74. forduló, Kölök összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. jún. 16. 9h:10'
EZ A 224. JÁTÉKHETED, 75. FORDULÓD
225. játékheted kezdete: jún. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 2222 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #3760
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 3

KÖLÖK KALANDJAI


11 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [120,4] koordinátán.
A táborozás 6. napján találkozol Tran Dranannal. Sheran hűséges követője. Egy nekrofun medált, egy sárga erőövet, egy tankány karmot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy quwarg királynő trófea, egy ryuku ostromteknős trófea és egy ryuku futárbérenc trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy sújtásra emelt pöröly. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy kőkést tart. Érzékeled auráját: semlegesnek tűnik. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki, melynek neve kaszt.kiteljesedés. (ld. enc.) A teremtés zsákja létrehozott 1 kavadu iszákot. A teremtés zsákja létrehozott 1 kötelet. A teremtés zsákja létrehozott 1 madártollat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+6 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+98 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+40 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-9 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 767. hetének nyerőszámai: 7, 3, 20. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy ryuku légiós nyomok után kutattál. Minden hiába - a kutatás eredménytelen volt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 216.]

v 21 5 elmormolod a 21. varázslatot
Mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy végső mozdulattal előhívod a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 5 kaja. [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 211.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban víz, pedig feltétlenül szükséges lenne ennek az ételnek a lefőzéséhez! [0 pontot használtál fel, van még 211.]

v 12 elmormolod a 12. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Energia árad testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 206.]

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 196.]

p 71 használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 191.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Akaratoddal irányítva, létrehozod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 181.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 176.]

v 3 elmormolod a 3. varázslatot
Kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 176.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Turkálni, kutatni kezdesz a friss csatamezőn. Mindenhol hullahegyek. A legtöbben úgy hevernek, ahogy levágták őket - vagy nem volt túlélő, aki tömegsírba hordta volna őket, vagy senki nem foglalkozott ilyesmivel. Eleget nézelődtél, elkezded a hullákat felfordítgatni, értékek után kutatva. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy sírlidérc jön feléd.

Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 9 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Párszor kipécézted a sírlidérc foszladozó testét. (3 támadással 3 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a sírlidérc jobb lábát. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Méregtagadóval felnyitod a sírlidérc testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Karmával néhányszor a sírlidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Hátrahagyva a tetemet, folytatod a turkálást. Még semmi! Azért nem adod fel. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy tetemember védelmezi a vadászterületét.

Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 23 életpontot sebeztél. A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a tetemember bűzlő testét. (3 támadással 7 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával kilukasztod a tetemember testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Méregtagadóval épp hogy megvágod a tetemember bal karját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A tetemember meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A tetemember szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Undorítók ezek a lények, a hullahegyek közt élnek! Tovább kurkászol... Leszakadt karokat és lábakat hajítasz félre, ahogy keresgélsz. Még szerencse, hogy a temetőt uraló főszörnnyel nem akadtál össze. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy élőholt mágus jön feléd.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 14 életpontot sebeztél. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 23 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Többször meglövöd az élőholt mágus jobb lábát. (3 támadással 5 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod az élőholt mágus testét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Méregtagadóval kicsit megvágod az élőholt mágus bal lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az élőholt mágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 11 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Magad mögé lököd a pitiáner nómenklatúra trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő élőholt mágus trófeát. 922 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny előugrott. Igen, ez egy jó ötlet volt! Hehe. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 7 arany, egy ezüstshuriken, egy ezüst karkötő, egy gyöngymangó és egy aranytű. A távolban nagyobb csapat élőhalottat látsz közeledni. Itt az ideje, hogy lelépj! Felsóhajtasz, amint újra tiszta levegőt szívhatsz.
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-6 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 146.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[121,5] Továbbra is síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy kérődző etra. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 16 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 3 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a kérődző etra foltos testét. (3 támadással 7 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 5 aranyad. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Nem tudod leküzdeni a hányingert: kábán könnyítesz magadon. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a kérődző etra jobb oldalát. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Méregtagadóval megvágod a kérődző etra testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 15 aranyad. A kérődző etra még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 700 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.] Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy márványtorony van. Elrakod a távcsövet. Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [122,6] Síkság, továbbra is csak síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy karmos tankány került az utadba. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 14 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a karmos tankány rovarfejét. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a karmos tankány jobb oldalát. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) A karmos tankány szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, a karmos tankány meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával súrolod a karmos tankány testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kissé megkarcolod a karmos tankány bal hátsó lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A karmos tankány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A karmos tankány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. 678 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+18 életerő). [-6 varázspont.] Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy xantusz-kaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Északra egy oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
Összeakadsz Sir Somával. Raia nagyhatalmú főpapja. Egy gyanús porfelleg kavarog mellette. Egy bozontfonatot, egy fekete bőrcsizmát, egy halálhozó talizmánt, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt és egy sárga erőövet visel. Fegyverzetét egy Ayagira Tanaka trófea, egy ekharion trófea és egy borzalmas varkaudar trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: kaleidoszkóp. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Málhásállata egy karmos tankány. Tisztán érzed auráját: ártatlan fehér, mint a Tied is. Megszólal: " Nem vagyok friss porszem, rég volt már, hogy újjászülettem." Egyszercsak megakad a szemed valamin... Huh, mi a Por! Észreveszel a földön egy csodás képet: Nap szimbólumosok kisebb csoportja egy fekete csuklyás alakot fog közre. Agresszív tekintetük nem sok jót ígér! A közrefogott alak láthatóan bajban van. Képtelenség kitörni a gyűrűből, ezért térden állva, két kezét összetéve kegyelemért könyörög. Fantasztikus, eredeti kompozíció! Rádöbbensz, hogy te ilyet sosem lennél képes alkotni! A legkevesebb, amit tehetsz, hogy 1 arannyal honorálod a művész tehetségét. Adományoddal a Kalandozók Városainak építését segítetted! Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[30 pontot használtál fel, van még 116.]

ep 720 100 építed a 720. tárgyat 100 pontért
Kemény munkába fogsz: építeni kezdesz egy művészi porolitot. Szögletes köveket gyűjtesz, és egymásra pakolod. Végre megvan, elkészült a művészi porolit. 275 tapasztalati pontot kaptál. [100 pontot használtál fel, van még 16.]

a 223 1651 1 átadod a 223. tárgyat az 1651. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 smaragd védőgyűrűt Sir Soma részére. [0 pontot használtál fel, van még 16.]

m 5 4 mozogsz délnyugatra, délre
[121,7] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot.

Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [10 pontot használtál fel, van még 6.]

szk 361 keresed a 361. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy ryuku légióst. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

h 243 használod a 243. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 1.]

v 22 138 elmormolod a 22. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 6, 19, 4.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a karmos tankány. 2 kaját nyel le a sullár. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebből a következő körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 216 pontot. A következő körben tehát 217 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KASZTROPLANÁRIS KITELJESEDÉS (166. TUDATI KÉPESSÉG)
A 6. tudati képesség kifejlesztésekor döbbenetes dolog történik: ahogy egyre burjánzó, bugyogó tudatotok koncentrálódik, hirtelen láthatatlan falba ütköztök a kasztroplanáris létsíkon. Hosszú időt és rengeteg tudati energiát felemésztő kutatásba kerültök ezen a bizarr, a tudomány mai állása szerint alig ismert létsíkon, és ráébredtek, hogy az egész tudati összefonódás, a fejlesztés, a tudati tevékenységetek a kasztroplanáris létsík irinyó-pirinyó, külső határvidékén zajlott. A további kasztroplanáris fejlődéshez szükséges, hogy ezen az ismeretlen tér-idő matériából szőtt falon áttörjetek, és a teljes kasztroplanáris síkot bebarangolva valósíthassátok meg végre álmaitokat. [Ezt a képességet tehát teljes egészében arra fordítottátok, hogy megismerjétek, felkutassátok a kasztroplanáris határvidéket, megismerjétek a falat, ami a további fejlődéstől elválaszt, és áttörjétek azt - mindezt egyetlen képességben!] Végre sikerült! Először a KT vezető, majd sorban a többi KT tag "kasztro-teste" is átfurakodik a megfoghatatlan és leírhatatlan falon, és feltárul előttetek a kasztroplanáris létsík végtelenje! Döbbenetes érzés, egyszerre felkavaró, sokkoló és hihetetlen. Mintha egy teljesen más anyagból, más fizikai törvények szerint felépült univerzumban lennétek. Ahhoz, hogy a kutatásokat itt folytathassátok, először is meg kell ismernetek a lehetőségeket.
A kasztroplanáris kiteljesedésnek egyébként van néhány "mellékhatása" is: mostantól a tudatkinézist 120 mezőre tudjátok használni, 2 kg-ig ingyen, és afölött minden 2 kg-ért 1 TU árán, a tudati vitalizáció max. nem 50, hanem 75 ép-t gyógyít mostantól.
[A 7. KT képesség kifejlesztése a kasztroplanáris tér teljes felfedezésével fog telni, amelynek eredményeképpen a KT kitágul, újabb lehetőségek tárulnak fel előtte.]

