257. forduló, 259. forduló, Haláltánc összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. jún. 26. 12h:02'
EZ A 291. JÁTÉKHETED, 258. FORDULÓD
292. játékheted kezdete: jún. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 15 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3968
SZÁMLA : XXXX

HALÁLTÁNC KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [158,89] koordinátán.
Holdfény Katerina, amikor összefutottatok, adott neked egy aranyfaló ládikót (ld. enc.). A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+17 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+8 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+200 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+33 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-1 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.) A lottó 1239. hetének nyerőszámai: 4, 14, 10. 2 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz. 7 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy tyrannoszaurusz rex nyomára vezet. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 26 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tyrannoszaurusz rex testét. (5 támadással 174 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tyrannoszaurusz rex farkát. (4 támadással 386 életpontot sebezve.) {HD:} Pengepajzzsal megkarcolod a tyrannoszaurusz rex testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A tyrannoszaurusz rex szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tyrex csontot. 3 467 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 628, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [7 pontot használtál fel, van még 418.]

* 1. KP: vv 71 28 26 elmormolod a 71. varázslatot a 28. varázslatot a 26. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 416.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+7 erő). [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 414.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 412.]

* 2. KP: le 253 0 0 leveszed/lerakod a 253. tárgyat
Leveszed a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 412.]

* 3. KP: kf 865 0 0 kézbeveszed/felveszed a 865. tárgyat
A nyakadba akasztod a natharion gömböt. [0 pontot használtál fel, van még 412.]

* 4. KP: hh 1100 1133 841 használod az 1100. tárgyat az 1133. tárgyat a 841. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [1 pontot használtál fel, van még 411.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 390.]
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 389.]

* 5. KP: kf 441 1527 0 kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat az 1527. tárggyal
Leveszed a Jerome köpenyét, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. Láthatatlanná váltál. [-7 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 389.]
Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd a Jerome köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 389.]

* 6. KP: vv 165 53 0 elmormolod a 165. varázslatot az 53. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 387.]
Szupersebesen mormolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+6 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 385.]

vv 14 224 elmormolod a 14. varázslatot a 224. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Semlegesíted a szervezetedbe jutott mérget. [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 383.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 383.]

v 1 999 25 elmormolod az 1. varázslatot
Mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmormoltad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 25 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 378.]

h 1755 600 használod az 1755. tárgyat
Aranyakat szórsz a ládikóba, hamarosan meg is kapod a kívánt varázserőt. (+600 vp ). [5 pontot használtál fel, van még 373.]

kt 190 20 elkészíted a 190. tárgyat (20 darabot)
Legyártottál 20 mérg. vas dobónyilat. Erőd TF-elődött. [40 pontot használtál fel, van még 333.]

hu 315 1697 195 hulladék: 315 1697 195
Hulladék, ezért nem gyűjtesz optiri agysisakot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz boszorkánykendőt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz obszidián függőt. [0 pontot használtál fel, van még 333.]

hu 309 307 45 hulladék: 309 307 45
Hulladék, ezért nem gyűjtesz arany papi karkötőt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz réz papi karkötőt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz kis bőrpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 333.]

hu 47 51 57 hulladék: 47 51 57
Hulladék, ezért nem gyűjtesz surranó kígyó bőrt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bőrpáncélt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bőrsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 333.]

hu 64 65 66 hulladék: 64 65 66
Hulladék, ezért nem gyűjtesz csontszablyát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz szöges páncélt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz szöges bőrpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 333.]

hu 71 72 73 hulladék: 71 72 73
Hulladék, ezért nem gyűjtesz rézpáncélt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz rézsisakot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz rézpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 333.]

hu 84 87 88 hulladék: 84 87 88
Hulladék, ezért nem gyűjtesz díszes rézpajzsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bronzhegyű lándzsát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bronzsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 333.]

hu 89 90 94 hulladék: 89 90 94
Hulladék, ezért nem gyűjtesz bronzpajzsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bronzpáncélt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bronzhegyű nyilat. [0 pontot használtál fel, van még 333.]

hu 96 98 107 hulladék: 96 98 107
Hulladék, ezért nem gyűjtesz bakkura csizmát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz rákpajzsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz rövid íjat. [0 pontot használtál fel, van még 333.]

hu 108 123 126 hulladék: 108 123 126
Hulladék, ezért nem gyűjtesz nyílvesszőt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz göcsörtös bunkót. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bronzpengét. [0 pontot használtál fel, van még 333.]

hu 129 138 150 hulladék: 129 138 150
Hulladék, ezért nem gyűjtesz sallank nyilat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ubuk dobónyílat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz szent jogart. [0 pontot használtál fel, van még 333.]

hu 159 160 161 hulladék: 159 160 161
Hulladék, ezért nem gyűjtesz kis vaspajzsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz vassisakot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz nagy vaspajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 333.]

hu 162 164 171 hulladék: 162 164 171
Hulladék, ezért nem gyűjtesz borostyán függőt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz vasvértet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz rövid kardot. [0 pontot használtál fel, van még 333.]

