55. forduló, Grethlin összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. dec. 7. 15h:04'
EZ A 972. JÁTÉKHETED, 57. FORDULÓD
973. játékheted kezdete: dec. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 23 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3744
SZÁMLA : XXXX

GRETHLIN KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [76,-41] koordinátán.
Hanyatt fekve bámulod az elvonuló felhőket, mikor egy a felhőkön áttörő fénysugár vakít el. Szemedet behunyva fürösztöd arcodat kellemes melegében. - Üdvözöllek kalandor - szólal meg egy hang a közeledben. Napsütéstől hunyorogva pillantasz körbe, de nem látsz senkit magadon kívül.
- Ne ijedj meg, hogy nem látsz, csak az elmédben vagyok jelen. - szól az előbb hallott hang.
- Ki vagy te? - kérdezed meglepetten.
- A FÉNY hordozóinak a hírnöke vagyok.
- És mit akarsz tőlem?
- Egy üzenetet hoztam számodra attól a Közös Tudattól, melynek tagjai azért küldtek hozzád, hogy segítsék utadat ezen vad világban, ahol a társ, a barát a legnagyobb kincs. Azért küldtek, hogy elmondjam neked, nem vagy egyedül e rideg földön. A FÉNY hordozói Közös Tudat tagjai igyekeznek mindenkin segíteni, aki elfogadja szerény szolgálataikat, és aki nem túl gonosz vagy agresszív ahhoz, hogy meghallgasson engem - és segítségükért nem várnak cserébe semmit. Ha bármi gondod, bajod van, és segítség kéne - vagy csak szükséged van valakire, aki meghallgat, keresd meg valamelyik "Sötét fellegeken áttörő dicsfényt körbeálló alakok" jelvényt viselő kalandozót. Ők szívesen segítenek...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+4 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+13 varázspont.)

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[75,-40] Vált a terep, ahogy egyre többet mászol felfelé. Ez már magashegység. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy sziklafészket. Találsz egy világítótornyot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Azonnal tudod, hogy egy nyuhaj karbin volt a rémület okozója. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Az utolsó pillanatban pont orra esel. A zaj persze nem segít az elrejtőzésben. A szörny észrevett. Egy sérült fémbontó szójer közeledik feléd! Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése.

Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [74,-39] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy manaelementál közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a manaelementál testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót ellenfeledre rontasz. Göcsörtös bunkóval néhányszor épp csak megérinted a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a manaelementál testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+6 vp). Göcsörtös bunkóval néhányszor épp csak megérinted a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a manaelementál testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+5 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Utad során felfedezel egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Felfedeztél egy világítótornyot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran hívei emelték. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét. Hoppsz, egy quwarg! Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Körbevizsgálódsz. Friss alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [73,-38] Továbbra is alacsonyhegység. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy móleon közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a móleon egyik karját. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A móleon szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fémrudat. 85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Észreveszel egy olvasztókemencét. Találsz egy vaskohót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. [30 pontot használtál fel, van még 170.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[73,-39] Egy kisebb településhez érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Találsz egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Utad során felfedezel egy kastélyt. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 7200 TVP épült bele.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy útonálló. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az útonálló testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 97 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Van itt egy Trikornis Futárszolgálat (711. épület.).
Összeakadsz Palastival. Elenios hűséges követője. Egy borostyán függőt, egy ezüst karkötőt, egy ezüst nyakláncot, egy fekete bőrcsizmát, egy igazgy. fülbevalót, egy kígyóbőr kesztyűt, egy koponya gyűrűt, egy láncinget, egy örökkéval. rubinját, egy szem szimbólumot és egy vassisakot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy ork bérgyilász trófea, egy szürke rinocérosz trófea és egy törpemammut trófea díszíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy ezüsttőrt tart. Holmiját egy királygyík cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: ő is jó.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Összefutsz Galargamothtal. Sheran tanítványa. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy rézsisakot és egy virág szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy troll ritualista trófea, egy karmos tankány trófea és egy kérődző etra trófea ékesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy goldugar a hátasa. Auráját érzékelve máris tudod, színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.

