Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. jan. 21. 12h:14' EZ A 652. JÁTÉKHETED, 194. FORDULÓD 653. játékheted kezdete: jan. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Üzeneted jött! Ez a forduló 13 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3906 SZÁMLA : XXXX |
Első támadásod első bandita ellen intézed. Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. [sötét gnóm:] A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy hhaar burka varázst.
[első bandita:] Egy káosz szava varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! [második bandita:] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy káosz szava. 91 életpontot vesztettél. [sötét gnóm:] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 16 életpontot vesztettél.
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a bandita bal lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját.
{CSTT:} Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a bandita bal karját. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a bandita bal vállát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) [első bandita:] Az első bandita megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) [második bandita:] Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) [sötét gnóm:] A sötét gnóm vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 9 életpontot vesztettél.
[első bandita:] Az első bandita szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Következő áldozatnak második banditát választod.
Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bandita testét. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 30 életpontot sebeztél. Méregfoggal megdöföd a bandita bal lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) [második bandita:] Bár ügyesen védekezel, a második bandita sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) [sötét gnóm:] A sötét gnóm feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 5 életpontot vesztettél. [második bandita:] A második bandita szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Ellenfelet cserélsz, mostantól sötét gnómot támadod. Esélyed a győztes csatára negatívba fordult, inkább futni kezdesz, nehogy itt vessz el. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. {Csatastatisztika; sebzés: 296, sebződés: 194, gyógyulás: 0, összesen: -194 ÉP}
* 1. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 2. KP: tps 3 0 0 | TVP spórolása: 3 pontért |
* 3. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 4. KP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
kpb | kezd. parancs berakása: |
p 64 | használod a 64. pszi képességet |
ff | felt. fegyverváltás: |
kf 6 1 | kézbeveszed/felveszed a 6. tárgyat a jobb kezedbe |
kno 16 2 | képesség-növelés 16 |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 21 életpontot sebeztél. Meglengetve a kőkést a másikra rontasz. Kőkéssel megvagdalod a khór darázs bal vállát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a khór darázs testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A khór darázs farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Kőkéssel végigvagdosod a khór darázs testét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a khór darázs testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A khór darázs farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) [82,86] Fák, mindenütt csak fák. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy kék orchideacserjét.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Megállsz egy sátor előtt, ahol egy óriás biztat érdeklődő kalandozókat a céllövöldébe lépésre. Jelentkezel, hogy te megvívnál az odabent lapuló szörnnyel, a ceremóniamester pedig kapva az alkalmon, és a sátorba tessékel. A következő pillanatban egy lénnyel nézhetsz farkasszemet. Egy kék rothasztó. Inadba száll a bátorságod. Az óriás csodálkozó tekintete előtt elrohanva elhagyod a céllövöldét.
A földön meglátsz egy quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. A feléd közeledő karmazsin huhogó mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Elszántan a másikra ugrasz. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a karmazsin huhogó óriási bibéjét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a karmazsin huhogó testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 14 életpontot vesztettél. Kőkéssel felnyitod a karmazsin huhogó testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a karmazsin huhogó levelét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 11 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 huhogó bibét. 391 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
(Továbbmész...) [83,86] Vége az erdőnek. Hegyvidéken vagy. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy megrongált világítótornyot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 65 pontot kell rákölteni.) Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Utad során felfedezel egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Megközelíted a fémkúpot, és elolvasod az oldalán a találós kérdést:
Sosem eszik, mindig iszik, pedig nem alkoholista
Szárnya, lába nincs, mégis eljut a csárdába
Csak akkor iszik, ha társa van,
Pedig társa nem iszik vele, sőt fájlalja a dolgot.
