46. forduló, 48. forduló, Szürke Farkas összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. aug. 17. 12h:01'
EZ A 114. JÁTÉKHETED, 47. FORDULÓD
115. játékheted kezdete: aug. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3468
SZÁMLA : XXXX

SZÜRKE FARKAS KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [83,-57] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+7 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+13 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 189.]

a 313 4680 1 átadod a 313. tárgyat a 4680. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 gyógykenőcsöt WA Schuppanzigh részére. [5 pontot használtál fel, van még 184.]
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 58 életpontot! [0 pontot használtál fel, van még 184.]

ba 355 nem támadod a 355. szörnyet
BA 355 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 184.]

le 158 117 180 leveszed/lerakod a 158. tárgyat a 117. tárgyat a 180. tárgyat
Leveszed az ezüst karkötőt.
Leveszed az ezüst nyakláncot.
Lehúzod az ujjadról az ezüst gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 184.]

vi 2 1 30 viselkedésed: 2 1 30
Mostantól aránylag félős vagy, igyekszel elkerülni a harcot, még a nálad gyengébb szörnyekkel is. Merészségi szinted ettől kezdve 2. Kedvesen és barátságosan fogsz viselkedni nemcsak más kalandozókkal, hanem a szörnyekkel is. Barátsági szinted mostantól 1. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 184.]

fkt 1218 felt. készítesz az 1218. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 184.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[84,-57] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tűzbokrot. Észreveszel egy szent tölgyfát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szekérkaravánt. Nyugatra tart. Nocsak, egy quwarg! Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy manaelementál nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nem mutat igazi harci kedvet. Elmarad a kölcsönös vérfürdetés.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Ráismersz a távolodóra. Egy tetemember. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Korgó gyomrod figyelmet követel.
(Feltételes készítés:) Az összegyűjtött tárgyakért cserébe kaptál 1 megbűvölt utazóládát. 120 tapasztalati pontot kaptál.

(Továbbmész...) [85,-57] Kisebb hegyek emelkednek itt. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Ráismersz a lényre. Egy bibircsók-óriás. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a bibircsók-óriás testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (3 életpontot vesztettél.) Meglengetve a bronzkardot ellenfeledre rohansz. Bronzkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a bibircsók-óriás szőrös kezét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Csontszablyával kicsit megvágod a bibircsók-óriás ragyás testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás egyik ütését nem sikerült hárítanod. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Bronzkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a bibircsók-óriás jobb lábát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Csontszablyával kissé megkarcolod a bibircsók-óriás jobb lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás rávág a derekadra. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a bibircsók-óriás száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 6 aranyat. 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}

Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 46 életpontot! Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Elsőnek egy zombi száll szembe veled.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a zombi rotható húsát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Csontszablyával végigmetszed a zombi rotható húsát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a zombi meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy élőholt mirg.

Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Bronzkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt mirg bal lábát. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Csontszablyával kicsit megvágod az élőholt mirg bal szárnyát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Többször megcsíp az élőholt mirg. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bronzkarddal kilukasztod az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csontszablyával megkarcolod az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Többször megcsíp az élőholt mirg. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 8 aranyat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 84 (limit: 1065), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 8535.
A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Tudomány és mágia az életem. Ha akarsz, kövess. Wiz-Mojó (Arany M. KT.) " Látsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Utad során felfedezel egy világítótornyot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Fogjuk össze a sötét erőket, lépj te is az Ördögi Körbe! >Khy bel'Ez< " Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Közeleg az ebédidő, de nincs semmi kajád. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Erőnk a HIT-ünkben rejlik: Halál, Irgalmatlanság, Táp. Tour-Mix, Ördögi Kör. " Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Nem a vezetők nagyok, hanem a nép az óriás, aki naggyá tette őket. -DM " [27 pontot használtál fel, van még 157.]

kf 158 117 180 kézbeveszed/felveszed a 158. tárgyat a 117. tárggyal a 180. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 157.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 157.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

vi 2 3 30 viselkedésed: 2 3 30
Mostantól aránylag félős vagy, igyekszel elkerülni a harcot, még a nálad gyengébb szörnyekkel is. Merészségi szinted ettől kezdve 2. Barátságosan fogsz viselkedni azokkal a kalandozókkal, akiknek nem ellentétes a jelleme. A szörnyeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 3. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

be 35 bemész a 35. titkos labirintusba
A bejárat megtalálása nem okoz komoly nehézséget a magadfajta tapasztalt kalandozónak. Odabent sötét van. Fáklyát gyújtasz. Nagyon óvatosan, fegyveredet erősen markolva indulsz befelé. [5 pontot használtál fel, van még 152.]

