Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. márc. 22. 21h:13' EZ A 1106. JÁTÉKHETED, 207. FORDULÓD 1107. játékheted kezdete: márc. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3481 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 2. KP: h 238 30 0 | használod a 238. tárgyat |
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja az orgyilkos bal oldalát. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 3. KP: v 443 0 0 | elmormolod a 443. varázslatot |
* 4. KP: h 1618 0 0 | használod az 1618. tárgyat |
* 5. KP: h 1546 0 0 | használod az 1546. tárgyat |
tno 6 4 | növeled a 6. tulajdonságodat |
ek 6 | t. energia kisütése: 6 |
h 1615 | használod az 1615. tárgyat |
ek 99 | t. energia kisütése: 99 |
t 6124 | támadod a 6124. kalandozót |
h 313 | használod a 313. tárgyat |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az útonálló testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az útonálló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Öregedett 1 évet. Ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 64 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzeső varázslatot. 102 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja Kensoi fejét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar che-kardot a másikra rohansz. Varkaudar che-karddal párszor kilyukasztod Kensoi bal vállát. (5 támadással 270 életpontot sebezve.) Fegyvered 3 ép-t sebzett rajtad. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ősvillám. 241 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal néhányszor megcsapod Kensoi bal oldalát. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 33 életpontot sebeztél. Ököllel Kensoi gyilkos csapásokat szórva összezúzza a fejedet. Valamilyen fura harcművész-technikát használt. (4 támadástól 212 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Rövid karddal Kensoi kicsit megvagdalja a testedet. Valamilyen buta harcművész-trükköt alkalmazott. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled holtan rogy össze. Végeztél vele! A siker azonban nem teljes: a "halott" eltűnik a következő pillanatban. Deus ex machinája volt az átkozottnak. Mérgelődve állsz tovább. 9 600 tapasztalati pontot kaptál. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Csatastatisztika; sebzés: 770, sebződés: 361, gyógyulás: 0, összesen: -361 ÉP}
ve 294 1 | megveszed a 294. tárgyat 1 |
a 294 5074 1 | átadod a 294. tárgyat az 5074. kalandozónak (1 darabot) |
in 4346 2417 | leírod a 4346. kalandozónak a 2417. kalandozót |
ve 1 5 | megveszed az 1. tárgyat 5 |
ve 648 1 | megveszed a 648. tárgyat 1 |
ve 241 1 | megveszed a 241. tárgyat 1 |
ve 183 1 | megveszed a 183. tárgyat 1 |
ve 245 1 | megveszed a 245. tárgyat 1 |
m 4 5 | mozogsz délre, délnyugatra |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 6 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a sötét gnóm testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) A sötét gnóm még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [93,55] Folytatod sétádat a házak közt. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Ráismersz a lényre. Egy orgyilkos. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja az orgyilkos jobb oldalát. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az orgyilkos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 760 | bemész a 760. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Búcsút intesz a tisztnek és elhagyod az irodát. [5 pontot használtál fel, van még 264.]
m 6 3 5 | mozogsz nyugatra, délkeletre, délnyugatra |
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 630 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [103,58] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy süvítő rája. Nem jelenthet különösebb problémát. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a süvítő rája testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) A süvítő rája összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [102,59] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Látsz egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 60 pontot kell rákölteni.) Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívői építették. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy olvasztókemencét. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze délkeletre látsz egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy márványtornyot. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy olvasztókemence van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy Jerome nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a Jerome testét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Marokra fogva a varkaudar che-kardot a másikra ugrasz. Varkaudar che-karddal kilukasztod a Jerome jobb hátsó lábát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Fegyvered 8 ép-t sebzett rajtad. Ellenfeledre ősvillám varázslatot lősz. 234 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal megcsapod a Jerome testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Apró karcolást ejt rajtad a Jerome ollójával. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A Jerome megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A Jerome most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 8 csepp rákfatty váladékot. 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 361, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
m 5 5 4 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Varkaudar che-karddal egy hatalmas csapással felmetszed a mélységi grittang testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Fegyvered 1 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a mélységi grittang testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [100,61] Még mindig dombos terepen vagy.
(Továbbmész...) [100,62] Amerre csak a szem ellát, dombok. Utad során felfedezel egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet.
