30. forduló, Véres Lucy összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2011. márc. 7. 12h:17'
EZ A 850. JÁTÉKHETED, 38. FORDULÓD
851. játékheted kezdete: márc. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
KALANDOZÓ: #3444
SZÁMLA : XXXX

VÉRES LUCY KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [140,69] koordinátán.
Thunder Power átadott neked a 4. napon 3 TU-t.
Thunder Power, amikor összefutottatok, adott neked egy moa varázsdobozt és 1000 aranyat. A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+17 tvp ).
Végre volt időd gondolkodni, és már látod, van megoldás! Hát persze, egy igazi trollon még az ilyen elmepróbáló feladatokkal sem lehet kifogni. Tudtad Te ezt már előbb is, csak a látszat miatt töprengtél egy keveset, nehogy elmenjen az önbizalma annak a sok kis vakarcs gnómnak. Mert mi lenne velük, ha a kiderülne, a trollok nem csak erőben, de észben is kenterbe verik őket. Na de most, hogy rájöttél miképp juthatsz vízhez itt a sivatag közepén, itt az idő, hogy a tettek mezejére lépj. Előveszed vizestömlődet, és nagyokat kortyolsz a hűsítő nedűből... Talán itt az ideje, hogy felébredj, nem?
Két fordulód között meglátogatott a húsvéti nyuszi! Örömmel teszed el a két hímes tojást (+2 kaja). Hohó, van itt egy csomag is! Gyorsan kibontod. Egy zöld üveg van benne! És egy cédula: sok szeretettel a <<itt egy furcsa, golyó alakú, egyszemű lény rajza látható, a feje tetején sok pici csápos szemmel>> munkatársaitól! Furcsállva csóválod a fejedet, de azért örülsz az ajándéknak. Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+68 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+1 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A lottó 910. hetének nyerőszámai: 10, 18, 23. 2 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: viselkedésed: 10 7 30
Mostantól borzalmasan vakmerő vagy. Belekötsz mindenbe és mindenkibe, még ha Nálad kétszer nagyobb is. Csak rá ne fázz... Merészségi szinted ettől kezdve 10. Minden más jelleműt megtámadsz, és az azonos jelleműek közül is csak a fajtádbéliekkel barátkozol. Barátsági szinted mostantól 7. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 204.]

h 1133 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 184.]

h 1167 16 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom ropogós rókafarok készül. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Micsoda szerencse, hogy észrevetted! Kicsit odébb 3 aranyérmét szórt el valaki. Magadhoz veszed! (+4 szerencse.) 148 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 182.]

a 1133 5623 átadod az 1133. tárgyat az 5623. kalandozónak
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 moa varázsdobozt Thunder Power részére. [5 pontot használtál fel, van még 177.]

ek 7 12 7 t. energia kisütése: 7 12 7
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+7 taumaturgia.) [-7 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 177.]

v 96 74 58 elmormolod a 96. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[74,58] Egy kisebb településhez érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Észreveszel egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még -13482 pontot kell rákölteni.) Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Felfedeztél egy főutcát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Felfedeztél egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 11700 TVP épült bele.)
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
Megállsz egy sátor előtt, ahol egy óriás biztat érdeklődő kalandozókat a céllövöldébe lépésre. Jelentkezel, hogy te megvívnál az odabent lapuló szörnnyel, a ceremóniamester pedig kapva az alkalmon, és a sátorba tessékel. Némi mocorgásra kapod fel fejed, majd a sátor távolabbi sarkában egy árnyék bontakozik ki a sötétből. Egy kék rothasztó. Már látod magad előtt szétmarcangolt tested, úgyhogy inkább amellett döntesz, nem bocsátkozol harcba ezzel a lénnyel. Kirohansz a céllövöldéből.
Az ötpróba-sátor elől egy fiatal alakváltó lép hozzád, és megtapogatja a karizmaid.
- Lenne esélyed - mondja. - Próbáld ki az ötpróbát!
- Lehet róla szó - gondolod és mondod, majd követed az alakváltót a próbák sátrába. Erőpróba. Az alakváltó megmutatja, melyik súlyzót kellene a magasba emelned, te pedig két kézzel megragadod. Derékmagasságig sikerül felemelned, de hiába, tovább nem megy. 298 tapasztalati pontot kaptál. A kudarcérzéstől mérgesen továbbindulsz.