lm 2 9 9 mozogsz 2 9 9
Az út véget ér - egy zsákutca! [2. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy csontváz lakik itt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Bronzkarddal kegyetlenül összevagdalod a csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Csontszablyával végigvágod a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! Bronzkarddal párszor kilyukasztod a csontváz testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Csontszablyával felnyitod a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A csontváz karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [7. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Elszántan mész előre. Egy sima, fából készült ajtót pillantasz meg. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [9. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy csontváz. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Meglengetve a bronzkardot ellenfeledre rontasz. Bronzkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a csontváz testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Csontszablyával végigvágod a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A csontváz karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Bronzkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Csontszablyával végigvágod a csontváz jobb lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A csontváz karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 mérg. ubuk dobónyilat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Egyhelyben toporogsz.
[15 pontot használtál fel, van még 137.]

lm 12 12 12 mozogsz 12 12 12
Haladsz előre. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [7. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Bátran haladsz tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtó jelent átmeneti akadályt. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Bekukkantasz a kis terembe. [12. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy varkaudar lakik itt. Fegyvere egy csontszurony. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést a másikra ugrasz. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar rücskös bőrét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Csontszablyával kilukasztod a varkaudar testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszuronyt, 1 nagy bronzkulcsot (ld. enc.), 1 bőrsisakot (ld. enc.) és 2 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-3 életerő.) Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[10 pontot használtál fel, van még 127.]

d 12 eldobod a 12. tárgyat
Elhajítasz 1 csontszuronyt. [0 pontot használtál fel, van még 127.]

lm 10 11 15 mozogsz 10 11 15
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy kemény tölgyből készült ajtó bukkan fel a sötétből. Megpróbálod a kilincset: Könnyen nyílik. Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [10. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Elértél egy lefelé vezető lépcsőhöz! Csak pillanatig habozol, azután lemész. [11. PONT. --> 14. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Bátran haladsz tovább. Egy nagy vasalt ajtó állja utadat. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy bronzkulcs nyitja az ajtót. Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [15. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy zombi. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Bronzkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a zombi rotható húsát. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Csontszablyával egy hatalmas csapással felmetszed a zombi jobb oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A zombi karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy zombi. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Marokra fogva a bronzkardot ellenfeledre támadsz. Bronzkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a zombi testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Csontszablyával alaposan megvágod a zombi rotható húsát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A zombi karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A zombi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Némi kutatás után találsz egy nagy, díszes ládát. Sajnos zárva van. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. Fura, kék tűznyelvek csapnak fel, amikor a ládát felnyitod. Bár aprók, de nagyon forróak. Vízkészleted egy része gőzzé válva párolog el. (-3 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 szvó-ektoplazma, 1 borostyán függő, 2 vasérc és 7 ubuk tüske. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. [15 pontot használtál fel, van még 112.]

lm 15 14 1 mozogsz 15 14 1
Egyhelyben toporogsz.
A folyosó végén egy lépcsőt pillantasz meg. Szűk és rozoga, de ez az egyetlen út - fölmész. [14. PONT. --> 11. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [10. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-3 életerő.) Folytatod a felderítést. Egy kemény tölgyből készült ajtó! Elővigyázatosan próbát teszel: Könnyen nyílik. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [7. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Visszamész a bejárati lépcsőhöz, és elhagyod a labirintust. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. [20 pontot használtál fel, van még 92.]

ek 116 50 10 t. energia kisütése: 116 50 10
Életszívás varázslatot fogsz használni, ha életerőd 50 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 92.]

m 1 3 3 mozogsz északkeletre, délkeletre, délkeletre
[86,-58] Sűrű erdő váltja fel a hegyvidéki terepet. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Egy Pikoló repül el búvóhelyed felett. (ld. enc.) Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Ellenfeled ezúttal egy csontváz.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést a másikra ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a csontváz sárga koponyáját. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) Csontszablyával alaposan megvágod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy csontlepke.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre támadsz. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a csontlepke bal vállát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Csontszablyával alaposan megvágod a csontlepke bordás testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A csontlepke megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 2 vas dobónyilat. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 86 (limit: 1065), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 8735.
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy szárnyas gömböc lábát masszírozza. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-1 életerő.)