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (óndarab) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) A munkában a gátvakond segít. Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 óndarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy alpesi tehén nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Méregfoggal több döféssel felnyársalod az alpesi tehén testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre az alpesi tehén öklelő szarvai elől. Patájával az alpesi tehén kissé megtaszít. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod az alpesi tehén fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja az alpesi tehén szarva. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz az alpesi tehén patájától. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 kaját. 358 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 14 életpontot sebeztél. A szörny egy nagy követ hajít feléd. Jól célzott! (2 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a kőkést ellenfeledre támadsz. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a bibircsók-óriás bal oldalát. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Méregfoggal több döféssel felnyársalod a bibircsók-óriás testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Kőkéssel végigvágod a bibircsók-óriás szőrös kezét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a bibircsók-óriás testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a bibircsók-óriás száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 aranyat. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
m 1 2 2 | mozogsz északkeletre, keletre, keletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 25 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre ugrasz. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a sóhajtó dorony testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Méregfoggal több döféssel felnyársalod a sóhajtó dorony fejét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A sóhajtó dorony most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 466 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [85,85] Még mindig füves síkságon vagy. Hopssz, egyszercsak megindul alattad a talaj! Villámgyorsan előre vetődsz, nehogy beleess a rejtett csapdába. Miután kiliheged magadat, hátranézel. Egy szopógödör! Áldod a szerencsédet, hogy nem estél bele. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr híveié. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északnyugatra fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy uzbány közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed az uzbány bal lábát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Méregfoggal tökéletesen perforálod az uzbány testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Az uzbány belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Kőkéssel megcsapod az uzbány testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod az uzbány bal szárnyát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Belecsipked az uzbány a jobb karodba és a nyakadba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 414 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 20 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre támadsz. Kőkéssel mély sebeket nyitva megvagdosod a szürke rinocérosz testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a szürke rinocérosz ormótlan fejét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz a szürke rinocérosz patájától. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Kőkéssel néhányszor megcsapod a szürke rinocérosz fejét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szürke rinocérosz vastag bőrét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Szarvaival a szürke rinocérosz megböki a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Lábával meglök a szürke rinocérosz. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 771 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
(Továbbmész...) [86,85] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy ovimon-bokrot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Csak egy púpos burástya. Megvető mosollyal várod a találkozást. {támadása: 9.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Megmarkolva a kőkést ellenfeledre rontasz. Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a púpos burástya testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a púpos burástya zselés testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A púpos burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A púpos burástya farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Gyorsan félrelököd. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 277 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