h 238 30 | használod a 238. tárgyat |
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a trappoló dinymák fejét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. 386 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: h 238 30 0 | használod a 238. tárgyat |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a trappoló dinymák fekete testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 386 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 3. BP: h 1554 0 0 | használod az 1554. tárgyat |
Egy banshee-sikoly varázslatot dobsz ellenfeledre. 151 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a zombi mester rotható húsát. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Varkaudar che-karddal megvágod a zombi mester rotható húsát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Fegyvered 1 ép-t sebzett rajtad. Egy ősvillám varázslattal köszöntöd a másikat. 229 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal épp hogy megvágod a zombi mester foszladozó testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A zombi mester többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A zombi mester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 813 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 569, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
* 4. BP: h 507 0 0 | használod az 507. tárgyat |
* 5. BP: h 238 30 0 | használod a 238. tárgyat |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a trappoló dinymák fekete testét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 386 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
Erő: | 36 (51) | Szint: | 24 | Merészség: | 10/3 | Magasság: | 171 cm |
IQ: | 25 (36) | Támadás: | 50 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 88 kg |
Ügyesség: | 26 (36) | Védekezés: | 75 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 26/46 év |
Egészség: | 25 (34) | Életpont: | 524/524 | Jellem: | semleges (-15) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 26 (40) | Varázspont: | 395/395 | Pénz: | 7283 arany | Kép. pont: | 7 |
Tudatpont: | 25/17 | Pszi pont: | 44/44 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/13 | szúrófegyverek: | 14/56 | vágófegyverek: | 29/4 (+3%) |
ütőfegyverek: | 6/39 | lőfegyverek: | 26/4 (+2%) | dobófegyverek: | 3/68 |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar che-kard (#1112) << mágusölő (#422) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ezüsttollú nyíl (#363) (1 -22.); gránátlövedék (#526) (23 -); gránátlövedék (#526) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
100,62 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 138 |
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 82 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 11/14 | 2. nyomkövetés: | 37/91 (+9%) | 3. mászás: | 5/85 |
4. csapdakészítés: | 12/99 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 1/77 | 6. gyógyítás: | 42/79 |
7. titkosírás: | 1/95 | 8. felderítés: | 4/45 | 9. szörnyidomítás: | 3/70 |
10. teológia: | 21/61 | 11. taumaturgia: | 48/96 (+9%) | 12. szerencsejáték: | 3/47 |
13. versengés: | 10/10 | 14. zene: | 113/52 (+132%) | 15. szörnyismeret: | 14/64 |
16. pszi: | 5/64 | 17. vadászat: | 11/3 | 18. vitalitás: | 5/4 |
19. bányászat: | 11/86 (+55%) | 20. csapatmunka: | 3/73 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 20 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 23, max: 50) |
vízionár (#66) (csak egyszer), köpködő bruhatag (#773), fekete amőba (#364), tesh alligátor (#353), xirnox (#122), láplidérc (#352), acélkolosszus (#35), noth szellem (#250), Mosthar (#6123), szubreális vámpír (#223), Palasti (#6116), Galargamoth (#6117), Selymes Salina (#6119), Süpped (#6120), élőholt tigris (#766), Kensoi (#6122), csontváz lord (#177), tetemember (#123), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), tormikus egér (#218), inváziós ellenfelek (#9089), lidércúr (#252) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
semlegesek (#989), jók (#990), trikornis (#104), érző szívű dromedár (#753), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
pusztító végzet (#106, 30 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
bűvölés (#20) (64) | bűvölés (#20) (191) | bűvölés (#20) (213) | bűvölés (#20) (1230) |
bűvölés (#20) (661) | bűvölés (#20) (706) | bűvölés (#20) (705) | bűvölés (#20) (331) |
harci induló (#443) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), banshee-sikoly (#373) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
banshee-sikoly (#373) | >> | 15. szintű lényekre | banshee-sikoly (#373) | >> | férfiak (#998) | |
banshee-sikoly (#373) | >> | nők (#999) | banshee-sikoly (#373) | >> | acélkolosszus (#35) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
púpos burástya (#92) (málhás: +6 kg teher) státusz: OK |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank. |
2.) Egy sörényes ubuk elejtésével bebizonyíthatod, hogy méltó vagy hitemre. |
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. kőtorony (664): új. városháza (685): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 21, 41, 42, 170, 192. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 17, 47. |
Kész: 1, 5, 6, 14, 16. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 478, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 47918. |
Olimpiai helyezéseid: első hely a 2. kategóriában a XIII. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
mágikus dallamok (254) |
a butaság ára (273) |
concerto grosso (308) |