(Továbbmész...) [87,-57] A terep továbbra is sűrű erdő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Felismered a közeledőt. Csak egy szőrös pók. Nem jelenthet különösebb problémát. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra rohansz. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a szőrös pók puha testét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Csontszablyával végigvágod a szőrös pók egyik lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Kőkéssel végigvágod a szőrös pók testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csontszablyával megkarcolod a szőrös pók egyik lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy tetemember. Amikor elhal a zaj, előmászol. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [88,-56] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Találsz egy gumifát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight híveié. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy bolhakutya. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést a másikra rohansz. Kőkéssel párszor kilyukasztod a bolhakutya testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Csontszablyával alaposan megvágod a bolhakutya farkát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A bolhakutya megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a bronzkardot, szereztél 1 bordacsontot. 12 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ez nem lehet más, mint egy szintszívó. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy szürke rinocérosz. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronzkardot ellenfeledre rontasz. Bronzkarddal végigvagdosod a szürke rinocérosz testét. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Csontszablyával súrolod a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvaival felöklel! (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz patája súrolja a combodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Bronzkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a szürke rinocérosz jobb vállát. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Csontszablyával kissé megkarcolod a szürke rinocérosz vastag bőrét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Szarvaival a szürke rinocérosz megböki a jobb karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz patája súrolja a combodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}

Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-2 életerő.) [24 pontot használtál fel, van még 68.]

m 1 2 2 mozogsz északkeletre, keletre, keletre
[89,-57] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Hmm, csak egy liumbe. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. A csatakiáltás miatt tátott szádba betódul a méreg. (16 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a bronzkardot ellenfeledre ugrasz. Bronzkarddal többször mélyen végigmetszed a liumbe jobb oldalát. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Csontszablyával épp hogy eltalálod a liumbe testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A liumbe csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Bronzkarddal megcsapod a liumbe testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csontszablyával épp hogy megvágod a liumbe testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A liumbe csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Csápjával megérint a liumbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A liumbe összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 1 liumbe hajtást. (ld. enc.) 603 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az életszívás varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+19 életerő). [-8 varázspont.] IQ-d TF-elődött. A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy élőholt mágus. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Borzalmasan éhes vagy. (-1 életerő.)

(Továbbmész...) [90,-57] A fák, majd minden növényzet elmaradozik. Sivatagos területet tapodsz.
(Feltételes támadás:) Egy piromenyét! Ezt kerested. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a piromenyét bal vállát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (9 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronzkardot a másikra támadsz. Bronzkarddal többször mélyen végigmetszed a piromenyét testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Csontszablyával megcsapod a piromenyét jobb hátsó lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a piromenyét, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 2 pirkitet. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Reménykedsz, hogy az éppen most megpillantott sivatagi ló csontváza alkalmas rejtekhely lesz. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Azonnal tudod, hogy egy élőholt mágus volt a rémület okozója. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Észreveszel egy templomot. Dornodon hívei emelték. Látsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Észreveszel egy oltárt. Sheran hívei emelték. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Mallior egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Borzalmasan éhes vagy. (-1 életerő.)
Találkozol egy hosszú ezüsthajú, zöld szemű elf férfival. Fekete a bőre. Tharr tanítványa. Egy Eldaran karkötőjét, egy féregíz nyakpántot, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy Métely páncélját, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot, egy Tharr Keresztjét és egy umbatari karkötőt visel. Ruházatát egy varkaudar bajnok trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy dermesztő lidérc trófea színesíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Teherhordója is van: egy Thargodan csontváz! Szegény állat majd megszakad. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemű a hitvány!
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Dornenai Ilidan. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.

(Továbbmész...) [91,-57] Bozótos terepre értél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Csak egy garokk. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre támadsz. Kőkéssel párszor kilyukasztod a garokk nyakát. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Csontszablyával végigvágod a garokk nyakát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A garokk megtaszít agyarával. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Kőkéssel megcsapod a garokk testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csontszablyával felnyitod a garokk varacskos hátát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a garokk agyarával. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A garokk összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 2 kaját. 166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy szubreális vámpír. (ld. enc.) Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-2 kaja.) [29 pontot használtál fel, van még 39.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[92,-56] A bozótos terep elmarad, mocsárvidéken vagy. Ez a Süllyesztő mocsár. Kicsi, de halálos. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Hasra vágódsz a bűzös latyakban, és reménykedsz. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy drakolich volt. (ld. enc.) Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-3 életerő.)