hu 174 176 180 hulladék: 174 176 180
Hulladék, ezért nem gyűjtesz harci kalapácsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz vashegyű nyilat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ezüst gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 333.]

hu 181 182 187 hulladék: 181 182 187
Hulladék, ezért nem gyűjtesz vasalt bunkót. Hulladék, ezért nem gyűjtesz vashegyű lándzsát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz mérgezett vasnyilat. [0 pontot használtál fel, van még 333.]

hu 188 191 192 hulladék: 188 191 192
Hulladék, ezért nem gyűjtesz mérg. ubuk dobónyilat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz aranyláncot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz gyöngysort. [0 pontot használtál fel, van még 333.]

hu 193 194 196 hulladék: 193 194 196
Hulladék, ezért nem gyűjtesz aranygyűrűt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz arany karperecet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz trófea nyakláncot. [0 pontot használtál fel, van még 333.]

hu 197 222 224 hulladék: 197 222 224
Hulladék, ezért nem gyűjtesz igazgy. fülbevalót. Hulladék, ezért nem gyűjtesz láncinget. Hulladék, ezért nem gyűjtesz varkaudar lándzsát. [0 pontot használtál fel, van még 333.]

h 1387 144 61 használod az 1387. tárgyat
Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

157 158 159
88
89
90
(158,89) tyrannoszaurusz rex (#160)

[144,61] Lakott területre érkeztél.

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Arénagödröt. Észreveszel egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz egy pillanatra, és végignézel az utcát járó tömegen. Hamarosan kiszúrod Tugrundel professzort, aki még mindig a kalandozókat szólongatja. Hóbortos, ártalmatlan kisöreg! Talán előbb-utóbb talál majd valami balekot erre a bugyuta feladatra. (49. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 132, északra 9 mérföldre teljesítheted.)
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. Az odabent lapuló vortexmágus harciasan megindul feléd.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 27 életpontot sebeztél. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 251 életpontot vesztettél. Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vortexmágus testét. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vortexmágus ködlő lábát. (7 támadással 505 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+102 életerő). {HD:} Pengepajzzsal kissé megkarcolod a vortexmágus testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 13 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 278 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 821 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 753, sebződés: 529, gyógyulás: 111, összesen: -418 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit!
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+84 életerő). [-15 varázspont.]
Egy fiatal alakváltó hívogatóan az ötpróbára hívja fel figyelmed, hát közelebb osonsz. Hallva, hogy csak erősebbnek, ügyesebbnek, okosabbnak kell lenned mindenki másnál, gondolkozás nélkül a sátorba lépsz.
- Itt van mindjárt az első próba: súlyemelés - közli veled az alakváltó suhanc, majd a lábad előtt heverő farönkre mutat. Megpróbálsz fogást keresni rajta, de nem találsz. Bírád vigyorgó arckifejezése azonban újabb próbálkozásokra ösztönöz, nagy nehezen átöleled a fatörzset, majd az erőlködéstől kipirulva a magasba emeled. Hát mégis sikerült, jöhet a következő feladat... Egy gnóm állja utad, mielőtt bármit is tehetnél. Valami fogadóról hablatyol, három vándorról, meg 12 elköltött aranyról, aztán azt mondja mégsem annyi, hanem 5-tel kevesebb. Nem egészen érted, mit is akart ezzel mondani, így elbuksz az intelligenciád tesztelő akadályon. 1 196 tapasztalati pontot kaptál. Hát ez most nem jött össze.
A boszorka sátrához sétálsz. A bibircsókos öregasszony örömmel fogad, hisz olyan küldetése van számodra, melynek megoldásával mindketten jól jártok. A jutalmadért cserébe a legközelebbi alkalommal a következő tárgyak legyenek nálad: 1 szulfagor agyar, 1 dárda, 1 szent jogar, 1 bunthar bőr, 1 tyrex csont.
Hamarosan egy táblára leszel figyelmes, amely busás jutalommal kecsegtető kártyacsatára szólít. Alatta egy sötétképű alak ül, kezében egy paklit keverget. Leülsz a vele szemben álló székre, és intesz, hogy osszon. Ellenfeled közli veled, a játék 100 aranyról indul.
- Rendben - mondod, és leszámolod a pénzt az asztalra. 1. kör: Remegő kézzel veszed szemügyre a leosztott lapokat: 1 Tisztítótűz, 1 Illúziópalota, 1 Aranyeső, 1 Kaszabolósáska, 1 Orbitális mackósajt. Ez sajnos semmit nem ér. Az ellenfél emeli a tétet. Határozatlan viselkedésed láttán bemérgesedik, te pedig ebből levonod a következtetést: jó lapjai vannak. Úgy találod, nem érdemes kockáztatni, az árnymanó dühös tekintetétől vezérelve az asztalra hajítod lapjaidat. 1 196 tapasztalati pontot kaptál. 55 arannyal könnyebben hagyod ott nevető ellenfeled.
Egy csúcsos, fekete színű sátorra lelsz a cirkusz közepén. Előtte egy jókora ember férfi szónokol az őt körülálló kalandozóknak, és eget rengető szenzációként próbálja az odabent található veszélyeket beharangozni. A tétova tömeg látványa magabiztossá tesz. Előrelépsz, hogy tárgyaidat leadva beléphess a labirintusba. Egy kör alakú terembe jutottál, melyből számtalan embernagyságú folyosó indul a szélrózsa minden irányába. Remegő térddel indulsz el az egyik járatban, majd megérzéseidet követve választasz irányt mindegyik elágazásnál. Hamarosan megéhezel. Körülnézel, hogyan csillapíthatnád éhséged. Amikor megpillantod az apró rágcsálót a fal tövében, elmosolyodsz. Hangtalan léptekkel mögéosonsz, majd tenyered élével kupán csapod. Miután a fehérjedús húsfalatokkal degeszre tömted magad, továbbindulsz. Hárfa hangjával keveredő női éneklésre leszel figyelmes. Hallottál már a szirénekről, akik ezzel a módszerrel próbálták kisajátítani a bátor kalandozók szívét és lelkét. Nem szeretnél a sorsukra jutni, ezért tenyered a füledre tapasztod, míg a dal szól. Hirtelen a szirénbe botlasz. Kezét az oldalára szorítva a földön fekszik, az ujjai között lévő réseken pedig vér szivárog fehér ruhájára. Pánikba esel, rohangálni kezdesz a folyosón, és közben felcserért kiabálsz. Kis idő elteltével meglepetten tapasztalod, hogy a szirén felkel a földről, és azt mondja:
- Még egy ilyen balfácánt. Meg kellett volna gyógyítanod! Ez lett volna a negyedik próba számodra. Elbuktál! 1 196 tapasztalati pontot kaptál. Visszakapod a tárgyaidat, majd az ott sorakozó többi jelölt szánakozó tekintetétől kísérve, utadra indulsz.
A szellemkastélyhoz sétálsz. Környéke üres, bejárata hivalkodóan csábítgat befelé. Eldörmögsz egy rövid imát, majd bátran nekiindulsz. A sötét folyosón utadat egy robosztus fal állja el. A belőle kiálló acéltüskéken megcsillan egy kósza fénysugár. Végigpásztázod tekinteteddel, titkos nyitó szerkezetet kutatva. Nem találsz semmit. Egyre biztosabb vagy abban, hogy ez a fal csak illúzió. Minden bátorságodat összeszedve, a tüskékkel nem törődve, a falnak rontasz. Nagy szerencsédre igazad volt, akadálytalanul siklasz át rajta. Magabiztosan lépdelsz a folyosó útvesztőiben, amikor rémületes sikoly hallatszik. A néhány percig tartó iszonyatos hang erősen megviseli közérzetedet. Éhezni és szomjazni kezdesz! (181 életpontot vesztettél.) Hamarosan a folyosó kiszélesedik, és egy terem homályos körvonalai sejlenek fel előtted. Rögtön észreveszed a terem távolabbi sarkában kuksoló lényt, amint szemével mozdulataidat követi. Amikor megpróbálod folytatni utad a folyosó túlsó oldala felé, a kísértetvarázsló támadó szándékkal feltápászkodik, és feléd indul. Nyilvánvaló, hogy itt harc nélkül nem jutsz át.

Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 29 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy szárazság varázslatot. Semmi hatás! Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kísértetvarázsló testét. Kritikus ütés! (5 támadással 230 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kísértetvarázsló szellemtestét. (3 támadással 288 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). {KCC:} Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 15 életpontot sebeztél. A kísértetvarázsló karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy szárazság varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 811 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 333, sebződés: 8, gyógyulás: 58, összesen: +50 ÉP}

A folyosó hirtelen terem méretűre szélesedik. Először a két villogó szemet veszed észre, majd a hozzá tartozó test is kibontakozik a sötétből, egy csuhás alak az, aki, kezének mozdulatából ítélve, éppen varázsolni készül. Rádöbbensz, hogy éppen egy átok hagyja el ellenfeled ajkait, de mozdulni már nincs időd. Aztán elmosolyodsz, amikor a birtokodban lévő áldott kő hangos sercegés kíséretében semlegesíti a varázslatot. A csuklyás férfi mérgesen elteleportál a szemed elől. A terem sarkában egy szűk folyosó vezet tovább. Tisztában vagy vele, hogy ez a legideálisabb terep a gyanútlan kalandozók tőrbecsalására. Rögtön ki is szúrod a falba ágyazott csapda kilógó széleit. - Egy csapda szétszedése csak nem okozhat gondot - gondolod, de amikor a második merész műveleted után kis híján egy lándzsa által átszúrva végzed, úgy döntesz, mégsem becsülöd le a csapdakészítő tudását. Lassan, izzadságtól gyöngyöző homlokkal végzel, és vidáman továbbindulsz. Hirtelen dühödt fújtatásra kapod fel fejed, és egy pillanat alatt sikerül felmérned kilátástalan helyzeted. Figyelmetlenségedet kihasználva két sárkánynak sikerült becserkésznie, egyikük előtted, a másikuk hátad mögött áll, mindenfajta menekülési szándékodat megakadályozván. Rémülten észleled, hogy a két bestia lehelésre nyitja a száját, mielőtt bármit tehetnél. A tűz a teljes folyosót beborítja, ami pedig a legrosszabb, te vagy az epicentrumában. Mielőtt még eszméleted vesztenéd, megérzed az égett bőr szagát, és arra gondolsz, vajon miért nem voltál óvatosabb. Később, amikor kinyitod a szemed, meglepve tapasztalod, hogy fáradtan bár, de épségben vagy, valamint sárkányok sincsenek körülötted. Úgy gondolod, elég volt a mai napi megpróbáltatásokból, inkább visszavonulsz, és visszatérsz máskor. Lehajtott fejjel sétálsz el a bejáratnál álló kísértet előtt, és folytatod félbehagyott, kalandokkal teli utad.
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+96 életerő). [-15 varázspont.]
Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 5 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megtömöd magad kajával. (-3 kaja.) A következő épületeket látod: egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.).
[74 pontot használtál fel, van még 259.]

