193. forduló, 195. forduló, Vörös Gondró összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. jan. 21. 12h:14'
EZ A 652. JÁTÉKHETED, 194. FORDULÓD
653. játékheted kezdete: jan. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Üzeneted jött!
Ez a forduló 13 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3906
SZÁMLA : XXXX

VÖRÖS GONDRÓ KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [80,86] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol Aranyorrú Gurtnival. Fairlight fanatikusa. Egy arany papi karkötőt, egy arany pikkelyvértet, egy csontamulettet, egy féregíz nyakpántot, egy Halatir kalapját, egy hatalom fülbevalóját, egy Jerome köpenyét, egy kígyóbőr övet, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval.gyémántját, egy q. ölő medált, egy saválló fülbevalót, egy smaragd karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szerencsetalizmánt, egy szürke bőrkesztyűt, egy tirik-hun medált, egy törpe védőgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy villám szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy norpadolótika trófea, egy Mnebolath trófea és egy ongóliant trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: hatalmas hegyek ormai mögött lenyugvó Nap. Jobb kezében egy Brod buzogányát, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy parittya. Egy kőszáli disznó a hátasa. Holmiját egy nektoraf cipeli. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Nem minden időt töltesz pihenéssel, míg táborozol, hiszen mostra egy többszemélyes kaland lett kijelölve a terveidben. A csapat többi tagja egymás után érkezik meg a helyszínre: Wargpini Rudolf, Aranyorrú Gurtni és Professzor. Miközben Wargpini Rudolf előremegy, hogy megbeszélje a részleteket a karaván vezetőjével, ti is felkészültök az útra. Egy hátsóbb szekér mellett léptettek majd, ahonnan kiválóan szemmel tarthatjátok az előttetek álló utat, illetve a környező bokrokat, s a banditákat sem ijesztitek el, ha rajtaütni próbálnának a karavánon. A karaván nekiindul, döcögve... zötyögve. Nem kell sokat várnotok, hamarosan egy erdőbe értek. A környező fákon egyetlen madár sem csicsereg, síri csend van. Nyomasztóan síri. Először csupán egyetlen fej jelenik meg a bokrok között, később három újabb. Borostás, ápolatlan emberek feje. Mire marad időtök kettőt pislogni, már sokan vesznek körbe. Hát itt az ideje megszolgálni a pénzeteket! Már előtted is áll következő ellenfeled, két bandita és egy sötét gnóm .

Első támadásod első bandita ellen intézed. Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. [sötét gnóm:] A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy hhaar burka varázst.
[első bandita:] Egy káosz szava varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! [második bandita:] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy káosz szava. 91 életpontot vesztettél. [sötét gnóm:] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 16 életpontot vesztettél.
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a bandita bal lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját.
{CSTT:} Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a bandita bal karját. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a bandita bal vállát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) [első bandita:] Az első bandita megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) [második bandita:] Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) [sötét gnóm:] A sötét gnóm vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 9 életpontot vesztettél.
[első bandita:] Az első bandita szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Következő áldozatnak második banditát választod.
Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bandita testét. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 30 életpontot sebeztél. Méregfoggal megdöföd a bandita bal lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) [második bandita:] Bár ügyesen védekezel, a második bandita sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) [sötét gnóm:] A sötét gnóm feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 5 életpontot vesztettél. [második bandita:] A második bandita szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Ellenfelet cserélsz, mostantól sötét gnómot támadod. Esélyed a győztes csatára negatívba fordult, inkább futni kezdesz, nehogy itt vessz el. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. {Csatastatisztika; sebzés: 296, sebződés: 194, gyógyulás: 0, összesen: -194 ÉP}


