53. forduló, 55. forduló, Pöti Danon összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. okt. 21. 12h:11'
EZ A 738. JÁTÉKHETED, 54. FORDULÓD
739. játékheted kezdete: okt. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3936
SZÁMLA : XXXX

PÖTI DANON KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [103,57] koordinátán.
Egy ismeretlen lovag jön veled szembe, sötét vértje tündököl a napfényben. Büszkén ül lova hátán, miközben a horizontot kémleli. Mikor melléd ér, Te udvariasan meghajolsz, és jó utat kívánsz neki. Ő megállítja lovát, és rád néz, majd felnyitva sisakrostélyát, visszaköszön: "Üdvözöllek vándor! Régen hallottam már emberi szót, nagyon jól esett. Engedd meg, hogy egy csekély szívességgel viszonozzam." azzal kezét válladra teszi. A következő pillanatban érzed, hogy különös belső tűz árad szét tagjaidban, izmaid felfrissülnek, felébredsz.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+58 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+25 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

* 1. KP: v 15 133 1 elmormolod a 15. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Energia árad testedbe. Elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 1 új csuklyavirág. [-7 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 230.]

* 2. KP: ek 429 0 0 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 220.]

bpk 3 bef. parancs kivétele: 3
H 396 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 220.]

f 92 kísérletezel a 92. tárggyal
Csendet parancsolva a közelben izgatottan kibicelő vikócmajmoknak, dolgozni kezdesz egy új tárgy kifejlesztésén. Vadul gondolkozol... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy hurokcsapdát. (ld. enc.) 33 tapasztalati pontot kaptál. [5 pontot használtál fel, van még 215.]

fog 59 217 elfogod az 59. szörnyet a 217. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 215.]

v 96 94 53 elmormolod a 96. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Sikerült elmondanod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

102 103 104
56
57
58

[94,53] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fény szentélyét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

A következő épületeket látod: egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.).
Összefutsz Kensoival. Tharr misszionáriusa. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy lánghordozó gyűrűt, egy Métely páncélját, egy örökkéval.gyémántját, egy rinóbőr övet, egy ritualista amulettet, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy hadroszaurusz trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy áeratikus hasnyák trófea ékesíti. Bal kezében egy rövid kardot tart. Hátasa egy idomított goldugar. Málhásállata egy hegyi szamár.
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Összefutsz Mostharral. Raia misszionáriusa. Egy ezüst nyakláncot, egy gromak páncélt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy vadász quwarg trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy varkaudar íjász trófea színesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Érzékeled auráját: a jó ártatlan tisztaságával ragyog.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Összefutsz Békés Bodinnal. Sheran misszionáriusa. Egy arany papi karkötőt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy trófea nyakláncot, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy áeratikus hasnyák trófea, egy jégtroll trófea és egy velociraptor trófea színesíti. Jobb kezében egy kétfejű csatabárdot, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)
[-50 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 205.]

ea 225 3 eladod a 225. tárgyat 3
Eladtál 2 orgyilkos tőrt. 16 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 205.]

ea 2 25 eladod a 2. tárgyat 25
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné. [0 pontot használtál fel, van még 205.]

ea 94 2 eladod a 94. tárgyat 2
Eladtál 2 bronzhegyű nyilat. 10 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 205.]

ea 169 6 eladod a 169. tárgyat 6
Eladtál 6 uzbány csőrt. 36 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 205.]

ea 105 2 eladod a 105. tárgyat 2
Eladtál 2 evaporőr hájat. 10 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 205.]

ve 82 1 megveszed a 82. tárgyat 1
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 205.]

ve 83 10 megveszed a 83. tárgyat 10
De hisz nincs tartód, amibe rakhatnád! [0 pontot használtál fel, van még 205.]

ve 70 9 megveszed a 70. tárgyat 9
Vásároltál 9 rézdarabot. 18 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 205.]

ve 85 3 megveszed a 85. tárgyat 3
Vásároltál 3 óndarabot. 12 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 205.]

ve 48 1 megveszed a 48. tárgyat 1
Vásároltál 1 antilopbőrt. 6 aranyat fizettél. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 205.]

