Alig Jimmy összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. márc. 26. 9h:05'
EZ A 491. JÁTÉKHETED, 170. FORDULÓD
492. játékheted kezdete: márc. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3958
SZÁMLA : XXXX

ALIG JIMMY KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [134,3] koordinátán.
Már csak két kajád maradt. Nem baj, az egyiket odaadod örökké éhes szörnyecskédnek. De amikor odaérsz a fához, amelyhez kötötted, döbbenten látod, hogy a kötél el van szakítva, s a lény sehol. Dühösen követed a nyomait, de azok elvesznek az aljnövényzetben. Rosszkedvűen térsz nyugovóra. Éjszaka elered az eső, arcodat verik a cseppek. Arra ébredsz, látod, hogy elcsavargott társad nyalogatja az arcodat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+8 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+81 varázspont.) Kellemesen nyugtázod a kasztroplanáris uralom hatását. Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy ryuku légiós nyomára bukkanj. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 58 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a ryuku légiós jobb oldalát. (4 támadással 5 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a ryuku légiós fejét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal súrolod a ryuku légiós testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Nem sikerült a ryuku légiós ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 333.]

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 333.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 328.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 323.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 318.]

tps 500 TVP spórolása: 318 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 318 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [318 pontot használtál fel, van még 0.]

tpf 243 TVP elővétele: 243 pontért
Felszabadítottunk neked 243 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 243.]

im 0 2 imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +6 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve harmadik szem. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Gyűlöletes, fehér anyag a pular kristály. Zúzz szét egy tucatot oltáromnál! 2.) Áldozz fel oltáromnál egy Fekete Kelyhet! 3.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát! [30 pontot használtál fel, van még 213.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+35 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 183.]

tpf 500 TVP elővétele: 500 pontért
Felszabadítottunk neked 75 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 258.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[133,4] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. Itt, a természet teremtésének mélyén az áhítat csendje uralkodik.

A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy gyilkos mókus irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Friss árnymanó nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [132,5] Fák, mindenütt csak fák. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy varkaudar bajnok. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 68 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 17 életpontot vesztettél. Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar bajnok jobb oldalát. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal felnyitod a varkaudar bajnok bal vállát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Gyenge szúrást kapsz a bal lábadba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 10 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
1005 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy óriás liánt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Körbevizsgálódsz. Még egész friss árnymanó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [131,6] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mínosz-kúpot. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy földsárkány. Találsz egy álomvirágot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia híveié. Felfedeztél egy Chara-din monolitját.

Megvizsgálod a talajt. Még egész friss árnymanó nyomok vezetnek északkeletre. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 6 tüskét. Erőd TF-elődött. [36 pontot használtál fel, van még 222.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmondtad az oltár eltörlése varázslatot! Irtóztató detonáció kíséretében tűnik el a nyomorúságos tákolmány. Helyén csak por és füst marad. [-60 varázspont.] Végrehajtottad az egyik feladatot, amit istenedtől kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 212.]

v 10 elmormolod a 10. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az életszívás varázslatot! A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+15 életerő). [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 207.]

be 63 bemész a 63. titkos labirintusba
Hosszan keresgélsz, és már majdnem feladod a reményt, amikor végre sikerül a bejáratot megtalálni. Odabent sötét van. Fáklyát gyújtasz. Dobogó szívvel indulsz előre. Amint belépsz, magával ragad a felfedezés izgalma. [5 pontot használtál fel, van még 202.]

lm 900 8 13 mozogsz 900 8 13
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [7. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [8. PONT.] Elszántan mész előre. Egy kemény tölgyből készült ajtó jelent átmeneti akadályt. Megpróbálod a kilincset: Nyitva van! Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [13. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy vadász varkaudar van előtted! Fegyvere egy varkaudar lándzsa. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a vadász varkaudar rücskös bőrét. (4 támadással 9 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a vadász varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal végigvágod a vadász varkaudar bal lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt oldaladon a vadász varkaudar. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a vadász varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 370 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varkaudar lándzsát és 1 szöges páncélt. [15 pontot használtál fel, van még 187.]