Miután véget ér a csata, újra csatlakozol a csapathoz. (Feltételes gyógyítás:) A mezei mekkencs igen ritka állat. Ennek az az oka, hogy frissen lenyúzott bőrének erős gyógyhatása van. Kettőtök közül te vagy a szerencsésebb, ezért módod van kipróbálni a sokat hallott módszert. Homlokodra rakod a gőzölgő bőrt, és vársz. Pár perc múlva már áramlik is beléd a mekkencs gyógyenergiája. (+59 életerő.) Megfáradtan indultok tovább, nem is gondoltad volna, hogy ennyi testmozgásra lesz szükség a pénzetekért. Az út hátralevő része szerencsére banditamentes, nem történik újabb incidens. Ez a kaland végülis jól végződött, s végre bezsebelhetitek munkátok jutalmát is; az 1200 aranyas fizettséget, plusz némi ékszert a szekérről. Az osztozás után neked 1 aranygyűrű, 1 arany karperec és 300 arany jut. (Wargpini Rudolf 1 aranygyűrűvel, 1 arany karpereccel és 300 arannyal , Aranyorrú Gurtni 1 aranygyűrűvel, 1 arany karpereccel és 300 arannyal , Professzor 1 aranyozott klipsszel, 1 aranygyűrűvel, 1 arany karpereccel és 300 arannyal boldogabban távozhat.) Búcsút intesz a többieknek, majd visszafelé indulsz, ahol amúgy letáboroztál. 4 000 tapasztalati pontot kaptál. [40 pontot használtál fel, van még 324.]
Az 1. napon összeakadsz Professzorral. Fairlight fanatikusa. Egy ezüst papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy halálhozó talizmánt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy kígyóbőr övet, egy korinthai talizmánt, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot, egy villám szimbólumot, egy zafír erőövet és egy aranyozott klipszet visel. Fegyverzetét egy varkaudar varázsló trófea, egy q. rohamosztagos trófea és egy Mnebolath trófea teszi egyedivé. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy kőkést, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Málhásállata egy törpemammut.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Az 1. napon összeakadsz Wargpini Rudolffal. Fairlight eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy beholderfej medált, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy grifftoll kesztyűt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy mind. kristályát, egy nekrofun medált, egy olimpiai rézmedált, egy regeneráló gyűrűt, egy réztornyot, egy ryuku nadrágot, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt, egy varkaudarölő éremet, egy villám szimbólumot, egy zafír erőövet, egy zafír védőgyűrűt és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy vadász quwarg trófea és egy renegát törpe trófea teszi egyedivé. Homlokán a következő jelet látod: Egy Homálylantot tartó, zokogó avatár.. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított sullár. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Könnyűkéz Ssiqua, amikor összefutottatok, adott neked 2 kis bőrpajzsot és egy kis vaspajzsot. Idegen jelenlétet érzel a fejedben. Amióta találkoztál azzal a lénnyel, többször is előfordult már. Hogy mit keresett, nem tudod, de néha nem emlékszel dolgokra, keresed a tárgyak, lények nevét. Tudod, hogy nem most találkozol ezzel a valamivel... De mikor is? Hol is? A mostani alkalom más: a lényre gondolsz, érzed, hogy fájdalmai vannak. Segíteni akarsz neki, önként ajánlod fel neki véredet, erődet. És ő kegyesen elveszi, térdre kényszerít, ahogy belőled regenerálja sérüléseit... Többen csodálkozva néznek rád. Nem tudják - nem tudhatják -, milyen az, ha egy vámpír bélyegét viselik...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+15 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+98 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 319.]

* 2. KP: tps 3 0 0 TVP spórolása: 3 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 3 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [3 pontot használtál fel, van még 316.]

* 3. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Befejezted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 316.]

* 4. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. [3 pontot használtál fel, van még 313.]

kpb kezd. parancs berakása:

p 64 használod a 64. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Elcsattintod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 308.]
[A parancs tárolásra került.]

ff felt. fegyverváltás:
Feltételes fegyver parancsok törölve. [0 pontot használtál fel, van még 308.]

kf 6 1 kézbeveszed/felveszed a 6. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a csatabárdot, majd a jobb kezedbe veszed a kőkést. [0 pontot használtál fel, van még 308.]