Épületeket látsz: egy Ördögi Kör (709. épület.) és egy Gonoszság Temploma (771. épület.). Jártadban belerúgsz 5 aranyba. Nahát, ki az aki csak úgy széthagyja a pénzét! Gyorsan összeszedegeted.
[-50 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 147.]

v 76 elmormolod a 76. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Létrehoztad a láthatatlanság varázslatot! Láthatatlanná váltál. [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 142.]

be 709 127 220 bemész a 709. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 105 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy erőpajzs III [Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted.] és egy hatalomvarázs [(+2 minden tulajdonságodra.)] varázslat! [5 pontot használtál fel, van még 137.]

m 2 mozogsz keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[140,69] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy kék orchideacserjét. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Sakamoto Takumi egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. A feléd közeledő gyilkos tetű mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a gyilkos tetű jobb vállát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel iszonyatosan megcsapod a gyilkos tetű testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Csáprágójával a gyilkos tetű megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 294 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)
[10 pontot használtál fel, van még 127.]

ek 7 22 7 t. energia kisütése: 7 22 7
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+7 úszás.) [-7 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 127.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!

Marokra fogva a cápaölő tőrt a másikra rohansz. Cápaölő tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa jobb oldalát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Cápaölő tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa bal oldalát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
620 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Továbbúszol, próbálsz eltempózni az elmerülő tetem közeléből. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Cápaölő tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa farkát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Cápaölő tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
620 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

Úszol tovább, remélve, hogy nem kell többet küzdened. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Elszántan ellenfeledre rontasz. Cápaölő tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Cápaölő tőrrel teljesen átdöföd a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
620 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

Gyorsan odébb siklasz, hátrahagyva a tetemet. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!

Meglengetve a cápaölő tőrt ellenfeledre támadsz. Cápaölő tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Cápaölő tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa farkát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
620 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kétségbeesetten tempózol odébb, amikor látod a lakomára közelgő cápákat. Úszik feléd valami. Egy vércápa!

Meglengetve a cápaölő tőrt a másikra támadsz. Cápaölő tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Cápaölő tőrrel teljesen átdöföd a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
620 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Azonnal továbblököd a hólyagot, távolodva a harc színhelyétől. Úristen! Sikerült! Nem jön több cápa! Ez nem lehet igaz! Már majdnem átkeltél a csatornán!!! Hirtelen azonban iszonyatos fájdalmat érzel: most haladtál át az energiafüggönyön! (-1 minden tulajdonságra, -13 max. életerő, -96 életerő, -10 max. varázspont.) Majdnem elveszted az eszméletedet, de utolsó erőddel megkapaszkodsz a hólyagban. Mikor egy perc múlva magadhoz térsz, még mindig nem jönnek a cápák. Teljes erőbedobással tempózni kezdesz, és végül kimászol a túlparton! Dideregve veszed fel a holmijaidat. Amikor megfordulsz, minden erő elszáll a tagjaidból: a parti őrség vigyorgó mágusai és katonái vesznek körbe!
- Á, á! Ez igazán szép teljesítmény! - mondja az elől álló mágus, tenyerén egy aktiválásra váló halálvarázslat gömbjét görgetve. Ráébredsz, hogy a biztos halál vár rád. - És a komppénzt ki fogja megfizetni? - megcsillan a remény: a parti őrséget meg lehet vesztegetni!
- Öö... Mennyi is a díj?
- Neked... de csakis neked! A kiváló sportteljesítményed szemet gyönyörködtető volt, ezért most csak 400 aranyat számítunk fel.
Áldva szerencsédet és a parti őrség korrupt mivoltát, kiperkálod a pénzt.
- Sok sikert az új országban, bevándorló! - kiált utánad valaki, amit hangos röhögés kísér. Hiába a szörnyű megaláztatás, hiába a tengernyi kín, ráébredsz hogy valami hihetetlent vittél végbe! (ld. enc.) (+1% halhatatlanság.) (ld. enc.) [142,69] A terep változik: ismét síkságon vagy. Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely nyugatról folyik keletre. Teletöltöd vízzel a kulacsodat.

Magadra kensz egy adag sámán gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +192 életerő.) Ezt a szerencsét. 4 aranyérme fekszik előtted. Nem egy nagy összeg, de azért elteszed.

(Továbbmész...) [143,69] Továbbra is síkságon vagy.

Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely nyugatról folyik keletre. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Sheran híveié. Találsz 3 aranyat! Ez aztán a szerencse!