ve 201 11 megveszed a 201. tárgyat 11
Vásároltál 11 gyíkfüvet. 22 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 205.]

kt 127 1 elkészíted a 127. tárgyat (1 darabot)
Sajnos nincs nálad ragasztó, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy mandibulakaszát készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 205.]

kf 127 kézbeveszed/felveszed a 127. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 205.]

m 2 8 1 mozogsz keletre, északra, északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[103,57] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran híveié. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délre egy oltár van. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy oltár van. Északra egy mély kút van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy kétfejű troll. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [103,56] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy törpemammut. Ettől nincs semmi félnivalód. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a törpemammut testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Obszidián pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a törpemammut fejét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Kőkéssel párszor súrolva eltalálod a törpemammut oszlopos lábát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a törpemammut néhányszor agyarával! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Obszidián pengével kegyetlenül összevagdalod a törpemammut ormányát. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Kőkéssel kicsit megvagdalod a törpemammut fejét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Agyarával a törpemammut a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Melyik a legtökéletesebb KÖR? Amelyik Különleges Ördögi és Rettegett. Tour-Mix. " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mély kutat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Találsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. A kút alján persze nincs víz - szárazra érkezel. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Rosszat sejtve megfordulsz - valami megindult feléd! Egy mérges nyukmár!

Megmarkolva az obszidián pengét a másikra támadsz. {CSTT:} Obszidián pengével párszor kilyukasztod a mérges nyukmár testét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Kőkéssel megcsapod a mérges nyukmár jobb karját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csáprágójával a mérges nyukmár megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 3 csepp gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 3 gyenge mérget.) 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Érdemes volt lejönni! A földön találsz 3 óndarabot. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [104,55] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hmm, csak egy sünmedve. Ettől nincs semmi félnivalód. Itt csata lesz.

Megmarkolva az obszidián pengét ellenfeledre rontasz. Obszidián pengével alaposan megvágod a sünmedve jobb lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Kőkéssel egy irtózatos ütéssel felvágod a sünmedve testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A sünmedve mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a sünmedve, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sünmedve tüskét. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy nektoraf nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a nektoraf viaszos testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Megmarkolva az obszidián pengét ellenfeledre rohansz. Obszidián pengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a nektoraf jobb oldalát. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Kőkéssel végigvagdosod a nektoraf testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A nektoraf mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Ellenfeled regenerálódik! Obszidián pengével többször mélyen végigmetszed a nektoraf viaszos testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Kőkéssel súrolod a nektoraf bal karját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A nektoraf mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 15 életpontot vesztettél. A nektoraf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 nektoraf faggyút. 598 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 57, gyógyulás: 0, összesen: -57 ÉP}

Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 68 életpontot! Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [50 pontot használtál fel, van még 155.]

m 3 5 5 mozogsz délkeletre, délnyugatra, délnyugatra
[105,56] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy.
(Feltételes foglyul ejtés:) Halvány pókvadász nyomokat fedezel fel! Sajnos nincs a birtokodban elegendő dobóháló, ami pedig e csapda alkalmazásának alapvető feltétele lenne. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy pókvadász. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Vad csatakiáltással, felemelve az obszidián pengét ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Obszidián pengével párszor kilyukasztod a pókvadász testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Kőkéssel kilukasztod a pókvadász fekete lebernyegét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A pókvadász nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A pókvadász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Észreveszel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) gnóm nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [104,57] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A feléd közeledő manaelementál mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a manaelementál jobb oldalát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Obszidián pengével kissé megkarcolgatod a manaelementál lebernyegét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Kőkéssel párszor súrolva eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+4 vp). Obszidián pengével párszor súrolva eltalálod a manaelementál lebernyegét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Kőkéssel kicsit megvagdalod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+6 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran híveié. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy oltárt. Nyugatra nézve látsz egy vaskohót. Északnyugatra egy mély kút van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő nukleáris cickány mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a nukleáris cickány jobb első lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) A dolgot még 10 aranyad bánja. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Obszidián pengével kegyetlenül összevagdalod a nukleáris cickány testét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Kőkéssel néhányszor megkarcolod a nukleáris cickány testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) A dolgot még 4 aranyad bánja. Obszidián pengével többször mélyen végigmetszed a nukleáris cickány bal vállát. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Kőkéssel kissé megkarcolod a nukleáris cickány rothadó testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) A nukleáris cickány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 753 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 58, gyógyulás: 0, összesen: -58 ÉP}

Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 61 életpontot!