kno 16 2 képesség-növelés 16
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 pszi.) Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve auratranszformáció. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+8 max. pszi pont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 pszi.) Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve pszi-regeneráció. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+8 max. pszi pont.)
[0 pontot használtál fel, van még 308.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[81,86] Tovább barangolsz a fák között. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy ork kunyhót. Megtudod, hogyan szerezhetsz szerencsekockát. (ld. enc.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy khór darázs közeledik. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 21 életpontot sebeztél. Meglengetve a kőkést a másikra rontasz. Kőkéssel megvagdalod a khór darázs bal vállát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a khór darázs testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A khór darázs farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Kőkéssel végigvagdosod a khór darázs testét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a khór darázs testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A khór darázs farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Friss gnóm nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [82,86] Fák, mindenütt csak fák. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy kék orchideacserjét.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Megállsz egy sátor előtt, ahol egy óriás biztat érdeklődő kalandozókat a céllövöldébe lépésre. Jelentkezel, hogy te megvívnál az odabent lapuló szörnnyel, a ceremóniamester pedig kapva az alkalmon, és a sátorba tessékel. A következő pillanatban egy lénnyel nézhetsz farkasszemet. Egy kék rothasztó. Inadba száll a bátorságod. Az óriás csodálkozó tekintete előtt elrohanva elhagyod a céllövöldét.
A földön meglátsz egy quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. A feléd közeledő karmazsin huhogó mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Elszántan a másikra ugrasz. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a karmazsin huhogó óriási bibéjét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a karmazsin huhogó testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 14 életpontot vesztettél. Kőkéssel felnyitod a karmazsin huhogó testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a karmazsin huhogó levelét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 11 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 huhogó bibét. 391 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Friss alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [83,86] Vége az erdőnek. Hegyvidéken vagy. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy megrongált világítótornyot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 65 pontot kell rákölteni.) Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Utad során felfedezel egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Megközelíted a fémkúpot, és elolvasod az oldalán a találós kérdést:
Sosem eszik, mindig iszik, pedig nem alkoholista
Szárnya, lába nincs, mégis eljut a csárdába
Csak akkor iszik, ha társa van,
Pedig társa nem iszik vele, sőt fájlalja a dolgot.
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (óndarab) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) A munkában a gátvakond segít. Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 óndarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy alpesi tehén nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Méregfoggal több döféssel felnyársalod az alpesi tehén testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre az alpesi tehén öklelő szarvai elől. Patájával az alpesi tehén kissé megtaszít. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod az alpesi tehén fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja az alpesi tehén szarva. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz az alpesi tehén patájától. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 kaját. 358 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Felismered a közeledőt. Csak egy bibircsók-óriás. Nem jelenthet különösebb problémát. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 14 életpontot sebeztél. A szörny egy nagy követ hajít feléd. Jól célzott! (2 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a kőkést ellenfeledre támadsz. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a bibircsók-óriás bal oldalát. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Méregfoggal több döféssel felnyársalod a bibircsók-óriás testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Kőkéssel végigvágod a bibircsók-óriás szőrös kezét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a bibircsók-óriás testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a bibircsók-óriás száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 aranyat. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 kerek követ. IQ-d TF-elődött. [55 pontot használtál fel, van még 253.]

m 1 2 2 mozogsz északkeletre, keletre, keletre
[84,85] A hegyvidéket síkság váltja fel. Vad szamóca illatát hozza a szél. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Tharr oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy phua-kúpot. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy sóhajtó dorony. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 25 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre ugrasz. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a sóhajtó dorony testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Méregfoggal több döféssel felnyársalod a sóhajtó dorony fejét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A sóhajtó dorony most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 466 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [85,85] Még mindig füves síkságon vagy. Hopssz, egyszercsak megindul alattad a talaj! Villámgyorsan előre vetődsz, nehogy beleess a rejtett csapdába. Miután kiliheged magadat, hátranézel. Egy szopógödör! Áldod a szerencsédet, hogy nem estél bele. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr híveié. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északnyugatra fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy uzbány közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed az uzbány bal lábát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Méregfoggal tökéletesen perforálod az uzbány testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Az uzbány belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Kőkéssel megcsapod az uzbány testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod az uzbány bal szárnyát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Belecsipked az uzbány a jobb karodba és a nyakadba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 414 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Csak egy szürke rinocérosz. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 20 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre támadsz. Kőkéssel mély sebeket nyitva megvagdosod a szürke rinocérosz testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a szürke rinocérosz ormótlan fejét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz a szürke rinocérosz patájától. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Kőkéssel néhányszor megcsapod a szürke rinocérosz fejét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szürke rinocérosz vastag bőrét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Szarvaival a szürke rinocérosz megböki a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Lábával meglök a szürke rinocérosz. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 771 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [86,85] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy ovimon-bokrot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Csak egy púpos burástya. Megvető mosollyal várod a találkozást. {támadása: 9.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Megmarkolva a kőkést ellenfeledre rontasz. Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a púpos burástya testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a púpos burástya zselés testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A púpos burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A púpos burástya farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Gyorsan félrelököd. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 277 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Lábánál kapsz el két tízcentis remetepókot. Zamatos, ízletes csemegék. (+2 kaja.) Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [30 pontot használtál fel, van még 223.]