lm 20 905 19 mozogsz 20 905 19
Úgy suhansz, mint az árnyék. Az út itt elkanyarodik. [16. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [20. PONT.] Egy ragyás burástyát pillantasz meg. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 63 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a ragyás burástya jobb csápját. (4 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (12 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsttőrt. Elszántan a másikra támadsz. Ezüsttőrrel eltalálod a ragyás burástya testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! A ragyás burástya csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Az út véget ér - egy zsákutca! [19. PONT.] A fal mellett találsz egy tömör kődobozt. A ládát egy csapda védi, de Te, csapdaészlelés képességednek köszönhetően, idejében felfigyeltél rá. Hatástalanítod. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő nagy vaskulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 zafír medallion (ld. enc.), 11 arany, 1 karbin plazma (ld. enc.) és 1 vadász tatu bőr. Gyorsan kiüríted a ládát. [20 pontot használtál fel, van még 167.]

lm 900 8 10 mozogsz 900 8 10
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [20. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Kanyarodik a járat. [16. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [8. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [7. PONT.] Mész tovább, előre. Az út itt elkanyarodik. [2. PONT.] Egy varkaudar mágust veszel észre magad előtt. (ld. enc.) Fegyvere egy bot. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiatüskék varázslatot. 6 életpontot vesztettél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar mágus bal vállát. (4 támadással 10 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar mágus testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal kilukasztod a varkaudar mágus fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus csapása csak a levegőt találja. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 6 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 207 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot [*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. A szűk járat megint csak kanyarodik. [6. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [10. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy sötét gnóm. Fegyvere egy bunkósbot. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 9 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a sötét gnóm bal karját. (4 támadással 11 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a sötét gnóm jobb oldalát. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal végigvágod a sötét gnóm testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A sötét gnóm csapása csak a levegőt találja. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. 17 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bunkósbotot és 1 fekete bőrcsizmát. [35 pontot használtál fel, van még 132.]

lm 38 905 40 mozogsz 38 905 40
Mész tovább, előre. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [17. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [28. PONT.] Távoli dübörgést hallasz, amikor egy furcsa alakú, kerek kőlapra helyezed a testsúlyodat. A következő pillanatban feltűnik az egész folyosót betöltő, óriási kőgolyó! Rohansz, ahogy a lábad bírja. Szerencsédnek köszönhetően csak 7 életpontot vesztettél. A golyó utolér, és a falnak présel. Uuuuhhhhh!
Úgy suhansz, mint az árnyék. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [38. PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [40. PONT.] Hajszál híján belegyalogoltál egy csapdába. Alapos körbevizsgálódás után kikerülöd. [25 pontot használtál fel, van még 107.]

lm 900 41 34 mozogsz 900 41 34
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Haladsz az ellenséges labirintusban. Kanyarodik a járat. [42. PONT.] Bah! Egy zsákutcába jutottál! [41. PONT.] A falból egy kar áll ki. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [42. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [35. PONT.] Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [34. PONT.] Egy sötét főgnómot pillantasz meg. (ld. enc.) Fegyvere egy bunkósbot. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 59 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Egy méregfelhő varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a sötét főgnóm testét. (4 támadással 12 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel többször eltalálod a sötét főgnóm bal lábát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal végigvágod a sötét főgnóm jobb karját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Elhajolsz a sötét főgnóm ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 9 életpontot vesztettél. A sötét főgnóm most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bunkósbotot, 1 nagy vaskulcsot, 1 ametiszt medált, 1 téfea-agyat és 3 csuklyavirágot. [25 pontot használtál fel, van még 82.]

lm 43 43 43 mozogsz 43 43 43
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [35. PONT.] Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtó jelent átmeneti akadályt. Lenyomod a kilincset: Nyitva van! Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [43. PONT.] Egy vadász varkaudart veszel észre magad előtt. Fegyvere egy varkaudar lándzsa. Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 35. pontnál vagy. Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [43. PONT.] Egy vadász varkaudart veszel észre magad előtt. Fegyvere egy varkaudar lándzsa. Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 35. pontnál vagy. Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [43. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy vadász varkaudar. Fegyvere egy varkaudar lándzsa. Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 35. pontnál vagy. [20 pontot használtál fel, van még 62.]