(Továbbmész...) [93,-55] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Látsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Egy téfea magoflux nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Meglengetve a bronzkardot a másikra rontasz. Bronzkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a téfea magoflux testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Csontszablyával megvágod a téfea magoflux testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. (ld. enc.) 257 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Néhány zsombék között megpróbálsz láthatatlanná válni. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ráismersz a távolodóra. Egy Thargodan csontváz. (ld. enc.) Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy tesh alligátor. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Marokra fogva a bronzkardot ellenfeledre támadsz. Bronzkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a tesh alligátor hüllőtestét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Csontszablyával súrolod a tesh alligátor testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A tesh alligátor a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Bronzkarddal megvagdalod a tesh alligátor farkát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Csontszablyával épp hogy eltalálod a tesh alligátor lapos fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A tesh alligátor fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a tesh alligátor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 1 alligátorbőrt. (ld. enc.) 561 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az életszívás varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+15 életerő). [-8 varázspont.] IQ-d TF-elődött. Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-3 életerő.) [21 pontot használtál fel, van még 18.]

szk 11 keresed a 11. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy lila brekket. [0 pontot használtál fel, van még 18.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 17.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 17 pontod maradt, ebből a következő körre 17 pontot vihetsz át. Kapsz még 186 pontot. A következő körben tehát 203 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


NAGY BRONZKULCS (185. TÁRGY)
A nagy bronzkulccsal egészen bonyolult zárakat is ki tudsz nyitni. Hátránya viszont, hogy egyszerűeket viszont nem. Ahhoz, hogy ezt a kulcsot zárnyitó készlettel helyettesítsd, már egész komoly zárnyitással kell rendelkezned.

BŐRSISAK (57. TÁRGY)
Wow! Végre kiókumuláltad, hogy hogyan védhetnéd a kopasz kobakodat attól, hogy keménymancsú szörnyek és még keményebb bunkójú kalandozók beverjék. A megoldás természetesen egy sityak. Addig is, amíg nem találsz ki valami jobbat, be kell érned a két surranó kígyó bőréből készíthető bőrsisakkal. Készítése 16 pontba kerül. Ha viseled, eggyel jobb lesz a védettséged.

PIKOLÓ (7010. SZÖRNY)
Ennek a hatalmasra nőtt és rendkívül kövér fülemülének több különös ismertetőjegye is van. Tollazata határozott mintázatot követ, úgy néz ki, mintha erdőzöld színű, kantáros térdnadrágot viselne, feje két oldalán pedig a fekete tollpamacsok határozottan pajesz-szerűek, de az éneke az, ami végképp összetéveszthetetlenné teszi. Ha valamilyen furmányos módon el tudod érni, hogy ne őrülj meg a hangjától és meghallgatod, te is tanúsítani fogod, hogy trillája megtévesztésig hasonlít az emberi beszédre, és határozottan úgy hangzik, mintha a madár jódlizna... bármi is az. És még dülöngél is hozzá. Brrrr! Ugye, hogy szörnyű? Hát most már te is el tudod képzelni, hogy miért rettegi mindenki Pikoló nevét. Jobban teszed, ha messziről elkerülöd te is...

VAS DOBÓNYÍL (189. TÁRGY)
A vas dobónyilat egy vaskohónál készítheted el, kőkalapáccsal, 2 vasércből, 4 pirkit elégetésével, 10 TVP-ért, ha bányászatod legalább 3. Végébe egy madártollat is tűzöl, az egyensúly miatt. A vas dobónyíl sebzése 2d6+4, és nagyon jól ki van egyensúlyozva, ezért van +2 támadásod, amikor használod.

SZÜRKE RINOCÉROSZ (346. SZÖRNY)
Ezek a hatalmas orrszarvúak, bár növényevők, hamar dühbe gurulnak, ha valaki csak úgy betrappol területükre - és akkor aztán kalandozó legyen a talpán, aki elé mer állni a támadó sebességgel rohamozó rinocérosznak. A rinók ellen talán a rohamkor magad elé tartott szúrófegyver a leghatékonyabb, és az ütőfegyverrel fogsz a legkevésbé boldogulni a vastag bőr ellen.