KARAKTERLAP

Kölök, egy szőke, göndör hajú, kék szemű mutáns férfi vagy. Körszakállad és rövid bajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Raia tanítványa vagy. Az Igazság Keresői (#9115) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 75. fordulód.

Erő: 28 (31) Szint: 15 Merészség: 8/5 Magasság: 123 cm
IQ: 28 Támadás: 18 Agresszió: 4 Testsúly: 39 kg
Ügyesség: 17 (18) Védekezés: 24 Menekülés: 30 % Életkor: 2/3 év
Egészség: 17 (19) Életpont: 239/211 Jellem: jó (137) Tul. pont: 0
Szerencse: 22 (24) Varázspont: 228/120 Pénz: 3219 arany Kép. pont: 12
Tudatpont: 16/2 Pszi pont: 82/15
Eddig összesen 324 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3465 TP-t kaptál. Jelenleg 100839 TP-d van. A következő szinthez még 19161 TP szükséges. Trófeáid: quwarg harcos, élőholt mágus, kétfejű troll. A 71. fordulódban 1501 arany került a bankszámládra. 1561 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 1 vágófegyverek: 19 ütőfegyverek: 1
lőfegyverek: 17 dobófegyverek: 2

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); kerek kő (#19) (4 -13.); bronzhegyű nyíl (#94) (14 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 17 3. mászás: 6
4. csapdakészítés: 10 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 1
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. szörnyidomítás: 3
10. teológia: 12 11. taumaturgia: 8 12. szerencsejáték: 1
13. versengés: 3 14. zene: 1 15. szörnyismeret: 13 (+1)
16. pszi: 10 17. vadászat: 4 18. bányászat: 8
19. főzés: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 20 TVP-ért
kutatsz max. 120 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 99 darabot, csak egyszer)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
tűzeső (#61, 16 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) méregsemlegesítés (#14) erőpajzs I (#12) szürkeáll. aktiv (#71)
tulajdonságpajzs (#26) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
7. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
pszi-acéltorony (#98)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
karmos tankány (#137) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Hozz egy varkaudar lándzsát, és törd össze oltáromnál.
2.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya.
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.

Összsúly: 63.30 kg Megterheltség: 87%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 75 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
14 arany (#50) 1 bronzhegyű nyíl (#94) 12 kerek kő (#19)
1 smaragd védőgyűrű (#223)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 aranypikkely (#415) 1 aranytű (#272) 1 ezüst karkötő (#158)
1 ezüstshuriken (#327) 1 gyöngymangó (#135) 1 kaja (#2)
1 kavadu iszák (#25) 1 kötél (#92) 1 madártoll (#112)
1 tankány karom (#237)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(120,4) sírlidérc (#172), tetemember (#123), élőholt mágus (#175)
(121,5) kérődző etra (#368), oltár
(121,7) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(122,6) karmos tankányok (#137), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Chara-din monolitja (#534), Sir Soma (1651. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek