314. forduló, Kripta Gitta összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. márc. 10. 9h:07'
EZ A 330. JÁTÉKHETED, 315. FORDULÓD
331. játékheted kezdete: márc. 14.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3454
SZÁMLA : XXXX

KRIPTA GITTA KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [112,110] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 33. pontnál.
Táborozásod egyik napján meglátogat egy tökéletes szépségű, hófehér galamb, szájában egy mákrózsa virágot hoz. Amint átveszed tőle az ajándékot, a mágikusan létrehozott állatka szétpukkan, helyén egy pillanatra egy pulzáló vörös szív jelenik meg, majd felrémlik Halatir Maurloth arca is. A látomás ezután szertefoszlik, s csak kezedben a virág, lelkedben a mindent elárasztó szerelmetes érzés marad utána.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 8 mocsári penkét (30 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+11 tvp ). Az aranytermő erszény 28 aranyat termelt. A méregtermő iszák termelt 5 ugh mérget.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+59 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+139 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+38 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 754. hetének nyerőszámai: 18, 10, 12. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Mentális energia gyűlik benned. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 671.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A földből energia áramlik testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 671.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 666.]

* 4. KP: VP spórolása: 50
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 666.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat
Lecsatolod a ritualista övet, majd felcsatolod a zafír erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 666.]

hh 1629 1546 használod az 1629. tárgyat az 1546. tárgyat
Előveszed a koboldkoronát és megpróbálod kifürkészni hatalma mibenlétét. Persze nem jutsz semmilyen eredményre, hiszen ezt a varázstárgyat előtted ismeretlen módon alkották. A koncentrálásnak azért mégis haszna volt: rejtélyes módon létrejött egy kitartó ló varázslat. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [1 pontot használtál fel, van még 665.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 663.]

lm 900 30 905 mozogsz 900 30 905
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy nagy vasalt ajtó bukkan fel a sötétből. Elővigyázatosan próbát teszel: Könnyen nyílik. A város belső folyosójának keleti végében vagy. Félelmetes érzés futkározik a hátadon, mintha túlvilági szellemek érintenétek. Gyorsan elhessegeted, még ezt a butaságot. [32. PONT]
A belső folyosók egyikén vagy. Északra díszes, rúnákkal díszített ajtó nyílik, egyetlen eddig látottra sem hasonlít. [29. PONT]
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy vastag, gránitból készült ajtó állja utadat. Lenyomod a kilincset: Könnyen nyílik. A falakra vésett rúnabákomokról egyértelműnek tűnik, a varkaudar varázslók épületszárnyában tartózkodsz. Nincs is szükség fáklyára! A falakat a mennyezet közelében lebegő, világító gömbök vonják sejtelmes félhomályba. [30. PONT]
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [18 pontot használtál fel, van még 645.]

