés varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Barnega testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel párszor megpöccinted a Barnega jobb lábát. (5 támadással 221 életpontot sebezve.) {KCC:} Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a Barnega jobb karját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A Barnega ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (3 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 fűszertartó és egy ezüst nyaklánc, ezenkívül 1 Huddens alkarvédője (ld. enc.). 1782 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 271, sebződés: 47, gyógyulás: 10, összesen: -37 ÉP}

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy főutcát. Észreveszel egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Arénagödröt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz egy pillanatra, és végignézel az utcát járó tömegen. Hamarosan kiszúrod Tugrundel professzort, aki még mindig a kalandozókat szólongatja. Hóbortos, ártalmatlan kisöreg! Talán előbb-utóbb talál majd valami balekot erre a bugyuta feladatra. (49. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 132, északra 9 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-3 életerő.) A következő épületeket látod: egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.). [66 pontot használtál fel, van még 660.]

be 710 126 bemész a 710. épületbe
Már van rajtad halálkapu varázslat, gyorsan el is felejted, hogy ilyet akartál, hiszen nincs értelme ezzel odaállni az Ördögi Kör bérmágusai elé.
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Szemed előtt rögtön meg is jelenik az igénybe vehető bérvarázs-szolgáltatások listája: kitartó ló (#19) - 30 arany, tulajdonságpajzs (#26) - 30 arany, hadiszerencse III (#59) - 30 arany, vasszervezet (#86) - 30 arany, halálkapu (#126) - 30 arany, erőpajzs III (#127) - 30 arany, széljárás (#138) - 50 arany, mágikus ütés (#147) - 50 arany, fürkésző szemek (#213) - 75 arany, hatalomvarázs (#220) - 75 arany.
[5 pontot használtál fel, van még 655.]

le 543 leveszed/lerakod az 543. tárgyat
Leveszed a Thargodan koronát. [0 pontot használtál fel, van még 655.]

fa 543 4176 1 feladod az 543. tárgyat a 4176. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Ninell részére szánod. Átadsz 1 Thargodan koronát. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 652.]

v 1 999 elmormolod az 1. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 647.]

be 497 8 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy varkaudar varázsló

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy savhurrikán varázslatot. 49 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar varázsló bal oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel párszor megpöccinted a varkaudar varázsló bal vállát. (5 támadással 235 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel megkarcolod a varkaudar varázsló bal vállát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pusztító végzet varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A varkaudar varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1974 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 289, sebződés: 49, gyógyulás: 54, összesen: +5 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy varkaudar varázsló

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pusztító végzet varázslatot lő rád. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar varázsló bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel néhányszor súrolod a varkaudar varázsló testét. (5 támadással 232 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a varkaudar varázsló testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy savhurrikán varázslat. 38 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1974 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 281, sebződés: 38, gyógyulás: 53, összesen: +15 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy vörös rakolits

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiatüskék varázslat. 13 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vörös rakolits bal lábát. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Orgyilkos tőrrel megdöföd a vörös rakolits testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 9 életpontot vesztettél. Csáprágó csattan csípőd közelében. A vörös rakolits összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. 750 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 22, gyógyulás: 31, összesen: +9 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy vadász varkaudar

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel kegyetlenül megütöd a vadász varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). {KCC:} Orgyilkos tőrrel eltalálod a vadász varkaudar testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A vadász varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
388 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 20, összesen: +20 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy magnetikus praglonc

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy inst.szingularitás. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a magnetikus praglonc plazmáját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel néhányszor súrolod a magnetikus praglonc plazmáját. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a magnetikus praglonc jobb lábát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A seb azonnal beforr! Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (6 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-10 pszi pont.) (-3 TU.) A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel gyengén megütögeted a magnetikus praglonc testét. (5 támadással 176 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a magnetikus praglonc plazmáját. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A seb azonnal beforr! Csápjaival a magnetikus praglonc csapásokat mér a hasadra. (6 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-10 pszi pont.) (-3 TU.) Te itt életveszélyben vagy. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 302, sebződés: 38, gyógyulás: 79, összesen: +41 ÉP}

[55 pontot használtál fel, van még 592.]

m 7 6 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra
[143,60] A sík vidéket bozótos váltja fel. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Felismered a közeledőt. Csak egy norpadolótika. Nem jelenthet különösebb problémát. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a norpadolótika bal hátsó lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel néhányszor súrolod a norpadolótika szőrös gömbtestét. (4 támadással 282 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). {KCC:} Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a norpadolótika egyik csápját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A norpadolótika csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (8 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2195 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 328, sebződés: 48, gyógyulás: 73, összesen: +25 ÉP}

Találsz egy oltárt. Tharr híveié. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-3 életerő.)