m 1 3 mozogsz északkeletre, délkeletre
[87,84] Vált a terep, bozótos után most hegyvidéken vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Utad során felfedezel egy vaskohót. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt!
(Feltételes ásás:) A munkában a gátvakond segít. Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Raia templomot. Keletre nézve látsz egy púdersziklát. Délkeletre egy rúnakő van. Délre egy Leah oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy vadtroll. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra ugrasz. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vadtroll testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a vadtroll jobb vállát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A vadtroll karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A vadtroll belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-3 életpont)! Véres nyál csordul ki a vadtroll száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 203 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Valaki már majdnem teljesen learatta előtted a vajbanán-bokrot. Azért maradt még néhány fürt! (+2 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nagyon régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 kerek követ. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [88,85] A hegység kopársága után üdítő a szemnek az élettel teli síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy phua-kúpot. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Észreveszel egy oltárt. Fairlight hívői építették. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy márványtornyot. Keletre nézve látsz egy mély kutat. Délkeletre egy rúnakő van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy Leah oltár van. Északra egy púderszikla van. Elteszed a látcsövet. Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [29 pontot használtál fel, van még 194.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +7 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve agyburok. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Mostanra már hihetetlen vagyont szedhettél össze. Csekélység lenne ebből 333 arany feláldozása. 2.) Találd meg és áldozd fel Fairlight Köpenyét! 3.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát! [30 pontot használtál fel, van még 164.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Aztán előveszed a 333 aranyat, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +7 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve tűzeső. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 10 darab szopókövet! 2.) Találd meg és áldozd fel Fairlight Köpenyét! 3.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát! [30 pontot használtál fel, van még 134.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+35 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 104.]

vps 60 VP spórolása: 60
Félreraktunk, letiltottunk neked 60 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 104.]

m 6 mozogsz nyugatra
[87,85] Dombos terepre érkeztél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Leah híveié. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Bányászat képességeddel fémet (rézdarab) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) A munkában a gátvakond segít. Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 rézdarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy púdersziklát. Délre nézve látsz egy vaskohót. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [17 pontot használtál fel, van még 87.]

vpf 60 VP elővétele: 60
Felszabadítottunk neked 60 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 87.]

h 235 40 használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. Ez jól esett! (+5 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 47.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Megidézted az oltár eltörlése varázslatot! Irtóztató detonáció kíséretében tűnik el a nyomorúságos tákolmány. Helyén csak por és füst marad. [-60 varázspont.] Teljesítettél egy isteni küldetést! IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 37.]

ef 5 509 energia fejlesztése 5
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 2.]

szk 81 keresed a 81. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy tazunkarókát. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 1. BP: tpf 3 0 0 TVP elővétele: 3 pontért
Felszabadítottunk neked 3 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 2.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját habzsol be a törpemammut. Egy kaját habzsol be a gátvakond. 2 kaját fal föl a garokk. Alaposan elfáradva, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 2 pontod maradt, ebből a következő körre 2 pontot vihetsz át. Kapsz még 335 pontot. A következő körben tehát 337 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


AURATRANSZFORMÁCIÓ (65. PSZI KÉPESSÉG)
Mostantól komoly mennyiségű pszi-energia felhasználásával képes vagy saját aurád formálására! Ehhez a P 65 parancsot kell kiadnod. Ha a jó irányba akarod aurádat transzformálni, akkor 2. paraméternek 1-et, ha a sötét út felé, akkor 2-t írjál. Mindez 10 pszi pontba és 10 TVP-be kerül. Amíg pszi szakértelmed alacsony, egy auratranszformációval csak egy jellempontot tudsz szerezni.