lm 31 900 1 mozogsz 31 900 1
Folytatod a felderítést. Egy nagy vasalt ajtó állja utadat. Megvizsgálod: Szerencsére nyitva van. A következő szoba, a mágusok szobája, meglepően nagy ahhoz képest, amilyennek kívülről, na meg a látógömbben látottak alapján képzelted. Középen egy áldozati oltár áll, most üres - a gyomrod nyugalma érdekében ennek örülsz is. A sarokban egy kitömött sullár áll, több rúnával a bőrébe vésve. Hogy milyen célt szolgálnak ezek, csak egy nagy varázsló tudná megmondani. [31. PONT] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy varkaudar mágus. Nem látod jól, milyen fegyver van nála. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dob rád a másik. 11 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a varkaudar mágus jobb oldalát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a varkaudar mágus bal lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Távolról jéghalál varázslatot lősz a másikra. 26 életpontot sebeztél. A varkaudar mágus lendületes ütése célt téveszt. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 4 életpontot vesztettél. A varkaudar mágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
229 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy varkaudar mágus. Valamilyen fegyver van nála. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiatüskék varázslat. 10 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar mágus nyakát. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a varkaudar mágus bal vállát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Távolról jéghalál varázslatot lősz a másikra. 24 életpontot sebeztél. Könnyedén félreszökkensz a varkaudar mágus csapása elől. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 5 életpontot vesztettél. A varkaudar mágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
229 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Rövid körbevizsgálódás után találsz egy bronzból öntött nagy dobozt. A ládát egy csapda védi, de Te, csapdaészlelés képességednek köszönhetően, idejében felfigyeltél rá. Hatástalanítod. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő kis aranykulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 10 sámán gyógykenőcs és 1 csontpálca. Gyorsan kiüríted a ládát.
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. A falakra vésett rúnabákomokról egyértelműnek tűnik, a varkaudar varázslók épületszárnyában tartózkodsz. Nincs is szükség fáklyára! A falakat a mennyezet közelében lebegő, világító gömbök vonják sejtelmes félhomályba. [30. PONT]
A belső folyosók egyikén vagy. Északra díszes, rúnákkal díszített ajtó nyílik, egyetlen eddig látottra sem hasonlít. [29. PONT]
Kopottas ajtó elé érkezel. [27. PONT]
Távoli sikoly emlékeztet arra, hogy bár díszes folyosón haladsz tova, a hely nem éppen egy királyi palota veszélytelen épületszárnya. [25. PONT]
Egy díszesebb terembe érkezel. Idáig nem hatolt el a rombolás szele. A mályvaszín falak ennek ellenére nyomasztóak, a padlón varkaudarok nyomai sorakoznak. Egy részük északnyugatra, többségük viszont keletre tart. [21. PONT]
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy nagy vasalt ajtót pillantasz meg. Megvizsgálod: Szerencsére nyitva van. Elszántan lépdelsz tovább a kietlen folyosón. [20. PONT]
Elágazás! [19. PONT]
Egy vérbe fagyott Dornodon szimbólumos alak mellett vezet el az utad. Jól megjárta, miután a varkaudarok végeztek vele, a sullárjaikat uszították rá - legalábbis a testét mindenfelé szabdaló harapásnyomok erre utalnak. [17. PONT]
A folyosó újra kereszteződéssé szélesedik. A várost tervező varkaudar mérnökök minden bizonnyal labirintusszerű településre kaptak megbízást. [15. PONT]
Egy újabb elágazáshoz érkeztél. Északra egy ajtókereten keresztül, keletre és nyugatra kietlen folyosón át vezet az út tovább. [13. PONT]
Az élesen elforduló járatban némi meglepetés fogad. Egy hatalmas varkaudar szobra az, csatavértjéből ítélve egy varkaudar hadúré. Kezét parancsolón nyújtja előre, legalábbis nyújtaná, de valamilyen barbár, műveletlen banda azt a karjánál letörte. Fejével sem bántak kesztyűsebb kézzel - orrát, fülét laposra rongálták. Talán így már nem is annyira ijesztő, mint fénykorában volt, szégyelve gondolsz az iménti reakciódra. [12. PONT]
A folyosó kacskaringózva folytatódik előtted. [11. PONT] Upsz, hirtelen beszakad alattad a föld. Egy kétségbeesett pillantással fel tudod mérni a veszély valódi mivoltát, miután le se látni a verem aljáig. Aztán egy emberfeletti mozdulattal elkapod a verem szélét. Percekig ott lógsz teljesen kiszolgáltatva, amíg a fogást keresed, és kiötlöd a felmászás módját. Egyszer csak a hátizsákodból kiesik valami, és hangos csörömpölés kíséretében lezuhan a mélységbe. Fokozatosan halkulnak el a hangok, nem hallod, a tárgy mikor érte el a verem alját. Ha elérte egyáltalán. Mivel minden egyes mozdulat a lezuhanás kockázatával jár, nem tudtál hátrapillantani, hogy megtudd: mi lehetett az. Hosszú percekig lógsz így, aztán minden erődet és tudásodat összeszedve felrugaszkodsz. Csak amikor már újra teljes talppal érinted a talajt, nyugodsz meg kicsit.
Elszántan mész előre. Egy ripityára tört, tartójából kifordult ajtó állja utadat. Lenyomod a kilincset: Könnyen nyílik. Egy elágazáshoz érkezel. Nyugatra a sarokvasaiból kidöntött vasajtót látsz, északra és délre pedig sötétségbe vesző folyosó indul. [5. PONT] Morajt hallasz a távolból. Vajon mi lehet ez? Aztán megpillantod a folyosón a feléd guruló óriási kőgolyót. Pánikszerűen menekülni kezdesz! Szerencsédnek köszönhetően csak 19 életpontot vesztettél. A golyó utolér, és a falnak présel. Uuuuhhhhh!
Egy kupac csont és bőrmaradvány fekszik a fal mellett. Itt valaki látszólag önkéntelenül Leah birodalmába távozott. [4. PONT]
Pár lépés múlva eléred a folyosó következő kanyarulatát. [3. PONT]
Kietlen folyosó vezet a látógömbben látott kettes pont felé. Idegesítően csilingelnek a vészharangok a fejedben! Nem a legjobb az előérzeted. [2. PONT]
Sietve hagyod el a baljós helyet, mielőtt még valami komolyabb baj történne.
[113 pontot használtál fel, van még 532.]

m 1 1 8 mozogsz északkeletre, északkeletre, északra
[113,109] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Átlépted az Őslénypark mágikus energiakerítését. Mindenhol hatalmas feliratokat látsz: VIGYÁZAT! ÉLETVESZÉLY! Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Fairlight rúnaköve.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]


(Továbbmész...) [114,108] A sík vidéket bozótos váltja fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran hívői építették.