LIUMBE (349. SZÖRNY)
A liumbék az erdők mélyén élő, növényszerű lények. Leginkább egy óriási, színpompás virágra hasonlítanak, amely halálos csapdává válik, aki elég közel megy hozzá, hogy megcsodálja. Mérges gázzal elbódítja, majd csápjaival és nyelvével pillanatok alatt magához ragadja áldozatát, és elevenen megemészti! Szerencsére, a liumbe igencsak korlátozott helyváltoztatásra képes csak, ezért könnyű előle elszaladni, ha idejében felfigyelsz a veszélyre. Ha mégis a harcot választod, nos, természetesen a vágófegyver a legpraktikusabb ellene.

LIUMBE HAJTÁS (655. TÁRGY)
Legyőzve az óriásnövényt, lemetszhetsz róla egy zsenge hajtást - láthatóan, a fantasztikus regeneráló képességű lény folyamatosan növeszti az újabb és újabb csápokat!

SZUBREÁLIS VÁMPÍR (223. SZÖRNY)
A szubreális vámpírok az élőholtak lordjai. Iszonyatos hatalommal rendelkeznek, és emellett közel sebezhetetlenek - hacsak nem birtokolsz egy bizonyos tárgyat, puszta gázzá válnak, amikor lecsapsz rájuk. És a támadásod még ilyenkor is hasztalan, kivéve, ha mágikus vagy ezüst fegyvert birtokolsz! A szubreális vámpír érintése iszonyatosan hideg, képes a szintszívásra.

DRAKOLICH (760. SZÖRNY)
Egy sááárkány! - szakad ki a rémült kiáltás ajkaidon, amikor megpillantod a drakolichet. Ez az élőholt, hús nélküli teremtmény tényleg egy sárkány volt valaha, de az enyészet megtette a kinézetén a hatását. A drakolichok azonban nem tudnak meghalni, vagy ha meg is halnak egyszer, képesek a síron túlról visszatérni. Igazán gonosz teremtmények, aurájukból csak úgy árad az ölésvágy és a rontás. De ezt rögtön te is tapasztalni fogod...

TÉFEA MAGOFLUX (98. SZÖRNY)
A téfea magoflux egy kb. másfél méter magas, sárgás, részben áttetsző bőrű, embrióra emlékeztető lény. Ez az aránylag ártalmatlan szörny nagy csapás a mágiahasználókra: csípésével varázsenergiát szív el áldozatából, így táplálkozik. Ezt az energiát sebeinek gyógyítására, ha ép és egészséges, akkor a további csapásokat felfogó energiamező képzésére fordítja. Ertylben a legendák szerint valaki egy éjszaka szabadon engedett a mágustanoncok szállásán egy téfeát. Mire egy teljes osztályt lemészárolt, már olyan erőssé vált, hogy csak 100 elit lovag volt képes végezni vele. Szerencsére csak sötét helyeken, vagy a gőzös-árnyas mocsarakban található meg. Agyát nagyra értékelik az alkimisták, de ha nem tudod tartósítani valahogy, akkor felesleges kivágnod, mert egy fél napon belül úgyis megromlik.

TÉFEA-AGY (172. TÁRGY)
A téfea magoflux agyának kimetszése különösen gusztustalan feladat. És a kimetszés nagyon kevés, ha nem tudod az agyat tartósítani: néhány nap múlva már csak fertelmes bűzű massza lesz belőle. A tartósításhoz 2 csepp spirituszt kell felhasználnod.

THARGODAN CSONTVÁZ (297. SZÖRNY)
Merész nekromanta az, aki az ősi Thargodanok csontvázát animálni meri! A Thargodanok sötét életformájának köszönhetően az "élet" - már ha a negatív energiát annak lehet nevezni - sosem szállt el a csontvázból teljesen. Mágikus úton animálni, egy kóbor Thargodan energiaesszenciát a csontvázhoz kötni merész dolog, de ha sikerrel jársz, nagyhatalmú szövetségesre lelsz. A Thargodan csontváz fáradhatatlan szolga, és elpusztítani is igen nehéz, egyszóval időtálló bútordarab. Persze, ha valamelyik Thargodan észreveszi, mit műveltél, jaj neked!