(Továbbmész...) [103,58] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy arató csattanat. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. A távcsővel lassan körülnézel. Messze délkeletre látsz egy tavacskát. Délnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)
Összefutsz egy meghatározhatatlan színű, copfos hajú, izzóan vörös szemű mutáns nővel. Bőre mélykék színű. Fairlight fanatikusa. Egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy ezüst papi karkötőt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy örökkéval.gyémántját, egy regeneráló gyűrűt, egy szirén köpenyét, egy vasvértet és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy norpadolótika trófea, egy sarki óriásteknős trófea és egy ongóliant trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: végtelen hómezőről visszatükröződő jéghideg éj. Jobb kezében egy raptor szablyát, bal kezében egy méregtagadót tart. Lőfegyvere egy mérg. vas dobónyíl. Hátasa egy idomított mutáns pók. Tárgyainak egy részét egy törpemammut viszi.
Összeismerkedtek. Az ő neve Zérus Mánia. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Egyszercsak megpillantod egy fekete, copfos hajú, félszemű árnymanó férfi táborát. Bőre mélykék színű. Egy angyalok gyűrűjét, egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy Khór kesztyűjét, egy kreiton fókuszt, egy kvazár sisakot, egy mihlanil medált, egy nodonrod kitűzőt, egy roxati üvegszemet, egy smaragd karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt, egy tűzúr csizmáját és egy varkaudar szimbólumot visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy óriásmassza trófea és egy szőrös azuka trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: Árnymanó feje felett tündöklő glória. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy teriád pörölyt, bal kezében egy varkaudar korbácsot tart. Málhásállata egy ryuku ostromteknős. Tisztán érzed auráját: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Nálad ő jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét.
[36 pontot használtál fel, van még 119.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[102,58] Dombos terepre érkeztél. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy mélységi grittang lehet. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Meglengetve az obszidián pengét ellenfeledre rontasz. Obszidián pengével párszor kilyukasztod a mélységi grittang testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Kőkéssel megvágod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét. Látsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Észreveszel egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Délre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy oltár van. Északnyugatra egy oltár van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy vadász quwarg. (ld. enc.) Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.


(Továbbmész...) [101,58] Amerre csak a szem ellát, dombok. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy mélységi grittang. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megmarkolva az obszidián pengét a másikra ugrasz. {CSTT:} Obszidián pengével kegyetlenül összevagdalod a mélységi grittang testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Kőkéssel végigvágod a mélységi grittang testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A mélységi grittang fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Találsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy púderszikla van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. [24 pontot használtál fel, van még 95.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 94.]

* 2. BP: h 396 0 0 használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 94.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 5 TVP-t kell elköltened.]

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 54.]

tf 3 24 fejleszted a 3. tulajdonságodat 24 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 ügyesség.) [24 pontot használtál fel, van még 30.]
Szemed csillog, ahogy az emberi elmével, a végtelen univerzummal és a létezés bonyolultságával kapcsolatos dolgokon gondolkozol. Hamarosan valami ISZONYÚAN jó dolog tárul fel előtted végtelen mélységeiben! Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól öreg róka a szakmában helyett rutinos, rafinált kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +13 max. varázspont, +4 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 196 pontot. A következő körben tehát 226 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HUROKCSAPDA (217. SZÖRNYCSAPDA)
A hurokcsapda az egyik legegyszerűbb csapda, amellyel különböző szörnyeket tudsz elfogni. Nem kell külön KT paranccsal megcsinálni, elég, ha a FOG <szörny> 217 parancs teljesülésekor van nálad kötél. Rögzítéséhez szükség van egy fára, így csak erdőben vagy bozótosban használhatod. A hurokba vigyázatlanul belelépő lény továbblépve megfeszíti a hurkot, amely megrántja és felfüggeszti, ezáltal mozgásképtelenné teszi. Olyan lények ellen használhatod, amelyek: 1.) legalább két lábbal rendelkeznek, 2.) méretük max. embernél nem sokkal nagyobb. Használata (amíg vársz a sikerre) 15 TVP-be kerül.