(Feltételes készítés:) Legyártottál 2 tünde nyilat. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [114,107] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Elteszed a látcsövet.

Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. [48 pontot használtál fel, van még 484.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[114,106] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy ragyás burástya nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a ragyás burástya bal csápját. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. (A saválló fülbevaló védett meg.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ragyás burástya bal karját. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a ragyás burástya jobb lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 31 életpontot sebeztél. A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A ragyás burástya melléd csap a farkával! A ragyás burástya csápol, de mindhiába. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 710 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [114,105] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ryuku futárbérenc. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 21 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a ryuku futárbérenc fejét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a ryuku futárbérenc testét. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal megcsapod a ryuku futárbérenc bal vállát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jéghalál. 28 életpontot sebeztél. A ryuku futárbérenc pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 arany és egy ezüst kulcs. 1171 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

Látsz egy nekrofunt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [114,104] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. A feléd közeledő ryuku futárbérenc mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 21 életpontot sebeztél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a ryuku futárbérenc jobb karját. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku futárbérenc testét. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a ryuku futárbérenc jobb lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jéghalál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 29 életpontot sebeztél. A ryuku futárbérenc újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy aranytű. 1171 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Brutal Lady vigyorog kajánul. Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [36 pontot használtál fel, van még 448.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Hmm! Már nem is vagy éhes! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). 375 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 445.]

h 1534 használod az 1534. tárgyat
Működésbe hozod a quwarg teleportgömböt. Az történik, amire számítani lehet, a teleport egy quwarg boly kellős közepébe repít. Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-9 életerő). A fosztogatás előtt meg kell küzdened a boly jól megtermett lakójával. Egy quwarg harcos!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 27 életpontot sebeztél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg harcos potrohát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos testét. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal kissé megkarcolod a quwarg harcos fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Egy jéghalál varázslattal köszöntöd a másikat. 31 életpontot sebeztél. A quwarg harcos megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1133 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Haha, büdös quwargok! Bőszen taposod őket, miközben kincsre bukkansz. Találtál 12 gyíkfüvet. Újabb kavargó, teleportérzés lesz úrrá rajtad, ahogy megtörténik a visszaút. A következő pillanatban a kimerült teleportgömböt a kezedben tartva térsz magadhoz. [40 pontot használtál fel, van még 405.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[114,103] A bozótos terep dombvidékbe megy át.

Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 rézdarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra nézve látsz egy Raia templomot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [114,102] A buckák elmaradoznak, és máris egy sűrű erdőben vagy!


(Továbbmész...) [114,101] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Sípcsonton rúgod a trollt. Az sem ma kezdte a verekedést, mert úgy nyakonvág, hogy elterülsz. Ezzel nem lesz jó kikezdeni, inkább elszaladsz. (+2 gonoszság.)
Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy márványtornyot. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy Dornodon templom van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledő nukleáris cickány nem jelenthet komoly veszélyt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 2 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a nukleáris cickány testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a nukleáris cickány bal oldalát. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a nukleáris cickány fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 24 életpontot sebeztél. A nukleáris cickány megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A nukleáris cickány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 796 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

[59 pontot használtál fel, van még 346.]

gyk 182 40 gyakorolsz a 182. tárggyal 40 pontért
Hólyagkaktuszokat nyársalsz fel, hogy eltanuld ne csak a pontos döfés, hanem a fegyver gyors kihúzásának technikáját is. A következő szinthez szükséges tudásod fele már megvan. [40 pontot használtál fel, van még 306.]

gyk 182 40 gyakorolsz a 182. tárggyal 40 pontért
Rafinált szúrásokkal több tucatnyi képzelt ellenfeledet teríted le. A következő szinthez szükséges tudásod kétharmada már megvan. [40 pontot használtál fel, van még 266.]

gyk 182 40 gyakorolsz a 182. tárggyal 40 pontért
Fegyvereddel intenzív gyakorlásba kezdesz. Határozottan hasznos időtöltés volt. A következő szinthez szükséges tudásod kétharmada már megvan. [40 pontot használtál fel, van még 226.]

gyk 182 40 gyakorolsz a 182. tárggyal 40 pontért
Fegyvereddel intenzív gyakorlásba kezdesz. Határozottan hasznos időtöltés volt. Már nem sok kell a következő szinthez. [40 pontot használtál fel, van még 186.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 183.]

* 2. BP: kutatsz 10 pontért
Átkutatod a környéket. A felderítő munka nem vezetett eredményre. [10 pontot használtál fel, van még 173.]

