Hyperion összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. aug. 26. 15h:09'
EZ A 930. JÁTÉKHETED, 376. FORDULÓD
931. játékheted kezdete: aug. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3935

HYPERION KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [142,61] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz Veridiel Kerithronnal. Egy bársony övsálat, egy csodálatos nyakláncot, egy drako pikkelyvértet, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy ezüsttölgy köpenyt, egy ezüsttölgy nadrágot, egy ezüsttölgy sapkát, egy ezüsttölgy surranót, egy ezüsttölgy vállvédőt, egy felleggyűrűt, egy fűzött kagylósort, egy Hatalom Karkötőjét, egy hókeresztet, egy Khór maszkját, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy lánghordozó kitűzőt, egy Lordac kesztyűjét, egy Luthius karkötőjét, egy mind. ametisztjét, egy ősplazmát, egy q. demoralizátort, egy quwarg ékkövet, egy quwarg nyakpántot, egy rizspapír-vértet, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy tirik-hun medált, egy topáz erényövet, egy tünde tegezt, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot és egy zinthurgirtó éremet visel. Ruháján a Quwarg Invázió Smaragd Keresztjét viseli. Ruházatát egy hoarián sárkánybébi trófea, egy triklem drakolder trófea és egy dűneszellem trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy csillogó szemű obszidián pók. Jobb kezében egy biethlan lándzsát, bal kezében egy T'vadar tőrét tart. Lőfegyvere egy kentaurusz íj. Hátasállata egy tüskés gigaféreg! Málhásállata egy sivatagi doareg. Tisztán érzed auráját: éjfekete, akárcsak a Tiéd. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Az 1. napon megintcsak találkozol Veridiel Kerithronnal. Tisztán érzed auráját: ő is gonosz. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. Keelorn Darkmount átutalt a bankszámládra 5000 aranyat a táborozásod 1. napján.
Az aranytermő erszény 57 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 zöld üveget. A teremtés zsákja létrehozott 1 vasércet. Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 8 arannyal gazdagabban távoztál. Varázserőd regenerálódik. (+160 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+42 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-6 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: v 1 30 0 elmormolod az 1. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 721.]

* 2. KP: v 6 999 10 elmormolod a 6. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 716.]

* 3. KP: vv 24 26 224 elmormolod a 24. varázslatot a 26. varázslatot a 224. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 714.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 712.]
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 712.]

kb 326 1114 500 kiveszel a bankból a 326. tárgyat (1114 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 36 ezüstdarabot. Kiveszel a bank széfjéből 1 che-vállszalagot. Kiveszel a bank széfjéből 3 manakristályt. [0 pontot használtál fel, van még 712.]

kb 248 1 kiveszel a bankból a 248. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 pszi követ. [0 pontot használtál fel, van még 712.]

kb 352 4 kiveszel a bankból a 352. tárgyat (4 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 4 mithrilt. [0 pontot használtál fel, van még 712.]

a 1114 5298 1 átadod az 1114. tárgyat az 5298. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 che-vállszalagot Salvatore Aglieri részére. [0 pontot használtál fel, van még 712.]

aa 326 500 248 átadod a 326. tárgyat az 500. tárgyat a 248. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 36 ezüstdarabot Salvatore Aglieri részére. Ok, sikeresen átadtál 3 manakristályt Salvatore Aglieri részére. Ok, sikeresen átadtál 1 pszi követ Salvatore Aglieri részére. [0 pontot használtál fel, van még 712.]

aa 352 327 322 átadod a 352. tárgyat a 327. tárgyat a 322. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 4 mithrilt Salvatore Aglieri részére. Ok, sikeresen átadtál 1 ezüstshurikent Salvatore Aglieri részére. Ok, sikeresen átadtál 2 ezüsttőrt Salvatore Aglieri részére. [0 pontot használtál fel, van még 712.]

aa 269 201 29 átadod a 269. tárgyat a 201. tárgyat a 29. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 3 purifikátor hájat Salvatore Aglieri részére. Ok, sikeresen átadtál 16 gyíkfüvet Salvatore Aglieri részére. Ok, sikeresen átadtál 13 smirglilevelet Salvatore Aglieri részére. [0 pontot használtál fel, van még 712.]

aa 360 653 133 átadod a 360. tárgyat a 653. tárgyat a 133. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 3 quwarg tojást Salvatore Aglieri részére. Attól tartok, ettől a tárgytól sehogysem tudsz megszabadulni. Ok, sikeresen átadtál 8 csuklyavirágot Salvatore Aglieri részére. [0 pontot használtál fel, van még 712.]

aa 1228 átadod az 1228. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 4 ork csodaszert Salvatore Aglieri részére. [0 pontot használtál fel, van még 712.]

at 5298 2 TU-t adsz át az 5298. kalandozónak 2
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 2 TU árán átcsúsztatsz 2 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 712.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 709.]