(Továbbmész...) [144,69] Síkság, továbbra is csak síkság.

Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Thargodan csatamezőt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Steven McCar formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Utad során felfedezel egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Találsz egy Chara-din monolitját. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 87.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[145,69] Továbbra is síkságon vagy. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Ráismersz a lényre. Egy karmos tankány. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Itt csata lesz.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a karmos tankány testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a karmos tankány testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Szarvaival a karmos tankány megböki a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A karmos tankány csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a karmos tankány testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A karmos tankány meglök a szarvával. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A karmos tankány karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a karmos tankány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. 831 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Találsz 5 aranyat! Ez aztán a szerencse!

(Továbbmész...) [146,69] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy quwarg nagymester került az utadba. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 9 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel többször eltalálod a quwarg nagymester bal vállát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 16 életpontot vesztettél. A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel néhányszor megcsapod a quwarg nagymester fejét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás). {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 71, gyógyulás: 0, összesen: -71 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah híveié. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [147,69] Amikor a bozótot nádas váltja fel, rájössz, hogy ingoványos, mocsaras területen vagy.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyíkfű csomót. Ezt a szerencsét. 3 aranyérme fekszik előtted. Nem egy nagy összeg, de azért elteszed. [30 pontot használtál fel, van még 57.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[148,69] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Felismered a közeledőt. Csak egy quwarg királynő. Nem jelenthet különösebb problémát. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő bal oldalát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő bal első lábát. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Magadra kensz egy adag sámán gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +128 életerő.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy kristálypalotát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy kihívás tornyát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Mahmud Kalib vigyorog kajánul. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Ráismersz a lényre. Egy pordémon. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a pordémon portestét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Elszántan a másikra ugrasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a pordémon testét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) A pordémon leken néhány pofont. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Ököllel eltalálod a pordémon jobb oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A pordémon leken néhány pofont. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A pordémon most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1001 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Néhány tárgyat pillantasz meg a földön: 9 tüske. Elrakod őket.

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [10 pontot használtál fel, van még 47.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 47.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 47.]

ek 116 70 313 t. energia kisütése: 116 70 313
Gyógykenőcs gyógyító tárgyat fogsz használni, ha életerőd 70 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 47.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 47.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 47.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 47.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 47.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 47.]

* 1. BP: használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 46.]

* 2. BP: elmormolod az 5. varázslatot
4 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 46.]

* 3. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 46.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 16 fejleszted az 1. tulajdonságodat 16 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. (Befejlesztettél a tudati képességbe 1 TU-t.) Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 132 TVP-t kell elköltened.] [16 pontot használtál fel, van még 30.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. A szervezetedet méreg pusztítja (-20 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 3, 12, 21.
Lestrapálva a nap eseményeitől, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Végre! A Sötét Föld tárt kapukkal vár mindenkit! (ld. enc.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 177 pontot. A következő körben tehát 207 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÁTKELTÉL A CSATORNÁN!
Hát igen, ez valóban döbbenetes teljesítmény volt. A csatorna keleti oldalán egy kicsit mások a szabályok, és ezekkel meg kell ismerkedned, ha életben akarsz maradni. Először is, az eddigi 12 helyett mostantól egyszerre 16 BA és T parancsod lehet érvényben. 6 helyett 12 FLH parancsot használhatsz. Mostantól valamivel több varázspontot regenerálsz (a kedvező mágikus környezetnek köszönhetően), minden 40 max. vp-d után kapsz +1 vp-t.) Ezenkívül a legalább 18. szintű szörnyekkel való harctól a jobbkezes fegyver szakértelmed duplán fejlődik. A csatornán túl nincs helye a gyáváknak: kalandozókkal szembeni merészségedet nem állíthatod 5 alá (illetve, ha az alatt volt, most automatikusan 5 lett). Hasonlóképpen, a menekülés% maximális értéke itt 60%. A csatornán keresztül visszafelé nem hajtható végre tudatkinézis, de társaid továbbra is tudnak tárgyakat küldeni neked. A csatornán való átkelés nyugatra még nagyobb kellemetlenségekkel jár, mint a keletre való átjutás.