TESH ALLIGÁTOR (353. SZÖRNY)
A mocsarak veszélyes ragadozói az alligátorok, szerencsére a tesh fajba tartozók az apróbbak. Persze ezek a kétméteres "apróságok" is elég nagyot tudnak harapni, különösen, ha nem vigyázol, és sikerül egynek meglepnie. A tesh alligátor ellen a szúró a legjobb, az ütő a legkevésbé hatékonyabb, és harcművészeknek különösen kellemetlen ellenfél, a bőrén meredező tüskék miatt.

ALLIGÁTORBŐR (661. TÁRGY)
Ha egy alligátort zsákmányolsz, természetes, hogy lenyúzod és félreteszed a bőrét - a kereskedők szép pénzt fizetnek érte, hiszen minden városi dáma alligátorbőrből készült táskára és cipőre áhítozik. Persze, esetleg te is készíthetsz belőle valami hasznosat.

KARAKTERLAP

Szürke Farkas, egy kopasz, félszemű, körszakállas alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Dornodon követője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 47. fordulód.

Erő: 12 Szint: 13 Merészség: 2/1 Magasság: 183 cm
IQ: 22 (24) Támadás: 12 Agresszió: 3 Testsúly: 73 kg
Ügyesség: 13 Védekezés: 10 Menekülés: 30 % Életkor: 33/33 év
Egészség: 13 Életpont: 167/89 Jellem: gonosz (27) Tul. pont: 0
Szerencse: 12 (13) Varázspont: 137/40 Pénz: 512 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 23/0
Eddig összesen 362 szörnyet (17 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3 352 TP-t kaptál. Jelenleg 43 578 TP-d van. A következő szinthez még 4 422 TP szükséges. Trófeáid: dombi yeti, rőtmanó berzerker, trikornis.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/0 vágófegyverek: 18/54 (+25%) ütőfegyverek: 2/98
dobófegyverek: 12/22 (+16%)

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); dárda (#10) max. 1 db (3 -5.); ubuk dobónyíl (#138) (6 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
93,62 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 93

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 169 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 30/49 (+89%) 2. nyomkövetés: 12/48 (+9%) 3. csapdakészítés: 4/75 (+10%)
4. csapdaészlelés: 1/58 (+5%) 5. gyógyítás: 13/64 6. titkosírás: 1/64
7. felderítés: 1/78 8. teológia: 3/45 (+9%) 9. taumaturgia: 7/49 (+6%)
10. zene: 1/0 11. szörnyismeret: 2/56 12. zárnyitás: 7/108 (+36%)
13. vadászat: 1/103 14. bányászat: 9/52

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (életszívás (#10))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz dárdát (#10) (max. 2 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 10 darabot ), éjurnát (#2368) (max. 6 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 1 darabot, csak egyszer)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50)
tintacsiga (#74), zombi (#49), csontváz (#48), csontlepke (#746), piromenyét (#99), élőholt mirg (#135)
Barátságosság (aktív: 8, max: 50)
vízionár (#66), manifesztátor (#124), rájanyék (#58), ismeretlen (#9089), félelem-járó (#56), technokolin (#50), fémbontó szójer (#150), nektoraf (#355), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
tolvajszem (#2, 8 VP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 8 vp;