be 497 8 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy csataremák.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fürgülés. Öregedtél 1 évet. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 27 életpontot sebeztél. Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a csataremák feléd kúszó csápját. (6 támadással 242 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csataremák fejét. (7 támadással 498 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+100 életerő). {HD:} Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a csataremák testét. Kritikus ütés! (5 támadással 202 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 10 életpontot sebeztél. A csataremák csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (12 támadástól 73 életpontot vesztesz.) Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csataremák nyakát. (5 támadással 482 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). {HD:} Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a csataremák feléd kúszó csápját. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 14 életpontot sebeztél. Csápjaival a csataremák csapásokat mér a hasadra. (12 támadástól 72 életpontot vesztesz.) Egyet pislantasz, és ellenfeled sehol sincs! El-deus-ex-machinázott, vagy mifene?
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1551, sebződés: 145, gyógyulás: 254, összesen: +109 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy orbitális mackósajt.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 57 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az orbitális mackósajt testét. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) A mackósajt hirtelen felfalja saját magát! Kineveted a buta mackósajtot, aki nagyon elszégyelli magát! A mackósajt két pislantás után melletted terem, könnyedén felemel, és az ég felé hajít! Szerencsére bele tudod akasztani a mackósajt gallérgombjába a cipőfűződet, így visszaesel, mielőtt túl magasra emelkednél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az orbitális mackósajt idétlen testét. (3 támadással 191 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). {HD:} Pengepajzzsal végigvágod az orbitális mackósajt testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Nyelvével az orbitális mackósajt úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 63 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 803 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 399, sebződés: 69, gyógyulás: 47, összesen: -22 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy borzalmas varkaudar.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: agyroppantás varázslatot lő rád. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a borzalmas varkaudar nyakát. (5 támadással 173 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy vas dobónyíl. 2 270 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy kronotapír.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 60 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: káosz szava varázslatot lő rád. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kronotapír bal első lábát. (5 támadással 184 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-15 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 11 aranyad is. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kronotapír testét. (3 támadással 237 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). {HD:} Pengepajzzsal kissé megkarcolod a kronotapír tekergő ormányát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A kronotapír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-7 TVP). A kronotapír ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-4 TVP). A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-16 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 8 aranyad is. A kronotapír szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. 3 906 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 504, sebződés: 43, gyógyulás: 53, összesen: +10 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy varkaudar katona.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 29 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Tharr haragja varázslatot lő rád. 42 életpontot vesztettél. Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar katona testét. (5 támadással 202 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar katona csillogó páncélját. (5 támadással 462 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a varkaudar katona testét. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 23 életpontot sebeztél. Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar katona újra meg újra lecsap. (4 támadástól 63 életpontot vesztesz.) Ököllel néhányszor megcsapod a varkaudar katona testét. (3 támadással 231 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal épp hogy megvágod a varkaudar katona bal karját. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 28 életpontot sebeztél. Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar katona újra meg újra lecsap. (4 támadástól 46 életpontot vesztesz.) A varkaudar katona szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 8 215 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1166, sebződés: 151, gyógyulás: 180, összesen: +29 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy csataremák.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fürgülés varázslatot. Öregedtél 1 évet. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 29 életpontot sebeztél. Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a csataremák feléd kúszó csápját. (6 támadással 239 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a csataremák bal oldalát. (7 támadással 517 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+104 életerő). {HD:} Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a csataremák testét. (5 támadással 196 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 15 életpontot sebeztél. Csápjaival a csataremák lecsap a bal karodra. (12 támadástól 62 életpontot vesztesz.) Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csataremák testét. (5 támadással 483 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). {HD:} Pengepajzzsal megkarcolod a csataremák testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 15 életpontot sebeztél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (12 támadástól 66 életpontot vesztesz.) Egyet pislantasz, és ellenfeled sehol sincs! El-deus-ex-machinázott, vagy mifene?
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1534, sebződés: 128, gyógyulás: 250, összesen: +122 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy magnetikus praglonc.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 31 életpontot sebeztél. Távolról inst.szingularitás varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a magnetikus praglonc bal lábát. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a magnetikus praglonc plazmáját. (5 támadással 390 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a magnetikus praglonc testét. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 13 életpontot sebeztél. A magnetikus praglonc csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-10 pszi pont.) (-3 TU.) Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel párszor keményen megütöd a magnetikus praglonc testét. (2 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). {HD:} Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a magnetikus praglonc jobb oldalát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 16 életpontot sebeztél. A magnetikus praglonc csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-10 pszi pont.) (-1 TU.) A magnetikus praglonc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 praglonc hártyát. 8 567 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 754, sebződés: 5, gyógyulás: 141, összesen: +136 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy vadász varkaudar.