lm 40 17 8 mozogsz 40 17 8
Továbbsuhansz a folyosón. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [40. PONT.] Mész tovább, előre. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [38. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Egy pillanatra megállsz fülelni. [28. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [17. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [10. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. A folyosó kanyarodik. [6. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. A szűk járat megint csak kanyarodik. [2. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [7. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [8. PONT.] [45 pontot használtál fel, van még 17.]

lm 20 23 30 mozogsz 20 23 30
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Egy kanyarhoz érkeztél. [16. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [20. PONT.] Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[10 pontot használtál fel, van még 7.]

lm 30 30 36 mozogsz 30 30 36
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 7.]

lm 26 37 44 mozogsz 26 37 44
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 7.]

lm 45 3 905 mozogsz 45 3 905
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Egy kanyarhoz érkeztél. [16. PONT.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [5 pontot használtál fel, van még 2.]

lm 4 900 6 mozogsz 4 900 6
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még -1.]

* 2. BP: t. energia kisütése: 3 1
Tudatpajzsot feszítesz elméd köré. [10 pontot használtál fel, van még -11.]

* 3. BP: átadod a 415. tárgyat a 2567. kalandozónak (1 darabot)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -11.]

* 4. BP: átadod a 415. tárgyat az 1827. kalandozónak (1 darabot)
Sajnos az a kalandozó hatótávon kívül van. [0 pontot használtál fel, van még -11.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 9, 10, 3.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját nyel le a törpemammut. 2 kaját töm magába a sullár. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -11 pontod maradt, ebből a következő körre -11 pontot vihetsz át. Kapsz még 311 pontot. A következő körben tehát 300 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HARMADIK SZEM (27. VARÁZSLAT)
Ha ezt a varázslatot elmondod, egy harmadik, szabad szemmel nem látható mágikus "szemed" nő. Ezzel felfedezheted az elrejtett tárgyakat. Ha egy olyan mezőre lépsz, ahol valaki eldugott valamilyen tárgyat, esélyed van rá, hogy megérzed. Ez persze nem jelenti azt, hogy tudod is, hogy hol a rejtekhely, mindössze tudod, hogy érdemes ott kutatni. (És még a KUT parancs sem biztos, hogy eredményes lesz, ha alacsony a felderítés szakértelmed.) A varázslat elmondása 12 VP-be kerül és hatása egy fordulón át tart. A sikeres érzékelés esélye függ attól, hogy milyen jól tudsz már varázsolni.

ZAFÍR MEDALLION (514. TÁRGY)
A zafír medallion egy fantasztikus szakértelemmel megmunkált zafírkő, egy aprószemű ezüstláncon. Különleges varázserővel és speciális képességekkel nem bír, de gyönyörű ékszer ízléses kalandozók számára. A KF 514 paranccsal viselheted, nyakláncként.

KARBIN PLAZMA (199. TÁRGY)
A karbin agyplazmájára kivágása után azonnal rá kell csöpögtetned 3 csepp spirituszt, mert különben nagyon gyorsan megromlik. A tartósított (és igen undorító) massza egyenlőre teljesen hasznavehetetlen lomnak tűnik.

VARKAUDAR MÁGUS (128. SZÖRNY)
A varkaudar mágusok ugyan csak szagolgatják a mágia tudományát, de lángcsóváikkal és energiatüskékkel azért komoly fejfájást tudnak okozni egy kezdő kalandozónak. Közelharcban nem annyira jók, mint egy harcos varkaudar, de azért megállják a helyüket. Nagy, földig érő, fekete köpenyben járkálnak, bunkósbotjukra támaszkodva. Vörösen izzó szemük látszik csak ki a csuklya alól. Varázslataikhoz nem használnak varázslatkomponenseket: hogy hogyan képesek erre, még senki sem tudta kiszedni belőlük. Titkukat mindig magukkal vitték a sírba.

SÖTÉT FŐGNÓM (136. ELLENFÉL)
A sötét főgnóm nagyhatalmú sötét gnóm, tapasztaltabb a mágiahasználat terén és a fegyverforgatásban egyaránt. A varázslatok közül is különösen tapasztalt a holtak animálásában, az élő anyaggal való kísérletezésben, a mérgek keverésében és a földmágiában. Ha a közelébe tudsz kerülni, akkor majdnem olyan könnyű legyőzni, mint egy átlagos sötét gnómot.