* 2. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Ez a 930. játékheted és a 376. fordulód. Nem használhatod a parancsot, hiszen lemaradásod van a játékhetedhez képest. [0 pontot használtál fel, van még 709.]

* 3. BP: gyk 182 1 0 gyakorolsz a 182. tárggyal 1 pontért
Döféstechnikádat fejleszted órákig tartó gyakorlással. [1 pontot használtál fel, van még 708.]

* 4. BP: gyk 127 10 0 gyakorolsz a 127. tárggyal 10 pontért
Fürgén ugrándozva, tökéletesen koreografált csatát vívsz egy képzeletbeli ellenféllel. A következő szinthez szükséges tudásodnak kb. egyharmada van meg. [10 pontot használtál fel, van még 698.]

* 5. BP: szk 117 0 0 keresed a 117. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy mutáns pókot. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 698.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 658.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 618.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 578.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 538.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 156 TVP-t kell elköltened.] A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ork bérgyilász került az utadba. Itt csata lesz.

Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ork bérgyilász testét. (3 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Orgyilkos tőrrel eltalálod az ork bérgyilász mozgékony testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst gyűrű, ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. 770 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 12, gyógyulás: 33, összesen: +21 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 498.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan gyakorolsz: kézen állsz, zsonglőrködsz, ugrándozol, az ügyességedet fejlesztve. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 116 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 458.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan gyakorolsz: kézen állsz, zsonglőrködsz, ugrándozol, az ügyességedet fejlesztve. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 76 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 418.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 36 TVP-t kell elköltened.] A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Egy részeg kalandozó közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 23 életpontot vesztettél. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a részeg kalandozó bal lábát. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a részeg kalandozó bal lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A részeg kalandozó kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A részeg kalandozó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy vas dobónyíl. Szereztél 1 szöges bunkót. 1 368 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 43, gyógyulás: 41, összesen: -2 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 378.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. A gyakorlásnak megvan az eredménye! (+1 ügyesség.) [40 pontot használtál fel, van még 338.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan gyakorolsz: kézen állsz, zsonglőrködsz, ugrándozol, az ügyességedet fejlesztve. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Ráismersz a lényre. Egy Yurk, a profi. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Yurk, a profi jobb lábát. (3 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a Yurk, a profi testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Nem vagy felkészülve a Yurk, a profi gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 10 arany és egy vasérc, ezenkívül 1 méregtagadó (ld. enc.). Szereztél 3 ork csodaszert. 915 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 18, gyógyulás: 31, összesen: +13 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 298.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Néhány kaviccsal zsonglőrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Úgy gondolod, hogy a közeledő részeg kalandozó nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vérbeli borzongás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a részeg kalandozó horpadt páncélját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a részeg kalandozó horpadt páncélját. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Orgyilkos tőrrel eltalálod a részeg kalandozó horpadt páncélját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A részeg kalandozó kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A részeg kalandozó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy vasérc és egy obszidián függő. Szereztél 1 szöges bunkót. 1 368 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 20, gyógyulás: 42, összesen: +22 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 258.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A levegőben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy részeg kalandozó. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 21 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a részeg kalandozó bal oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a részeg kalandozó testét. (4 támadással 157 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a részeg kalandozó testét. Kritikus ütés! (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A részeg kalandozó nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A részeg kalandozó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy kristálygömb és egy vas dobónyíl. Szereztél 1 szöges bunkót. 1 368 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 44, gyógyulás: 38, összesen: -6 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 218.]

tf 3 18 fejleszted a 3. tulajdonságodat 18 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [18 pontot használtál fel, van még 200.]
Uh, egyre szomjasabb vagy, víz meg sehol! Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+0 jóság.) Nocsak, a sunyin vigyorgó Orgazda meghozta a zsoldot! Megszámolod: ma 250 arany fejpénzt kaptál. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 9, 16.
A mindenségit, ez aztán kemény nap volt! Sebaj, egy veterán zsoldos mindenből kihozza a legjobbat! (+1 max. életerő.) Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 517 pontot. A következő körben tehát 717 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÉREGTAGADÓ (1531. TÁRGY)
Ezt a sötétzöld pengéjű szablyát valamikor Yurk, a profi ork bérgyilkos forgatta, míg egyszer rajta nem vesztett, és ott nem hagyta az orvtámadás helyén - a fogaival együtt. Most neked van lehetőséged harcra fogni, ha nem idegenkedsz tőle, hogy egy ilyen orgyilkos fegyvert forgass. Ha ezt teszed, 2D6+3 sebzést leszel képes okozni, valamint immunitást kapsz a szörnyek mérgezésére. A méregtagadót balkézbe is foghatod. Használatához legalább 10-es szintű vágófegyver szakértelemre lesz szükséged.