(Továbbmész...) [73,-40] Még mindig a városban vagy. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Találsz egy fény szentélyét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy főutcát. Észreveszel egy teljesen lerombolt vaskohót. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Aha, egy kút a város terének közepén! Nagyon esztétikus. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy orgyilkos közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az orgyilkos jobb karját. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az orgyilkos testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd az orgyilkos testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 369 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Sheran szeret téged - miért fordulsz el tőle mégis? " A következő épületeket látod: egy fogadó a Zöldfülű Kalandozóhoz. (684. épület.), egy városháza (685. épület.) és egy piroslámpás ház (696. épület.).
Összeakadsz Vladamir kel. Sheran elsőáldozója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bakkura csizmát, egy beholderfej medált, egy csontamulettet, egy féregíz nyakpántot, egy láncinget, egy obszidián karkötőt, egy szürke bőrkesztyűt, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy rücskös gigaféreg trófea, egy tüskés harci gromak trófea és egy purifikátor trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy kőkés. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy parittya. Teherhordója is van: egy sörényes ubuk! Szegény állat majd megszakad. Mentális auráját felismered, színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod.
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Melyik tárggyal menjen el, melyik tárgy az, ami érdekel... ÁRNYMENŐK by U.M.A. " [20 pontot használtál fel, van még 150.]

szk 131 keresed a 131. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy orgyilkost. [0 pontot használtál fel, van még 150.]

be 376 bemész a szentélybe
Csuklásodat lehalkítva, belépsz a szentélybe. Ahhh! Kiélvezed a szent fényt: lopás és kalandozókra kiadott támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, és kaptál egy BA parancsot semlegesekre és jókra (Ouch...). Az egyik sarokban, egy oszlopon persely áll. Rajta felirat: "Ide kérjük az adományokat az újabb Fény Szentélyének építéséhez." Beledobsz a perselybe 7 aranyat. (+1 jóság.)
Összefutsz egy szőke, hosszú hajú, kék szemű elf nővel. Bőre teljesen fehér! Sheran híve. Egy bakkura csizmát, egy bronzsisakot, egy kígyóbőr kesztyűt és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy halálmadár trófea, egy lajhárlord trófea és egy ragyás burástya trófea díszíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy parittya. Elég egy mentális pillantás aurájára: semlegesnek tűnik.
Összeismerkedtek. Az ő neve Hrenda. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
[5 pontot használtál fel, van még 145.]

a 308 5358 átadod a 308. tárgyat az 5358. kalandozónak
Ok, sikeresen átadtál 1 ezüst papi karkötőt Hrenda részére. [0 pontot használtál fel, van még 145.]

a 332 5358 átadod a 332. tárgyat az 5358. kalandozónak
Ok, sikeresen átadtál 1 huhogó bibét Hrenda részére. [0 pontot használtál fel, van még 145.]

a 209 5358 5 átadod a 209. tárgyat az 5358. kalandozónak (5 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 5 szuperkötelet Hrenda részére. [0 pontot használtál fel, van még 145.]

a 112 5358 20 átadod a 112. tárgyat az 5358. kalandozónak (20 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 20 madártollat Hrenda részére. [0 pontot használtál fel, van még 145.]

a 128 5358 15 átadod a 128. tárgyat az 5358. kalandozónak (15 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 10 sallank karmot Hrenda részére. [0 pontot használtál fel, van még 145.]

a 168 5358 átadod a 168. tárgyat az 5358. kalandozónak
Ok, sikeresen átadtál 1 sullár hólyagot Hrenda részére. [0 pontot használtál fel, van még 145.]

a 135 5358 átadod a 135. tárgyat az 5358. kalandozónak
Ok, sikeresen átadtál 1 gyöngymangót Hrenda részére. [0 pontot használtál fel, van még 145.]