m 1 3 | mozogsz északkeletre, délkeletre |
Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra ugrasz. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vadtroll testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a vadtroll jobb vállát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A vadtroll karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A vadtroll belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-3 életpont)! Véres nyál csordul ki a vadtroll száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 203 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [88,85] A hegység kopársága után üdítő a szemnek az élettel teli síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje.
im | imádkozol |
im | imádkozol |
im | imádkozol |
vps 60 | VP spórolása: 60 |
m 6 | mozogsz nyugatra |
vpf 60 | VP elővétele: 60 |
h 235 40 | használod a 235. tárgyat |
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
ef 5 509 | energia fejlesztése 5 |
szk 81 | keresed a 81. szörnyet |
* 1. BP: tpf 3 0 0 | TVP elővétele: 3 pontért |
* 2. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
AURATRANSZFORMÁCIÓ (65. PSZI KÉPESSÉG) Mostantól komoly mennyiségű pszi-energia felhasználásával képes vagy saját aurád formálására! Ehhez a P 65 parancsot kell kiadnod. Ha a jó irányba akarod aurádat transzformálni, akkor 2. paraméternek 1-et, ha a sötét út felé, akkor 2-t írjál. Mindez 10 pszi pontba és 10 TVP-be kerül. Amíg pszi szakértelmed alacsony, egy auratranszformációval csak egy jellempontot tudsz szerezni. |
PSZI-REGENERÁCIÓ (66. PSZI KÉPESSÉG) A pszi-regeneráció egy igen hasznos képesség, amellyel a környéken tartózkodó kalandozók életenergiájának egy részét saját sebeid regenerálására fordíthatod. A P 66 parancs kiadásakor a veled azonos mezőn levő összes kalandozó elveszíti aktuális életpontjainak 5-10%-át (pszi szakértelmedtől függ, hogy mennyit), és az így nyert összes életpontot te megkapod (de nem mehetsz max. életerő fölé). Ennek a képességnek a használata 12 pszi pontba kerül. Főként frekventált helyeken (város, varázslóház, stb.) érdemes alkalmazni. Labirintusokban nem használhatod, bár elszívhatod labirintusban tartózkodók életenergiáját is. Nagyon vigyázz, hogy mikor használod e képességet, ugyanis mindenki tudni fogja, hogy te voltál! |
SZERENCSEKOCKA (1693. TÁRGY) Az orkok öreganyja kicsit pityókásnak látszik. Talán túl sok sört vedelt, ki tudja? Alig forog a nyelve, a szerencséről hablatyol, meg valami cinkelt kockát emleget. Kiváncsivá válsz, és kifaggatod. Kiderül, hogy van a birtokában egy mesterien kidolgozott dobókocka, aminek elkészítésekor némi mágiát is alkalmaztak. Hosszas alkudozás után a banya rááll, hogy neked adja a kockát, ha hozol neki egy hűségérmét és 100 aranyat. Belegondolni sem mersz, hogy mit akar kezdeni az elsővel. Tovább faggatózol, hogy mit is tud pontosan ez a kocka. Megtudod, hogy a szerencsejáték szakértelmedet 2-vel növeli, ha birtoklod, valamint lehetőséget ad rá, hogy a szembe jövő kalandozókkal alkalomadtán kockázzatok egy jót. (A plussz 2 szerencsejáték a karakterlapon nincs feltüntetve, de a szükséges helyzetekben automatikusan számolódik.) [Ehhez a H 1693 <maximális tét> parancsot kell kiadnod, ami TVP-be nem kerül. A beállítás mindaddig érvényben marad, amíg felül nem írod. A tét nem lehet kevesebb, mint 10 arany, de több sem, mint 3000 arany. A beállítás hatására megpróbálsz minden szembejövő, békés viselkedésű kalandozót rávenni egy kis szerencsejátékra. Ha szintén van szerencsekockája, és hajlandó játszani, a kettőtök tétje közül az alacsonyabb értékben játszotok. A győztes elnyeri a vesztes felajánlott pénzét. Az, hogy ki győz, a szerencsén és a szerencsejáték szakértelem nagyságán múlik. Ha a kockát elveszted, a beállításod törlődik, ezért újra ki kell majd adnod a H parancsot. A tárgy nem átadható, nem rakható bankba.] A szerencsekockát a KT (Küldetés Teljesítése) 1693 paranccsal szerezheted meg bármelyik ork kunyhónál, de ekkor újabb alkudozásra lesz szükséged, azért a szokásos 5 TVP helyett 20 TVP-be fog kerülni az akció. |