(Továbbmész...) [142,60] Épületek tűnnek fel. Utad során felfedezel egy főutcát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy pézsmatököt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy csillagbozótost. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fekete kaktuszt. Utad során felfedezel egy morgud hagymatövet. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat.

Van itt egy vámraktár (749. épület.). Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-1 életerő.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 ében tobozt. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy nagyobb vércápa!

Marokra fogva az orgyilkos tőrt ellenfeledre rohansz. {KCC:} Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted a nagyobb vércápa sikamlós testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nagyobb vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 55, gyógyulás: 35, összesen: -20 ÉP}

Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér. [70 pontot használtál fel, van még 522.]

v 1 999 elmormolod az 1. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Sikerült elmondanod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 517.]

be 749 bemész a 749. épületbe
Belépsz a vámraktár udvarára. Egy hivatalnok rögtön eléd siet, hogy megérdeklődje, miben segíthet. Elmondod, hogy szeretnél átkelni nyugatra.
- De hiszen még nem is bizonyítottad harcedzettséged a csatornában! - mondja morcos képpel a fickó, aki úgy látszik, mindent tud.
Való igaz, van még dolgod, mielőtt átkelnél nyugatra. [5 pontot használtál fel, van még 512.]

m 6 mozogsz nyugatra
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy nagyobb vércápa!

Marokra fogva az orgyilkos tőrt a másikra támadsz. Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A nagyobb vércápa a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! {GYD:} Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a nagyobb vércápa bal oldalát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A nagyobb vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
887 tapasztalati pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 57, gyógyulás: 36, összesen: -21 ÉP}

Továbbúszol, próbálsz eltempózni az elmerülő tetem közeléből. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa sámán!

Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Megmarkolva az orgyilkos tőrt a másikra rontasz. Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa sámán sikamlós testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) A vércápa sámán fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
1044 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}

Úszol tovább, remélve, hogy nem kell többet küzdened. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa sámán!

Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {GYD:} Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa sámán testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa sámán, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a vércápa sámán testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A vércápa sámán fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
1044 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 26, gyógyulás: 6, összesen: -20 ÉP}

Gyorsan odébb siklasz, hátrahagyva a tetemet. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy nagyobb vércápa!

Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt ellenfeledre támadsz. {KCC:} Orgyilkos tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 79, gyógyulás: 17, összesen: -62 ÉP}

Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér. [10 pontot használtál fel, van még 502.]

be 749 bemész a 749. épületbe
Belépsz a vámraktár udvarára. Egy hivatalnok rögtön eléd siet, hogy megérdeklődje, miben segíthet. Elmondod, hogy szeretnél átkelni nyugatra.
- De hiszen még nem is bizonyítottad harcedzettséged a csatornában! - mondja morcos képpel a fickó, aki úgy látszik, mindent tud.
Való igaz, van még dolgod, mielőtt átkelnél nyugatra. [5 pontot használtál fel, van még 497.]

m 6 mozogsz nyugatra
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy nagyobb vércápa!

Elszántan a másikra támadsz. Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a nagyobb vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 887 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 81, gyógyulás: 17, összesen: -64 ÉP}

Továbbúszol, próbálsz eltempózni az elmerülő tetem közeléből. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa sámán!

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy mágiatörés varázslatot, majd rád küldi. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Meglengetve az orgyilkos tőrt a másikra ugrasz. {GYD:} Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa sámán testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) {KCC:} Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a vércápa sámán testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. 1044 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 36, gyógyulás: 8, összesen: -28 ÉP}

Úszol tovább, remélve, hogy nem kell többet küzdened. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa sámán!

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa sámán testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) A vércápa sámán fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel felnyársalod a vércápa sámán testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A vércápa sámán belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 1044 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 26, gyógyulás: 6, összesen: -20 ÉP}

Gyorsan odébb siklasz, hátrahagyva a tetemet. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy nagyobb vércápa!