Elszántan ellenfeledre támadsz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vadász varkaudar jobb lábát. (1 támadással 98 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {HD:} Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a vadász varkaudar fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 42 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Véres nyál csordul ki a vadász varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
499 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


A közönség éljenez, úgy tűnik legyőzted minden ellenfeledet. A púpos varkaudar mogorván előkotorja az erszényét, és kezedbe számlálja a megállapodott összeget. Kapsz 1000 aranyat. [85 pontot használtál fel, van még 163.]

m 6 mozogsz nyugatra
[143,61] Folytatod sétádat a házak közt. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ork bérgyilász. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ork bérgyilász testét. (2 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). {HD:} Pengepajzzsal végigmetszed az ork bérgyilász testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az ork bérgyilász gyenge döfése nem tudott megsebezni. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy borostyán függő, ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. 1 040 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 0, gyógyulás: 39, összesen: +39 ÉP}

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy sárkánytanyát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyöngymangó bokrot. Felfedeztél egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Találsz egy szent tölgyfát. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 4 aranyat. Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-3 kaja.) Épületeket látsz: egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
Eladsz 1 arany papi karkötőt 80 aranyért, 2 boszorkánykendőt 80 aranyért, 2 ezüst nyakláncot 20 aranyért, 1 obszidián függőt 10 aranyért, 1 optiri agysisakot 50 aranyért, 1 réz papi karkötőt 20 aranyért, 1 csontszablyát 2 aranyért, 1 borostyán függőt 6 aranyért, 1 varkaudar csontot 4 aranyért.
[13 pontot használtál fel, van még 150.]

be 702 1 bemész a 702. épületbe
Beljebb merészkedsz az ajtón. A háttérben egy brutális troll emeli Thór pörölyét egy megszeppent árnymanóra. A teremben még néhány páros gyakorol, ki tyrex bunkóval, ki Raia pallosával harcol, de észreveszel egy Daramoula pálcáját szorongató hölgyet is. Odasétál hozzád egy fegyvermester. Az övére pillantva láthatod, hogy a Vérvörös Légió KT tagja. Megkérdezi, miben segíthet. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni ökölvívás szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 ökölvívás.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 165 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 100.]

be 702 6 bemész a 702. épületbe
Beljebb merészkedsz az ajtón. A háttérben egy brutális troll emeli Thór pörölyét egy megszeppent árnymanóra. A teremben még néhány páros gyakorol, ki tyrex bunkóval, ki Raia pallosával harcol, de észreveszel egy Daramoula pálcáját szorongató hölgyet is. Odasétál hozzád egy fegyvermester. Az övére pillantva láthatod, hogy a Vérvörös Légió KT tagja. Megkérdezi, miben segíthet. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni dobófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 dobófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 150 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 50.]

m 4 mozogsz délre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[158,89] Továbbra is síkságon vagy. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ryuku csapásvezető. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (5 támadással 176 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 borostyán függő. 1 960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Utad során felfedezel egy márványtornyot. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Jónéhány próbálkozás után sikerül csak a kampót megakasztani odafent. Lassan, óvatosan mászni kezdesz. Csak nehogy lezuhanj! Borzalmas erőpróba a falon való felmászás, de valahogy csak felérsz. Beugrasz az ablakon. Kilihegve magadat, körbenézel a sötét toronyszobában. Fegyveredet markolva vársz, amikor valami sötét tömeg emelkedik fel előtted. Egy kőkorszaki szaki!

A szörny szemeivel rád bámul. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel iszonyatosan megcsapod a kőkorszaki szaki testét. (1 támadással 102 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {HD:} Pengepajzzsal kilukasztod a kőkorszaki szaki nyakát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. 801 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy sötét főgnóm!

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő varázslatot. 10 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sötét főgnóm fejét. (2 támadással 149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a sötét főgnóm fejét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A sötét főgnóm csapása csak a levegőt találja. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 8 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 823 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 18, gyógyulás: 39, összesen: +21 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy sötét főgnóm!

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy sötét halál varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Elszántan a másikra rontasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sötét főgnóm testét. Kritikus ütés! (2 támadással 170 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). {HD:} Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a sötét főgnóm fejét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Könnyedén félreszökkensz a sötét főgnóm csapása elől. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 10 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 823 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 10, gyógyulás: 44, összesen: +34 ÉP}

Érdemes volt a nyakadat kockáztatni! Az ablak alatt megtalálod, amiért jöttél - szereztél 31 aranyat. Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz. Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Mohón a kajára veted magad. (-2 kaja.)
[41 pontot használtál fel, van még 9.]

h 2320 használod a 2320. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

lm 901 21 21 mozogsz 901 21 21
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

kpcs 3 kapcsoló 3
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

lm 26 47 43 mozogsz 26 47 43
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

lm 43 36 36 mozogsz 43 36 36
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

tps 5 TVP spórolása: 5 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 5 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [5 pontot használtál fel, van még 4.]

ef 5 504 energia fejlesztése 5
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

tpf 5 TVP elővétele: 5 pontért
Felszabadítottunk neked 5 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

* 1. BP: vv 161 0 0 elmormolod a 161. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 7.]