HALHATATLANSÁG
Igen! Gigászi hőstetteddel megtetted az első lépést a halhatatlanság felé! Mit is jelent az, hogy 1 százalékban halhatatlan vagy? Nos, aki sorozatosan nagy tetteket visz véghez, arra előbb-utóbb felfigyelnek az istenek. Minden egyes ilyen tetteddel nagyobb figyelmet érdemelsz ki, ezt jelentik a halhatatlanság százalékok. Tehát az, hogy mondjuk 60 százalékos halhatatlan vagy, nem jelenti azt, hogy részben sebezhetetlenné váltál, csak annyit, hogy az istenek már nagyon odafigyelnek rád. Ha eléred a 100 százalékot, lehetőséged van arra, hogy átlépj a halhatatlanok földjére, és mindenféle különleges képességet kapjál. Ekkor közvetlenül az isteneket szolgálod, félistenné válsz, és halandó lény nem képes többé megsebezni téged. Aki elérte a halhatatlanságot, az maga is megkapja a jogot a teremtéshez: új dolgokat hozhatsz létre a Túlélők Földjén! Persze egy halhatatlan lény élete sem unalmas, ő is szembenézhet kihívásokkal, mint például más halhatatlan teremtményekkel.

A SÖTÉT FÖLD
Elérkezett a várva várt pillanat: Borax udvari mágusai publikus térkapukat nyitottak a Sötét Földre, amelyen keresztül a kalandozók végre megtisztíthatják az ocsmány teremtményektől ezt a távoli világot! A nagyhatalmú mágia teljesen biztonságossá teszi az utazást, Thargodanok nem képesek a kapun átkelni (de hogy a Sötét Földön barangoló nevenincs Rémekkel, sárkányokkal és más borzalmakkal mi a helyzet, arról nincs tájékoztatás). Az Alanori királyság kereskedelme fellendülését reméli a Sötét Földről beáramló legendás relikviáktól és egyéb egzotikus anyagoktól, mind pl. sárkánypikkely és hasonlók. A térkapukat a dimenzióugrás varázslattal használhatod, amelyet a csatorna nyugati oldalán, Sutor Kragoru tornyaiban tanítják. Ha valamilyen okból nem tudtad ott a varázslatot megvásárolni, ne ess kétségbe: a varázslatot Borax mágusai is megvették és oktatják a varázslótornyokban, igaz, eléggé borsos áron, és csakis pult alól. A varázslat elsajátításához a toronyban a VTN 163 163 parancsot add ki, ekkor 10,000 arany árán elsajátítod a dimenzióugrást. Persze nem mindenki ilyen krőzus: a varázslat árát le is lehet dolgozni! 500 TVP erejéig kell takarítanod, mosnod és egyéb szolgamunkát végezned a varázslótoronyban, ehhez a VTN 163 <TVP> parancsot add ki a tornyon. A munkát nem kell egyszerre elvégezned, lehet több részletben is. Ha az 500 TVP-t elköltötted, automatikusan és ingyen megtanulod a varázslatot (persze a 35 TVP-t a tanulásra így is el kell költeni.)
A dimenzióugrás használatáról ld. részletesebben a varázslat leírását. Itt csak annyit fűzünk hozzá, hogy az egymásnak megfelelő térkapuk a következők: (188,31) <-> (364,61). (190,60) <-> (364,64). (191,105) <-> (364,67). Ezek egyenesen a Sötét Föld középpontjába repítenek. Tehát pl. a (188,31)-es térkapun a V 163 364 61 paranccsal lehet átkelni. Két fontos figyelmeztetés a Sötét Földre vezető térkapukkal kapcsolatban: Legalább 20. szintű kalandozók használhatják, és egy körben összesen egyszer utazhatsz ilyen kapun, tehát vagy oda mész a körben, vagy visszajössz.
Bár a Sötét Föld egyenlőre még igencsak ismeretlen terület, mégis, az első felfedezők jelentései alapján már tudunk róla néhány dolgot, ezek: A manakristályok legfeljebb 500 varázspontot adnak vissza a Sötét Földön; a kör végén a max. ép-d bármeddig nőhet; a Sötét Föld igen gazdak ércekben, Trákin csákányának mágiája is hatékonyabban működik; az éhezés sokkal drasztikusabban megviseli a szervezetedet, mint ezen a világon; a GY parancs - Raia angyalai mágiájának köszönhetően - kétszer hatékonyabban működik, mint a halandó világban.
Végezetül felhívjuk a figyelmedet, ha olyan tárgyat találsz a Sötét Földön, amelyet szövege szerint nem adhatsz át és el, azokat a tárgyakat a D paranccsal továbbra is eldobhatod (de ekkor más nem fogja megtalálni őket, és elrejteni sem tudod). Ez persze nem vonatkozik a 'klasszikus' átkozott tárgyakra, mint pl. szopókő, azt ott sem dobhatod el.
Jó kalandozást kívánunk!