Marokra fogva az orgyilkos tőrt a másikra támadsz. Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted a nagyobb vércápa sikamlós testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a nagyobb vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +39 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 81, gyógyulás: 17, összesen: -64 ÉP}

Ajjaj... a békés fürdőzésből ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg kimenekülsz a vízből. [10 pontot használtál fel, van még 487.]

be 749 bemész a 749. épületbe
Belépsz a vámraktár udvarára. Egy hivatalnok rögtön eléd siet, hogy megérdeklődje, miben segíthet. Elmondod, hogy szeretnél átkelni nyugatra.
- De hiszen még nem is bizonyítottad harcedzettséged a csatornában! - mondja morcos képpel a fickó, aki úgy látszik, mindent tud.
Való igaz, van még dolgod, mielőtt átkelnél nyugatra. [5 pontot használtál fel, van még 482.]

m 6 mozogsz nyugatra
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy nagyobb vércápa!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {GYD:} Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a nagyobb vércápa sikamlós testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a nagyobb vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +39 életerő. 887 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 74, gyógyulás: 15, összesen: -59 ÉP}

Továbbúszol, próbálsz eltempózni az elmerülő tetem közeléből. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa sámán!

Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Megmarkolva az orgyilkos tőrt a másikra rontasz. {KCC:} Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa sámán testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) A vércápa sámán belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a vércápa sámán sikamlós testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +39 életerő. 1044 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 21, gyógyulás: 5, összesen: -16 ÉP}

Úszol tovább, remélve, hogy nem kell többet küzdened. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa sámán!

Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Marokra fogva az orgyilkos tőrt a másikra rontasz. {GYD:} Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa sámán testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa sámán, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a vércápa sámán testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa sámán, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő. 1044 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 26, gyógyulás: 6, összesen: -20 ÉP}

Gyorsan odébb siklasz, hátrahagyva a tetemet. Úszik feléd valami. Egy nagyobb vércápa!

Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt a másikra rohansz. Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) {KCC:} Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a nagyobb vércápa sikamlós testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +39 életerő. 887 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 69, gyógyulás: 15, összesen: -54 ÉP}

Kétségbeesetten tempózol odébb, amikor látod a lakomára közelgő cápákat. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy nagyobb vércápa!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a nagyobb vércápa jobb oldalát. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +39 életerő. 887 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 82, gyógyulás: 17, összesen: -65 ÉP}

Azonnal továbblököd a hólyagot, távolodva a harc színhelyétől. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy nagyobb vércápa!

Marokra fogva az orgyilkos tőrt a másikra támadsz. {GYD:} Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd a nagyobb vércápa sikamlós testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +39 életerő. 887 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 78, gyógyulás: 17, összesen: -61 ÉP}

Hirtelen megpillantasz valamit. Egy nagyobb vércápa!

Meglengetve az orgyilkos tőrt a másikra rontasz. {GYD:} Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd a nagyobb vércápa sikamlós testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a nagyobb vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd a nagyobb vércápa uszonyát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +39 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 63, gyógyulás: 13, összesen: -50 ÉP}

Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra. [10 pontot használtál fel, van még 472.]

* 1. BP: használod az 1602. tárgyat
Ezt a tárgyat ebben a fordulóban nem használhatod többször! [0 pontot használtál fel, van még 472.]

* 2. BP: használod az 1534. tárgyat a 243. tárgyat
Forgatgatod a kezedben kicsit a hátizsákodból elővett teleportgömböt, s közben arra gondolsz, mekkora kaland lenne eljutni a quwargok városába. Még a ruházatodat rendbeszedni, a fegyverzetedet megigazítani sincs időd, olyan hirtelen jön létre a teleport. Egyenest egy quwarg boly közepébe kerültél! Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-9 életerő). Hatodik érzéked veszélyt jelez, és valóban: egy hatalmas árny takarja el a fentről beszűrődő fényt. Egy quwarg nagymester!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel gyengén megütögeted a quwarg nagymester testét. (5 támadással 253 életpontot sebezve.) {KCC:} Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +39 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1883 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 274, sebződés: 22, gyógyulás: 6, összesen: -16 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy quwarg parafenomén!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! És igen, sikerült neki! Egy rakolits por tökéletesen átstruktúrálódott molekulárisan! Na, ennek sem veszed már hasznát: eldobod. Elszántan a másikra rontasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel néhányszor súrolod a quwarg parafenomén testét. (3 támadással 147 életpontot sebezve.) {KCC:} Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 24 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +39 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1966 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 37, gyógyulás: 3, összesen: -34 ÉP}

Söprögetni kezded a quwargokat, de még így is néhány fürtnyi a nyakadba esik. Észreveszel valamit. Éljen! Találtál 70 aranyat. Eddig tartott a csodálatos utazás, ahogy a teleportgömb energiája kimerül, te visszakerülsz az induló koordinátára. [41 pontot használtál fel, van még 431.]
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [6 pontot használtál fel, van még 425.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 erő.) Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-3 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 385.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. Borzalmasan éhes vagy. (-3 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 345.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön.

Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-1 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 305.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. Szörnyen éhezel. (-1 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 265.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-2 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 225.]

tf 1 25 fejleszted az 1. tulajdonságodat 25 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön.

Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-3 életerő.) [25 pontot használtál fel, van még 200.]
Iszol a vizestömlőből. A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-52 életerő.) Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 623 pontot. A következő körben tehát 823 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BARNEGA (971. ELLENFÉL)
Barnega sokáig teljesen ismeretlen, jelentéktelen kalandozónak számított, ivócimboráin kívül senki nem is vette soha emberszámba. Egy Olimpián azonban egycsapásra közismertté vált, amikor a büfében alaposan felöntött a garatra, majd kirohant az arénába és fennhangon követelte a szerinte jogosan járó aranyérmet, hisz senki nem mer kiállni ellene (az nem tűnt fel neki, hogy a küzdelmeknek már vége volt és épp a nyeremények átadására készültek a rendezők). Mivel lecsillapítani nem sikerült (különböző harcművész technikákkal tette ártalmatlanná az őt kivonszolni próbáló biztonságiakat) mindenki alaposan megnézhette magának. Neve futótűzként terjedt a nézők és a kalandozók közt. Mikor végre észrevette magát, gyomra kidobta tartalmát, pont Vasaltujjú díszes öltözékére. Így vált a mindig részeg Barnega messze Erdauinon hírhedtté.

HUDDENS ALKARVÉDŐJE (1550. TÁRGY)
Barnega fűnek-fának azt híresztelte a söntéspultnál, hogy alkarvédője egyenesen Huddens mestertől, a valaha élt leghíresebb kobudera harcművésztől származik. Ehhez kapcsolódó kalandjait is bőszen ecsetelte mindenfelé, hogy hogyan talált rá az eldugott labirintus bejáratára Libertantól pár mérföldnyire, és hogy milyen szörnyekkel kellett megvívnia a hely kincseiért. Nos, hogy ennek sok lenne a valóságtartalma, az Barnega előadásmódját és múltját ismerve erősen kétséges, mindenesetre a karvédővel érdemes egy próbát tenni. A csuklódra egy karkötő helyett KF-elheted, és ha rajtad van, +2 ügyességet és +1 ökölsebzést kapsz, valamint a tüskés szörnyek tüskéi többet nem sebezhetnek meg. A tárgy viseléséhez legalább 15. szintűnek kell lenned.

KARAKTERLAP

Morogva Chen, egy hófehér, kontyos hajú, homokóra szemű, rövid bajszú kobudera férfi vagy. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Leah korlátlan hatalmú főpapja vagy. A Sötét Inkvizíció Apostolai (#9148) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod: Inkvizíció fejlesztőbajnoka. Ez a 482. fordulód.

Erő: 59 (69) Szint: 29 Merészség: 10/5 Magasság: 150 cm
IQ: 29 (31) Támadás: 42 (44) Agresszió: 3 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 40 (42) Védekezés: 47 (52) Menekülés: 15 % Életkor: 37/49 év
Egészség: 40 (47) Életpont: 384/229 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 0
Szerencse: 43 (53) Varázspont: 853/81 Pénz: 4417 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 45/12 Pszi pont: 184/47 Halhatatlanság: 2 %
Eddig összesen 3228 szörnyet (20 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 24499 TP-t kaptál. Jelenleg 2676923 TP-d van. A következő szinthez még 323077 TP szükséges. Trófeáid: lidérckirály, kisebb quwarg isten, Thargodan zsoldos. Eddig 7 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/62 (+102%) ökölvívás: 31/79 (+6%) szúrófegyverek: 23/76 (+2%)
vágófegyverek: 25/42 lőfegyverek: 6/82 dobófegyverek: 30/31 (+7%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); bumeráng (#249) (15 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
142,60 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15/15 2. nyomkövetés: 92/55 3. lopás: 16/53
4. mászás: 16/60 5. csapdakészítés: 32/8 (+5%) 6. csapdaészlelés: 18/42
7. gyógyítás: 79/64 (+17%) 8. titkosírás: 9/40 9. felderítés: 25/47
10. szörnyidomítás: 9/63 11. teológia: 69/94 (+10%) 12. taumaturgia: 60/32
13. szerencsejáték: 1/92 14. versengés: 17/33 15. harcművészetek: 29/21
16. zene: 9/24 17. szörnyismeret: 63/16 18. pszi: *22/100 (+98%)
19. zárnyitás: 1/15 20. vadászat: 16/62 21. bányászat: 31/39
22. úszás: 8/97 (+32%) 23. főzés: 12/84 24. csapatmunka: 5/9

FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 70% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
készítesz ében tobozt (#578) (max. 600 darabot ), alakformáló főzetet (#1644) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 250 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 250 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 200 darabot ), raaba-gumót (#936) (max. 200 darabot ), kreommat szirmot (#925) (max. 200 darabot )
elfogod bibircsók-óriást (#120) fedett veremmel (#219)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
szintszívó lények (#9097), Zinthurg (#180), vércápa (#193), vércápa sámán (#281)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázslatfelejtés (#130, 20 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP)
sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 10 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) sorvasztás (#102, 20 VP) pusztító végzet (#106, 30 VP)
halálvarázslat (#124, 50 VP) halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
becsületjel (#158)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
sötét halál (#45) >> ongóliant (#159)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A legsötétebb titkok a vizek mélyén rejtőznek. Ereszkedj le oda, és belezz ki kettőt a mélység fattyai közül! (számláló: 0)
2.) Az eddigi legkönnyebb feladat: Ölj meg egy sötét motyogót!
3.) Méghogy papjaim rá vannak szorulva a méregsemlegesítő italokra! Haha! Irts ki egy fekete lótuszt, bizonyítva, hogy nincs rá szükséged!

HŐSTETTEID
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 8
Helyezésed a II. Harcosok Ligájában: 2. hely az Erdauin Bajnokság csoportban.
Helyezésed a III. Harcosok Ligájában: 1. hely a Zártosztály csoportban.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
tudati jel (109)
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
kihívás (206)
önismeret (236)
sötét tekercs (260)
a butaság ára (273)
a halál angyala (304)
inkvizítor korbács (342)
hármas szövetség (383)
a mágia szeretete (393)
inkvizítori rangs. (402)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 18 TU. szükséges még: 32 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 382 TU szükséges.)
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.

Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fekete gyöngy (#99) 18 remák szív (#264) 1 Thargodan korona (#543)
1 varázskő (#305)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
269 arany (#50) 6 borkonyó bibe (#312) 1 csalánvirág (#582)
3 ében toboz (#578) 1 ezüst nyaklánc (#117) 1 fokhagyma (#403)
2 fűszertartó (#210) 1 Huddens alkarvédője (#1550) 2 lótuszvirág (#447)
152 víz (#27) 1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(142,60) vámraktár (#749), főutca (#399), oltár, nekrofun (#173), Chara-din rúnaköve, pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), csillagbozótos (#928, belőle készíthető: #929), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), morgud hagymatő (#402, belőle készíthető: #403), nagyobb vércápa (#246), vércápa sámán (#281), quwarg nagymester (#214), quwarg parafenomén (#248)
(142,61) Káoszkatedrális (#833), főutca (#399), ház (#400), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), szent tölgyfa (#393), városi kút
(143,60) norpadolótika (#226), Tharr oltár, 35. jellempróba, művészi porolit (#720)
(143,61) jáde sárkány kolostor (#701), Vérvörös Lángok Oktató Központ (#702), Zan fogadó # (#703), Serény Múmiák Shop (#704), főutca (#399), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), sárkánytanya (#492), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), ház (#400), szent tölgyfa (#393)
(144,61) Barnega (#971), maffia bank (#705), ezüst mágustorony (#706), Ördögi Kör (#710), Trikornis Futárszolgálat (#712), főutca (#399), nekrofun (#173), 44. többszemélyes kaland, ház (#400), Arénagödör (#497), 49. többszemélyes kaland, varkaudar varázsló (#271), vörös rakolits (#356), vadász varkaudar (#108), magnetikus praglonc (#200)

Üzenet küldése a karakternek