a 70 5358 10 átadod a 70. tárgyat az 5358. kalandozónak (10 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 10 rézdarabot Hrenda részére. [0 pontot használtál fel, van még 145.]

a 85 5358 10 átadod a 85. tárgyat az 5358. kalandozónak (10 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 3 óndarabot Hrenda részére. [0 pontot használtál fel, van még 145.]

a 205 5358 átadod a 205. tárgyat az 5358. kalandozónak
Ok, sikeresen átadtál 1 kazmár gyökeret Hrenda részére. [0 pontot használtál fel, van még 145.]

f 21 231 kísérletezel a 21. tárggyal a 231. tárggyal
Mint önjelölt feltaláló, lelkiismeretesen látsz hozzá egy új kísérletnek. Hosszú idő telik el... Ez az, maestro! Kitaláltad, hogyan csinálhatsz furulyát. (ld. enc.) 66 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 135.]

kt 233 elkészíted a 233. tárgyat
Legyártottál 1 furulyát. [14 pontot használtál fel, van még 121.]

h 233 50 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Nagyon nem megy a dolog, de azért reménykedsz, hogy ezt a szakértelmet is lehet fejleszteni gyakorlással, mint a többit. [50 pontot használtál fel, van még 71.]

f 13 kísérletezel a 13. tárggyal
Mint önjelölt feltaláló, lelkiismeretesen látsz hozzá egy új kísérletnek. Hosszú idő telik el... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz kis vaspajzsot. (ld. enc.) 132 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 61.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 58.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 28 fejleszted az 1. tulajdonságodat 28 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 25 TVP-t kell elköltened.] [28 pontot használtál fel, van még 30.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. A nap kalandjaitól megfáradtan, táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 196 pontot. A következő körben tehát 226 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FURULYA (233. TÁRGY)
Egyenletesen lyukakat fúrva egy ormánygőte csont felületébe, majd megcsiszolva egy smirglilevéllel, és beledugva egy acélpengőkét a végébe, már készen is van a furulya, mindössze 14 TVP árán! A furulyát a H 233 paranccsal használhatod. Második paraméterként add meg, hogy hány TVP-ért akarsz furulyázni. A saját szórakoztatásodon kívül egyelőre fogalmad sincs, hogy mire jó ez a hangszer.

KIS VASPAJZS (159. TÁRGY)
A kis vaspajzs az egyik legegyszerűbb tárgy, amit vasból lehet készíteni. Előállításához szükség van öt vasércre, amelyet egy vaskohónál, tíz pirkittel felfűtve, egy kőkalapáccsal dolgozhatsz meg. Ahhoz, hogy ezt a 6-os védettséget nyújtó tárgyat meg tudd csinálni a KT 159 paranccsal, 40 TVP elköltésével, legalább 3-as bányászat szakértelem szükséges.

KARAKTERLAP

Grethlin, egy barna, rövid hajú, zöld szemű elf férfi vagy. Fekete a bőröd. Raia hűséges követője vagy. Ez az 57. fordulód.

Erő: 13 Szint: 12 Merészség: 5/5 Magasság: 160 cm
IQ: 25 Támadás: 11 Agresszió: 3 Testsúly: 51 kg
Ügyesség: 23 Védekezés: 15 Menekülés: 30 % Életkor: 152/152 év
Egészség: 13 Életpont: 160/151 Jellem: jó (70) Tul. pont: 0
Szerencse: 18 Varázspont: 111/42 Pénz: 39 arany Kép. pont: 12
Eddig összesen 220 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 750 TP-t kaptál. Jelenleg 29 584 TP-d van. A következő szinthez még 3 416 TP szükséges. Trófeáid: szeppent rákfatty, törpemammut, ork sámán.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 4 ütőfegyverek: 13 lőfegyverek: 2
dobófegyverek: 14

Feltételes fegyverváltás: csontszurony (#12)
Óvatosság (labirintusokban): 0
73,59 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 81