KARAKTERLAP

Alig Jimmy, egy fekete, copfos hajú, félszemű árnymanó férfi vagy. Fekete a bőröd. Dornodon felszentelt papja vagy. Papi hited: 140. Az Ördögi Kör (#9111) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 170. fordulód.

Erő: 35 Szint: 17 Merészség: 6/2 Magasság: 112 cm
IQ: 26 (28) Támadás: 16 Agresszió: 3 Testsúly: 33 kg
Ügyesség: 26 Védekezés: 31 Menekülés: 30 % Életkor: 29/29 év
Egészség: 19 Életpont: 270/67 Jellem: gonosz (144) Tul. pont: 0
Szerencse: 19 (23) Varázspont: 354/50 Pénz: 1002 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 14/9
Eddig összesen 556 szörnyet (7 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 4042 TP-t kaptál. Jelenleg 215846 TP-d van. A következő szinthez még 44154 TP szükséges. Trófeáid: fagyelementál, áeratikus hasnyák, élőholt quwarg. A 160. fordulódban 1105 arany került a bankszámládra. 1215 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 7/26 (+12%) szúrófegyverek: 1/22 (+13%) vágófegyverek: 23/27 (+4%)
ütőfegyverek: 2/0 lőfegyverek: 20/45 (+18%)

Feltételes fegyverváltás: ezüsttőr (#322) (155%) << ököl (#28) << mandibulakasza (#127)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); tüske (#22) (6 -8.); ubuk tüske (#131) (9 -); mérgezett tüske (#23) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12/78 2. nyomkövetés: 33/70 (+12%) 3. lopás: 20/68
4. mászás: 4/58 5. csapdakészítés: 14/64 (+5%) 6. csapdaészlelés: 12/98 (+15%)
7. gyógyítás: 45/89 8. titkosírás: 2/67 9. felderítés: 7/53 (+20%)
10. szörnyidomítás: 5/97 11. teológia: 21/55 (+12%) 12. taumaturgia: 29/0 (+15%)
13. szerencsejáték: 3/51 14. szörnyismeret: 14/14 (+22%) 15. zárnyitás: 5/10
16. vadászat: 16/51 17. bányászat: 5/69

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
lopsz az elfektől (2) kaját (#2), az emberektől (1) purifikátor hájat (#269), az elfektől (2) purifikátor hájat (#269), a törpéktől (3) purifikátor hájat (#269)
gyógyítasz 40% életerő alatt 36 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 20 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), parittyát (#18) (max. 1 darabot )
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért
mászol max. 50 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
vízionár (#66), kardfogú fülemüle (#146), nukleáris cickány (#155)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 9 VP)
szárazság (#48, 6 VP) puha ütés (#60, 18 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
vámpirizáció (#1) erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
méregfelhő (#37) >> pszi elementál (#221)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Gyűlöletes, fehér anyag a pular kristály. Zúzz szét egy tucatot oltáromnál!
2.) Áldozz fel oltáromnál egy Fekete Kelyhet!
3.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát!

Összsúly: 79.23 kg Megterheltség: 79%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 57 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 drótszőr (#37) 1 fáklya (#36) 5 isteni könnycsepp (#260)
8 kaja (#2) 15 tüske (#22) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
11 arany (#50) 1 ametiszt medál (#275) 2 bunkósbot (#9)
3 csuklyavirág (#133) 1 fekete bőrcsizma (#247) 1 karbin plazma (#199)
1 nagy vaskulcs (#186) 7 spiritusz (#170) 1 szöges páncél (#65)
1 téfea-agy (#172) 4 ugh méreg (#166) 1 vadász tatu bőr (#15)
1 varkaudar lándzsa (#224) 1 zafír medallion (#514)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(131,6) a 63. labirintus bejárata, mínosz-kúp (#178), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Raia oltár, Chara-din monolitja (#534), vadász varkaudar (#108), ragyás burástya (#111), varkaudar mágus (#128), sötét gnóm (#132), sötét főgnóm (#136)
(132,5) varkaudar bajnok (#190), óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(133,4) művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(134,3) ryuku légiósok (#361)