PSZI-REGENERÁCIÓ (66. PSZI KÉPESSÉG)
A pszi-regeneráció egy igen hasznos képesség, amellyel a környéken tartózkodó kalandozók életenergiájának egy részét saját sebeid regenerálására fordíthatod. A P 66 parancs kiadásakor a veled azonos mezőn levő összes kalandozó elveszíti aktuális életpontjainak 5-10%-át (pszi szakértelmedtől függ, hogy mennyit), és az így nyert összes életpontot te megkapod (de nem mehetsz max. életerő fölé). Ennek a képességnek a használata 12 pszi pontba kerül. Főként frekventált helyeken (város, varázslóház, stb.) érdemes alkalmazni. Labirintusokban nem használhatod, bár elszívhatod labirintusban tartózkodók életenergiáját is. Nagyon vigyázz, hogy mikor használod e képességet, ugyanis mindenki tudni fogja, hogy te voltál!

SZERENCSEKOCKA (1693. TÁRGY)
Az orkok öreganyja kicsit pityókásnak látszik. Talán túl sok sört vedelt, ki tudja? Alig forog a nyelve, a szerencséről hablatyol, meg valami cinkelt kockát emleget. Kiváncsivá válsz, és kifaggatod. Kiderül, hogy van a birtokában egy mesterien kidolgozott dobókocka, aminek elkészítésekor némi mágiát is alkalmaztak. Hosszas alkudozás után a banya rááll, hogy neked adja a kockát, ha hozol neki egy hűségérmét és 100 aranyat. Belegondolni sem mersz, hogy mit akar kezdeni az elsővel. Tovább faggatózol, hogy mit is tud pontosan ez a kocka. Megtudod, hogy a szerencsejáték szakértelmedet 2-vel növeli, ha birtoklod, valamint lehetőséget ad rá, hogy a szembe jövő kalandozókkal alkalomadtán kockázzatok egy jót. (A plussz 2 szerencsejáték a karakterlapon nincs feltüntetve, de a szükséges helyzetekben automatikusan számolódik.)
[Ehhez a H 1693 <maximális tét> parancsot kell kiadnod, ami TVP-be nem kerül. A beállítás mindaddig érvényben marad, amíg felül nem írod. A tét nem lehet kevesebb, mint 10 arany, de több sem, mint 3000 arany. A beállítás hatására megpróbálsz minden szembejövő, békés viselkedésű kalandozót rávenni egy kis szerencsejátékra. Ha szintén van szerencsekockája, és hajlandó játszani, a kettőtök tétje közül az alacsonyabb értékben játszotok. A győztes elnyeri a vesztes felajánlott pénzét. Az, hogy ki győz, a szerencsén és a szerencsejáték szakértelem nagyságán múlik. Ha a kockát elveszted, a beállításod törlődik, ezért újra ki kell majd adnod a H parancsot. A tárgy nem átadható, nem rakható bankba.]
A szerencsekockát a KT (Küldetés Teljesítése) 1693 paranccsal szerezheted meg bármelyik ork kunyhónál, de ekkor újabb alkudozásra lesz szükséged, azért a szokásos 5 TVP helyett 20 TVP-be fog kerülni az akció.

AGYBUROK (90. VARÁZSLAT)
Az agyburok a hadiszerencse varázslatok egyik specifikus formája. Szerencsédet kizárólag a mentális támadásokkal szemben növeli meg, de azt nagyon - +5-öt kapsz az ilyen típusú mentődobásokra. A varázslat egészen a következő kör elejéig tart, így védettebb leszel az esetleges bűvölések ellen is. Elmondása 11 VP-be kerül, és anyagi komponense egy isteni könnycsepp. Előnye, hogy hatása összeadódik a hadiszerencse varázslatokkal (de a pszi mentális pajzzsal nem).

TŰZESŐ (61. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT)
Ha ez a varázslat kiválasztásra kerül a Támadó/Védekező Varázslat Listádról, akkor ellenfeled nagy bajban van. Először megjelenik egy füstfelhő a feje fölött, majd a következő pillanatban apró, égő tűzcsóvák kezdenek a fejére potyogni. A papi varázslási erőd szintje alapján szintenként D6-ot sebződik (max. 30D6). Anyagi komponense egy pirkit, elmondása 16 VP-be kerül.