AGYBUROK (90. VARÁZSLAT) Az agyburok a hadiszerencse varázslatok egyik specifikus formája. Szerencsédet kizárólag a mentális támadásokkal szemben növeli meg, de azt nagyon - +5-öt kapsz az ilyen típusú mentődobásokra. A varázslat egészen a következő kör elejéig tart, így védettebb leszel az esetleges bűvölések ellen is. Elmondása 11 VP-be kerül, és anyagi komponense egy isteni könnycsepp. Előnye, hogy hatása összeadódik a hadiszerencse varázslatokkal (de a pszi mentális pajzzsal nem). |
TŰZESŐ (61. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT) Ha ez a varázslat kiválasztásra kerül a Támadó/Védekező Varázslat Listádról, akkor ellenfeled nagy bajban van. Először megjelenik egy füstfelhő a feje fölött, majd a következő pillanatban apró, égő tűzcsóvák kezdenek a fejére potyogni. A papi varázslási erőd szintje alapján szintenként D6-ot sebződik (max. 30D6). Anyagi komponense egy pirkit, elmondása 16 VP-be kerül. |
Erő: | 27 (29) | Szint: | 17 | Merészség: | 6/4 | Magasság: | 118 cm |
IQ: | 26 (28) | Támadás: | 18 (19) | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 73 kg |
Ügyesség: | 22 (26) | Védekezés: | 26 (29) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 67/67 év |
Egészség: | 21 (23) | Életpont: | 278/278 | Jellem: | semleges (+6) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 19 (21) | Varázspont: | 220/6 | Pénz: | 88 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 20/7 | Pszi pont: | 23/17 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/9 | szúrófegyverek: | 17/50 (+6%) | vágófegyverek: | 16/10 (+27%) |
ütőfegyverek: | *22/100 | lőfegyverek: | 17/85 | dobófegyverek: | 14/0 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bronzhegyű nyíl (#94) (10 -13.); mérgezett vasnyíl (#187) (14 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 |
düh vérvörös köde: 30 százalék; |
87,85 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 607 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 9/23 | 2. nyomkövetés: | 33/14 (+40%) | 3. lopás: | 4/73 |
4. mászás: | 9/92 | 5. csapdakészítés: | 14/33 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 8/22 |
7. gyógyítás: | 39/58 | 8. titkosírás: | 2/85 | 9. felderítés: | 15/24 (+5%) |
10. szörnyidomítás: | 7/0 | 11. teológia: | 12/60 (+9%) | 12. taumaturgia: | 14/36 (+26%) |
13. versengés: | 4/38 (+9%) | 14. zene: | 10/47 (+44%) | 15. szörnyismeret: | 17/71 |
16. pszi: | 3/29 (+205%) | 17. zárnyitás: | 3/84 | 18. vadászat: | 13/16 |
19. bányászat: | 33/14 (+14%) | 20. főzés: | 4/70 (+20%) | 21. csapatmunka: | 1/37 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 15 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), kerek követ (#19) (max. 3 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 5 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 3 darabot ), tolmokov-koktélt (#351) (max. 2 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 3 darabot ) |
mászol max. 35 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde (1) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
szintszívó (#96), homokféreg (#121) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
Pszinapszis (#974), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
erőpajzs I (#12) | pszi-ernyő (#64) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
9. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), villámcsapás (#50), izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK |
gátvakond (#57) (ásó: ásás csak 7 TVP-be kerül) státusz: OK |
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 10 darab szopókövet! |
2.) Találd meg és áldozd fel Fairlight Köpenyét! |
3.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát! (teljesítve) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 40 TU. szükséges még: 30 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1240 TU szükséges.) |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | bányászcsákány (#434) | 1 | ezüsttőr (#322) | 1 | * | méregfog (#1553) | ||
$1 | orgyilkos tőr ($225) | |||||||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | csatabárd (#555) | 1 | * | kőkés (#6) | 1 | vadászkés (#1264) | ||
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | harci kalapács (#174) | 1 | kőkalapács (#13) | 1 | Mallon botja (#1526) | |||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | hosszú íj (#111) | |||||||
Lövedékek | ||||||||
3 | kerek kő (#19) | 1 | mérg. ubuk tüske (#137) | 1 | mérgezett vasnyíl (#187) | |||
5 | tüske (#22) | 5 | ubuk tüske (#131) | |||||