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét!
2.) Rombolj porig egy világítótornyot. (teljesítve)
3.) Végezz ki egy békésen legelésző alpesi tehenet, ne adjon több tejet! (teljesítve)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. városháza (685): új. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 30, 31, 32, 33, 34, 35.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 86 (limit: 1065), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 8735.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 szabotőr, 3 harcos, 3 királynő, 5 élőholt.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 22 TU. szükséges még: 8 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 21 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bakkura csizma (#96) 1 bőrsisak (#57) 1 * boszorkánykendő (#1697)
1 * bronzsisak (#88) 1 * kígyóbőr kesztyű (#49) 1 * rőtmanó kacagány (#714)
Fegyverek és lövedékek
1 * bronzkard (#2083) 1 csontkés (#11) 1 csontpálca (#329)
1 * csontszablya (#64) 1 esszenciakristály (#350) 1 kőkalapács (#13)
1 kőkés (#6) 2 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1 rézgolyó (#343)
22 ubuk tüske (#131) 2 vas dobónyíl (#189)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
$1 borostyán függő ($162) 1 * denevér szimbólum (#140) 1 * Eldaran karkötője (#373)
1 + nap szimbólum (#141) 1 * saválló fülbevaló (#1552)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 1 bőrkantár (#1125) 1 ¤ deus ex machina (#1)
2 fáklya (#36) 1 fenőkő (#1618) 1 fülemüle síp (#1576)
1 fűszerkeverék (#1170) 1 keg gomba (#1615) 1 kötél (#92)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 1 nagy bronzkulcs (#185) 1 tudás gyöngye (#522)
1 + tüskecsapda (#242) 2 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
3 + aranyló ugarhéj (#100) [bennük 20 csepp tinta (#101), fér még: 10]
5 éjurna (#2368) [bennük 12 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 38]
1 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 10]
1 sullár hólyag (#168) [benne 18 csepp spiritusz (#170), fér még: 2]
2 uzbány csőr (#169) [bennük 12 csepp ugh méreg (#166), fér még: 12]
3 + vizestömlő (#3) [bennük 39 korty víz (#27), fér még: 21]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
$3 acélpengőke ($231) 1 alligátorbőr (#661) 1 álompor (#396)
1 antilopbőr (#48) $3 aurach fog ($657) 1 bordacsont (#16)
3 csillezsályalevél (#1253) 3 csuklyavirág (#133) 3 + dözmöng szív (#122)
1 fémrúd (#104) 4 gyöngymangó (#135) 1 halálvirág (#2371)
2 kaktusztüske (#114) 1 kavadu lebeny (#24) 1 liumbe hajtás (#655)
40 madártoll (#112) 1 magszim bél (#103) 3 nektoraf faggyú (#667)
9 óndarab (#85) 16 pirkit (#153) 13 rézdarab (#70)
3 rókafarok (#124) 2 smirglilevél (#29) 13 sünmedve tüske (#14)
1 szulfin (#676) 4 szvó-ektoplazma (#151) 1 téfea-agy (#172)
6 tigroszlán fog (#63) 1 trikornis szarv (#198) 2 vadász tatu bőr (#15)
2 varányszem (#30) 1 varkaudar csont (#1113) 5 + vasérc (#152)

Összsúly: 48.46 kg Megterheltség: 83%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 90 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 dárda (#10) 5 ezüst gyűrű (#180) 2 ezüst karkötő (#158)
1 ezüst nyaklánc (#117) 1 fáklya (#36) 1 gyógykenőcs (#313)
2 spiritusz (#170) 1 ubuk dobónyíl (#138) 15 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
16 arany (#50) 1 alligátorbőr (#661) 4 bomló esszencia (#2367)
1 bordacsont (#16) 1 borostyán függő (#162) 1 bőrsisak (#57)
1 liumbe hajtás (#655) 2 madártoll (#112) 1 megbűvölt utazóláda (#1218)
1 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1 nagy bronzkulcs (#185) 2 pirkit (#153)
1 szvó-ektoplazma (#151) 1 téfea-agy (#172) 7 ubuk tüske (#131)
3 ugh méreg (#166) 1 varkaudar csont (#1113) 2 vas dobónyíl (#189)
2 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94
-59
-58
-57
-56
-55
-54
(84,-57) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), szent tölgyfa (#393), Tharr oltár, nyugatra tartó szekérkaraván (#1215), manaelementál (#290)
(85,-57) bibircsók-óriás (#120), zombi (#49), élőholt mirg (#135), a 35. labirintus bejárata, olvasztókemence (#86), Tharr oltár, világítótorony (#156), vaskohó (#155), csontváz (#48), varkaudar (#64)
(86,-58) Pikoló (#7010), csontváz (#48), csontlepke (#746), egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720)
(87,-57) szőrös pók (#100)
(88,-56) gumifa (#38), Fairlight oltár, 39. jellempróba, bolhakutyák (#17), szürke rinocérosz (#346)
(89,-57) liumbe (#349)
(90,-57) piromenyétek (#99), Dornodon oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, Sheran oltár, művészi porolit (#720), Dornenai Ilidan (5888. kalandozó)
(91,-57) Dornodon oltár, Chara-din monolitja (#534), garokkok (#73)
(93,-55) egy ismeretlen isten rúnaköve, téfea magofluxok (#98), tesh alligátor (#353)

Üzenet küldése a karakternek