TÚLÉLŐK FÖLDJE REFERENCIA


Alig Jimmy 170. fordulója

Szörnyek

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetű (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) ormánygőte (#18) kavadu (#19)
mérges pók (#20) goblin (#21) drótszőrű pincsi (#22) grákó denevér (#25) királygyík (#26)
óriás sáska (#27) sakál (#28) surranó kígyó (#30) woor-antilop (#31) sünmedve (#33)
kőszáli disznó (#34) acélkolosszus (#35) gorombilla (#38) lebegő gomba (#39) óriás patkány (#42)
tigroszlán (#43) Baar-ork (#44) csontváz (#48) zombi (#49) technokolin (#50)
bakkura (#52) százfogú (#53) bo-skorpió (#54) rőtmanó (#55) félelem-járó (#56)
gátvakond (#57) rájanyék (#58) pókvadász (#59) drasmólyom (#60) kőevő (#62)
varkaudar (#64) goldugar (#65) vízionár (#66) húsevő magszim (#67) móleon (#68)
evaporőr (#69) vadtroll (#70) garokk (#73) tintacsiga (#74) gitonga (#76)
zoloboo (#77) színes dözmöng (#78) bombagoly (#79) trollfa (#80) spagulár (#82)
kaszabolósáska (#83) bíborgörény (#84) gyilkos sallank (#85) topránypolip (#86) kaffogó hebrencs (#88)
sörényes ubuk (#89) alpesi tehén (#91) púpos burástya (#92) bundás csirmáz (#93) légirozmár (#94)
mérges nyukmár (#95) szintszívó (#96) mosolygó rettenet (#97) téfea magoflux (#98) piromenyét (#99)
szőrös pók (#100) sullár (#101) uzbány (#102) mélységi grittang (#103) trikornis (#104)
fekete griff (#107) vadász varkaudar (#108) ragyás burástya (#111) sóhajtó dorony (#112) süvítő rája (#113)
vérszomjas csüldő (#114) törpemammut (#115) gyilkos tetű (#116) mutáns pók (#117) trappoló dinymák (#118)
emberevő (#119) bibircsók-óriás (#120) homokféreg (#121) xirnox (#122) tetemember (#123)
manifesztátor (#124) varkaudar mágus (#128) útonálló (#130) orgyilkos (#131) sötét gnóm (#132)
sötét főgnóm (#136) karmos tankány (#137) agglomerátor (#138) proteinfecske (#139) acéldarázs (#140)
szőrlajhár (#141) arató csattanat (#144) pattanóböde (#145) kardfogú fülemüle (#146) epokitféreg (#147)
vérfürdető magszim (#148) fémbontó szójer (#150) kardszárnyú pocok (#152) quwarg királynő (#153) autentikus vámpír (#154)
nukleáris cickány (#155) tüskés harci gromak (#156) purifikátor (#157) nómenklatúra (#158) ongóliant (#159)
kétfejű troll (#163) jégtroll (#164) bávatag golombár (#165) sírlidérc (#172) dögkeselyű (#174)
élőholt mágus (#175) óriás csontváz (#176) csontváz lord (#177) karmazsin huhogó (#185) szeppent rákfatty (#186)
varkaudar behemót (#189) varkaudar bajnok (#190) szutykos remák (#191) quwarg harcos (#201) élőholt quwarg (#202)
massza (#217) tormikus egér (#218) pszi elementál (#221) adószedő (#234) áeratikus hasnyák (#243)
őrjáratozó katona (#274) manaelementál (#290) ork sámán (#345) szürke rinocérosz (#346) varkaudar kósza (#347)
khór darázs (#348) liumbe (#349) erszényes elkarog (#354) nektoraf (#355) földsárkány (#359)
ryuku gárdista (#360) ryuku légiós (#361) ryuku ostromteknős (#362) partravetett medúza (#363) dombi yeti (#366)
kérődző etra (#368) fagyféreg (#640) fagyelementál (#644) lábascet (#647) ryuku futárbérenc (#765)