Pajzsok | ||||||||
$2 | kis bőrpajzs ($45) | 1 | kis vaspajzs (#159) | |||||
Páncélok | ||||||||
1 | * | láncing (#222) | ||||||
Sisakok | ||||||||
1 | * | vassisak (#160) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | * | grifftoll kesztyű (#1578) | 1 | lánckesztyű (#230) | 1 | mászókarom (#78) | ||
$1 | tankány karom ($237) | |||||||
Csizmák | ||||||||
1 | * | fekete bőrcsizma (#247) | ||||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1) | ||||||||
1 | * | hatalom fülbevalója (#817) | ||||||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 0+1) | ||||||||
1 | trófea nyaklánc (#196) | 1 | * | villám szimbólum (#145) | ||||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 0) | ||||||||
1 | arany karperec (#194) | |||||||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 0) | ||||||||
4 | aranygyűrű (#193) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | |||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
3 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 5 csepp tinta (#101), fér még: 25] | ||||||
7 | fűszertartó (#210) | [bennük 3 csepp sáfránypor (#211), fér még: 32] | ||||||
8 | huhogó bibe (#332) | [bennük 68 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 28] | ||||||
4 | kavadu iszák (#25) | [bennük 6 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 34] | ||||||
10 | sullár hólyag (#168) | [bennük 8 csepp spiritusz (#170), fér még: 192] | ||||||
1 | szent kehely (#257) | [benne 5 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 5] | ||||||
7 | uzbány csőr (#169) | [bennük 9 csepp ugh méreg (#166), fér még: 75] | ||||||
3 | + | vizestömlő (#3) | [bennük 41 korty víz (#27), fér még: 19] | |||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1 | acéltű (#334) | 4 | aranypikkely (#415) | 1 | ásó (#34) | |||
1 | bronzkulcs (#76) | 2 | csontkulcs (#74) | 2 | + | deus ex machina (#1) | ||
1 | dobóháló (#221) | 1 | dorony duda (#235) | 1 | ezüst kulcs (#184) | |||
1 | fáklya (#36) | 1 | + | hebrencs csapda (#147) | 41 | kaja (#2) | ||
3 | kis vaskulcs (#40) | 1 | kötél (#92) | 1 | márványkulcs (#245) | |||
1 | mászókampó (#165) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | 2 | rézkulcs (#75) | |||
1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | 1 | szeksztáns (#32) | 1 | tatu dob (#234) | |||
1 | távcső (#42) | 1 | vaskulcs (#183) | 2 | zárnyitó készlet (#39) | |||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
27 | álompor (#396) | 6 | aurach fog (#657) | 1 | berzerker tüske (#713) | |||
2 | csuklyavirág (#133) | 2 | dorony tüdő (#212) | 1 | dözmöng szív (#122) | |||
1 | elkarog szőr (#665) | 1 | etra hályog (#712) | 2 | ezüstdarab (#326) | |||
3 | fabontó (#106) | 1 | fémrúd (#104) | 4 | főnixtoll (#563) | |||
4 | grifftojás (#179) | 1 | gyíkfű (#201) | 5 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | ilkin érc (#232) | 14 | kaktusztüske (#114) | 1 | kavadu lebeny (#24) | |||
2 | lapkorong (#80) | 3 | liumbe hajtás (#655) | 23 | madártoll (#112) | |||
1 | magszim bél (#103) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 5 | mocsári penke (#148) | |||
2 | móri gyümölcs (#116) | 3 | nektoraf faggyú (#667) | 2 | óndarab (#85) | |||
1 | ormánygőte csont (#21) | 11 | pirkit (#153) | 1 | pular kristály (#239) | |||
6 | rézdarab (#70) | 2 | sallank karom (#128) | 3 | sámán erszény (#650) | |||
4 | smirglilevél (#29) | 5 | surranó kígyó bőr (#47) | 2 | szárnyas hernyó (#69) | |||
1 | szulfin (#676) | 1 | szuperkötél (#209) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
1 | vadász tatu bőr (#15) | $1 | varkaudar csont ($1113) | 2 | vízionár szem (#102) | |||
$1 | xirnox szív ($213) |
Összsúly: 78.23 kg | Megterheltség: 87% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
Még 36 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
348 | arany (#50) | 5 | isteni könnycsepp (#260) | 3 | spiritusz (#170) | |||
8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | dorony tüdő (#212) | 1 | huhogó bibe (#332) | 7 | kaja (#2) | |||
2 | kerek kő (#19) | 2 | óndarab (#85) | 3 | rézdarab (#70) | |||
1 | uzbány csőr (#169) |
79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | |
83 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
84 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
85 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
86 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
87 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|