KARAKTERLAP

Hyperion, egy hollófekete hajú, izzóan vörös szemű ember férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Dornodon nagyhatalmú főpapja vagy. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: felderítő (142). Ez a 376. fordulód.

Erő: 60 (64) Szint: 25 Merészség: 10/5 Magasság: 173 cm
IQ: 40 (48) Támadás: 32 Agresszió: 3 Testsúly: 85 kg
Ügyesség: 38 (44) Védekezés: 41 Menekülés: 20 % Életkor: 27/31 év
Egészség: 35 (41) Életpont: 484/573 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 0
Szerencse: 38 (44) Varázspont: 802/554 Pénz: 653 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 12/0 Pszi pont: 154/246 Halhatatlanság: 2 % EFejl: 20
Eddig összesen 2351 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5 789 TP-t kaptál. Jelenleg 1 502 800 TP-d van. A következő szinthez még 197 200 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, acélkolosszus, orbitális mackósajt. A 376. fordulódban 5019 arany került a bankszámládra. 5019 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4/40 ökölvívás: 4/16 szúrófegyverek: *29/100
vágófegyverek: 13/36 (+1%) ütőfegyverek: 15/37 lőfegyverek: 8/40
dobófegyverek: 25/77 (+2%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bumeráng (#249) (8 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
142,61 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 181,59
JLKzott minoszkúpok: 65, 57, 58, 60, 61, 64

SZÁMLÁLÓK
Kontinuum tágítás 29/6 Max életkor 86 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 164 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/96 2. nyomkövetés: 71/51 3. lopás: 1/7
4. mászás: 16/18 5. csapdakészítés: 18/44 (+6%) 6. csapdaészlelés: 6/21
7. gyógyítás: 80/53 8. titkosírás: 12/49 9. felderítés: 27/69
10. szörnyidomítás: 3/29 11. teológia: 44/76 (+1%) 12. taumaturgia: 39/71 (+1%)
13. szerencsejáték: 2/20 14. versengés: 15/80 15. harcművészetek: 7/99
16. zene: 18/49 17. szörnyismeret: 10/53 18. pszi: 26/10
19. zárnyitás: 5/55 20. vadászat: 26/50 21. bányászat: 30/90
22. úszás: 1/75 23. csapatmunka: 1/74

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 50 darabot, csak egyszer)
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219)
mászol max. 210 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 50)
trikornis (#104), nómenklatúra (#158), massza (#217), bávatag golombár (#165), fémbontó szójer (#150), szintszívó (#96), acélkolosszus (#35) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), élőholt quwarg (#202) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
9956. szövetség (#9956), nyuhaj karbin (#110), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 10 VP) szárazság (#48, 6 VP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) agyroppantás (#91, 16 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
becsületjel (#158) (11) vámpirizáció (#1) (25,0) áldomás (#6) (994,10) hadiszerencse II (#24)
tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
tűzeső (#61), jégcsóva (#41), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> autentikus vámpír (#154) izomernyesztés (#33) >> Mnebolath (#237)
izomernyesztés (#33) >> taalru (#249) izomernyesztés (#33) >> Notermanthi (#257)
villámcsapás (#50) >> ongóliant (#159) villámcsapás (#50) >> pszi őselementál (#258)
sötét halál (#45) >> kisebb quwarg isten (#213) villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi őselementál (#258) pszi-acéltorony (#98) >> kisebb quwarg isten (#213)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ölj le három jól kifejlett példányt a következő lényből: velociraptor! (számláló: 0)
2.) Ölj meg egy legalább 15. szintű, jó jellemű kalandozót.
3.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
fekete bugyor (180)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
egyenruha (364)
a rang kötelez (368)
tábori kiképzés (380)
fejpénz (385)
a mágia szeretete (393)
mászás határ nélkül (406)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1150 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
8 csuklyavirág (#133) 1 ezüstshuriken (#327) 2 ezüsttőr (#322)
16 gyíkfű (#201) 3 purifikátor háj (#269) 3 quwarg tojás (#360)
13 smirglilevél (#29)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
325 arany (#50) 1 csontszablya (#64) 1 ezüst gyűrű (#180)
1 kristálygömb (#265) 1 méregtagadó (#1531) 1 obszidián függő (#195)
3 szöges bunkó (#8) 2 vas dobónyíl (#189) 3 vasérc (#152)
1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

141 142 143
60
61
62
(142,61) Káoszkatedrális (#833), ork bérgyilász (#781), részeg kalandozó (#187), Yurk, a profi (#958)

Üzenet küldése a karakternek