67. forduló, 69. forduló, Szellőléptű Nefrit összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. márc. 28. 9h:20'
EZ A 367. JÁTÉKHETED, 68. FORDULÓD
368. játékheted kezdete: márc. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3426
SZÁMLA : XXXX

SZELLŐLÉPTŰ NEFRIT KALANDJAI


61 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [72,-24] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 10 tinta (eladási ár: 35 arany, ebből a kezelési költség: 3 arany), 30 spiritusz (eladási ár: 60 arany, ebből a kezelési költség: 6 arany), 15 rézdarab (eladási ár: 15 arany, ebből a kezelési költség: 1 arany) ellenértékét. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 25 gyenge méreg (eladási ár: 110 arany, ebből a kezelési költség: 11 arany) ellenértékét. Kyra mentális híre jut el tudatodhoz: Új tag lépett be a KT-ba: 2290. Vegyétek fel vele a kapcsolatot. Kyra tudattársadtól információ érkezik agyadba: Lemondok a KT vezetői posztról. A vezetőváltáshoz adjátok ki az FKER 2199 4101 parancsot.
A K.T. tagjai közül eddig 1 szavazott a vezető leváltására, közülük 1 Veronelt javasolta új vezetőnek. A leváltáshoz még 27 szavazatra van szükség. A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a harcos (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) patakot (ld. enc.).
Egy ismeretlen lovag jön veled szembe, sötét vértje tündököl a napfényben. Büszkén ül lova hátán, miközben a horizontot kémleli. Mikor melléd ér, Te udvariasan meghajolsz, és jó utat kívánsz neki. Ő megállítja lovát, és rád néz, majd felnyitva sisakrostélyát, visszaköszön: "Üdvözöllek vándor! Régen hallottam már emberi szót, nagyon jól esett. Engedd meg, hogy egy csekély szívességgel viszonozzam." azzal kezét válladra teszi. A következő pillanatban érzed, hogy különös belső tűz árad szét tagjaidban, izmaid felfrissülnek, felébredsz.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+27 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+42 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+61 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A madárkád varázsol rád: Készen állsz a tudatokba való behatolásra.
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy drótszőrű pincsi nyomára vezet. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. [8 pontot használtál fel, van még 197.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 192.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 187.]

* 3. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 187.]

ef 2 energia fejlesztése 2
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-2 TU.] A befejezéshez még 68 TU szükséges. Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.) [20 pontot használtál fel, van még 167.]

fkt 32 1 felt. készítesz a 32. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 8 tükröt. Egészséged TF-elődött. [40 pontot használtál fel, van még 127.]

ek 7 3 2 t. energia kisütése: 7 3 2
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+2 mászás.) [-2 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 127.]

m 1 1 4 mozogsz északkeletre, északkeletre, délre
[73,-25] A dombokból hegyek lesznek, méghozzá egyre magasabbak. Magashegységben vagy!

Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy mély szakadékot. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy vaskohó van. Délre egy vaskohó van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy sziklafészek van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Emella a Bombázó. Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [74,-26] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Doktroll Martens Egészségügyi Szanatórium és Tájvédelmi Körzet. " Észreveszel egy mély szakadékot. Látsz egy oltárt. Raia híveié. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót.
(Feltételes mászás:) A kötelet egy kiálló sziklához rögzíted, és nagyon óvatosan, nagyon lassan leereszkedsz. Leérkeztél a falon tátongó barlangnyíláshoz. Bemászol. Odabent sötétség és áporodott bűz fogad. Körbetapogatódzol. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy téfea magoflux!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 15 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a téfea magoflux embriószerű testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a téfea magoflux jobb lábát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a téfea magoflux jobb karját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A téfea magoflux ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A téfea magoflux még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. Kiváló munka volt (+6 varázspont). 245 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Ahogy kezed valamihez hozzáér, megdobban a szíved. Mégiscsak érdemes volt ezt a veszélyt vállalni! Találtál 3 bronzhegyű nyilat. Elcsomagolod a kötelet, és elhagyod a veszélyes sziklaperemet. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din oltárt. Keletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délkeletre egy rúnakő van. Délre egy vaskohó van. Nyugatra egy sziklafészek van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. délre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Emella a Bombázó. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. A feléd közeledő kőszáli disznó mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 14 életpontot sebeztél. A kőszáli disznó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 36 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hmm, csak egy emberevő. Ettől nincs semmi félnivalód. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 17 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az emberevő vizenyős szemét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával néhányszor megcsapod az emberevő ragyás irháját. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod az emberevő jobb lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Az emberevő néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával mély sebeket nyitva megvagdosod az emberevő ragyás irháját. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod az emberevő bal lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Az emberevő karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Teleeszed magad. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [74,-25] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy alpesi tehén. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 17 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával mély sebeket nyitva megvagdosod az alpesi tehén jobb oldalát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod az alpesi tehén jobb oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz az alpesi tehén patájától. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával végigvagdosod az alpesi tehén testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod az alpesi tehén tőgyét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén meglök a szarvával. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. 287 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " E helyen alapították meg szövetségüket a misztikum létrehozásáért az <<Illúzió Mesterei>> " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Elenios hívői építették. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. "
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
- Ilyen szörnyekkel még sehol másutt nem találkozhattatok - hallatszik egy érces férfihang a távolból, te pedig sietősen arra veszed az irányt. A céllövöldét irányító óriás felvidul érdeklődésed láttán, és pillanatok alatt rábeszél a sátorba lépésre. Egy smaragdgólem les rád a sátor sötétjéből. (ld. enc.)

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 12 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a smaragdgólem testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával mély sebeket nyitva megvagdosod a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a smaragdgólem jobb lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a smaragdgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Mandibulakaszával végigvagdosod a smaragdgólem testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a smaragdgólem smaragd testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a smaragdgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 28 életpontot vesztettél. Nem akarsz kinyúlni. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 73, gyógyulás: 0, összesen: -73 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+31 életerő). [-6 varázspont.]
Egy fiatal alakváltó hívogatóan az ötpróbára hívja fel figyelmed, hát közelebb osonsz. Hallva, hogy csak erősebbnek, ügyesebbnek, okosabbnak kell lenned mindenki másnál, gondolkozás nélkül a sátorba lépsz. Az első próba a súlyemelés. Az alakváltó fiú kiválaszt neked egyet a rúdra szúrt vastömbök közül, majd megkér, hogy emeld fel. Két kézzel nekirugaszkodsz, és elégedetten konstatálod, hogy nem is olyan nehéz, mint gondoltad. Tovább... A második feladványt egy nagyon alacsony gnóm adja fel. Vajon milyen dolgok kellenek a kérdésben szereplő tárgy elkészítéséhez? Töröd a fejed, de végül rossz összetevőket sorolsz fel. 143 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan hagyod ott az alakváltó suhancot az összes elvetemült próbájával együtt.
Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy olvasztókemencét. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy Elenios oltár van. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy sziklafészek van. Elteszed a látcsövet. magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Emella a Bombázó. Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nagyon régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északra vezetnek. [93 pontot használtál fel, van még 34.]

m 2 3 6 mozogsz keletre, délkeletre, nyugatra
[75,-25] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. A Grákó-hegyek keleti tövében vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Utad során felfedezel egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 20 pontot kell rákölteni.) Felfedeztél egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Raia oltárt. Keletre nézve látsz egy oltárt. Délkeletre egy mély kút van. Délre egy Elenios oltár van. Délnyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Északra egy olvasztókemence van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy mélységi grittang lehet. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 8 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a mélységi grittang jobb oldalát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a mélységi grittang testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a mélységi grittang, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával alaposan megvágod a mélységi grittang testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a mélységi grittang jobb oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A mélységi grittang belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [76,-24] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp.

Utad során felfedezel egy mély kutat. Utad során felfedezel egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Észreveszel egy álomvirágot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy phua-kúpot. Látsz egy szent tölgyfát. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Nyugatra egy Elenios oltár van. Északra egy oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [28 pontot használtál fel, van még 6.]

szk 99 keresed a 99. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy piromenyétet. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

im 0 2 imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

ef 6 energia fejlesztése 6
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

in 1177 776 leírod az 1177. kalandozónak a 776. szörnyet
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy hattyúkirály. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

in 2819 776 leírod a 2819. kalandozónak a 776. szörnyet
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy hattyúkirály. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

in 2603 776 leírod a 2603. kalandozónak a 776. szörnyet
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy hattyúkirály. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

in 5444 776 507 leírod az 5444. kalandozónak a 776. szörnyet az 507. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy hattyúkirály. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Krugrog terítőjét. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

in 3746 350 458 leírod a 3746. kalandozónak a 350. szörnyet a 458. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy északi aurach. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Rhatt páncélját. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

in 3746 355 507 leírod a 3746. kalandozónak a 355. szörnyet az 507. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy nektoraf. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Krugrog terítőjét. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

in 4533 24 218 leírod a 4533. kalandozónak a 24. szörnyet a 218. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy gazda. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) ketrec-csapdát. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

in 4533 122 252 leírod a 4533. kalandozónak a 122. szörnyet a 252. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy xirnox. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) smaragd koszorút. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

in 4533 211 330 leírod a 4533. kalandozónak a 211. szörnyet a 330. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy joviális m.szockó. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) mirtuszkoszorút. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

in 4533 209 356 leírod a 4533. kalandozónak a 209. szörnyet a 356. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy kneopatikus mollusk. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Tguarkhan-csapdát. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

in 4533 776 458 leírod a 4533. kalandozónak a 776. szörnyet a 458. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy hattyúkirály. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Rhatt páncélját. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

in 4533 134 466 leírod a 4533. kalandozónak a 134. szörnyet a 466. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy palotaőr. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Morgan sipkáját. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 3.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 3.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját fal föl a kőszáli disznó. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborhelyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a gondolatolvasás hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 3 pontod maradt, ebből a következő körre 3 pontot vihetsz át. Kapsz még 209 pontot. A következő körben tehát 212 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HARCOS (47. ELLENFÉL)
A Túlélők Földjének középületei nem túl jól fizetik meg alkalmazottaikat. Mégis, mindig akad egy-két alak, aki rákényszerül arra, hogy munkát vállaljon a városházákon. A kapuőrök szintén nem tartoznak a legjobban fizetett katonák közé - ez valószínűleg itt-ott lyukas bőröltözetükön is látszik. Ennek ellenére akadnak köztük ügyes fegyverforgatók, akik ezt a hiányosságot harctudásuk villogtatásával képesek ellensúlyozni. Ha provokálni kezdesz egy ilyet, te is hamar megtapasztalhatod milyen erős ellenfelek ők.