VADÁSZ QUWARG (241. SZÖRNY)
Ennek a lénynek természetesen az egyre szaporodó bolyok ellátása a feladata. Ezért csak élelemben bővelkedő területen fordul elő. Viszonylag kis méretét és erejét bénító hatású mérgével ellensúlyozza, amelyet az áldozat lelassítására használ. Ha bolyon kívül találkozol vele, mindig található nála kaja, amelyet a legutóbbi vadászatán gyűjtött össze. Kitinpáncélja ellen természetesen az ütőfegyver a legalkalmasabb.

KARAKTERLAP

Pöti Danon, egy hosszú ősz hajú, csillogó szemű, kecskeszakállas gnóm férfi vagy. Fekete a bőröd. Sheran hűséges követője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 54. fordulód.

Erő: 18 Szint: 15 Merészség: 2/1 Magasság: 126 cm
IQ: 22 Támadás: 18 Agresszió: 3 Testsúly: 51 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 13 Menekülés: 30 % Életkor: 83/83 év
Egészség: 14 (16) Életpont: 176/115 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 2
Szerencse: 15 (18) Varázspont: 183/32 Pénz: 0 arany Kép. pont: 11
Tudatpont: 14/2
Eddig összesen 311 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 004 TP-t kaptál. Jelenleg 76 905 TP-d van. A következő szinthez még 43 095 TP szükséges. Trófeáid: kérődző etra, nukleáris cickány, ryuku gárdista. A 39. fordulódban 2 arany került a bankszámládra. 2 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 18/83 (+28%) ütőfegyverek: 1/52 dobófegyverek: 15/69 (+12%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); dárda (#10) (5 -);
101,58 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 121

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 937 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7/83 (+33%) 2. nyomkövetés: 10/71 (+4%) 3. mászás: 4/74 (+5%)
4. csapdakészítés: 5/44 (+8%) 5. gyógyítás: 9/25 6. teológia: 7/95 (+3%)
7. taumaturgia: 8/94 (+11%) 8. szörnyismeret: 3/67 9. vadászat: 1/23
10. bányászat: 2/48 (+54%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
készítesz dárdát (#10) (max. 1 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 6 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot )
elfogod pókvadászt (#59) háló-csapdával (#220), pókvadászt (#59) hurokcsapdával (#217)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
manifesztátor (#124), szürke rinocérosz (#346), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül.
2.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 0)
3.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
helytartói hivatal (563): új. városháza (685): új.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 16.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 2 TU. szükséges még: 28 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 54 TU szükséges.)
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 47.61 kg Megterheltség: 103%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 94 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 bronzhegyű nyíl (#94) 2 evaporőr háj (#105) 4 kaja (#2)
2 orgyilkos tőr (#225) 6 uzbány csőr (#169) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 álompor (#396) 1 antilopbőr (#48) 11 gyíkfű (#201)
1 nektoraf faggyú (#667) 6 óndarab (#85) 2 pirkit (#153)
9 rézdarab (#70) 6 spiritusz (#170) 5 sünmedve tüske (#14)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

100 101 102 103 104 105 106
54
55
56
57
58
59
(101,58) mélységi grittangok (#103), oltár, vaskohó (#155)
(102,58) mélységi grittangok (#103), olvasztókemence (#86), oltár, vaskohó (#155), egy ismeretlen isten rúnaköve, érclelőhely, vadász quwarg (#241)
(103,56) törpemammut (#115), mély kút (#93), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), mérges nyukmár (#95)
(103,57) vaskohó (#155), Sheran oltár, érclelőhely, kétfejű troll (#163)
(103,58) arató csattanat (#144), nekrofun (#173), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, Zérus Mánia (2345. kalandozó), egy árnymanó férfi
(104,55) sünmedvék (#33), Sheran oltár, nektoraf (#355)
(104,57) manaelementál (#290), Sheran oltár, nukleáris cickány (#155)
(105,56) pókvadászok (#59), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)

Üzenet küldése a karakternek