Tárgyak

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlő (#3) $bot (#4) bunkó (#5)
kőkés (#6) kőhegyű lándzsa (#7) szöges bunkó (#8) bunkósbot (#9) $csontkés (#11)
csontszurony (#12) kőkalapács (#13) sünmedve tüske (#14) vadász tatu bőr (#15) $bordacsont (#16)
szögletes kő (#17) parittya (#18) kerek kő (#19) fúvócső (#20) $ormánygőte csont (#21)
tüske (#22) mérgezett tüske (#23) kavadu lebeny (#24) kavadu iszák (#25) $gyenge méreg (#26)
víz (#27) ököl (#28) smirglilevél (#29) varányszem (#30) smirglibokor (#31)
szeksztáns (#32) lapockacsont (#33) ásó (#34) tűzbokor (#35) fáklya (#36)
drótszőr (#37) gumifa (#38) zárnyitó készlet (#39) kis vaskulcs (#40) grákóbőr (#41)
távcső (#42) tükör (#43) királygyík bőr (#44) $kis bőrpajzs (#45) krómkaktusz (#46)
surranó kígyó bőr (#47) antilopbőr (#48) kígyóbőr kesztyű (#49) arany (#50) mákrózsa bokor (#55)
mákrózsa virág (#56) $bőrsisak (#57) tigroszlán fog (#63) csontszablya (#64) szöges páncél (#65)
szöges bőrpajzs (#66) kék orchideacserje (#67) kék orchidea (#68) szárnyas hernyó (#69) rézdarab (#70)
$rézpáncél (#71) rézsisak (#72) $rézpajzs (#73) csontkulcs (#74) rézkulcs (#75)
bronzkulcs (#76) rát-fa (#77) mászókarom (#78) korongfa (#79) lapkorong (#80)
mérleg (#81) zöld üveg (#82) ragasztó (#83) óndarab (#85) olvasztókemence (#86)
bronzhegyű lándzsa (#87) $bronzsisak (#88) bronzpajzs (#89) bronzpáncél (#90) manilla-fa (#91)
kötél (#92) mély kút (#93) bronzhegyű nyíl (#94) bakkura bőr (#95) bakkura csizma (#96)
fekete gyöngy (#99) aranyló ugarhéj (#100) $tinta (#101) vízionár szem (#102) $magszim bél (#103)
fémrúd (#104) evaporőr háj (#105) rövid íj (#107) nyílvessző (#108) vapár cserje (#109)
vapár ág (#110) madártoll (#112) xantusz-kaktusz (#113) kaktusztüske (#114) móricserje (#115)
móri gyümölcs (#116) $ezüst nyaklánc (#117) púderszikla (#118) púderkő (#119) dözmöng szív (#122)
rókafarok (#124) mandibulapenge (#125) bronzpenge (#126) mandibulakasza (#127) sallank karom (#128)
sallank nyíl (#129) hebrencs állkapocs (#130) ubuk tüske (#131) hóhérbimbó (#132) csuklyavirág (#133)
gyöngymangó bokor (#134) gyöngymangó (#135) rúnakő (#136) mérg. ubuk tüske (#137) ubuk dobónyíl (#138)
denevér szimbólum (#140) nap szimbólum (#141) virág szimbólum (#143) oltár (#146) hebrencs csapda (#147)
mocsári penke (#148) grok-képződmény (#149) szent jogar (#150) szvó-ektoplazma (#151) vasérc (#152)