PATAK (52. TEREPTÁRGY)
A Dornodoni világégés után a folyók kiszáradtak, de az elmúlt években a természet hozzálátott, hogy új életre keljen: itt is, ott is vékonyka patakok csörgedeznek, szorgalmasan szállítva a ritka esők vizét a mélyedésekben kialakult apró tavacskák felé.

SMARAGDGÓLEM (417. SZÖRNY)
Ez a szörny a gólemek családjának talán legkülönlegesebb tagja. Testfelépítésileg a varázstudók által megalkotott elődeinek tulajdonságát örökölte, robosztus méreteit gyilkolásra tervezték. A nagy különbség azonban testének anyagában mutatkozik meg, ennek a lénynek minden porcikája úgy tündököl, mint egy drágakő, és igen, legalább olyan szilárd is. Ha egy ilyen szörnyet támadsz, készülj fel arra, hogy a smaragdkemény karok könnyen összeroppanthatnak.

KARAKTERLAP

Szellőléptű Nefrit, egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű mutáns nő vagy. Bőröd teljesen fehér! Elenios tanítványa vagy. A Szeretet Vándorai (#9138) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 68. fordulód.

Erő: 16 Szint: 11 Merészség: 5/3 Magasság: 163 cm
IQ: 25 Támadás: 10 Agresszió: 3 Testsúly: 84 kg
Ügyesség: 16 (17) Védekezés: 18 Menekülés: 30 % Életkor: 2/2 év
Egészség: 16 Életpont: 157/130 Jellem: jó (165) Tul. pont: 2
Szerencse: 24 Varázspont: 167/37 Pénz: 279 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 14/10 Pszi pont: 122/5 EFejl: 3
Eddig összesen 153 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 885 TP-t kaptál. Jelenleg 20153 TP-d van. A következő szinthez még 4847 TP szükséges. Trófeáid: trappoló dinymák, mutáns pók, ork sámán.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 5 vágófegyverek: 11
ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 4 dobófegyverek: 9

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) << kőkalapács (#13)
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7 2. nyomkövetés: 14 3. mászás: 5 (+2)
4. csapdakészítés: 9 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 9
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 3 9. szörnyidomítás: 2
10. teológia: 6 (+1) 11. taumaturgia: 10 12. szerencsejáték: 1
13. versengés: 1 14. zene: 7 15. szörnyismeret: 6
16. pszi: 16 17. zárnyitás: 1 18. vadászat: 8
19. bányászat: 8 (+1)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 40 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), púderkövet (#119) (max. 1 darabot ), bumerángot (#249) (max. 4 darabot, csak egyszer), ovimon-bogyót (#207) (max. 1 darabot ), szeksztánst (#32) (max. 1 darabot, csak egyszer)
mászol max. 40 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
felejtés (#68) (987) bűvölés (#20) (64,1) bűvölés (#20) (131,1) felejtés (#68) (992)
bűvölés (#20) (189,1) felejtés (#68) (991) bűvölés (#20) (199,1)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
energiatüskék (#29), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
tüskepajzs (#30)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
kőszáli disznó (#34) (hátas: 9 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: éhes
Familiárisod egy széncinege.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
2.) Égess el egy karbin plazmát valamelyik oltáromnál.
3.) A jók harca a mérget használó gonoszok ellen állandó. Ennek szimbolizálására, áldozz fel oltáromnál három mérgezett vas dobónyilat.

Összsúly: 55.85 kg Megterheltség: 132%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 71 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
20 arany (#50) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 bronzhegyű nyíl (#94) 4 kaja (#2) 2 rézdarab (#70)
1 spiritusz (#170) 1 téfea-agy (#172) 8 tükör (#43)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(73,-25) világítótorony (#156), egy ismeretlen isten rúnaköve
(74,-26) mély szakadék (#154), Raia oltár, világítótorony (#156), vaskohó (#155), téfea magoflux (#98), érclelőhely, kőszáli disznók (#34), emberevő (#119)
(74,-25) alpesi tehenek (#91), vaskohó (#155), Elenios oltár, olvasztókemence (#86), világítótorony (#156), smaragdgólem (#417)
(75,-25) egy ismeretlen isten rúnaköve, Raia oltár, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), érclelőhely, mélységi grittangok (#103)
(76,-24) mély kút (#93), szent liget (#439), Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), phua-kúp (#372), szent tölgyfa (#393), 31. jellempróba

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Amennyiben elvesztetted szent szimbólumodat (pl. mert egy szörny lehelete elégette), fohászkodhatsz istenedhez az IM 5 paranccsal, hogy adjon egy újat.

Üzenet küldése a karakternek