harci mágia (334) |
bárdhírnév (335) |
isteni muzsika (348) |
kötélbűvölés (381) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
a zene ereje (396) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 12 TU. szükséges még: 38 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
$1 | orgyilkos tőr ($225) | |||||||
Vágófegyverek | ||||||||
2 | csontszablya (#64) | 1 | mágusölő (#422) | 1 | * | pengepajzs (#425) | ||
1 | * | varkaudar che-kard (#1112) | ||||||
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | kőkalapács (#13) | |||||||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | fúvócső (#20) | 1 | * | hosszú íj (#111) | 1 | moa stuki (#413) | ||
Lövedékek | ||||||||
10 | * | ezüsttollú nyíl (#363) | 4 | Kaldor varázspora (#1272) | 17 | kerek kő (#19) | ||
23 | tüske (#22) | 2 | vortexvessző (#2331) | |||||
Pajzsok | ||||||||
1 | szellempajzs (#461) | |||||||
Páncélok | ||||||||
1 | * | arany pikkelyvért (#456) | ||||||
Sisakok | ||||||||
1 | * | Khór maszkja (#1138) | 1 | * | kvazár sisak (#266) | |||
Köpenyek | ||||||||
1 | * | szirén köpenye (#820) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | * | mithril kesztyű (#463) | ||||||
Övek | ||||||||
1 | * | zafír erőöv (#397) | ||||||
Csizmák | ||||||||
1 | * | varkaudar csizma (#317) | ||||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | * | hatalom fülbevalója (#817) | 1 | * | saválló fülbevaló (#1552) | |||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2) | ||||||||
1 | * | csontamulett (#711) | 1 | griff nyakék (#1579) | 3 | halálhozó talizmán (#813) | ||
1 | hősiesítő medál (#1558) | 1 | * | két kard szimbólum (#144) | 2 | korinthai talizmán (#814) | ||
1 | * | Tharr Keresztje (#287) | 1 | * | varkaudar szimbólum (#1528) | 1 | vortex talizmán (#812) | |
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | * | halálhozó karkötője (#816) | 1 | * | ryuku karvédő (#687) | |||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1) | ||||||||
5 | * | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | * | lánghordozó gyűrű (#1832) | 1 | * | törpe védőgyűrű (#1104) |
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+3) | ||||||||
1 | * | ezüst éjmedál (#2439) | 1 | * | kir.érd.műv. kitűző (#1220) | 1 | * | mind. kristálya (#2264) |
Nyergek | ||||||||
1 | * | díszes nyereg (#1645) | ||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
7 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 16 csepp tinta (#101), fér még: 54] | ||||||
3 | fűszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 15] | ||||||
7 | huhogó bibe (#332) | [bennük 36 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 48] | ||||||
2 | kavadu iszák (#25) | [bennük 19 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 1] | ||||||
12 | sullár hólyag (#168) | [bennük 188 csepp spiritusz (#170), fér még: 52] | ||||||
3 | szent kehely (#257) | [bennük 30 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0] | ||||||
1 | Szent Kulacs (#285) | [benne 5 korty Sheran főzete (#286), fér még: 5] | ||||||
31 | uzbány csőr (#169) | [bennük 100 csepp ugh méreg (#166), fér még: 272] | ||||||
1 | vizestömlő (#3) | [benne 16 korty víz (#27), fér még: 4] | ||||||
1 | zöld üveg (#82) | [benne 11 csepp ragasztó (#83), fér még: 9] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1 | aenouth ködkürt (#1554) | 4 | + | aranypikkely (#415) | 2 | aranytű (#272) | ||
1 | ásó (#34) | 1 | destabilizátor (#1275) | 5 | deus ex machina (#1) | |||
1 | dobóháló (#221) | 10 | éjkő (#2369) | 2 | fáklya (#36) | |||
7 | fenőkő (#1618) | 1 | fülemüle síp (#1576) | 4 | gyógykenőcs (#313) | |||
2 | + | hebrencs csapda (#147) | 61 | kaja (#2) | 1 | Korrum pálcája (#1545) | ||
1 | kötél (#92) | 1 | kristálygömb (#265) | 1 | kronokristály (#1636) | |||
1 | Krugrog terítője (#507) | 1 | lant (#238) | 2 | mászókampó (#165) | |||
1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | 5 | megsemmisítő (#1540) | 1 | moa töltő (#525) | |||
1 | nagy aranykulcs (#246) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | 3 | ork csodaszer (#1228) | |||
1 | pszi kő (#248) | 1 | szeksztáns (#32) | 1 | távcső (#42) | |||
1 | tüskecsapda (#242) | 1 | varázskorsó (#1546) | 1 | vaskulcs (#183) | |||
6 | zárnyitó készlet (#39) | |||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
$1 | álompor ($396) | 1 | berzerker tüske (#713) | 2 | etra hályog (#712) | |||
10 | extra takarmány (#1360) | 14 | ezüstdarab (#326) | 1 | fokhagyma (#403) | |||
6 | főnixtoll (#563) | 1 | galachmit (#310) | 4 | gyöngymangó (#135) | |||
20 | kaktusztüske (#114) | 11 | karbin plazma (#199) | 1 | liumbe hajtás (#655) | |||
36 | pirkit (#153) | 4 | púderkő (#119) | 6 | rakolits por (#669) | |||
6 | remák szív (#264) | 1 | rézdarab (#70) | 1 | sárkánypikkely (#292) | |||
1 | smirglilevél (#29) | 3 | szivárványszív (#1529) | 1 | téfea-agy (#172) | |||
4 | Tiume batyuja (#660) | 1 | vízionár szem (#102) |
Összsúly: 97.35 kg | Megterheltség: 73% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
Még 52 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
238 | arany (#50) | 1 | keg gomba (#1615) | 1 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 5 | deus ex machina (#1) | 1 | főnixtoll (#563) | |||
1 | kaja (#2) | 8 | rákfatty váladék (#333) | 6 | spiritusz (#170) | |||
16 | tinta (#101) | 1 | vaskulcs (#183) |
99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | |
56 | |
|
|
|
|
|
57 | |
|
|
|
|
|
58 | |
|
|
|
|
|
59 | |
|
|
|
|
|
60 | |
|
|
|
|
|
61 | |
|
|
|
|
|
62 | |
|
|
|
|
|
63 | |
|
|
|
|
|