pirkit (#153) mély szakadék (#154) vaskohó (#155) világítótorony (#156) $nyu-shuriken (#157)
ezüst karkötő (#158) kis vaspajzs (#159) vassisak (#160) $ugh méreg (#166) sullár hólyag (#168)
uzbány csőr (#169) spiritusz (#170) rövid kard (#171) téfea-agy (#172) nekrofun (#173)
márványtorony (#175) szopógödör (#177) mínosz-kúp (#178) ezüst gyűrű (#180) vaskulcs (#183)
ezüst kulcs (#184) nagy vaskulcs (#186) mérg. ubuk dobónyíl (#188) vas dobónyíl (#189) obszidián függő (#195)
$trikornis szarv (#198) karbin plazma (#199) amniosz-fa (#202) amniosz (#203) kazmár (#204)
kazmár gyökér (#205) ovimon-bokor (#206) ovimon-bogyó (#207) óriás lián (#208) szuperkötél (#209)
fűszertartó (#210) $dorony tüdő (#212) xirnox szív (#213) manifeszt.nyúlvány (#214) ketrec (#216)
hurokcsapda (#217) fedett verem (#219) dobóháló (#221) láncing (#222) smaragd védőgyűrű (#223)
varkaudar lándzsa (#224) $orgyilkos tőr (#225) obszidián karkötő (#229) acélpengőke (#231) furulya (#233)
$tankány karom (#237) pular kristály (#239) tüskecsapda (#242) márványkulcs (#245) nagy aranykulcs (#246)
fekete bőrcsizma (#247) bumeráng (#249) tatu ködmön (#255) templom (#256) szent kehely (#257)
isteni könnycsepp (#260) friss csatamező (#262) ősi csatamező (#263) remák szív (#264) kvazár sisak (#266)
$gromak bőr (#268) purifikátor háj (#269) $gromak páncél (#270) ametiszt medál (#275) bíbor erőöv (#291)
kőszem (#304) arany papi karkötő (#309) galachmit (#310) ezüsttőr (#322) ezüstdarab (#326)
Thargodan esszencia (#328) mutáns csont (#331) huhogó bibe (#332) rákfatty váladék (#333) királyi korona (#338)
shinai gömb (#348) quwarg boly (#359) phua-kúp (#372) Eldaran karkötője (#373) fekete csuha (#375)
fény szentélye (#376) szent tölgyfa (#393) álomvirág (#395) álompor (#396) aranypikkely (#415)
Vlagyimir szobra (#433) törpe bánya (#435) szent liget (#439) kristályfolyadék (#449) barátság szent tüze (#484)
sörsátor (#486) erődítmény (#488) kihívás tornya (#502) zafír medallion (#514) Chara-din monolitja (#534)
sötét tekercs (#535) főnixtoll (#563) Fortuna szentélye (#645) sámán erszény (#650) $rinóbőr (#651)
darázsszárny (#652) liumbe hajtás (#655) aurach fog (#657) elkarog szőr (#665) nektoraf faggyú (#667)
szulfagor agyar (#677) smaragdkő (#678) tímárkunyhó (#684) rinóbőr öv (#685) tűzfény (#686)
ryuku kopja (#694) ritualista amulett (#708) művészi porolit (#720) régészeti lelőhely (#1208)