KARAKTERLAP

Vörös Gondró, egy vörös, rövid hajú, zöld szemű törpe férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Fairlight hittérítője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 194. fordulód.

Erő: 27 (29) Szint: 17 Merészség: 6/4 Magasság: 118 cm
IQ: 26 (28) Támadás: 18 (19) Agresszió: 6 Testsúly: 73 kg
Ügyesség: 22 (26) Védekezés: 26 (29) Menekülés: 30 % Életkor: 67/67 év
Egészség: 21 (23) Életpont: 278/278 Jellem: semleges (+6) Tul. pont: 0
Szerencse: 19 (21) Varázspont: 220/6 Pénz: 88 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 20/7 Pszi pont: 23/17
Eddig összesen 1058 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3 651 TP-t kaptál. Jelenleg 244 660 TP-d van. A következő szinthez még 15 340 TP szükséges. Trófeáid: élőholt quwarg, nómenklatúra, kardszárnyú pocok. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/9 szúrófegyverek: 17/50 (+6%) vágófegyverek: 16/10 (+27%)
ütőfegyverek: *22/100 lőfegyverek: 17/85 dobófegyverek: 14/0

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bronzhegyű nyíl (#94) (10 -13.); mérgezett vasnyíl (#187) (14 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5
düh vérvörös köde: 30 százalék;
87,85 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 607 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/23 2. nyomkövetés: 33/14 (+40%) 3. lopás: 4/73
4. mászás: 9/92 5. csapdakészítés: 14/33 (+5%) 6. csapdaészlelés: 8/22
7. gyógyítás: 39/58 8. titkosírás: 2/85 9. felderítés: 15/24 (+5%)
10. szörnyidomítás: 7/0 11. teológia: 12/60 (+9%) 12. taumaturgia: 14/36 (+26%)
13. versengés: 4/38 (+9%) 14. zene: 10/47 (+44%) 15. szörnyismeret: 17/71
16. pszi: 3/29 (+205%) 17. zárnyitás: 3/84 18. vadászat: 13/16
19. bányászat: 33/14 (+14%) 20. főzés: 4/70 (+20%) 21. csapatmunka: 1/37

FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 15 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), kerek követ (#19) (max. 3 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 5 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 3 darabot ), tolmokov-koktélt (#351) (max. 2 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 3 darabot )
mászol max. 35 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó (#96), homokféreg (#121) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
Pszinapszis (#974), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) agyburok (#90, 11 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
erőpajzs I (#12) pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
9. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), villámcsapás (#50), izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK
gátvakond (#57) (ásó: ásás csak 7 TVP-be kerül) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 10 darab szopókövet!
2.) Találd meg és áldozd fel Fairlight Köpenyét!
3.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát! (teljesítve)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 40 TU. szükséges még: 30 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1240 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 ezüsttőr (#322) 1 * méregfog (#1553)
$1 orgyilkos tőr ($225)
Vágófegyverek
1 csatabárd (#555) 1 * kőkés (#6) 1 vadászkés (#1264)
Ütőfegyverek
1 harci kalapács (#174) 1 kőkalapács (#13) 1 Mallon botja (#1526)
Lőfegyverek
1 hosszú íj (#111)
Lövedékek
3 kerek kő (#19) 1 mérg. ubuk tüske (#137) 1 mérgezett vasnyíl (#187)
5 tüske (#22) 5 ubuk tüske (#131)
Pajzsok
$2 kis bőrpajzs ($45) 1 kis vaspajzs (#159)
Páncélok
1 * láncing (#222)
Sisakok
1 * vassisak (#160)
Kesztyűk
1 * grifftoll kesztyű (#1578) 1 lánckesztyű (#230) 1 mászókarom (#78)
$1 tankány karom ($237)
Csizmák
1 * fekete bőrcsizma (#247)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 * hatalom fülbevalója (#817)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 0+1)
1 trófea nyaklánc (#196) 1 * villám szimbólum (#145)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
1 arany karperec (#194)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
4 aranygyűrű (#193) 1 ezüst gyűrű (#180)
Löttyök és porok, tartóstul
3 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 5 csepp tinta (#101), fér még: 25]
7 fűszertartó (#210) [bennük 3 csepp sáfránypor (#211), fér még: 32]
8 huhogó bibe (#332) [bennük 68 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 28]
4 kavadu iszák (#25) [bennük 6 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 34]
10 sullár hólyag (#168) [bennük 8 csepp spiritusz (#170), fér még: 192]
1 szent kehely (#257) [benne 5 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 5]
7 uzbány csőr (#169) [bennük 9 csepp ugh méreg (#166), fér még: 75]
3 + vizestömlő (#3) [bennük 41 korty víz (#27), fér még: 19]
Eszközök, használati tárgyak
1 acéltű (#334) 4 aranypikkely (#415) 1 ásó (#34)
1 bronzkulcs (#76) 2 csontkulcs (#74) 2 + deus ex machina (#1)
1 dobóháló (#221) 1 dorony duda (#235) 1 ezüst kulcs (#184)
1 fáklya (#36) 1 + hebrencs csapda (#147) 41 kaja (#2)
3 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92) 1 márványkulcs (#245)
1 mászókampó (#165) 1 nagy bronzkulcs (#185) 2 rézkulcs (#75)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 szeksztáns (#32) 1 tatu dob (#234)
1 távcső (#42) 1 vaskulcs (#183) 2 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
27 álompor (#396) 6 aurach fog (#657) 1 berzerker tüske (#713)
2 csuklyavirág (#133) 2 dorony tüdő (#212) 1 dözmöng szív (#122)
1 elkarog szőr (#665) 1 etra hályog (#712) 2 ezüstdarab (#326)
3 fabontó (#106) 1 fémrúd (#104) 4 főnixtoll (#563)
4 grifftojás (#179) 1 gyíkfű (#201) 5 gyöngymangó (#135)
1 ilkin érc (#232) 14 kaktusztüske (#114) 1 kavadu lebeny (#24)
2 lapkorong (#80) 3 liumbe hajtás (#655) 23 madártoll (#112)
1 magszim bél (#103) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 5 mocsári penke (#148)
2 móri gyümölcs (#116) 3 nektoraf faggyú (#667) 2 óndarab (#85)
1 ormánygőte csont (#21) 11 pirkit (#153) 1 pular kristály (#239)
6 rézdarab (#70) 2 sallank karom (#128) 3 sámán erszény (#650)
4 smirglilevél (#29) 5 surranó kígyó bőr (#47) 2 szárnyas hernyó (#69)
1 szulfin (#676) 1 szuperkötél (#209) 1 szvó-ektoplazma (#151)
1 vadász tatu bőr (#15) $1 varkaudar csont ($1113) 2 vízionár szem (#102)
$1 xirnox szív ($213)

Összsúly: 78.23 kg Megterheltség: 87%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 36 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
348 arany (#50) 5 isteni könnycsepp (#260) 3 spiritusz (#170)
8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 dorony tüdő (#212) 1 huhogó bibe (#332) 7 kaja (#2)
2 kerek kő (#19) 2 óndarab (#85) 3 rézdarab (#70)
1 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89
83
84
85
86
87
(81,86) ork kunyhó (#1683), szent tölgyfa (#393), khór darázs (#348)
(82,86) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), karmazsin huhogó (#185)
(83,86) Sheran rúnaköve, világítótorony (#156), phua-kúp (#372), vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, alpesi tehenek (#91), bibircsók-óriás (#120)
(84,85) 33. jellempróba, sóhajtó dorony (#112)
(85,85) szopógödör (#177), Tharr oltár, 22. jellempróba, uzbányok (#102), szürke rinocérosz (#346)
(86,85) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), púpos burástya (#92)
(87,84) világítótorony (#156), vaskohó (#155), érclelőhely, vadtrollok (#70)
(87,85) Leah oltár, 44. jellempróba, érclelőhely
(88,85) Sheran rúnaköve, phua-kúp (#372), művészi porolit (#720), 36. jellempróba, Fairlight oltár, Chara-din monolitja (#534)

Üzenet küldése a karakternek