KARAKTERLAP

Véres Lucy, egy fekete, copfos hajú, csillogó szemű troll nő vagy. Bőröd színe zöld. Sheran ministránsa vagy. A Kvazársziklák Népe (#9119) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 38. fordulód.

Erő: 26 (31) Szint: 15 Merészség: 10/5 Magasság: 236 cm
IQ: 18 (35) Támadás: 20 Agresszió: 3 Testsúly: 367 kg
Ügyesség: 24 (26) Védekezés: 33 Menekülés: 30 % Életkor: 1/2 év
Egészség: 16 (20) Életpont: 199/159 Jellem: semleges (-5) Tul. pont: 0
Szerencse: 21 (26) Varázspont: 223/4 Pénz: 539 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 35/2 Pszi pont: 8/8 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 5
Eddig összesen 204 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5672 TP-t kaptál. Jelenleg 109239 TP-d van. A következő szinthez még 10761 TP szükséges. Trófeáid: bávatag golombár, élőholt quwarg, quwarg királynő. A 7. fordulódban 6985 arany került a bankszámládra. 7404 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/96 (+30%) ökölvívás: 14/14 (+23%) szúrófegyverek: 1/0
vágófegyverek: 1/0 ütőfegyverek: 2/0 lőfegyverek: 13/90 (+20%)
dobófegyverek: 1/0

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk tüske (#131) (1 -7.); bronzhegyű nyíl (#94) (8 -996.); ezüsttollú nyíl (#363) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1/50 2. nyomkövetés: 8/88 3. lopás: 1/0
4. mászás: 2/80 5. csapdakészítés: 6/10 (+5%) 6. csapdaészlelés: 1/55
7. gyógyítás: 1/52 8. titkosírás: 1/0 9. felderítés: 2/38
10. szörnyidomítás: 1/0 11. teológia: 1/64 12. taumaturgia: 12/16 (+14%)
13. versengés: 2/92 (+16%) 14. harcművészetek: 11/20 15. zene: 1/92
16. szörnyismeret: 3/20 17. pszi: 1/5 18. zárnyitás: 1/0
19. vadászat: 1/7 20. vitalitás: 1/0 21. bányászat: 2/75
22. úszás: 10/18 (+10%) 23. főzés: 5/45 (+16%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
mászol max. 500 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 16)
manaelementál (#290), szintszívó (#96), Zinthurg (#180), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), vércápa (#193)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
tüskés harci gromak (#156), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
láthatatlanság (#76) erőpajzs III (#127) hatalomvarázs (#220)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> elit palotaőr (#133) villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180)
villámcsapás (#50) >> gnóm szolgáló (#181) lángcsóva (#31) >> szintszívó (#96)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181) hhaar burka (#32) >> elit palotaőr (#133)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet.
2.) Egy egyszerű, a természet istenéhez illő áldozat: hozz egy tucat gyöngymangót.
3.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
illúziófegyver (121)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
testépítés II (209)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
a trollok védelme (339)
vadászidény (351)
egyesített erő (363)
a Szörny érintése (375)
baráti mágia (378)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 921 TU szükséges.)
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
502 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 bronzhegyű nyíl (#94)
1 kaja (#2) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 rókafarok (#124)
2 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 moa varázsdoboz (#1133)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 tankány karom (#237) 9 tüske (#22) 22 víz (#27)
1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(140,69) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), oltár, szent tölgyfa (#393), gyilkos tetvek (#116), vércápa (#193)
(142,69) patak
(143,69) patak, Sheran oltár
(144,69) tavacska, Thargodan csatamező (#432), művészi porolit (#720), oltár, Chara-din monolitja (#534), 48. jellempróba
(145,69) karmos tankányok (#137), 45. jellempróba
(146,69) quwarg nagymester (#214), Leah oltár
(147,69) gyíkfű csomó (#200, belőle készíthető: #201)
(148,69) quwarg királynők (#153), kristálypalota (#401), kihívás tornya (#502), oltár, szent tölgyfa (#393), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), pordémon (#253)

Üzenet küldése a karakternek