* 3. BP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 15 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [15 pontot használtál fel, van még 158.]

* 4. BP: használod a 238. tárgyat
Játszani kezdesz a lanton. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. [10 pontot használtál fel, van még 148.]

* 5. BP: kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat
Lecsatolod a zafír erőövet, majd felcsatolod a ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még 148.]
Iszol a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 16, 27, 4.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját habzsol be a törpemammut. 2 kaját nyel le a sullár. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 148 pontod maradt, ebből a következő körre 148 pontot vihetsz át. Kapsz még 456 pontot. A következő körben tehát 604 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Kripta Gitta, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf nő vagy. Leah főpap-jelöltje vagy. Papi hited: 249. Az Ördögi Kör (#9116) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 315. fordulód.

Erő: 41 (47) Szint: 21 Merészség: 7/5 Magasság: 143 cm
IQ: 44 (49) Támadás: 31 Agresszió: 4 Testsúly: 46 kg
Ügyesség: 39 (45) Védekezés: 48 Menekülés: 30 % Életkor: 8/8 év
Egészség: 37 (43) Életpont: 363/211 Jellem: gonosz (433) Tul. pont: -3
Szerencse: 50 (59) Varázspont: 771/628 Pénz: 30 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 21/9 Pszi pont: 138/190 EFejl: 30
Eddig összesen 1408 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5814 TP-t kaptál. Jelenleg 661788 TP-d van. A következő szinthez még 138212 TP szükséges. Trófeáid: Rodrig, varkaudar hadúr, ongóliant. A 315. fordulódban 32583 arany került a bankszámládra. 32583 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 7 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4/40 ökölvívás: 26/30 (+3%) szúrófegyverek: 12/89 (+32%)
vágófegyverek: 18/4 (+2%) ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: 25/53 (+4%)
dobófegyverek: 7/48

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); tünde nyíl (#554) (7 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/77 2. nyomkövetés: 66/85 (+18%) 3. lopás: 13/21
4. mászás: 11/47 5. csapdakészítés: 22/33 (+6%) 6. csapdaészlelés: 6/26 (+34%)
7. gyógyítás: 42/67 8. titkosírás: 6/39 9. felderítés: 25/18 (+11%)
10. szörnyidomítás: 6/1 11. teológia: 32/24 (+3%) 12. taumaturgia: 32/70 (+3%)
13. szerencsejáték: 2/76 14. versengés: 7/45 15. harcművészetek: 19/12
16. zene: 13/50 (+11%) 17. szörnyismeret: 9/43 18. pszi: *22/100
19. vadászat: 10/14 20. bányászat: 31/48 (+3%) 21. úszás: 10/63
22. főzés: 11/2 (+10%) 23. csapatmunka: 5/10

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz az 5484. karakternek
kutatsz max. 60 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz acéltűt (#334) (max. 10 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 2 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 2 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), csontkést (#11) (max. 1 darabot, csak egyszer)
gonoszkodsz max. 60 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 12)
technokolin (#50), bunthar (#396), gonoszok (#988), Zinthurg (#180), kőkorszaki szaki (#109), tetemember (#123), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), csontváz lord (#177), téfea magoflux (#98)
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
karmazsin huhogó (#185), szutykos remák (#191), semlegesek (#989), Nerina Clarusdea (#3957)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) éhínség (#39, 7 VP)
sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 9 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tükörpajzs (#101)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> Zinthurg (#180) villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK
csontváz (#48) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Végre egy feladat, amit igazán örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 5 szopókövet!
2.) Áldozz fel oltáromnál egy élő gátvakondot.
3.) Újabb árnyszolgákra van szükségem! Ölj le három dehidrátort. (számláló: 0)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 acéltű (#334) 7 kaja (#2) 2 madártoll (#112)
9 víz (#27) 1 xirnox szív (#213)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
30 arany (#50) 1 aranytű (#272) 1 csontpálca (#329)
1 ezüst kulcs (#184) 12 gyíkfű (#201) 2 pirkit (#153)
3 rézdarab (#70) 10 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 tünde nyíl (#554)
9 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(112,110) a 134. labirintus bejárata, varkaudar mágus (#128)
(113,109) Fairlight rúnaköve
(114,101) Chara-din rúnaköve, 39. jellempróba, nukleáris cickány (#155)
(114,103) érclelőhely
(114,104) ryuku futárbérenc (#765), nekrofun (#173), Chara-din monolitja (#534), oltár, Chara-din rúnaköve, művészi porolit (#720), quwarg harcos (#201)
(114,105) ryuku futárbérenc (#765), nekrofun (#173), oltár
(114,106) ragyás burástya (#111)
(114,108) Sheran oltár

Üzenet küldése a karakternek