Parancsok

A    tárgy     kalandozó darab        -  tárgy átadása
AA   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy átadása
ÁL   tárgy1    tárgy2    tárgy3      20  áldozat bemutatása
AMT  kalandozó MXTU                   -  MXTU átadása
AT   kalandozó TU                     -  TU átadása
BA   élőlény   [élőlény] [élőlény]    -  barátságosság
BB   tárgy     darab                  -  berakás bankszéfbe
BE   [épület]                         5  belépés épületbe/lab.-ba
BEAJ kalandozó                        -  beajánlás Közös Tudatba
BEEN kalandozó                       20  belépés engedélyezése
BPB  [sorszám]                        -  befejező parancs berakása
BPK  sorszám                          -  befejező parancs kivétele
CIR  [beállítás]                      -  vándorcirkusz látogatása  
D    tárgy                            -  tárgy eldobása
D    tárgy     darab     hova         6  tárgy elrejtése
DD   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par.tárgy eldobása
DX   1-20                             -  D.E.M. beállítása
É    TVP                           1-40  élelemszerzés
EA   mit       darab                  -  eladás boltban
EE   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy eladása
EF   TU                           10*TU  Tudati Energia Fejlesztés
EK   sorszám   ?         ?            ?  tudati energia kisütése
ÉP   épület    TVP                  TVP  építkezés
ERKI [kaland.]                       20  erőszakos kilép(tet)és
ESK  kaland.   [kaland.]             30  esküvő
F    tárgy                           10  kísérletezés, feltalálás
FÁS  TVP                            TVP  felt. ásás, max. TVPért
FELV KT/szövetség                     -  szövetségi felvétel
FF   1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver    -  feltételes fegyverváltás
FFK  %         [%]       [%]          -  felt. fegyverv. kockázata
FGO  TVP                            TVP  feltételes gonoszkodás
FGY  életerő%  TVP    [hányszor]    TVP  feltételes gyógyítás
FKÉR [kaland.]                        -  feloszl/felfügg. kérése
FKT  tárgy     darab     [1]          ?  feltételes készítés
FKU  TVP                            TVP  feltételes kutatás
FLH  szint     fegyver                -  felt. lőfegyver használat
FOG  szörny    csapda                 ?  feltételes szörnyelfogás
FM   TVP                              -  feltételes mászás
FU   kalandozó                      (5)  feltételes udvarlás
FV   tárgy     darab     honnan       4  felvesz elrejtett tárgyat
FTV  varázslat élőlény                -  feltételes T/V varázslat
FVH  szint                            -  felt. T/V mágia használat
GO   próbaszám                       10  jellempróba-gonoszság
GY   TVP                           1-40  gyógyítás
GYJ  [tárgy]   [megterh] [érték]      -  gyűjtés szelekció
GYK  fegyver   TVP                 1-50  gyakorlás fegyverrel
H    tárgy                            ?  használja a tárgyat
HIR  hírszám   [1. par.] [2. par.]    -  KT hír közlése
HU   [tárgy]   [tárgy]   [tárgy]      -  hulladékgyűjtés
ID   szörny    TVP                  TVP  elfogott szörny idomítása
IM                                   30  imádkozás oltárnál
IN   kalandozó élőlény   tárgy        -  információ átadás
JLK  kód                              5  jelszó kimondása
K,FK faj       lépésszám irány       10  követi a megadott fajt
KB   tárgy     darab                  -  kivét bankszéfből
KIEN kalandozó                        -  K.T.-ból kilépés enged.
KF   tárgy     [1-2]	   	      -  felvesz/felölt/kézbevesz
KF   tárgy     3		      -  őriz a tolvajok ellen
KF   lőfegyver [lövedék]              -  bekészíti a lőfegyvert
KNO  képesség  [hányszor]             -  képesség növelése
KÖKI                                  -  Közös Tudatból kilépés
KÖTB K.Tudat                          -  Közös Tudatba belépés
KÖTL létszám   vezető                 -  Közös Tudat létrehozása
KPB  [sorszám]                        -  kezdeti parancs berakása
KPCS [1-3]                         0/20  kapcsoló állítása
KPK  sorszám                          -  kezdeti parancs kivétele
KT   tárgy     [darab]                ?  készít/begyűjt
KUT  TVP                           1-50  átkutatja a terepet
L,FL kalandozó [tárgy]                5  lopás kalandozótól
LE   tárgy                            -  letesz/elrak
LIC  sorszám   összeg                 -  licitálás az árverésen
LM   pont      [pont]     [pont]   5+OV  labirintusban való mozgás
LOT  1.tipp    2.tipp     3.tipp      -  lottózás (10 arany)
M    irány     [irány]    [irány]    10  adott irányba mozgás
OV   0-5                              -  óvatosság labirintusban
PBE  pénz                             -  pénz berakása bankba
PKI  pénz                             -  pénz kivétele bankból
RM   fegyver   mit        TVP       TVP  növény/épület rombolása
SE   próbaszám                        ?  jellempróba-segítség
SZE  szörny                           -  fogoly szörny elengedése
SZK  szörny                          10  szörnykeresés
SZM  szörny                           -  elfogott szörny leölése
T,FT élőlény   [élőlény] [élőlény]    -  élőlény megtámadása
TF   tulajd.   TVP                  TVP  tulajdonság fejlesztése
TIM  TVP                            TVP  titkosírás megfejtése
TNO  tulajdonság [hányszor]           -  tulajdonság növelése
TPF  TVP                              -  spórolt TVP felszabadítás
TPS  TVP                              -  TVP letiltása, spórolása
TV   varázslat [varázsl] [varázsl]    -  varázslat T/V listába
V    varázslat [param1]  [param2]  5(?)  varázslás
VE   mit       darab                  -  vásárlás boltban
VI   merészség agresszió menekülés%   -  viselkedés
VIK  merészség                        -  merészség kalandozókra
VPF  VP                               -  spórolt VP felszabadítás
VPS  VP                               -  VP letiltása, spórolása
VTN  varázslat                       35  var. tanulása mestertől
ZIP  mit        TVP                 TVP  rombolás nemes céllal

Üzenet küldése a karakternek