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1345 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 15 3. mászás: 4
4. csapdakészítés: 5 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 14
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. teológia: 2
10. zene: 1 11. szörnyismeret: 3 12. vadászat: 7
13. bányászat: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért
segítesz max. 40 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 3 darabot )
mászol max. 50 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 8, max: 50)
elf (#2), fabontó szójer (#71), süvítő rája (#113), manifesztátor (#124), liumbe (#349), fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd be, hogy a lelked tiszta, és nem a pénz iránti mohóság vezérel: áldozz fel 100 aranyat számomra.
2.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya.
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. városháza (685): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 3, 4, 11, 12.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bőrsisak (#57) 1 * bronzpáncél (#90) 1 * kígyóbőr kesztyű (#49)
1 mászókarom (#78)
Fegyverek és lövedékek
2 * bumeráng (#249) 1 ezüsttőr (#322) 1 * göcsörtös bunkó (#123)
1 * kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6) 2 orgyilkos tőr (#225)
5 ubuk tüske (#131)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 ezüst karkötő (#158) 1 ezüst nyaklánc (#117) 1 * nap szimbólum (#141)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 1 + deus ex machina (#1) 1 furulya (#233)
1 + hebrencs csapda (#147) 2 kis vaskulcs (#40) 2 kötél (#92)
1 leviatán hólyag (#2182) 2 rézkulcs (#75)
Löttyök és porok, tartóstul
3 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 11 csepp tinta (#101), fér még: 19]
1 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 5]
2 kavadu iszák (#25) [bennük 15 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 5]
1 sullár hólyag (#168) [benne 6 csepp spiritusz (#170), fér még: 14]
1 vizestömlő (#3) [benne 17 korty víz (#27), fér még: 3]
3 zöld üveg (#82) [bennük 7 csepp ragasztó (#83), fér még: 53]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 acélpengőke (#231) 9 álompor (#396) 6 aurach fog (#657)
1 bakkura bőr (#95) 1 fekete gyöngy (#99) 1 fémrúd (#104)
1 hebrencs állkapocs (#130) 1 karbin plazma (#199) 1 királygyík bőr (#44)
9 madártoll (#112) 2 ormánygőte csont (#21) 7 pirkit (#153)
1 púderkő (#119) 11 smirglilevél (#29) 1 tükör (#43)
4 varányszem (#30) 3 vasérc (#152)

Összsúly: 29.70 kg Megterheltség: 64%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 100 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
7 arany (#50) 1 acélpengőke (#231) 1 ezüst papi karkötő (#308)
1 gyöngymangó (#135) 1 huhogó bibe (#332) 1 kazmár gyökér (#205)
20 madártoll (#112) 3 óndarab (#85) 1 ormánygőte csont (#21)
9 rákfatty váladék (#333) 10 rézdarab (#70) 10 sallank karom (#128)
1 smirglilevél (#29) 1 sullár hólyag (#168) 5 szuperkötél (#209)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 fémrúd (#104) 1 furulya (#233) 1 orgyilkos tőr (#225)
1 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

72 73 74 75 76 77
-42
-41
-40
-39
-38
-37
(73,-40) fogadó # (#684), városháza (#685), piroslámpás ház (#696), fény szentélye (#376), főutca (#399), vaskohó (#155), oltár, ház (#400), városi kút, orgyilkos (#131), Vladamir (2082. kalandozó), Hrenda (5358. kalandozó)
(73,-39) Trikornis Futárszolgálat (#711), főutca (#399), oltár, ház (#400), útonálló (#130), Palasti (6116. kalandozó), Galargamoth (6117. kalandozó)
(73,-38) móleon (#68), oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155)
(74,-39) manaelementál (#290), egy ismeretlen isten rúnaköve, vaskohó (#155), világítótorony (#156), Sheran oltár, olvasztókemence (#86)
(75,-40) sziklafészek (#167), világítótorony (#156), nyuhaj karbin (#110), fémbontó szójer (#150)

Üzenet küldése a karakternek