* 2. BP: le 865 0 0 leveszed/lerakod a 865. tárgyat
Leveszed a natharion gömböt. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

* 3. BP: kf 253 0 0 kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat
A nyakadba akasztod a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

* 4. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 4.]

* 5. BP: h 1602 112 11 használod az 1602. tárgyat
Előveszed az ezüstszelencét és készenlétbe helyezed. A belsejébe 11 madártollat dobsz. Meg is történik a transzformáció, jussod 1 tankány karom. [3 pontot használtál fel, van még 1.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 20, 22, 13.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 4 kaját töm magába a mutáns pók. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborhelyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebből a következő körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 399 pontot. A következő körben tehát 400 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ARANYFALÓ LÁDIKÓ (1755. TÁRGY)
Egy élelmes bérvarázsló az aranytermő ládikó mintájára megalkotta ezt a varázstárgyat. A működése egyszerű és majdhogynem fordított a termő ládikáéval. Ha éppen varázserőre lenne szükséged, csak tegyél aranyat a ládikóba, és az azonnal elteleportálódik a ládát üzemeltető varázslóhoz. A varázsló az arany fejében megosztja veled mágikus erejét, mégpedig a fizettségnek megfelelő mértékben. Minden aranyért egy VP-t kapsz így, bár ügyelj arra, hogy maximális varázspotenciálodat, vagyis max vp-id számát így sem tudod túllépni. Ha esetleg több aranyat raknál ennél a ládikóba, a varázsló akkor is elküldi a vp-ket, de azok kárba vesznek. A ládikó használata: H 1755 <arany>

KARAKTERLAP

Haláltánc, egy fekete, kontyos hajú, szürke szemű kobudera férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Tharr apostola vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 258. fordulód.

Erő: 30 (62) Szint: 32 Merészség: 10/5 Magasság: 145 cm
IQ: 26 (48) Támadás: 63 Agresszió: 3 Testsúly: 61 kg
Ügyesség: 24 (42) Védekezés: 113 Menekülés: 15 % Életkor: 34/213 év
Egészség: 24 (38) Életpont: 813/1031 Jellem: semleges Tul. pont: 7
Szerencse: 31 (63) Varázspont: 1058/270 Pénz: 8045 arany Kép. pont: 21
Tudatpont: 42/34 Pszi pont: 146/149 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 3327 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 51 394 TP-t kaptál. Jelenleg 4 458 569 TP-d van. A következő szinthez még 41 431 TP szükséges. Trófeáid: ezerszemű bestia, Quwaxotix, északi tűzsárkány. A 201. fordulódban 5051 arany került a bankszámládra. 5379 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 12/60 ökölvívás: 33/1 szúrófegyverek: 9/27
vágófegyverek: 23/81 (+4%) ütőfegyverek: 7/49 lőfegyverek: 20/19
dobófegyverek: 30/0 (+5%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -24.); mérg. vas dobónyíl (#190) (25 -); ezüstshuriken (#327) (997 .);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
158,89 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 60 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 61, 59

SZÁMLÁLÓK
Pszi katalizátor 50/2 Max életkor 829 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 487 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15/21 2. nyomkövetés: 53/66 3. mászás: 21/59 (+5%)
4. csapdakészítés: 22/65 (+19%) 5. csapdaészlelés: 9/8 6. gyógyítás: 27/30 (+12%)
7. titkosírás: 3/38 8. felderítés: 22/84 9. szörnyidomítás: 4/15
10. teológia: 43/72 (+14%) 11. taumaturgia: 35/82 (+29%) 12. szerencsejáték: 5/73 (+12%)
13. versengés: 21/77 (+30%) 14. harcművészetek: 36/79 15. zene: 8/51 (+12%)
16. szörnyismeret: 36/31 (+37%) 17. pszi: *20/100 18. zárnyitás: 1/42
19. vadászat: 8/92 (+12%) 20. vitalitás: 1/74 21. bányászat: 30/17
22. testépítés: 1/50 23. úszás: 12/23 24. főzés: 9/83
25. csapatmunka: 1/36

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot, csak egyszer)
mászol max. 150 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 50)
szintszívó lények (#9097), quwargok (#9093), északi tűzsárkány (#219), mélység fattya (#199), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), kputtyintó csalán (#247)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
bűbájlidérc (#761), vércápa sámán (#281)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 20 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) csupasz izom (#28) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs III (#127)
hadiszerencse III (#59) láthatatlanság (#76) esszenciavédelem (#165) óriáserő (#53)
vámpirizáció (#1) (988,25) varázsenergia (#161)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
21. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
hhaar burka II (#162), oldás (#372), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> autentikus vámpír (#154)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
fürgülés (#92) >> csataremák (#694) hhaar burka II (#162) >> nagyobb vércápa (#246)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Jó úton vagy ahhoz, hogy arrthon váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%!
2.) Most pedig kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod.
3.) Mutasd meg, hogy BÁRMI legyőzésére képes vagy: Imádkozz úgy, hogy foglyod egy triklem drakolder!

HŐSTETTEID
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 51, pontszámod: 612.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
megvilágosodás (421)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 3 TU. szükséges még: 47 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 117 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6) 1 * pengepajzs (#425)
Ütőfegyverek
1 kőkalapács (#13) 3 ryuku kalapács (#724)
Vízifegyverek
1 kampós acélszigony (#455)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20)
Lövedékek
1 ezüsttollú nyíl (#363) 21 tüske (#22)
Dobófegyverek
48 bogyógránát (#430) 9 bumeráng (#249) 11 dzsumbujharcos bóla (#1458)
22 ezüstshuriken (#327) 4 jégpasztilla (#1566) 10 kábító nyilacska (#1590)
22 * mérg. vas dobónyíl (#190) 6 mihlanil dobótőr (#599) 1 tolmokov-koktél (#351)
152 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 * arany pikkelyvért (#456) 1 * rizspapír-vért (#1366)
Sisakok
1 * bozontfonat (#1563) 1 * rémbőr tarkóvédő (#737)
Köpenyek
1 * Jerome köpenye (#1527) 1 láthatatlan köpeny (#441)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 * karomkesztyű (#1771) 1 mászókarom (#78) 1 tankány karom (#237)
Övek
1 * füst öv (#1751) 1 * kígyóbőr öv (#410) 1 * medvebőr öv (#1675)
Nadrágok
1 * hoarián bőrnadrág (#1345)
Csizmák
1 * tűzúr csizmája (#533)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
$2 borostyán függő ($162) 1 * ősplazma (#839) 2 * zafír fülbevaló (#477)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+3)
1 halálhozó talizmán (#813) 1 hősiesítő medál (#1558) 2 * két kard szimbólum (#144)
1 * mihlanil medál (#823) 1 natharion gömb (#865) 1 * nekrofun medál (#253)
1 * q. irtó medál (#2301) 3 rothasztó talizmán (#815) 2 * varkaudar szimbólum (#1528)
4 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
$1 * arany papi karkötő ($309) 1 mászó-karperec (#392) 1 * Thargodan karkötő (#1249)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
1 * Acél Öklök gyűrűje (#2105) 1 gyémánt védőgyűrű (#726) 1 * koponya gyűrű (#1733)
1 * kráken gyűrű (#1165) 1 törpe védőgyűrű (#1104) 1 vark. pecsétgyűrű (#1171)
1 * Vlagyimir gyűrűje (#822)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+4)
1 * fejvadász medál (#1734) 1 * lajstrom medál (#1753) 1 * mind. ametisztje (#2207)
1 * q. demoralizátor (#2067) 1 * varkaudar ékkő (#2168)
Nyergek
1 * trikornis nyereg (#1536)
Löttyök és porok, tartóstul
10 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 86 csepp tinta (#101), fér még: 14]
19 fűszertartó (#210) [bennük 60 csepp sáfránypor (#211), fér még: 35]
5 huhogó bibe (#332) [bennük 20 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 40]
6 kavadu iszák (#25) [bennük 58 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 2]
2 mágusszelence (#1076) [bennük 10 csepp jégszilánk (#1128), fér még: 10]
5 sólyomcsőr (#1223) [üres, kapacitás: 60]
6 sullár hólyag (#168) [bennük 49 csepp spiritusz (#170), fér még: 71]
2 szent kehely (#257) [bennük 15 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 5]
16 uzbány csőr (#169) [bennük 152 csepp ugh méreg (#166), fér még: 40]
3 vizestömlő (#3) [bennük 48 korty víz (#27), fér még: 12]
8 zöld üveg (#82) [bennük 160 csepp ragasztó (#83), fér még: 0]
Eszközök, használati tárgyak
1 A Végzet kulcsa (#2320) 12 áldott kő (#642) 1 aranyfaló ládikó (#1755)
4 aranypikkely (#415) 28 aranytű (#272) 1 ásó (#34)
1 bányászlámpa (#1687) 2 bunthar zsák (#734) 11 + deus ex machina (#1)
1 Éjmágus tükre (#1100) 2 ezüst kulcs (#184) 1 ezüstszelence (#1602)
2 Fairlight szütyője (#2108) 13 fáklya (#36) 1 fekete könyv (#2234)
2 feneketlen bugyor (#570) 1 fenőkő (#1618) 3 fiatalság itala (#473)
11 gernim balzsam (#1894) 18 gyógykenőcs (#313) 2 + hebrencs csapda (#147)
1 hűségérme (#1141) 11 kaja (#2) 3 kis ónixkulcs (#1110)
1 kötél (#92) 1 Kragoru iszákja (#2058) 3 kristályfolyadék (#449)
2 kristálygömb (#265) 17 krónika (#1725) 1 kulcskarika (#648)
1 légiós hátizsák (#1560) 5 leviatán hólyag (#2182) 1 márványszobor (#2232)
1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218) 3 megsemmisítő (#1540)
1 moa varázsdoboz (#1133) 1 nagy ónixkulcs (#1111) 51 ork csodaszer (#1228)
1 plazmagömb (#2235) 8 pszi kő (#248) 1 quwarg katalizátor (#1535)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 roxati zárfaló (#314) 1 rúnakavics (#2233)
5 ryuku védőkenőcs (#1154) 18 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 súlyzó (#347)
1 szeksztáns (#32) 3 tatu dob (#234) 1 titanitdukát (#1480)
2 titkos teleportkő (#1387) 1 trikornis fókusz (#2169) 7 tudás gyöngye (#522)
1 univerzum nektárja (#634) 8 varázskő (#305) 1 varkaudar csésze (#841)
3 varkaudar pálinka (#1137) 1 zeolitkristály (#2236)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 acélpengőke (#231) 2 álompor (#396) 1 berzerker tüske (#713)
12 borkonyó bibe (#312) 12 csigakagyló (#1131) 16 csillezsályalevél (#1253)
6 dorony tüdő (#212) 9 drótszőr (#37) 25 elkarog szőr (#665)
5 ezüstdarab (#326) 36 fekete gyöngy (#99) 2 fémrúd (#104)
2 fenékkavics (#1130) 4 fokhagyma (#403) 6 főnixtoll (#563)
2 galachmit (#310) 18 gyíkfű (#201) 57 gyöngymangó (#135)
12 halcsont (#390) 1 iknegurin (#541) 1 jégszív (#282)
8 kaktuszbogyó (#429) 8 kaktusztüske (#114) 3 karbin plazma (#199)
35 kőszem (#304) 4 kreiton esszencia (#892) 2 küklopsz szem (#643)
4 kvazár (#244) 4 lajhár csont (#236) 2 lélekesszencia (#619)
6 lidércesszencia (#1074) 11 liumbe hajtás (#655) 5 lótuszvirág (#447)
196 madártoll (#112) 10 magszim bél (#103) 10 mandibulapenge (#125)
2 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 moa gyöngy (#378) 1 moa obszidián (#380)
12 moa üveggömb (#383) 1 Morgan kristálya (#659) 2 móri gyümölcs (#116)
8 nektoraf faggyú (#667) 6 ovimon-bogyó (#207) 3 párducszem (#1073)
21 pirkit (#153) 4 praglonc hártya (#215) 16 púderkő (#119)
9 pular kristály (#239) 19 purifikátor háj (#269) 23 quwarg tojás (#360)
4 rakolits por (#669) 26 remák szív (#264) 3 rókafarok (#124)
4 rozmárfog (#1069) 9 sallank karom (#128) 2 sámán erszény (#650)
4 sárkánypikkely (#292) 4 sáska amulett (#668) 4 smirglilevél (#29)
12 sünmedve tüske (#14) 2 szulfagor agyar (#677) 1 szuperkötél (#209)
3 szvó-ektoplazma (#151) 2 téfea-agy (#172) 1 teknősesszencia (#702)
76 Thargodan esszencia (#328) 21 tigroszlán fog (#63) 5 trikornis szarv (#198)
1 tyrex csont (#280) 4 ulkor gyöngy (#1072) 1 varkaudar tekercs (#653)
24 vasérc (#152) 3 xirnox szív (#213) 2 yetiszív (#1070)

Összsúly: 250.46 kg Megterheltség: 103%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 17 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 235 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (12 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
43 amniosz (#203) 14 grifftojás (#179) 1 gyémántsisak (#467)
50 gyöngymangó (#135) 1 pszi katalizátor (#610) 39 quwarg kristály (#2238)
40 quwarg tojás (#360) 1 ryuku karvédő (#687) 1 ryuku köpeny (#693)
1 ryuku mellvért (#689) 2 ryuku sisak (#688) 34 varkaudar pálinka (#1137)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 áldott kő (#642) 1 arany papi karkötő (#309) 2 boszorkánykendő (#1697)
2 ezüst nyaklánc (#117) 2 gyöngymangó (#135) 1 isteni könnycsepp (#260)
11 kaja (#2) 11 madártoll (#112) 1 obszidián függő (#195)
1 optiri agysisak (#315) 1 réz papi karkötő (#307) 1 sallank karom (#128)
20 ugh méreg (#166) 19 vas dobónyíl (#189) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
315 arany (#50) 2 borostyán függő (#162) 1 kőszem (#304)
19 mérg. vas dobónyíl (#190) 1 ork csodaszer (#1228) 1 praglonc hártya (#215)
7 spiritusz (#170) 1 tankány karom (#237) 1 tyrex csont (#280)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

157 158 159
88
89
90
(158,89) tyrannoszaurusz rex (#160), ryuku csapásvezető (#778), márványtorony (#175), 47. jellempróba, kőkorszaki szaki (#109), sötét főgnóm (#136)

Üzenet küldése a karakternek